Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 23 August 2013 - 09:29
Postad 23 August 2013 - 10:30
Ja, stickkontakten är INTE likadan i UK (alltså england som frågeställaren undrade om) som Sverige så det är inte bara att köra. Antingen byter man kabeln vilket är snyggast och antagligen billigast. Eller så får man sätta en adapter i eluttaget.
Tänkte köpa från Tyskland men tack för svaret
Postad 23 August 2013 - 10:32
Ja, stickkontakten är INTE likadan i UK (alltså england som frågeställaren undrade om) som Sverige så det är inte bara att köra. Antingen byter man kabeln vilket är snyggast och antagligen billigast. Eller så får man sätta en adapter i eluttaget.
Står ju att han undrar om Tyskland är lika som UK då han tänker köpa från Tyskland.
Postad 23 August 2013 - 10:41
Live är ju kopplat till profilen så kan du köra den från ONE borde live fungera per automatik. Men VET säkert gör man ju inte.
Självklart vet jag att ingen kan garantera att ovanstående fungerar men några här kanske sitter inne på mer underbyggda svar på dessa frågor än mina gissningar.
Postad 23 August 2013 - 10:53
Tänkte köpa från Tyskland men tack för svaret
Står ju att han undrar om Tyskland är lika som UK då han tänker köpa från Tyskland.
Sorry, läste frågan helt fel såg jag nu.
Postad 23 August 2013 - 19:08
Postad 23 August 2013 - 19:48
Ghosts.... Dedikerade servrar... Ahhhh...
Postad 23 August 2013 - 23:14
Battlefield 4
Call of duty: ghosts
Forza 5
Ryse
Dead Rising 3
Postad 24 August 2013 - 07:31
Battlefield 4
Call of Duty: Ghosts
Forza Motorsport 5
Peggle 2
Watch Dogs
Är de jag är dunderintresserad av. Frågan är vad man ska börja med, när jag själv vet att jag knappt kommer ha tid med ett av dem...
Blir nog Ghosts för multiplayern (om det funkar i Sverige) och watch dogs för singeln. Sen får resten ticka på när jag känner att det finns utrymme. Känns dumt att börja generationen med massor av inplastade spel i hyllan.
Postad 24 August 2013 - 14:28
Assassin's Creed IV: Black Flag
Battlefield 4
Call of Duty: Ghosts
Forza Motorsport 5
Peggle 2
Watch Dogs
Är de jag är dunderintresserad av. Frågan är vad man ska börja med, när jag själv vet att jag knappt kommer ha tid med ett av dem...
Blir nog Ghosts för multiplayern (om det funkar i Sverige) och watch dogs för singeln. Sen får resten ticka på när jag känner att det finns utrymme. Känns dumt att börja generationen med massor av inplastade spel i hyllan.
Ska vi här på MHB dra ihop en Clan då eller? Det lär ju inte vara så himla många i sverige som kommer köra Ghost på X1 till en början. Dvs. om MP kommer att fungera som det ska.
Postad 24 August 2013 - 14:51
Frågan är vad man ska börja med, när jag själv vet att jag knappt kommer ha tid med ett av dem...
Men du ska ändå importera för att få konsollen innan alla andra?
Känner just nu att jag klarar av väntan. De spel jag är intresserad av är inte launch spel ändå (eller är spel jag lika gärna kan vänta på tills den 'riktiga' launchen).
Postad 24 August 2013 - 17:09
Klart vi ska spela ihop med MHB, det är ju det roliga med COD, att dra iväg med 7sjueller så sköna gubbar och röja loss online och tagga samma. Shit vad vi brukade skrämma bort alla när nio pers på ground war taggade samma clan tag
Postad 24 August 2013 - 17:41
Ryse
Battlefield 4
Forza Motorsport 5
Watch Dogs
Call of Duty: Ghosts kommer jag nog köra på x360 alt köper jag till båda konsollerna då "statsen" följer med.
Postad 24 August 2013 - 19:05
Du är inte speltrött längre iafJa, lite töntigt eller hur? Har sett fram emot nästa generation så länge att jag bara måste ha även Xboxet innan jul.
Postad 24 August 2013 - 20:02
Postad 25 August 2013 - 09:51
http://www.youtube.c...h?v=sG0L_xJfFro
Postad 25 August 2013 - 15:14
Kinect OCH boxen brinner upp av den eviga beräkningsslingan som skapas?Vad händer om två håller i den samtidigt =P?
Postad 25 August 2013 - 15:23
Do not cross the beams.
Postad 25 August 2013 - 15:45
Postad 26 August 2013 - 13:59
Ten Reasons To Love The Xbox One Operating System
Dessa två verkar riktigt intressanta
Individual Speech Profiles
When multiple people are signed into the same Xbox One, it can recognize which person in a group is talking to the Kinect, and display that individuals’ information (achievements, friends, games, apps) rather than divert to the first player by default. Unfortunately, due to privacy concerns, speech recognition profiles do not carry over to the cloud for use on other Xbox One consoles.
Advanced Voice Commands With Kinect
The new Kinect looks ready to make navigating the system and multitasking a relative breeze compared to the current limitations of the Xbox 360. You’re no longer limited to only switching dashboard pages, searching via Bing, or playing a disc. You can now launch apps and games by name, enter text, and control other devices such as your TV or home entertainment system.
Postad 26 August 2013 - 14:45
Postad 26 August 2013 - 16:29
Redigerat av Zartok, 26 August 2013 - 16:30.
Postad 26 August 2013 - 17:21
Xbox, visa fräsig film! Xbox, spelar häftigt spel! Xbox, bränn gummi!Hoppas bara att det kommer att fungera lika bra på svenska som engelska när det väl kommer hit.
Det hade varit en dröm att bara säga vilken film man vill se på netflix och så startar den.
Postad 27 August 2013 - 12:03
"Den titel du efterfrågar är inte tillgänglig i din region."Det hade varit en dröm att bara säga vilken film man vill se på netflix och så startar den.
Postad 27 August 2013 - 12:32
Postad 28 August 2013 - 06:51
"People assume there's a volume issue which in fact there isn't," Penello said. "You're actually seeing pre-orders pop back up now because we're able allocate the countries' volumes back in. It's there; the problem is localization. And once people see the system and how integral it is – it's not just text integration."
The new Kinect doesn't work like the Xbox 360 Kinect, and its new features make localization more difficult, Penello said.
"I think people are using the way [voice] works on Xbox 360, which was an accessory we built five years after release, as how it's going to work here," he said. "But it's so much more elegant and so much more integrated, and in many ways it's a lot faster and more convenient, whereas on Xbox 360 it's a lesser version of doing the thing you're used to doing on your controller."
Postad 28 August 2013 - 07:20
Redigerat av altair4, 28 August 2013 - 07:24.
Postad 28 August 2013 - 10:42
Postad 28 August 2013 - 12:19
Postad 28 August 2013 - 12:53
Går det att beställa från tyska Microsoftstore och betala med svenskt kontokort och få den fraktad till Sverige?
Ja! Var dock noga med att det är från tyska MSstore som den beställs ifrån. Min webbläsare ville av någon konstig anledning, slussa mig till den svenska hela tiden. Men jag lyckades beställa från den tyska till slut
Gratis frakt oxå
Lycka Till!
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 28 August 2013 - 12:53.
Postad 28 August 2013 - 13:47
eller iaf dementera att det beror på yielden på den massiva apu'n? =)
Postad 28 August 2013 - 14:15
För att gemene man bryr sig inte om det, eller förstår det. Men att den blir försenad för att den skall förstå svenska begriper man. Men visst är det lite fånigt när alla gamers förstår att det knappast kan vara anledningen.varför kan man inte bara säga som det är?
Postad 28 August 2013 - 15:33
Postad 28 August 2013 - 19:07
varför kan man inte bara säga som det är?
![]()
Ööö för att normalt fungerande företag inte går ut med sådan information till allmänheten.
Som publikt aktiebolag så vädras aldrig interna problem offentligt om inte eventuell lag kräver det.
Mycket beror på att du inte vill skapa självuppfyllande profetior. Aktien skulle dyka t ex.
Postad 29 August 2013 - 12:47
Postad 29 August 2013 - 13:25
Sie: Do you know anything about if it will work to play on Live in Sweden with the German console?
Markus L.: You will be able to use it in Sweeden too.
Sie: and play one Live and pay with my Swedish credit card?
Markus L.: Yes.
Undrar om de vet något? De verkar säkra iaf.
Postad 29 August 2013 - 13:41
Postad 29 August 2013 - 13:58
Det låter ju bra men den tyska XBoxen är brun med svarta läderband, fast det kanske inte är ett problem?
Nein, keine problem....
Chattade med Microsoft Tyskland o Sverige o båda sa att det kommer funka bra. Detta är från tyska chatten
Sie: Do you know anything about if it will work to play on Live in Sweden with the German console?
Markus L.: You will be able to use it in Sweeden too.
Sie: and play one Live and pay with my Swedish credit card?
Markus L.: Yes.
Undrar om de vet något? De verkar säkra iaf.
Strålande om det stämmer. Då hoppas jag att frakten från Nederländerna går smärtfritt och att man har en hel Xbox One i början av November då
Här ska det liras Ghosts på ny konsol och på nyinstallerat fiber i höst... yiiiiehaaa!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
5 bilder
12 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?