Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 03 March 2015 - 12:38
Postad 03 March 2015 - 13:10
"- All helicopters have new more agile physics applied (you can do both barrel rolls and loops!)"
Say wHHAAAATT? Komma där med transporthelin och göra barrel rolls för att undvika RPG!
Postad 03 March 2015 - 13:22
Det jävliga är att nu har man ju vant sig. Kommer man väl hoppa runt som en idiot helt i onödan
Haha... ska bli skönt att slippa fastna överallt. Om det nu är fixat!
Hur stor är patchen?
1,13 GB på pc läste jag. Konsol vet jag ej.
Edit: Nya citat funktionen är kass man ser ju inte vart citat börjar eller slutar!!!
Redigerat av Zerokelvin, 03 March 2015 - 13:23.
Postad 03 March 2015 - 14:54
Postad 03 March 2015 - 15:04
Ja, det är så onödigt att hänga upp sig för småsaker, så att säga.
![]()
Edit: 1,13 till pc va storleken på filen, 3,35 till ps4...
Redigerat av Garrett, 03 March 2015 - 15:22.
Postad 03 March 2015 - 16:35
"- All helicopters have new more agile physics applied (you can do both barrel rolls and loops!)"
Say wHHAAAATT? Komma där med transporthelin och göra barrel rolls för att undvika RPG!
Äntligen!!!
Postad 04 March 2015 - 20:52
Äntligen!!!
Äntligen kommer alla blågubbar som tror de är världsbäst på att flyga att rolla/loopa rakt ner i marken istället för att crasha rakt ner. ![]()
Trevlig patch för övrigt. Längtar tills helgen då jag ska hårdtesta lite. ![]()
Postad 05 March 2015 - 08:38
Äntligen kommer alla blågubbar som tror de är världsbäst på att flyga att rolla/loopa rakt ner i marken istället för att crasha rakt ner.
Hahahahahahaha precis så kommer det vara. Aldrig jag hoppar in i en heli om jag tvingas vara passagerare!
Men om jag får hålla i spaken så ska de rollas så in i h...... hahahaha.
Postad 06 March 2015 - 14:15
fan, börjar känna suget efter lite slagfältskrig efter att ha sett lite vids som har med uppdateringarna att göra. synd bara att jag inte har något ps+ abonnemang längre och är fattig farsa. Dessutom somnar jag runt 22 nuförtiden ![]()
Postad 06 March 2015 - 17:02
fan, börjar känna suget efter lite slagfältskrig efter att ha sett lite vids som har med uppdateringarna att göra. synd bara att jag inte har något ps+ abonnemang längre och är fattig farsa. Dessutom somnar jag runt 22 nuförtiden
Blablabla......😴
Postad 06 March 2015 - 17:17
fan, börjar känna suget efter lite slagfältskrig efter att ha sett lite vids som har med uppdateringarna att göra. synd bara att jag inte har något ps+ abonnemang längre och är fattig farsa. Dessutom somnar jag runt 22 nuförtiden
Tröttheten känner jag igen och kan förstå men att inte kunna lägga sextiofem riksdaler på att spela on-line en månad känns konstigt. Skulle det vara sant att du inte har råd så tycker jag väldigt synd om dig. Du kanske kan låna lite pengar av någon?
Postad 06 March 2015 - 22:22
Tröttheten känner jag igen och kan förstå men att inte kunna lägga sextiofem riksdaler på att spela on-line en månad känns konstigt. Skulle det vara sant att du inte har råd så tycker jag väldigt synd om dig. Du kanske kan låna lite pengar av någon?
visst ja, man kan ju betala månadsvis. har inte råd att punga ut för ett helt år just denna månad bara...
Postad 07 March 2015 - 10:35
Dessutom somnar jag runt 22 nuförtiden
Välkommen till livet som småbarnsförälder ![]()
Postad 07 March 2015 - 18:30
Postad 07 March 2015 - 21:26
Postad 08 March 2015 - 09:48
Siktet blev ju åt hvete efter uppdateringen. Visst, ändra färg är trevligt men storleken på siktet har ju blivit gigantiskt
Så är det men hip-fire siktet är inget jag använder så mig gör det inget, håller med om att det är ganska mycket för stort dock.
Postad 08 March 2015 - 18:38
Så är det men hip-fire siktet är inget jag använder så mig gör det inget, håller med om att det är ganska mycket för stort dock.
Oavsett spread på vapnet så vill jag ha lika liten som pistolen har vid hip fire. Sänkte max men är fortfarande inte nöjd. Aja, jag använder ju sällan hip fire, men förstår inte varför dom skulle ändra på det?
Postad 09 March 2015 - 09:44
Tja,
Hade ett par snabba frågor!
Jag har ganska många timmar i BF4 på PS3an, är nu lite sugen på att skaffa det till PS4.
Men hur ligger det till? Måste jag börja från scratch? Eller kan man fortsätta på samma "konto/gubbe"?
Hade även köpt "premium" eller vad det heter, följer det i så fall med till ps4?
Postad 09 March 2015 - 09:55
Tja,
Hade ett par snabba frågor!
Jag har ganska många timmar i BF4 på PS3an, är nu lite sugen på att skaffa det till PS4.
Men hur ligger det till? Måste jag börja från scratch? Eller kan man fortsätta på samma "konto/gubbe"?
Hade även köpt "premium" eller vad det heter, följer det i så fall med till ps4?
Vet inte om något följer med, jag hade också på PS3 tidigare. Men det går fort att komma upp i rank, och det är ju faktiskt roligare att få saker när man spelar också
Lägg till mig på PSN om du vill lira, vi brukar lira i princip varje kväll. prnkzeh
Postad 10 March 2015 - 16:34
Postad 10 March 2015 - 16:58
Nu får de ta mig f?n ta bort antiair-maskinerna eller skrota alla helikoptrar, helt omöjligt att komma undan en AA. Skiten laddar ju om raketerna blixtsnabbt!
Äsch, det är bra balanserat! Däremot vet du ju inte om du har 1 eller 2 som jagar dig med Stinger ![]()
Har inte kollat, men finns det ingen perk som gör att man är "osynlig" på låg höjd?
Postad 10 March 2015 - 17:36
Postad 15 March 2015 - 22:29
...Jag märkte precis att Rorsch:en inte går att skjuta med om sin R2-knapp bara ger 80% som fullt intryckt. Tidigare har jag märkt problem i spel som The Crew och DriveClub, att om man inte kan gasa fullt så går det inte att vinna vissa event i single player. Nu märkte jag att just Rorsch MK-1 (railgun) inte kan skjutas om man inte kan ge 100% med sin R2-knapp...
Så om ni har problem med att inte kunna skjuta den så vet ni varför ![]()
...Men så kommer ingen bry sig efter som från och med torsdag så kommer kanske BF4 ligga lite på hyllan.. =)
Redigerat av novaland, 15 March 2015 - 22:31.
Postad 16 March 2015 - 09:29
...Jag märkte precis att Rorsch:en inte går att skjuta med om sin R2-knapp bara ger 80% som fullt intryckt. Tidigare har jag märkt problem i spel som The Crew och DriveClub, att om man inte kan gasa fullt så går det inte att vinna vissa event i single player. Nu märkte jag att just Rorsch MK-1 (railgun) inte kan skjutas om man inte kan ge 100% med sin R2-knapp...
Så om ni har problem med att inte kunna skjuta den så vet ni varför
...Men så kommer ingen bry sig efter som från och med torsdag så kommer kanske BF4 ligga lite på hyllan.. =)
Jag har nog bara hört om 1 person som haft problem med att knapparna inte blir 100%
Jag kunde skjuta med den iaf, så min R2 funkar, undrar hur resten är?
Postad 01 April 2015 - 08:24
Postad 01 April 2015 - 10:48
Nu verkar ju alla spela Hardline men är det någon annan än mig som har det här otrevliga IGEN med att spelet inte laddar? Fastnar på den suddiga bilden med snöyra och vajande flaggor och menyn dyker inte upp. Så man kan inte ens spela storyn(inte för att jag skulle vilja göra det) det var väl runt jul som det var så här sist!?
Jag lirade igår utan problem. Märkte dock att det tog lite tid att koppla upp mot EAs servrar i söndags och förrgår.
Postad 20 May 2015 - 16:30
Såg att Premium Edition var nere runt 250 kronor. Är det värt pengarna på PS4?
Postad 20 May 2015 - 16:41
Såg att Premium Edition var nere runt 250 kronor. Är det värt pengarna på PS4?
Jag tycker det
Postad 20 May 2015 - 18:08
Postad 22 May 2015 - 08:26
Nu är det inköpt och PS4 håller på att dra ner spelet. Skall se om jag hinner testa något i helgen.
Postad 23 May 2015 - 19:41
Lägg till mig om du vill, vi är ett 40-tal i SoS-klanen som spelar.
Lir ikväll? Längesen man fick rädda skinnet på dig nu!
Postad 24 May 2015 - 07:42
Kommer hem från smålandsbesök typ runt 18 så då är det bara att köra.
Postad 24 May 2015 - 11:32
köpte standard ed tror jag för 145:- på store igår, dumt men var för billigt för att låta bli....Såg att Premium Edition var nere runt 250 kronor. Är det värt pengarna på PS4?
Postad 25 May 2015 - 08:07
Vi får köra clanmatch snart också
Har blivit mycket GTA V och Witcher 3 nu men ska tillbaka till BF4 ikv tror jag
Postad 25 May 2015 - 08:59
Vi får köra clanmatch snart också
Har blivit mycket GTA V och Witcher 3 nu men ska tillbaka till BF4 ikv tror jag
Klanmatch mellan vilka? SoS har ju typ splittrat alla andra klaner genom att sno spelare hit och dit ![]()
Postad 25 May 2015 - 11:52
Klanmatch mellan vilka? SoS har ju typ splittrat alla andra klaner genom att sno spelare hit och dit
Ja eller hur. Va fan hände där? Har det med valet att göra eller? Alla möjliga gubbar man brukade stöta på är ju numera Sossar.
Postad 25 May 2015 - 11:55
Jag är inte SoS'are
Nej men vi är kanske 5 pers ungefär som lirar, vi söker fler pers om det är nån som är sugen. När vi har tillräckligt med spelare får vi spöa SoS nån kväll... ![]()
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
12 bilder
148 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?