Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

.-*- Min Hembio Clan -*-.

8045 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Resistance: Fall of Man (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.527776 (35) 189:-
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3) (PlayStation 3-spel) 6 9.340424 (46) 149:-
SOCOM: Confrontation (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9.476562 (383) Inga priser
Warhawk (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.666666 (2) Inga priser
Resistance 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7.61111 (17) Inga priser
48 relaterade trådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg) 5 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Resistance 2 (390 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 14 år sedan
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg) 14 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 14 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Warhawk (1167 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg) 15 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 15 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 15 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 15 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 16 år sedan
SOCOM: Confrontation (307 inlägg) 16 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 16 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 16 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 17 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 17 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 17 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 17 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 17 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 17 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 17 år sedan
CoD 5 vs Resistance 2 (16 inlägg) 17 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 17 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 17 år sedan
ps3 (12 inlägg) 17 år sedan
Import från England (1 inlägg) 17 år sedan
Resistance: Fall of Man (168 inlägg) 17 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
call of duty 4 (8 inlägg) 18 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 18 år sedan

Postad 28 June 2008 - 21:12

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Grattis Morlock (bättre sent än aldrig) till alla guldvapen B)
själv har jag legat väldigt lågt med spelandet ett tag nu.. men förhoppningsvis blir det lite mer framöver.. (EM slutar imorgon) ;) hoppas ni inte har hunnit radera mig ur era listor för att jag varit så inaktiv.. :P

Redigerat av Lobello, 28 June 2008 - 21:13.

Postad 28 June 2008 - 21:23

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

själv har jag legat väldigt lågt med spelandet ett tag nu.. men förhoppningsvis blir det lite mer framöver.. (EM slutar imorgon) ;) hoppas ni inte har hunnit radera mig ur era listor för att jag varit så inaktiv.. :P

Vem är du?:P

Postad 28 June 2008 - 21:40

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Tackar. :P

Postad 29 June 2008 - 03:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
kollade lite på COD filmer på youtube och hittade en film där dom visade hur man kom utanför banan på bl.a Ambush utan att köra old school.. väldigt enkelt va de,, man mpste bara va 2 personer,, en sitter på huk och en koppar upp på han och över en mur,, sen kan man springa runt hela banan och skjuta ihjäl folk :P testade med en kompis förut,, lite fusk kanske om man spelar på riktigt men kul va de B)

sprang oxå omkring utanför banan på crossfire, men där måste mn spela old school, men man behöver inte va två till de..

är det feli spelet när mn kan göra så eller har dom gjort så medvetet?

Postad 29 June 2008 - 07:35

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
Är det bara jag som tappat glimten med att sprina runt och kötta?
Nu för tiden när jag spelar (inte ofta tyvärr) så kör jag nästan alltid hardcore mode och smygkör och jagar snipers.
s&d har fallit bort totalt då man springer runt och gör samma hela tiden...

Spänningen är liksom borta, Våran turnering som föll var riktigt kul då det fanns ett bättre mål än att kötta snoriga engelsmän med kort ordförråd.

Undra om man kan få en "COD depression" :P

Postad 29 June 2008 - 11:09

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Nu för tiden när jag spelar (inte ofta tyvärr) så kör jag nästan alltid hardcore mode och smygkör och jagar snipers.

Spänningen är liksom borta, Våran turnering som föll var riktigt kul då det fanns ett bättre mål än att kötta snoriga engelsmän med kort ordförråd.

Undra om man kan få en "COD depression" :P

S&D har oxå gått bort för mig det är helt enkelt inte roligt längre!
Men annars spelar jag inte lika mycket som innan men ändock några timmar varje dag.
Tycker att vi borde ta upp turneringen igen nu efter helgen då fotbollen är slut å vädret verkar inte vara så ###### kanon då borde det finnas tid för lite COD

Postad 29 June 2008 - 12:01

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Turneringen las väl bara på is om jag förstod det rätt?
Men nog kan jag tänka mig att spela nån kväll framöver

Postad 29 June 2008 - 12:13

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0

jag har en liten fråga.. startar ja upp mitt playstation och kollar på vännerlistan,, så är det kanske 8st som spelar COD ,, går ja sen in och spelar själv och kollar på invitelistan, så är det nästan aldrig någon där,, oftast bara en eller två,, varför är det så?

samma sak när man kollar på leaderboards när man kollar wins och kills o dom där,, så är det alltid en hel radda där med personer från vännerlistan,, men sen om jag går in på invite så är den listan tom

någon som vet varför det är så?

