Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 November 2010 - 21:01

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Jo...
Värst för barnen (9månader & 3 år) svinkalla golv o inge varmvatten..
Just nu 17 grader i de rum fläktarna går..helt ok alltså.
Vattenfalls ledning gör nog glädjeskutt i alla fall, blir rejäla bonusar för var och en..

Här funkar all värme men liksförbannat är golvet svinkallt. Rummet står i stort sett på en betongplatta som går ända ut till friska luften. Och den betongplattan blir väldigt kall när det är -20c ute och den kyler även av mitt golv som ligger på den betongplattan :S

Postad 30 November 2010 - 21:07

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Här funkar all värme men liksförbannat är golvet svinkallt. Rummet står i stort sett på en betongplatta som går ända ut till friska luften. Och den betongplattan blir väldigt kall när det är -20c ute och den kyler även av mitt golv som ligger på den betongplattan :S

Låt säga att i de rum där det inte står fläktar så är det frostvarning på golvet..
Lite småskraj att något ska hinna frysa innan saker o ting är åtgärdade..

Postad 30 November 2010 - 21:09

Ala_95
  • Ala_95
  • Beroende

• 1376 inlägg
  • 0

Låt säga att i de rum där det inte står fläktar så är det frostvarning på golvet..

Ojdå, riktigt så kallt har inte jag det men det känns ungefär som att gå ut och ställa sig på farstun i bara strumpor.

Postad 30 November 2010 - 21:12

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Hade det inte varit för barnen skulle jag inte brytt mig så mycket, jag menar, det är ju bara lite kallt...
9 månaders tjejen ligger redan med en rejäl förkylning och hosta och 3 åringen börjar bli rejält snorig och frusen..

Postad 30 November 2010 - 21:12

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Nix...tyvärr inte.. skulle dock vara rätt praktiskt i nuläget..

Bor man i villa SKA man ha en kamin.
För mej är det lika självklart som tvättmaskin.

Det ska VÄLDIGT mycket till för att något ska frysa sönder. I alla fall inne i en bostad.
Se bara till att inte stänga dörrarna till dom rummen du inte har några fläktar i så är det INGA problem.

Postad 30 November 2010 - 21:15

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Ja jag vet att man SKA ha kamin i villan, har dock inte blivit av ännu :)

Vattnet går in via garaget och tyvärr direkt mot en yttervägg, inte stor risk att det fryser där heller då??

Postad 30 November 2010 - 21:24

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Se bara till att inte stänga dörrarna till dom rummen du inte har några fläktar i så är det INGA problem.

Vaddå dörrar, har ytterdörrar, thats it, här ska inga barn låsa in sig när de blir större, pappa ska ha full koll, speciellt på lilltjejen.. :)

Postad 30 November 2010 - 21:29

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Ja jag vet att man SKA ha kamin i villan, har dock inte blivit av ännu :)

Vattnet går in via garaget och tyvärr direkt mot en yttervägg, inte stor risk att det fryser där heller då??

Jag har kamin både uppe och nere. Det MÅSTE man ha. :)
Brukar du ha värme på i garaget ? Är dörren till garaget stängd ? Eller det finns kanske ingen dörr inifrån huset ?
Utrymmen helt utan värme är ju livsfarligt när det är så här kallt..

Ett litet tips, som jag själv har gjort... När jag byggde mitt biorum reglade jag ju upp väggarna. Inkommande vatten, och vatten till en utkastare, går i den uppreglade väggen. Det blir ju i princip utomhus, förutom värmen som väggarna släpper igenom. Jag tog en vanlig digital inne/utetermometer och virade utedelen runt det vattenröret som är precis vid ytterväggen. Har en inspektionslucka till vattenmätaren bl.a. På så sätt kan jag hålla koll så att det inte blir kritiskt kallt.
Håll koll. Blir det för kallt får du bita i det sura äpplet och ställa på en fläkt i garaget också.
Det behövs oftast inte mycket värme. Även att värmen är dyr, kan jag lova att det är billigare än om skiten fryser sönder...

Postad 30 November 2010 - 21:37

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Jag har kamin både uppe och nere. Det MÅSTE man ha. :)
Brukar du ha värme på i garaget ? Är dörren till garaget stängd ? Eller det finns kanske ingen dörr inifrån huset ?
Utrymmen helt utan värme är ju livsfarligt när det är så här kallt..

Ett litet tips, som jag själv har gjort... När jag byggde mitt biorum reglade jag ju upp väggarna. Inkommande vatten, och vatten till en utkastare, går i den uppreglade väggen. Det blir ju i princip utomhus, förutom värmen som väggarna släpper igenom. Jag tog en vanlig digital inne/utetermometer och virade utedelen runt det vattenröret som är precis vid ytterväggen. Har en inspektionslucka till vattenmätaren bl.a. På så sätt kan jag hålla koll så att det inte blir kritiskt kallt.
Håll koll. Blir det för kallt får du bita i det sura äpplet och ställa på en fläkt i garaget också.
Det behövs oftast inte mycket värme. Även att värmen är dyr, kan jag lova att det är billigare än om skiten fryser sönder...

Jag "fegade" och ställde in en fläkt vid vatteningången nu ikväll..
Garaget har eget element men nu när hela systemet är tomt på vatten och ingen värme finns ut dit så blir det lätt lite kyligt, vi har just nu ca -17 ute..
Garaget är byggt 1959, porten ditsatt då, glipar på något ställe..

Redigerat av nickeskbg, 30 November 2010 - 22:10.

Postad 30 November 2010 - 23:26

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Garaget har eget element men nu när hela systemet är tomt på vatten och ingen värme finns ut dit så blir det lätt lite kyligt, vi har just nu ca -17 ute..

Då lär det vara läge med fläkt... :)

Postad 01 December 2010 - 07:36

SunfireTHX
  • SunfireTHX
  • Forumräv

• 781 inlägg
  • 0

Glipar porten ? Lägg dit en gammal filt / Lakan / Täcke eller liknande i nederkanten som
en korv och täta provisoriskt ..... Hjälper otroligt mycket mot det kallraset och är lätt att
ta bort om du vill in och ut garaget....

Postad 01 December 2010 - 08:00

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Glipar porten ? Lägg dit en gammal filt / Lakan / Täcke eller liknande i nederkanten som
en korv och täta provisoriskt ..... Hjälper otroligt mycket mot det kallraset och är lätt att
ta bort om du vill in och ut garaget....

Tack för tipset :)
Man blir lätt hjärndöd när man är mitt uppe i det och tänker inte alltid på enkla lösningar...

-20 ute nu och fortfarande inget fruset i alla fall :lol:
Håller tummarna för att vi i alla fall får el-värme ur elementen innan kvällen...

Fan, HD boxen dog efter av vi brutit strömmen igår, typiskt..bara att sortera in facket över saker som pajat sista tiden, tvättmaskin, diskmaskin, panna mm..

Börjar fundera på om Bagarn kan ligga bakom allt detta, som hämd för mina "väl valda" ord här tidigare i tråden :P

Postad 01 December 2010 - 08:45

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Börjar fundera på om Bagarn kan ligga bakom allt detta, som hämd för mina "väl valda" ord här tidigare i tråden :)

Sa jag inte att du skulle få igen...?

Postad 01 December 2010 - 10:39

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Underbar relax musik, lillan ligger på mitt bröst och sover som en liten griskulting till detta :)

Antonio Forcione - Night Passage
Andy McKee - When she Cries

@ nickeskbg

Lider verkligen med dig och hoppas att det löser sig snabbt, sånt här vill man ju att det skall lösas på någon timme!

Redigerat av Evil Homer, 01 December 2010 - 10:47.

Postad 01 December 2010 - 12:16

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Här kommer det en tjingtjongplingplong låt ifrån hampe90, har inte kunnat dra på ordentligt här hemma men jag tycker inte att det händer så mycket och elementen rör sig knappt.

Vad händer hos er andra?

Bifogad fil  07__19981___33021___27809___26377___22905______26234___24935_.mp3   6.53MB   14 Antal nerladdningar

Postad 01 December 2010 - 12:35

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Hörrö bagarn, vad hette det där Yamaha systemet som du var så nöjd med är någon på ett annat forum som letade efter ett 2.1 system och blev rekommenderad Bose. Höll ju på att få hjärtsnurp och du snackade ju dig så varm om ditt när du fick hem det.

Postad 01 December 2010 - 12:52

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Liten analys av låten som Niklas bifoga, som jag hittade när basspig spelade. Vanligt hörbart basmangel är det.

Sen är ju Klassisk pola fint :)

Postad 01 December 2010 - 14:00

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Gjorde en liten lyssning nu, men vafen är nu detta tänkte jag händer ju inte sådär jättemycket gick fram och kikade på högra subben jodå den rörde sig allt, kikade den vänstra och den rör sig inte 1mm.
Mr miniman alias lilla ligisten har vart på och dragit ut strömmen till subben :lol:

När man har justerat in två subbar att spela ihop och man sen tar bort den ena av dom så faller allt kan jag ju säga.

Nu hände det lite mer, men kan säga att han på youtube videon har sina subbar grymt högt ställda, skulle jag få mina svs att göra dom där konutslagen så hade jag eldat upp mina ML långt innan dess :)

Postad 01 December 2010 - 14:13

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Det var nått lurt iaf då :) Enligt videon så har han inge EQ. Men han nämner ju enorma ljudtryck också... Han säger ju att han brukar ha hörselskydd x)

Postad 01 December 2010 - 14:22

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Sa jag inte att du skulle få igen...?

Japp, det sa du...men det var det värt :)

Postad 01 December 2010 - 14:28

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

@ nickeskbg

Lider verkligen med dig och hoppas att det löser sig snabbt, sånt här vill man ju att det skall lösas på någon timme!

Ja det hade inte varit så dumt om det hade bliivit fixat så snabbt..
Tyvärr är pannan helt utdömd så någon reparation är inte att tänka på..
Sen vill man ju inte slänga in vad för skit som helst istället, antar att det är då som all väntan kommer in..

Har inte ens stereon i ordningställd så jag kan dra på med lite skön musik som tröst :)

Postad 01 December 2010 - 15:12

Unregistered1574
  • Unregistered1574
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
Vilken mic är den mest prisvärda för att utföra mätningar med? :)
Fungerar Radio shacken bra eller ska man gå på tex en ECM8000?

Postad 01 December 2010 - 18:09

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Vilken mic är den mest prisvärda för att utföra mätningar med? :)
Fungerar Radio shacken bra eller ska man gå på tex en ECM8000?

Om du har en radioshack med audio ut så kan du andvända den med eq wizard eller rew5
Behringer ecm 8000 kräver en fantom matning på 24 volt och där kan du köpa mik och zenyx 502 för en tusing vid thomann

Postad 01 December 2010 - 19:40

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Hörrö bagarn, vad hette det där Yamaha systemet som du var så nöjd med är någon på ett annat forum som letade efter ett 2.1 system och blev rekommenderad Bose. Höll ju på att få hjärtsnurp och du snackade ju dig så varm om ditt när du fick hem det.

Yamaha MCS-1330

Jag springer till brevlådan med förhoppningar varje dag, i hopp om att det ska ligga en paketavi där...
Men icke... :)

Redigerat av Bakerman, 01 December 2010 - 19:41.

Postad 01 December 2010 - 20:46

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Yamaha MCS-1330

Jag springer till brevlådan med förhoppningar varje dag, i hopp om att det ska ligga en paketavi där...

Jag har faktiskt haft hit en snöslunga och fått bort all snö framför förrådet nu. Skicka mig Namn och adress i pm så skall jag fixa det...

Postad 01 December 2010 - 20:51

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Yamaha MCS-1330

Tror nästan att du får knåda ut en kabel först och sedan rulla ut den till rätt längd.
http://www.canford.c...94A-CABLE-Black
för xlr montering
http://www.canford.c...00F-CABLE-Black
mera rca kabel
http://www.canford.c...E6S-CABLE-Black
http://www.canford.c...-61S-CABLE-Blue

Postad 01 December 2010 - 21:00

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Den sista kabeln du länkade rev vi ut och slängde MASSOR av, ren skräpkabel den med klar isolering närmast mittenledaren, sen är det bara singelskärm på den med.

Dom andra var väl bara dubbelskärmade?

Postad 01 December 2010 - 21:23

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Den sista kabeln du länkade rev vi ut och slängde MASSOR av, ren skräpkabel den med klar isolering närmast mittenledaren, sen är det bara singelskärm på den med.

Är din dubbelskärmad ?

Postad 01 December 2010 - 21:31

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

synd men den kabeln är en killer om man inte har problem med rf men har man problem med rf då bör man nog titta på förstärkaren i första hand.

Postad 01 December 2010 - 22:49

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Fått ny panna inkopplad idag, i och för sig bara elen som är inkopplad ännu men det betyder dock både värme o varmvatten, jippie :)

Postad 01 December 2010 - 23:10

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Fått ny panna inkopplad idag, i och för sig bara elen som är inkopplad ännu men det betyder dock både värme o varmvatten, jippie :)

Billigt... Det blir ingen Hifi-jul för din del.. :D

Postad 01 December 2010 - 23:22

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Billigt... Det blir ingen Hifi-jul för din del.. :)

Skulle inte tro det.. Allt som allt går det lös på ca 120k, dvs som en halvknackig högtalare...

Postad 02 December 2010 - 01:46

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Går det att bygga en portad låda som rullar av fint, även med rums stöd på 6-12db/oktav... ?

Gäller sdx15...

För bygger man en normal portad låda får man sjuk baspuckel på den, gäller dom flesta element.. Iaf så som jag beräknar. Just nu rullar den av riktigt fint med sluten låda och rumsstöd.

Men, Vill jaga lite mer SPL av nyfikenhet. 123db/20hz kliar lite..... Samt att den lådan gör så basen tål mer effekt.
MEN med sådan låda får jag enorm puckel... mellan 100-15hz, vill ju ändå ha ganska linjär bas....
Eller ska jag kolla på slav då? Funderar isf på 2st 15" slavar.

Just nu klarar den 111dB enligt BB. Så 123dB är en rejäl förstärkning, dock med mer effekt. Men, så mycket effekt klarar den inte nu, pga av lådtypen i dagsläget.

P.S jag är jätte nöjd nu med! :D Men varför inte? Den verkar ju klara mer :)

EDIT, när jag följer CSS egna slav alternativ med 2st slavar , får jag världens baspuckel med rumsstöd... Mindre kul, tips?

Redigerat av hampe90, 02 December 2010 - 02:17.

Postad 02 December 2010 - 05:45

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Går det att bygga en portad låda som rullar av fint, även med rums stöd på 6-12db/oktav... ?

Gäller sdx15...

För bygger man en normal portad låda får man sjuk baspuckel på den, gäller dom flesta element.. Iaf så som jag beräknar. Just nu rullar den av riktigt fint med sluten låda och rumsstöd.

Men, Vill jaga lite mer SPL av nyfikenhet. 123db/20hz kliar lite..... Samt att den lådan gör så basen tål mer effekt.
MEN med sådan låda får jag enorm puckel... mellan 100-15hz, vill ju ändå ha ganska linjär bas....
Eller ska jag kolla på slav då? Funderar isf på 2st 15" slavar.

Just nu klarar den 111dB enligt BB. Så 123dB är en rejäl förstärkning, dock med mer effekt. Men, så mycket effekt klarar den inte nu, pga av lådtypen i dagsläget.

P.S jag är jätte nöjd nu med! :D Men varför inte? Den verkar ju klara mer :)

EDIT, när jag följer CSS egna slav alternativ med 2st slavar , får jag världens baspuckel med rumsstöd... Mindre kul, tips?

Inte för att jag vet vad du håller på med men något fel gör du när du simulerar som vanligt.
Bas pucklen den får du alltitt när du har tillsatt rums stödet i programet oavsett vilken låd typ du har sen om den har en pik i pucklen eller den följer svepande över frekvenserna så stirra dig inte blind på det.

Postad 02 December 2010 - 10:01

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Är din dubbelskärmad ?

Trippel.

Folie
Fläta
Folie

Postad 02 December 2010 - 12:29

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Inte för att jag vet vad du håller på med men något fel gör du när du simulerar som vanligt.
Bas pucklen den får du alltitt när du har tillsatt rums stödet i programet oavsett vilken låd typ du har sen om den har en pik i pucklen eller den följer svepande över frekvenserna så stirra dig inte blind på det.

Efter att ha läst om "roomgain" så lägger jag på 6-12db/oktav i rummet, i simuleringen. Med min sluta nuvarande låda, så blir kurvan ganska linjär då.

Men som sagt, jag kanske inte ska stirra mig blind på att få det linjärt i simulationen. Blir ju så klart annat i praktiken.

Postad 02 December 2010 - 17:07

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Trippel.

Folie
Fläta
Folie

Hur fet är mitten ledaren.

Postad 02 December 2010 - 19:27

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Hur fet är mitten ledaren.

Vet inte vad den kan vara, kanske 0.8 +- 0.2mm

Postad 02 December 2010 - 21:50

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Vet inte vad den kan vara, kanske 0.8 +- 0.2mm

Godkänd.

Postad 02 December 2010 - 22:49

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Har du fått tummen ur än Niklas...?

Postad 03 December 2010 - 03:02

hampe90
  • hampe90
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Då vi har vår stuga här.

Så tänkte jag ta och passa på att länka till det här bandet. Gillar det starkt, får lite live känsla när jag lyssnar på dom. Kolla runt på sidan så hittar ni godsaker.

http://www.downnout....ut/default.html

Postad 03 December 2010 - 09:18

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Har du fått tummen ur än Niklas...?

Skall förhoppningsvis ske idag om det inte händer något väldigt oväntat, skall ut och kika efter låda när tjejen kommer hem.

Postad 03 December 2010 - 12:32

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Nu har jag äntligen fått tummen ur och har vart ute i förrådet, en sak att dra av 25m kabel men den skall ju för fen rullas upp på en annan rulle sen igen :)

Den svarta kabeln rullade jag på som skydd för den vita, det är utomhuskabel med något härligt klet i :wub:

Vad tror ni posten säger om jag kommer med denna rullen, är det ok att skicka dom den är?
Bifogad fil  kabelrulle.jpg   130.34K   0 Antal nerladdningar

Postad 03 December 2010 - 13:28

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Nu är det skickat iaf, tanten på posten tittade lite konstigt på mig och frågade om jag inte skulle slå in det lite bättre med lite papper runt om. Det är ju egentligen bara estetiskt isf så njeee :wub:

Hoppas det kommer fram till dig snabbt så du kan ställa dom stegen på sina rätta ställen, och att det blir bra med kablarna.

Bröstchocken i tyska Talang WTF?!

Redigerat av Evil Homer, 03 December 2010 - 14:19.

Postad 03 December 2010 - 16:01

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Bröstchocken i tyska Talang WTF?!

;) :D :) :lol: :lol:

Postad 03 December 2010 - 17:31

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Nu när du skall ha stegen så nära frontarna så vill jag se ett par RIKTIGT feta snokar till dom. Dom kommer ju synas nu menar jag ;)

Ligger ett par härliga 15k snokar på annons just nu, riktiga onaniobjekt! :D

Bifogad fil  MIT_MH_750_Plus_S3_tube_resize.JPG   215.05K   1 Antal nerladdningar

Postad 03 December 2010 - 17:45

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Nu när du skall ha stegen så nära frontarna så vill jag se ett par RIKTIGT feta snokar till dom. Dom kommer ju synas nu menar jag ;)

Bifogad fil  MIT_MH_750_Plus_S3_tube_resize.JPG   215.05K   1 Antal nerladdningar

Ekk med en trä kloss imponerar mera

Postad 03 December 2010 - 17:54

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Ekk med en trä kloss imponerar mera

Spelar ju ingen roll en EKK är alltid en EKK, en MIT 750 är en vacker skapelse och den droppar knappast mer i pris än vad den har gjort nu heller.

Man kan köpa saker enbart för utseende med, om dessa är JÄKLIGT snygga! Sen om det släpper lite lite till ifrån högtalarna är bara ett plus.

Redigerat av Evil Homer, 03 December 2010 - 17:55.

Postad 03 December 2010 - 17:58

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

GUUUU vilka fula kablar, skulle inte ta emot som om jag så fick som till skänks, tacka vet jag bebisblå Supra, det är snygga kablar det! ;)

Postad 03 December 2010 - 18:59

Unregistered1728
  • Unregistered1728
  • Mästare

• 2761 inlägg
  • 0

Spelar ju ingen roll en EKK är alltid en EKK, en MIT 750 är en vacker skapelse och den droppar knappast mer i pris än vad den har gjort nu heller.

Man kan köpa saker enbart för utseende med, om dessa är JÄKLIGT snygga! Sen om det släpper lite lite till ifrån högtalarna är bara ett plus.

Va! har du över tro på kablar .

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.