![]() |
![]() |
![]() |
391:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 03 januari 2010 - 01:36
Postad 03 januari 2010 - 03:05
Antal besuttna flaggor gånger tidsenhet. Först till 200 vinner.i dominationmode, vad är det som ger poäng till laget så att det vinner? Är det en poäng per fångad flagga?
Postad 03 januari 2010 - 10:18
Man är glad för de små tingen

Postad 03 januari 2010 - 11:20
Postad 03 januari 2010 - 13:44
sorry Döden !! att jag inte joinade igår men jag hnade med mig en färsking ut i MW2 världen igår ...tror han hade skoj i alla fall....
vem då, Tom eller?
Postad 03 januari 2010 - 14:17
Dagens citat är i alla fall "Sitter du och äter glass ditt j**la fetto" sagt av den fantastiskt underhållande xkamikaze_micke_
Eapea
fatta vilken sjuk jävel, jag e inte pojke utan flicka!!! Haha
Postad 03 januari 2010 - 16:11
Har inte lirat på nån dag nu men ikväll blir det lira hela natten fram till 02.55 då småkronorna ska piska amerikanska pojkstjärtar!
Går väl online vid 19-tiden. Sen är man ju ledig både imorgon och på tisdag, skönt!
Postad 03 januari 2010 - 17:00
Vilka är lediga imorgon då?
Har inte lirat på nån dag nu men ikväll blir det lira hela natten fram till 02.55 då småkronorna ska piska amerikanska pojkstjärtar!
Går väl online vid 19-tiden. Sen är man ju ledig både imorgon och på tisdag, skönt!
Jag är också sugen på att köra, har jobbat ett par dagar då min köksmästare hade fest, men nu är man ledig lite igen. Blir så ###### förbannad, min bror (som är 21?) år har skalat min internetsladd på ett ställe för att stänga en dörr... gissa varför inte mitt internet funkade. Fyfaaan...
Får se bara om de går att spela, har provat satt i det trådlösa i ett annat rum, hoppas på det bästa iaf.

Postad 03 januari 2010 - 17:29
Klyftig bror du har.Blir så ###### förbannad, min bror (som är 21?) år har skalat min internetsladd på ett ställe för att stänga en dörr... gissa varför inte mitt internet funkade. Fyfaaan...

Usch, imorgon är det dags att börja jobba igen efter två veckors behövlig ledighet. Så nu blir det mindre tid att spela. Nåväl, spelar säkerligen en liten stund på kvällen om någon vill ha sällskap.
Postad 03 januari 2010 - 19:50
http://www.youtube.c...h?v=-hfP58lNsDU
En del rätt kul grejer, krossade speglar kan visst vara mer än sju års olycka

Postad 03 januari 2010 - 20:12
Postad 03 januari 2010 - 20:51
Jag fylls av en känsla som närmast kan beskrivas som "den svenska avundsjukan".haha själv har man ytterliggare en vecka semester kvar

Okej, nu har vi spelat MW2 i några månader och handen på hjärtat. tycker du det är roligare än COD4? Jag är lite kluven faktiskt. Ibland älskar jag spelet, men ibland vill jag bara lägga ner hela skiten. Dock kommer jag alltid tillbaka av någon anledning...

Postad 03 januari 2010 - 23:01
Jag fylls av en känsla som närmast kan beskrivas som "den svenska avundsjukan".
Okej, nu har vi spelat MW2 i några månader och handen på hjärtat. tycker du det är roligare än COD4? Jag är lite kluven faktiskt. Ibland älskar jag spelet, men ibland vill jag bara lägga ner hela skiten. Dock kommer jag alltid tillbaka av någon anledning...
detta spelet är bättre på många sätt tycker jag, men det är få spel som har gjort mig så otroligt förbannad som detta gör ibland,, som nu ikväll tillexempel.. ingenting funkar och man könner sig som en total nybörjare, då är inte spelet värt ett piss för mig,, så var det aldrig i cod4.
sen verkar det bara vara ag som verkligen inte tycker om demolition, det var kul i början men nu finns det inget som är kul med det längre.
har börjat gå över mer och mer till S&D brukar gå bättre för mig då och jag gillar stilen på spelet mer.
Postad 04 januari 2010 - 04:28
1. Årets MP-spel
2. GotY på 360
3. GotY på PC
4. GotY på PS3
5. GotY
Varför har man 3 kategorier om man ändå bara låter ett spel vinna? Det säger ju sig självt att om årets bästa spel släpps till PS3 så kommer det naturligtvis vara årets bästa PS3-spel...
Jaja, grattis MW2. Ett bra spel med oförtjänt många priser.
EDIT: Då utökar vi listan, morlock

