Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 December 2009 - 22:20

Unregistered291b33b4
  • Unregistered291b33b4
  • Användare

• 149 inlägg
  • 0
Dragning av pengarna borde ju inträffa hyfsat snart iaf, förhoppningsvis om 1h 42 min :)

Sugen som fan på telefonen nu, det blir min tidiga julklapp. Har helt lagt ner att se filmer och recensioner om den då jag inte vill veta för mkt nu. Men jag såg iaf stress testen och blev lite orolig för skärmen, någon som hittat en bra sp?

Postad 06 December 2009 - 22:20

frals_
  • frals_
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Skummade recensionen i SvD och det verkade rätt bra, dumt att han inte fick igång FM-radion men det kan ju bero på SBS ;-) Att ge minus för batteritiden utan att ange någon siffra känns också lite osmidigt, men överlag så såg det bra ut imo

Postad 06 December 2009 - 22:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Allt är relativt..

Du kan gå från 100% till 0 på 4 timmar :)

christexaport
I'm using 6 different protocols, and it isn't any noticeable difference than with them offline. I am getting 4 hrs of heavy usage per charge.

I'm a pretty extreme user, always connected to WiFi and SIP, Power saving off, and constantly web browsing, chatting, emailing, Tweeting, managing my MySpace and Facebook profiles and contacts, and taking and sharing the occasional image. I'm satisfied, since I usually bring the average device's battery to its knees. It could use a better battery, nonetheless.

Angående olika IM

On my N900, right now, I can setup IM/VoIP accounts for: Ovi by Nokia, Skype, AIM, Gadu Gadu, Google Talk, GroupWise, ICQ, Jabber, MSN, MSN (Haze), QQ, SIP, Salut, Sametime, and Yahoo. That's with just the built-in Conversations software, plus a few, small, free plug-ins from Extras. I'm not restricted to one active account per service either.

I actually have accounts on most of those services configured and active on my N900 all the time. It just works.
Maemo.org

Grymt :P

Redigerat av moparman, 06 December 2009 - 22:36.

Postad 06 December 2009 - 22:45

Corran Horn
  • Corran Horn
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Allvarligt talat. Jag fattar ingenting av ditt inlägg. Prova att läsa det högt för dig själv och testa sedan att formulera om texten en aning.

+1

Postad 06 December 2009 - 23:11

Kaldo
  • Kaldo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

som iphone var bör nog tilläggas. det komiska är, när apple släppte sin iphone, vilket ramaskri det blev över avsaknaden av mms. men nu, när nokia gör samma sak, hehe, så verkar det inte sägas så mycket om det :)

tror dock att nokia kommer läsa det illa snabbt, om ingen annan hinner före o fixar det till den.

Om man vill vara lite petig så har iPhone fortfarande inte implementerat en full MMS stack så den fungerar inte lika bra som en gammal telefon först mobil. hehe

Tittade lite på det med MMS på N900 och det går att haxxa (inget UI) igång redan nu, så länge din operatör använder samma APN för data som MMS annars får man koppla ner och ladda ner (tills Maemo rullar ut med en lite senare version av kernel 2.6.28 i dagsläget men support finns redan i 2.6.30+)

Postad 06 December 2009 - 23:18

Unregistered1814
  • Unregistered1814
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Det var många som inte förstod mitt förra inlägg så jag ska förklara från detalj till detalj...
(NATT HUMOR HEUHEU)

Som ni vet så har n900 fyra olika skrivbord i ett "skrivbord" som man kan ta sig fram genom att hålla inne fingret och dra antingen vänster eller till höger, med dessa "fyra" olika skrivbord i ett helt skrivbord så kan du lägga till widgets som facebook, sms, spel och m.m.

Men hur ska alla widgets hamna på plats när man har N900 i portrait mode (dagens N900 har landscape mode bara)?
Det blir ju huller om buller som sagt..
men det finns en lösning dock.

varför kan man inte ha 2 olika "skrivbord" d.v.s på portrait mode och ett annat på landscape

portrait mode kan ha 4 skrivbord (eller mindre) som du måste anpassa widgetsen och allt det här om igen.

om detta fanns så skulle jag själv ha portrait mode widgetsen till SMS, telefon, katalog, browser, facebook och landscape mode widgetsen till games, browsers, sms och lite mer hardcore saker ^^

gillar inte att N900 ska kunna lägga alla widgetsen som låg på landscape mode till portrait mode :) den kommer döda maskinen XD

Postad 06 December 2009 - 23:24

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
auf lager :)

http://shop.nokia.de...spx?sku=6958534

Lagervara i Tyskland, det är säkert ett gott tecken för oss också.

Postad 06 December 2009 - 23:40

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
N900 som modem via bluetooth

http://blog.broberts...un-with-upstart

Postad 07 December 2009 - 00:01

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
NU E DEN STORA DAGEN INNE!! GOGOGO NOKIA :)

Postad 07 December 2009 - 00:06

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0
En sak som jag funderat lite på N900:an....hur bra fungerar den egentligen som telefon, dvs ringa, SMSa osv? Får känslan av att den primärt är gjort med surfning och multimedia i åtanke, och det brukar inte alltid innebära att "telefongrejerna" är något vidare. T.ex. verkar den primärt vara gjort för att användas i landscape-läge om jag tolkat saker rätt, vilket borde innebära 2 handsgrepp vilket INTE är optimalt för telefoni etc.

För egen del ser jag fortfarande surfning osv som bonus och värderar telefonfunktionerna (och musikspelaren) högst, och så här långt har jag inte sett någon "telefon" som ens varit nära att få mig att fundera på att ersätta laptopen med. Upplever t.ex. surfning som en klart plågsam upplevelse på alla toppmodeller, och använder det bara om jag verkligen måste...

Redigerat av Unregistered1413, 07 December 2009 - 00:25.

Postad 07 December 2009 - 00:13

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

En sak som jag funderat lite på N900:an....hur bra fungerar den egentligen som telefon, dvs ringa, SMSa osv? Får känslan av att den primärt är gjort med surfning och multimedia i åtanke, och det brukar inte alltid innebära att "telefongrejerna" är något vidare. För egen del ser jag fortfarande surfning osv som bonus och värderar telefonfunktionerna (och musikspelaren) högst, och så här långt har jag inte sett någon "telefon" som ens varit nära att få mig att fundera på att ersätta laptopen med. Upplever t.ex. surfning som en klart plågsam upplevelse på alla toppmodeller, och använder det bara om jag verkligen måste...

Nu har jag fått pengarna dragna från kontot:O nu mååst den vara näära! :)

Postad 07 December 2009 - 00:15

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

Intressant, hoppas mina dras snart oxå :P

Postad 07 December 2009 - 00:21

Unregistered1211
  • Unregistered1211
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tycker att maemo.org kunde vara SÅ MYCKEt bättre? Klyddigt att navigera...

Nån annan som har svårt att logga in där? Jag kan logga in på maemo garage men inte maemo.org...

Postad 07 December 2009 - 00:26

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Kul! Har du express lev?

Postad 07 December 2009 - 00:26

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Får jag fråga när du lade din förhansbokning?

För jag råkar ha 100 kr för lite för att kunna betala telefonen och ska flytta pengar imorgon, man har ju ingen lust att telefonen inte kommer just för denna miss=)

Någon som har koll på att ifall man kan hamna på minus med ett köp online, dvs att köpet går igenom ändå även fast jag inte har pengar till det, iaf på det små belopp som det skiljer tror det är ca 70 kr som fattas...

