Battlefield 4 [PS4]
4672 svar till detta ämne
Postad 19 November 2014 - 11:46
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Kommer ni ihåg el alamein.... Där vart det små minislag vid varje flagga och varje person hade sin flagga som man vaktade extra mycket.... Älskade den banan.
Nu känns det som att man måstebhoppa runt mellan flaggorna och förstärka sitt lag för att sina medspelare inte klarar att försvara själva... Ditt lags vinst eller förlust berodde på den samlade insatsen... Man hade mer koll på var medspelarna befann sig. Det fanns inte massa snipers som täckte halva banan på samma sätt, utanxdet krävdes en engineer för att försvara en bas.
Postad 19 November 2014 - 12:15
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Kommer ni ihåg el alamein.... Där vart det små minislag vid varje flagga och varje person hade sin flagga som man vaktade extra mycket.... Älskade den banan.
 Nu känns det som att man måstebhoppa runt mellan flaggorna och förstärka sitt lag för att sina medspelare inte klarar att försvara själva...
Instämmer. På sin höjd kan några blåbärsspelare ta över en eller ett par flaggor, men att hålla dem och försvara är ju en annan femma... Nej, det är ju betydligt roligare när man spelar med klanfolk. De vet oftast hur man sköter sig i alla fall.
Postad 19 November 2014 - 12:19
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Instämmer. På sin höjd kan några blåbärsspelare ta över en eller ett par flaggor, men att hålla dem och försvara är ju en annan femma... Nej, det är ju betydligt roligare när man spelar med klanfolk. De vet oftast hur man sköter sig i alla fall.
Med andra ord, kom tillbaka till oss!
Postad 19 November 2014 - 12:33
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Djungel tillhör sos nu. Han är vår och ingen får ta honom ifrån oss utan ett redigt klankrig.
Postad 19 November 2014 - 13:19
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Djungel tillhör sos nu. Han är vår och ingen får ta honom ifrån oss utan ett redigt klankrig.
Känslan när man är både smickrad och vettskrämd på samma gång. I feel it right now.  Damn! Det här vapnet ser jag fram emot att få leka med framöver. https://www.youtube....00lH2v2yB5LQoYAPlocka bort alla skjutvapen, fordon och equipments och ge oss Battlefield 5: Medieval med pilbåge, svärd och sköld istället!
Redigerat av Unregistered9a177c31, 19 November 2014 - 13:23.
Postad 19 November 2014 - 13:24
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
bara att hyra server 
sedan bara tillåta båge och ballistik sköld
Postad 19 November 2014 - 14:06
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Känslan när man är både smickrad och vettskrämd på samma gång. I feel it right now. 
Stämmer detta väntar något ännu läskigare än tomma ord från Zartok  ps: Varför är du hemma sjuk? Du lät inte så krasslig sist vi lirade ;P
Postad 19 November 2014 - 14:31
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
ps: Varför är du hemma sjuk? Du lät inte så krasslig sist vi lirade ;P
Varför jag är hemma sjuk? Ja du, om man det visste... Shit happens är väl en ganska bra sammanfattning.  Jag lät måhända inte så krasslig sist vi spelade (i söndags?) pga att jag helt enkelt inte var sjuk då. Om det är en medicinsk undersökning Dr. Strandh håller på med så kan jag meddela att jag har halsont/feber och nej, du får inte komma hem och ta tempen på mig.  Har du fler medicinska frågor så ta det över PM eller fejan så spar vi en massa jobb till moderatorerna här.
Postad 19 November 2014 - 14:32
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Stämmer detta väntar något ännu läskigare än tomma ord från Zartok 
Ja Zartoks tomma hot rinner av en som vatten på en gås... I annat fall så e det KRIG!!
Postad 19 November 2014 - 15:42
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Är du tillbaka Zartok? Håller du inte fortfarande på med farmen i Destiny?
Postad 19 November 2014 - 16:25
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Ja Zartoks tomma hot rinner av en som vatten på en gås...
I annat fall så e det KRIG!! 
UPPSTÄLLNING FÖR ARMBRYTNING! Sats: jag har lämnat skiten ett tag nu. Skrevless.
Postad 19 November 2014 - 16:43
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
UPPSTÄLLNING FÖR ARMBRYTNING!
Sats: jag har lämnat skiten ett tag nu. Skrevless.
Redan gått 10år  . Du kan ju alltid köra kampanjbanorna igen och igen och igen
Postad 19 November 2014 - 16:49
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Ja, tiden går ju fort när man har roligt. Inte för att destiny var så roligt heller. Skumt och märkligt
Postad 21 November 2014 - 08:02
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Vad säger ni andra om nya dlc:t då? Det första är jag besviken att vi inte fick något nytt roligt vapen, det ända är väl pilbågen som ingen vet hur man låser upp än + att den kommer att vara priorityweapon vilket kommer att göra att man är chanslös 1v1,
Nu har jag spelat både rush och cq en stund. Rush var rätt roligt men mellan stationerna kan det bli väldigt stora öppna ytor vilket inte passar så bra, kollade i en match och halva, bokstavligen(!) laget var snipers!
Cq är det för mycket space mellan flaggorna, man spawnar till en flagga och håller sig i närheten av den och ev om någon annan ligger brevid. Tycker det är på tog för mycket backar, stenar och annat bråte för att det ska gå framföra en tank ordentligt. Man måste ligga efter specifika vägar annars snurrar tanken 480grader varje gång man snuddar något.
Har man inte en stor samarbetsvänligt squad, känns det helt meningslöst. Är nog det sämsta dlc:t sämre än Naval Strike i mina ögon!
Postad 21 November 2014 - 08:24
beat_strandh
-
beat_strandh
-
Mästare
-
-
3846 inlägg
Vad säger ni andra om nya dlc:t då? Det första är jag besviken att vi inte fick något nytt roligt vapen, det ända är väl pilbågen som ingen vet hur man låser upp än + att den kommer att vara priorityweapon vilket kommer att göra att man är chanslös 1v1,
Nu har jag spelat både rush och cq en stund. Rush var rätt roligt men mellan stationerna kan det bli väldigt stora öppna ytor vilket inte passar så bra, kollade i en match och halva, bokstavligen(!) laget var snipers!
Cq är det för mycket space mellan flaggorna, man spawnar till en flagga och håller sig i närheten av den och ev om någon annan ligger brevid. Tycker det är på tog för mycket backar, stenar och annat bråte för att det ska gå framföra en tank ordentligt. Man måste ligga efter specifika vägar annars snurrar tanken 480grader varje gång man snuddar något.
Har man inte en stor samarbetsvänligt squad, känns det helt meningslöst. Är nog det sämsta dlc:t sämre än Naval Strike i mina ögon!
Har inte lirat nya DLCn. kanske kommer in ikväll. Men jag befarar att jag nog kommer tycka exakt lika som du Satsvear. Fast att Tanks har problem att röra sig fritt på dessa stora ytor är nog en bra sak för annars skulle det nog bli war of the tanks
Postad 21 November 2014 - 10:08
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Jag gillade xbow i bf3 även fast jag inte använde den speciellt mycket. Det va ju lite speciellt att få en kill på någon som satt i en tank med en xbow
Jag har knappt spelat bf4 sedan sista dlc'n och nu när sambon e bortrest tills i februari så lär det nog inte bli så mycket spelandes. Men jagf år väl ta mig tid att testa nya så man ser vad det handlar om
Postad 21 November 2014 - 10:17
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Jag gillade xbow i bf3 även fast jag inte använde den speciellt mycket. Det va ju lite speciellt att få en kill på någon som satt i en tank med en xbow 
Jag har knappt spelat bf4 sedan sista dlc'n och nu när sambon e bortrest tills i februari så lär det nog inte bli så mycket spelandes. Men jagf år väl ta mig tid att testa nya så man ser vad det handlar om 
Som jag förstod det på LevelCap så kommer bågen inte vara lika kraftfull som xbow i bf3. Sambon bortrest = mindre spelande, haha tvärt om emot hur de flesta av oss skulle fungera.
Postad 21 November 2014 - 12:35
UprightCitizen
-
UprightCitizen
-
Forumräv
-
-
955 inlägg
Tja, lite cq har jag kört nu och jag vet inte riktigt. Jag tror jag gillar dom nya. Finns ingen som känndes sådär riktigt klockren som propaganda i förra, lite väl upplagt för snipers överallt. Men det kan nog sätta sig. Men jag tycker att det är lite mycket bli skjuten från något av de trehundrafyrtioelva ställena man inte kan hålla koll på samtidigt, spawna aslångt borta för att behöva ta sig igenom hur långa transportsträckor som helst bara för att bli skjuten igen på två sekunder när man kommer dit man ska pga av att det är helt omöjligt att hålla översikt över så stora områden med schweizerost-tendenser.
Postad 21 November 2014 - 13:42
Limitz
-
Limitz
-
Användare
-
-
234 inlägg
Jag gillar de nya banorna, har bara spelat cq. Däremot har du helt rätt i att man behöver en bra squad för att det ska bli kul. Det är helt omöjligt att vara ensam, hur dåliga de andra än är. Upplever mer lagg på de nya banorna vilket inte heller är bra såklart. Överlag så tycker jag att det är den bästa dlc:n av dem alla, gillar känslan, det är mysigt på banorna på nå konstigt vis. Ni som spelat en "Sagan om ringen" mod till Call of Duty United Offensive (PC) för många år sedan kanske fattar vad jag menar...