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 04 januari 2010 - 12:48.
Postad 04 januari 2010 - 09:28

Hur nu det skall gå när man suger så jäkligt, men det är väl bara att nöta på..
Postad 04 januari 2010 - 09:32
Det blev årets multiplayerspel och årets PC-spel också hos dem.........Jaha, såg nyss att gametrailers inte lärde sig ett dugg förra året. Dom har utsett MW2 till:
1. GotY på PS3
2. GotY på 360
3. GotY
Varför har man 3 kategorier om man ändå bara låter ett spel vinna? Det säger ju sig självt att om årets bästa spel släpps till PS3 så kommer det naturligtvis vara årets bästa PS3-spel...
Postad 04 januari 2010 - 09:53

Mitt nyårslöfte är inte att spela mer MW2 men mycket spelande det här året kommer det helt klart att bli

Postad 04 januari 2010 - 11:56
Irriterande då det inte är så bra. Helt klart ett bra spel men inte Goty, speciellt inte över alla konsoller.Jaha, såg nyss att gametrailers inte lärde sig ett dugg förra året. Dom har utsett MW2 till:
1. GotY på PS3
2. GotY på 360
3. GotY
Postad 04 januari 2010 - 12:26
Det blev årets multiplayerspel och årets PC-spel också hos dem.........
Men det är ju TEH AWESOMESAUCE!!!!!

Bättre än KZ2 alla gånger!
MW2 = skitspel jämfört med KZ2.
Jämfört med COD4 också för den delen.
Redigerat av Unregistered0b87209e, 04 januari 2010 - 12:27.
Postad 04 januari 2010 - 13:15

Vill minnas att du var väldigt positiv i början medans jag bara satt och klagade på allt!

Hade jag fått välja mellan att uppleva CoD4 eller MW2 så hade valet lätt fallit på CoD4, MEN kontrollen är bättre i MW2 även grafiken, vilket man märkte väldigt tydligt när vi tog en nostalgitripp tillbaka till CoD4 i helgen.
Men som sagt så saknar jag mycket av känslan man hade innan när man lirade CoD4.
Ang. KZ2 så vet de flesta redan vad jag tycker om det, grymt på alla sätt och vis men med totalt värdelös kontroll och känsla, kanske kan bli annorlunda med KZ3, hoppas det.
En sak man dock får hoppas på ang. KZ3 är att det inte blir överflippat med nyheter och grejjer som det blev med MW2, helt utan känsla och smak. (poängsystem och killstreaksrewards bla.)
Postad 04 januari 2010 - 13:18
Shit vad du blivit anti MW2!
Vill minnas att du var väldigt positiv i början medans jag bara satt och klagade på allt!
Hade jag fått välja mellan att uppleva CoD4 eller MW2 så hade valet lätt fallit på CoD4, MEN kontrollen är bättre i MW2 även grafiken, vilket man märkte väldigt tydligt när vi tog en nostalgitripp tillbaka till CoD4 i helgen.
Men som sagt så saknar jag mycket av känslan man hade innan när man lirade CoD4.
Ang. KZ2 så vet de flesta redan vad jag tycker om det, grymt på alla sätt och vis men med totalt värdelös kontroll och känsla, kanske kan bli annorlunda med KZ3, hoppas det.
En sak man dock får hoppas på ang. KZ3 är att det inte blir överflippat med nyheter och grejjer som det blev med MW2, helt utan känsla och smak. (poängsystem och killstreaksrewards bla.)
Alldeles för campigt för min smak, och det laggar ofta, vet iofs inte hur det är nu för jag har inte spelat sen julafton och då hade jag druckit en hel del öl så...
COD4 var mer skills än MW2 iaf!
Hoppas inte att de ändrar kontrollen i KZ3, det ska vara tungt och trögt.

Och btw, MW2 = plottrigt och ser ut som en julgran med allt skit som kastas upp på skärmen, sen hatar jag den osynliga gubben som konstant slänger jordgubbssylt på TV'n så fort man blir skjuten.
Postad 04 januari 2010 - 13:28
Alldeles för campigt för min smak, och det laggar ofta, vet iofs inte hur det är nu för jag har inte spelat sen julafton och då hade jag druckit en hel del öl så...
COD4 var mer skills än MW2 iaf!
Hoppas inte att de ändrar kontrollen i KZ3, det ska vara tungt och trögt.
Och btw, MW2 = plottrigt och ser ut som en julgran med allt skit som kastas upp på skärmen, sen hatar jag den osynliga gubben som konstant slänger jordgubbssylt på TV'n så fort man blir skjuten.
CoD4 var definitivt mer skills.
Antar att det är så de flesta som lirar KZ2 vill ha det, iofs. bra att de står för sin produkt och går efter sina
egna visioner, även om det innebär en kraftigt utebliven inkomst, för de skulle ju TVEKLÖST sälja mer om de
ändrat kontrollen...
Gillar inte heller syltgubben och allt jäkla skit som kommer upp på skärmen, dock så tänker jag inte så mycket på det längre. Man har blivit hjärntvättad...
Postad 04 januari 2010 - 13:36
De ändrade ju kontrollen så alla wajnande-cod-spelare skulle kunna spela det. För egen del gjorde det varken till eller från men det blev helt klart mer run-n-gun med nya kontrollen...Antar att det är så de flesta som lirar KZ2 vill ha det, iofs. bra att de står för sin produkt och går efter sina
egna visioner, även om det innebär en kraftigt utebliven inkomst, för de skulle ju TVEKLÖST sälja mer om de
ändrat kontrollen...
Postad 04 januari 2010 - 13:41

Får se om jag får tummarna ur och sätta i KZ2 i konsollen igen kväll, om inte annat så för "skojs" skull..

Postad 04 januari 2010 - 13:45
Det blev ju stor skillnad på siktandet. Men spelaren måste ju dra sitt strå också och INTE spela det som COD, dvs INTE ADS i varje närstrid samt hålla fullt spray n pray, utan bursta och croucha annrs blir det bara frustration när man får däng i varenda närstrid...Jo men de måste ju ändra den så att det MÄRKS.
Hur ska du klara av all den motion blurendå döden? Du blev ju yr tidigare.

Även om jag har spelat KZ2 mer än dig döden, så kommer även jag ha problem i början när jag börjar spela KZ2 igen - MW2 pajar KZ2-skillsen totalt.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 04 januari 2010 - 13:47.
Postad 04 januari 2010 - 13:49

Edit: Angående KZ2, det ska kännas att ha utrustning som väger 50kg. En tung realistiskt skön kontroll

Redigerat av bazookajoe_83, 04 januari 2010 - 13:53.
Postad 04 januari 2010 - 13:59
Postad 04 januari 2010 - 14:37
Körde med random-folk en dag där jag tror alla inkl. jag själv hade en stinger på ryggen, AC130 och Chopper gunners hann inte ens börja skjuta innan de blev nerskjutna.Ni får börja spela SD istället. Det kommer ett o annat otyg från skyn där med förstås men det är bara en bråkdel av vad man får stå ut med i Mosh Sh!t.
Fler borde ge upp sin dubbelshotgun eller vad de nu bums måste ha med sig för en javelin eller stinger. Riktigt nice...
Postad 04 januari 2010 - 14:43

Postad 04 januari 2010 - 14:57
åsikt om camping där eller inte i det spelet.
Men visst- de campas en del i MW2.
Märktes tydligt igår då vi var ett gäng MHB:are som lirade Ground War och Domination på Favela.
Inte lirat Ground War förut, första gången för mig. De var ju folk precis överallt!

Kulorna ven fram och tillbaka och de var vild fight och vi MHB:are låg väl i ledningen om jag inte minns helt fel.
Då kommer såklart en Nuke....en i motståndarlaget har samlat på sig en k/d på 66-4 (minns inte exakt men åt det hållet) ....å jag tror inte att han jobbade allt för mycket för att försvara eller erövra nya platser utan låg säkert och tryckte på någon trevlig plats där solen lyste och gräset var grönt och plockade kills.
Postad 04 januari 2010 - 15:37
Sköt ner en AC-130 igår. Det krävs tre raketer. De två första släpper den ut flares på men den tredje träffar. Men om man har en predator missil kan man såklart använda den. Gjorde det också igår, fast på en chopper gunnerVisste inte ens att man kunde skjuta ner AC130. Fast det kanske beror på att den alltid skjuter mig först

Postad 04 januari 2010 - 16:44
Jo, i den matchen var vi de moraliska vinnarnaDå jag själv kom in i Cod spelandet sent och inte har lirat COD4 så har jag ingen
åsikt om camping där eller inte i det spelet.
Men visst- de campas en del i MW2.
Märktes tydligt igår då vi var ett gäng MHB:are som lirade Ground War och Domination på Favela.
Inte lirat Ground War förut, första gången för mig. De var ju folk precis överallt!![]()
Kulorna ven fram och tillbaka och de var vild fight och vi MHB:are låg väl i ledningen om jag inte minns helt fel.
Då kommer såklart en Nuke....en i motståndarlaget har samlat på sig en k/d på 66-4 (minns inte exakt men åt det hållet) ....å jag tror inte att han jobbade allt för mycket för att försvara eller erövra nya platser utan låg säkert och tryckte på någon trevlig plats där solen lyste och gräset var grönt och plockade kills.

Förklarar också varför de inte var så intresserade av att ta positionerna.
Önskar jag visste vilket hörn han låg i (och att han låg där). Skulle varit framme med kniven mer än en gång

Hade vi inte spelat två matcher innan mot samma gäng (norrmän)?
Första fick vi stryk i när de skickade oändligt med granater på alla positioner, men vi vann andra.
Antar att det var därför en av dom satsade på nuke:n.
Postad 04 januari 2010 - 18:18
Tackar Cloud r och cedeboy mfl för grymmt kul action ......och ledsen att jag lämnade in mitt i ett spel .min älsta pojk vaknade med falsk krupp så det var batra ut och vandra i natten det::
jepp han var med i går med ...det var han med de små mhb ....pryo som han var ...vem då, Tom eller?
Postad 04 januari 2010 - 18:47
Sköt ner en AC-130 igår. Det krävs tre raketer. De två första släpper den ut flares på men den tredje träffar. Men om man har en predator missil kan man såklart använda den. Gjorde det också igår, fast på en chopper gunner
Jag lyckades skjuta ner nå'n typ av helikopter från min AC130, visste inte ens att det gick (det var nog mer så att den irriterande helikoptern råkade komma ivägen för siktet när jag försökte träffa marken).
Proffsigt.....
Postad 04 januari 2010 - 19:44
så ni som nrukar spela s&d får gärna ivita om ni känner för det

Postad 04 januari 2010 - 21:01
Postad 04 januari 2010 - 21:08
Försöker lira nu för första gången på drygt en vecka. Glöm det! Spelet har total låst sig tre gånger senaste kvarten. Får stänga av konsollen och "börja om". När det väl "funkar" laggar spelet som f-n. Någon mer med problems? Eller är det bara jag som får ta skiten?
Jag och flera polare har haft problem nu under kvällen. Har varit svårt att komma in i PSN m.m.
Kanske är generelknas på g?
Postad 04 januari 2010 - 21:19
På väg mot riktigt bra poäng på Rust & TDM. Då låser sig hela skiten. Igen.

Gonatt!
Postad 04 januari 2010 - 21:49
Postad 04 januari 2010 - 22:01
KZ2 suger ju. Känns ju som att man går omkring under vatten.
Tror inte man skulle kunna röra sig som en ninja med den rustningen man har på sig i KZ2 i verkligheten heller

Postad 04 januari 2010 - 22:16
Tror inte man skulle kunna röra sig som en ninja med den rustningen man har på sig i KZ2 i verkligheten heller
Det gör du inte med dagens moderna utrustning heller, jag vet vad jag talar om.
KZ2 är faktiskt det mest realistiska FPS jag spelat sett till i vilken miljö man spelar i.
Alltså, ja det är rymdvapen och overkliga saker med. Men fysiken och hur allting rör sig och fungerar är det mest realistiska hitils.
Redigerat av relg, 04 januari 2010 - 22:20.
Postad 04 januari 2010 - 23:04
KZ2 är faktiskt det mest realistiska FPS jag spelat sett till i vilken miljö man spelar i.
Alltså, ja det är rymdvapen och overkliga saker med. Men fysiken och hur allting rör sig och fungerar är det mest realistiska hitils.
Det jag menar
Postad 05 januari 2010 - 08:01
Vad har ni för bästa tid så man har nått att försöka slå :-)
Postad 05 januari 2010 - 10:38

Kom in i en lobby full med spelare där man snabbt fick höra,
- åh nej, en mhb:are
- man möter alltid en mhb:are nuför tiden
- de är överallt
- de är typ 150 st
hehe, var lite roligt att höra

Det va några med [SN!P] som klantag som sa det.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar