Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 04 June 2012 - 22:58
Postad 06 June 2012 - 08:30
Var lite med glimten i ögat som jag skrev det
Men att det kommer gå mot en månadsavgift eller annat lurt det är jag övertygad om.
Efter att jag köpte SSX till PS3:an, som var mitt favoritspel-serie till PS2:an, så lärde jag mig att EA gör allt för att tra in pengar från deras spel. När de säljer in-game-credits för riktiga pengar så var det droppen.. Det hjälper inte att folk säger att "Men så har de gjort i många år nu med sportspelen, typ NFL och liknande".. nä, jag tyckte det förstörde allt med SSX. Så nu har jag (försökt) säga till mig själv att jag inte ska ge en enda krona till EA och deras spel. Jag gissar att jag kommer svälja min stolthet när (om) Bad company 3 kommer. Men visst, jag kanske ska ändra mig till att jag kan köpa deras spel, men inte ge pengar till deras mjölktjänster.
Time to take a stand against idiotism.
Och kom inte och säg att EA är ett företag och ska tjäna pengar. Vi är konsumenter och har vår makt vi med. Jag använder min rätt som konsument genom att inte köpa
Postad 06 June 2012 - 08:39
Att de orkar med att ställa om mitt personligt instälda filter att enbart visa missvisande information... BLÄ!
Postad 07 June 2012 - 12:50
Checkboxarna på filterinställningarna funkar inte heller.....Ha! Vilka pissmyror EA (och DICE) är... Jag loggade in på min PS3:a för att installera patchen och kolla om inputlaggen var borta eller hur det betedde sig nu. När jag sedan går in i server browser så visar ALLA servrar "One or more DLC is missing". Så jag kollade filtret och såg då att filtret var påslaget att bara visa de nya kartorna och nya spelläget.
Att de orkar med att ställa om mitt personligt instälda filter att enbart visa missvisande information... BLÄ!
Postad 07 June 2012 - 13:26
Låter som någon bugg.Ha! Vilka pissmyror EA (och DICE) är... Jag loggade in på min PS3:a för att installera patchen och kolla om inputlaggen var borta eller hur det betedde sig nu. När jag sedan går in i server browser så visar ALLA servrar "One or more DLC is missing". Så jag kollade filtret och såg då att filtret var påslaget att bara visa de nya kartorna och nya spelläget.
Jag hade tvärt om, hittade först inga Cq banor, men det var för att jag hade filtret på slaget - brukar filtrerar på en del banor...
Redigerat av nedman, 07 June 2012 - 13:26.
Postad 12 June 2012 - 19:31
Postad 13 June 2012 - 07:59
Ja när man har spelat CQ domination ett tag så är det inte så roligt, poängmässigt, att spela någon annan bana.Sjukt att det gäller alla skulle väll vara exklusivt för premium. Men ja ja då blir det väll cq domination i helgen så blir det ju dubbel dubbel xp.
Postad 13 June 2012 - 08:21
Ja när man har spelat CQ domination ett tag så är det inte så roligt, poängmässigt, att spela någon annan bana.
CQC TDM
Postad 13 June 2012 - 08:31
Postad 13 June 2012 - 15:08
http://battlelog.bat...54783220020096/
kommande helgen är en ny dubbel xp weekend.
Kommer lagom nu när man redan är lvl 145 (CSS 100) ;-)
Men det är iof jävligt nice så jag skämms över att jag har dåliga poäng med jet. Ser ut som att jag inte spelat spelet fullt ut och utesluter fordon = No skills.
Kan behöva din hjälp att täcka min rygg i luften. Det brukar ju gå bra för oss.
Postad 14 June 2012 - 10:37
alltid kul att jaga i luften med en annan! tror dock jag stannar på marken under helgen för att levla där då jag inte ens är på 70....Kommer lagom nu när man redan är lvl 145 (CSS 100) ;-)
Men det är iof jävligt nice så jag skämms över att jag har dåliga poäng med jet. Ser ut som att jag inte spelat spelet fullt ut och utesluter fordon = No skills.
Kan behöva din hjälp att täcka min rygg i luften. Det brukar ju gå bra för oss.
Postad 16 June 2012 - 13:47
alltid kul att jaga i luften med en annan! tror dock jag stannar på marken under helgen för att levla där då jag inte ens är på 70....
Jag måste varit full när jag skrev det där meddelandet ellet hög på pollenmedicin, illa skrivet.
Jaha ja..Marken...XP. Du, det accepterar jag. För den här gången.
Jag ska ta och fortsätta med jet så jag får guld dogtagen någon gång i år..
SS10 snart.. -.-
Redigerat av Numero2, 16 June 2012 - 14:02.
Postad 17 June 2012 - 10:23
Postad 28 June 2012 - 17:00
Vad tycker ni om close quarters-banorna? Själv har jag inte spelat dem speciellt mycket, förutom under några rundor gun game, där jag sög hårdare än... ja.
Postad 28 June 2012 - 17:33
Postad 29 June 2012 - 08:05
Postad 29 June 2012 - 08:20
När jag nu spelade för första gången på flera månader så märker jag att jag inte längre har B2K mapsen. Jag måste köpa premium för att spela dom, är detta någon bugg för mig eller något jag missat?
Efter de fixade till några buggar i B2K så var man tvungen att tanka ner hela DLC:et igen, du kanske aldrig gjorde det?
Du behöver inte premium om du redan hade B2K innan
Postad 29 June 2012 - 08:43
Xp och stats är ointressant för mig då jag under min speltid alltid har haft negativa stats
Postad 01 July 2012 - 11:58
Efter de fixade till några buggar i B2K så var man tvungen att tanka ner hela DLC:et igen, du kanske aldrig gjorde det?
Du behöver inte premium om du redan hade B2K innan
Jaha okej, får testa de
Tack!
Postad 07 July 2012 - 20:04
Postad 08 July 2012 - 12:56
Är det någon MHB:are som har tagit sig upp till level 100 än? Jag ligger på colonel service star 7 just nu och jag tror jag hinner gå i pension innan jag når level 100.
En handfull eller två åtminstone. h0gb3rg1, Celtanic, FreeeRevo, Madability, för att nämna några.
Ja, tar ju tid för dig när du ska envisas med att spela i motståndarlaget hela tiden.
Postad 10 July 2012 - 00:21
En dålig vana jag har.Ja, tar ju tid för dig när du ska envisas med att spela i motståndarlaget hela tiden.
Postad 12 July 2012 - 19:56
Ja antingen där eller i storen i spelet. Har du problem med storen eller?Kan man bara köpa Premium till ps3 via PSstore?
Postad 13 July 2012 - 10:38
Nej, bara det att jag sett att den finns att köpa hos diverse butiker till pc och då till ett lägre pris. Ville bara vara säker på att jag inte betalar "överpris" i PSstore.Ja antingen där eller i storen i spelet. Har du problem med storen eller?
Tack för svar!
Postad 02 August 2012 - 08:30
Jäklar vilket drag det e i tråden!
Ligger alla på playan eller?
Japp !
Med denna sommaren behöver man inte ens åka dit, de finns små sjöar överallt
Postad 03 August 2012 - 10:16
http://www.youtube.c...h?v=wapDDxuvhCg
Jag såg förresten att några MHB:are gått över till en klan som heter SRS, vad är det för klan?
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 03 August 2012 - 10:17.
Postad 03 August 2012 - 11:08
Nä är inte samma mängd per dag numera men det finns fortfarande MHBare kvar där på slagfältetJag spelar lite sporadiskt nu under semestern och visst finns det MHB:are ute på slagfältet, men det är inte alls samma uppslutning som förut. Men det kanske det blir ändring på nu när hösten kommer och nya expansionen Armored Kill släpps:
http://www.youtube.com/watch?v=wapDDxuvhCg
Jag såg förresten att några MHB:are gått över till en klan som heter SRS, vad är det för klan?
Ja jag själv, KC och Qonny spelar med denna klan numera. kände själv att jag ville ta steget vidare till matcher och samtidigt saknade jag KC från BC2 tiden då vi spelade en hel del ihopa. så testade att spela/tryouta med dom och är ett mycket skönt gäng.
svensk klan inom BF3 som vill vinna men samtidigt ha kul ihopa
Swedish Ranger Squad
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391622867907
//Cellan
Redigerat av Unregistered70c626f4, 03 August 2012 - 11:10.
Postad 03 August 2012 - 11:40
Så jag är tillbaka i slagfältet nu ! Marcuzzi har förresten varit här i Sverige och hälsat på !
Vår server tid tog slut igår men vi köpte 3 månader till nu så den servern kommer ligga uppe ett bra tag framöver iallafall
Nu längtar jag till nästa DLC!
Redigerat av DragonPuffer, 03 August 2012 - 11:41.
Postad 03 August 2012 - 13:36
Låter för jäkla härligt hörredu.Jag kom tillbaka till stan i söndags efter min semester ute i roslagen. (Kom dock från göteborg efter att ha sett The Boss!)
Vår server tid tog slut igår men vi köpte 3 månader till nu så den servern kommer ligga uppe ett bra tag framöver iallafall
Nu längtar jag till nästa DLC!
Bra bra! Blev lite orolig när jag inte hittade den häromdagen. Bästa servern ju!
Postad 12 August 2012 - 19:02
Postad 13 August 2012 - 08:08
Tack själv. Haha, ingen fara. Jobbar själv med att försöka levla upp flygfäna när tillfälle ges. Går sådär...Tack för spelstunden igår cloudrabbit, håller på att lvla upp helikoptern/jet till max men kände hur du rullade tummarna och undrade vafasen jag höll på med när jag körde coptern ;D
Jag blev förresten riktigt glad igår då flera lagkamrater i vårt team körde med SOFLAM. Fick en hel del kills bara genom att rikta min javelin mot en markerad tank/helikopter och trycka av. Easy kills!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 August 2012 - 08:09.
Postad 13 August 2012 - 08:56
Canals var kul också (då vi bytte server) men Kharg efteråt gick sämre då fi dominerade luften.
Jag försökte låsa en del mål med helikoptern åt dig, Kaninen, vet inte om du hann få iväg något bara.
Postad 13 August 2012 - 09:08
Intensiv runda på Metro igår! Kul att ni gästade squaden en stund vardera, det behövs kompetent folk i sådana matcher.
Canals var kul också (då vi bytte server) men Kharg efteråt gick sämre då fi dominerade luften.
Jag försökte låsa en del mål med helikoptern åt dig, Kaninen, vet inte om du hann få iväg något bara.
jo man behöver ju inte vara bra utan kan man samarbeta så löser sig det mesta (: dock blev jag utkickad(ej från servern utan fick någon dc) och kände då att det var dags att nanna (:
Postad 13 August 2012 - 09:14
Går inte att få orsak till varför du blev bannad eller kickad på PS3 eller XBOX. fast det finns betydligt viktigare saker att fixa i spelet än detta....jo man behöver ju inte vara bra utan kan man samarbeta så löser sig det mesta (: dock blev jag utkickad(ej från servern utan fick någon dc) och kände då att det var dags att nanna (:
Postad 13 August 2012 - 11:33
Mmm, handkontrollern höll på att flyga in i väggen där ett tag och tillslut blev det blev en ragequit från mig. Jag gick och la mig i sängen och grät mig till sömns istället.men Kharg efteråt gick sämre då fi dominerade luften.
Kände mig lika maktlös som under MW2-tiden när fienden fick in 700 killstreaks och man kämpade mot airstrikes, pavelows och chopper gunner, samtidigt!
Jo då, fick in en hel del kills med javven tack vare dig och någon till. Plockade bland annat ner en helikopter med 4 pers i. Bingo!Jag försökte låsa en del mål med helikoptern åt dig, Kaninen, vet inte om du hann få iväg något bara.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 August 2012 - 11:35.
Postad 13 August 2012 - 12:45
Mmm, handkontrollern höll på att flyga in i väggen där ett tag och tillslut blev det blev en ragequit från mig. Jag gick och la mig i sängen och grät mig till sömns istället.
Höll på att bli tokig under Kharg-matchen! Var jag än befann mig, i en jet, helin eller i en tank, så fick jag konstant ett fiendeplan efter mig och det fanns inte en chans att jag kunde komma undan.
Kände mig lika maktlös som under MW2-tiden när fienden fick in 700 killstreaks och man kämpade mot airstrikes, pavelows och chopper gunner, samtidigt!
Jo då, fick in en hel del kills med javven tack vare dig och någon till. Plockade bland annat ner en helikopter med 4 pers i. Bingo!
låste oxå lite men försökte mest få tag i en copter så man maxxar den, fattar inte hur bra endel är på att köra! (:
Postad 14 August 2012 - 09:07
Gick väl rätt så hyfsat igår?Tack själv. Haha, ingen fara. Jobbar själv med att försöka levla upp flygfäna när tillfälle ges. Går sådär...
Jag lyckades låsa upp allt till Helikoptern under vår flygtur...
Postad 14 August 2012 - 09:35
And on to the JET Nedan goesGick väl rätt så hyfsat igår?
Jag lyckades låsa upp allt till Helikoptern under vår flygtur...
Postad 14 August 2012 - 10:20
Nja, är ingen höjdare på att flyga - varken Jet eller heli... Dock hyfsad som gunner.And on to the JET Nedan goes
Dock vår gårdagens höjdpunkt när man lyckades få Cel med ett av BF3:s sämre vapen JNG-90 medans Cel hade ett av de bättre (M4).
Att jag sedan förlorade en hel del dueller hör inte till saken
Redigerat av nedman, 14 August 2012 - 10:22.
Postad 14 August 2012 - 11:50
JNG-90 är fan en ut av de bättre RCON vapen. och det var M4A1 och inte M4anNja, är ingen höjdare på att flyga - varken Jet eller heli... Dock hyfsad som gunner.
Dock vår gårdagens höjdpunkt när man lyckades få Cel med ett av BF3:s sämre vapen JNG-90 medans Cel hade ett av de bättre (M4).
Postad 14 August 2012 - 12:31
Kanske det, men jag har inte tålamod att ligga och campa.JNG-90 är fan en ut av de bättre RCON vapen. och det var M4A1 och inte M4an
men ja jag blev ägd ut av dig denna gången
Så jag spelar oftast med SKS eller M417.
Postad 15 August 2012 - 11:18
Nja, är ingen höjdare på att flyga - varken Jet eller heli... Dock hyfsad som gunner.
Mattias, ge JNG90 en chans!
Postad 15 August 2012 - 11:51
i second that!Mattias, ge JNG90 en chans!
kör du solo på PC eller har några LOD vänner som med gått över?
Postad 15 August 2012 - 12:40
JNG-90 är fan en ut av de bättre RCON vapen.
Instämmer, men...
man bör spela i hardcore mode av två enkla anledningar (gäller generellt för den klassen):
- one-shot-one-kill
- ens position blir inte röjd
Postad 15 August 2012 - 13:38
aber: Så typiskt att alla droppar precis när Metro kommer , jag som hoppade ut och la till den åt dig bah! Jaja nu ligger den iallafall i listan så nu behöver jag bar sätta den som nästkommande karta istället för att hoppa ur!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
25 bilder
55 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?