![]() |
![]() |
![]() |
391:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 06 januari 2010 - 18:42
Postad 07 januari 2010 - 08:11
Haha, snacka om poäng!EDIT:
Lite kul video på en snubbe som får 4 HS med 1 sniperkula.
http://www.youtube.c...yGHoA7tLGw&NR=1
Av det skottet så ploppar det upp bonustext sen till slutet av matchen... nåja.
Fast roligast är nog spelaren själv som blir så uppspelt så han vet inte vad han ska ta sig till.
Han visar verkligen hur glad han blir

Fast det där klippet borde ju heta "FIRST EVER RECORDED QUAD HEADSHOT"

Postad 07 januari 2010 - 08:56
exploderande Chopper Gunner-kulor....i alla vapen............
http://www.youtube.c...e=youtube_gdata
Fixat!
The Playstation 3 and Xbox 360 versions of Call of Duty: Modern Warfare 2 got a playlist update earlier tonight.
This hotfix will apparently prevent the Chopper Gunner ammo exploit in private matches from transitioning into ranked ones. In case you don’t know, the new exploit replaces the regular ammo in your guns with explosive rounds used by a Chopper Gunner.
Skulle vara kul om det kom lite nya kartor (och spelsätt!) snart.
Assassination skulle vara ett kul spelsätt tror jag.
Spelsätt utan care package och emergency airdrop också.
Eller kanske t o m ett "hardcore"-mode helt utan killstreak awards.
Redigerat av BrittBastard, 07 januari 2010 - 08:58.
Postad 07 januari 2010 - 11:21
Adda mig om ni vill Psn-id: pewi78
Har spelat mycket på xbox360 men nu gått över till denna sida;) vore kul o spela med lite (MiHB) människor på ps3:an också
//Peter
Postad 07 januari 2010 - 12:13
Hej På er !
Adda mig om ni vill Psn-id: pewi78
Har spelat mycket på xbox360 men nu gått över till denna sida;) vore kul o spela med lite (MiHB) människor på ps3:an också
//Peter
Jag skriver som jag skrivit till många andra som skriver "adda mig om ni vill".
Bättre att du addar dom som du vill.
Redigerat av BrittBastard, 07 januari 2010 - 12:14.
Postad 07 januari 2010 - 13:57
Skumt osannolikt med tanke på att det var 18 spelare samtidigt och jag hade bara tre kills sammanlagt.....
Postad 07 januari 2010 - 14:03
Tack, jag gjorde så gott jag kunde....tack för spel i går grabbar!
var jo 2 fulla MHB lag, 10ggr roligare än at spela med randomfolk... även om jag kanske inte tilför så mycket...annat än at forsöka fornädra Ekaa![]()
bra med högborg i laget, vi andra lever i 30sek därefter kan vi dricka pilsner och titta på när högborg fiksar bomber, defusar etc
Postad 07 januari 2010 - 14:06
Jo visst är det så...då är det extra drygt att sitta och vänta i ett party i 10 minuter (som i förrgår).högberg är farlig nu när han måste få ut maximalt av speltiden pga småtting. Man gör som det bästa man kan då!!! som jag har slutat helt med fylle cod (förutom ett snedsteg nångång efter nyår och då spelade jag det bästa jag gjort på länge
!?!?!?! nåja once in a lifetime) bara för att maximera spelandet!! vi borde ta nån förälder mot ungkarl/småpojk session nån helg
Så om jag ruttnar och lämnar efter 5 å vet ni varför.....
(Har dock långt kvar till jag når upp i din klass är det gäller att skaffa kidds :-) )
Postad 07 januari 2010 - 15:34
Postad 07 januari 2010 - 15:36

Håller med i det där med party väntandet kan vara lite små drygt när man vill optimera tiden och det slutar med att man sitter å tittar på en party lobby.... väntandes på nån som "nyss loggat in" Men när det är MHB action så är det jäkligt kul. som kelly i the office säger "sometimes it's awsome sometimes its awful" men när man väntar är det "mostly awful".
Postad 07 januari 2010 - 17:34
Inget spel på ett tag, då det verkar segt att få ny maskin.

Postad 07 januari 2010 - 19:31
YLOD skivan sitter i FU** ****
Inget spel på ett tag, då det verkar segt att få ny maskin.
Fmylife.com
Redigerat av Birkanoff, 07 januari 2010 - 19:31.
Postad 07 januari 2010 - 19:36

Postad 07 januari 2010 - 20:50
Nu har jag vaknat till liv igen, så det kanske är dags att be om ursäkt om jag var grov i munnen under Tisdag-nattens fylleCOD, ursäkt riktas till bla till DrDöd (och inget annat namn, vilket jag tyckte var OERHÖRT kul i Tisdags natt......)
lugnt, tror dom flesta mutea dig efter ett tag

Postad 07 januari 2010 - 22:41
Mao dröjer det till sommaren någon gång innan något DLC dyker upp på PS3.This Spring, the first Modern Warfare 2 content packs will be available exclusively first on Xbox LIVE.
Kasst... IW skulle kommit ut med det denna månad tycker jag, börjar bli tjatigt de kartor som finns.

Postad 08 januari 2010 - 08:27
Mao dröjer det till sommaren någon gång innan något DLC dyker upp på PS3.
Kasst... IW skulle kommit ut med det denna månad tycker jag, börjar bli tjatigt de kartor som finns.
WTF!?!? Håller med dig, dåligt IW!
Där blir dom faktiskt fortfarande rejält slagna av Treyarch och GG.
Dom kan ju börja med att fixa rotationen på kartorna när man lirar Mosh...
Postad 08 januari 2010 - 09:05
Hamnade i motståndarlaget vid några tillfällen och hörde då kommentarer som "They are f*** everywhere!", "What the hell"...
Postad 08 januari 2010 - 09:07
Postad 08 januari 2010 - 09:31
Får tacka för spelet inatt I2ickard,eldoro,brottarn,blooood mfl även om jag mest va en börda för laget fick väl till en hyffsad när vi körde S&D, men de va lustigt i den matchen och efter i lobbyn och början på nästa match hörde jag inte ett skit av de ni sa sen helt plötsligt kom ljudet tillbaks?
Postad 08 januari 2010 - 10:12
Tycker att det är lite tidigt med nya banor. Kan inte påstå att jag greppar alla helt och hållet ännu.
Hur många dygn har du spelat?
Jag ligger nog på ca 7,5 dygn och tycker att några nya banor skulle friska upp lite.
Det är aldrig för tidigt med nya banor.

Postad 08 januari 2010 - 10:26
Hur många dygn har du spelat?
Jag ligger nog på ca 7,5 dygn och tycker att några nya banor skulle friska upp lite.
Det är aldrig för tidigt med nya banor.
Jag håller med om att det vore trevligt med nya banor. Lite mer linjära o tajtare banor a la COD4. På många av banorna i fyran är det ju avgörande att man kommer ur startblocken direkt om man ska komma först till en strategisk position eller kasta/undvika en taktisk spam-granat (tänk Backlot mm). Här känns det mer som att man bara kutar åt nåt håll utan att man vet vad man har att vänta...
Postad 08 januari 2010 - 10:36
Jag håller med om att det vore trevligt med nya banor. Lite mer linjära o tajtare banor a la COD4. På många av banorna i fyran är det ju avgörande att man kommer ur startblocken direkt om man ska komma först till en strategisk position eller kasta/undvika en taktisk spam-granat (tänk Backlot mm). Här känns det mer som att man bara kutar åt nåt håll utan att man vet vad man har att vänta...
Beror ju i o f s också på vilket spelsätt man kör men jag tycker nog att på vissa banor är det precis som i 4:an, att det snabbt gäller att komma till en strategisk position. Främst i SD då kanske, då kan man ju snabbt och enkelt plocka 1-2 pers.
Dock så vill jag nog INTE ha mer linjära och tajtare banor, tvärtom. Stora men inte så öppna som Wasteland, det vill jag ha.
Men, men...hur som helst..ge oss många map packs och ge oss det första nu och inte i sommar!
Postad 08 januari 2010 - 10:42
Beror ju i o f s också på vilket spelsätt man kör men jag tycker nog att på vissa banor är det precis som i 4:an, att det snabbt gäller att komma till en strategisk position. Främst i SD då kanske, då kan man ju snabbt och enkelt plocka 1-2 pers.
Dock så vill jag nog INTE ha mer linjära och tajtare banor, tvärtom. Stora men inte så öppna som Wasteland, det vill jag ha.
Men, men...hur som helst..ge oss många map packs och ge oss det första nu och inte i sommar!
Jag håller inte med.. alls... haha

Edit: Undantaget den sista meningen då förstås

Redigerat av BennySlyden, 08 januari 2010 - 11:08.
Postad 08 januari 2010 - 10:42
Spelet kom ju bara för 2 månader sen. Ur det perspektivet är det ju tidigt med nya banor

Postad 08 januari 2010 - 11:15
Ligger på 3+ dygn.
Spelet kom ju bara för 2 månader sen. Ur det perspektivet är det ju tidigt med nya banor
Tänk då att t ex l2ickard och kerren ligger på drygt 10 dygn, då vill man nog gärna ha nya banor.
Även om man gillar dom som redan finns.
Postad 08 januari 2010 - 11:34
Det finns en ganska balanserad strid om helikopterplattan på Highrise. Från den plattan har man bra vy av i princip hela banan, man kan försvara båda bombplatserna och båda lagen kan ta sig dit på ungefär samma tid.. det är såna grejer som jag tycker det fanns mer av i fyran..
Postad 08 januari 2010 - 11:39
Det jag syftade på när jag sa "komma först till en strategisk position" var själva fajten om positionen (tex ett rum i ett hus). Ett par snabba kills i SD fixar man ju på Skidrow, Querry eller dyl inom några sekunder om man har flyt men i de fallen är det ju i princip skott mot öppet mål.
Det finns en ganska balanserad strid om helikopterplattan på Highrise. Från den plattan har man bra vy av i princip hela banan, man kan försvara båda bombplatserna och båda lagen kan ta sig dit på ungefär samma tid.. det är såna grejer som jag tycker det fanns mer av i fyran..
Ja, det är möjligt. Jag förstår vad du menar.
Men skitsamma, trots alla "fel" så tycker jag faktiskt att det är förbannat roligt!
Annars skulle jag nog inte ha lirat 7+ dygn.

Men det kan ju också bero på att man lirar med förbannat trevligt, kul och bra folk också!
Postad 08 januari 2010 - 11:41
Postad 08 januari 2010 - 11:48
Problemet är väl att det är för dålig rotation på banorna. Visst kanske de är få men rotationen är under all kritik. Även spelsätt i Mosh, man kan ju få spela Demolition 4 matcher i rad....
Som jag skrev tidigare, håller helt klart med dig nose.
Dom skulle ju kunna börja med det och det borde dom ju "enkelt" kunna göra med en uppdatering av spellistorna som vi inte ens märker av.
Postad 08 januari 2010 - 12:19
Det var kul, speciellt när vi mötte dom där svenskarna i slutet (vet inte om du var kvar då).Dom kunde ju byta ut Underpass mot en ny bana för den suger fett.
Får tacka för spelet inatt I2ickard,eldoro,brottarn,blooood mfl även om jag mest va en börda för laget fick väl till en hyffsad när vi körde S&D, men de va lustigt i den matchen och efter i lobbyn och början på nästa match hörde jag inte ett skit av de ni sa sen helt plötsligt kom ljudet tillbaks?
Efter två raka förluster, deras MVP:
*suckar* "Vilka tråkiga motståndare" *långdragen suck och loggar ur*
Famous last words när MHB står för motståndet

Vad gäller det där med ljudet så upplever jag också att det kommer och går, i alla fall i lobbyn. Irriterande om man missar att det är backning på gång eller så.
Postad 08 januari 2010 - 12:39
Vad gäller det där med ljudet så upplever jag också att det kommer och går, i alla fall i lobbyn. Irriterande om man missar att det är backning på gång eller så.
In-game chat via XMB kan inte komma nog fort.
Man lär sig att prata med korta meningar som det är nu.
Det är största problemet tycker jag, mer än tre ord i rad och det klipper.
Jobbigt att vissa helt plötsligt låter som dom satt på Sydpolen och spelade också.
Postad 08 januari 2010 - 12:55
mer info på www.majornelsson.com
//Peter
Postad 08 januari 2010 - 13:25
håller absolut inte med där. det är väl inte roligt att veta EXAKT var fienden är eller att fienden vet EXAKT var du är.. då är det väl roligare med lite större icke linjära banor så man inte har stenkoll på fienden hela tiden,, blir ju väldigt mycket roligare och spännande då.
men smaken är som baken

Postad 08 januari 2010 - 13:26
Dock är detta på 360...än så länge.
Redigerat av BrittBastard, 08 januari 2010 - 13:26.
Postad 08 januari 2010 - 13:32
Global Thermonuclear War, Hidden Multiplayer Mode
Dock är detta på 360...än så länge.
Snackade man inte om det här förr, å det fanns en video på nån som spelade det. alltså långt innan spelet släpptes.
Postad 08 januari 2010 - 13:38
Snackade man inte om det här förr, å det fanns en video på nån som spelade det. alltså långt innan spelet släpptes.
Jopp det stämmer. Det var nog t o m IW själva som pratade om det. Har väl "hittats" på PC långt innan också men nu alltså även på 360:n.
Postad 08 januari 2010 - 13:57
Postad 08 januari 2010 - 14:21
Postad 08 januari 2010 - 14:40
Det värsta var att jag hade en (för mig GRYM) killstreak på 10 och klarade "The bigger they are..." challengen och mitt i spelet så blev jag urloggad!!!!!!! Fett irriterande!!!!
Primare: Tack för kul spel i dag. Jag blev lite distraherad av denna lilla krabat:
Ida spelar PS3
Redigerat av Numero1, 08 januari 2010 - 14:44.
Postad 08 januari 2010 - 14:49
I går var det sjukt svårt för mig att joina. Surt, lillebrorsan och primare försökte invita och det dröjde som ******** innan invitesen dök upp och då var de inaktiva. Sorry killar. Testade att starta om men det funkade inte ändå.....
Det värsta var att jag hade en (för mig GRYM) killstreak på 10 och klarade "The bigger they are..." challengen och mitt i spelet så blev jag urloggad!!!!!!! Fett irriterande!!!!
Primare: Tack för kul spel i dag. Jag blev lite distraherad av denna lilla krabat:
Ida spelar PS3
Tror att det var nåt knas med själva meddelandefunktionen igår, samma sak hände både för mig och Benny när vi försökte invita primören. Det gick inte ens att skicka meddelande (direkt från spelet alltså).
Söt liten tjej. Hahaha, skulle vara kul att se ett foto på alla när dom spelar och är i stridens hetta!
Jag kan lova att det är få som ser så där glada och avspända ut. Hahaha!
Redigerat av BrittBastard, 08 januari 2010 - 14:51.
Postad 08 januari 2010 - 14:57
Här är ju ett bra exempel;Hahaha, skulle vara kul att se ett foto på alla när dom spelar och är i stridens hetta!
Jag kan lova att det är få som ser så där glada och avspända ut. Hahaha!

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 januari 2010 - 14:58.
Postad 08 januari 2010 - 15:02
Här är ju ett bra exempel;
Hahaha! Word!
Men jag tycker faktiskt primören ser riktigt avspänd ut. Det var kanske därför vi torskade mot ett gäng som bara satt och tryckte i ett hörn med raketer/rpg's.
Otroligt osköna soffor och små displayer för övrigt. Där har vi en ursäkt till.

Jaja, då har ju jag, kajoh, primören och fraz redan bjudit på ett foto så nu vill vi se ett "in game"-foto på er andra också.
Jag skulle mer än gärna vilja se ett på ekaa och kerren när dom sitter och spottar och svär!
För övrigt så var nog jag och frasse dom enda som hade skäggväxt i hela lokalen. Hehehe.
Redigerat av BrittBastard, 08 januari 2010 - 15:02.
Postad 08 januari 2010 - 15:28
Japp! Där vi drog skam över MHB-tagenJuste bilder! Är det från Webhallens Killzone-bonanza?

Edit: Primares ansiktsuttryck är fan priceless

Redigerat av Unregisteredda254153, 08 januari 2010 - 15:29.
Postad 08 januari 2010 - 17:05
Vore ju kul att kunna koppla kajoh till ett ansikte istället för den vita katten

Postad 08 januari 2010 - 17:37
Vem är vem nu då? Den översta bilden från vänster till höger...
Vore ju kul att kunna koppla kajoh till ett ansikte istället för den vita katten
frasse britt primören kajoh
Postad 08 januari 2010 - 18:12
Jag skulle mer än gärna vilja se ett på ekaa och kerren när dom sitter och spottar och svär!
För övrigt så var nog jag och frasse dom enda som hade skäggväxt i hela lokalen. Hehehe.
Haha bild på en svordomsmaskin som mej är fan inte helt osanolikt att det snart dyker upp då vi ska sitta ett gäng grabbar framöver och lukta svett och lira i en källarlokal i mitt hus.
Sitter på jobbet nu och bara väntar till kl ska slå 9 så vi kan slå igen butiken och sticka och äta något flottigt och sen SPELA! Fastnat som fan för S/D nu, speciellt när man lirar med folk som man vet vad dom gör. Alltså var på kartan dom tar vägen, hur dom spelar och varför dom gör som dom gör.
Matchen imorse som jag hann med innan bossen ringde och tjatade om att man skulle komma tidigare till jobbet fick en skön avslutning med en Ekaa special C4. Får i regel nu 3 medelanden från spelare varje kväll där dom klagar på att dom blir mikroskopiska bitar tack vare lite välbakad sprängdeg. hehe
Sen är det lite roligt att mitt lag klagar på att att jag lirar md c4 när jag själv åker dit, men när killcamen däremot avslutas med en BANG, då e det andra visor

OVER AND OUT FRÅN WILLYS!
Redigerat av Unregistered73199dd3, 08 januari 2010 - 18:14.
Postad 08 januari 2010 - 21:19
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 08 januari 2010 - 22:01.
Postad 09 januari 2010 - 00:02
Yes, jag kör alltid med Cold-Blooded. Så skönt att slippa allt skit uppe i luften.Fullkomligt älskar "Cold-blooded" perken, man slipper blir beskjuten av harrier, pawlow och allt sånt fjant, dessutom osynlig av UAV, när fienden siktar på dig blir de inte rött på deras sikte, och mitt namn försvinner uvanför gubben, nice!!

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar