Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 26 July 2010 - 11:40

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
Söker lite info om hur det går till att få sin 3GS upplåst hos 3. Jag har väntat i tre veckor nu och den är fortfarande inte upplåst. Från början sa 3 att det skulle ta 2 veckor när inget hade hänt så ringde jag igen då skulle det ta tre veckor...... Och nu när jag ringer till deras kundtjänst så det enda svaret man får är att det är upp till apple.
Kan det verkligen stämma? Jag har läst runt på lite olika forum och sett att dom som har telia har fått den upplåst på ca 3dagar. Tacksam för hjälp.

Postad 26 July 2010 - 12:59

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Söker lite info om hur det går till att få sin 3GS upplåst hos 3. Jag har väntat i tre veckor nu och den är fortfarande inte upplåst. Från början sa 3 att det skulle ta 2 veckor när inget hade hänt så ringde jag igen då skulle det ta tre veckor...... Och nu när jag ringer till deras kundtjänst så det enda svaret man får är att det är upp till apple.
Kan det verkligen stämma? Jag har läst runt på lite olika forum och sett att dom som har telia har fått den upplåst på ca 3dagar. Tacksam för hjälp.

Det är iTunes som rent praktiskt ordnar själva upplåsningen. Det verkar som att det inte alltid räcker med att synka telefonen med iTunes utan att man ibland måste göra en återställning för att upplåsningen ska slå igenom.

I vilket fall som helst så blir inte telefonen upplåst bara sådär utan då måste göra något av ovanstående.

Postad 26 July 2010 - 18:37

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

Det är iTunes som rent praktiskt ordnar själva upplåsningen. Det verkar som att det inte alltid räcker med att synka telefonen med iTunes utan att man ibland måste göra en återställning för att upplåsningen ska slå igenom.

I vilket fall som helst så blir inte telefonen upplåst bara sådär utan då måste göra något av ovanstående.

Tack för att du tog dig tid att svara.

Jag har provat att återställa samt att synka med fel "simkort" i men ännu ingen upplåsning.
Undrade om det var någon som vet hur det går till eftersom det tar sån tid. Vad är det som 3 måste göra.....fått lite olika svar från 3 nämligen. Ibland så säger dom att dom inte har skickat iväg ännu till apple och ibland att det är apple som skickar ut den när dom tycker ungefär. Är det någon som vet hur operatörerna gör för att beställa upplåsning av apple.

Postad 26 July 2010 - 20:13

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Tack för att du tog dig tid att svara.

Jag har provat att återställa samt att synka med fel "simkort" i men ännu ingen upplåsning.
Undrade om det var någon som vet hur det går till eftersom det tar sån tid. Vad är det som 3 måste göra.....fått lite olika svar från 3 nämligen. Ibland så säger dom att dom inte har skickat iväg ännu till apple och ibland att det är apple som skickar ut den när dom tycker ungefär. Är det någon som vet hur operatörerna gör för att beställa upplåsning av apple.

No worries.

Det som sker är att operatören skickar in ditt IMEI-nummer till Apple och begär en upplåsning av denna enheten. När Apple har hanterat den begäran så kommer din telefon att låsas upp vid nästa synk/återställning. Jag låste upp min 3G innan jag sålde den för ett år sedan och det tog ca fyra dagar innan det slog igenom.

Postad 27 July 2010 - 09:58

Evil Nicke
  • Evil Nicke
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Har precis uppdaterat till 4.01 samt uppdaterat itunes. Tänkte att jag skulle föra över lite musik o ringsignalerna (eftersom skiten försvann när jag uppdatera) till luren. Nu till problemet, det går inte föra över nån musik eller ringsignal!? Blir bara en svart cirkel med ett svart streck över. Nån som vet nån bra lösning? Kör iphone 3gs.

Fixat! Man skulle tydligen sätta på i itunes att hantera musik o video manuellt. Gillar inte itunes....

Redigerat av Evil Nicke, 27 July 2010 - 10:07.

Postad 27 July 2010 - 16:55

ingels
  • ingels
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Hej på er

Min 3G har tappat volymknappen, och det går att höja & sänka volymen om man använder naglarna men det vore ju trevligt om volymknappen satt där den skulle, själva knappen finns kvar och har sett något klipp på nån nisse som lagade en volymknapp (fick förvisso skruva isär hela telefonen men jag tror det var mer än själva knappen han satte dit).

Någon som har varit med om nåt liknande och har någon smidig lösning alt. kan tipsa om nåt ställe som kan fixa sådant här utan att det ska kosta skjortor (alltså inte skjortan utan mer än så)

Postad 27 July 2010 - 18:30

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2926 inlägg
  • 0
Tja. Funderar på att skaffa mig en iPhone 3GS men har lite frågor angående ljudet under musikuppspelning. Jag hade för ca ett år sen en iPod 3G men jag sålde den efter ett tag då jag tyckte framförallt basen var riktigt kass i spelaren. För det första så var det knappt någon bas överhuvudtaget och när man satte på bass booster så lät det riktigt uselt. Jag undrar om iPhone 3GS har samma skit...?

Detta har inte med mina hörlurar att göra då jag jämfört med andra musikspelare och mobiler. Vad tycker ni om ljudet?

Postad 28 July 2010 - 22:00

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0

Tja. Funderar på att skaffa mig en iPhone 3GS men har lite frågor angående ljudet under musikuppspelning. Jag hade för ca ett år sen en iPod 3G men jag sålde den efter ett tag då jag tyckte framförallt basen var riktigt kass i spelaren. För det första så var det knappt någon bas överhuvudtaget och när man satte på bass booster så lät det riktigt uselt. Jag undrar om iPhone 3GS har samma skit...?

Detta har inte med mina hörlurar att göra då jag jämfört med andra musikspelare och mobiler. Vad tycker ni om ljudet?

Alltså, jag tyckte faktiskt ljudet på min 3GS var helt ok för att vara en mobil. Basen var väl inte den bästa kanske men å andra sidan har jag inget direkt att jämföra med. Har inte ägt nån iPod innan så jag kan inte säga hur dessa står sig emellan men jag var som sagt nöjd med ljudet på min.

Postad 02 August 2010 - 02:22

awake_lo
  • awake_lo
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Blackra1n - recovery mode- evighets-loop.

Jag ger snart upp alltså.. :) Har försökt allt jag hittat på nätet för att få min 3gs 3.1.2 Iphone att ta sig ur evighetsloopen med blackra1n. Blackra1n har funkat kanonsmidigt varenda gång jag måstat starta om telefonen men efter jag installerade en vanlig programuppdatering via cydia för en vecka sedan hängde den sig och nu händer följande:'

1. geohots ansikte visas jättelänge efter jag kört igång blackra1n,
2. till sist startas telefonen om och itunes hittar en telefon i återhämtningsläge.
3. telefonen stannar i återhämtningsläge och blackra1n kraschar/ alt. börjar om jb-processen från början och kör på som beskrivet i punkt 1 och 2 i evighet.

jag skulle vilja prova det vissa skriver om att ta bort LIYB och PLIST filerna från rootfoldern library/mobile substrate/dynamic substrate men problemet är att i recovery mode får jag varken pc suite eller diskAid att känna av telefonen. tips på hur?

Jag saknar min jb så jag blir galen och just nu har jag en gammal skittelefon medan min iphone får samla damm i väntan på bättre tider. snälla någon - HJÄLP!!!!

Postad 02 August 2010 - 02:40

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Skriv i jailbreaktråden!

(Sätt telefonen i DFU-läge och återställ den i iTunes till iOS 4.0.1. Använd sedan nya JailbreakMe för att jailbreaka.)

Postad 02 August 2010 - 16:03

awake_lo
  • awake_lo
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Skriv i jailbreaktråden!

(Sätt telefonen i DFU-läge och återställ den i iTunes till iOS 4.0.1. Använd sedan nya JailbreakMe för att jailbreaka.)

klantigt av mig.. men STORT tack, nu är min iphone igång igen med cydia och winterboard! :)

Postad 03 August 2010 - 11:38

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Edit: fel post.

Redigerat av Lias08, 03 August 2010 - 13:21.

Postad 05 August 2010 - 08:37

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Tja!

Har problem med Sambons Iphone 3G, hoppas jag kan få lite hjälp här.
Hon har en fabriksupplåst Iphone 3G från Italien. Och har Tele2 som operatör.

När man slår på 3G i inställningarna och väljer Sweden 3G för att sedan försöka surfa så säger telefonen att man inte är uppkopplad..
Har provat att slå av och på Data Roaming, händer inget.

Har även trippelkollat operatörsinställningarna, inget fel där.
Stoppar man hennes simkort i en annan mobil och slår på 3G och surfar så funkar det klockrent.

Har även provat att stoppa in fungerande Telia simkort i hennes mobil. Men samma sak där.
Efter 3G är aktiverat och man försöker surfa säger telefonen att man inte är uppkopplad.

Telefonen fungerar utmärkt i övrigt, och hon har senaste Firmwaren.

Vad är fel ?

Postad 05 August 2010 - 08:52

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
har du testat med att gå in på inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> Mobilt datanätverk och skriva: internet.tele2.se som APN?

Postad 05 August 2010 - 09:13

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

har du testat med att gå in på inställningar -> Allmänt -> Nätverk -> Mobilt datanätverk och skriva: internet.tele2.se som APN?

Japp, funkar ändå inte.

Postad 05 August 2010 - 09:15

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0
Visas 3G-symbolen?

Postad 05 August 2010 - 09:17

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0
Om inget annat hjälper så kan du testa med att köra "Återställ alla inställningar" (Inställningar->Allmänt->Återställ)
Sen slår du på roaming, ställer in APN och kör en reboot...

du råkar inte köra med fakesim på iphonen, kan nämligen vara det som stör.

Redigerat av dj_komodo, 05 August 2010 - 09:21.

Postad 05 August 2010 - 09:39

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Visas 3G-symbolen?

yes

Postad 05 August 2010 - 09:47

Sebulba84
  • Sebulba84
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Om inget annat hjälper så kan du testa med att köra "Återställ alla inställningar" (Inställningar->Allmänt->Återställ)
Sen slår du på roaming, ställer in APN och kör en reboot...

du råkar inte köra med fakesim på iphonen, kan nämligen vara det som stör.

Kör inget fakesim..

Får prova att återställa när jag kommer hem från jobbet.

Postad 05 August 2010 - 12:50

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Kör inget fakesim..

Får prova att återställa när jag kommer hem från jobbet.

Det finns en hel del tipsa här:
http://www.99.se/ope...er-tele2-2.html

Postad 08 August 2010 - 21:35

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Kan man se iPod menyerna via tv-ut på 3gs?

Postad 09 August 2010 - 09:52

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0
Efter en vecka med min nya 3Gs med iOs 4.01, så gick det inte att surfa via Telenor längre. Ingen anslutning till internt. Det gick dock bra med wifi. Efter omstart av mobilen så kom det igång igen.
Min hustru påminnde mig om att hon ibland får samma problem med sin 3G.
Är detta ett känt problem och är det Telenor eller iPhone som spökar?

Edit: Har ändrat Internet-APN till internet.telenor.se så får vi se om det funkar bättre.

Redigerat av agpath, 09 August 2010 - 10:42.

Postad 09 August 2010 - 13:03

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Jag har 3GS, iOS401 och kör med services.telenor.se. Inga problem med surfning vad jag har märkt!

Postad 09 August 2010 - 13:39

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

Tja!

Har problem med Sambons Iphone 3G, hoppas jag kan få lite hjälp här.
Hon har en fabriksupplåst Iphone 3G från Italien. Och har Tele2 som operatör.

När man slår på 3G i inställningarna och väljer Sweden 3G för att sedan försöka surfa så säger telefonen att man inte är uppkopplad..
Har provat att slå av och på Data Roaming, händer inget.

Har även trippelkollat operatörsinställningarna, inget fel där.
Stoppar man hennes simkort i en annan mobil och slår på 3G och surfar så funkar det klockrent.

Har även provat att stoppa in fungerande Telia simkort i hennes mobil. Men samma sak där.
Efter 3G är aktiverat och man försöker surfa säger telefonen att man inte är uppkopplad.

Telefonen fungerar utmärkt i övrigt, och hon har senaste Firmwaren.

Vad är fel ?

Allmänt nätverk Aktivera 3G på ... Har du Mobildata på? Data roaming AV. Om du inte har mobildata på så funkar det inte att surfa.

Redigerat av bigbandit, 09 August 2010 - 16:27.

Postad 09 August 2010 - 21:39

jgl
  • jgl
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej!
Någon som vet ett bra program för att överföra musik från Iphone till Pc?

Postad 10 August 2010 - 07:10

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Hej!

Är det inte tvärtom om man brukar göra? Det enda som kan användas för synkning är väl iTunes?
Men det vore ju intressant att kunna ansluta den som en vanlig USB-enheten och kunna browsa filerna som man kan med andra telefoner. Funkar det?

Postad 10 August 2010 - 07:14

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag har 3GS, iOS401 och kör med services.telenor.se. Inga problem med surfning vad jag har märkt!

"services" är för MMS och endast "vanlig" 3G "internet" är för mobil data och har turbo-3G. Förmodligen är den generellt stabilare även om man inte abonnerar på turbo-3G. Därför ändrade jag. Men endast för "Mobil data", inte för MMS. Funkar utmärkt hittills.

Postad 10 August 2010 - 07:54

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Hej!

Har aldrig testat det men en googling gav detta svar: http://www.tansee.co...netransfer.html

Postad 10 August 2010 - 08:34

jgl
  • jgl
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tack!
Men när man använder ett sånt program, (inte Itunes) kommer det att bli en form av Jailbreaking då? Tänkte på att det inte är ett standardprogram.

Postad 10 August 2010 - 09:54

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Har som sagt inte testat den jag länkade till men är rätt säker på att du inte behöver jailbreaka eller att den blir "jailbreakad" av hanteringen. Här finns en kort tutorial hur du gör med programvaran. Bara att testa:
http://www.tansee.co...o-computer.html

Edit: Testade att ladda ner trialversionen. Tillåter att man laddar ner 5 första låtarna. Men fungerade utmärkt och skapade ingen åverkan på telefonen!

Redigerat av Whopper, 10 August 2010 - 10:19.

Postad 10 August 2010 - 11:47

typas
  • typas
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Jag har problem med min Iphone sedan jag uppdaterde till Ios 4.01. Den hoppar ur musikspelaren (ipod) hela tiden till startsidan. Jag har testat att starta om den, men problemet försvinner inte. Vad ska jag göra?

Postad 10 August 2010 - 12:32

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Hade en kompis kompis som hade samma problem med iPod appen i en 3GS efter uppgradering till iOS4. Googlade och hittade denna tråd på Apples supportforum:
http://discussions.a...sageID=11730845?

Där finns lite lite olika ideer om lösningar som en restore från senaste backup eller bara en ny synkning med datorn. Verkar som problemet dyker upp efter ett inköp på iTunes. Hade du köpt en låt nyligen?

Postad 10 August 2010 - 13:16

typas
  • typas
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Nej. Samma fel uppstod med 4.0, men efter att uppdaterat till 4.01 försvann felet tills nu då det kom tillbaka.

Postad 10 August 2010 - 13:58

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Såg precis denna till iPhone 4. Någon som vet om det finns ett liknande till 3GS:en? Tittar en hel del på film och vore toppen med någon typ av ställning. Gärna med lite bredare fot så man kan ha den i knät!
Bifogad fil  img_large23397052_10997_version1.jpg   10.19K   0 Antal nerladdningar

Postad 10 August 2010 - 17:18

discomega
  • discomega
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0
ett ställ du även kan montera i bilen. http://shop.philips....uctID=130695000

Postad 11 August 2010 - 06:19

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Provade att jailbreaka med jailbrakeme.com, det var ju så enkelt så var tvungen att prova :D men hittade inget vettigt att göra med det så hur gör man enklast för att få bort det? bara att uppdatera till senaste ios 4,01? har 4,0 nu.

Postad 11 August 2010 - 07:20

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Provade att jailbreaka med jailbrakeme.com, det var ju så enkelt så var tvungen att prova :D men hittade inget vettigt att göra med det så hur gör man enklast för att få bort det? bara att uppdatera till senaste ios 4,01? har 4,0 nu.

Det är bara att uppdatera så försvinner jailbreak. Det eller att göra en återställning, vilket som.

Postad 11 August 2010 - 08:09

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Kanon tack för snabbt svar :D

Postad 11 August 2010 - 11:09

jgl
  • jgl
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Kan man använda Iphone som ett trådlöst nätverk för Pc? Och hur gör man i sånna fall? :D

Postad 11 August 2010 - 11:15

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Ja om du slår på att den ska dela internet och kopplar in sladden till datan så funkar det :D

Postad 11 August 2010 - 11:52

jgl
  • jgl
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tackar :D

Postad 11 August 2010 - 12:54

bente
  • bente
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

har själv precis JB min IP4 och har installerat installous, då ######r, då kan du göra mkt kul som går emot allt vad betalning heter! ;)

men nu till min fråga, ibland vid nedladdning så slutar programmet installous ladda ner, har ja gjort någon miss någonstans eller är det bara så det är?! =)

Postad 11 August 2010 - 15:18

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

har själv precis JB min IP4 och har installerat installous, då ######r, då kan du göra mkt kul som går emot allt vad betalning heter! :D

men nu till min fråga, ibland vid nedladdning så slutar programmet installous ladda ner, har ja gjort någon miss någonstans eller är det bara så det är?! =)

Kanske skulle ta och fråga det i en tråd för JB ip4 och inte den officiella ip3gs tråden?

Redigerat av Darkie, 11 August 2010 - 15:18.

Postad 11 August 2010 - 15:56

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Vad tror ni att jag får för min iPhone 3GS 16GB som är fabrik olåst (går att använda alla simkort)?

Postad 12 August 2010 - 03:01

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

har själv precis JB min IP4 och har installerat installous, då ######r, då kan du göra mkt kul som går emot allt vad betalning heter! :)

Då det är illegalt att piratkopiera apps (och sjukt snålt för övrigt) så diskuteras inte detta på minhembio. Hoppas dina nedladdningar för evigt fortsätter avbrytas.

Vad tror ni att jag får för min iPhone 3GS 16GB som är fabrik olåst (går att använda alla simkort)?

Det är rätt många 3GS ute för försäljning som är upplåsta nu tyvärr så du får nog inget extra för den.

Postad 12 August 2010 - 11:32

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
Jag testar här också.

Är på jakt efter en blåtand headset och såg denna i Iphone4 tråden, Laddkabel, headsetet som är på bilden är exakt en sån som jag är ute efter men jag hittar den inte på Apples hemsida :)

Postad 12 August 2010 - 12:18

Linkanman
  • Linkanman
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

På Tradera går 32GB för c:a 3500-4000. De jag har sett har då varit nya. Men ibland har auktioner där en tendens att dra iväg. Testa o sätt ett reservations pris.

Postad 12 August 2010 - 12:18

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Jag testar här också.

Är på jakt efter en blåtand headset och såg denna i Iphone4 tråden, Laddkabel, headsetet som är på bilden är exakt en sån som jag är ute efter men jag hittar den inte på Apples hemsida :)

Länken du skickade med går ju till Apples hemsida??

Redigerat av Whopper, 12 August 2010 - 12:19.

Postad 12 August 2010 - 12:36

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0

Länken du skickade med går ju till Apples hemsida??

:)
Menade att jag vill ha en sådan headset, länken går ju till en laddkabel, det är själva öron grejen jag vill ha, och naturligtvis även en laddkabel så man laddar båda samtidigt.

Postad 12 August 2010 - 13:58

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Sorry, missförstånd från min sida. :)

Verkar dock som de inte tillverkas längre. Du får leta på begagnatmarknaden:
http://store.apple.c...mco=MTMxNDk0ODA

Question
I have the Apple IPhone 3GS and want to purchase a bluetooth; which bluetooth should I buy that will also fit the Bluetooth travel cable?

Asked by KN from Manchester Nov 29, 2009 : 1 Answer

Answer
The Bluetooth travel cable only fits the first party iPhone Bluetooth headset, which is no longer made. You are going to need to buy a headset that uses mini or micro USB which do not work with the travel cable.

Redigerat av Whopper, 12 August 2010 - 14:07.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.