Bara för att i BO behöver man inte tänka, planera och sikta i spelet..
dum ppl play COD:BO, smart ppl play BF:BC2
Yeah, yeah, Whatever.
Redigerat av BrittBastard, 26 January 2011 - 09:37.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 26 January 2011 - 09:37
Yeah, yeah, Whatever. Redigerat av BrittBastard, 26 January 2011 - 09:37. Postad 26 January 2011 - 09:42
Fast de klart gillar man att få upp 450 flashiga texter mitt i bild i minuten så förstår
ja att man gillar cod spelen. First kill wowowowow Dubble Kill!!!!!! 2 kill streak!!! 3 killstreak!!! NOW U CAN NUKE EM ALL!!! ^^ Postad 26 January 2011 - 09:53
Jaha, vi får väl komma in och läxa upp er då.
Skämt åsido, jag vill minnas att vi lirade/försökte lira en sån match när BF:BC 2 hade släppts. Tyvärr blev vi nog bara 2 pers från "COD-gänget". Men jag kan ju höra igen om intresse finns. Skulle ju vara kul. Postad 26 January 2011 - 11:10
läste igår en rolig kommentar i BOtråden att Ekaa dissade BO. fan vad jag log! Postad 26 January 2011 - 11:11
hahaha jaa de va "skoj" , "-kom igen vi kör cod emot bf!"
Ja vilken bra ide. 12 vs 3 Postad 26 January 2011 - 12:00 På Heavy Metal då. Mycket fordon och helikoptrar Postad 26 January 2011 - 12:19 Dooh Vi ses väl i BfBc 3 någon gång i framtiden Postad 26 January 2011 - 13:51
nedan: Nu fanns ju inte Heavy Metal tidigt i Mars förra året då incidenten med Britt hände
Postad 26 January 2011 - 15:45 Absolut. Men nu råkar ju majoriteten av vännerna på listan enbart lira hard core. Och inte sällan då även team death match. Inte min grej Cloudrabbit dyker upp ibland & då brukar det bli hyfsad ordning på slagfältet Postad 26 January 2011 - 15:52 Trodde det var "returmöte" på G Postad 26 January 2011 - 17:24
Bara att lägga till mig så blir det fason på ditt Hardcore-spelande
//Rick_Pip
Postad 26 January 2011 - 18:02
Spelets servers är nere. DICE vet om problemet & säger sig jobba på det. Vad det nu innebär
Kommer inte in i ett enda spel. Möts bara av "couldn't find any games, please try again". UNO någon? MEN för första gången kan jag nu se mina stats & vapen via spelets meny. Känns nästan för bra för å vara sant Redigerat av Unregisteredee312c77, 26 January 2011 - 18:05. Postad 26 January 2011 - 18:59
*host harkel* dumb Redigerat av Birkanoff, 26 January 2011 - 19:00. Postad 26 January 2011 - 21:36
Fan va trött man blir, är det inte statsen så är det matchmakingen som e fucked up och nu kan man inte ens spela.
Postad 26 January 2011 - 21:50
Matchmakingen är ganska fucked upp i detta nu ja. Dessutom laggar det tårtspade emellanåt.
Men vi fick ju våra stats tillbaka i alla fall. Postad 26 January 2011 - 21:52
Haha, ja statsen o alla upplåsta prylar är kul o sitta o titta på i menyn Postad 26 January 2011 - 22:05
Vadå? Laggar det för dig pinnen??! Postad 26 January 2011 - 22:14
Inte för mig personligen. Men vissa tomtar hoppar runt som knarkande illrar. Svårt att skjuta såna
Postad 27 January 2011 - 13:38
Gillar BC2 starkt !
Postad 27 January 2011 - 14:11
Men va faan... Försöker dra igång ett spel: "We couldnt find any game"
Har varit så hela dagen nu... Grattis!!! Blir helt störd på det här snart.... Postad 27 January 2011 - 19:34
Var det inte meningen att de skulle göra något åt stats-systemet? För det har inte fungerat särskilt bra idag. Det är nästan lite komiskt.
Postad 27 January 2011 - 19:57
är det så nu igen =/ var så i typ 15min igår med... - jag håller på att uppdatera FW 3.56 nu, något som tar 1000år, vill kriga nu! Postad 28 January 2011 - 00:14
******** vilket gött game det blev ikväll!
Sista banan va det verkligen fullt krig! Det är ju skit att man inte kan lira hela natten. >Rick, KC. Detta får vi göra om, nästa gång tar jag med mig kniven Postad 28 January 2011 - 08:05 absolut jarre!
hahahahaha Postad 28 January 2011 - 22:34
Argh, först gummibandslagg som gör en galen och nu 10 min senare så kan inte EA hitta servrar åt mig.
Jag skulle med glädje betala en summa varje månad för mer stabila servrar, om möjligheten bara fanns =/ Postad 29 January 2011 - 00:03
Jag har upptäckt att om man loggar in och ut från PSN när spelet inte hittar någon server så verkar det funka bättre. Jag har bara testat ett par gånger så det kanske inte är en bestående lösning.
Postad 29 January 2011 - 14:52
Jag kom fram till ungefär samma sak. Jag tror att om jag är inloggad på psn när jag startar spelet så hittar jag servrar, om jag loggar in på psn innifrån spelet så hittar jag bara fulla servrar. Försökte joina en kompis som startade spelet efter mig, gick inte. Förrens jag gick ur och in igen.
Postad 30 January 2011 - 06:45
Hmm vilka problem ni verkar ha. Jag har nästan aldrig problem mer än att man blir utkastad från servern då och då, men det händer kanske 1-2 ggr i månaden. Att hitta server funkar alltid.
Postad 31 January 2011 - 08:52 Postad 31 January 2011 - 11:06 Okej, jag tar min klassiska: http://www.youtube.c...h?v=uxSk7H2oVsQ Postad 02 February 2011 - 20:14
Veckans I landsproblem.
Hemma själv, laddar för en hel kväll med ps3an - vad händer då STRÖMAVBROTT Epic fail..... Postad 03 February 2011 - 13:04
Wall of text:
Nu är måttet snart rågat, bojkotten av BF3 känns inte direkt avlägsen. Igår kunde jag inte komma in på en server alls under de 10 minuter jag försökte, och när jag väl faktiskt kom in på en server idag blev det "connection lost" efter ca 5 minuter. Spenderade nästa 5 minuter med att försöka hitta ett nytt spel, förgäves. Stängde av. Jäkligt trött på detta skämt nu. BC2 har alltid varit buggat, men ändå spelbart, tills Vietnam släpptes. Totalt kaos fram till den första, vad jag vet, menat som "riktiga" serverfixen som faktiskt ordnade statsproblemen ganska bra. Spelet var någorlunda spelbart någon vecka tills de försökte göra ytterligare uppdateringar. Tyvärr har dessa uppdateringar till synes bara förstört mer och mer. Verkar vara mer regel än undantag att inte ens kunna spela spelet nuförtiden, och kommer man mot förmodan in på någon server är det fortfarande till 90% halvfulla sådana, och kan se fram emot rejält med lagg och/eller stundande connection lost/freeze. Senast idag var BC2-servrarna nere för underhåll vad jag vet, men allt verkar vara precis som vanligt. Det som stör mig mest är egentligen inte de tekniska problemen i sig, utan att informationen till kunderna har varit minst sagt bristfällig. Under veckor verkar inte problemen ha kommenterats alls ifrån officiellt håll, utan istället har folk bara blivit mer och mer upprörda på diverse forum. Nu på senaste tiden har man förvisso postat underhållstider på deras blogg, men jag tycker inte detta räcker. Informationen om vad som faktiskt sker, svar på foruminlägg på iaf deras officiella forum, och tja, helt enkelt vara mycket mer öppna angående hela problembilden vore på sin plats. Jag tror absolut inte de vinner något på att ignorera kritiken, det kommer bara göra folk än mer upprörda. Är helt övertygad om att folk hade haft en mycket större förståelse för alla tekniska problem om bara informationsflödet till oss kunder hade varit, inte bara ett, utan ett antal snäpp högre. Postad 03 February 2011 - 15:32
Jag håller med. Är det inte det ena så är det det andra, just nu är det lagg, connection lost och halvtomma servrar för mig.
Postad 03 February 2011 - 16:40
Man blir ju inte gladare när man läser det här..
http://forums.electr...erspective.html kort version. Oracle databasen som statsen ligger på hänger inte med. DICE/EA kan/vill inte uppgradera databasen för att klara belastningen. De försöker trixa lite för att få klienter och servrar att belasta databasen mindre. Jag tror inte att de kommer lyckas fixa problemen. Eventuellt de kommer lyckas skrämma bort tillräckligt många spelare så att statsen börjar funka igen. Postad 03 February 2011 - 17:22
EXAKT! Stör mig som fan just på att ingen från officiellt håll ens kan öppna käften! Postad 03 February 2011 - 17:34 haha fy fan ned! fy fan, jag som trodde på DICE när dom sa att dom lyssnade och alltid ger kunderna den service som krävs..... Postad 03 February 2011 - 19:07
Hade inga problem öht att spela igår.
Blev utkastad 1 gång, men de e inget som stör mig direkt. Postad 03 February 2011 - 20:11
Tror inte att det är DICE som är det stora problemet. De säger ju indirekt att de kör samma databas som många andra EA titlar. Alltså har EA snålat och givit DICE en för dålig databaslösning från början. Det är också EA som håller i plånboken och bestämmer hur stora resurser DICE har för att rätta till problemet. Redigerat av Unregisteredf4c610b4, 03 February 2011 - 20:13. Postad 04 February 2011 - 08:45 Låter som en standard kväll Postad 04 February 2011 - 08:49 Precis, tror och hoppas att det är lite EA's fel... Misstänker även starkt att förra året's "kalkon" MoH är en bidragande orsak - EA "tvingade" DICE till att utveckla (spendera resurser) på detta förre det att man gjorde något med BC2. Postad 04 February 2011 - 16:11 efter miljoner sålda ex borde EA fan ge tillbaka till alla kunder jo MoH kändes som de temd när man såg ingame trailern.. Postad 04 February 2011 - 19:28
asså detta är fan sjukt!
i över 1 vecka har jag inte kunnat joina ett MP spel alls utan att få ni vet vad, enda sättet för mig att spela detta spel på MP är att joina ngn ut av er..... så ###### trött på detta... Postad 04 February 2011 - 20:15
Om du menar att den inte hittar några servrar, har du testat att logga ur och logga in på PSN medan du är i spelets huvudmeny? Det har krävts för mig i princip varje dag, men det brukar lösa problemet för det mesta.
0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |