Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 24 October 2015 - 00:14
Nice... är Bulldogen bra allroundbössa? Knappt testat den varken på PC eller ps4... blir mest AK5, och nån DMR nån enstaka gång...
Jag gillar den riktigt mycket och det är typ det enda vapnet jag spelar med när jag är assult. Det är dock inte superbra på långa avstånd, men på kort/medeldistans så är den grym!
Postad 24 October 2015 - 08:11
Jag gillar den riktigt mycket och det är typ det enda vapnet jag spelar med när jag är assult. Det är dock inte superbra på långa avstånd, men på kort/medeldistans så är den grym!
Ok, får testa den när jag spelar nästa gång... börjat spela mer på ps4an nu, trots att jag suger på att aima där jämfört med PC... men känns mer avslappnat på ps4an på nåt sätt... ![]()
Vilken Carbine för allround rekomenderar ni? Helst med knappt nån rekyl, då jag är sämre på att parera rekylen med HK än med mus! ![]()
Postad 24 October 2015 - 11:17
Ok, får testa den när jag spelar nästa gång... börjat spela mer på ps4an nu, trots att jag suger på att aima där jämfört med PC... men känns mer avslappnat på ps4an på nåt sätt...
Vilken Carbine för allround rekomenderar ni? Helst med knappt nån rekyl, då jag är sämre på att parera rekylen med HK än med mus!
AK5C och TYPE95B-1 gillar jag som allround
Redigerat av beat_strandh, 24 October 2015 - 11:18.
Postad 24 October 2015 - 11:25
AK5C och TYPE95B-1 gillar jag som allround
Kör mycket AK5 redan... gillar att den inte har rekyl knappt... fast i verkligheten har den ta mig f*n ingen rekyl typ... är som ett starkt luftgevär typ ju ![]()
Får testa TYPE95B lite... ![]()
Redigerat av Garrett, 24 October 2015 - 11:26.
Postad 24 October 2015 - 13:09
Ok, får testa den när jag spelar nästa gång... börjat spela mer på ps4an nu, trots att jag suger på att aima där jämfört med PC... men känns mer avslappnat på ps4an på nåt sätt...
Ja, man kommer ju aldrig få samma precision på PS4:an som på PC, men med lite träning så fungerar det riktigt bra ändå. ![]()
Vilken Carbine för allround rekomenderar ni? Helst med knappt nån rekyl, då jag är sämre på att parera rekylen med HK än med mus!
Jag gillar AK5C och Ace 52:an mest.
Postad 24 October 2015 - 15:43
Lovar du att du inte kör TangBord/mus?!
![]()
Grymt aimat med en jäkla spak
Nopp, bara spakarna här
Jag skulle tycka det var för lökigt att köra med mus mot folk som kör med handkontroll. Speciellt när man fortfarande kan ha aim assist på. Det blir som att göra med aim bot-fusk på pc som hackers har.
Postad 24 October 2015 - 19:29
Postad 24 October 2015 - 20:25
beat_strandh, kunde inte lägga till dig pga dina inställningar. Har skickat ett meddelande till dig.
Ah ok. I fix
Postad 26 October 2015 - 09:35
Hur har ni pillat med inställningarna, tänkte mest på sensitivity?
Kör med ett par kontrollfreaks och 90 i känslighet.
Postad 27 October 2015 - 16:38
Comunity kartan släpps idag och med den en redig patch verkar det som!
https://eaassets-a.a...allPatch_EN.pdf
http://battlelog.bat...64799904697998/
Edit: Neeejj ![]()
Shotguns
Reduced efficiency of buckshot and flechette at medium range and balanced shotguns better against
each other.
Reduced damage of Buckshot and flechette ammo to lower performance at range
Redigerat av Zerokelvin, 27 October 2015 - 16:41.
Postad 28 October 2015 - 08:12
Blev just dödad av Djungelmeister 4 ggr på typ 6 minuter
Ja han är ett svin!
Postad 28 October 2015 - 18:29
Blev just dödad av Djungelmeister 4 ggr på typ 6 minuter
Haha! Som min farsa brukar säga: Ge dig inte på berg när det finns småsten. ![]()
Ja han är ett svin!
And I´m proud of it! ![]()
Postad 28 October 2015 - 18:49
Fast jag tror mer på att han e berg och du småsten Djungel
Haha, sant.
