Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

.-*- Min Hembio Clan -*-.

8045 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Resistance: Fall of Man (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.527776 (35) 189:-
Warhawk (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3) (PlayStation 3-spel) 6 9.340424 (46) 149:-
SOCOM: Confrontation (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.5 (1) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9.476562 (383) Inga priser
Warhawk (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7.666666 (2) Inga priser
Resistance 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7.61111 (17) Inga priser
48 relaterade trådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg) 5 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 8 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 10 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 11 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 11 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 12 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 12 år sedan
Resistance 2 (390 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 14 år sedan
Call of Duty 4 : Modern Warfare (3032 inlägg) 14 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 14 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 14 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 14 år sedan
Warhawk (1167 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg) 15 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 15 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 eller PS3 (1171 inlägg) 15 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 15 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 15 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 15 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 16 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 16 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 16 år sedan
SOCOM: Confrontation (307 inlägg) 16 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 16 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 16 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 16 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 16 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 17 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 17 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 17 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 17 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 17 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 17 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 17 år sedan
CoD 5 vs Resistance 2 (16 inlägg) 17 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 17 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 17 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 17 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 17 år sedan
ps3 (12 inlägg) 17 år sedan
Import från England (1 inlägg) 17 år sedan
Resistance: Fall of Man (168 inlägg) 17 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 18 år sedan
call of duty 4 (8 inlägg) 18 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 18 år sedan

Postad 08 July 2008 - 17:35

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

morlock : ok, jag trodde först att det var ngt speciellt pga att ganska så många personer håller på med just dessa symboler, och ändrar å har sig i lobbyn, jaja.

Btw, du får spela TT lite oftare med oss, inte så tokigt va?

Postad 08 July 2008 - 17:48

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Sign me up!

Me too...nej, just det min PS3a är ju på väg till Japan just nu...:)

Postad 09 July 2008 - 00:03

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Btw, du får spela TT lite oftare med oss, inte så tokigt va?

Absolut, det är kul.

Har faktiskt börjat lira lite mer andra spelsätt än just CAGEmatcher nu den sista månaden.

Snart semester oxå, och det bestämda målet är att ha nått till "goldenboy" innan semestern är slut.

Postad 09 July 2008 - 00:10

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
En helt annan sak:

Är det ngn av er som har insett potentialen med att köra mp5:an helt neutral?, dvs bort med ljuddämparen!, och få en bättre räckvidd på vapnet-jag tycker det märks en hel del skillnad faktiskt.

Men frågan är ju om detta val är bättre i längden än att ha ljuddämparen på så folk inte ser vart man skjuter ifrån...?

Postad 09 July 2008 - 00:39

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Finns bättre bössor om du vill ha räckvidd. M16 tex.
Den med stopping power och deep impact är nog så bra som en snipe-bössa.
I alla fall för mig som inte är nån vidare sniperskytt.

Postad 09 July 2008 - 01:32

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

M16 är ett alldeles utmärkt val.

Postad 09 July 2008 - 01:51

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Jo tack jag vet! :P

Detta var mer bara en tanke för mig/oss som kör mkt med mp5:an som "grundvapen", att när man tar bort ljuddämparen så blir den faktiskt kännbart bättre på ett lite längre avstånd.

Jag är en sådan som NÄSTAN uteslutande lirar med SMG:s, även på creek osv.

Det är rätt kul när man dödar ngn på båtbanan(tex) från ena huset till huset på motsatta sidan med mp5/silenced, eller varför inte med sin usp pistol :)

Är jag i behov av ett vapen som är bättre på distans så är det ak47/m4/g36c/m16 som gäller.

Speciellt g36c:an med silencer är en kanon bössa.

Redigerat av dallan1981, 09 July 2008 - 01:56.

Postad 09 July 2008 - 02:37

anteb91
  • anteb91
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Det är rätt kul när man dödar ngn på båtbanan(tex) från ena huset till huset på motsatta sidan med mp5/silenced, eller varför inte med sin usp pistol :)

Det är sånt som gör det så tråkigt att köra sniper på Cod, när det inte är så svårt att träffa över hela banan med en pistol. Självklart inte lika lätt men ändå och med M16 är det oftast inga problem att döda på riktigt långa avstånd med en salva. Dessutom känns det mycket lättare att träffa med red dot än med ACOG :P

Var bara tvungen att klaga lite på det annars helt underbara spelet :P

Postad 09 July 2008 - 07:34

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

En helt annan sak:

Är det ngn av er som har insett potentialen med att köra mp5:an helt neutral?, dvs bort med ljuddämparen!, och få en bättre räckvidd på vapnet-jag tycker det märks en hel del skillnad faktiskt.

Men frågan är ju om detta val är bättre i längden än att ha ljuddämparen på så folk inte ser vart man skjuter ifrån...?

Du borde prova ak74an med dämpare, bättre räckvidd än mp5an å kraftigare dock inte riktigt lika bra i extrema närstrider (min personliga uppfattning).

Postad 09 July 2008 - 09:54

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
AK-47:an var det allra första vapnet jag testade med dämpare och jag tyckte då att den var skitbra! Sen när man fick upp ögonen för MP5:an blev det favoritvapnet med dämpare. Nu spelar jag dämpare med P90. Den spottar verkligen ut kulor och man kan lätt få ihjäl flera stycken med ett magasin. Dessutom låter den helt gudomligt med dämpare :) Jag försöker sällan ha ihjäl folk på långa avstånd när jag spelar med dämpare så att använda ett assaultvapen är inte nödvändigt.

Men om man väl ska ha ihjäl folk på avstånd citerar jag Smolik "M16 är ett alldeles utmärkt val" :)

Postad 09 July 2008 - 10:12

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Du borde prova ak74an med dämpare, bättre räckvidd än mp5an å kraftigare dock inte riktigt lika bra i extrema närstrider (min personliga uppfattning).

Studsar för mycket...
Assult rifles är mitt val...
ang. MP5an kör ja aldrig med silencer!

Postad 09 July 2008 - 10:45

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

AK-47:an var det allra första vapnet jag testade med dämpare och jag tyckte då att den var skitbra! Sen när man fick upp ögonen för MP5:an blev det favoritvapnet med dämpare. Nu spelar jag dämpare med P90. Den spottar verkligen ut kulor och man kan lätt få ihjäl flera stycken med ett magasin. Dessutom låter den helt gudomligt med dämpare :) Jag försöker sällan ha ihjäl folk på långa avstånd när jag spelar med dämpare så att använda ett assaultvapen är inte nödvändigt.

Men om man väl ska ha ihjäl folk på avstånd citerar jag Smolik "M16 är ett alldeles utmärkt val" :)

Körde M16+Silencer på HTDM på Pipeline igår.
Hur vettigt som helst!

På tal om ljud så tycker jag nog att Skorpion+silencer låter klart grymmast!
Fast mest repsekt är nog frass3 med sin guldbrakare. Regerade ordentligt på TT matchen igår.
Fick låna den av honom en stund igår...
Kändes skönt attt bara få hålla i den
:angry:

Postad 09 July 2008 - 12:12

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Hur vettigt som helst!

På tal om ljud så tycker jag nog att Skorpion+silencer låter klart grymmast!
Fast mest repsekt är nog frass3 med sin guldbrakare. Regerade ordentligt på TT matchen igår.
Fick låna den av honom en stund igår...
Kändes skönt attt bara få hålla i den
:)

Jag kan inte skjuta med något assule rifle utan rd sikte, tycker det där korn siktet bara skymmer all sikt.
Hade en riktigt bra omgång pågång med 18-3 efter 2-3min när motståndarna inte ville vara med något mer :) :angry:
Har fastnat helt för brakaren nu och kör den på alla banor utom creek och countdown.

Postad 09 July 2008 - 12:20

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag kan inte skjuta med något assule rifle utan rd sikte, tycker det där korn siktet bara skymmer all sikt.
Hade en riktigt bra omgång pågång med 18-3 efter 2-3min när motståndarna inte ville vara med något mer :) :angry:
Har fastnat helt för brakaren nu och kör den på alla banor utom creek och countdown.

Vad kör ni för perks med brakaren?
Har svårt att få till något bra med den ibland.
Får jag iväg ett skott som inte dödar hinner motståndaren ha ihjäl mig innan skott 2 kommer.
Dessutom tycker jag att Ni dödar på längre håll med brakaren än vad jag lyckas med.
Är det headshots som gäller?

18-3 rundan var grym!
Själv tömde jag ett magasin med P90 i ryggen utan att de dog.

Postad 09 July 2008 - 12:27

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Får jag iväg ett skott som inte dödar hinner motståndaren ha ihjäl mig innan skott 2 kommer.
Dessutom tycker jag att Ni dödar på längre håll med brakaren än vad jag lyckas med.

18-3 rundan var grym!

Jag kör grip, stopping power samt extreme condition tillsammans med min brakare. Gripet tycker jag funkar bra för att man klarar lite längre skott. Missar man första skottet så är det bara att trycka fort som f.n igen då den bra brakaren kan mata ut att fyra skott väldigt fort om det behövs.

Postad 09 July 2008 - 12:39

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag kör grip, stopping power samt extreme condition tillsammans med min brakare. Gripet tycker jag funkar bra för att man klarar lite längre skott. Missar man första skottet så är det bara att trycka fort som f.n igen då den bra brakaren kan mata ut att fyra skott väldigt fort om det behövs.

Tack för tipset. Ska testa det jag med!
Måste bra låsa upp handtaget igen.

Igår testa jag med double tap på brakaren men vet inte om det hjälpte något direkt.
Man kanske är för van att folk "ska" dö av ett skott på nära håll när man kör bössa så man fyrar av skott 2 för sent?

Postad 09 July 2008 - 13:20

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Annars vore Hardcore TT något. :)

Tänkte också på det när jag gick och la mig efter gårdagens TT med Primare och frass3.

Postad 09 July 2008 - 14:10

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Jag har också guldbrakaren men "grip" gör väl bara att man rör sig bättre med vapnet? Siktar man längre också? Jag kör ial med: grip, stopping power och dead silence (älskar den). Det är just dead silence som gör att man kan överraska sina fiende och fyra av tungt dödande skott. Den penetration bullet kan man använda på hagelbössan också eller bara sniper?

Postad 09 July 2008 - 14:30

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Hur vettigt som helst!

Jag förstår inte riktigt poängen med att köra silencer på HC. Tycker det är mycket svårare att träffa utan red-dot.
Du syns ändå inte på kartan när du skjuter och att fienden ska avgöra vart ifrån ljudet kommer är rätt svårt när det skjuts hela tiden.

Nä, red-dot, granater, UAV-jammer och stopping. Det är grejer på Hardcore.
Fraförallt UAV-jammer. Många stirrar sig blinda på den när den kommer upp.

Postad 09 July 2008 - 14:33

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag har också guldbrakaren men "grip" gör väl bara att man rör sig bättre med vapnet? Siktar man längre också? Jag kör ial med: grip, stopping power och dead silence (älskar den). Det är just dead silence som gör att man kan överraska sina fiende och fyra av tungt dödande skott. Den penetration bullet kan man använda på hagelbössan också eller bara sniper?

Grip gör väl att man hanterar rekylen bättre.
Så man inte skjuter över huvudet.

Deep impact kan man använda på alla vapen,
antar jag.

Postad 09 July 2008 - 14:40

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag förstår inte riktigt poängen med att köra silencer på HC. Tycker det är mycket svårare att träffa utan red-dot.
Du syns ändå inte på kartan när du skjuter och att fienden ska avgöra vart ifrån ljudet kommer är rätt svårt när det skjuts hela tiden.

Nä, red-dot, granater, UAV-jammer och stopping. Det är grejer på Hardcore.
Fraförallt UAV-jammer. Många stirrar sig blinda på den när den kommer upp.

Men utan silencer syns man ju ändå när det kommer upp en radar!
Så med silencer+UAV-jammer är det riktigt trevligt.
Fast jag håller med,
man siktar mkt bättre med Red dot.

Körde min bästa runda på Vacant någonsin tror jag häromdagen, TDM.
M16+Red dot, claymore, Stopping power och deep impact.

Postad 09 July 2008 - 14:58

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Jo jag har testat lite med ak74:an, men inte tillräckligt, men det är ngt speciellt med mp5:an :), ska ta och testa lite mer så fort jag får tillgång till den igen-nackdelen är väl att den skjuter mindre skott på samma tid(dock kraftigare) och ett något sämre sikte.

Blev även sugen på att köra in mig lite på shotgun igen när jag såg vad du skrev, angående perksen så använder jag samma.

Postad 09 July 2008 - 15:24

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Har nu en ny favorit på COD4: Old School Free For All.

Hde glömt hur kul det var. Dubbelt liv, dubbelt med ammo, oändlig sprint, hoppa dubbelt = bunnyjumping, pick ups m.m. Två knivhugg krävs och ett helt magasin med scorpion som man startar med. :angry:
Hur kul som helst! Ska köra det mer när jag kommer hem i slutet av veckan, så om någon är sugen så är det bara att hänga på. :P

Sen angående Hardcore TDM - Säger det igen, finns inget vapen som slår G3 + RDS sen claymores och UAV Jammer + Dead Silence. :)

(Hagelbrakaren is the shit also, kul att fler upptäckt den. :) )

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 July 2008 - 15:28.

Postad 09 July 2008 - 15:59

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jo tack jag vet! :)

Detta var mer bara en tanke för mig/oss som kör mkt med mp5:an som "grundvapen", att när man tar bort ljuddämparen så blir den faktiskt kännbart bättre på ett lite längre avstånd.

Jag är en sådan som NÄSTAN uteslutande lirar med SMG:s, även på creek osv.

Är jag i behov av ett vapen som är bättre på distans så är det ak47/m4/g36c/m16 som gäller.

Speciellt g36c:an med silencer är en kanon bössa.

Jag kör ALLTID med dämpare på MP5:an, går ju inte att träffa annars! Vet att det låter konstigt, men jag jag träffar bättre med dämpare, samt att det inte är några större problem med långa avstånd, iaf. inte om man har lite tid på sig att sikta.
Alltid roligt med "sniperkills" med MP5:an + dämpare, måste kännas dumt för en sniper att bli "snipad" av den kombon på långt avstånd? :P

Har (som jag berättat vid ett tidigare tillfälle) även vunnit en duell med en sniper på Crossfire med PISTOLEN tvärsöver HELA banan. Körde med LMG från huset på ena sidan, på andra sidan i ruinen låg en sniper. Han missade, jag missade, höll på så ett tag, jag fick slut på skott, i ren desperation drog jag pickadollan och började skjuta vilt mot honom, tror det var fjärde skottet som träffade och han dog! :D

Ang. häftigt ljud så var det den första anledningen till att jag började med MP5 + dämpare, nu är man så van vid ljudet så man blir ungefär lika impad som av ljuden av sina egna andetag... :angry:

Postad 09 July 2008 - 16:22

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Jag kör ALLTID med dämpare på MP5:an, går ju inte att träffa annars! Vet att det låter konstigt, men jag jag träffar bättre med dämpare, samt att det inte är några större problem med långa avstånd, iaf. inte om man har lite tid på sig att sikta.
Alltid roligt med "sniperkills" med MP5:an + dämpare, måste kännas dumt för en sniper att bli "snipad" av den kombon på långt avstånd? :D

Har (som jag berättat vid ett tidigare tillfälle) även vunnit en duell med en sniper på Crossfire med PISTOLEN tvärsöver HELA banan. Körde med LMG från huset på ena sidan, på andra sidan i ruinen låg en sniper. Han missade, jag missade, höll på så ett tag, jag fick slut på skott, i ren desperation drog jag pickadollan och började skjuta vilt mot honom, tror det var fjärde skottet som träffade och han dog! :D

Ang. häftigt ljud så var det den första anledningen till att jag började med MP5 + dämpare, nu är man så van vid ljudet så man blir ungefär lika impad som av ljuden av sina egna andetag... :P

Ah jag har oxÅ alltid kört med dämpare på mp5:an(förutom i allra första början när jag precis köpt COD, då körde jag med RDS.)
Jag håller med dig om att det är då den känns bäst, både smidigast å lättast att sikta med.

Det var bara det att jag testade att köra utan nu när jag gick prestige(man har ju ingen dämpare i början) och så märkte jag att det var lättare att ta död på dom på ngt längre håll än med dämparen på.

MEN, f.o.m idag så sitter dämparen där igen :angry: konstigt nog :)

Jag tror att, mp5 + dämpare är lika med, jag själv + fina blondiner..... :) :D

Postad 10 July 2008 - 08:49

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Jag tror att, mp5 + dämpare är lika med, jag själv + fina blondiner.....

En osannolik kombination.....eller hur menar du...... ;)

Vi får ta o spela den där cagematchen någon dag dallan........

Postad 10 July 2008 - 09:05

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

18-3 rundan var grym!
;)

Dubble tap kanseke är något för dig då?
Slight hands eller vad den heter som gör att du laddar snabbare?
Deep impackt? så att du dödar på första skottet :blush:

Postad 10 July 2008 - 09:08

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Dubble tap kanseke är något för dig då?
Slight hands eller vad den heter som gör att du laddar snabbare?
Deep impackt? så att du dödar på första skottet ;)

Testade Frass3s tips igår med Stopping Power och Extreme Condition.
2 Rundor så hade jag greppet upplåst.
Funkade riktigt bra igår. Kanske för att jag inte siktade utan körde mkt höftskott?

Blev host och det laggade en del för alla,
även för mig trots att jag hade 4 gröna staplar.
Ska testa att koppla förbi routern och se om det är den som strular...

Testat även med double Tap men tyckte att det funkade bätre med Stopping Power.
Men Sleight of Hand ska testas!
Vad kör du med Brorsan?

Redigerat av h_z, 10 July 2008 - 09:10.

Postad 10 July 2008 - 09:22

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Brakaren ofta deepimpact och stopping power och martyrdome då jag använder brakaren på små banor...
På wetworks kör jag med 3 fraggranater o0ch langar dem hej vilt så fort jag respawnar :blush:
Brukar få rätt många "tur"-kills på så sätt ;)

Testa steady aim ett tag men tyckte inte att det hjälpte mig så mycket...

Postad 10 July 2008 - 10:39

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Körde med brakaren M1014 igår på en TDM på countdown och lyckades få till en double kill!
Kändes skönt!
*bloff*
;)

Postad 10 July 2008 - 13:48

Cod4life
  • Cod4life
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0
sniper är de bästa för mig^^ en M40A3 me acog med stopping power och deep impact med 3×stun, eftersom man inte behöver andas in för att sikta bättre är de faktiskt ett ganska bra närstrids vapen kanske inte mitt framför en men man kan ju alltid prova lyckan å skjuta utan att sikta, lyckats några gånger iallafall^^

Postad 10 July 2008 - 20:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jag gillar allra bäst AK-47 utan dämpare med stopping power och deep impact,, tycker den är helt oslagbar

Postad 10 July 2008 - 23:16

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

jag gillar allra bäst AK-47 utan dämpare med stopping power och deep impact,, tycker den är helt oslagbar

Jah den kombon är riktigt bra, det enda jag inte gillar är att man är lite för "seg" med assult rifles.

Deep impact eller extreme condition använder jag alltid tills dead silence är upplåst..

Primare: Japp det kan vi göra, fasiken va arg jag kommer bli när du äter upp mig :( ;)

Postad 10 July 2008 - 23:27

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0
Nu sitter man här, sista natten på jobbet innan semestern..

Sen ska man hem och sitta inne i 4 veckor och spela COD 24/7 ;)

Search & Destroy är riktigt kul(när man spelar bra), men jag som nästan uteslutande spelat cagematcher vet ju att det behövs ett speciellt spelsätt för just detta, och samma gäller ju tex S&D, man lär sig hur matcherna oftast går till, det gäller att tänka före motståndarna även här och lära sig spelsättet totalt, det är bara det att det blir lite mer att hålla koll på :( ....minst sagt.

Men det är kul att man lvl:ar så mkt fortare.

Postad 11 July 2008 - 06:58

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Nu sitter man här, sista natten på jobbet innan semestern..

Sen ska man hem och sitta inne i 4 veckor och spela COD 24/7 ;)

Search & Destroy är riktigt kul(när man spelar bra), men jag som nästan uteslutande spelat cagematcher vet ju att det behövs ett speciellt spelsätt för just detta, och samma gäller ju tex S&D, man lär sig hur matcherna oftast går till, det gäller att tänka före motståndarna även här och lära sig spelsättet totalt, det är bara det att det blir lite mer att hålla koll på :( ....minst sagt.

Men det är kul att man lvl:ar så mkt fortare.

Jag blir avundsjuk, jag vill med kunna nöta lite COD4 :)

Körde med brakaren M1014 igår på en TDM på countdown och lyckades få till en double kill!
Kändes skönt!
*bloff*

Grymt...shit vad jag kommer att få spö när jag börjar spela igen :S

Postad 11 July 2008 - 07:05

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Jag blir avundsjuk, jag vill med kunna nöta lite COD4 :(
Grymt...shit vad jag kommer att få spö när jag börjar spela igen :S

Skaffa en Xbox så länge (Ursäkta att jag svor i forumet) och COD då så klart så kan du nöta lite där och så har du 2 fina konsoller sen!

;)

Postad 11 July 2008 - 07:51

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2249 inlägg
  • 0

Jag blir avundsjuk, jag vill med kunna nöta lite COD4 ;)

Jag lider med dig... :( den som väntar på något gott väntar alltid för länge..

Postad 11 July 2008 - 09:12

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Var inne en vända igår med er, mycket kul. Tyvärr behöver jag nytt BT headset, det jag har fungerar jättedåligt. Också lär jag ju köpa den här map packen så jag kan köra alla banor. Kanske kommer in ikväll efter att jag investerat i ett map pack! :(

Ang vapen så är det ju AK som gäller. ;)

Postad 11 July 2008 - 10:35

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Blev det någon privat match med den andra klanen igår?
Det verkade som att de var sugna.
Jag var tyvärr tvungen att sova.
;)

Postad 11 July 2008 - 11:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har en fråga angårnde mitt ps3,, hör inte hemma i den här tråden egentligen men jag orkar inte starta en ny tråd ;)

jag har ju bytt internetleverantör från bredbandsbolaget till telia, och jag har ju varit internetlös i några dagar nu eftersom det tog några dagar för telia att koppla in,, men igår så hade jag internet igen så ja ringde till telia och frågade om dom redan hade koplat in och det hade dom, men jag har inte fått modem eller något från dom än utan jag har fprtfarande bredbandsbolagets modem inkopplat, men tydligen fungerar internet ändå.

MEN när jag startar min ps3 så klarar han inte att logga in,, han står bara där och försöker att logga in, gjorde då om internetanslutningen på konsollen, och när han söker och testar om det fungerar så står det att IP adressen misslyckades.

jag kommer altså inte in på playstationstore eller in online för att spela COD

så tror ni att detta problemet har med att jag inte har fått telias modem än eller tror ni att det är något annat fel?
det står även att "ingen enhetskabel hittades" (eller något liknande)

kanske blev lite rörigt det här men jag hoppas att ni förstår :(

Postad 11 July 2008 - 11:30

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Bäst vore och vänta på Telia :) Kan nog ligga något i modemet. Jag som har BBB använder däremot en D-link så borde ju gå och använda någon annan en telias.

Postad 11 July 2008 - 11:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Bäst vore och vänta på Telia :) Kan nog ligga något i modemet. Jag som har BBB använder däremot en D-link så borde ju gå och använda någon annan en telias.

ok ja de e nog som du säger,, ja får vänta tills på tisdag för då skulle ja få modemet från telia,, konstigt bara att internet funkar på datorn men inte på min konsoll

Postad 11 July 2008 - 11:46

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

har en fråga angårnde mitt ps3,, hör inte hemma i den här tråden egentligen men jag orkar inte starta en ny tråd :)

jag har ju bytt internetleverantör från bredbandsbolaget till telia, och jag har ju varit internetlös i några dagar nu eftersom det tog några dagar för telia att koppla in,, men igår så hade jag internet igen så ja ringde till telia och frågade om dom redan hade koplat in och det hade dom, men jag har inte fått modem eller något från dom än utan jag har fprtfarande bredbandsbolagets modem inkopplat, men tydligen fungerar internet ändå.

MEN när jag startar min ps3 så klarar han inte att logga in,, han står bara där och försöker att logga in, gjorde då om internetanslutningen på konsollen, och när han söker och testar om det fungerar så står det att IP adressen misslyckades.

jag kommer altså inte in på playstationstore eller in online för att spela COD

så tror ni att detta problemet har med att jag inte har fått telias modem än eller tror ni att det är något annat fel?
det står även att "ingen enhetskabel hittades" (eller något liknande)

kanske blev lite rörigt det här men jag hoppas att ni förstår :)

Testat att stänga av modemet nån minut och sen starta upp den och göra om inställningarna i PS3:an?
"Ingen ethernetkabel" skulle det nog stå, kollat att sladden sitter i ordentligt?
Lycka till!

Postad 11 July 2008 - 11:53

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Testat att stänga av modemet nån minut och sen starta upp den och göra om inställningarna i PS3:an?
"Ingen ethernetkabel" skulle det nog stå, kollat att sladden sitter i ordentligt?
Lycka till!

jag har inte startat om modemet men jag har kollat alla sladdar och dom sitter i som dom ska.

ska testa att starta om modemet och se om det hjälper
annars får ja bara vänta och se tills jag har fått alla prylar från telia

börjar på COD abstinens nu, har inte spelat på över en vecka :)

Postad 11 July 2008 - 11:58

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

jag har inte startat om modemet men jag har kollat alla sladdar och dom sitter i som dom ska.

ska testa att starta om modemet och se om det hjälper
annars får ja bara vänta och se tills jag har fått alla prylar från telia

börjar på COD abstinens nu, har inte spelat på över en vecka :)

Jag förstår hur du känner dig.
Tycker att det känns jobbigt att vara utan Cod bara för kvällen när tjejen snor med sig PS3:an och ska köra Sing star...

Postad 11 July 2008 - 13:53

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
har börjat lira HQ en del men F*En vad stryk jag får!! måste nöta in alla ställen på alla kartor där man ska positonera sig. Men kul är det!! Plus att jag snart levlat upp mini uzin som jag börjar bli grymt less på!!!

mitt favvo vapen är nog m16 eller m4 med acog. Men jag har faktiskt börjat bli lite inne på submachine med silencer UAV jammer.... SNEAKY NINJA STYLE :)

Postad 11 July 2008 - 14:06

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Blev det någon privat match med den andra klanen igår?
Det verkade som att de var sugna.
Jag var tyvärr tvungen att sova.

Nej det vart det inte.
Jag hoppade in i hans lobby och surrade lite, det tog ett tag att fatta hans Grek-engelska, men han trodde vi var medlem på PS3 LEADERBOARDS.
Reggar men sig där räknas man tydligen som en officiell COD klan.
Dom kallar sig för GAS= Greek Assasin Force och han ville gärna ta en inofficiell match mot oss nån gång framöver, men igår var dom på jakt efter poäng på nått vis. Såg att dom låg på 13 plats i rankingen.
Ska vi prova att regga ett lag där eller?
Kan ju vara skoj.

Postad 11 July 2008 - 14:13

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Nej det vart det inte.
Jag hoppade in i hans lobby och surrade lite, det tog ett tag att fatta hans Grek-engelska, men han trodde vi var medlem på PS3 LEADERBOARDS.
Reggar men sig där räknas man tydligen som en officiell COD klan.
Dom kallar sig för GAS= Greek Assasin Force och han ville gärna ta en inofficiell match mot oss nån gång framöver, men igår var dom på jakt efter poäng på nått vis. Såg att dom låg på 13 plats i rankingen.
Ska vi prova att regga ett lag där eller?
Kan ju vara skoj.

klart vi ska regga oss

ps3 leaderbord

Redigerat av kerren, 11 July 2008 - 14:34.

Postad 11 July 2008 - 14:29

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Fixa url'en så man kan se vad det är för något :)

Postad 11 July 2008 - 14:33

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
Om vi ska regga oss på en sån sida tycker jag helt klart den här: http://gamebattles.com/ verkar bättre.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.