Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 04 januari 2011 - 20:34

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Ha ha, då höll jag ju visserligen mest på att skratta ihjäl mig
Den där grisen blev ju smått mytisk. Jag blev så glad när jag äntligen finns se den hänga där. :lol:

Kan man stänga av folks tjôt i BF2 f'resten? Många gapande tyskar.

* Fast det var väl mest våra kollegor som gick igång som tjattrande apor den gången, om jag minns rätt :)

Redigerat av Unregisteredee312c77, 04 januari 2011 - 20:36.

Postad 04 januari 2011 - 21:05

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0

Den där grisen blev ju smått mytisk. Jag blev så glad när jag äntligen finns se den hänga där. :lol:

* Fast det var väl mest våra kollegor som gick igång som tjattrande apor den gången, om jag minns rätt :)

Om du är med i en squad och vill få tyst på dem så trycker du på start för att få upp ingame-menyn, sedan Squads, där trycker du till höger så att du kan markera dem, sedan fyrkant (har jag för mig) för att mute:a dem.

Postad 04 januari 2011 - 21:09

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Den där grisen blev ju smått mytisk. Jag blev så glad när jag äntligen finns se den hänga där. B)

Haha, fyfan, innan vi visste vad det var som lät och vart det kom ifrån så var man ju lite skraj. HAHA ;)

'Jo Ekaa är ganska duktigt på att gapa :lol:

Postad 05 januari 2011 - 08:56

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
GUUUD vad jag hatar snipers.. Lite svårt att vinna när hela laget siiter och trycker i varsin buske?!?! Fattar inte hur torsk varenda människa är på den klassen? Har kört 3-4 matcher där det bara är jag som jagar flaggor.. Varför? Dessutom är serverbrowsern inte den bästa...

Postad 05 januari 2011 - 10:45

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Sir, take your gay PC somewhere els!

;)

Nej men de är rätt frustrerande med dåliga snipers.
För de är bara dåliga snipers man märker av.
I conquest går de ju an för där kan man ju plocka flaggor ensam om de behövs.
Sällan alla 3 lr 4 flaggor är under bevakning samtidigt.

Men i Rush är de jävligt irriterande om man bara e 2 i squaden, o så sitter de 5-6 snipers i sitt lag
o tycker de är jätteduktiga för de dödar en varsin i kvarten. Medans en annan springer fram o försöker arma o beskydda den armerade lådan vilket innebär att man dör 20ggr i kvarten istället.

En annan lite småanoying sak i Conquest när man kommer i ett stjärnlag är ju att se hur alla 10 lagkamrater sitter o vaktar
den enda flaggan vi har. Istället för att försöka plocka en till flagga.

Postad 05 januari 2011 - 10:55

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
CQ har jag börjat att spela mer och mer, oerhört roligt måste jag säga ;)

Postad 05 januari 2011 - 10:55

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0

Sir, take your gay PC somewhere els!

;)

Nej men de är rätt frustrerande med dåliga snipers.
För de är bara dåliga snipers man märker av.
I conquest går de ju an för där kan man ju plocka flaggor ensam om de behövs.
Sällan alla 3 lr 4 flaggor är under bevakning samtidigt.

Men i Rush är de jävligt irriterande om man bara e 2 i squaden, o så sitter de 5-6 snipers i sitt lag
o tycker de är jätteduktiga för de dödar en varsin i kvarten. Medans en annan springer fram o försöker arma o beskydda den armerade lådan vilket innebär att man dör 20ggr i kvarten istället.

En annan lite småanoying sak i Conquest när man kommer i ett stjärnlag är ju att se hur alla 10 lagkamrater sitter o vaktar
den enda flaggan vi har. Istället för att försöka plocka en till flagga.

PC?

Min teori är att de som gillar att sitta och trycka i en buske match efter match förmodligen är urusla på spelet?! De hjälper ju knappast sitt lag. Det borde finnas en begränsning på hur många snipers det kan ingå i ett lag...

Postad 05 januari 2011 - 11:29

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Ja förmodade att du spelade på pc eftersom de inte finns någon server browser på konsoll ;)

Ola: Vietnam CQ är skoj helt klart.
De är lite mer 1943 känsla över de med stora kartor.

Medans vanliga bfbc2 conquest e för kompakt oftas. Heavy Metal t ex har de verkligen snålat med storleken på..

Postad 05 januari 2011 - 11:45

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Jag kör också bara Conquest i Vietnam, mycket roligt. Håller med om busarna som kör snipers men vägrar flytta sig om det behövs. Igår var det TVÅ i min squad som satt på samma ställe, säg 50m från flaggan och lät den blev cappad, de klara inte av att skjuta ihjäl snubben som satt där. Fick springa dit själv och knäppa fanstyget. Sånt stör jag mig på.

Postad 05 januari 2011 - 11:47

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ja förmodade att du spelade på pc eftersom de inte finns någon server browser på konsoll ;)

Medans vanliga bfbc2 conquest e för kompakt oftas. Heavy Metal t ex har de verkligen snålat med storleken på..

Precis, Heavy Metal borde de har utökat med åtminstone 75% till, nu är den nästan klaustrofobisk.. Spelade faktiskt mer BC2 än Vietnam igår, gjorde klar m9-3,ump45 och tog några stjärnor på light vehicle och ump45 sa

Postad 05 januari 2011 - 14:14

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0

Ahh ok men jag menade det som med lite fantasi skall föreställa en browser... :unsure:

Detta är den första shootern jag kör på ngt. annat än PC. Dumpade PCn då jag ledsnade på att konstant uppgradera grafikkort m.m. Hoppas att de i framtiden anstränger sig mer vad det gäller serverbrowsermöjligheter på konsoll. Känns lite fattigt.. Annars tycker jag BFBC2 är riktigt roligt. Köpte Vietnam på releasen men har inte riktigt kommit igång med det... Däremot så är singelplayer kampanjen mer eller mindre ett skämt anser jag. Plöjde igenom den på PC på mindre än en dag... Rätt fantasilös. Men det är ju MP som är BF så det spelar ingen roll.

Postad 05 januari 2011 - 14:26

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0
fan jag som tänkte spela Bc2, men måste ladda ner en 1.7gb patch ;) som bara får error efter typ 3%

Postad 05 januari 2011 - 15:45

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Precis, Heavy Metal borde de har utökat med åtminstone 75% till, nu är den nästan klaustrofobisk.. Spelade faktiskt mer BC2 än Vietnam igår, gjorde klar m9-3,ump45 och tog några stjärnor på light vehicle och ump45 sa

Du var ju t.o.m. och spelade hardcore! inte illa!

Campande snipers förtjänar att bli knivade ;)
Op. Hastings är en rätt så trevlig conquest bana

Postad 05 januari 2011 - 16:50

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Du var ju t.o.m. och spelade hardcore! inte illa!

Campande snipers förtjänar att bli knivade ;)
Op. Hastings är en rätt så trevlig conquest bana

Inte ofta jag gästspelar i hardcore, men igår blev det några rundor. Gick ju rätt bra ändå, men tja jag vet inte faller mig inte riktigt i smaken av någon anledning.. Ska prova köra lite mer för att känna på det riktigt.

Men det är väldigt mycket CQ för min del, mer CQ än Rush i varje fall.

Postad 06 januari 2011 - 12:04

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Greedy: Personligen tycker jag att de kan a bort SP helt o hållet. Nåot ja kan tänka mig blir fallet med BF3

BFBC2 är mitt 2a fps på konsoll :P BF 1943 hösten 09 va mitt första.
Börjar väl bli halvhyffsad nu iaf.

Postad 06 januari 2011 - 12:19

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

BFBC2 är mitt 2a fps på konsoll :P BF 1943 hösten 09 va mitt första.
Börjar väl bli halvhyffsad nu iaf.

i alla fall med kniven :P
Du kom ju före mig häromdagen trots viss trötthet... Men jag är o andra sidan ingen bra måttstock på om man är bra!

Postad 06 januari 2011 - 13:55

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Har fortfarande lite problem med handkontrollen om man jämför med mus... Särskilt i närstrider så kan siktet fara åt alla möjliga håll när man blir stressad?!? Har kört nu 158 timmar så jag antar att man inte blir särskilt mycket bättre.. Dessutom kan jag inte ligga ner och spela i soffan. Måste vara tokskärpt samt sitta upp... Lite trist, trodde att jag skulle kunna slappa lite medans man spelar.. ;)

Postad 06 januari 2011 - 14:10

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
hehe ja kan ligga ner åt höger i soffan, åt vänster går knappt alls.
Men ja lyfter helt klart mitt spel när ja sätter mig upp.

Postad 06 januari 2011 - 22:28

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
sitta och spela konsol!..omöglish!.det är väl en av anledningarna varför man har pansionerat PCen,fy för att sitta framför en "liten" skärm å trycka,när man kan ligga ner i soffan å spela på 50" tv...mmmmm.

Postad 07 januari 2011 - 01:15

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Jag, Cloudrabbit & en pansarvagn är allt som behövs ;)

Sicket röj! ;)

Postad 07 januari 2011 - 10:26

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Fan va trött man blir på alla ###### idioter som håller på och glitchar båtarna hela tiden. Har inte gått en dag denna veckan utan att det är minst en server per kväll som blivit förstörd. Känns inte som att man orkar lägga tid på att rapportera folk då chansen för att någon skulle bli bannad känns obefintlig.

Postad 07 januari 2011 - 10:59

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Idag tänkte jag börja lira lite(Första gången någonsin) från 20:00->.

Så om någon vill spela så kan ni lägga till mig Psn:polly_hbg (Har HS, men det ligger i Frankrike nu efter en lång resa igenom hela Europa,för att sedan förhoppningsvis komma tillbaka igen)

Postad 07 januari 2011 - 11:24

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0

Fan va trött man blir på alla ###### idioter som håller på och glitchar båtarna hela tiden. Har inte gått en dag denna veckan utan att det är minst en server per kväll som blivit förstörd. Känns inte som att man orkar lägga tid på att rapportera folk då chansen för att någon skulle bli bannad känns obefintlig.

Instämmer, ##### irriterande är det. Jag rapporterar, de förstör spelet. :)

Postad 07 januari 2011 - 11:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Japp, som att båten inte är overpowered ändå. Har snart 500 oglitchade kills med den där kärran, ruggigt effektiv på conquest banorna.

Men jag brukar hoppa ur och skicka lite meddelanden, roligast är ju när man hittar 50 rankare, sist jag råkade ut för det så var det LoUcKs-CoBrA och en till utav hans klanpolare, han är ändå rankad 11 på leaderboarden... Så jag var tvungen att håna han lite.

Postad 07 januari 2011 - 11:43

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0
Glitchar båtarna? Vad innebär detta?

Postad 07 januari 2011 - 11:53

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Är det att de kör båtarna på/under land?

Har inte sett i spel, men det såg ganska lustigt ut på youtube :)

Postad 07 januari 2011 - 11:58

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Det är Dice sätt att visa att Softcore inte är ett alternativ för riktiga gamers :)

Hardcore där snackar vi spel för riktiga män ;)

Embrace the dark side...

Postad 07 januari 2011 - 16:04

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Det är Dice sätt att visa att Softcore inte är ett alternativ för riktiga gamers :)

Hardcore där snackar vi spel för riktiga män ;)

Embrace the dark side...

Fruktansvärt jobbigt med teamkills i hardcore bara, sist jag spelade med er blev jag överkörd av dvs fordon minst 10-11 gånger.

Postad 07 januari 2011 - 16:36

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Äsch

Säger som KC. Lite svinn får man räkna med :)

Postad 07 januari 2011 - 17:48

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Fruktansvärt jobbigt med teamkills i hardcore bara, sist jag spelade med er blev jag överkörd av dvs fordon minst 10-11 gånger.

Det är ju därför som man har tutan på de lätta fordonen...

Postad 07 januari 2011 - 18:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Det är ju därför som man har tutan på de lätta fordonen...

Heavytank och CAV blåste över mig så många gånger på Harvest day :)

Ikväll blir det rock n roll igen, blir nog vanliga bad company 2 igen.

Postad 07 januari 2011 - 20:21

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Heavytank och CAV blåste över mig så många gånger på Harvest day :)

Ikväll blir det rock n roll igen, blir nog vanliga bad company 2 igen.

Jepp, nu väntar man bara på att Let's dance skall sluta så man får låna Tv:n...
(undrar hur bra bild man får på sin gamla 28" med scart, är grymt sugen att prova!)

Postad 07 januari 2011 - 21:23

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Jepp, nu väntar man bara på att Let's dance skall sluta så man får låna Tv:n...
(undrar hur bra bild man får på sin gamla 28" med scart, är grymt sugen att prova!)

hahahah!,you can do it!!.

Postad 07 januari 2011 - 23:47

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Jag, Cloudrabbit & en pansarvagn är allt som behövs :)

Sicket röj! :lol:

Yes, vi producerade rätt mycket köttfärs ute på slagfältet där ett tag. :)

Blir nog lite spelande snart, så härja till om ni behöver en medspelare.

Postad 08 januari 2011 - 01:11

c_willy
  • c_willy
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
fan va tröttsamt det är när man tappat sina vapen och specar,först va det ju bara i vietnam men nu är det samma i det vanliga. :) har man en gång vant sig så går det ju inte att spela utan.
Nu är iofs ranken tillbaka, men det hjälper ju föga när man inte kan nyttja den!
Buggar det lika mycket för er?

Postad 08 januari 2011 - 02:47

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Jag fick tillbaka allt nu under småtimmarna, men är så dags då när det ändå är sängdags.

Postad 08 januari 2011 - 11:09

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Jag har en polare som startar om spelet flera gånger och får alltid tebax allt när han gör det, har själv inte provat det för det drabbar inte mig av nån anledning (har nu jinxat det).

Postad 08 januari 2011 - 23:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Att statsen försvinner då & då är ju åt ****. Men räknas poängen upp sen om man ändå lirar vidare från noll?

Postad 09 januari 2011 - 00:11

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0

Att statsen försvinner då & då är ju åt ****. Men räknas poängen upp sen om man ändå lirar vidare från noll?

Ja, det ska de göra. Alla gånger mina försvunnit och jag fortsatt spela så har alla kills osv stämt sedan.

Postad 09 januari 2011 - 00:18

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Ok, tackar för infon. Surt att behöva lira med "nybörjarvapen". Får hålla mig till Vietnam där det knappt gör nån skillnad ;)

Postad 09 januari 2011 - 04:28

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Under mina 965 timmar så har ja inte fått behålla statsen när ja inte haft rank iaf..
O de har inte någon av mina polare här heller.

Postad 09 januari 2011 - 10:11

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0

Under mina 965 timmar så har ja inte fått behålla statsen när ja inte haft rank iaf..
O de har inte någon av mina polare här heller.

Det verkar finnas olika varianter av detta. Dels kan man tappa all rank men ha kvar alla vapen, sen kan man förlora alla vapen också. På senare tid har jag mest råkat ut för att jag blir rank 1 men jag har kvar alla mina vapen, kanske bara då stats sparas. Om alla unlocks försvinner räknas kanske ingenting?

Hur som helst så reviderar jag min tidigare kommentar och svarar "jag vet inte". ;)

Postad 09 januari 2011 - 11:24

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Det verkar finnas olika varianter av detta. Dels kan man tappa all rank men ha kvar alla vapen, sen kan man förlora alla vapen också. På senare tid har jag mest råkat ut för att jag blir rank 1 men jag har kvar alla mina vapen, kanske bara då stats sparas. Om alla unlocks försvinner räknas kanske ingenting?

Hur som helst så reviderar jag min tidigare kommentar och svarar "jag vet inte". :)

Jag kan nog säga att du har rätt, när unlocks finns räknas stats, när unlocks inte finns så räknas inget. Provade igår när jag inte hade några unlocks och inget har förändrats tills idag när bfbcs.com har räknat om. Däremot i förrgår så hade jag unlocks men jag var rank 1 och ibland rank 50 det växlade på något sätt, dessa kills har räknats upp samt att guldstjärnor och platina stjärnan finns kvar, Även när jag går in i spelet.

Men å andra sidan så har vi ju spöksiffror ibland också, vissa vapen har jag platinerat innan jag har 1000 officiella kills med vapnet, då kan man ju fråga sig vart de inofficiella kommer ifrån.

Unlocks, då kan du få guldstjärnor och poäng
Inga unlocks, då får du inga guldstjärnor eller poäng

Så upplever jag det i varje fall.

Postad 09 januari 2011 - 14:50

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Men när ni pratar om tappar rank menar ni väl endå inte i conquest o de står att ni har rank 1 hoppas jag?
För där har ju scoreboarden varit glitchad sen i mars 2010. De är ju en helt annan sak än när man inte har någon
rank lr veteranstatus alls.

Även om de står på scoreboarden att du har rank 1 i conquest så står de endå
den rätta ranken i killcammen för den som blir dödad av dig. Dessutom så skiljer de sig från person till person vilken
rank som står. Te x kan de stå hos mig Rank 1 på mig o madde o rank 50 på Qonny. Medans hos Jonte kan de stå
rank 50 på honom och mig och rank 1 på Qonny på samma gång.

Postad 09 januari 2011 - 18:06

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0
Det har hänt mig rätt många gånger att jag är rank 1 och inte har några vapen alls i huvudmenyn men när jag startar en spelomgång så har jag alla vapen. Det verkar vara stora problem med att uppdatera stats osv för 80% av gångerna jag försöker göra det så blir det ingen skillnad eller så försvinner allt för att senare komma tillbaka mer eller mindre korrekt.

Jag har nästan bara kört Conquest den senaste tiden men innan dess knappt alls, så jag visste inte att det var något fel på scoreboarden i Conquest. Men det kan ju mycket väl vara så att det är en bug, för det växlar hela tiden under en match. Men nu vet jag det så nu slipper jag fundera på det iallafall.

Redigerat av OWC, 09 januari 2011 - 18:06.

Postad 09 januari 2011 - 18:16

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Men när ni pratar om tappar rank menar ni väl endå inte i conquest o de står att ni har rank 1 hoppas jag?
För där har ju scoreboarden varit glitchad sen i mars 2010. De är ju en helt annan sak än när man inte har någon
rank lr veteranstatus alls.

Även om de står på scoreboarden att du har rank 1 i conquest så står de endå
den rätta ranken i killcammen för den som blir dödad av dig. Dessutom så skiljer de sig från person till person vilken
rank som står. Te x kan de stå hos mig Rank 1 på mig o madde o rank 50 på Qonny. Medans hos Jonte kan de stå
rank 50 på honom och mig och rank 1 på Qonny på samma gång.

Scenariot stämmer för mig i både conquest och i rush. Så länge jag har unlocks räknas allt, annars inte.

//Ola

Postad 09 januari 2011 - 18:40

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Gah! Hur fungerar det här med stats problemet egentligen? Spelade ett par timmar från 15 - 17 och bytte server en del gånger, sen vid 17 kommer en bana jag inte var sugen på. Hoppade av och gick raka vägen in till multiplayer / new game igen och voila. Alla vapen är borta, jag sitter och spontantestar nya spel men samma sak hela tiden. Sitter och uppdaterar W&G + My stats och ibland ser jag allt och sen kan allting vara tomt en minut senare.

Vet att många har problem men finns det något alls man kan göra eller är det bara ett lotteri? Har EA / DICE nämnt vad dom gör åt problemet?

Postad 09 januari 2011 - 18:48

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Är det något "fel" man själv gör för att bli av med statsen eller är det bara tillfälligheter? Tänkte på om man hoppar av en match eller om en match bryts osv.

För min del har jag blivit av med allt, såväl rank som vapen, de gånger statsen försvunnit. Tillbaks till ruta ett alltså.

Ska in o lira om en stund. Får se om gårdagens sista matcher räknas in eller inte.

Postad 09 januari 2011 - 19:35

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Nej felet ligger på EA`s serverar. Så att starta om konsollen hjälper inte utan är en ren slump om de ger något.

Postad 09 januari 2011 - 20:12

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0
startade PS3an och skulle äntligen spela lite BC2! men icke! kom fram en 1.05 update på 1752MB! så tar 110min innan man kan spela... vafan är detta för massiv update?

Redigerat av Unregistered70c626f4, 09 januari 2011 - 20:12.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.