Fox Has 'Seven Year Itch' for Blu-ray
Marking the first appearance of Marilyn Monroe on high-def, Fox has announced a mid-April Blu-ray release for 'The Seven Year Itch.'
In what fans hope will be only the first of many more Monroe comedies to arrive on Blu-ray, Fox has alerted retailers to an April 14 street date for the 1955 classic.
There are no tech or supplement specs at this early date, but we expect more details to surface over the coming weeks. Stay tuned.
Suggested retail price for the Blu-ray has been set at $34.95.
You'll find preliminary specs for 'The Seven Year Itch' linked from our Blu-ray Release Schedule, where it's indexed under April 14.
Postad 29 oktober 2008 - 22:17
Postad 29 oktober 2008 - 22:26
US
Raging Bull is being released on 2/10/09
Audio: English: Dolby Surround, 5.1 DTS HD Master Audio / Spanish: 5.1 Dolby Surround / French: 5.1 Dolby Digital
Aspect Ratio: Widescreen: 1.85:1
Episodes-Bonus Features: **Forced Trailer Park
**Commentary By Director Martin Scorsese and Editor Thelma Schoonmaker
**Cast & Crew Commentary- Irwin Winkler, Robbie Robertson, Robert Chartoff, Theresa Saldana, John Turturro, Frank Warner, Michael Chapman and Cis Corman
**Storytellers Commentary- with Mardik Martin, Paul Schrader, Jason Lustin and Jake LaMotta
**Raging Bull: Before the Fight
**Raging Bull: Inside the Ring
**Raging Bull: Outside the Ring
**Raging Bull: After the Fight
**The Bronx Bull (Making of Documentary)
**DeNiro vs. LaMotta
**LaMotta Defends Title .
Office Space is being released on 2/3/09
Audio: English: 5.1 DTS HD Master Audio, SDH, 5.1 Dolby Surround / Spanish & French: Dolby Surround
Language: Dubbed: English, French & Spanish / Subtitled: English & Spanish
Episodes-Bonus Features: **Deleted Scenes:
*Peter Lies to Lumbergh
*Happy Hour at Chotchkie's
*Peter GoesOff on Nina
*Tom's Mixed Heritage Called Into Question
*Milton and Bob, Peter's Revelation
*Lumbergh's Dead
*Another Lumberg
**Vignette/Documentary/Featurette:
*Out of the Office: An Office Space Retrospective with Mike Judge
**Theatrical Trailer
**Interactivity:
*Jump to Conclusions 2.0
*Grab the Stapler and Printer Beat-down
*Last Piece of Cake
*Whack-a-Drone
*Post-It Pandemonium
*The Apathy of Man: History Track
Passion of Christ is being released 2/17/09
Audio: English: SDH / Aramaic, Latin & Hebrew: 5.1 DTS HD Master Audio
Language: Dubbed: English / Subtitled: English & Spanish
Aspect Ratio: 2.40:1
Episodes-Bonus Features: Disc 1:
**Commentary:
*Filmmakers' Commentary by Director/Producer/Co-Screenwriter Mel Gibson, Cinematographer Caleb Deschanel and Editor John Wright
*Production Commentary by Producer Stephen McEveety, VFX Supervisor/Second Unit Director Ted Rae and Special Make-up and VFX Designer Keith Vanderlaan
*Theological Commentary by Mel Gibson, Father William J. Fulco, Gerry Matatics and Father John Bartunek,
*Music Commentary by Composer John Debney (Selected Scenes), Footnotes
**Vignette/Documentary/Featurette: Passion Recut
Disc 2:
Feature:
Same as Disc 2 from previous SD Release
Little Miss Sunshine is being released on 2/3/09
Audio: English: 5.1 DTS HD Master Audio / Spanish & French: 5.1 Dolby Digital
Language: Dubbed & Subtitled: English, French & Spanish
Aspect Ratio: Widescreen 1.85:1
Episodes-Bonus Features: **Special Features:
*Directors Commentary by Jonathon Dayton and Valerie Faris
**Deleted Scenes
**Alternate Endings
**On the Road with the Hoovers: The Making of Little Miss Sunshine
**We're Gonna Make It... A session with Mychael Danna and DeVotchka
**Who Are The Hoovers?
**No One Gets Left Behind: The Music of Little Miss Sunshine
**Poster Gallery
**Till the End of Time Performed by DeVotchka From the Little Miss Sunshine Soundtrack
**Soundtrack Spot
Napoleon Dynamite is being released on 2/3/09
Audio: English: 5.1 DTS HD Master Audio / Spanish & French: 5.1 Dolby Surround
Language: Dubbed: English, French & Spanish / Subtitled: English, French & Spanish
Episodes-Bonus Features: **Special Features:
*Commentary by Director/Co-Writer Jared Hess, Actor JonHeder and Producer Jeremy Coon
*Cast Commentary by Aaron Ruell, Efren Ramirez, Jon Gries and Tina Majorino
**Documentaries:
*World Premiere Jared Hess
*On Location: Napoleon Dynamite
**4 Deleted and Extended Scenes
**4 Extended/Alternate Scenes
**3 More Sweet Outtakes
**More Flippin Features:
*Casting Napoleon Dynamite-An Interview with Jory Weitz
**Audition Videos
**Peluca - The 2002 short film by Jared Hess which inspired Napoleon Dynamite
**Napoleon Sightings
**Utah State Fair Ads, TV Spots
**Still Gallery
**The Wedding of the Century!
**MTV On-Air Promos
SIDEWAYS is being released on 2/3/09
Audio: English: 5.1 DTS HD Master Audio / Spanish & French: 5.1 DTS
Language: Dubbed & Subtitled: English, French & Spanish
Episodes-Bonus Features: **Forced Trailers: Little Miss Sunshine, Napoleon Dynamite, The French Connection, The Boondock Saints
**Commentary by Paul Gianmatti and Thomas Haden Church
**7 Deleted Scenes
**Featurettes: Behind the Scenes Featurette
**Project Searchlight
**Gag Reel
**Wrap Party Slide show reel
+ Ronin + The French Connection and The French Connection 2Mirrors Rated/Unrated Special Edition Blu-ray with Digital Copy is being released on 1/13/09
Audio: English, French & Spanish: 5.1 Dolby Digital
Language: Dubbed: English, French & Spanish / Subtitled: English, Spanish, French, Cantonese & Korean
Aspect Ratio: Widescreen 2.40:1
Episodes-Bonus Features: Disc 1:
**Theatrical version
**Unrated Version
**Deleted Scenes:
*SCENE 7A: It's a Job
*SCENE 9B: Snappy Uniforms
*SCENE 11: See You in the Morning
*SCENE 25: I Never Come Down Here
*SCENE 54: Michael has a New Friend
*SCENE 109: You Will Know When
*SCENE 120 - 124: The Ambulance
*Alternate Ending: Inside the Mirror
**Vignette/Documentary/Featurette:
*Anna Esseker Backstory
*Reflections: The Making of Mirrors
*Mythology of Mirrors: Behind the Mirror
*Animated Storyboard Sequence
**Mirror Images: PIP with Optional Commentary with Director Alex Aja and Gregory Levasseur on the following scenes:
*Open
*The Mayflower
*Visiting the Family
*Making the Rounds
*Fire
*The Changing Room
*The Bar
*The Morgue
*Time for a Bath
*What Do You Want from Me?
*Psychiatric Ward
*You're Scaring the Children
*On the Road
*The Mirror Room
*Clues
*Michael's Room
*Cover the Mirrors
*Finding Esseker
*In the Cellar
*The Monastery
*Michael?
*For Your Family
*Exiting the Mayflower
**Gallery:
*PIP Scene to Storyboard Comparison
**Trailers: Max Payne, X-Files: I Want To Believe, Valkyrie
Disc 2: Digital Copy

Fox/ MGM
Redigerat av diabolo, 30 oktober 2008 - 03:06.
Postad 30 oktober 2008 - 03:19
burnafterreadingr1artpic4.jpg 202,78K
0 Antal nerladdningar
Postad 30 oktober 2008 - 09:11
Donnie Darko February 10th
1435423h.jpg 96,73K
0 Antal nerladdningar
Postad 30 oktober 2008 - 09:19
/P
Redigerat av Paganmoon, 30 oktober 2008 - 09:19.
Postad 30 oktober 2008 - 09:28
Det står "Collectors Edition" längst ner, vad det nu innebär.Hoppas att det är Theatrical och inte DC på Donnie Darko... Störde mig nått fruktansvärt på musikbytena som gjorts.
/P
Hur som helst är det ett jäkligt snyggt omslag!
Postad 30 oktober 2008 - 09:50
Det står "Collectors Edition" längst ner, vad det nu innebär.
Hur som helst är det ett jäkligt snyggt omslag!
Man kan ju hoppas på det bästa och få med båda.

/P
Postad 30 oktober 2008 - 11:42
Måste vara felskrivet?Såg nu på Discshop att Casablanca Ultimate Edition boxen släpps den 10 dec för endast 279 spänn.
LÖJLIGT billigt för en sån välfylld låda
http://www.discshop....t.php...s&&ref=
Kul även att Dischop fortfarande har kvar Ghostbusters som release den 5 november.
Dom verkar ha missat att den inte kommer på BD än
Aja testade lägga en beställning i alla fall, inte värre än att den blir avbeställd.
Postad 30 oktober 2008 - 18:53
Kommande Blu-ray från Atlantic Film
Eden Lake
18 mar 2009
Mutant Chronicles
18 feb 2009
Sharkwater
19 nov 2008
Redigerat av HD-Ready, 30 oktober 2008 - 18:59.
Postad 30 oktober 2008 - 19:17
Och speciellt på senare år ofta i bra kvalité, även om vissa bara är sisådär

Redigerat av Svante Skoog, 30 oktober 2008 - 19:21.
Postad 30 oktober 2008 - 21:14
Postad 31 oktober 2008 - 19:23
25iu0q1.jpg 232,58K
0 Antal nerladdningar
Postad 01 november 2008 - 08:48
"The Blu-ray transfer looks better about what I anticipated. It has definite improvement over previous 35th Anniversary SD edition but being a 40-year old film it can only look so good. I'd say though that the image - across the board - is quite good. Everything from depth and colors to detail and contrast is superior to varying degrees. Background noise is never intrusive and although we can see grain - it does not proliferate the image. In fact it's fairly smooth and blemish-free. Technically it is dual-layered with the feature size being a healthy 27.3 Gig. I don't see strong evidence of DNR or edge enhancements. In fact I'd have to say the MPEG-4 AVC encoded image gives about as accurate-to-theatrical visually as we are likely to get. I have no strong gripes and I don't think most fans will be complaining. The Blu-ray image produces an enjoyable presentation - the best I have ever seen The Planet of the Apes. "
"Bottom line:
The film has reached an iconic stance in society with a niche nostalgia interest for boomers and those seeking the layered subtitles of a modern commentary on our own misbegotten life paths. This Blu-ray has it all and will even fill the void for those who deeply indulged in the 35th Anniversary SD with more, bigger, better... on all fronts. This Blu-ray is certainly a complete one and if you want to immerse yourself in the adventure and the intricacies of the story - this disc is the ultimate. Enjoy!"
Postad 01 november 2008 - 11:16
Bad news boys. UK-utgåvan har lika svag bild som US-utgåvan. Jag har inte sett den på DVD men jag gissar att dessa utgåvor endast erbjuder en relativt ringa förbättring jämförtmed den lågupplösta bilden. Kanske blir aldrig filmens bild bättre än så här? Vem vet?
Ljud: UK har Kinesiska DTS HD-MA 5.1. US har Uncompressed PCM. Jag antar att det är likvärdigt. Ljudet är grymt på US-utgåvan i alla fall (har ej detaljtestat UK-utgåvan). US-utgåvan har dessutom tre dubbade spår: Engelska, spanska och franska.
Text: UK har bara engelsk text. Texten är vit och ligger lågt (övre raden i bilden, nedre i det svarta. US-utgåvan har gul engelsk text på samma plats som UK-utgåvan. US har dessutom spansk och fransk text.
Bonusmaterial: UK-utgåvan har betydligt mer extramaterial än US-utgåvan. Jag har inte utforskat det i detalj.
Regionskodning: UK-utgåvan är Reg B only och funkar inte i min reg A PS3. US-utgåvan funkar både i Reg A och B-spelarna.
Fodral: UK har det tjocka brittiska fodralet och är en rätt snygg grön slipcase. Tyvärr har de sina fula åldersgränser på framsidan. US har det vanliga tunna amerikanska fodralet med en ordinär framsida.
Slutligen. Om någon vill köpa min US-utgåva så går det bra. Jag tar 111 kr inkl frakt och kuvert. Filmen är grymt bra och bör inte missas. Ljudet är suveränt med den berömda trumscenen som är perfekt demomaterial för din surroundanläggning. Skicka PM om duär intresserad.
Postad 01 november 2008 - 15:04
Postad 01 november 2008 - 15:09
Jag var inne på onoff igår och såg universals the increadible hulk för första gången i svensk butik.....men till men fasa såg jag att dom har tjocka blu-ray fodral!!! Sen såg jag att paramounts iron man har samma....vad är detta för skit? Har alla universal och paramounts svenska släpp tjocka fodral? Nu vill man ju beställa från USA bara för att få ordentliga.....:S
Om det är så himla viktigt för dig med tunna fodral så får du väl beställa ett gäng tomma tunna fodral så kan du kasta de tjocka.

länk
Redigerat av hassesolo, 01 november 2008 - 15:11.
Postad 01 november 2008 - 16:53
Hej & tack så mycket för din review!OK. Efter önskemål kommer här min House of Flying Daggers UK vs USA review.
Bad news boys. UK-utgåvan har lika svag bild som US-utgåvan. Jag har inte sett den på DVD men jag gissar att dessa utgåvor endast erbjuder en relativt ringa förbättring jämförtmed den lågupplösta bilden. Kanske blir aldrig filmens bild bättre än så här? Vem vet?
Ljud: UK har Kinesiska DTS HD-MA 5.1. US har Uncompressed PCM. Jag antar att det är likvärdigt. Ljudet är grymt på US-utgåvan i alla fall (har ej detaljtestat UK-utgåvan). US-utgåvan har dessutom tre dubbade spår: Engelska, spanska och franska.
Text: UK har bara engelsk text. Texten är vit och ligger lågt (övre raden i bilden, nedre i det svarta. US-utgåvan har gul engelsk text på samma plats som UK-utgåvan. US har dessutom spansk och fransk text.
Bonusmaterial: UK-utgåvan har betydligt mer extramaterial än US-utgåvan. Jag har inte utforskat det i detalj.
Regionskodning: UK-utgåvan är Reg B only och funkar inte i min reg A PS3. US-utgåvan funkar både i Reg A och B-spelarna.
Fodral: UK har det tjocka brittiska fodralet och är en rätt snygg grön slipcase. Tyvärr har de sina fula åldersgränser på framsidan. US har det vanliga tunna amerikanska fodralet med en ordinär framsida.
Slutligen. Om någon vill köpa min US-utgåva så går det bra. Jag tar 111 kr inkl frakt och kuvert. Filmen är grymt bra och bör inte missas. Ljudet är suveränt med den berömda trumscenen som är perfekt demomaterial för din surroundanläggning. Skicka PM om duär intresserad.
Lär ju tyvärr inte bli något köp nu men annars hadde man slängt pengarna i sjön så tack så mycket
/Mats
Postad 01 november 2008 - 19:38
Om det är så himla viktigt för dig med tunna fodral så får du väl beställa ett gäng tomma tunna fodral så kan du kasta de tjocka.
länk
Riktigt så enkelt är det inte då de filmer som kommer i tjocka fodralen (spott och fräs) även har bredare omslag anpassad för de tjockfula fodralen.. Jisses varför inte ha en standard.. Älskar de tunna fodralen, de gör ju så man får plats med fler filmer bland annat.. samt så känns det mycket smidigare.. De behöver ju inte vara tjockare så varför göra dem tjockare ?!
Svenska/Europa? utformingen på t.ex The Godfather boxen var ju en besvikelse.. Tjocka fodral som bara upptar massa luft...
Redigerat av Motin, 01 november 2008 - 19:43.
Postad 02 november 2008 - 00:07
Måste vara felskrivet?
Aja testade lägga en beställning i alla fall, inte värre än att den blir avbeställd.
Beställde precis samma box men med faktura/postförskott. Tar det lång tid innan man får besked om det är priset eller inte? Och om det är felskrivet brukar de som beställt ändå få betala den lägre priset?
Postad 02 november 2008 - 09:23
Riktigt så enkelt är det inte då de filmer som kommer i tjocka fodralen (spott och fräs) även har bredare omslag anpassad för de tjockfula fodralen.. Jisses varför inte ha en standard.. Älskar de tunna fodralen, de gör ju så man får plats med fler filmer bland annat.. samt så känns det mycket smidigare.. De behöver ju inte vara tjockare så varför göra dem tjockare ?!
Svenska/Europa? utformingen på t.ex The Godfather boxen var ju en besvikelse.. Tjocka fodral som bara upptar massa luft...
Dagens i-landsproblem

Personligen föredrar jag de tjockare som är BETYDLIGT stryk tåligare än de tunna. Har fått en del filmer från Axelmusic m.m. där nån bit spruckit och lossnat under transporten.
Speciellt snäppet som håller fast skivan är mycket bättre i de tjocka.
Här har du en av anledningarna till varför ALLA BD släpp har tjocka fodral i t.ex. England.
http://www.amaray.co...tail_system.asp
Det finns inte tillräckligt med plats för ett lås på de tunna.
Redigerat av Svante Skoog, 02 november 2008 - 09:28.
Postad 02 november 2008 - 11:22
Skäms på er uni och para som ställer till sådana problem

Postad 02 november 2008 - 11:29
Lås på filmer e ju så fjantigt.. Gör som t.ex Elgiganten då och skaffa genomskinliga lådor och lägg filmerna/speln där i och som sedan låses upp i kassan.. Det kommer ALLTID finnas problem med folk som stjäl grejor.. Ingen anledning att göra det jobbigt för slutkonsumenten med jobbigt tjocka fodral för det.. URK !
Jag tar lite mindre otåliga,smidiga,goa fodral framför tjocka, fula, tåliga o platsupptagande fodral vilken dag som helst !
Att engelskmän är omständiga är väl inget nytt, det där med lås är ju bara för fjantigt.
Redigerat av Motin, 02 november 2008 - 11:39.
Postad 02 november 2008 - 13:59
Svensk utgåva av Pan's Labyrinth, förhoppningsvis utan DNR.

Redigerat av HD-Ready, 02 november 2008 - 14:00.
Postad 02 november 2008 - 23:45
Antee: Precis alla bolag som släpper tjocka fodral = SKÄMS !
Lås på filmer e ju så fjantigt.. Gör som t.ex Elgiganten då och skaffa genomskinliga lådor och lägg filmerna/speln där i och som sedan låses upp i kassan.. Det kommer ALLTID finnas problem med folk som stjäl grejor.. Ingen anledning att göra det jobbigt för slutkonsumenten med jobbigt tjocka fodral för det.. URK !
Jag tar lite mindre otåliga,smidiga,goa fodral framför tjocka, fula, tåliga o platsupptagande fodral vilken dag som helst !
Att engelskmän är omständiga är väl inget nytt, det där med lås är ju bara för fjantigt.
Amen broder

Postad 03 november 2008 - 09:43
OK. Efter önskemål kommer här min House of Flying Daggers UK vs USA review.
Tack så mycket. Tar nog och beställer ett ex. ändå (play har ju den till ett halv vettigt pris) då filmen är för bra för att stå över pga. detta
Postad 03 november 2008 - 09:58
http://www.dvdactive...g-daggers2.htmlTack så mycket. Tar nog och beställer ett ex. ändå (play har ju den till ett halv vettigt pris) då filmen är för bra för att stå över pga. detta
PQ 2/10

Postad 03 november 2008 - 10:53
kommer American Psycho om 1 månad från Tyskland med på Reg B!!
Full pott på bildkvalle enligt mig på den tyska importen. Bale ser ännu vidrigare ut i HD sjukt att han loosa så mkt
vikt, kan inte vart bra för kroppen!!
Postad 03 november 2008 - 13:31
Så j**la dålig?? hmmm. ja jag får väl fundera lite ändå eller vänta lite och se om det kommer en bättre release snart
Redigerat av toska, 03 november 2008 - 13:31.
Postad 03 november 2008 - 13:41
Hur var den på bio då? Om den var lika dålig där kan det tyvärr vara så att källmaterialet är anus.Så j**la dålig?? hmmm. ja jag får väl fundera lite ändå eller vänta lite och se om det kommer en bättre release snart
Postad 03 november 2008 - 14:04
Samma pris på Ginza, så det priser stämmer nog. Men är det inte skumt att det är 4:3-format på den? Det är väl en biofilm. Eller är det en felskrivning?Såg nu på Discshop att Casablanca Ultimate Edition boxen släpps den 10 dec för endast 279 spänn.
LÖJLIGT billigt för en sån välfylld låda
http://www.discshop....t.php...s&&ref=
Postad 03 november 2008 - 15:00
Samma pris på Ginza, så det priser stämmer nog. Men är det inte skumt att det är 4:3-format på den? Det är väl en biofilm. Eller är det en felskrivning?
Det är orginal aspect ratio på den och det var nåt liknande 4.3. Bilden är alltså presenterad i samma format som de såg på bio när det begav sig. Många gamla filmer hade det här formatet. Det är alltså inget fel på BD-releasen. Jag har den på HD DVD och det är samma format där. Bilden är superb. Det skall alltså vara lite svart på sidorna på den här filmen. Det är inget fel och inget att vara rädd för.

Finns det någon som vet var man kan köpa THX Demo Skivor på BD?
Det skulle vara lite kul att ha en.
Redigerat av hassesolo, 03 november 2008 - 14:57.
Postad 03 november 2008 - 15:20
3rd November 2008
The Colour of Magic
Fantastic 4 / Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer (Double Pack)
Futurama: Bender’s Game
The Happening
Ice Age
Ice Age / Ice Age 2 (Double Pack)
Predator 2
Predator / Predator 2 (Double Pack)
Shine a Light
24th November 2008
The X-Files: I Want to Believe
1st December 2008
The Day the Earth Stood Still (1951)
Die Hard Quadrilogy
The French Connection
The French Connection / The French Connection 2 (Double Pack)
Planet of the Apes Collection
Transporter 2
The Transporter / Transporter 2 (Double Pack)
29th December 2008
Babylon A.D.
Och samma fast Paramount
3rd November 2008
Babel
Four Brothers
The Italian Job (remake)
Mission Impossible 1-3 (separate releases)
Zulu
10th November 2008
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
17th November 2008
Bee Movie
Kung Fu Panda
Shrek the Third
24th November 2008
Mission Impossible Trilogy (boxset)
26th December 2008
The Love Guru
Postad 03 november 2008 - 15:58
Det är orginal aspect ratio på den och det var nåt liknande 4.3. Bilden är alltså presenterad i samma format som de såg på bio när det begav sig. Många gamla filmer hade det här formatet. Det är alltså inget fel på BD-releasen. Jag har den på HD DVD och det är samma format där. Bilden är superb. Det skall alltså vara lite svart på sidorna på den här filmen. Det är inget fel och inget att vara rädd för.
Precis. Det var först på 50-talet dom började med Wide Screen filmer (Cinemascope).
ALLA filmer innan dess är i 4:3 formatet.
Postad 03 november 2008 - 16:03
Såg The Machinist igår sjukt bra film inte sett den innan håller som bäst på att samla ihopa Bales filmer som tur är
kommer American Psycho om 1 månad från Tyskland med på Reg B!!
Full pott på bildkvalle enligt mig på den tyska importen. Bale ser ännu vidrigare ut i HD sjukt att han loosa så mkt
vikt, kan inte vart bra för kroppen!!
Jepp och direkt efter den filminspelningen pumpade och käkade han upp sig inför Batman Begins. Dock fick bolaget säga till honom att lugna sig då han pumpade upp sig så rejält att han va nära på att inte komma i dräkten

Helt klart en favoritskådis som förvandlar de flesta av filmerna till guld

Får ta och göra en beställning från tyskland i slutet av månaden.
Postad 03 november 2008 - 17:44
Jepp och direkt efter den filminspelningen pumpade och käkade han upp sig inför Batman Begins. Dock fick bolaget säga till honom att lugna sig då han pumpade upp sig så rejält att han va nära på att inte komma i dräkten
Helt klart en favoritskådis som förvandlar de flesta av filmerna till guld
Får ta och göra en beställning från tyskland i slutet av månaden.
Då får du ta denna på samma gång

http://www.amazon.de...C...8862&sr=1-3
Postad 03 november 2008 - 17:51

thedigitalbits
dvdreview
dvdtalk
dvdbeaver (med captures)
bigpicturebigsound
Postad 03 november 2008 - 18:14

Det Stora Blå
Redigerat av Unregistered4e1812ee, 03 november 2008 - 18:17.
Postad 03 november 2008 - 20:03
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar