Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 March 2016 - 22:02

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

WarmDecisiveGnatcatcher.gif

Postad 18 May 2016 - 18:29

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Weidman skadad inför UFC 199... Ersättare Bisping. Fy fasen om han skulle lyckas vinna på något outgrundligt sätt.

Postad 18 May 2016 - 19:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Weidman skadad inför UFC 199... Ersättare Bisping. Fy fasen om han skulle lyckas vinna på något outgrundligt sätt.

Hehe det hade iofs varit jäkligt kul.

Blev för övrigt rätt förvånad när jag fick höra att Miocic klapp Werdum. Han har ju alltid varit stabil men trodde inte att han skulle rå på Werdum.

Kul dock.

Postad 18 May 2016 - 19:51

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Hehe det hade iofs varit jäkligt kul.

Blev för övrigt rätt förvånad när jag fick höra att Miocic klapp Werdum. Han har ju alltid varit stabil men trodde inte att han skulle rå på Werdum.

Kul dock.

Werdum såg verkligen inte bra ut, trist tyckte jag. Kan iofs lika gärna varit Miocic som var grym men jag tyckte det var så märkligt att han sprang efter Miocic med hakan i vädret så. Jaja, får hoppas Werdum kommer tillbaka även om det är tveksamt med tanke på hans ålder.

Postad 18 May 2016 - 19:56

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Werdum såg verkligen inte bra ut, trist tyckte jag. Kan iofs lika gärna varit Miocic som var grym men jag tyckte det var så märkligt att han sprang efter Miocic med hakan i vädret så. Jaja, får hoppas Werdum kommer tillbaka även om det är tveksamt med tanke på hans ålder.

Ja det låter lite underligt. Såg aldrig cardet. Tappade intresset när jag läste att Silva skadat sig.

Postad 19 May 2016 - 07:23

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Ja det låter lite underligt. Såg aldrig cardet. Tappade intresset när jag läste att Silva skadat sig.

Se det, det var riktigt grymt. Jacare-Vitor och Cyborg var också underhållning på hög nivå.

Postad 19 May 2016 - 10:50

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Se det, det var riktigt grymt. Jacare-Vitor och Cyborg var också underhållning på hög nivå.

Kollade på invägningen igår och blev faktiskt lite taggad så får nog bli det. 

Matt Brown fick lite fler fighter än vad han först trodde. Typ 5-6 stycken till :D

Postad 24 May 2016 - 09:10

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Shit. Snart UFC 200. Det känns som nyss det var UFC 100 men det har visst gått 7 år...

Bifogad fil  image.jpeg   124.04K   2 Antal nerladdningar

Postad 25 May 2016 - 06:44

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Shit. Snart UFC 200. Det känns som nyss det var UFC 100 men det har visst gått 7 år...

image.jpeg

Rätt skaplig uppställning inför 200:

Main Card

Jon Jones vs. Daniel Cormier
Jose Aldo vs. Frankie Edgar
Miesha Tate vs. Amanda Nunes
Travis Browne vs. Cain Velasquez
T.J. Dillashaw vs. Raphael Assuncao

Undercard

Derek Brunson vs. Gegard Mousasi
Kelvin Gastelum vs. Johny Hendricks
Takanori Gomi vs. Jim Miller
Sage Northcutt vs. Enrique Marin
Julianna Pena vs. Cat Zingano

JJ-DC 2 blir grym... :)

Postad 05 June 2016 - 06:23

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
199 alltså... Bisping... Kan inte annat än skratta :D **** att man inte satte en slant på det! I klass med GSP-Serra.

Det sjukaste måste nästan ändå vara Hendo? Vilken j*vla kille alltså. Jag trodde han skulle bli ihjälslagen i den här fighten, istället vinner han. Blev nästan tårögd, hoppas detta var sista matchen. Vilken avslutning!

Lesnar verkar vara tillbaka också, wow!

Postad 05 June 2016 - 08:16

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
LOL :D

Postad 05 June 2016 - 08:43

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Det sjuka är att jag började hålla på Bisping efter någon minut, tyckte Rockhold var så oerhört nonchalant i ringen. Händerna vid knäna och försöker knappt undvika Bispings slag. Nog för att Bisping är känd för att inte slå hårt men får han tillräcklig träff så. Otroligt idiotiskt. Dessutom var han för j*vla löjlig när han stod och hängde mot buren i intervjun efteråt. Iofs har man filmstjärneutseende, kroppsbyggnad som en j*vla staty och ett coolt namn kanske man blir sån :D Kombinera det med att killen är mångmiljonär så är det väl inte så konstigt kanske...

Måste ge Bisping att han gav ett sympatiskt intryck efteråt ändå. :)

Postad 05 June 2016 - 10:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Nästan så jag började gråta efter Hendo mest troligt sista match.

En legend når vägs ände

Postad 05 June 2016 - 11:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Precis klar med cardet. Fint med Hendo och ja, vad ska man säga om Bisping. Han var den som ville ha vinst och fick det. 

Och jag klagar inte då jag höll på honom i denna. Gillar inte Rockhold alls.

Postad 05 June 2016 - 12:47

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Precis klar med cardet. Fint med Hendo och ja, vad ska man säga om Bisping. Han var den som ville ha vinst och fick det.

Och jag klagar inte då jag höll på honom i denna. Gillar inte Rockhold alls.

Inte världens mest ödmjuka kille Rockhold... Han är ju oerhört hatad online. Tycker ändå han är för j*vla bra och underhållande normalt sett även om han agerade lite märkligt den här gången. Håller normalt sett alltid på honom men här förtjänade han stryk.

Postad 05 June 2016 - 14:21

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Om jag säger så här, att Bisping inte skulle kunna däcka folk är ju rykten han fick för länge sedan, titta på  Bisping och hur länge han kört i förhållande till alla andra MMA fighters, när jag började följa UFC så var Bisping en mediåker fighter, men det var ju för att han var en av få som inte körde roijds, idag är han ju super talangfull osv, och det har man ju sett de senaste två åren, när de på roids har försvunnit.

Bisping förtjänar en vinst, och att han inte skulle kunna däcka folk, då hade han inte stannat i UFC.

Postad 05 June 2016 - 18:16

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Han har väl aldrig avslutat någon av kaliber innan så det påståendet är ju inte alls särskilt ogrundat, eller? Det här är ju hans i särklass största vinst. Sen om det beror på att andra eventuellt preppat och nu har slutat eller att han fått resultat av sin relativt nye boxningstränare vet väl ingen. Svårt att säga. Starkt gjort iaf.

Postad 05 June 2016 - 20:26

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Han har väl aldrig avslutat någon av kaliber innan så det påståendet är ju inte alls särskilt ogrundat, eller? Det här är ju hans i särklass största vinst. Sen om det beror på att andra eventuellt preppat och nu har slutat eller att han fått resultat av sin relativt nye boxningstränare vet väl ingen. Svårt att säga. Starkt gjort iaf.

Jag skulle säga att explosiviteten hos de som roidade var så mycket högre förr än vad den är nu om du förstår hur jag menar, han har ju däckat folk förr, men det är som du säger, han har ju inte däckat någon som rockhold.

Bisping har ju endå kört i nästan 10 år.

Dock tyckte jag att faber mot cruise va en riktig skitmatch, hade önskat att faber var mer taggad inför fighten, men det verkade inte som han var så hungrig och hade svårt att hitta distansen mot cruise som förövrigt är en riktigt lurig fighter eftersom han är så oortodox.

Dock är jag inte mycket för cruise alltså.

Postad 05 June 2016 - 20:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

cruise verkar ju ha en sjukt jobbig stil att möta.

Postad 05 June 2016 - 20:47

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

ja som sagt han är ju så oortodox, han är ju helt random i sina kombinationer och byter stance hela tiden och kastar slagen i konstiga vinklar.

Postad 05 June 2016 - 20:56

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Känns som att Faber skulle försökt vara mer aggresiv.

Tryckt Cruise mot buren,kanske plockat ner mer

Lätt att säga från tv men heh.

Vad tror ni om Hendo?

Känns som att hans uttalande mer var att fiska nytt kontrakt och mer pengar.

Tror att han säkert har lite mer att ge ,men till vilken nytta?

Han har ju knappast mer att bevisa.

Risken är ju bara att de går utför eller att han skadar sig 

Postad 05 June 2016 - 21:05

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Känns som att Faber skulle försökt vara mer aggresiv.

Tryckt Cruise mot buren,kanske plockat ner mer

Lätt att säga från tv men heh.

Vad tror ni om Hendo?

Känns som att hans uttalande mer var att fiska nytt kontrakt och mer pengar.

Tror att han säkert har lite mer att ge ,men till vilken nytta?

Han har ju knappast mer att bevisa.

Risken är ju bara att de går utför eller att han skadar sig 

ja faber borde ha varit mycket me aggresiv, tycker cruise verkar känna sig obekväm om han inte får styra matchen och möter en aggresiv fighter.

Nae jag tror inte Hendo kommer göra mycket mer än det han gjorde idag, han är gammal, med åldern kommer oftast glaskäken om man tagit mycket stryk.

Postad 05 June 2016 - 22:04

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Cruise? För fan gubbar :D

Har aldrig gillat honom tidigare, men efter comebacken mot Dillashaw efter så lång tid blev jag imponerad. Undrar när Faber får nästa titelmatch? :)

Postad 05 June 2016 - 22:14

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Hendo har ju tagit sjukt mycket stryk sista matcherna .

Tror att han kan säkra 3 matcher till men vad ger det annat än Cash?

Tror nästan han skulle tjäna mer på att sluta.

Kanske jobba som kommentator /tränare osv.

Hans namn måste ju vara värt en del än.

Kanske göra en match eller 2 inom ett år

Postad 05 June 2016 - 23:17

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Är det nu man ska plocka fram sin TapOut "The Count" t-shirt. Minns du det Kamui, när det var lite mera fart i detta forum och vi munhöggs och skämtade hej vilt gällande Michael? Men nej, den åker inte fram även om den dock finns kvar.

Jag har ju följt Bispings karriär rätt länge, ja nästan från start och på något sätt (fråga mig inte hur), gillat honom. Tycker inte att han är en grym fighter, även om han gjorde bra insatser i octagonen när han vann TUF, men han har alltid trott på sig själv om än inte alltid på det ödmjuka sättet. Han var enligt mig en hyffsad thrashtalker med dåtidens mått mätt, men har alltid haft en bit kvar upp till de bästa vad gäller fighting. Måhända han uppfattats som någon som mest springer undan och flyr, men det har ändå gett resultat. Alla kan inte stånga sig blodiga och gå gå segrande ur bataljer med guns blazing. Man måste anpassa sin stil efter det som ger resultat, även om det kan se lite illa ut, eller tråkigt. Bispings cardio har det aldrig varit något fel på, inte hans brist på käke heller :D men banne mig har han aldrig gett upp för det, och med senaste vinsten över kackerla... jag menar spindeln, så gick han nog in i gårdagens titelfight med en god känsla...

Gör man sedan som Rockhold, är alldeles för nonchalant så kan det bli som det nu blev. Må hända en lite mera tursam vinst men Michael ville fightas och tog chansen. Michael visade också efteråt att han har hjärta och KAN vara ödmjuk..

Nä hatten av för det han ändå åstadkommit, det var på riktigt skitkul! Hoppas han njuter av detta så länge det går för han lär bli överkörd vad det gäller...

Hendo - kommentarer överflödigt :)

Postad 06 June 2016 - 02:18

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Har slutat följa UFC då jag inte orkade byta kanal paket hela tiden!

Kollar iofs inte nån annan sport heller längre. (MotoGP/Superbike/V8 supecars)

Känns som att det är bättre att vara olaglig och tanka ner skiten istället.

Postad 06 June 2016 - 06:34

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Är det nu man ska plocka fram sin TapOut "The Count" t-shirt. Minns du det Kamui, när det var lite mera fart i detta forum och vi munhöggs och skämtade hej vilt gällande Michael? Men nej, den åker inte fram även om den dock finns kvar.

Jag har ju följt Bispings karriär rätt länge, ja nästan från start och på något sätt (fråga mig inte hur), gillat honom. Tycker inte att han är en grym fighter, även om han gjorde bra insatser i octagonen när han vann TUF, men han har alltid trott på sig själv om än inte alltid på det ödmjuka sättet. Han var enligt mig en hyffsad thrashtalker med dåtidens mått mätt, men har alltid haft en bit kvar upp till de bästa vad gäller fighting. Måhända han uppfattats som någon som mest springer undan och flyr, men det har ändå gett resultat. Alla kan inte stånga sig blodiga och gå gå segrande ur bataljer med guns blazing. Man måste anpassa sin stil efter det som ger resultat, även om det kan se lite illa ut, eller tråkigt. Bispings cardio har det aldrig varit något fel på, inte hans brist på käke heller :D men banne mig har han aldrig gett upp för det, och med senaste vinsten över kackerla... jag menar spindeln, så gick han nog in i gårdagens titelfight med en god känsla...

Gör man sedan som Rockhold, är alldeles för nonchalant så kan det bli som det nu blev. Må hända en lite mera tursam vinst men Michael ville fightas och tog chansen. Michael visade också efteråt att han har hjärta och KAN vara ödmjuk..

Nä hatten av för det han ändå åstadkommit, det var på riktigt skitkul! Hoppas han njuter av detta så länge det går för han lär bli överkörd vad det gäller...

Hendo - kommentarer överflödigt :)

Självklart minns jag det, jag avskyr fortfarande killen! Saken är den att han fått så jäkla mycket uppmärksamhet och blivit skyddad mot bra motstånd utan att ens vara särskilt bra, bara för att han varit den som ufc har som ansikte i England. Därför har jag retat mig på att killen snackar skit (dåligt trash talk dessutom) eftersom han mest påminner om en lillebror som står bakom mamma (ufc) och räcker ut tungan. Kolla bara på presskonferensen efteråt... Jag vidhåller fortfarande, vilka har han slagit förutom rockhold som är på hög nivå? Ingen. (alla här i tråden vet nog mina känslor inför Anderson, men han är ju ett skämt nuförtiden. Dessutom vete fan om jag tyckte Bisping vann den fighten ens) Så jag tyckte inte ens att han borde fått chansen mot Rockhold, han borde fått möta Jacare eller Romero innan chans på titeln. Men det kvittar ju nu :)

Om ufc drar ut på det här och ger honom motståndare han kan slå kan man nog dra ut på detta. Men får Rockhold retur direkt tar det nog stopp. Har svårt att tro att Rockhold beter sig på samma sätt igen, killen när ligga hemma och gråta nu.

Hur som helst, som fighten såg ut så var det rätt åt Rockhold - men jag kommer alltid hoppas på att Bisping blir sönderslagen i varenda match han går!

Edit: Har du en Tapout-tröja? Med Bisping? Hah!

Turtle: Såklart du ska, hör av dig om du söker invites.

Redigerat av Kamui, 06 June 2016 - 06:35.

Postad 06 June 2016 - 08:17

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Brock Lesnar tillbaka för 1 match :D Dispens från WWE för att gå 1 gala, motståndare oklart ännu.

Postad 06 June 2016 - 14:15

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Japp Kamui, köpte den för din skull... och helt plötsligt blev det en mästares tröja, vem kunde ana *s*

Postad 06 June 2016 - 14:17

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Japp Kamui, köpte den för din skull... och helt plötsligt blev det en mästares tröja, vem kunde ana *s*

Ibland lyckas man! :)

Postad 06 June 2016 - 16:55

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 1
Lesnar vs Hunt är bekräftat. Kom igen nu Hunto!

Postad 06 June 2016 - 17:08

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Fy fan vad gött! älskar Brock Lesnar!

Postad 06 June 2016 - 22:57

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Brock Lesnar vs Mark Hunt...

Hmmm..

Kan se Lesnar bli träffad, tack och godnatt...

Redigerat av nickeskbg, 06 June 2016 - 23:00.

Postad 06 June 2016 - 23:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Vad sägs om Hendos lön för fighten .

6,5 mille...

Tror inte han behöver mer fighter för pengarna iaf 

Postad 07 June 2016 - 05:47

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Kimbo död ?? Va fasiken???

Postad 07 June 2016 - 05:50

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Kimbo död ?? Va fasiken???

Både han och Dada hade ju enorma hjärtproblem har det visat sig. Hemskt. Killen hade ju sex barn också :(

Postad 07 June 2016 - 05:54

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0
Japp hjärtproblem och anabola är nog ingen höjdare! Verkade vara en väldigt sympatisk man faktiskt !

Redigerat av vinncent, 07 June 2016 - 05:54.

Postad 07 June 2016 - 06:25

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Japp hjärtproblem och anabola är nog ingen höjdare! Verkade vara en väldigt sympatisk man faktiskt !

Ja hjärtproblem är ju en vanlig åkomma i samband med prepp, men det är ju uppenbarligen en risk folk är villiga att ta... Tragiskt iaf. Han verkar ha haft småbarn också som får växa upp utan pappa :(

Postad 07 June 2016 - 08:46

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Riktigt trist, minns när man satt på Youtube och kollade hans backyard fightning videos...

Tragiskt för barnen också.. :/

Postad 08 June 2016 - 00:57

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Kimbo RIP!

Såg matchen mellan Silva och Bisping med ännu mer avsky mot den där fjanten som trodde han vann matchen som resultat.

Vilken j*vla pajas han är och hoppas han får mycket stryk i framtiden.

Här är mina favoriter genom åren utan nån ordning.

Forrest Griffin

Rich Franklin

Stephan Bonnar

Roy Nelson

Urijah Faber

Conor Mcgregor

Kenny Florian

Ryan Bader

The Mauler

Rashad Evans

The axe murderer

Chael Sonnen

Gabriel Gonzaga

Brock Lesnar

Cain Velasquez

Nå vad tycker ni om min lista?

Postad 08 June 2016 - 09:15

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Kanske inte mina favoriter men det är ju olika. Min lista:

Fedor
Crocop
Wanderlei
Sakuraba
Hendo
Anderson
BJ Penn
Nick Diaz
Jon Jones
Randleman
Manhoef

Postad 08 June 2016 - 09:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Don Frye

Nick Diaz

GSP

Manhoef

Overeem

Arlovski

Cerrone

Hunt

Crocop

Redigerat av Birkanoff, 08 June 2016 - 09:21.

Postad 08 June 2016 - 09:23

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Don Frye
Nick Diaz
GSP
Manhoef
Overeem
Arlovski
Cerrone
Hunt
Crocop

Hunt glömde jag ju! Atomic Butt drop ftw.

Postad 08 June 2016 - 12:47

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

Kul att se att det skiljer en hel del!

Postad 07 July 2016 - 09:07

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jones dragen från UFC 200. Klippt för doping...

y3WJCDQ.gif

Postad 07 July 2016 - 09:25

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Fan vad trist! Undrar vad det var för preparat... Kola igen? :D

Postad 07 July 2016 - 20:53

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tror ni det blir nån ersättare?
Alexander ställer upp,var väl även några till frivilliga

Postad 07 July 2016 - 21:03

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Tror ni det blir nån ersättare?
Alexander ställer upp,var väl även några till frivilliga

Ryktas väl om någon tungviktare tror jag?

Postad 07 July 2016 - 21:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
DC verkade närmast deprimerad i utfrågningen jag såg idag.
Kanske ett guldläge för en motståndare i form

Postad 07 July 2016 - 21:38

Lyfali
  • Lyfali
  • Lärjunge

• 344 inlägg
  • 0

Det tror jag inte att det blir, en tungviktare alltså.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.