Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 06 October 2010 - 11:02

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Det kan inte ha med 4.0.1-uppdateringen som kom i början av sommaren? Då gjorde ju Apple om beräkningen för hur de presenterar mottagningen. Dvs mottagningen blir ju inte i praktiken sämre.. de är bara lite ärligare i kalkyleringen av antal staplar.

Förklarar dock inte om man helt plötsligt börjar tappa samtal.

Postad 09 October 2010 - 19:21

Unregisteredcb205f2c
  • Unregisteredcb205f2c
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Jag har aldrig haft något problem med täckningen på mina två 3Gs. Dock har mina vänner problem, men det är med iPhon4.

Postad 10 October 2010 - 07:48

Freddaz
  • Freddaz
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag har oxå fått jätteproblem med täckningen på min 3Gs, känns som detta kommit efter senaste updateringen. Täckningen går från fullt till ingen service hela tiden och det roliga är att jag kan ringa fast det står ingen service i tekningsrutan?? Jag har Tre som abbonemang. Är det flera som har samma probldeem och kan det vara ett mjukvaruproblem?? Väldigt irreterande är det i alla fall.

Redigerat av Freddaz, 10 October 2010 - 07:49.

Postad 10 October 2010 - 18:49

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

.. det roliga är att jag kan ringa fast det står ingen service i tekningsrutan?? ...

Jag har oxå noterat detta problem. Verkar som infon på statusraden laggar något. Haft t.ex. 3G ikonen samtidigt som Ingen Service (skrev om det här) samt att telefonen hävdat att jag fortfarande var uppkopplad mot mitt hemma-WIFI fastän jag befann mig 2km hemifrån.

Postad 11 October 2010 - 07:50

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag har oxå noterat detta problem. Verkar som infon på statusraden laggar något. Haft t.ex. 3G ikonen samtidigt som Ingen Service (skrev om det här) samt att telefonen hävdat att jag fortfarande var uppkopplad mot mitt hemma-WIFI fastän jag befann mig 2km hemifrån.

"Ingen service 3G" får jag ibland när det halvdassig täckning på Telenor, men det funkar då. Helt klart är detta operatörsberoende och även modellberoende. Har förmodligen med iOS 4.1 att göra. Kanske dags att koppla in datorn och se om det finns någon uppdatering nu?

Postad 11 October 2010 - 15:39

givetvis
  • givetvis
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Nån som vet vad som händer om man lämnar in sin iphone 3gs 32 gig på lagning (garanti). Får man en likadan tillbaka när dom byter ut? för 32gig är väl slut?

Postad 22 October 2010 - 12:42

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Söker hjälp !!

Någon här som kan hjälpa mig med att synca Gmails kalender till Iphone 3gs?

Det fungerade när jag köpte den och la in det för ett år sedan men efter encrash och en full iminstallation får jag inte till det....

Jag har lagt in mitt Gmail konto i inställningarna i telefonen och den syncar mail och kalender men INTE kontakter :rolleyes:

Push är aktiv, gmail är det enda kontot jag använder.

kan någon hjälpa mig? skulle vara mycket uppskattat!

Postad 22 October 2010 - 12:49

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Här är googles instruktioner för att sätta upp synk mot gmail med kalender och kontakter:
http://www.google.co...amp;topic=14252

Postad 22 October 2010 - 13:23

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Här är googles instruktioner för att sätta upp synk mot gmail med kalender och kontakter:
http://www.google.co...amp;topic=14252

Jisses du har helt rätt! du är en lifesaver!
Kollade inte ens där då jag förutsatte att man bara behövde konfigurera gmail i telefonen och inte den dör exchange-grejjen...doh.
Tack!! nu skall jag gå och spraka mig själv.

Postad 10 November 2010 - 23:11

Unregistered98ef0649
  • Unregistered98ef0649
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
hittade inget om detta så nån vänlig själ kanske kan svara.

Jag får inte bort bilderna i telefonen! när man stoppar i usb sladden så går de ju att ta bort bilderna man tagit i utforskaren men de övriga ligger kvar och jag verkar inte komma åt dom nånstans. det är de som ligger i mina album. kamerabilder går att ta bort

Hoppas nån fattar vad jag menar nu :D

NEVER MIND LÖSTE DE SJÄLV :rolleyes:

Redigerat av Unregistered98ef0649, 10 November 2010 - 23:16.

Postad 11 November 2010 - 06:30

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Min tjej har ärvt min vita 3gs. Den är i väldigt fint skick och repfri. Dock så har den sprickor runt högtalarna och laddkontakten. Den har inte blivit tappad, utan detta är "självsprickor". Kan man lämna in telefonen och få den reparerad på garanti tror ni?

Postad 22 November 2010 - 20:28

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Försökte uppdatera min 3GS med iOS 4.2.1 precis. Slutade i error 1603 och att jag fick göra en total återställning. Håller på med den nu och skall försöka igen. Någon som råkat ut för samma sak?

(uppdaterar från en iMac med senaste version på operativsystem och iTunes)

Postad 22 November 2010 - 23:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Uppdatering är sällan en bra idé. Återställning brukar funnka bäst.

Postad 23 November 2010 - 20:16

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0
har problem med min mail.
det har fungerat förut när jag fått mail till den med bifogade bilagor (pdf-filer) men nu funkar det inte längre, står bara att det finns ett winmail.dat dokument som jag inte kan öppna, hur fixar jag det?

Postad 30 November 2010 - 21:00

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Nu när jag skicka mail med telefonen får jag:
"En kopia har lämnats i din utlåda. Mottagaren "[email protected]" accepterades inte av servern."

Ingen aning varför. Inte gjort några ändringar i kontoinställningarna, och det händer på flera olika adresser.
Sen kan jag gå därifrån, och då skickas de helt plötsligt..

Varför detta ? Någon som har erfarenhet ?

Postad 30 November 2010 - 23:52

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Vad har du för email-provider?

Postad 01 December 2010 - 08:59

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Telia...

Postad 01 December 2010 - 10:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0
Jaha, då kör man 4.2 sedan igår. Det enda jag märkt som skillnad är att man nu kan ha indibviduella ljud för sms. Annars inget nytt som går att se på 3GS. Resten var väl endast för 4an?

Postad 01 December 2010 - 13:12

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Jaha, då kör man 4.2 sedan igår. Det enda jag märkt som skillnad är att man nu kan ha indibviduella ljud för sms. Annars inget nytt som går att se på 3GS. Resten var väl endast för 4an?

Minneshanteringen ska vara optimerad men är ju inget man ser så rakt av.

Postad 01 December 2010 - 15:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
En hel del nytt i 4.2 och 4.2.1

4.2

For iPhone, iPod touch, and iPad

Bug Fixes
Birthdays Calendar does not display Birthdays starting more than 77 Years ago [56]
AirPlay (replacement of AirTunes, AirPlay will offer stream video, music, and photos over Wi-Fi) [57]
AirPrint Wireless Printing with Print Center (select models)[57]
Import .ics calendar files directly for events
Improved Battery Performance
Birthdays icon has been changed in calendar
Updated Carrier Settings (US is AT&T 9.0, UK is O2 9.1, Germany is Deutsche_Telekom 9.0)
Text search on web pages [57] (not on iPhone 3G)
2 new fonts for Notes in Settings (Helvetica and Chalkboard)
Safari 6533.18.5, WebKit 533.17.9
Added support for Chinese URL over Safari [58]
Added an indicator in the App Store which shows if an App supports Game Center
Support for CoreMIDI
YouTube voting [59]
Minor improvements in UI graphics
New Parental Controls for deleting Apps, changing mail accounts and location services[59]
The fontsize of text in Calendar can now be changed in the Accessibility settings [60]
Security fixes [61]
Network-controlled fast dormancy implemented in baseband to improve battery life and reduce network congestion[62]

iPad exclusive features

4.x Support for the iPad [57]
iOS 4 features for iPad (Multitasking, Folders, etc.)
Updated Carrier Signal Strength Display (3G iPad only)
Increase in the length of the smaller signal bars
The method in which signal strength is calculated has been enhanced
Additions to the multitasking tray
Brightness
Volume control
AirPlay Controls
Screen rotation lock switch
Physical iPad screen rotation lock switch is converted into a sound/silent switch in iOS 4.2 (Just like on the iPhones), with a virtual screen rotation lock switch added to the multitasking tray.
More than 30 new keyboards and dictionaries, including Arabic, Greek, and Hebrew
New Multitasking animation
New bookmarks design

iPhone and iPod Touch exclusive features

Bug Fixes
Fixes glitch that can let a user get into the phone app while the phone is locked via "Emergency Call" by dialing a random number and quickly pressing the lock button after dialing that call [63]
Fixes the alarm bug caused by daylight saving time changing, affected on a part of iPhone and iPod Touch owners located in Australia, New Zealand, and some European countries.[64]
Improved iPhone 3G performance [65]
Additions to multitasking tray
Volume controls
AirPlay controls
New Voice Memos icon
Ability to initiate FaceTime calls from Voice Control
FaceTime shortcut from Messages app (iPhone 4 only)[59]
New Text Tone Alerts (New & Original tone lists) (iPhone 4 only)
Ringer & Alerts on/off switch (Settings > Sounds) for volume buttons (iPhone only)
Assign different text tone alerts to each contact (iPhone only)
Restores full Field Test Mode

4.2.1

For iPhone, iPod touch, and iPad

Bug Fix Release
Marketed, and distributed as iOS 4.2
Adds all features from iOS 4.2 to their corresponding devices
Bug Fixes
Fixes intermittent Wi-Fi issues from the unreleased iOS 4.2 update
Fixes VoIP issues
Fixes Car Stereo "music skip" issues [67]
Find My iPhone location feature is free for (iPhone 4, iPad & 4th Gen iPod Touch) running on iOS 4.2.1P4 T4 S1 S2

http://en.wikipedia....version_history

Redigerat av Unregistereddc471864, 01 December 2010 - 15:15.

Postad 01 December 2010 - 15:29

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Nu när jag skicka mail med telefonen får jag:
"En kopia har lämnats i din utlåda. Mottagaren "[email protected]" accepterades inte av servern."

Ingen aning varför. Inte gjort några ändringar i kontoinställningarna, och det händer på flera olika adresser.
Sen kan jag gå därifrån, och då skickas de helt plötsligt..

Varför detta ? Någon som har erfarenhet ?

Jag har detta problem med min telia-address. Har Telenor som operatör.. gissar att det skiter sig någonstans däremellan. Men skickar alltid från min Gmailadress så har inte brytt mig att lösa problemet då jag fortfarande kan ta emot mail med Telia.

Postad 02 December 2010 - 00:37

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0
Kolla så ni har rätt smpt-adress i inställningarna för Telia-mailen.

Postad 02 December 2010 - 07:35

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Jag har mailout.Telia.com. Det funkar att skicka när jag sitter på wifi. Så allt pekar på att det är något emellan Telia & Telenor. Har för mig att jag hört något om detta tidigare och att man kunde lösa det genom att använda sig av Telenors smtp-server. Men är osäker.

Postad 06 December 2010 - 08:43

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Kan telefonen bli kapad? Min lur har varit riktigt konstig två nätter, natten till lördag två veckor i rad... några ikoner till appar har försvunnit, den har mejlat, ringt, tagit kort mm mm mm helt sjukt. Den är jailbreakad.

Postad 06 December 2010 - 09:15

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Har hört lite rykten om jailbreakade telefoner som blivit hijackade. Men har inget handfast tips.. har du nyligen installerat någon suspekt jailbreakad app? Om jag var en "virus"tillverkare som vill hijacka en telefon så skulle jag se till att baka in min kod i en piratkopierad populär app och lägga ut den som en torrent...

Ett tips kan ju vara att stänga av all datatrafik nattetid tillsvidare och se om problemen fortsätter.

(Eller kan det vara så att du börjat hålla på med iPhonen i sömnen? - Har hört talas om de som SMS:ar i sömnen :) )

Postad 07 December 2010 - 09:29

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Inga torrent appar i luren.. provar med att stänga av datatrafiken så får vi se hur det går ;) tror inte jag leker med luren i sömnen :P

Postad 13 December 2010 - 14:03

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0
Blir det bättre ljud om man kopplar iPhonen till sin receiver via en docka än om man kopplar in en stereokabel direkt i den? Jag tycker att ljudet blir lite tunnt då. Även om det funkar ok i bilen, så duger det inte för större högtalare.

Postad 13 December 2010 - 14:07

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Blir det bättre ljud om man kopplar iPhonen till sin receiver via en docka än om man kopplar in en stereokabel direkt i den? Jag tycker att ljudet blir lite tunnt då. Även om det funkar ok i bilen, så duger det inte för större högtalare.

Jag får omformulera frågan. Givetvis finns det dockor med högtalare, men jag är ute efter en docka som förstärker/förbättrar ljudet innan det kopplas vidare till en extern förstärkare.

Postad 15 December 2010 - 07:57

Unregistered53cc092c
  • Unregistered53cc092c
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
http://www.hifiklubb...ipod-dock_-.htm
http://www.hifiklubb...-_aluminium.htm

Postad 15 December 2010 - 09:10

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

http://www.hifiklubb...ipod-dock_-.htm
http://www.hifiklubb...-_aluminium.htm

Precis dessa såg jag i Hifi-klubbens reklamblad som kom häromdagen. Ser intressant ut. Cambridgen är ju riktigt snygg och billig!

Med billig, så syftar jag på den sladdanslutna:
http://www.hifiklubb...ock_-_svart.htm

Redigerat av agpath, 15 December 2010 - 09:12.

Postad 17 December 2010 - 20:19

shooter
  • shooter
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Tog del av telenors erbjudande på 3gs 8mb kändes ganska bra men har den gjort sitt eller den duger ett tag till?

Postad 18 December 2010 - 10:30

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Ljudlös
Har problem med ljudlöst läge, verkar vara glapp i kontakten så ljudsymbolen poppar upp med jämna mellanrum (av/på) när den är i avstängt läge. Irriterande när man stängt av och sitter i möte och det plötsligt ringer!
Är detta ett vanligt problem? Måste man skicka in den eller kan detta fixas på något annat sätt?

Postad 18 December 2010 - 10:52

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0

Tog del av telenors erbjudande på 3gs 8mb kändes ganska bra men har den gjort sitt eller den duger ett tag till?

Den räcker absolut till ett tag till. Det är fortfarande en suberb smartphone och är efter Iphone 4 den
mobil jag helst skulle tagit. :)

Postad 14 January 2011 - 22:05

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
När jag för över musik till min telefon (mappar) så blir det ofta så att låtarna finns både 2 och 3 gånger på telefonen. Alltså, drar mappen till telefonen, väntar medans det överförs, och sen när jag tittar på albumet i telefonen så är det precis som om kopior/dubletter skapats. Frustrerande när man ska lyssna på albumet eftersom samma låt kommer 2-3 ggr innan låt nr 2 kommer. Någon som varit med om detta eller vet varför det blir så ?

Postad 14 January 2011 - 23:06

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

När jag för över musik till min telefon (mappar) så blir det ofta så att låtarna finns både 2 och 3 gånger på telefonen. Alltså, drar mappen till telefonen, väntar medans det överförs, och sen när jag tittar på albumet i telefonen så är det precis som om kopior/dubletter skapats. Frustrerande när man ska lyssna på albumet eftersom samma låt kommer 2-3 ggr innan låt nr 2 kommer. Någon som varit med om detta eller vet varför det blir så ?

Jag för bara över musik med iTunes och det funkar utmärkt. Har inte testat via Explorer.

Postad 14 January 2011 - 23:13

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Blir så om det ligger en playlist fil i mappen, iaf blir det så för mig då.
Håller med om att det är ganska störigt.

Postad 17 January 2011 - 10:13

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0

Blir så om det ligger en playlist fil i mappen, iaf blir det så för mig då.
Håller med om att det är ganska störigt.

Ok, inte bara för mig det blir så då.
Tack för svaret.

Postad 28 January 2011 - 11:59

kahn
  • kahn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Jag har en liten fundering ang en 3gs.

Jag har blivit erbjuden att köpa en 3gs från en elektronikkedja som varit deras demotelefon. De har den bakom kassan och visat för kunder som varit sugna på en 3gs. Enligt dem så har den legat och laddats ur och laddats upp kontinuerligt, alltså verkar den inte ha "småladdats" om det nu är något plus.
Den är låst till 3 men de kunde ordna med upplåsning så jag kan använda den med mitt telia kort.

Någon form av garanti skulle jag också få. frågan är då vad den är värd? vad ska jag betala? jag fick ett ungefärligt pris på 3000 eller lite under. vad tror ni? Snabba svar uppskattas för jag får reda på exakt vad de vill ha på lördag.

Kan tillägga att det är ägaren till butiken som säljer och som jag känner lite grann.

Postad 28 January 2011 - 12:22

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Jag har en liten fundering ang en 3gs.

Jag har blivit erbjuden att köpa en 3gs från en elektronikkedja som varit deras demotelefon. De har den bakom kassan och visat för kunder som varit sugna på en 3gs. Enligt dem så har den legat och laddats ur och laddats upp kontinuerligt, alltså verkar den inte ha "småladdats" om det nu är något plus.
Den är låst till 3 men de kunde ordna med upplåsning så jag kan använda den med mitt telia kort.

Någon form av garanti skulle jag också få. frågan är då vad den är värd? vad ska jag betala? jag fick ett ungefärligt pris på 3000 eller lite under. vad tror ni? Snabba svar uppskattas för jag får reda på exakt vad de vill ha på lördag.

Kan tillägga att det är ägaren till butiken som säljer och som jag känner lite grann.

Jag köpte en begagnad 3GS/32GB på Blocket för 3200:- med garanti kvar på i maj 2010. Dvs innan 4an var släppt. Så 3000:- är lite för dyrt i min mening. Vilken storlek är det på den? 8/16/32? Jag skulle inte ge mer än max 2500 för en 32GB! Tänk att i sommar kommer iphone 5 eller vad den nu kommer att heta.. då kommer 3GS:en att bli behandlad av Apple så som iPhone 3G blir idag. Dvs den får inte ta del av särskilt mycket de godsaker som kommer med iOSuppdateringar.

Postad 28 January 2011 - 12:30

kahn
  • kahn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
det är en 16gb. Jag har kikat runt lite och en 3gs kostar ju fortfarande en hel del pengar... jag är grymt sugen. Fick också just sålt min gamla Samsung Spica i5700, skönt med några extrakronor

Redigerat av kahn, 28 January 2011 - 12:32.

Postad 28 January 2011 - 12:52

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Läste om det tidigare i denna tråd, men något nytt har kanske kommit med mjukvaruuppdateringarna.

Finns det inget sätt (utan att jailbreaka) att få påminnelser från kalendern ? Synd att man ska behöva gå in där varje dag för att se så man inte missar något.

Postad 28 January 2011 - 13:12

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

det är en 16gb. Jag har kikat runt lite och en 3gs kostar ju fortfarande en hel del pengar... jag är grymt sugen. Fick också just sålt min gamla Samsung Spica i5700, skönt med några extrakronor

Hade inte gett mer än en 1500:- är ju trots allt en begagnad snart 2år gammal modell.
Hade den varit ny med full garanti kanske den hade varit värd en 2500:-

Postad 28 January 2011 - 13:17

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Läste om det tidigare i denna tråd, men något nytt har kanske kommit med mjukvaruuppdateringarna.

Finns det inget sätt (utan att jailbreaka) att få påminnelser från kalendern ? Synd att man ska behöva gå in där varje dag för att se så man inte missar något.

Det är klart att man kan få det men du måste ha aktiverat det i Inställningarna.

Edit: Misstog mig. Det finns inget i Inställningar om Kalendern, men du måste givetvis ange Påminnelse för varje inlagd aktivitet i Kalendern.

Redigerat av agpath, 28 January 2011 - 13:21.

Postad 28 January 2011 - 13:32

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0

Det är klart att man kan få det men du måste ha aktiverat det i Inställningarna.

Edit: Misstog mig. Det finns inget i Inställningar om Kalendern, men du måste givetvis ange Påminnelse för varje inlagd aktivitet i Kalendern.

Ja, det går, men om du lägger in födelsedagar i kontakterna så finns det ju ingen sån möjlighet...

Postad 28 January 2011 - 15:07

kahn
  • kahn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Hade inte gett mer än en 1500:- är ju trots allt en begagnad snart 2år gammal modell.
Hade den varit ny med full garanti kanske den hade varit värd en 2500:-

Inte för att jag har full koll på prissättning osv, men din värdering till 1500 verkar ju helt uppåt väggarna.

Postad 28 January 2011 - 15:28

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Inte för att jag har full koll på prissättning osv, men din värdering till 1500 verkar ju helt uppåt väggarna.

Då du kan köpa en helt ny för 3000:- på tradera med garanti så skulle jag inte ge mer än halva priset för en begagnad som x antal människor har fingrat på.

Men är ju upp till var och en vad man vill ge.

Postad 28 January 2011 - 22:08

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Jag tycker inte 1500:- är uppåt väggarna. De har säkerligen en viss prutmån på det priset. Så prova att ge de ett bud på 1500. Släpper de den då så har du ju sparat en slant. Annars om du verkligen vill ha den så sträck dig till 2000:- Jag skulle inte ge mer för än 16GB!

Postad 29 January 2011 - 14:20

kahn
  • kahn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Okej, jag fick telefonen för 2500, full garanti, en dockstation med fjärr fick jag med inpå. Känns ändå okej... :)

Postad 29 January 2011 - 20:50

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Gratulerar till en underbar telefon :)

Postad 29 January 2011 - 22:19

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Okej, jag fick telefonen för 2500, full garanti, en dockstation med fjärr fick jag med inpå. Känns ändå okej... :)

Känns inte som jag var helt off då ändå? :rolleyes:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.