Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 28 May 2008 - 13:58
Postad 28 May 2008 - 14:06
Hoppas att det är bättre ikväll..
Postad 28 May 2008 - 14:24
Postad 28 May 2008 - 17:44
Postad 28 May 2008 - 18:05
Postad 28 May 2008 - 18:14
Postad 29 May 2008 - 08:34
Också synd att vårat lag inte kunde spela någon match igår för jag kände mig riktigt het.
Postad 29 May 2008 - 11:08
Jo du var riktigt på G igår, tex. 43-17(har jag för mig) i HQ på Showdown, imponerande!
Som sagt det var ett par sabotage-matcher som vi totalt dominerade som föll pladask, lite snopet, men sånt händer i sabotage!
Jag har kommit på mig själv med att faktiskt GILLA sabotage nu!
Måste även fråga dig och ragge, hörde ni mig bra hela tiden, har nytt headset men funderar på att skicka tillbaka det, kändes som att jag knappt fick höra ett helt ord av nån, men det kanske inte hade med headsettet att göra...
Jaja, får väl testa ikväll igen, akerren och jag brukar ju tragga en hel del så då får vi se vad det går för, men jag känner mig som sagt inte nöjd för tillfället, köpte logitech:s Bluetooth avsett för PS3.
Redigerat av Dr. Death, 29 May 2008 - 11:12.
Postad 29 May 2008 - 11:29
jag kan tipsa om Jabra, mitt headset ((Jabra JX10)) är grymt bra. Med en knapp gör du det mesta, dessutom reglerbart ljud.Tack själv!
Jo du var riktigt på G igår, tex. 43-17(har jag för mig) i HQ på Showdown, imponerande!
Som sagt det var ett par sabotage-matcher som vi totalt dominerade som föll pladask, lite snopet, men sånt händer i sabotage!
Måste även fråga dig och ragge, hörde ni mig bra hela tiden, har nytt headset men funderar på att skicka tillbaka det, kändes som att jag knappt fick höra ett helt ord av nån, men det kanske inte hade med headsettet att göra...
Jaja, får väl testa ikväll igen, akerren och jag brukar ju tragga en hel del så då får vi se vad det går för, men jag känner mig som sagt inte nöjd för tillfället, köpte logitech:s Bluetooth avsett för PS3.
Redigerat av Numero1, 29 May 2008 - 11:31.
Postad 29 May 2008 - 11:44
Tack själv!
Tyckte jag hörde dig hyffsat bra iaf, tänkte inte på om det var bättre eller sämre än förr, kanske var lite klarare. Jag lyssnar mest, då jag har en sambo å dotter som ofta ligger å sover när jag spelar så kan inte sitta å skrika hur mycket jag vill.
Postad 02 June 2008 - 11:08
"Almost fully destructible surroundings!" låter ju hur kul som helst
Jag har då bokat ett ex iaf
Redigerat av jarre008, 02 June 2008 - 11:10.
Postad 02 June 2008 - 11:17
Postad 02 June 2008 - 12:51
Jag hoppas högt och heligt på Bad Company, men jag vågar inte ropa "hej!" förrän jag spelat det, och visar det sig att det är riktigt bra, så tror jag nog att i princip ALLA CoD4-spelare kommer att köpa det oxå, och då är nog en MHB-klan mer eller mindre given även där...
Jag håller med...de verkar bli riktigt grymt!
Postad 03 June 2008 - 18:53
Postad 04 June 2008 - 06:22
Med tanke på tdm-matchen i tt senast så känns det inte helt ok att bli kallad ûbercampare av varken doro, kerren eller hippo.......
....första två minuterna av matchen var man ju tvungen och plocka fram stats för att se så ni verkligen hade blivit påloggade i spelet.......ni låg ju fastvuxna uppe i backen där man spawnar i början.......sprang runt som en dåre bara för att hitta er......
Det är ingen fara...du får kalla mig campare...jag överlever.
(ändå brukar jag vara den som springer å blir dödad först i granatregn!)
Redigerat av hippo6, 04 June 2008 - 06:40.
Postad 04 June 2008 - 07:11
Skönt nog så lyckades jag iaf avsluta OK på BOG, trevligt att ha ihjäl Döden med ett långskott 3 sekunder in i matchen.
Börjar lära mig Sniperbössan nu. Men man ha ju spelat med de bästa, Akerren exempelvis. Lyckades planta men blev skjuten av I2ickard påväg ut ur containern.
Postad 04 June 2008 - 08:45
Postad 04 June 2008 - 09:12
Det gick ju rätt bra för oss igår på Hardcore TDM Hyvonen, synd bara att vi fick spela med ett gäng nötter som drog ner laget och lite drygt att jag fick en egen liten fanclub där på Creek. En pajjad streak av misstag kan jag vara OK med men blev lite less på dem när de gjorde mer prestige att teamkilla mig än motståndarna. (Har aldrig teamkillat själv med flit så många gånger i en match... idioter) (Vi ledde matchen så lite payback kunde jag unna mig...)
Postad 04 June 2008 - 09:15
Postad 04 June 2008 - 12:39
Fy fasiken för granatregn. När vi spelade Harcore igår så hade jag 0-6 i flera matcher.... kom inte in i spelet.... Provade allt, sprang åt ett håll, åt ett annat. Satt kvar.... inget hjälpte.
Skönt nog så lyckades jag iaf avsluta OK på BOG, trevligt att ha ihjäl Döden med ett långskott 3 sekunder in i matchen.
Börjar lära mig Sniperbössan nu. Men man ha ju spelat med de bästa, Akerren exempelvis. Lyckades planta men blev skjuten av I2ickard påväg ut ur containern.
Ja det var rätt snyggt, men det värsta jag varit med om hände oxå på BOG, då fick jag se FI:s 1:a från nedräkningen i början i killcamen, DET är snabba puckar det...
Du kommer nog som god tvåa med det klockrena skottet dock...
Redigerat av Dr. Death, 04 June 2008 - 12:39.
Postad 04 June 2008 - 13:21
Tack för TT igår primare2 och Hyvonen. Skönt att få vinna lite matcher efter 5-0 förlusten tidigare mot LAG 4.
Det gick ju rätt bra för oss igår på Hardcore TDM Hyvonen, synd bara att vi fick spela med ett gäng nötter som drog ner laget och lite drygt att jag fick en egen liten fanclub där på Creek. En pajjad streak av misstag kan jag vara OK med men blev lite less på dem när de gjorde mer prestige att teamkilla mig än motståndarna. (Har aldrig teamkillat själv med flit så många gånger i en match... idioter) (Vi ledde matchen så lite payback kunde jag unna mig...)
Ja,vilka idioter dom där två var. Men som tur var var det ju dig dom verkade gilla
Gick helt ok tills vinet tog slut och tröttheten tog över.
Var länge sen jag spelade Harcore. Svårt att stänga av reflexerna. Jag fick ju in en fin kniv på dig när jag
kom uppför trappan och du planterade en claymore.
Haha,sjukt kul med morlock med sniper på shipment S&D faktiskt.
Postad 05 June 2008 - 09:55
Slog förövrigt nytt pers.rekord i antal kills i en airstrike i hq på shipment, gick från 5 till 16 kills i sträck på en airstrike. Det smattrade gott i högtalarna då
Redigerat av frass3, 05 June 2008 - 09:56.
Postad 05 June 2008 - 12:18
Slog förövrigt nytt pers.rekord i antal kills i en airstrike i hq på shipment, gick från 5 till 16 kills i sträck på en airstrike. Det smattrade gott i högtalarna då
Det ljudet är priceless
Postad 05 June 2008 - 18:30
Synda att den bröts bara för jag tro fan ta mig att jag skulle kunna komma upp i 40-50 kills annars...
Märks en jäkla skillnad när man inte spelar med MHB. Med MHB så är alla så bra att det är svårt att få så många kills.
Redigerat av Dr. Death, 05 June 2008 - 18:48.
Postad 05 June 2008 - 20:12
Grymt!. Alltid kul när man spelar med och mot nötter.Spelade nyss en 12manna TDM på block, fick helikopter 3ggr., låg på 33-3 när "host ended game" när vi som lag hade 540poäng, känner mig rätt nöjd!!!
Jag hade en liknande omgång på bloc för ett tag sen där ingen av mina medspelare hade tvåsiffrigt i kills och någon eller några hade 0 eller 1 kill. Vi vann med typ 750 mot 740...
Kommer inte ihåg hur många kills jag fick ihop men det var många! Var när jag skulle fixa red tiger på AKn, så jag körde dämpat, UAVJ och dead slience och gick runt hus för hus och gjorde headshots på folk som i princip bara stod stilla och försökte snipra tvärs över. Gjorde en 6 eller 7 kills streak med kniven i ett hus.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 June 2008 - 20:19.
Postad 05 June 2008 - 21:55
Gjorde en 6 eller 7 kills streak med kniven i ett hus.
Fick precis 5 kills streak med kniven i en s&d match på countdown.
Postad 06 June 2008 - 00:58
Haha, det är inte dåligt!Fick precis 5 kills streak med kniven i en s&d match på countdown.
Grattis döden! Äntligen!!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 June 2008 - 00:58.
Postad 06 June 2008 - 10:05
Tackar!
Känns så ###### skönt!
Förstår att det känns skönt, du måste ha spelat många timmar igår? Jag kom online vid 20 å slutade 0130 å du spelade både innan och efter.
Btw var inte din polare sugen på att spela hardcore med oss?
Postad 06 June 2008 - 10:28
Nä, min polare kände sig FÖR grön, hehe!
Han sa nåt om att han dör för mycket när han spelade med oss, tyckte att det borde vara tvärtom, men akaerren hade en teori om som stödde hans påstående.
När vi som röjjer fram ganska agressivt förflyttat oss till fiendesidan så blir det ju ganska hett om öronen om man är ensam passiv spelare som är kvar på "vår" sida då helt plötsligt alla FI börjar respawna där hela tiden...
Jaja, han får träna upp sig lite mer, han är nog motsatsen till talang för detta spelet..hehe
Postad 06 June 2008 - 17:13
Grattis till guldkorset, du förtjänar det! Om du vill får du gärna låna ut det då jag inte ser nån ände i detta jagande för mig..
Postad 06 June 2008 - 17:16
Postad 06 June 2008 - 17:30
Hur f*n får folk ihop till guldkors egentligen?
Jag spelar och spelar, men jag tycker inte att jag kommer någonstans. Tips på hur man höjer poängen så mycket som möjligt tas emot gärna.
Snitta 10 kills i varje S&D match samt någon bombplantning å defusning så ska du se att levlandet går fort.
Sen kanske det är ett tips att inte spela med så många från mhb då det är många som är bra så man får verkligen ligga i för att hinna få sin del av kakan.
Redigerat av frass3, 06 June 2008 - 17:34.
Postad 06 June 2008 - 17:49
Där sa du något!Snitta 10 kills i varje S&D match samt någon bombplantning å defusning så ska du se att levlandet går fort.
Sen kanske det är ett tips att inte spela med så många från mhb då det är många som är bra så man får verkligen ligga i för att hinna få sin del av kakan.
Postad 06 June 2008 - 18:00
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 June 2008 - 18:06.
Postad 06 June 2008 - 18:43
Postad 06 June 2008 - 20:33
Härligt merger! Så skall det låta. Hade jag bott i fjollstaden hade jag bjudit dig på en fet ölHar efter råd från en klok clanmedlem insett att det är jävligt barnsligt att lämna clanen för lite tjafs och därför så får väl inlägget tidigare ses som återtaget.....
....ibland får man vä släppa hörnflaggan och komma in i matchen helt enkelt.....
Postad 08 June 2008 - 11:04
Postad 08 June 2008 - 15:58
Postad 08 June 2008 - 17:30
Antar att det är kill/deaths ? Det är isåfall riktigt bra siffror.Det var ju ganska kul igår när döden hade [0-24] som tag och var det [1-16] sen....??
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 June 2008 - 17:30.
Postad 08 June 2008 - 18:05
Postad 08 June 2008 - 20:11
Antar att det är kill/deaths ? Det är isåfall riktigt bra siffror.
Skojjade lite med en nybörjare i motståndarlaget, skrev upp hans resultat för varje runda i taggen!
Postad 08 June 2008 - 20:23
Det är bra med sådana spelare i laget. Man får just inte ligga i för att kompensera...Skojjade lite med en nybörjare i motståndarlaget, skrev upp hans resultat för varje runda i taggen!
Du är bra elak du med de stackars nybörjarna, vi har alla varit där.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 June 2008 - 23:21.
Postad 09 June 2008 - 06:12
Det är bra med sådana spelare i laget. Man får just inte ligga i för att kompensera...
Du är bra elak du med de stackars nybörjarna, vi har alla varit där.
Döden hade ett par mediokra resultat han me så jag gjorde samma mot honom för att jämna ut de lite
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
46 filmer
13 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?