jag har alltid trott att vi här håller på och fula mot varandra och garva. patgu är ju ett bra exempel på det. men nu så blev det så j*vla trist så att jag inte kommer att riskera det igen, det är ingen som får ut något av det. däremot så kan man tydligen sura av på riktigt, och jag tycker inte det är värt att torska kompisar pga en match i ett onlinespel.
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
872:- |
Postad 05 September 2012 - 11:53
jag har alltid trott att vi här håller på och fula mot varandra och garva. patgu är ju ett bra exempel på det. men nu så blev det så j*vla trist så att jag inte kommer att riskera det igen, det är ingen som får ut något av det. däremot så kan man tydligen sura av på riktigt, och jag tycker inte det är värt att torska kompisar pga en match i ett onlinespel.
Postad 05 September 2012 - 11:56
Har börjat köra lite med pistoler för att ha lite kul och få omväxling.
USP .45 och P99 är rätt värdelösa tycker jag.
Magnum är kungen av närstridsköttande, särskilt med akimbo och MP412 är rätt OK den med.
Skall bli kul att testa Five Seven när jag kommer så långt i levlandet. Den har ju stora mags har jag hört så då kan man skjuta mycket...
Dessa två är de jag kör med tror jag, grymma ju!
Vi lirade mot ekaa, han sa att bara banditen och owc kan reta upp honom så jag satt som mål att ta honom med kastkniv. sen så pratade han i lobbyn om att någon körde med akimbo (och minns jag rätt var det inte jag) och så sa jag att jag fick en plan, varpå alla garvadw. jag fick ekaa en gång med akimbon som var planen och då kickade han mig från vänlistan och mute'ade mig.
Det lät inte kul, hoppas han kommer på andra tankar senare. För så skall det inte vara
Postad 05 September 2012 - 12:24
Postad 05 September 2012 - 12:31
Postad 05 September 2012 - 12:35
Postad 05 September 2012 - 12:40
Dock är det svårt att hålla sig samlad när man spelar mot just MHB:are. Vi är de värsta jävlarna som finns. Fakk oss!!! Jäkla campande laggswitchare som kör med OP-vapen!!!111oneoneettett^^
Postad 05 September 2012 - 12:47
men det är just att vi kan huggas i lobbyn, men ändå vara kompisar som jag tycker är det roliga. kamuji spelade mot oss och det var ingen fara där. men när risken finns känns den onödig. hade varit skittrist om vanliga kärngänget på 10-12 pers hade reagerat så någon gång :/
Postad 05 September 2012 - 12:54
Dock är det svårt att hålla sig samlad när man spelar mot just MHB:are. Vi är de värsta jävlarna som finns. Fakk oss!!! Jäkla campande laggswitchare som kör med OP-vapen!!!111oneoneettett^^
Jävla dropshottare!
Haha, I love ekaa! Den lilla gnällbitchen! (precis som mig då ibland, även om jag fått för mig att jag blivit lugnare, men å andra sidan har jag slarvat bort mitt headset så ni hör ju inget av mina svordomar ändå)
Finns mycket jag inte gillar och det kan folk säkerligen få höra men att kicka dom från min lista gör jag inte.
Å andra sidan är det ju Ekaas lista så den får han väl göra som han vill med.
Ta det inte så hårt zartok, it's a game.
Postad 05 September 2012 - 13:04
Postad 05 September 2012 - 13:24
ps: man får vara ganska tålig när man spelar med MHB, allt man säger förvrängs och om man "råkar" dropshotta någon då får man höra en högljud och lååång kör efteråt. detsamma om man använder andra cheesy vapen som akimbo. men det är bara kul.
Redigerat av beat_strandh, 05 September 2012 - 13:24.
Postad 05 September 2012 - 13:31
Man "råkar" inte dropshotta någon. Fi fan!ps: man får vara ganska tålig när man spelar med MHB, allt man säger förvrängs och om man "råkar" dropshotta någon då får man höra en högljud och lååång kör efteråt. detsamma om man använder andra cheesy vapen som akimbo. men det är bara kul.
Jo det är klart man får kicka vem man vill, men då för man räkna med att folk blir lite sura också. Å andra sidan tvivlar jag på att ekaa bryr sig om folk blir sura på honom... Han är ju ingen stor diplomat precis...
![]()
Ja, det är väl upp till var och en...jag skulle väl i o f s inte heller bry mig speciellt mycket om någon som jag aldrig träffat blir sur på mig. Men så kallar ju tjejen mig för "känslokall" också.
Skämt åsido, om man har en sån attityd att man plockar bort alla som irriterar en från sin vänlista har man nog snart bitit sig i sin egen svans.
Postad 05 September 2012 - 13:41
Postad 05 September 2012 - 13:41
Vi ska inte göra en höna av en fjäder här.
Postad 05 September 2012 - 13:44
Jag får nog kliva in här och "försvara" Ekaa lite. Han va inte sur på dig Zartoken utan du får nog se det som att han "jävlades tillbaka" lite bara med ditt högst tillfälliga försvinnande från hans vänlista.
Vi ska inte göra en höna av en fjäder här.
Exakt, helt rätt.
Postad 05 September 2012 - 13:45
Sen för den delen ju jobbigare man är att möta desto större chans har man att bli inbjuden till partyt
Speciellt om man får någon att RQ. Vips så blev det en plats ledig
Postad 05 September 2012 - 13:47
Postad 05 September 2012 - 13:50
Postad 05 September 2012 - 13:50
Ja snart är vi en enda stor härlig och kärleksfull familj igen.
Tills folk kommer in och spelar igen...
Postad 05 September 2012 - 13:51
Postad 05 September 2012 - 13:52
Nejnej, men jag tyckte att det blev en tråkig stämning efteråt när inte mina sötgrisar lyckades. därför så ska jag inte köra mot mhbare mer
Varför tror du min Win/Loss är så hög?
Finns inte en chans i **** att jag spelar detta utan minst en MHB:are i laget.
Postad 05 September 2012 - 13:52
Postad 05 September 2012 - 14:41
Postad 05 September 2012 - 15:01
Jag har bara sagt att jag inte kommer att spelamot andra mhbare. alla får ju göra som dom vill, jag har bara ingen lust med det längre.
men vadå, kommer du hoppa ur lobbyn ifall deet komemr in någon MHBare i motståndarlaget?
ps: faktiskt så brukar jag dropskjuta folk av misstag då jag kör tactical på kontrollen för att undvika knivande av misstag. jag lovar Brittan
Postad 05 September 2012 - 15:09
Jag har bara sagt att jag inte kommer att spelamot andra mhbare. alla får ju göra som dom vill, jag har bara ingen lust med det längre.
Fast nu var det väl som så att du spelade MED MHB, om då EKAA väljer att joina och vara ensam motståndare med 5 random idioter mot ett fullt party så är det väl hans val.??? Kan vi inte bara droppa den här grejen nu eftersom det ändå inte va nått o tala om....(vet en som kommer garva ihjäl sig iaf när han läser om all uppståndelse).....
Det har ju inte varit i närheten av sådant här tryck i denna tråden sen spelet släpptes ffs....
Nu vänder vi blad o så berättar vi skojiga saker istället.....som att ekaa vid ett par tillfällen gjorde så att jag är förbannat nära nu att ha maxat javelinen
Postad 05 September 2012 - 15:43
Redigerat av blooodshy, 05 September 2012 - 15:44.
Postad 05 September 2012 - 16:14
Postad 05 September 2012 - 21:30
Men en i andra MHB-laget blev mindre glad på mig.
Men vafan, bara skratta åt det
Ekaa är nog inte sur, han är bara från Östergötland.
Postad 05 September 2012 - 23:11
Postad 06 September 2012 - 06:45
Riktigt kul ikväll med nästan full lobby och S&D.
fan! jag kom hem full och orkade inte få igån headsetet, skulle bara spela 30 minuter. därför ville jag inte joina... men det slutade med att jag spelade nästan 2 timmar, Ljudlöst? wtf
Postad 06 September 2012 - 07:52
Var en sköld inblandad?Man har fått sina ovänner genom MW2, min favorit är när vi spelade kval till någon match där man kunde vinna BO och någon tröja m.m där vi tyvärr förlorade i finalen.(Mot några idioter till finskar, samt en konstig "domare")
Men en i andra MHB-laget blev mindre glad på mig.
Men vafan, bara skratta åt det
Ekaa är nog inte sur, han är bara från Östergötland.
Postad 06 September 2012 - 08:13
Lyckades i alla fall levla USP .45 igår.
Postad 06 September 2012 - 08:32
nåja, jag är ärligt talat less på demolition också, vi kör för mycket det
Postad 06 September 2012 - 08:55
Var en sköld inblandad?
![]()
Haha! Nej, det var nog inte den tävlingen. Den du tänker på var en MHB-tävling. Tror det var frazze som lackade ur på Polly för att han lirade med sköld under en HQ-match. Själv njöt jag. Jag var i Pollys lag.
Annars hade jag troligtvis reagerat lika som frazze.
Postad 06 September 2012 - 09:05
Postad 06 September 2012 - 09:13
Postad 06 September 2012 - 11:08
Ja, vi har pratat om att du rageat ovanligt mycket på sistone.
jag är också lite lite less på demolition men jag försöker få guld i CM901 och M16 så då passar inte SnD. jag gillar ifs domination jävligt mycket så det spelar jag mer än gärna istället för demo.
fast det viktigaste är att få lira med er grabbar
Postad 06 September 2012 - 11:20
Postad 06 September 2012 - 11:37
Vi får ju förresten inte glömma bort Primören när det kommer till att lacka ur på folk. Vet inte hur många gånger man blivit ombedd att dra åt ****
Ahhh, good old times!
Postad 06 September 2012 - 11:59
Ja, vi har pratat om att du rageat ovanligt mycket på sistone.
Vill inte riktigt kalla de RQ utan snarare: "Jag drar för min pistol får det svårt mot detta motstånd i form av hörnliggande snipers." I och för sig kan lite rage varit inblandat till och från.
Postad 06 September 2012 - 12:38
Kommer ihåg det som det vore igår, det var en Lördag och mycke' alkohol var inblandat....
Postad 06 September 2012 - 12:56
Postad 06 September 2012 - 13:04
Men.
Det är lite lugnare att spela själv, särskilt när man testar nya vapen och konstiga saker. Spelar med kompisar känner man mer att man måste prestera och hjälpa laget.
Postad 06 September 2012 - 13:35
Det är kul att spela med MHB:are, absolut.
Men.
Det är lite lugnare att spela själv, särskilt när man testar nya vapen och konstiga saker. Spelar med kompisar känner man mer att man måste prestera och hjälpa laget.
Jasså Hasse! Det är en sån som dig man inte vill spela med om man spelar ensam och faktiskt försöker hjälpa laget!
Redigerat av BrittBastard, 06 September 2012 - 13:35.
Postad 06 September 2012 - 13:36
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?