Levelcap snackar lite om vad han gillar/ogillar med nya patchen:
https://youtu.be/N--nYpxfddg
Själv är jag mest glad att helis/flyg nu har below radar som tillval. Det gör det i alla fall lite enklare att flyga i BF4...
Postad 28 October 2015 - 19:06
Haha! Som min farsa brukar säga: Ge dig inte på berg när det finns småsten.
And I´m proud of it!
Du sköt mig dessutom alltid när jag höll på och pricka någon annan. Men nån dag ska jag minsann hitta dig och åtminstone lyckas mula dig en gång
Postad 28 October 2015 - 19:13
Du sköt mig dessutom alltid när jag höll på och pricka någon annan. Men nån dag ska jag minsann hitta dig och åtminstone lyckas mula dig en gång
Det tror jag absolut att du kommer göra!
Tjoa till nästa gång du är inne och ser mig på slagfältet så bjuder jag in dig till ett party. Jag brukar ofta spela med Beat, Merger och några andra trevliga nissar (från SoS-klanen).
Postad 29 October 2015 - 07:03
Det tror jag absolut att du kommer göra!
Tjoa till nästa gång du är inne och ser mig på slagfältet så bjuder jag in dig till ett party. Jag brukar ofta spela med Beat, Merger och några andra trevliga nissar (från SoS-klanen).
Absolut. Var sjukt kul denna lilla tid jag hann spela på SoS. Stör mig ofta på att så många medspelare skiter i poäng, droppa medpacks, ammo, kämpa mot samma mål mm. Var grym skillnad på SoS.
Postad 29 October 2015 - 08:05
Gun game eller Gun match är roligaste spelformen helt klart.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men detta spel är roligast i conquest. När man inse att man inte kan avgöra en hel match själv och vara på alla flaggor samtidigt samt accepterat att man kommer dö mycket så är CQ det roligaste spelsättet imo
Har ni fixat bågen nu då gubbar?
Hint, den finns på nya banan.
Jepp. Sinnessjukt dåligt balanserat vapen. Antingen så gör dem den onehit kill när man träffar överkroppen eller så snabbar dem på reloaden avsevärt för att göra detta vapen någelunda kul och effektivt
Har ni hunnit testa nya banan osv eller? Är det något att ha?
Ja. Jag gillar den mer och mer. Asbra i Rush oxå
Postad 29 October 2015 - 08:11
Trodde aldrig jag skulle säga detta men detta spel är roligast i conquest. När man inse att man inte kan avgöra en hel match själv och vara på alla flaggor samtidigt samt accepterat att man kommer dö mycket så är CQ det roligaste spelsättet imo
Jepp. Sinnessjukt dåligt balanserat vapen. Antingen så gör dem den onehit kill när man träffar överkroppen eller så snabbar dem på reloaden avsevärt för att göra detta vapen någelunda kul och effektivt
Ja bågen är ju ingen gamechanger, mest cool att titta på ![]()
Postad 29 October 2015 - 08:14
Kul. Får se till att hoppa in snart och prova. Den där bågen vill jag testa också. Började jobba på den en gång i tiden men gömde bort det efter att tank killsen var fixade.
Kan även jag passa på att stämma in i Vincents lovord. Det är en j*vla skillnad att lira detta spel med bra folk. Springa runt själv är enklare i GTA offline
Postad 29 October 2015 - 10:52
Postad 29 October 2015 - 11:20
Våran klan kör i princip endast Conquest Large
Rush kan vara skoj att varva med ibland också.
Postad 29 October 2015 - 17:16
Postad 29 October 2015 - 17:21
Vill nån lägga till mig så heter jag Datta-korv. Min sons smeknamn, han valde det när jag skaffade mitt konto, insåg senare att det inte går att ändra.
Haha. Härligt!
Postad 29 October 2015 - 18:19
Absolut. Var sjukt kul denna lilla tid jag hann spela på SoS. Stör mig ofta på att så många medspelare skiter i poäng, droppa medpacks, ammo, kämpa mot samma mål mm. Var grym skillnad på SoS.
Ja, vi försöker mest fokusera att hjälpa varandra och laget. Det är så jäkla mycket roligare när man spelar med vettiga människor som vet vad samarbete är för något, i jämförelse med många blåbär som skiter i allt förutom sin egen K/D.
Våga vägra båge! Alla springer ju runt med den på nya djungelbanan (min hemmabana, hehe) och försöker leka Rambo.
Vill nån lägga till mig så heter jag Datta-korv. Min sons smeknamn, han valde det när jag skaffade mitt konto, insåg senare att det inte går att ändra.
Haha, skrattade gott första gången jag "träffade på dig" på slagfältet igår. Respektingivande namn! ![]()
Postad 30 October 2015 - 09:12
Hata den där j*vla bågen, hittade med några andra och bestämde mig för att köra den resten av matchen. Slutade 0-15!
Kör oftast med SoS-folk men har inget emot att köra med andra oxå, ser du mig online är det bara att bjuda in i party eller hoppa in i party om jag redan är där. Går under namnet SurPappa på psn.
Postad 30 October 2015 - 10:48
Postad 30 October 2015 - 12:19
Spelade en snabbis mot er härifrån i SoS igår kväll, total förnedring. Blev för mkt gnäll från vissa i squaden så vi hoppade vidare till annat, haha...
haha tyckte jag kände igen en MHB spelare. Blandade ihop dig med hifimarcus PSN nick... vad är det du heter nu igen? vad var det för klantag du hade?
Hoppas du/ni joinar fler gånger. Alltid kul med folk man känner igen... tids nog kommer ni också kunna förnedra folk ![]()
Redigerat av beat_strandh, 30 October 2015 - 12:20.
Postad 30 October 2015 - 13:13
Jag var också inne på SOS servern igår, men har fortfarande ingen koll alls på banorna, så det känns som att man bara springer runt runt ![]()
psn:Laketown
Postad 30 October 2015 - 13:23
Bulldog är bland de få assault-rifles som har 7,62 ammo, därav mer skada osv. Dock kortad pipa så får sämre acc på längre avstånd.
Postad 30 October 2015 - 14:33
Dags för klanmatch snart tycker jag, vi i LEGI får nog låna in lite folk men några ska vi nog kunna skrapa ihop
Postad 30 October 2015 - 16:22
Bara 1 kvar dock..
Postad 30 October 2015 - 17:23
Dags för klanmatch snart tycker jag, vi i LEGI får nog låna in lite folk men några ska vi nog kunna skrapa ihop
Det tycker jag verkligen
Försöker spränga 5 bomber i obliteration, sannerligen inte lätt public...
Bara 1 kvar dock..
But whyyyy?
Postad 31 October 2015 - 09:42
93% win/loss och över 1300 i spm
Sjönk lite i slutet då jag enbart körde ensam i pubs utan ljud när alla flyttade till ps4 och jag inte hade tid att spela så mycket. Tror ingen kan hålla uppe sina stats om dom plötsligt börjar spela helt själva och ändå försöka spela objektiven. Spelet är verkligen till för att spela tillsammans. Så ofantligt mycket roligare. Och så mycket lättare att vinna om man samarbetar!
Vad får msn pröjsa för ps4 + BF idag?
Postad 31 October 2015 - 12:11
BF4 är i princip gratis på PSN, vet inte exakt pris men dom har kört rabatter i några månader nu på både spelet och DLC'er.
Postad 31 October 2015 - 12:27
Absolut!
Merger aka Primare2 var ju och raggade lite med Oni så ni skulle få ihop folk.
Postad 31 October 2015 - 12:32
BF4 är i princip gratis på PSN, vet inte exakt pris men dom har kört rabatter i några månader nu på både spelet och DLC'er.
Grymt. Får kolla upp det då.
Oni? Är det Tobias.Gustavsson och gänget?Absolut!
Merger aka Primare2 var ju och raggade lite med Oni så ni skulle få ihop folk.
Postad 01 November 2015 - 12:34
Har fixat den sista , så nu kan jag lägga spelet på hyllan. ..But whyyyy?
Postad 01 November 2015 - 13:28
Haha! Jävligt sjuk kill jag råkade få in häromdagen.
https://www.youtube....h?v=s1_d_4HT51I
Det roliga är att han jag "råkade döda" är en klankompis till mig. Han blev ganska paff han också. ![]()
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
50 bilder
148 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?