Postad 07 December 2009 - 00:32

Dark_Vertigo
  • Dark_Vertigo
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Glöm inte vår gentlemanna-tävling om vem får ett produktionsex av N900 (även kallad butiksexemplar för de trötta eller som jag är nu, förhandsex räknas ej)

...detaljerna för detta hittas här

Kort, ta en bild med något som kan anses som bevis på ett produktionsex
Vinsten är = skapa ny tråd, namnet bes vara logiskt som "Officiell användartråd - Nokia N900"
..förrutom äran såklart :)

Allt utom bevis är rykten och även om vissa påstått att de fått en, syftar "butiks-ex" vi alla tacksamma för de som delat med sig av sina erfarenheter med "förhandsex" =)
..ja Soumi, teitä ei lasketa tällä kertaa, tsori. Koskesi ruotsia ja teillä on etu..olla suomalaisia ja Nokian kotimaassa...(kort, finländare räknas tyvärr in i vår gentlemannatävling, de har en fördel vara i Nokias hemland)

Nu kan det bli på håret men försten vinner, kan komma ned till logistik och inviduellt schema..att det kunde komma så nära.. :P

Dock inga pengar dragna på kontot för min del..än iaf..

Och skapa en ny tråd för de som redan äger en är nog än bättre ide nu när man ser hur lång denna tråd blivit(rekord eller någon som har redan kollat detta?)

Tanken var att separera försnacket, hypen och diskussionerna kring N900 i ett och en för det som anses mer utveklande än diskutera före den kommit ut, tyckte skulle bli snyggare än så och vet att många av er höll med mig på denna punkt.

Nu, 136 sidor och 4066 inlägg...kanske inte så tokig tanke skapa en ny för de som faktiskt har en och de andra får vika in med frågor/kommentarer som på alla andra produktforum..eller vad tycker ni?

Redigerat av Dark_Vertigo, 07 December 2009 - 00:37.

Postad 07 December 2009 - 00:33

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Har som sagt en Hero i dagsläget och har några N900 frågor till er som är insatta. Följande saker klarar min Hero av och är sådant som jag använder dagligen - gör N900 det och hur/med vilket app isf?

• 1. GMail synkning av mail samt kalender
  • 2. Data tethering över USB och WLAN
  • 3. Podcast-app
  • 4. Spotify
  • 5. SR-internetradio
  • 6. FTP-app
  • 7. Remote Desktop tilll PC
  • 8. Bra todo-list app
  • 9. Barcode scanner (inkl läsning av QR-koder)
  • 10. Navigator app (typ CoPilot, TomTom)
  • 11. GoogleMaps
  • 12. Shazam (Track-ID app)

Alla dessa är viktiga funktioner för mig, om någon enstaka inte är möjlig idag så kan det vara överkommligt (beroende på vad det är), så länge det jobbas på en lösning.
Tacksam för svar!

Postad 07 December 2009 - 00:37

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Jag beställde min lur 27 sept och jag har expressleverans :)

Postad 07 December 2009 - 00:47

kurt4n
  • kurt4n
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Jag beställde min lur 27 sept och jag har expressleverans :)

Spännande .. om det du säger är sant. Vad står det under orderhistorik på shop.nokia.se ? Inga pengar dragna här än.. :P

Postad 07 December 2009 - 01:00

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Då med andra ord kasnke man ahr tur i oturen och hinna flytta lite pengar från ett annat konto =)

Beställde dock från nokias shop för bara några dagar sen, man får väl hoppas att jag ändå är med i första batchen"

Redigerat av clooak, 07 December 2009 - 01:21.

Postad 07 December 2009 - 01:23

Unregistered29143e6f
  • Unregistered29143e6f
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
En snabb fråga bara...

ni som betalar med kort, är orderbeloppet reserverat på era konton?

andra onlinebutiker släpper reserveringen efter 5 dagar eller nåt, gör nokia shop det med

jag blev lite orolig nu när jag kollade mitt konto och inte hade något reserverat...

Postad 07 December 2009 - 01:30

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

En snabb fråga bara...

ni som betalar med kort, är orderbeloppet reserverat på era konton?

andra onlinebutiker släpper reserveringen efter 5 dagar eller nåt, gör nokia shop det med

jag blev lite orolig nu när jag kollade mitt konto och inte hade något reserverat...

Inget belopp har reserverats för mig än iaf, jag beställde förhandsbokade för 4-5 dagar sen så det kan bero på det

Postad 07 December 2009 - 01:36

Unregistered29143e6f
  • Unregistered29143e6f
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Inget belopp har reserverats för mig än iaf, jag beställde förhandsbokade för 4-5 dagar sen så det kan bero på det

ok, skönt att höra

det här är definitivt inte bra för mitt psykiska välmående...

får en massa paranoida tankar om att jag gjort nåt fel när jag beställde :)

Postad 07 December 2009 - 01:47

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Snart är det dags!!
vecka 50 är inne. Jag längtar.
Beställde 28 okt kl 20.40 med express leverans. Hoppas jag får den under veckan!
//Mobilproffs

Postad 07 December 2009 - 02:48

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Snart är det dags!!
vecka 50 är inne. Jag längtar.
Beställde 28 okt kl 20.40 med express leverans. Hoppas jag får den under veckan!
//Mobilproffs

Japp snart gäller det.
Happy N900Day allihop!
Nu checkar jag forumet nästan varje timme för att veta om någon fått mail från Nokia angående leverans osv.. Det är första gången på länge man har väntat så ivrigt på något.. Ska gå lägga mig nu. Godnatt lads.

Postad 07 December 2009 - 03:14

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Wiie, snart är det dags!
Inga pengar har dragits från mig ännu dock...

Postad 07 December 2009 - 04:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Har som sagt en Hero i dagsläget och har några N900 frågor till er som är insatta. Följande saker klarar min Hero av och är sådant som jag använder dagligen - gör N900 det och hur/med vilket app isf?

• 1. GMail synkning av mail samt kalender
  • 2. Data tethering över USB och WLAN
  • 3. Podcast-app
  • 4. Spotify
  • 5. SR-internetradio
  • 6. FTP-app
  • 7. Remote Desktop tilll PC
  • 8. Bra todo-list app
  • 9. Barcode scanner (inkl läsning av QR-koder)
  • 10. Navigator app (typ CoPilot, TomTom)
  • 11. GoogleMaps
  • 12. Shazam (Track-ID app)

Alla dessa är viktiga funktioner för mig, om någon enstaka inte är möjlig idag så kan det vara överkommligt (beroende på vad det är), så länge det jobbas på en lösning.
Tacksam för svar!

1...Gmail funkar..synca flera kalendrar mm är det lite trubbel med..Googla på maemo.org om du vill veta mer hur det går
2...Kan användas som datamodem med USB-anslutning..Men som jag fattat så har den även stöd för det via blåtand men inte från lådan..Bara snabbgooglat..
3...gpodder
4...Spotify funkar inte officiellt..Men finns nå som heter despotify ...http://despotify.se/faq/
5...Internetradio finns så de bör väl gå att lyssna på SR-
6...Jo är på g..
7...Rdesktop Inte riktigt säker hur bra det funkar än
Bifogad fil  7b3e5823093e45b9a10cd4249af1fa9f.jpg   47.3K   0 Antal nerladdningar
8...Ingen aning
9...Verkar va på g.. mbarcode ...QR code ingen aning
10...Sygic gps släpps i dagarna
11...Maemo Mapper..Maemo Mapper is a mapping app made specially for Maemo, supporting the following maps: OpenStreet, GoogleMaps, VE, Yahoo, and more.
12...Nopp...Inte än iaf

Redigerat av moparman, 07 December 2009 - 04:26.

Postad 07 December 2009 - 07:37

Xenom
  • Xenom
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Ngn mer som fått dragna cash från sina konton??

Postad 07 December 2009 - 08:21

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
God morgon alla.
V50 här nu :)
Har inga pengar dragna.

=).

Raptor

Postad 07 December 2009 - 08:32

Unregistereda744b4ff
  • Unregistereda744b4ff
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
o nu väntar man ivrigt på ett mail från nokia shop som säger att något är fel på kreditkort infot man har angivit och tyvärr så måste dem upphäva ordern ^^, men man får såklart chansen att lägga in en ny, fullt pris får man betala och vänta tills januari innan man får den ^^

Postad 07 December 2009 - 08:47

grabbengrus
  • grabbengrus
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Hehe, skön tråd det här.

Postad 07 December 2009 - 08:54

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Du bor i Finland eller? Då har du väl beställt i finska shoppen, för här har inte reserverats något.

Redigerat av Tech, 07 December 2009 - 08:58.

Postad 07 December 2009 - 09:14

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
Nu är det v.50! Var är min mobil?!!

Postad 07 December 2009 - 09:19

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Nu är det v.50! Var är min mobil?!!

v.50 kommer att bli lååååååååååång...

Postad 07 December 2009 - 09:20

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Någon som ringt "shoppen" om besked än?

Postad 07 December 2009 - 09:26

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

1...Gmail funkar..synca flera kalendrar mm är det lite trubbel med..Googla på maemo.org om du vill veta mer hur det går
2...Kan användas som datamodem med USB-anslutning..Men som jag fattat så har den även stöd för det via blåtand men inte från lådan..Bara snabbgooglat..
3...gpodder
4...Spotify funkar inte officiellt..Men finns nå som heter despotify ...http://despotify.se/faq/
5...Internetradio finns så de bör väl gå att lyssna på SR-
6...Jo är på g..
7...Rdesktop Inte riktigt säker hur bra det funkar än
8...Ingen aning
9...Verkar va på g.. mbarcode ...QR code ingen aning
10...Sygic gps släpps i dagarna
11...Maemo Mapper..Maemo Mapper is a mapping app made specially for Maemo, supporting the following maps: OpenStreet, GoogleMaps, VE, Yahoo, and more.
12...Nopp...Inte än iaf

Tack för svaren, moparman! Det mesta verkar ju vara på väg mot en lösning, om det inte redan funkar. Najs :)

Postad 07 December 2009 - 09:31

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Någon som ringt "shoppen" om besked än?

Känns inte som om det skulle ge något...

Postad 07 December 2009 - 09:31

malavan
  • malavan
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Ojoj väntar fortfrande vilken tålamod.Maemo 6 är ju på gång hoppa över den här.

Postad 07 December 2009 - 09:33

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Ojoj väntar fortfrande vilken tålamod.Maemo 6 är ju på gång hoppa över den här.

Hur funkar din Windows HD2?

Postad 07 December 2009 - 09:39

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Får jag fråga när du lade din förhansbokning?

För jag råkar ha 100 kr för lite för att kunna betala telefonen och ska flytta pengar imorgon, man har ju ingen lust att telefonen inte kommer just för denna miss=)

Någon som har koll på att ifall man kan hamna på minus med ett köp online, dvs att köpet går igenom ändå även fast jag inte har pengar till det, iaf på det små belopp som det skiljer tror det är ca 70 kr som fattas...

Som jag fattat det:
Finns inte pengarna där när nokia vill ha dem avbryts ditt köp och du får lägga en ny order.
Inga pengar reserveras innan, de dras direkt när de börjar behandla din order för utskick av varor.

Hoppas man får sin telefon denna veckan :)

Redigerat av MagnusBio, 07 December 2009 - 09:40.

Postad 07 December 2009 - 09:56

Ganmar
  • Ganmar
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Jag är faktiskt hyfsad nöjd bara jag får den senast på fredag. Det jobbiga är om de skickar den sent den här veckan så att man måste vänta till v 51 för att få den. Jag har standard-lev men som jag förstått på deras hemsida ska det inte spela någon roll vid förhandsbokning...

Postad 07 December 2009 - 09:57

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Hehe, skön tråd det här.

Hehe, håller med :) Har plöjt igenom hela tråden och konstaterat att N900 inte är något för mig, men jag kan ändå inte sluta läsa. Ska bli jäkligt kul att se vart det tar vägen när lurarna börjar trilla in. Jag känner igen upphetsningen och förväntningarna inför ett sånt här köp. Man vill helst ta en veckas semester och låsa in sig med bara lite proviant och nallen... :P

Postad 07 December 2009 - 10:01

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2741 inlägg
  • 0

En sak som jag funderat lite på N900:an....hur bra fungerar den egentligen som telefon, dvs ringa, SMSa osv? Får känslan av att den primärt är gjort med surfning och multimedia i åtanke, och det brukar inte alltid innebära att "telefongrejerna" är något vidare. T.ex. verkar den primärt vara gjort för att användas i landscape-läge om jag tolkat saker rätt, vilket borde innebära 2 handsgrepp vilket INTE är optimalt för telefoni etc.

Ingen som vet ifall det faktiskt går att ringa med denna "telefon"? :)

Postad 07 December 2009 - 10:17

Xenom
  • Xenom
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Nu har jag t.o.m sett telefon-j*len bli sönderplockad! VAR ÄR MIN MOBIL??

http://www.maemo-gur...mbled-on-video/

Postad 07 December 2009 - 10:20

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Beställt 20 oktober, standardleverans.
- INGET RESERVERAT -

Redigerat av tha_neo, 07 December 2009 - 10:20.

Postad 07 December 2009 - 10:34

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
En som fått pengar dragna, med bokningsdag 27 sept vilket är före de flesta nadra här.
Dagarna fram till 15% rabatten borde gå snabbt, det borde de hinna med idag.
Sedan var det den 15-21 okt, eller ungefär då som man fick 15% rabatt, då shoppade många, så där går det nog åt en dag att skicka ut de telefonerna.
Sedan är det nog lungnare med förbokningarna fram till när de sa att nokia shop skulle vara ensamma den första tiden, en del som bokade här då.

Blir kul att se om de nu tar i orderordning hur långt de kommer varje dag :)

Redigerat av MagnusBio, 07 December 2009 - 10:35.

Postad 07 December 2009 - 10:35

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Jag tror verkligen INTE att någon har fått pengar dragna.
Måste vara skitskriv :)

Raptor

Postad 07 December 2009 - 10:50

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0

Du bor i Finland eller? Då har du väl beställt i finska shoppen, för här har inte reserverats något.

Japp jag har beställt den från finska shoppen :)

Postad 07 December 2009 - 11:05

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
JAG RINGDE NOKIA SHOP PRECIS. DEM HAR INTE FÅTT IN TELEFONEN ÄN!!
Men han lovade att dem skulle få in den denna vecka. Han sa att den kommer tre dagar efter att den kommit in till dem. Men så sa jag att jag hade en express leverans och då sa ha att det bara tog en dag.
Iallfall N900 finns fortfarande inte hos Nokia Shop. Men det är i veckan som den ska komma in. Så hoppas bara den inte kommer in på fredag så får man vänta till veckan därpå.
//Mobilproffs

Postad 07 December 2009 - 11:13

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

JAG RINGDE NOKIA SHOP PRECIS. DEM HAR INTE FÅTT IN TELEFONEN ÄN!!
Men han lovade att dem skulle få in den denna vecka. Han sa att den kommer tre dagar efter att den kommit in till dem. Men så sa jag att jag hade en express leverans och då sa ha att det bara tog en dag.
Iallfall N900 finns fortfarande inte hos Nokia Shop. Men det är i veckan som den ska komma in. Så hoppas bara den inte kommer in på fredag så får man vänta till veckan därpå.
//Mobilproffs

Jag är luttrad.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.