Redigerat av Limitz, 21 November 2014 - 13:44.
Postad 21 November 2014 - 14:09
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Jag gillar de nya banorna, har bara spelat cq. Däremot har du helt rätt i att man behöver en bra squad för att det ska bli kul. Det är helt omöjligt att vara ensam, hur dåliga de andra än är. Upplever mer lagg på de nya banorna vilket inte heller är bra såklart.
Överlag så tycker jag att det är den bästa dlc:n av dem alla, gillar känslan, det är mysigt på banorna på nå konstigt vis. Ni som spelat en "Sagan om ringen" mod till Call of Duty United Offensive (PC) för många år sedan kanske fattar vad jag menar...
LOTR COD, magnifique! Men vi ska inte ner den vägen igen, då blir folk arg
Postad 21 November 2014 - 15:18
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
!$%&?, @#%! Men vi ska inte ner den vägen igen, då blir folk arg 
Måste ha fel på datorn, kan inte ens läsa vad du skrivit. Men jag tycker att det är lite mycket bli skjuten från något av de trehundrafyrtioelva ställena man inte kan hålla koll på samtidigt, spawna aslångt borta för att behöva ta sig igenom hur långa transportsträckor som helst bara för att bli skjuten igen på två sekunder när man kommer dit man ska pga av att det är helt omöjligt att hålla översikt över så stora områden med schweizerost-tendenser.
Det är precis det som stör mig. Min bästa runda stod jag vid någon bro och kastade C4 på alla fordon som körde under mig, ända sättet att på något sätt bidra till minska motståndare och fordon, dock inte särskilt roligt i längden.
Postad 21 November 2014 - 16:47
Limitz
-
Limitz
-
Användare
-
-
234 inlägg
LOTR COD, magnifique! Men vi ska inte ner den vägen igen, då blir folk arg 
Lmfao!
Postad 21 November 2014 - 17:38
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Syns vi kväll i cqsmall gubbar👍
Postad 21 November 2014 - 18:12
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Syns vi kväll i cqsmall gubbar
Frugan som ev skulle jobba natt blev hemma. Då hon jobbat em hela veckan, brukar hon vilja ha lite kvalité så passar på den.
Postad 21 November 2014 - 18:31
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Kvalitet kan du väl leverera och fortfarande hinna lira, kvantitet blir värre...😉
Postad 21 November 2014 - 18:45
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Syns vi kväll i cqsmall gubbar👍
Ska upp å börja jobba 06 imorgon så jag får nog passa ikväll tyvärr. Imorgon kanske det blir en sväng däremot.
Postad 21 November 2014 - 19:10
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Du får väl beordra in Pelle då åtminstone Nortish
Postad 24 November 2014 - 07:21
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Hoppas ni hade en trevlig spelhelg grabbar. Tänkte bara nämna, de som skickar invite till mig och "party" och jag inte svarar är det inte för att jävlas. Ibland är någon annan inloggad, typ dottern. Kan vara någon kompis som vill pröva osv. Tror även att jag blir online när psvitan är igång som pojkarna brukar spela på.
Så inga sura miner, skicka en ny nästa gång och kanske jag är online på riktigt.
Postad 24 November 2014 - 08:08
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Samma här... inte alltid jag som spelar, eller missar jag det...
Postad 24 November 2014 - 08:47
Limitz
-
Limitz
-
Användare
-
-
234 inlägg
Exakt så är det! Fast det där med att du har en kompis, det går vi inte på!
Redigerat av Limitz, 24 November 2014 - 08:56.
Postad 28 November 2014 - 14:04
philippp
-
philippp
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Någon som löst sista phantom? Hur jobbiga är dogtagsen att få som är gömda på kartan?
Postad 28 November 2014 - 15:21
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Exakt så är det! Fast det där med att du har en kompis, det går vi inte på! 
Räknas inte onlinekompisar  Någon som löst sista phantom? Hur jobbiga är dogtagsen att få som är gömda på kartan?
Finns ju film ute, man måste ha klarat alla tidigare phantoms. Min skiva höll på att åka ut när jag skulle fixa de 20 killsen med jet. Fortfarande ogjort.
Postad 28 November 2014 - 22:20
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Min skiva höll på att åka ut när jag skulle fixa de 20 killsen med jet. Fortfarande ogjort.
Låna ut ditt konto till mig så fixar jag det på en kafferast.  Seriöst så förstår jag inte varför du tycker det är så svårt med flygandet. Visst är det riktigt jobbigt när man möter en skillad fiendepilot, men 90% av rundorna är det ju noobs som är ute och flyger och som man nästan kan plocka ner med stängda ögon.
Postad 28 November 2014 - 22:42
Limitz
-
Limitz
-
Användare
-
-
234 inlägg
Låna ut ditt konto till mig så fixar jag det på en kafferast. Seriöst så förstår jag inte varför du tycker det är så svårt med flygandet. Visst är det riktigt jobbigt när man möter en skillad fiendepilot, men 90% av rundorna är det ju noobs som är ute och flyger och som man nästan kan plocka ner med stängda ögon. 
Exakt! Det är ju mig och Satsvear du skjuter ner 90% av gångerna alltså.
Postad 29 November 2014 - 10:10
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Exakt!
Det är ju mig och Satsvear du skjuter ner 90% av gångerna alltså.
Postad 29 November 2014 - 11:18
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Men ta helikoptern då djungel.....du kan ju flyga.....nej jag vill inte.....snubben i motståndarlaget är ju grym ju.😉
Postad 29 November 2014 - 11:51
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Det är ju mig och Satsvear du skjuter ner 90% av gångerna alltså.
 Men ta helikoptern då djungel.....du kan ju flyga.....nej jag vill inte.....snubben i motståndarlaget är ju grym ju.��
Till mitt försvar så var jag trött och hade ont i ena tummen. True story.  Hmm... Man kanske skulle ta och spela lite BF4 ikväll... Någon mer som är sugen på en spelkväll idag?
Redigerat av Unregistered9a177c31, 29 November 2014 - 11:51.
Postad 29 November 2014 - 11:53
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg

Till mitt försvar så var jag trött och hade ont i ena tummen. True story. 
Hmm... Man kanske skulle ta och spela lite BF4 ikväll... Någon mer som är sugen på en spelkväll idag?
Hmm om du kommer in Djungel kanske man skulle komma in en stund, innan fru hinner hem från jobbet...
Postad 29 November 2014 - 12:19
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Hmm om du kommer in Djungel kanske man skulle komma in en stund, innan fru hinner hem från jobbet...
 Får se vilken tid jag hoppar in, men runt 20-21 borde jag vara redo för lite digitalt krig.
Postad 29 November 2014 - 12:54
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Får jag bara ungarna i säng så hoppar jag in.
Postad 29 November 2014 - 15:49
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Kommer in efter dottern somnat som vanligt. Får se vilket humör frun är på när hon kommer hem vid 22, hur länge spelandet blir...
Postad 29 November 2014 - 16:47
Limitz
-
Limitz
-
Användare
-
-
234 inlägg
Jag lirar nog också men det blir från klockan sent....om jag inte måste jobba
Postad 01 December 2014 - 08:23
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Nej nu har jag varit borta för länge, firmafest och diverse aktiviteter i helgen... ny vecka med jobb, träning och lite BF!
Postad 04 December 2014 - 12:03
ironjocke
-
ironjocke
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Det är ju så himla kul när man slår igång ps4:an med kopp kaffe i näven och tänker dra ett snabbspel och skjuta lite och det är en uppdatering på 3,17gb som tar sån evinnerlig tiid att ladda ner! Jo jag ver att man kan har konsolen på standby så den laddar ner automagiskt men det är för spännande när man har barn som bryter strömmen till hela tv-bänken 7-8 ggr/dag😃
Postad 04 December 2014 - 12:23
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Det är ju så himla kul när man slår igång ps4:an med kopp kaffe i näven och tänker dra ett snabbspel och skjuta lite och det är en uppdatering på 3,17gb som tar sån evinnerlig tiid att ladda ner! Jo jag ver att man kan har konsolen på standby så den laddar ner automagiskt men det är för spännande när man har barn som bryter strömmen till hela tv-bänken 7-8 ggr/dag
Jäklar 3,17gb för att fixa en bugg.  The following tweaks and fixes are included in this update release for the Playstation 4.
GENERAL - Fix for a commonly occurring crash
Postad 04 December 2014 - 13:36
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Jäklar 3,17gb för att fixa en bugg. 
Får gissa att uppdateringen är till BF4 och inte PS.
Postad 04 December 2014 - 14:11
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Får gissa att uppdateringen är till BF4 och inte PS.
Stämmer bra den är till bf.
Postad 04 December 2014 - 16:03
ironjocke
-
ironjocke
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Jo jag var väl lite otydlig  den var till bf4
Postad 05 December 2014 - 14:55
MrJ1981
-
MrJ1981
-
Användare
-
-
170 inlägg
Ni som spelar BF4....
Jag undrar vad ni ligger på för Latency om ni går in på Test range och gör ett system performance test....
Hade varit väldigt hjälpsamt att kunna jämnföra mitt med era resultat....
Postad 05 December 2014 - 15:10
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Ni som spelar BF4.... Jag undrar vad ni ligger på för Latency om ni går in på Test range och gör ett system performance test.... Hade varit väldigt hjälpsamt att kunna jämnföra mitt med era resultat....
Ska försöka komma ihåg att kolla det ikväll.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|