Det är väl så att de kanske kör story mode å inte online?

Postad 29 June 2008 - 13:24

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Turneringen las väl bara på is om jag förstod det rätt?
Men nog kan jag tänka mig att spela nån kväll framöver

Ja den gjorde ju det men det kändes nästan som alla bara la av därefter vi la det på is pga det fina vädret och Fotbolls-Em men det fina vädret la ju av ganska snart därefter!

jag kör gärna några matcher nästa vecka men har inte sett hippo på ett tag någon som har koll på vad hn sysslar med:p

Redigerat av kerren, 29 June 2008 - 13:24.

Postad 29 June 2008 - 13:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Det är väl så att de kanske kör story mode å inte online?

singeldelen menar du? jo kanske,, trodde att alla hade spelat färdigt den delen nu B)
men de e kanske så som du säger

Postad 29 June 2008 - 14:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Undra om man kan få en "COD depression" :)

Håller med dig, Hardcore är klart roligast, efter TT-läget. Inte samma tjurrusande och granatspammande. Lugnare och mer taktiskt vilket är bra mycket roligare. Hardcore S&D är dock inte roligare ibland på grund av alla idioter som teamkillar och RPG/n00b-tubar hela tiden. Av de som spelat mest här i klanen har väl jag spelat minst S&D känns det som men är ändå lite less på det på grund av att alla fastnat i vinkelvolten på vart de kastar granater, var de sätter claymores och vilka vapen de använder. Blir lite enformigt.

Men av någon anledning är det ändå roligt att spela, om man spelar med MHB-folk. B)

Postad 29 June 2008 - 16:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har oxå börjat spela mer hardcore nu de sista,, blir lite enformigt med S&D när allt bara repeteras hela tiden,, granaterna kastas på exakt samma ställe VARJE runda i alla spel och alla går till exakt samma ställe,, det har mer med tur än skicklighet nu för tiden känns de som.

men skillnad är de ju om man spelar med MHB folk för då är det alltid kul att spela oavsett vilken spelform

Postad 29 June 2008 - 17:02

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Håller med, TT är klart roligast om man är minst två MHB:are.
Lirar jag "ensam" så är det nästa bara TDM Hardcore som gäller.
Jag loggar på efter finalen och redigt spelsugen på lite TT.
Nån som vill teama upp?

Redigerat av Unregistereda1381774, 29 June 2008 - 17:03.

Postad 29 June 2008 - 22:42

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Ja den gjorde ju det men det kändes nästan som alla bara la av därefter vi la det på is pga det fina vädret och Fotbolls-Em men det fina vädret la ju av ganska snart därefter!

jag kör gärna några matcher nästa vecka men har inte sett hippo på ett tag någon som har koll på vad hn sysslar med:p

Ja jag var ju tillbaks lite idag efter ett uppehåll som har bestått av Metall Gear och lite fotboll. Men är beredd när turneringen drar igång igen. Ska spela lite mer COD nu me pga av att abstinesnsen blev för stor utan! B)

Postad 29 June 2008 - 22:46

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0
är man miljöskadat när man är på beachen med barnen, upptäcker att det är två stigar som leder til stranden och tänker "hm, synd jag inte har claymore perks för jag skulle vilja sätta en vid den smala stigen från skogen" ?? B)

Postad 29 June 2008 - 22:50

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

är man miljöskadat när man är på beachen med barnen, upptäcker att det är två stigar som leder til stranden och tänker "hm, synd jag inte har claymore perks för jag skulle vilja sätta en vid den smala stigen från skogen" ?? :)

Nejdå, det är ett friskhetstecken. Det visar att man har spelat aldeles lagom mycket CoD :P
Mitt CoD-sug försvann efter att jag hade varit bortrest en vecka, men nu börjar det krypa tillbaka och jag är helt klart med om turneringen dras igång igen B)

Postad 30 June 2008 - 00:50

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

är man miljöskadat när man är på beachen med barnen, upptäcker att det är två stigar som leder til stranden och tänker "hm, synd jag inte har claymore perks för jag skulle vilja sätta en vid den smala stigen från skogen" ?? :)

Jag håller med, detta tänkandet är långt ifrån "miljöskadat"...

Vissa av mina tankar vågar jag inte ens skriva ner här :D B) B)

...Du kan vara lugn :P

Postad 30 June 2008 - 08:03

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Eller när man står på balkongen på 3vån och undrar om Hagelbrakarn skulle räcka till för att skjuta en förbipasserande på andra sidan gatan... B) :) :P

Postad 30 June 2008 - 08:52

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

är man miljöskadat när man är på beachen med barnen, upptäcker att det är två stigar som leder til stranden och tänker "hm, synd jag inte har claymore perks för jag skulle vilja sätta en vid den smala stigen från skogen" ?? :D

Japp B)
..och sådana associationer gör jag hela tiden B)

Håller med dig, Hardcore är klart roligast, efter TT-läget. Inte samma tjurrusande och granatspammande. Lugnare och mer taktiskt vilket är bra mycket roligare. Hardcore S&D är dock inte roligare ibland på grund av alla idioter som teamkillar och RPG/n00b-tubar hela tiden. Av de som spelat mest här i klanen har väl jag spelat minst S&D känns det som men är ändå lite less på det på grund av att alla fastnat i vinkelvolten på vart de kastar granater, var de sätter claymores och vilka vapen de använder. Blir lite enformigt.

Men av någon anledning är det ändå roligt att spela, om man spelar med MHB-folk. :)

Vad är meningen med att ha ihjäl sitt eget lag?
Challenges som även funkar på medspelare?

FIck in några challenges som jag inte lyckat med tidigare vilket var kul.
Fick bara 54 poäng i matchen men 770 XP vilket kändes bra :P

Postad 30 June 2008 - 11:28

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Funkar challengesen att utföra på sitt eget lag???

Tex.p att snipa två man med en kula?

Iof. nästan samma nivå som att hålla på med "headshots-matcher". :)

Därimot så måste jag erkänna att jag några gånger för länge sen, provat med en massa teamkills på olika sätt för att jag tyckte det var kul, inte så populärt dock men det gjorde det bara ÄNNU roligare... :)

Postad 30 June 2008 - 16:24

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

kollade lite på COD filmer på youtube och hittade en film där dom visade hur man kom utanför banan på bl.a Ambush utan att köra old school.. väldigt enkelt va de,, man mpste bara va 2 personer,, en sitter på huk och en koppar upp på han och över en mur,, sen kan man springa runt hela banan och skjuta ihjäl folk :) testade med en kompis förut,, lite fusk kanske om man spelar på riktigt men kul va de :)

sprang oxå omkring utanför banan på crossfire, men där måste mn spela old school, men man behöver inte va två till de..

är det feli spelet när mn kan göra så eller har dom gjort så medvetet?

man behöver inte va 2 bara så du vet^^inte på crossfire iaf

Redigerat av Cod4life, 30 June 2008 - 16:30.

Postad 30 June 2008 - 16:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Därimot så måste jag erkänna att jag några gånger för länge sen, provat med en massa teamkills på olika sätt för att jag tyckte det var kul, inte så populärt dock men det gjorde det bara ÄNNU roligare... :)

Det är väl därför de håller på, för att folk blir förbannade på dem.

Själv tycker jag det är roligare att dumpa airstrikes på mina medspelare....

Postad 30 June 2008 - 17:00

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

man behöver inte va 2 bara så du vet^^inte på crossfire iaf

nej ja vet,, tänkte mest på ambush,, ja skrev att man inte behövde spela old school för att springa utanför , testade utan men då verkade de inte funka,, kör man vanligt klarar man ju inte att hoppa upp på den andes huvud

Postad 01 July 2008 - 16:12

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
Hittade en liten rolig video idag någon unge som upptäkt något roligt att titta på på vaccant så ta en titt på Denna videon

Redigerat av kerren, 01 July 2008 - 16:14.

Postad 01 July 2008 - 17:05

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Hittade en liten rolig video idag någon unge som upptäkt något roligt att titta på på vaccant så ta en titt på Denna videon

hahaha,det om något måste vara ett teken på att man har ledsnat på spelet....

Postad 01 July 2008 - 17:10

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

hahaha,det om något måste vara ett teken på att man har ledsnat på spelet....

Eller att man fortfarande förundras av alla små detaljer

Postad 01 July 2008 - 17:40

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

nej ja vet,, tänkte mest på ambush,, ja skrev att man inte behövde spela old school för att springa utanför , testade utan men då verkade de inte funka,, kör man vanligt klarar man ju inte att hoppa upp på den andes huvud

om den andre ligger ner först å sen hoppar du på han å försöker va kvar tills den andre sätter sig upp igen så går det utan oldschool, de går utan oldschool på crossfire också och nästan alla andra banor förutom pipeline, downpour, shipment och overqrown

Redigerat av Cod4life, 01 July 2008 - 17:42.

Postad 01 July 2008 - 22:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

om den andre ligger ner först å sen hoppar du på han å försöker va kvar tills den andre sätter sig upp igen så går det utan oldschool, de går utan oldschool på crossfire också och nästan alla andra banor förutom pipeline, downpour, shipment och overqrown

ok, ska testas,, men vi testade o ligga ner men ja klarade inte att hoppa upp på han ändå,, verkade vara en osynlig vägg framför den andra personen för tog man sats o hoppade så hamnade man alltid precis framför honom.

ska även testa på crossfire,, men ja vet inte hur de ska gå till utan old school för det är rätt långa hopp man måste göra för att komma upp dit... men ska tsta där oxå :)

Postad 02 July 2008 - 11:00

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
igår när jag spelade TDM stängdes spelet av för m ig och jag kom ut i lobbyn igen, de stod

"UNLOCALIZED (coulden´t get free content pack index)"

vad betyder de?? har aldrig sett de felmeddelandet förr.
nu den sista tiden har min konsoll startat om sig helt utan anledning oxå,, alltid när ja spelar COD helt plötsligt blir allt svart och konsollen startar om sig. har aldrig märkt de när jag har spelat andra spel,, gör den så när han blir för varm eller?

här om dagen starta den om sig 4 ggr på en kväll.
börjar min konsoll sjunga på sista refrängen tror ni?

Postad 02 July 2008 - 12:02

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

igår när jag spelade TDM stängdes spelet av för m ig och jag kom ut i lobbyn igen, de stod

"UNLOCALIZED (coulden´t get free content pack index)"

vad betyder de?? har aldrig sett de felmeddelandet förr.
nu den sista tiden har min konsoll startat om sig helt utan anledning oxå,, alltid när ja spelar COD helt plötsligt blir allt svart och konsollen startar om sig. har aldrig märkt de när jag har spelat andra spel,, gör den så när han blir för varm eller?

här om dagen starta den om sig 4 ggr på en kväll.
börjar min konsoll sjunga på sista refrängen tror ni?

Aj, det där låter inte kul!
Har du din PS3:a i något skåp eller står den fritt? Om den står i ett dåligt ventilerat skåp lär den bli väldigt varm.
Min PS3:a har kanske startat om 4 gånger totalt sen jag köpte den, och det var på releasen :)

Postad 02 July 2008 - 12:04

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Felmeddelandet har jag också fått. Tror inte det är något fel med din maskin. Tillfällighetr bara.

Postad 02 July 2008 - 12:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ok de va ju bra att felmeddelandet inte har med min konsoll att göra, men jag är lite orolig att konsollen startar om sig allt oftare.. jag har den inte inte inne i ett skåp men den står längst in i ett fack i min tv hylla.. knnske ska flytta upp den så den står fritt, för nu har ja dvd spelaren under och en hylla 8ck över konsollen, det kanske blir för instängt.

finns det något sätt som man kan spara information på konsollen ifall den nu skulle gå sönder? tex infon på COD så man slipper levla om till guldkorset
vore väldigt tråkigt att börja om på nytt :)

Postad 02 July 2008 - 12:25

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

ok de va ju bra att felmeddelandet inte har med min konsoll att göra, men jag är lite orolig att konsollen startar om sig allt oftare.. jag har den inte inte inne i ett skåp men den står längst in i ett fack i min tv hylla.. knnske ska flytta upp den så den står fritt, för nu har ja dvd spelaren under och en hylla 8ck över konsollen, det kanske blir för instängt.

finns det något sätt som man kan spara information på konsollen ifall den nu skulle gå sönder? tex infon på COD så man slipper levla om till guldkorset
vore väldigt tråkigt att börja om på nytt :)

Hmm, jag tror det ska gå att lägga över sina "saveningar" till t ex ett usb-minne.

Postad 02 July 2008 - 12:40

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Allt man gör online kommer man väl åt online? inge som sparas på konsolen.
Men dina singel player saves kan man föra över på usb sticka. Hann jag precis göra innan mitt ps3 krachade för 6månader sen, var väldigt skönt att slippa spela om alla spel.

Postad 02 July 2008 - 12:43

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Japp, det går aldeles utmärkt att göra backup på USB-minne eller extern HDD. När det gäller guldkorset har jag för mig att det är lagrat på deras servrar och inget som har med din PS3 att göra, men det är säkert nån som vet det bättre än jag.

Edit: Frasse hann före :)

Redigerat av Rilly89, 02 July 2008 - 12:43.

Postad 02 July 2008 - 17:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
är ni säkra på de,, för loggar ja in på min amerikanska användare och sätter igång COD så har jag inte guldkorset,, skulle infon sparas online borde ja väl ha guldkors även där??

gör nog en backup på usb ,, bara ja kommer på hur man gör, men de står väl i instruktionsboken antar ja?

Postad 02 July 2008 - 17:34

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

är ni säkra på de,, för loggar ja in på min amerikanska användare och sätter igång COD så har jag inte guldkorset,, skulle infon sparas online borde ja väl ha guldkors även där??

gör nog en backup på usb ,, bara ja kommer på hur man gör, men de står väl i instruktionsboken antar ja?

Det sparas på användaren vilket gör att du kan logga in på någon polares ps3a å fortsätta spela där! så därför försvinner inte den informationen att du inte har guldkors på ditt uskonto beror ju på att det är en helt annan användare!

Postad 02 July 2008 - 17:40

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Det sparas på användaren vilket gör att du kan logga in på någon polares ps3a å fortsätta spela där! så därför försvinner inte den informationen att du inte har guldkors på ditt uskonto beror ju på att det är en helt annan användare!

Precis!

Postad 02 July 2008 - 22:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
kom på de oxå efter att ja hade lämnat lägenheten,, naturligtvis är det så eftersom jag loggar in på en annan användare,, men då är det ju lugnt även om det vore tråkigt ifall min konsoll skulle gå sönder, undrar om garantin täcker i så fall

Postad 03 July 2008 - 00:30

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

kom på de oxå efter att ja hade lämnat lägenheten,, naturligtvis är det så eftersom jag loggar in på en annan användare,, men då är det ju lugnt även om det vore tråkigt ifall min konsoll skulle gå sönder, undrar om garantin täcker i så fall

Det borde den ju göra, garantin alltså.

Lycka till med din "älskling" :P

Postad 03 July 2008 - 01:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
företag har alltid så mycket ursäkter och krav så att dom slipper ge mig en ny konsoll,, dom menar säkert att jag måste ha haft den i ett skåp eller liknande.. men nu har jag spelat i några timmar och den har inte hängt sig en enda gång,, kanske det bara var ren tillfällighet :P

tack så mycket,, det är min käraste ägodel ;)

Postad 03 July 2008 - 02:37

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

ok, ska testas,, men vi testade o ligga ner men ja klarade inte att hoppa upp på han ändå,, verkade vara en osynlig vägg framför den andra personen för tog man sats o hoppade så hamnade man alltid precis framför honom.

ska även testa på crossfire,, men ja vet inte hur de ska gå till utan old school för det är rätt långa hopp man måste göra för att komma upp dit... men ska tsta där oxå :P

ok men ja kan ju kanske visa nångång:)

Postad 03 July 2008 - 12:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

ok men ja kan ju kanske visa nångång:)

de får du gärna göra.. testade även att komma upp där på crossfire utan oldschool,, kom upp på de där stora stenblocket, men sen kom ja inte högre.. du får ta o invita mig nångång o visa mig lite tips :P

Postad 03 July 2008 - 13:43

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
13dygn å 17 timmar tog det innan jag kvalade in bland guldkorsarna.

Postad 03 July 2008 - 14:29

anteb91
  • anteb91
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Grattis frass3 :P

Postad 03 July 2008 - 14:32

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Ja, starkt jobbat frasse! :P

Postad 03 July 2008 - 14:45

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

13dygn å 17 timmar tog det innan jag kvalade in bland guldkorsarna.

Grattis!!

Jag kommer ihåg när vi körde cagematch turneringen, då var du på varv 3, själv är jag på 7:e varvet :P -det tar lite tid att lvl:a i cage.

Sen så har man ju förstått att du har gått å blivit en väldigt duktig spelare oxå = genererar mkt poäng.

Postad 03 July 2008 - 14:56

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Sprang igenom sista leveln på 1 dygn å 9½h ca. Så lite har jag spelat upp mig då första varvet tog ca 2 dygn å 5h.

Postad 03 July 2008 - 15:05

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
GRATTIS FRASS!

Kul att träffa dig live i går :P

Nu när det går att adda 100 pers så får ni som spelar COD4 ofta gärna adda mig, nu har jag 50 platser lediga!! ;)
PSN: h0gb3rg

Postad 03 July 2008 - 15:15

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Grattis Frass!
Snyggt skjutet
:P

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.