Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 09 januari 2011 - 20:20

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0

startade PS3an och skulle äntligen spela lite BC2! men icke! kom fram en 1.05 update på 1752MB! så tar 110min innan man kan spela... vafan är detta för massiv update?

Fyra nya kartor plus hela Vietnam ingick i den uppdateringen, därav storleken. Den var lite seg att ta hem. :)

Postad 09 januari 2011 - 20:29

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Fyra nya kartor plus hela Vietnam ingick i den uppdateringen, därav storleken. Den var lite seg att ta hem. :(

afan! men jag har inte köpt Vietnam än ju! lr det kvittar då antagligen :)

Postad 09 januari 2011 - 22:46

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Va f-n! Inga fungerande stats i dag heller. Här går man å köper BF2 eftersom Black Ops inte håller måttet. Ur askan i elden. Av officiella forumet att döma verkar problemet funnits sedan spelet släpptes - för snart ett år sedan.
Känns tryggt.
Annars gillar jag BF2 som bara den. Underbart med större banor & framförallt längre & mer varierande strider.

Postad 09 januari 2011 - 23:17

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Va f-n! Inga fungerande stats i dag heller. Här går man å köper BF2 eftersom Black Ops inte håller måttet. Ur askan i elden. Av officiella forumet att döma verkar problemet funnits sedan spelet släpptes - för snart ett år sedan.
Känns tryggt.
Annars gillar jag BF2 som bara den. Underbart med större banor & framförallt längre & mer varierande strider.

Spelet har funnits sen release men det har absolut eskalerat nu, jag har aldrig haft det så här ihållande att hela kvällar blir ospelbara sedan när Vietnam släpptes.

Postad 10 januari 2011 - 07:37

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
DICE gör en klassisk svensk grej. :(
De släpper ett nytt spel 2 dagar innan jul, sedan går alla på julledighet som om inget hade hänt. "Vi har ju testat spelet så det skall fungera... iväg på julledighet"
De börjar säkert jobba idag, så förhoppningsvis så löser det sig med stats under veckan!

Postad 10 januari 2011 - 08:01

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

DICE gör en klassisk svensk grej. :(
De släpper ett nytt spel 2 dagar innan jul, sedan går alla på julledighet som om inget hade hänt. "Vi har ju testat spelet så det skall fungera... iväg på julledighet"
De börjar säkert jobba idag, så förhoppningsvis så löser det sig med stats under veckan!

Nu tror jag ju inte att Dice har något som helst att göra med EA's servrar...

Postad 10 januari 2011 - 08:39

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0
Tror inte stats problemen beror bara på servrar. Har inte fått alla vapen brons award ännu p.g.a thompson och garand buggen och i Vietnam statsen har M79 bc2 40mm granatens stats. Så misstänker att spelet har buggar ännu också.

Postad 10 januari 2011 - 08:45

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Men att M79an räknas emot Noobtuben är väl en självklarhet? :(
På samma sätt som RPG7an, Kniven, Minorna, Mortar etc.

Sen är all weapons pins glitchen tråkig som fan att de inte fixat o den beror såklar inte på servrarna.
Klart att de fortfarande kan finnas buggar o glitchar kvar i spelet som inte beror på servrarna.

Men nu pratade vi ju om statsproblemen och de beror på servrarna och till störst del på bfbcs.com
Som har tungt ner EA`s servrar varje söndag sedan release.

Postad 10 januari 2011 - 09:39

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Nu tror jag ju inte att Dice har något som helst att göra med EA's servrar...

Jag hoppas ju verkligen att de har ett samarbete, det skaver ju lite på Dice's gloria när spelet krampar :(

Men nu pratade vi ju om statsproblemen och de beror på servrarna och till störst del på bfbcs.com
Som har tungt ner EA`s servrar varje söndag sedan release.

Fast det blev ju inge bättre när de stoppade den möjligheten, men att bygga upp deras serverstruktur som de gjort borde vara halvt kriminellt. Maken till dålig arkitektur kan man hitta på mindre bolag, men i den här storleksordningen med så mycket pengar i omsättning så borde de ha löst det bättre.

Finns fina möjligheter för databaser att replikera utan någon större påverkan på systemen, oracle har om inte annat mycket fina funktioner.

Postad 10 januari 2011 - 12:52

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0

Men att M79an räknas emot Noobtuben är väl en självklarhet? :(
På samma sätt som RPG7an, Kniven, Minorna, Mortar etc.

M79 tycker jag borde haft egna stats eftersom den är ett nytt vapen i spelet egentligen (fast med samma funktion som 40mm). Dom andra är ju samma vapen i båda.

Postad 10 januari 2011 - 13:12

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

M79 tycker jag borde haft egna stats eftersom den är ett nytt vapen i spelet egentligen (fast med samma funktion som 40mm). Dom andra är ju samma vapen i båda.

Jag är glad över att inte behöva platinera en till sådan 40mm, hur tråkigt som helst. Däremot så hade jag gärna sett ett nytt shotgun i Vietnam, det hade varit roligt.

Postad 10 januari 2011 - 13:28

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Tycker att Dice skulle tagit med Kpist 45, istället för Uzin i Vietnam.
Det hade varit fräckt!

Postad 10 januari 2011 - 13:52

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Tycker att Dice skulle tagit med Kpist 45, istället för Uzin i Vietnam.
Det hade varit fräckt!

Ja faktiskt sedan tycker jag ljudet från Uzi'n är lite platt, förhoppningsvis finns unlocks ikväll vid 20, igår när jag provade så fanns inget så jag slog igång inception på blu-ray istället och när den var klar så fanns alla unlocks men då var ju klockan 23:40 ungefär.

Men jag tror nog det blir Bad Company 2 vanilla för min del, tänkte köra klar GOL ikväll lite mindre än 100kills kvar på den nu.

Men vad skönt det är att ha pistolerna platinerade så man kan välja fritt! M9 är ju för härlig.

Postad 10 januari 2011 - 15:39

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0
Hey all! :(

Cellan vilar med GT5 nu och ska börja kriga igen!

kan man hänga på ngn ikväll som kan visa lite tricks och hints på dom nya mapsen :D
laddade hem 1.05 igår och han spelade 10min på Harvest och jag säger bara shit!

-inte spelat sen BC2 sen GT5 kom.

joinade en squad, 2 sekunder efter jag spawnade i ett hus hör jag ett fett boom! från vänster speaker, sekunden senare sprängs halva väggen bort från huset, jag vänder mig om och ser en fuckin tank i högsta fart körandes över en liten kulle som om den hade ngt personligt emot mig :D jag springer och sitter ensam hemma och skriker spring din jävel, S P R I N G!! och siktar på att gömma mig vid en buske 20m fram för att ta fram lite stridsinformation så man kan överleva denna starten. springer och är 5m från busken, *KLONCK* och jag ligger nere och är död... u got fuckin sniped! ;)

allt detta på under 1 minut! B)
tog 1 minut för att bli helt kär i spelet igen :D

Bara till Invita om ni har splats i squadsen ikväll boys! game on! :)

Redigerat av Unregistered70c626f4, 10 januari 2011 - 15:39.

Postad 10 januari 2011 - 16:58

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Fick tillbaka mina stats igår kväll. Fast det saknades från de senaste matcherna precis efter statsen försvann.
Hoppas vi kan få ihop en squad med MHB-tomtar i afton :(

Postad 10 januari 2011 - 18:07

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0
Skulle gärna haka på även om jag suger app-ng, men nattskift idag så det är dags att sova lite. Har haft fyra ungar hemma hela dagen...

Postad 10 januari 2011 - 20:42

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Hey all! :)

Cellan vilar med GT5 nu och ska börja kriga igen!

kan man hänga på ngn ikväll som kan visa lite tricks och hints på dom nya mapsen ;)
laddade hem 1.05 igår och han spelade 10min på Harvest och jag säger bara shit!

