MW2 vann Multiplayer Game of The Year hos gametrailers.
http://www.gametrail...r-gt-goty/60264
... men inget KZ2 med i nomineringen är ... WTF?! Seriöst WTF?! FAIL
Skulle dom ta med det för att vara snälla då eller?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
4 relaterade trådar
Postad 29 December 2009 - 08:59
Skulle dom ta med det för att vara snälla då eller? Postad 29 December 2009 - 10:08
Ja tack! Älskar det spelet!! Var ett tag sedan jag spelade nu när mw2 kom ut men jag joinar gärna Haha, hade en väldigt konstig dag igår med min ps3a, mer än vanligt. Först så stängdes min ps3a av sig sj lika som dagen innan, men den verkar funka nu när jag låter den ligga (Ja, det sa hon). Efter det fick jag ett ###### lagg och tappade och tappade kontakten 2 ggr. Så jag startade om routern och allt men det var fortfarande jävligt segt (Nej, det sa hon inte). Så jag provade trådlöst och då gick det bättre! Riktigt kul att spela igår sedan när allt funkade! Det bästa är när vi kör MHB mot MHB, måste vara på sin vakt hela tiden för att få en bra score märkte jag Det var en match jag höll på att få ett utbrott när jag dog 5 ggr (!!!) i rad, har Aldrig hänt förut, haha! Ni är mkt bra spelare! Postad 29 December 2009 - 11:03 Roligaste för en annan igår var de 4 (inte 5 va?) jag fick med en javelin på underpass. Jasså du dör inte så mycket, då går du ju miste om alla fräna deathstreaks! Postad 29 December 2009 - 11:23
Åh fan, det måste jag ha missat. Jag vart ganska stolt över mig sj i HQ på Karachi när jag (förmodligen var ensam kvar) först flasha Hoppas jag får headset idag så även jag kan snacka lite, tyckte de var kul när vi körde team deathmatch (?) på derail och det var bara två motståndare kvar, sen var det en en från vårt lag som sa typ att det kommer en vid bilen, 2 sekunder efter kommer han upp på skärmen. Fuck heartbeat sensors, vi har mic.. haha! Postad 29 December 2009 - 11:34
Efter mycket letande har jag givit upp hoppet och bestället ett nytt PS3 headset. Får hoppas att det dyker upp snart så man är till någon nytta iaf. Att döda motståndare har jag glömt bort hur man gör...
Postad 29 December 2009 - 12:15
Tycker det är mera regel än undantag att man får knapra painkillers i de flesta matcher åtminstone en gång.
Igår vart det ännu mera painkillers än vanligt när det var MHB vs MHB och man var i laget som vart överkört och air-support i luften konstant Postad 29 December 2009 - 13:20
De borde ju utöka deathstreaks till iaf 5, kanske 10 för alla nya som fått spelet nu. Just det, pga att det finns så många julklappsspelare ute nu är detta ett tips - För alla som vill få en bra uppvärmning eller nå för att komma igång med sikte och allt måste jag säga free for all! Riktigt roligt när man möter dessa julklappsspelare, det var en stackare som slutade på 0, 1, 18. Tyckte riktigt synd om honom, det var även en till låglevel i det spelet som slutade på 0 kills i samma match... Kom ihåg nu att jag såg dig, har iaf för mig att det var du, HQ på karachi när du knivade ner ensamt 3 lr 4 killar på några sekunder, de hade inte en chans Redigerat av w3rsting, 29 December 2009 - 13:24. Postad 29 December 2009 - 17:48
lyckan är (eller kan vara:-)) :
sista match innan man åker till jobbet, tdm på scrapyard....gillar inte den banan men...får ta det lugnt så man inte förorsakar förlust iallafall, satsa på positiv ratio. börjar fint med några snygga longshots med sniperen, vandrar lite och prickar ett par till, sätter upp en claymore och ligger lågt, vänter lite....BAM! nån går i claymoren och får upp predatormissle! nice! prickar endast 1 men jag ser en rödprick i närheten, kastar en stungranat och tar honom sän med shotgun...harrierstrike! trippelkill direkt och sän några till...ligger lågt, väntar..."inte fan ska jag campa inte!" smyger omkring lite och får några vilsna själar i siktet...snyggt. chopper gunner! tackar... nynnar lite på "jag trivs bäst i öppna landskap" innan man laddar för killparty :-) avslutar med 22-1-0, ny killstreak rekord, och et brett leende på läpparna! var tvungen att berätta här sedan ingen annan fattar varför man är glad:-) Postad 29 December 2009 - 17:56
Grattis, skönt med fina resultat.
Sniper är riktigt rolig att spela med, speciellt om man spelar med den som om det vore en AR.... Redigerat av Unregisteredf64a5233, 29 December 2009 - 17:56. Postad 29 December 2009 - 19:02
Hade en bra omgång på G inatt. efter att jag fick ett killstreak på 27 i förgår så ändrade jag så att jag hade möjlighet till "nuken". Låg på 23 efter att ha kommit igång med chopper-gunner och vad händer? Host Migration error och ut till menun. För ###### kul. Sedan dess har det gått utför.
Får väl öppna prestige ikväll för att ha något nytt att jobba på. Postad 29 December 2009 - 19:12
Fan vad dåligt det gick idag då. Började på min första Prestige-runda imorse men man ska uppenbarligen inte spela något mer avancerat än Free-for-all när man är sjuk, för då gör man bort sig när spelar Search and Destroy.
Postad 29 December 2009 - 20:20
Vad hände? Postad 29 December 2009 - 20:41
Han var ensam kvar på S&D, men istället för att springa och hämta bomben och planta så satte han sig i ett hörn och campade tills tiden tog slut
Postad 29 December 2009 - 20:45 Haha, en tvättäkta dansbandskampare in action! ;P Postad 29 December 2009 - 21:46
Och cloudrabbit, ge fan i att springa bakom mig och sätta bestick i ryggen på mig, fick ett par knivar av dig igår
Postad 29 December 2009 - 21:59 Med tanke på hur pass jobbig motståndare du var igår kändes det som att några knivar i ryggen var det minsta du förtjänade. Postad 29 December 2009 - 22:05
Jag gör bara mitt jobb Men det var riktigt tråkigt att vara på det förlorande laget Postad 29 December 2009 - 23:34
Ja du var duktigt jobbig igår turbotomi. Döda mig hela tiden. Bra spelat.
Dock lyckades mitt lag vinna de flesta matcherna även om vissa randomgubbar inte fattat att demolition är uppdragsbaserat och inte handlar om att leka fiskedamm i nåt hörn... Postad 30 December 2009 - 01:51
Kul spel inatt grabbz! Gick ju rätt bra de flesta matcherna och jag tycker vi hade en väldigt bra kommunikation inom laget hela tiden så man visste var fienden höll till. Problemet när man kör med MHB-spelare är att det kan vara så jädrans svårt att hinna döda fienden ibland.
Det var någon match vi körde då jag bara sprang, sprang och sprang utan att hitta någon att döda. När jag väl såg en gubbe i motståndarlaget så var givetvis någon annan MHB:are före och köttade. Något, eller någon rättare sagt, som också var störande var Turbo. Gillade förresten Tivas extravarv med flaggan när vi spelade CTF. Postad 30 December 2009 - 07:45
Trevligt igår, inte så oväntat att man alltid är så trött på jobbet...
Gött att äntligen gå prestige, kul att' levla' lite igen /MarkusGun Redigerat av MarQz, 30 December 2009 - 07:46. Postad 30 December 2009 - 09:43
Bra spelat Lämnade sedan för att möta l2ickard och morlock lite mot slutet men det trådlösta nätet svek mig och jag vart disconnectad, precis när vi började vinna där i S&D. Hur gick det förresten? Postad 30 December 2009 - 10:36
Tack vare ditt internet bröts hela matchen... var väl du som var host antar jag.
Postad 30 December 2009 - 11:04
Då var man på place igen då efter allt julfirande. Siktar på att spela lite ordentligt ikväll. Ska lämna tvn ett tag o testa en ny uppställning med proj o trådlösa lurar. Variation förnöjer...
Redigerat av BennySlyden, 30 December 2009 - 11:05. Postad 30 December 2009 - 12:05
Nöjet var på min sida tack!
JA jag har fått höra det ett par ggr nu, att man är störande Känns som det blev en jäkla hetsjakt efter mig på Estate!?!? Postad 30 December 2009 - 12:53
Att man är störig och att folk kallar en för det ena och andra ska man ta som en komplimang (för det mesta)!
Jag var glad att jag inte kan tyska igår när jag lirade FFA med en bunke julklappsnissar, körde enbart med kniv, LITE tub och killstreakrewards och slutade på 30-7, och då kändes det som att jag dessutom klantade till mig rejält flera gånger... Jag förstod att de inte var så glada i kniven iaf... Postad 30 December 2009 - 13:07
Härligt att höra Benny....det har varit ganska ensamt på S & D-fronten kan jag säga........men nu verkar status vara tillbaka med...... Postad 30 December 2009 - 13:14
FY FAN VAD OTROLIGT SINNESJUKT DÅLIGT det gick igår! vill radera hela den kvällen från min hjärnas minnesbank.
droppen var var när denna ###### spanjor!!! hoppade i luften 5m ovanför mig vid den trappan som är väst på kartan (SKIDROW) och dödade mig efter jag tömt nästan ett helt mag med AA-12 i magen på han! går och äter... //Cel -over and out! Postad 30 December 2009 - 13:17
HeHe alltid kul med sånt, jag fick arga pm från 2 fransoser inatt när jag sprang och dödade dom med akimbo USP. Och dom klagade på att jag kampad?!?! Det förstod jag inte riktigt för jag fick någon reward för att ha kutat ett ex antal mil med lightweight. Postad 30 December 2009 - 15:12 Jooo det var ju inte så att man satt där med ett urdrucket rödvins glas och minst lika röd i ansiktet av skam när det inte var nog med att jag sumpade en flagga utan även tog flagga 2 på ett varv innan touch down...... Postad 30 December 2009 - 16:53 Äsch, det är bara att bjuda på sig själv och köra vidare. Själv har jag nog lyckats undvika pinsamheter i MW2, men i COD4 inträffade det för jämnan och det var nog ingen i mitt lag som kände sig trygg när jag var siste man i en S&D-match. Vad som helst kunde ju hända... Vilka spelsätt tycker ni förresten är roligast? Jag gillar TDM, Domination och S&D mest. i CTF blir det bara ett jäkla springande och det känns alltid så jädrans surt när man sprungit med fiendens flagg genom hela banan, bara för att bli nedskjuten av någon sniper typ 5 meter från vår flaggbas. Redigerat av Unregisteredcc23e210, 30 December 2009 - 16:57. Postad 30 December 2009 - 17:27
Tdm, Demolition, S&D,domination och HQ går väl mest hos mig tycker jag...
Btw vilken pickadoll brukar ni köra upp till tacticalknife, verkar som de e olika antal kills med tex magnum mot m9 osv...? Redigerat av Unregistered6f4e89a3, 30 December 2009 - 17:30. Postad 30 December 2009 - 17:43
Kör enbart S/D, mest xp för min del.
Jo du primare, jag är tillbax. Blir en del lirande ikväll kan jag tänka mig. Postad 30 December 2009 - 23:20
HANG IN THERE GIZMO!!
Gizmo är nu mera min idol och ska nu mera varje kväll tänka på han innan jag lägger mig Postad 30 December 2009 - 23:37
gizmo är kungen över alla
Redigerat av andreassofus, 30 December 2009 - 23:37. Postad 31 December 2009 - 02:36
Gizmo, gizmo, mådde nästan dåligt av att döda honom, särskilt när han fick in flera skott INNAN han fick smaka på kniven, EN gång... Postad 31 December 2009 - 10:04
Körde FFA för första gången (seriöst den här gången) och det gick riktigt bra så det blev helt klart riktigt roligt också
Har sällan tid att spela så mycket, men jag ska försöka ta en kväll och lira lite med er så får ni tysta min stora trut Men för övrigt så spelar jag mest HQ och Domination, tänkte ge mig in i S&D snart då det verkar vara det de flesta här tycker är roligast. Gott Nytt År på er alla! I kväll hoppas jag ni har en burk eller två i nävarna i stället för en kontroll.. och ta det lugnt med raketerna då vi inte vill att någon ska bli av med tummarna Postad 31 December 2009 - 10:15
Hmm, jag undrar om det verkligen är så bra att spela innan man går och lägger sig. Inatt drömde jag att jag sprang runt i spelet och bara knivade alla.. Alla!
Hur många här är det som Inte kommer att trycka på prestigeknappen? Jag ska då inte göra det (som det ser ut nu) och det lite för att kunna använda vilket vapen jag vill och bara njuta av spelet utan att känna ett behov av att levla eller få mkt xp. Postad 31 December 2009 - 10:28
gott nytt år på er ...var själv full igår så det blir nyktert, jour och vem vet ,,,,,,,nja troligtvis mw2 ...och antagligen helt ensam ute i spelvärlden:)
Postad 31 December 2009 - 11:16
Trist att de inte är några trophys på multiplayer. Veteran på SP är nästintill omöjligt, så de lutar nog inte mot en platinum iaf. Är de nån som dragit alla 69 stjärnorna på spec ops ?
Gott nytt år förövrigt Redigerat av efterfest, 31 December 2009 - 11:17. Postad 31 December 2009 - 11:19 tänkte precis så som du men när jag kom upp dit så blev det allt en tryck ändå på prestige ändå, var ett jäkla slit att komma upp i 70xp, kör uteslutande hardcore deathmatch och tog över tre dygn Postad 31 December 2009 - 11:29
Jag, morlock, brottarkungen, JSan och antagligen l2ickard. Postad 31 December 2009 - 11:38
SD FTW! Vi behöver några fler helfokuserade SD-spelare som bara lirar CoDs F1-klass Postad 31 December 2009 - 11:49 Jag tänkte inte heller gå prestige, trodde inte jag skulle spela MW2 så mycket öht. Fast när jag väl nådde 70 så kändes det meningslöst att spela utan att få något för det. Nu försöker jag dra varven så fort som möjligt genom att använda alla vapen och perks (nåja nästan iaf) och jag tycker faktisk att spelet blir roligare så. Även om statsen tar stryk... Postad 31 December 2009 - 12:03
Tack för förevisningen hur s&d funkar igår var riktigt kul, fast det blev några tunga rundor på slutet
PS3 an bara dog för mig skumt? stog bara och blinka rött..men funka och starta sen. Syns om några dar igen. (skidor) 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |