Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 December 2009 - 11:07

Unregistered0bc070f3
  • Unregistered0bc070f3
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

jahapps, hoppas mobilen anländer innan fredan. När skulle "TRE-fixen" komma, innan jul eller? Jämförde Tele2 och TREs surfpaket och med tre så får man ju 5gb för samma pris som 1gb på tele2 meh. Blir väl TRE då. Skyddet för skärmen bör också anlända denna vecka, perffa.

det man vinner i gungorna förlorar man i karusellen

Postad 08 December 2009 - 11:12

klasstrom
  • klasstrom
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

det man vinner i gungorna förlorar man i karusellen

Min erfarenhet säger att skärmskydd inte behövs.... Men ni kan ju testa men vad händer med responsen i skärmen då? sämre? vore kul att höra någon som testar... jag kör utan skärmskydd, inte en repa...

Postad 08 December 2009 - 11:15

frals_
  • frals_
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Min erfarenhet säger att skärmskydd inte behövs.... Men ni kan ju testa men vad händer med responsen i skärmen då? sämre? vore kul att höra någon som testar... jag kör utan skärmskydd, inte en repa...

Inget fånigt hölster heller hoppas jag, räknar med att kunna behandla den här luren som min N95a som verkar oförstörbar. Dock kommer jag nog undvika att använda den som hammare, iaf till att börja med ;-)

Postad 08 December 2009 - 11:19

torsten85
  • torsten85
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
beställde förra veckan 1-2dec å har fått både mail å pengarna dragna :D

Postad 08 December 2009 - 11:23

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Mail har jag fått och pengar dragna :D Beställde den 16 okt

Undra om det är så stor skillnad på vanlig frakt och Express! I vanliga fall kanske, men om dom ändå ska skicka ner x antal telefoner tror ni att dom skickar dom med olika transporter? det står ju faktiskt 1-5 dagar på ena och 1-3 på express, borde det då inte kunna gå lika snabbt då ;)

Redigerat av Gurra101, 08 December 2009 - 11:24.

Postad 08 December 2009 - 11:25

mooolan
  • mooolan
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
någon som vet när produkterna börjar hamna i vanliga butiker, ex siba? finns det någon som helst möjlighet till helgen? jag är ungefär lika upphetsad som ni över den äntligen kommer, men glädjen blir mindre av att jag nu har en alkoholiserad telefon som stänger av sig och leker ravioliburk när man pratar i den. har dock inte haft några 6000 att lägga ut på den, utan är som sagt beroende av att den kommer ut i normala butiker.

Postad 08 December 2009 - 11:26

Lullenn
  • Lullenn
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Så vad ska alla ha för skydd till telefonen? Ska man ha invinsible shield(full-body) eller ska man köra något skal typdenna ?
Fan va glad man blev av mailet från nokia!

Postad 08 December 2009 - 11:31

torsten85
  • torsten85
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Edit oj dubbelpost. Sitter på min nokia n95 8gb så blev vist fel när jag uppdaterade .

Redigerat av torsten85, 08 December 2009 - 11:35.

Postad 08 December 2009 - 11:32

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

beställde förra veckan 1-2dec å har fått både mail å pengarna dragna ;)

Grattis!

Grattis!

:D

Postad 08 December 2009 - 11:34

klasstrom
  • klasstrom
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Inget fånigt hölster heller hoppas jag, räknar med att kunna behandla den här luren som min N95a som verkar oförstörbar. Dock kommer jag nog undvika att använda den som hammare, iaf till att börja med ;-)

hahaha, nej fy !! den ligger i fickan precis som den är. Har inte haft några problem.

Postad 08 December 2009 - 11:40

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Fick tejpa batteriluckan till min N95'a igår.
haha

Postad 08 December 2009 - 11:40

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
jag har fått mejl och pengarna är reserverade jag beställde den 28 nov kl 20.49
Men jag har nu en fråga.
Är leveransen med budbil? alltså så att jag måste vänta att bilen kommer för att jag ska kunna få min telefon?
Och hur spårar jag i så fall ordern för att se om den är påväg för att kunna ta ledigt från jobbet?
//Mobilproffs

Postad 08 December 2009 - 11:43

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Det är budbil men inte riktigt.
Det är distribution, men du måste vara hemma när han ringer på:D

Klas, har du hört något nytt om version 1.1?

Raptor

Postad 08 December 2009 - 11:43

Lullenn
  • Lullenn
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
När bör man vänta sig att denna kommer om man inte har express?

Postad 08 December 2009 - 11:46

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
JÄVLA NOKIA!!!!!
Bästa xxxx,

Din order (No. 5001xxxxx) har blivit cancellerad då vi ej kunde genomföra transaktionen på det konto-/kreditkort som du uppgivit.
Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att du har möjlighet att på nytt besöka Nokia Shop på http://shop.nokia.se/nokia-se och lägger in en ny beställning.
Innan du lägger in en ny beställning rekommenderar vi dig att läsa om vanlig orderfel.

Med vänlig hälsning,
Nokias kundtjänst

Jag har över 30 lax på kortet och de säger att betalningen inte gått igenom!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK!!!

Postad 08 December 2009 - 11:54

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Innan du vet hur det ligger till så hoppa inte på nokia. Kanske banken som gjort fel.

Postad 08 December 2009 - 11:56

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

JÄVLA NOKIA!!!!!
Bästa xxxx,

Din order (No. 5001xxxxx) har blivit cancellerad då vi ej kunde genomföra transaktionen på det konto-/kreditkort som du uppgivit.
Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att du har möjlighet att på nytt besöka Nokia Shop på http://shop.nokia.se/nokia-se och lägger in en ny beställning.
Innan du lägger in en ny beställning rekommenderar vi dig att läsa om vanlig orderfel.

Med vänlig hälsning,
Nokias kundtjänst

Jag har över 30 lax på kortet och de säger att betalningen inte gått igenom!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK!!!

Du kanske slog in fel kortnr? Lätt hänt...

Postad 08 December 2009 - 12:00

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

Du kanske slog in fel kortnr? Lätt hänt...

Nej det finns pengar på kontot och allt var rätt! De suger! Nokia har problem med sin bank, enl en av de jag pratade med. Detta är det värsta jag varit med om! Han på telefonen sa även att flera har ringt idag ang precis samma sak o att nokia står för rabatten etc. DÄREMOT så hamnar jag sist i kön.
Nokia shop är under all kritik och kommer aldrig få en 10a av mig!
Hur kan små butiker som Noyes skicak en mobil så att du har den dagen efter i din hand utan några som helst problem medans nokia shop inte lyckas?? Fler kunder hos nokia? Anställ fler personer då.

Postad 08 December 2009 - 12:05

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

JÄVLA NOKIA!!!!!
Bästa xxxx,

Med vänlig hälsning,
Nokias kundtjänst

USCH!

Stackars dig!!!!
Prata med Klas så kanske han kan hjälpa dig. Det är ju hemskt om du inte skulle få din mobil innan jul beroende på detta!

Postad 08 December 2009 - 12:06

devileye86
  • devileye86
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
om bara sambon är hemma kan hon tar imot det då eller måste det vara jag som har besällt den?

Postad 08 December 2009 - 12:08

frals_
  • frals_
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Hörde på IRC häromdagen att de hade varit väldigt stressigt de sista två veckorna pga [något], kommer inte ihåg exakt vad, men det var menat att tolkas som det inte var långt till release av den nu, bara något tråkigt som QA eller liknande kvar ;-)

om bara sambon är hemma kan hon tar imot det då eller måste det vara jag som har besällt den?

Vad jag vet så tar UPS adressen som identifkation - alltså spelar det ingen roll om det är du/sambo/förälder/godtycklig person på din adress som kvitterar det :D

Redigerat av frals_, 08 December 2009 - 12:10.

Postad 08 December 2009 - 12:08

Lullenn
  • Lullenn
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
.

Redigerat av Lullenn, 08 December 2009 - 12:14.

Postad 08 December 2009 - 12:10

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Nu har jag också ringt dem och kollat om jag kan söka på ordern. Man kan inte söka på ordern via UPS eftersom den inte skickats ännu, så fort den är skickad kommer jag att ytterligare få ett mejl där jag får ett söknummer som ger mig möjlighet att spåra min order på UPS.
Jag frågade också hur det såg ut om jag hade express leverans och då sa hon att det gick betydligt snabbare och att den bör komma dagen efter den skickats.
Jag tänkte att så fort jag får ett söknr på UPS så ska jag ringa dem och be dem att lämna paketet på deras kontor, så kör jag dit och hämtar den.
Då blir det väl mindre strul med det hela!
//Mobilproffs

Postad 08 December 2009 - 12:12

molm
  • molm
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Nu har jag också ringt dem och kollat om jag kan söka på ordern. Man kan inte söka på ordern via UPS eftersom den inte skickats ännu, så fort den är skickad kommer jag att ytterligare få ett mejl där jag får ett söknummer som ger mig möjlighet att spåra min order på UPS.
Jag frågade också hur det såg ut om jag hade express leverans och då sa hon att det gick betydligt snabbare och att den bör komma dagen efter den skickats.
Jag tänkte att så fort jag får ett söknr på UPS så ska jag ringa dem och be dem att lämna paketet på deras kontor, så kör jag dit och hämtar den.
Då blir det väl mindre strul med det hela!
//Mobilproffs

Låter som en bra idé. Skall försöka göra så jag med.

//Martin

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

JÄVLA NOKIA!!!!!
Bästa xxxx,

Med vänlig hälsning,
Nokias kundtjänst

tha_neo: Fick du nedanstående mail från Nokia Shop innan?

Bäste kund,

Produkten nedan finns nu i lager och behandlingen av denna del av din
beställning har nu påbörjats. Om de antal som anges nedan inte motsvarar
det totala antal som beställningen avser kommer det resterande antalet att
behandlas när ytterligare produkter finns i lager.

Antal Beskrivning
1 Nokia N900

Vi ger dig möjlighet att spåra din beställning online på sidan
Orderhistorik http://shop.nokia.se...dersummary.aspx.
Informationen publiceras på webbsidan arbetsdagen efter det att produkten
har skickats (måndag – fredag).

Vänligen,

Nokia Online Shop
[email protected]
http://shop.nokia.se/nokia-se

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om jag måste vara hemma personligen eller om sambon kan ta emot den?

Ringde precis och pratade med Nokia, de sa att det inte ska vara några problem om sambon tar emot den (så länge hon befinner sig i huset där leveransen är på väg till)

EDIT:

* Beställningar som görs efter klockan 13.30 (mån–fre) och under lördagar och söndagar skickas nästföljande arbetsdag.

http://shop.nokia.se...p;culture=sv-SE

Jag antar att mobilen skickas idag :D

Redigerat av Pfizer, 08 December 2009 - 12:22.

Postad 08 December 2009 - 12:16

molm
  • molm
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
För Er som vill kolla om den nya mjukvaran har kommit kan jag rekommendera följande sida: nokia.com.
Skriv in denna kod för svensk N900: 0574179 (källa: maemo.org)

Nuvarande version är 1.2009.42.11 så det skall skilja från den om det är den nya.
Hoppas att den kommer snart då jag använder tre som operatör idag.

//Martin

EDIT: Stavfel.

Redigerat av molm, 08 December 2009 - 12:17.

Postad 08 December 2009 - 12:20

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Alltså är det inte lönt att kolla om leveransinfo om man baserar det på vad som skrevs i mailet man fick. Inte förren i morgon då. Om jag fattar det rätt.

"Vi ger dig möjlighet att spåra din beställning online på sidan
har skickats (måndag – fredag)."

Postad 08 December 2009 - 12:21

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Raptor

Nu är jag inte Klas men jag har för mig att 1.1 testas för fullt just nu av Nokia.
Jag tror det blir en 2.2009.48- version som blir 1.1.
Klas vet säkert mer, men det är nog inte så långt kommet att det kommuniceras ut till allmänheten.

Redigerat av MagnusBio, 08 December 2009 - 12:47.

Postad 08 December 2009 - 12:22

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
gött, pengar är bort och bästa kund mailet på plats...nu återstår bara mer väntan :D

Redigerat av theclone, 08 December 2009 - 12:28.

Postad 08 December 2009 - 12:27

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

gött, pengar är bort och bästa kund mailet på plats...nu återstår bara mer väntan :D

Får man "Bäste kund mailet" när ordern gått igenom och pengar har dragits (kör på kreditkort och kan inte kolla saldo/transaktioner)?

Postad 08 December 2009 - 12:30

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
skulle tro det, men är inte 100.

Postad 08 December 2009 - 12:30

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Ja jag tror det.
Går den inte igenom får du annat mail, så som tha_neo fick

Postad 08 December 2009 - 12:36

mydisaster
  • mydisaster
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Tjena!

Är det någon som vet hur det kommer att gå till med leveransen? Jag läste något om bud i tråden. Det är nämligen såhär att jag har hunnit flytta sedan jag beställde min n900. Ändrade mina kunduppgifter för 2veckor sedan men när jag kollar på min order står det fortfarande att den komemr skickas till min gamla adress.. Ringer dom upp en på mobilen när den levereras eller ringer dom bara på dörren? Är inte jättelång sträcka jag har flyttat så om dom ringer till en borde jag kunna kasta mig upp på cykeln och trampa bort till gamla lägenheten. Men om dom bara ringer på dörren är det ju lite svårt att veta när jag ska vara på plats =/

Postad 08 December 2009 - 12:42

MagnusBio
  • MagnusBio
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Tjena!

Är det någon som vet hur det kommer att gå till med leveransen? Jag läste något om bud i tråden. Det är nämligen såhär att jag har hunnit flytta sedan jag beställde min n900. Ändrade mina kunduppgifter för 2veckor sedan men när jag kollar på min order står det fortfarande att den komemr skickas till min gamla adress.. Ringer dom upp en på mobilen när den levereras eller ringer dom bara på dörren? Är inte jättelång sträcka jag har flyttat så om dom ringer till en borde jag kunna kasta mig upp på cykeln och trampa bort till gamla lägenheten. Men om dom bara ringer på dörren är det ju lite svårt att veta när jag ska vara på plats =/

Nokia kan inte ändra din adress i efterhand.
Jag hade liknande problem, fick avboka ordern och lägga en ny identiskt med bara en siffra ändrad i adressen.
Tydligen supportar inte webbshopen att man ändrar minsta lilla sak efter det att ordern är lagd.

Redigerat av MagnusBio, 08 December 2009 - 12:42.

Postad 08 December 2009 - 12:44

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
HaHA...vilket orderhanteringssystem. Kan inte ändra. Om det är sant är det ju världklass...Ett gigant företag kan inte ändra ordrar. Måste ju vara så att de inte vill ändra något. Annars är det ju helt sjukt. En skandal i klass med watergate. Nokia kan ni inte ändra i en order? HaHa :D

Redigerat av theclone, 08 December 2009 - 12:44.

Postad 08 December 2009 - 12:45

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

tha_neo: Fick du nedanstående mail från Nokia Shop innan?

Bäste kund,

Produkten nedan finns nu i lager och behandlingen av denna del av din
beställning har nu påbörjats. Om de antal som anges nedan inte motsvarar
det totala antal som beställningen avser kommer det resterande antalet att
behandlas när ytterligare produkter finns i lager.

Antal Beskrivning
1 Nokia N900

Vi ger dig möjlighet att spåra din beställning online på sidan
har skickats (måndag – fredag).

Vänligen,

Nokia Online Shop
[email protected]
http://shop.nokia.se/nokia-se

Jag fick det mailet först, sen några timmar senare fick jag att ordern inte gått igenom.
Sen gjorde jag en ny beställning för att de är idioter med expressleverans och nu har jag fått mail att jag INTE får min mobil i denna leverans. Dra åt **** nokia, nu köper jag en droid!
Har aldrig varit med om en sån dålig service som denna

Postad 08 December 2009 - 12:50

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Jag fick det mailet först, sen några timmar senare fick jag att ordern inte gått igenom.
Sen gjorde jag en ny beställning för att de är idioter med expressleverans och nu har jag fått mail att jag INTE får min mobil i denna leverans. Dra åt **** nokia, nu köper jag en droid!
Har aldrig varit med om en sån dålig service som denna

Vad surt! :D Har dubbelkollat mitt kortnr och det stämmer. Bara att hålla tummarna att resten fungerar...

Postad 08 December 2009 - 12:51

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Surt som f*n!

Postad 08 December 2009 - 12:51

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
mydisaster:

Jag ringde min polare som jobbar på UPS (han ska ringa chauffören som kör min slinga och kolla om han kan lösa mitt problem med att jag inte är hemma då, hehehe)!

Han sa att from denna vecka (otroligt nog, gäller stockholm dock) så har de fått instruktioner om att de bör ringa privatpersoner innan leverans (om det finns telenr!!) ! Men! Han vet inte hur många chaufförer som är uppdaterade om detta och att det är chauffören själv som väljer. Min polare ringer alltid innan om det är privatperson. Hittar han inte eller om det är portkod så ringer de innan!!

Raptor

Postad 08 December 2009 - 12:58

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

Vad surt! :D Har dubbelkollat mitt kortnr och det stämmer. Bara att hålla tummarna att resten fungerar...

mmmm faktiskt, ringde o skällde lite på dem o nu börjar de bli lite fart på deras sida. Ärligt talat så förstår jag inte hur man kan bygga upp ett system som man INTE kan göra en ombetalning på utan att behöva lägga en helt ny order.
När man som i detta fall gjort en beställning redan i oktober blir tvungen att hamna sist i kön för att deras system itne fungerar är under all kritik. Se till så att kunden kan få tillbaka sin plats i kön genom att göra en re-try betalning inom en viss tid.

Postad 08 December 2009 - 12:59

mydisaster
  • mydisaster
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

mydisaster:

Jag ringde min polare som jobbar på UPS (han ska ringa chauffören som kör min slinga och kolla om han kan lösa mitt problem med att jag inte är hemma då, hehehe)!

Han sa att from denna vecka (otroligt nog, gäller stockholm dock) så har de fått instruktioner om att de bör ringa privatpersoner innan leverans (om det finns telenr!!) ! Men! Han vet inte hur många chaufförer som är uppdaterade om detta och att det är chauffören själv som väljer. Min polare ringer alltid innan om det är privatperson. Hittar han inte eller om det är portkod så ringer de innan!!

Raptor

Fan va bra. Hoppas det är en vettig chaffis som leverar då. Dom kommer ju varken in i den gamla eller nya uppgången så då borde han/hon ringa. Ska ringa till nokia och höra senare me. Är ju drygt 1km jag flyttat och går det inte lösa så är det ju skandal.

Postad 08 December 2009 - 13:04

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Fan va bra. Hoppas det är en vettig chaffis som leverar då. Dom kommer ju varken in i den gamla eller nya uppgången så då borde han/hon ringa. Ska ringa till nokia och höra senare me. Är ju drygt 1km jag flyttat och går det inte lösa så är det ju skandal.

Kan dom inte levera den (du bor ju inte kvar där så:D så ringer de upp dig efteråt och bestämmer ny tid+plats.
Alt. så ringer du in när du får in kolli id (vet ej om just det funkar) och ber dom köra den till en ny plats.
Alt 2. är att du hämtar den från bromma (bor du nära?)

Raptor

Postad 08 December 2009 - 13:04

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Nu är frågan om man skall försöka hämta direkt hos UPS (i Bromma), chansa på att frun är hemma när de kommer eller att jobba hemma i morgon för att vara säker?

Vilka I-landsproblem man har!

Men har man väntat sedan september så vill man ha ett avslut på detta så snabbt som det bara går!

Postad 08 December 2009 - 13:05

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
någon som varit i kontakt med nokia shop och frågat om de skickar ut dem idag eller imorgon?

Postad 08 December 2009 - 13:06

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Nu har jag fått min N900 :D kommer in med mer info senare idag ;)

Postad 08 December 2009 - 13:07

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

någon som varit i kontakt med nokia shop och frågat om de skickar ut dem idag eller imorgon?

Jag har. De vet inte, vi kommer att veta om det innan de på web shoppen, vi får nämligen mail så fort den är skeppad, enligt Rickard från Nokia shop iaf.

Postad 08 December 2009 - 13:08

Clob
  • Clob
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0

Logiskt borde de lämna Holland i eftermiddag och vara i Sverige i morgon bitti

Postad 08 December 2009 - 13:11

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

Nu har jag fått min N900 :D kommer in med mer info senare idag ;)

Beställde du från nokia.se?!

Postad 08 December 2009 - 13:11

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Nu är frågan om man skall försöka hämta direkt hos UPS (i Bromma), chansa på att frun är hemma när de kommer eller att jobba hemma i morgon för att vara säker?

Vilka I-landsproblem man har!

Men har man väntat sedan september så vill man ha ett avslut på detta så snabbt som det bara går!

haha, sant!:D

Jag har väldigt nära till bromma, för mig blir det inga problem.
Hur långt har du?

Raptor

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.