-inte spelat sen BC2 sen GT5 kom.

joinade en squad, 2 sekunder efter jag spawnade i ett hus hör jag ett fett boom! från vänster speaker, sekunden senare sprängs halva väggen bort från huset, jag vänder mig om och ser en fuckin tank i högsta fart körandes över en liten kulle som om den hade ngt personligt emot mig :D jag springer och sitter ensam hemma och skriker spring din jävel, S P R I N G!! och siktar på att gömma mig vid en buske 20m fram för att ta fram lite stridsinformation så man kan överleva denna starten. springer och är 5m från busken, *KLONCK* och jag ligger nere och är död... u got fuckin sniped! :P

allt detta på under 1 minut! :D
tog 1 minut för att bli helt kär i spelet igen :lol:

Bara till Invita om ni har splats i squadsen ikväll boys! game on! :)

Hm....varför känns de där igen.... :lol:
Inte lirat BC 2 på länge och la i de i PS3:an för ett tag sedan, först en jätteuppdatering och sedan en koll på
de nya banorna. Lirat lite på de nya banorna men är fortfarande vilse i pannkakan där.
Funderar på om jag skall plocka hem Vietnam eller inte... :unsure: Killzone 3 är ju på gång men efter ha lirat
BO en del så måste jag säga att BC2 fortfarande håller väldigt bra så Vietnam kanske inte är helt fel ändå

Postad 10 januari 2011 - 21:10

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Jag är ensam tomte där ute på slagfältet. Inga MHB:Are som lirar BF2 idag. I alla fall inte på min lista. Lägg till pinheadgbg så man slipper prata med tyskar å annat löst folk.

Postad 10 januari 2011 - 22:58

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Jag är ensam tomte där ute på slagfältet. Inga MHB:Are som lirar BF2 idag. I alla fall inte på min lista. Lägg till pinheadgbg så man slipper prata med tyskar å annat löst folk.

Det går inte, du har för många vänner...

Postad 10 januari 2011 - 23:01

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Jag är så populär.

Fixar det på en gång :)

Postad 10 januari 2011 - 23:06

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Hm....varför känns de där igen.... ;)
Inte lirat BC 2 på länge och la i de i PS3:an för ett tag sedan, först en jätteuppdatering och sedan en koll på
de nya banorna. Lirat lite på de nya banorna men är fortfarande vilse i pannkakan där.
Funderar på om jag skall plocka hem Vietnam eller inte... :) Killzone 3 är ju på gång men efter ha lirat
BO en del så måste jag säga att BC2 fortfarande håller väldigt bra så Vietnam kanske inte är helt fel ändå

haha ja Harvest är insane!!

Postad 11 januari 2011 - 08:29

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0
jag provade att joina Nedman och thomasson men ni ######r var i ett helt annat krig ju! :)

Postad 11 januari 2011 - 09:02

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

jag provade att joina Nedman och thomasson men ni ######r var i ett helt annat krig ju! :)

Jag var i alla fall i Viet fuc...g Nam!

Postad 11 januari 2011 - 10:12

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1 117 inlägg
  • 0

Jag var i alla fall i Viet fuc...g Nam!

that's what i said! "ett annant krig" ;)

Postad 11 januari 2011 - 18:13

Unregisteredb33ec5bc
  • Unregisteredb33ec5bc
  • Användare

• 109 inlägg
  • 0
Någon mer som upplever att det kräver helt olika spelstilar när man skiftar mellan Vietnam och det vanliga"Vanilj"(som någon skrev)?

Mycket mer close combat i Vietnamn och när man sedan hoppar in i en av de gamla banorna så går det så j*la dåligt till en början. Mer snipers som ligger på lur när man utan tvekan springer ut på öppna ytor mm.
Mer kikarsikten i originalet är väl en del av förklaringen.

Betydligt roligare att vara Engineer i Vietnamn. ;)

Postad 11 januari 2011 - 18:32

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Tycker det blir intensivare fighter över hela banan i vanliga BF2 pga av mer variation i vapnen. I Vietnam blir det mer koncentrerat till specifika områden, close combat, som du skriver.

Sniper######r är det desto mindre av i Vietnam. Stort plus för det.

Postad 11 januari 2011 - 20:47

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Har hela spelarbasen kollektivt övergivit BC2 nu? Har hoppat in på 10+ servrar från 20:30 tills nu och ännu inte hittat någon med mer än 5 / 5 i lagen, gäller både vanilla och Vietnam. Bara otur eller har folk tröttnat på kaoset med stats?

Postad 11 januari 2011 - 20:57

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Nog bara otur. Jag har alltid haft fulla squads i de matcher jag lirat.

Slutar f'resten aldrig förvånas över alla nötter som INTE gör vad deras klass är tänkt att göra. Medic som inte slänger iväg first aid osv. Sprang runt å gapa på en tysk medicinman igår när hälsan sviktade. "Select"-tryckandet hjälpte inte det heller. Själv tar jag gärna en kula för laget om jag kan hjälpa till med lite ammo, first aid eller fixa en tank som "blöder".

Postad 11 januari 2011 - 21:29

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Nog bara otur. Jag har alltid haft fulla squads i de matcher jag lirat.

Slutar f'resten aldrig förvånas över alla nötter som INTE gör vad deras klass är tänkt att göra. Medic som inte slänger iväg first aid osv. Sprang runt å gapa på en tysk medicinman igår när hälsan sviktade. "Select"-tryckandet hjälpte inte det heller. Själv tar jag gärna en kula för laget om jag kan hjälpa till med lite ammo, first aid eller fixa en tank som "blöder".

Försökte några gånger till nu, stats är borta igen och jag hittar fortfarande bara servrar med mindre än 5/5 spelare.

Framförallt gör dom inte saker som kräver noll instats men som kan generera bra med poäng, framförallt att släppa ammo / medic bags. Att kunna spotta ordentligt ger också fina poäng men även ett riktigt övertag, gömmer sig en fiende så kan du följa hans exakta rörelser under flera sekunder efter det att du slutat se honom.

Postad 11 januari 2011 - 21:34

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Japp, att "spotta" kan ge riktiga fördelar. Gillar dessa funktioner.

Däremot har BF2 samma problem som COD har när det kommer till knivens effekter, eller rättare sagt, brist på sådan. Kan stå precis bakom en snubbe & hugga till utan effekt. Antar det har med det berömda lagget att göra.

Den där lilla fula helikoptern man kan styra via en dator. Vad är tanken med den?

Postad 11 januari 2011 - 21:38

Unregistered5299859a
  • Unregistered5299859a
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Samma för mig att jag bara hittade servrar med ett fåtal spelare - både i vanilj och Vietnam!

Spelade lite på Heavy Metal-banan - oj vad det flögs helikoptrar 24/7 när det bara var 5 mot 5 typ (å så ett par-tre obligatoriska "prickskyttar" som sitter i någon ensam buske högt upp på någon bergssida).

Verkar också vara väldigt många nya spelare rent allmänt på BFBC2 nu - ibland känner man sig som en varg bland en skock vita lamm när man spelar!

Postad 11 januari 2011 - 21:41

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Kollade på officiella forumet & det verkar vara nån form av serverunderhåll. Kan ju såklart påverka antalet spelare.

Postad 11 januari 2011 - 22:17

Unregistered5299859a
  • Unregistered5299859a
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
[quote
Den där lilla fula helikoptern man kan styra via en dator. Vad är tanken med den?
[/quote]

Det är en UAV - obemannad flygande farkost. Den kan vara MYCKET nyttig.
Den är ju först och främst tänkt som en stridsvagnsdödare -sikta på bakre delen av stridsvagnen och styr in missilen och se vad som händer!
Om du lägger till Alternate Fire (har jag för mig att det heter) så kan du också flyga runt och jaga stackars vilsna infanterister med hjälp av inbyggd kulspruta i UAVn!
Den är också det bästa sättet ofta att skjuta ner fiendehelikoptrar - jaga efter helikoptern och skjut med kulsprutan -fungerar väldigt bra men det är mycket sällan jag ser någon göra det.
Om du spelar anfallare i Rush och kistan ni ska förstöra är inne i ett hus - skjut några missiler mot husväggarna och rasera huset.
Om du lägger till Motion Sensor (så att ditt fordon varnar och visar dig var fiender i närheten är) så kommer kartan se ut som en julgran med alla röda prickar när du flyger runt med UAVn. Perfekt om du spelar med kompisar - du kan berätta var varenda fiende är nu.
Om du lägger till Smoke Screens så kan du skjuta fyra rökgranater på valfritt ställe -förblinda fiender som plötsligt inte längre ser vad som pågår.
Om din UAV blir skadad så kan den repareras av någon hygglig Engineer om du flyger fram till dom.
Du kan kapa ett par tre decimeter på fiender om du flyger på dom med UAVn - Road Kill!

Postad 11 januari 2011 - 22:26

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Vill du bli effektiv med UAVn så finns det bara en bra strategi enligt mig. Glöm bort att segla uppe i skyn med optics för att släppa en Hellfire var 25:e sekund, visst kan du få en schysst k/d ratio men dina egna poäng kommer vara relativt låga och en hellfire missil var 25:e sekund hjälper inte laget särskilt mycket. Då är det bättre att segla in snabb och lågt samtidigt som man effektivt decimerar ner fiendens styrka bakifrån eller från en flank. Att hela tiden flyga lågt kan kännas ovant men det är absolut till fördel mot att ligga en bit upp i luften. Ligger du lågt så är DU skyddad av hus, träd och dylikt. Något annat jag gillar är att flygga in uppsprängda hus / lador eller att hovra precis ovanför högre hustak. Träd är livsfarliga för din UAV, i stort sett alla andra fysiska objekt är det bara att leka krockbil mot.

Med några delar tur och talang kan man ofta snabbt skjuta ner 3-5 fiender under kort tid vilket då kan göra att ditt lag kan komma åt att göra ett viktigt anfall för att sänka en m-com eller dylikt.

Postad 11 januari 2011 - 22:45

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Grym info. Ska ta mig en närmare titt på den där helikopetern. Verkar ju kräva en del tid bakom spakarna.
Började kvällens spel med nollställda stats. De kom tillbaka mitt i match nr 2. Skumt var ordet.

Postad 11 januari 2011 - 22:52

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Grym info. Ska ta mig en närmare titt på den där helikopetern. Verkar ju kräva en del tid bakom spakarna.
Började kvällens spel med nollställda stats. De kom tillbaka mitt i match nr 2. Skumt var ordet.

Jag kan inte flyga de normalstora helikoptrarna och har aldrig heller försökt lära mig. Men UAV'n är lättflugen som en liten vespa i luften, det trixiga är att lära sig använda den på rätt sätt. Oftast så är UAV'n inte mer än 100 gratis poäng då det är något pucko som svävar 30m upp i luften, eller ett irritationsmoment då han är för högt upp för att faktiskt göra riktigt skada men lite svår att plocka.

Postad 11 januari 2011 - 22:54

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Vill du bli effektiv med UAVn så finns det bara en bra strategi enligt mig. Glöm bort att segla uppe i skyn med optics för att släppa en Hellfire var 25:e sekund, visst kan du få en schysst k/d ratio men dina egna poäng kommer vara relativt låga och en hellfire missil var 25:e sekund hjälper inte laget särskilt mycket.

Jag håller inte riktigt med där. Jag spelade precis en rush-runda där jag använde UAV:n (med optics och hellfire) under nästan hela matchen och jag plockade ganska enkelt in 2200 poäng när jag blåste bort fiendens tanks och andra fordon som de hade till förfogande.
En stridsvagn med tillhörande skytt kan vara väldigt effektiva på marken och är förare och skytt någorlunda skickliga och har en bra kommunikation kan de absolut ge det motsatta laget rejäla problem.

Mitt lag fick tidigt i matchen ett rejält övertag och då fienden inte hade tillgång till fordon några längre stunder så avancerade vi framåt hela tiden och vann matchen till slut, så jag tycker absolut att en UAV med hellfire kan tillföra laget en hel del, om den används på rätt sätt. ;)

Postad 12 januari 2011 - 08:36

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0

Den är också det bästa sättet ofta att skjuta ner fiendehelikoptrar - jaga efter helikoptern och skjut med kulsprutan -fungerar väldigt bra men det är mycket sällan jag ser någon göra det.

Kan väl bero på att de första man gör som helikopterpilot är att se till att få bort UAV`n ;)

Postad 12 januari 2011 - 22:22

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0
jag tänkte spela lite vid 23.30-24.00 tiden, någon som är på? adda rolle90

Postad 12 januari 2011 - 22:28

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Gärna det men håller på att somna i soffan efter lång arbetsdag, styrelsemöte & nu kass Arsenalmatch. Men addar dig för spel nån annan kväll.

Redigerat av Unregisteredee312c77, 12 januari 2011 - 22:37.

Postad 12 januari 2011 - 23:07

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
mmm men men vi tar dem nästa vecka hemma istället!!

Postad 13 januari 2011 - 11:50

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Något för alla er knivfantaster:
http://www.youtube.c...h?v=46oEGTUzCPk

Någon som varit nära?

Postad 13 januari 2011 - 21:14

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0
nu är det dax att spela lite till, haka på ifall ni vill :blink:

Postad 13 januari 2011 - 21:50

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0

Något för alla er knivfantaster:
http://www.youtube.c...h?v=46oEGTUzCPk

Någon som varit nära?

Underbart att titta på. dock non-hardcore så det sög lite purjo.

Hade varit fräckt att se lite MHB:are ploppa upp på listan där :blink:

Postad 14 januari 2011 - 07:43

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Underbart att titta på. dock non-hardcore så det sög lite purjo.

Hade varit fräckt att se lite MHB:are ploppa upp på listan där :blink:

Mycket märkligt att du tyckte det :(
Men det verkar som om Thomasson har gått över till den "mörka" sidan, joinade honom och han spelade hardcore!

Appropå MHB:are så råkade jag kniva Arnesen i måndags...

Postad 14 januari 2011 - 07:45

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Grym låt jag hittade: http://www.youtube.c...h?v=ULbZUoPN5BU

Oyeah. Tonight its gaming time.

Postad 14 januari 2011 - 08:08

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Grym låt jag hittade: http://www.youtube.c...h?v=ULbZUoPN5BU

Oyeah. Tonight its gaming time.

Nice!
Piggare idag?

Postad 14 januari 2011 - 08:19

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Jupp, var piggare i måndags men har jobbat för mycket så spelandet har lidit lite.

Postad 14 januari 2011 - 09:25

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Mycket märkligt att du tyckte det :blink:
Men det verkar som om Thomasson har gått över till den "mörka" sidan, joinade honom och han spelade hardcore!

Appropå MHB:are så råkade jag kniva Arnesen i måndags...

Jo det har blivit lite mer hardcore för mig faktiskt, spelade det nästan hela tiden igår. Har dock varit i en svacka nu men jag tror jag börjar ta mig ur den nu igen så ikväll ska vi se hur det går. Spelade lite med Arnesen igår faktiskt, 3-4 vs 4 på oasis i hardcore jag tror jag var en bit över 6500 när jag fick en disconnect vid sista lådan då blev jag förbannad och gick och la mig. Eller någon kvart senare i varje fall, tog sådan lång tid att uppdatera stats så jag tog en dusch. Hade fasen gärna velat se statsen där, fick nemesis pin ett par gånger den rundan på dom vi mötte upp.

Jupp, var piggare i måndags men har jobbat för mycket så spelandet har lidit lite.

red bull + koffein piller. Ready set GO GO GO. Finns lite bieffekter :(

Postad 14 januari 2011 - 10:46

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0
Det har blivit Black Ops ett par dagar nu, men man blir ju nästan gråtfärdig när man upplever allt strul med det spelet, så i kväll blir det hederliga och stabila Battlefield igen.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 januari 2011 - 10:48.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.