Vad värre är är att blops 2 tar länge innan det kommer, första blops vill ingen spela och mw2 är det väl kört med på förhand? Vad ta sig ill?
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 20 August 2012 - 21:20
Vad värre är är att blops 2 tar länge innan det kommer, första blops vill ingen spela och mw2 är det väl kört med på förhand? Vad ta sig ill?
Postad 20 August 2012 - 22:25
Infinity Ward.
nuff said...
Eh så har CoD alltid varit. Mer eller mindre. Men det är fortfarande det roligaste mp spelet just nu.
Postad 20 August 2012 - 22:29
Eh så har CoD alltid varit. Mer eller mindre. Men det är fortfarande det roligaste mp spelet just nu.
Sorry men Treyarchs patchar funkade.
Postad 21 August 2012 - 06:52
Sorry men Treyarchs patchar funkade.
dem patchade inte lag compensationen och den horribla hit detection.
hade IW och Sledge Hammer bara kopierat MW2 motorn och finjusterat vapen osv samt inte tagit del av treyarchs introduktion av lag compensation så hade MW3 varit ett så mycket bättre spel.
Postad 21 August 2012 - 07:05
Håller inte med. Tyckte COD4 funkade hyfsat bra (förutom på nätterna när man blev inslängd i en amerikansk lobby). Dessutom funakde MW3 rätt bra i början när matchmakingen funkade mycket bättre. Då fick man nästan bara spela med svenskar. Det var vid ett senare tillfälle i samband med någon patch som det blev skit och spanjorer och tyskar började trilla in i lobbyn. Eller minns jag helt fel?Eh så har CoD alltid varit. Mer eller mindre. Men det är fortfarande det roligaste mp spelet just nu.
Postad 21 August 2012 - 07:19
Postad 21 August 2012 - 08:13
Edit: blops går också bra.
Vet, vet, fel spel, men idag är det nära besläktat iaf
Redigerat av Zartok, 21 August 2012 - 08:13.
Postad 21 August 2012 - 08:14
Nu vet jag att jag är fel ute igen i tråden, men är någon sugen på att dra ihop en mw2-kväll ikväll?
Hmm, gränsfall Zartok, gränsfall.....
Postad 21 August 2012 - 08:52
Nu vet jag att jag är fel ute igen i tråden, men är någon sugen på att dra ihop en mw2-kväll ikväll?
hade inte PK polisen 17 varit så hård så hade jag svarat på detta men vågar tyvärr inte...
Postad 21 August 2012 - 09:07
Postad 21 August 2012 - 10:06
dem patchade inte lag compensationen och den horribla hit detection.
hade IW och Sledge Hammer bara kopierat MW2 motorn och finjusterat vapen osv samt inte tagit del av treyarchs introduktion av lag compensation så hade MW3 varit ett så mycket bättre spel.
Nu snackade vi inte om lag compensation utan om matchmaking och lagg i allmänhet.
Jag hade inget problem med hit detection i BO. De kanske patchade det efter att du gav upp?
Postad 21 August 2012 - 10:47
Postad 21 August 2012 - 10:52
Eller lite private 3 vs 3? Drömkväll
Postad 21 August 2012 - 11:04
Nu snackade vi inte om lag compensation utan om matchmaking och lagg i allmänhet.
Jag hade inget problem med hit detection i BO. De kanske patchade det efter att du gav upp?
jag har ju provat BO nån enstaka gång då och då efter att jag la av så att säga och tyckte fortfarande att hitdetection är dålig jämfört med MW2. inte jämfört med MW3.
kan dock hålla med om matchmakingen efter gårdagens spelomgång. skitvårt att hitta matcher när vi var 4st i laget. det borde dem ha löst vid det här laget.
nej det världen behöver är bättre datanät och nya konsoler. då kanske problemen löser sig för CoD.
Postad 21 August 2012 - 11:04
Postad 21 August 2012 - 11:23
Postad 21 August 2012 - 11:28
Postad 21 August 2012 - 11:30
nej det världen behöver är bättre datanät och nya konsoler. då kanske problemen löser sig för CoD.
Jag tycker vi skrotar alla spanjacker och fransoser istället!
Postad 21 August 2012 - 11:34
Ja, det är nog lättare att bli av med dom än lagget.Jag tycker vi skrotar alla spanjacker och fransoser istället!
Postad 21 August 2012 - 11:48
Jag tycker vi skrotar alla spanjacker och fransoser istället!
hahaha sa detsamma igår faktiskt
Om vi kör mw2 i privat lobby så man slipper alla j*vla hack så är jag på...
privatlobby MW2 SnD hade varit riktigt trevligt. om jag kan så är jag jävligt på.
Postad 21 August 2012 - 12:18
De få gånger jag spelat MW2 de senaste 9 månaderna så har det alltid varit en hackad lobby.Hack? Går det inte att spela annars? Är det inte bara vi mot varandra i privat lobby? Är det det så blir det ju lite trist såvida vi inte blir minst 8 pers
Den gången jag mötte en jeppe med helautomatisk RPG var det inte så j*vla skoj...
Det visade sig senare att alla vapen var helautomatiska i den lobbyn...
Postad 21 August 2012 - 12:20
Nej fi fan. Får se om jag ens hittar MW2-skivan. Men lutar nog ändå åt lite MW3 och S&D.De få gånger jag spelat MW2 de senaste 9 månaderna så har det alltid varit en hackad lobby.
Den gången jag mötte en jeppe med helautomatisk RPG var det inte så j*vla skoj...
Det visade sig senare att alla vapen var helautomatiska i den lobbyn...
Postad 21 August 2012 - 12:23
Private lobbys lär ju inte vara hackade.Hahaha, fan, måste väl finnas lobbys som inte är hackade? XD
Redigerat av BrittBastard, 21 August 2012 - 12:24.
Postad 21 August 2012 - 12:27
Möjligt...men heller inte omöjligt att de flesta är hackade. Dels beror det väl på att det är betydligt färre lobbys nu och att IW knappast bryr sig om att patcha bort hack längre.Jag menade att det måste finnas icke-hackade normala lobbys också
Men nu är det här MW3-tråden.
Redigerat av BrittBastard, 21 August 2012 - 12:28.
Postad 21 August 2012 - 12:49
bara för intressets skull; jag gissar att det är ocanligt med hackningar av större omfattning på konsolspel och bara sker till de större titlarna om spelet överlever länge? Hur är blops och mw i avseendet, ni som kan sånt här?
... mw3's största problem är ju fortfarnande fransosar och spanjorer i konstant skrikande skaror så att skriva
Postad 21 August 2012 - 13:01
Postad 21 August 2012 - 13:06
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 21 August 2012 - 13:12.
Postad 21 August 2012 - 13:15
Finns ju en grym tråd redan, Cod4, warhawk klan-tråden, var den nu håller hus... Kommer dock inte ihåg vad den hette. Någon äldre kanske kan gräva fram den, Britt? Patgu?
There ya go!
https://www.minhembi...pic=165264&st=0
Postad 21 August 2012 - 13:17
Postad 21 August 2012 - 13:19
Där har vi den ju
men har den bytt titel? Har minnen av att cod4, warhawk mm stod med i rubriken? Där finns det kul att läsa
Jo jag vill också minnas att den hade det. Man kanske börjar bli gammal.
Postad 21 August 2012 - 13:29
Postad 22 August 2012 - 06:34
ps: hörde ni mig bra eller var micken för låg
Postad 22 August 2012 - 06:55
Nu hävdar min fru att hennes doktorsavhandling är viktigare än MW3 så det krävs lite timing när man spelar framöver (dvs kan ej spela när hon vill jobba).
******** bajspryl Apple har byggt.
Postad 22 August 2012 - 07:04
Jag var på väg att skriva ett mail till dig om att du finne-laggar (endast en stapel), men hann inte innan du drog...Sorry att jag hoppade ur mitt i när jag körde S&D mot några MHB-are på Foundation. Det som händer är att när min fru startar sin Apple Time Capsule så käkar den upp allt internet och jag ggår från tre eller fyra gröna streck till ett rött eller i bästa fall två gula streck. Då blir det ospelbart.
Nu hävdar min fru att hennes doktorsavhandling är viktigare än MW3 så det krävs lite timing när man spelar framöver (dvs kan ej spela när hon vill jobba).
******** bajspryl Apple har byggt.![]()
Postad 22 August 2012 - 07:14
/eapea
Postad 22 August 2012 - 07:48
Lite nostalgi att spela med britt & eapeaI alla de matcher som vi kom in i, jag, britt, patgu, laggade det scheissemycket. Trevligt att spela ändå
Irriterande dock att min "vanliga taktik" på Terminal inte fungerar p.g.a. MW3s dåliga marathon-perk
/eapea
Men igår kväll var det mycket värre än vanligt. Vi bytte lobby flera gånger och fick alltid tyskar eller andra sydeuropéer i lobbyn. Hade som bäst tre pluppar, men det var vanligare med två
Hade mycket bättre anslutning när vi lirade S&D tidigare på kvällen så något verkade ha hänt under kvällen.
Att vi sedan trots detta lyckades vinna de flesta matcherna är ju snudd på ett mirakel. Det var flera gånger som jag sköt ett halvt magasin i motståndaren för att sedan dö utan att något hänt. I KillCam ser man sedan att jag inte skjutit och den andra sköt tre skott
Postad 22 August 2012 - 08:00
Postad 22 August 2012 - 09:53
Jo, det gick ju bra för dig lite senare Eapea, tror du drog en 14-2 runda eller nåt?
Jag har ju "ledigt" både ikväll och imorgon kväll också så det blir nog lira ikväll igen. Tänkte dock försöka komma ut i skogen med MTBn några timmar först bara om vädret tillåter.
Postad 22 August 2012 - 11:44
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?