Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N900 *

7894 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 December 2009 - 16:46

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

Jag har precis flyttat och har såklart adressändrat med eftersändning. Tror ni att man måste ringa och ändra sin adress hos nokia.. eller kommer fram ändå. Jag beställde den 19 okt, standrad leverans.. bara fått ett mail.
Eller vågar man ringa supporten och ändra adressen?

Jag skulle inte våga ringa med tanke på allt konstigt som händer på nokia kundservice.

Postad 08 December 2009 - 16:47

diterham32
  • diterham32
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Jag har precis flyttat och har såklart adressändrat med eftersändning. Tror ni att man måste ringa och ändra sin adress hos nokia.. eller kommer fram ändå. Jag beställde den 19 okt, standrad leverans.. bara fått ett mail.

RIng UPS. Tror inte att Nokia hinner ändra det nu.

Postad 08 December 2009 - 16:48

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Exakt samma sak hände mig. de är förjävliga!

Lade du en ny beställning med express leverans eller?

Jag ringde de för ett tag sen och sa att jag vill ha n900an och att min tidigare order var annullerad på grund av något fel hos er, de beklagade och jag lade en ny order, dock så fick jag inte expressleverans han sa att det var densamma som vanlig leverans, Stämmer detta? Sorligt att man ska behöva stå i kö ytterligare en gång....

Postad 08 December 2009 - 16:50

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som inte fått det andra mailet?

Postad 08 December 2009 - 16:51

buan
  • buan
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Undra hur dom tänker när det gäller leverans egentligen. Är det tänkt att man ska ta ledigt helt från jobbet med tanke på att telefonen kan levereras allt mellan 1-3/3-5 dagar och mellan klockan 9-17.00. Det är ju tre dygn du måste passa hela dagen för att inte missa telefonen...

Ja :o
Det borde vara en helt OK orsak till att var ledig från jobbet.

Eller följ via UPS tracking och se vad som händer.
Du får säkert ett emejl också med mer precis datum.
Men håller med, även om det "bara" är en dag mellan 9 och 17 är det inte möjligt att sitta hemma och vänta.

Chauffören brukar ringa upp, och man kommer då överens om leveranstid, ex. inom ett fönster på ett par-tre timmar..

Men detta kan ju falera som allting annat. Har ibland bara fått en lapp i brevlådan om att speditören inte kunnat leverera för att man inte varit hemma - och då har man suttit hemma, redo, och suktat hela tiden.. :)

Postad 08 December 2009 - 16:52

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

Chauffören brukar ringa upp, och man kommer då överens om leveranstid, ex. inom ett fönster på ett par-tre timmar..

Varför kan han inte bara lämna den vid dörren? :)

Postad 08 December 2009 - 16:52

Unregistered5f1ea27c
  • Unregistered5f1ea27c
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Beställde 29/11, och nu är den skickad :)

Postad 08 December 2009 - 16:53

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0

Ring in till shoppen och lägg en ny beställning så skeppas den under den här veckan.
Berätta vad som hänt så kanske de kan kolla upp det hela...

//klas

Hej Klas, ringde dem och de la självklart in en ny beställning där jag förlorade min plats i kön och inte fick någon utskickad idag. En dag hit o dit brukar normalt sätt inte spela någon roll men när man gjort en förbeställning sedan oktober o sen tappar platsen helt o hållet samt måste sköta allt själv så känns det väldigt dåligt.

Postad 08 December 2009 - 16:54

buan
  • buan
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Hör med UPS. Ibland går det bra att styra om paketet om man ex. vill ha det levererat till jobbet istället för hem.

Postad 08 December 2009 - 17:08

Pfizer
  • Pfizer
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som inte fått det andra mailet?

Jag har inte heller fått.
Beställde som sagt 17okt, standard lev

Postad 08 December 2009 - 17:13

Unregisteredf5f0e70b
  • Unregisteredf5f0e70b
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Tack Klas för att ni ändrade er!

Beställde 3/12:e, expressleverans.
Min är på väg nu, skickades idag, fick leveransmailet 15.17.

Ville fixa retur/hävning av köpet av min n97.a först, och se hur Nokia hanterade detta innan jag beställde en N900:a.

Postad 08 December 2009 - 17:26

hagewire
  • hagewire
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Sitter och leker med min N900 :) ska fan sova med den inatt :o

Postad 08 December 2009 - 17:31

buan
  • buan
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Sitter och leker med min N900 :) ska fan sova med den inatt :o

Klart du ska gosa lite! :)

Postad 08 December 2009 - 17:32

Unregistered1211
  • Unregistered1211
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Om man beställer nu från Nokias hemsida, lär man få den skickad denna vecka då?

salle74
  • salle74
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Har vi fått nåt svar om när den kommer att finnas i butik för gemene man?

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0
Nu har jag fått mitt mail!! (PUH*) Det har varit så många turer så jag är fortfarande inte säker förrän jag har den i min hand..

Postad 08 December 2009 - 17:38

matte_amal
  • matte_amal
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Hyfsad aktivitet i denna tråd nu, 8 nya sidor hittills idag :)

Även min N900 har skickats nu (16:29), beställde 091020 med normal leverans. UPS har även registrerat paketet på sin sida.

Surt för ni som började mixtra med era ordrar och fick dom borttagna, det stod om det här redan när jag beställde i oktober, så jag har legat lågt.

Redigerat av matte_amal, 08 December 2009 - 17:40.

Postad 08 December 2009 - 17:45

Ethale
  • Ethale
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Är glad för alla som kommer få sin n900 inom en snar framtid. Kommer nog dröja ett tag innan jag har min i hand då jag beställt den genom en butik i Malmö - eftersom jag skulle vilja kolla lite på den innan jag köper den men den som väntar på något gott..

Kollade även blocket då jag hittade en snubbe som säljer en Nokia n900 - eller det är allafall vad han kallar den. Någon som känner igen den modellen (se länk till annonsen) Blocket annons

/Ethale

Redigerat av Ethale, 08 December 2009 - 17:49.

Postad 08 December 2009 - 17:48

jensw
  • jensw
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
beställde den i slutet av november, pengarna drogs idag och den skickades idag :) trevligt :o

Postad 08 December 2009 - 17:54

Unregisteredf5f0e70b
  • Unregisteredf5f0e70b
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
För er som beställt och fått tracking information. På UPS hemsida kan ni lägga in er mailadress så får ni löpande information om händelser.
Jag hade en not. om exeption men ej hittat nån förklaring.
Bor i en större stad i Mälardalen.

Postad 08 December 2009 - 18:19

kagan
  • kagan
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Kul den är på väg men om vi kan släppa allat prat om när ni får era etc. och snacka lite om telefonen.
Två frågor som ja läst lite om här och där men kanske kan få något bra svar.
ja är väldigt tveksam i dags läget för ja använder MMS rätt ofta(på fyllan me en del :) ).
tror ni de är en app som kommer rätt så snabbt till N900?

Ni som köpt/ska köpa, SKA man köpa ett sk skydd för glaset eller de är bara i vägen eller vad säger ni?
Har aldrig haft med sk helskärm men har en N85 idag utan något skydd och min skärm klrar sig fint trots den utsats både för de ena och andra.
Är de samma skärm fast större förstås eller de är mer känsliga på N900 i och med man trycker på skärmen och använder den?
Hoppas på några vettiga svar.
Lyckos ni som redan fått eller får imorgon.....

Postad 08 December 2009 - 18:33

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

beställde den i slutet av november, pengarna drogs idag och den skickades idag :) trevligt :o

Samma beställningstid här men inget mail att den skickats...verkar vara rena lotteriet.

Jag har även beställt express och betalat extra för det, snacka om bortkastade pengar...

Postad 08 December 2009 - 18:40

lostsoul
  • lostsoul
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
Klas! Kommer det dockningsstation/ställ till N900 längre fram? Finns det andra tillbehör för N900 planerade?

Redigerat av lostsoul, 08 December 2009 - 18:43.

Postad 08 December 2009 - 18:43

Unregistered6144aa51
  • Unregistered6144aa51
  • Användare

• 242 inlägg
  • 0

Klas! Kommer det dockningsstation/ställ till N900:an längre fram? Finns det andra tillbehör för N900:an planerade?

Detta är jag också ute efter!

Jag ställde frågan tidigare och frågar igen:
Borde det inte vara bättre att köpa en bra radio och använda FM-sändaren än att köpa dedikerade högtalare (tex. bluetooth)?

Postad 08 December 2009 - 19:15

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Kul den är på väg men om vi kan släppa allat prat om när ni får era etc. och snacka lite om telefonen.
Två frågor som ja läst lite om här och där men kanske kan få något bra svar.
ja är väldigt tveksam i dags läget för ja använder MMS rätt ofta(på fyllan me en del :) ).
tror ni de är en app som kommer rätt så snabbt till N900?

Ni som köpt/ska köpa, SKA man köpa ett sk skydd för glaset eller de är bara i vägen eller vad säger ni?
Har aldrig haft med sk helskärm men har en N85 idag utan något skydd och min skärm klrar sig fint trots den utsats både för de ena och andra.
Är de samma skärm fast större förstås eller de är mer känsliga på N900 i och med man trycker på skärmen och använder den?
Hoppas på några vettiga svar.
Lyckos ni som redan fått eller får imorgon.....

MMS på fyllan fixar du nog bättre med en annan lur, då det inte finns något datum för mms-funktion.
Kanske inte kommer alls.

Postad 08 December 2009 - 19:28

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
grr, beställde den 15 oktober. Men kan inte hitta någonstans att min skulle vara skickad. :)

ja, beställde bland de första...men får de de bland de sista. VA f*n är det. trodde de skulle skickas i den orning som beställningarna kom in. Eller klarar inte nokias system inte av att hålla reda på datum. Grrr.

Redigerat av theclone, 08 December 2009 - 19:38.

Postad 08 December 2009 - 19:32

raptor18
  • raptor18
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
nokia shops är ett skämt
jag beställde 3 dagar efter dig och min är skickad.
hoppas din är skickad men att du inte fått mail
ring dom imorgon eller logga in och kolla om du fått kolli id

Postad 08 December 2009 - 19:33

tokigt
  • tokigt
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0

JÄVLA NOKIA!!!!!
Bästa xxxx,

Din order (No. 5001xxxxx) har blivit cancellerad då vi ej kunde genomföra transaktionen på det konto-/kreditkort som du uppgivit.
Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att du har möjlighet att på nytt besöka Nokia Shop på http://shop.nokia.se/nokia-se och lägger in en ny beställning.
Innan du lägger in en ny beställning rekommenderar vi dig att läsa om vanlig orderfel.

Med vänlig hälsning,
Nokias kundtjänst

Jag har över 30 lax på kortet och de säger att betalningen inte gått igenom!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK!!!

Suck ja samma här, Historian om cp skadade nokia fortsätter för vissa av oss, borde fan a extra rabatt på telefonen eftersom jag fick lägga en timma utan min arbetstid till att försöka klura ut vad fan nokia hade lyckats med....

Fick först ett bekräftelse mail, och sedan samma som ovan.....

Ringde nokia, och fick det förklarat för mig av en trevlig kille att det var "något" med mitt kort, och att eftersom beställningen var avbeställd däför kunde han inget göra, det var bara att boka nytt igen.
Men inte problem, för att få mina 15% rabatt så var det bara att hälsa ifrån han när jag bokade en ny lur igen....

Fick prata med någon neandertalare som inte fattade vad det var för rabatt och han kunde minsan inte göra något åt det, och för det första fanns jag inte som kund i deras system.... Fuck nokia..... Då exploderade jag och bad han att boka av skiten och sedan (afdasd fasdf¤#%#¤%2¤"34%¤%"¤#¤¤%234234¤""###¤%/%&/&/%&!!!!!!!!!!!)
Värdelösa skräphög.....
Gjode sedan som första killen sa och ringade Mastercard för att höra varför det blivit stoppat....

Fine... sagt och gjort, ringde dom, nähä då skulle man ringa sin bank..... gjorde det... inget fel och dom hade inte ens fått in en förfrågan om att dra eller reservera pengar... Fuck nokia tänkte jag....

Ringde nokia igen,...... ny kille, gav mig rabatt kod som gällde och förklarade att dom hade faft lite problem jadi jadi jadi jadi,,,,,, ny tur till nokia shop....

Den killen hittade mig direkt, 15% rabatt klappat och klart telefonen skulle skickas redan idag............. Gjorde den det då? Nej, fuck nokia,,,,,, MEN pengarna är reservarade och fått ett mail om leverans,,,,,,

Sååå..... skickas i morgon? kommer då troligtvis Fredag..... Kul då åker jag utomlands på morgonen och kan inte ta imot någon ###### lur.. så förbannat trött på nååkia just nu,,,,, jag skjuder av ilska och hat.. Hur fan kan man ha ett sådan system om man missar första dragningen ( vems fel det nu än må vara,,,, då skiter man bara i det.. helt sinnes sjukt)

Och ett sista tillägg som jag bara känner att få skriva just nu............

FUCK NOKIA!!!!!!!!!!!!!

:-P

Postad 08 December 2009 - 19:35

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

grr, beställde den 15 oktober. Men kan inte hitta någonstans att min skulle vara skickad. :)

Sitter i samma sits, konstigt att en del som beställt i december fått sina skickade...turordning my a**

Postad 08 December 2009 - 19:40

Dark_Vertigo
  • Dark_Vertigo
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

JÄVLA NOKIA!!!!!
Bästa xxxx,

Din order (No. 5001xxxxx) har blivit cancellerad då vi ej kunde genomföra transaktionen på det konto-/kreditkort som du uppgivit.
Vi ber om ursäkt för...
...Med vänlig hälsning,
Nokias kundtjänst

Jag har över 30 lax på kortet och de säger att betalningen inte gått igenom!!! JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK!!!

FIck också denna och, nej det kan inte varit fel med numret på kortet, den kör copy-paste från en "password-safe"-applikation, annars skulle ordrar långt tidigare inte fungerat.

Jag fick det mailet först, sen några timmar senare fick jag att ordern inte gått igenom.
Sen gjorde jag en ny beställning för att de är idioter med expressleverans och nu har jag fått mail att jag INTE får min mobil i denna leverans. Dra åt **** nokia, nu köper jag en droid!
Har aldrig varit med om en sån dålig service som denna

Fick också en sådan, därefter blev min bit på följande sätt:

Ringde Nokia-shoppen och han i supporten var saklig&proffsig men personen på försäljningssidan kunde knappt i närheten av korrekt formulerade frågor. Ledsen om man måste ställa kredikortsfrågor så måste man kunna ställa korrekt ställda frågor på ett tydligt sätt och även vid behov vara övertydlig, om jag skulle fått ge betyg efteråt så skulle jag för Nokias skull bett de se över denna person så de inte förlorar sin rätt att kunna acceptera betalning via visa/mastercard. Sedan att denne är lämplig/kunnig inom massa andra områden kan ju av uppenbara skäl inte uttala mig om, men redo för arbeta i detta ledd - nej.
Om denne person skulle varit hälften så proffsig och tydlig som supporten varit så så skulle inte reflektera allt för mycket över det men så var ej nu var je fallet.
Jobbat i support för ett mindre vanligt kreditföretag med genomgången callcoahning och manus etc så har en del inblick av det dagliga praktiska och det bakomstående kontrollerna.

Får ett nytt ordernummer CNL9xx(hade CNL400, beställd mitten av oktober och hamnade sist i kön såklart och inte fått mail att den skickats idag heller bara för det.)

Hopp, för röra till och irritera ännu mer dimper ned efter bekräftelsemailet med ordernumret att

"Tack för din beställning hos Nokia Online Shop. Tyvärr finns produkten som
anges nedan och som ingår i din beställning 8-12-2009 inte i lager."

Som tur är att denna irritation bara varade i kanppt havtimman när mailet med:
"Produkten nedan finns nu i lager och behandlingen av denna del av din
beställning har nu påbörjats...."...kom fram

Sedan får mailet att:
"..Produkten nedan finns nu i lager och behandlingen av denna del av din
beställning har nu påbörjats..."

• Beställningen med kortet gick ju igenom vid beställningstillfället så logiken att man fyllt i fel kortnummer håller ej och tror knappast problemet ligger på min kant av affären. Något som bekräftas av andra skrivande här på forumet.
• Får ringa in till supporten, därmed ödsla totalt onödig tid på min 30min lunch och därmed hamnar sist i kön.

Klas, kompensation någon?
För min del bryr mig inte längre, skulle det knappast längre spela någon roll längre, kommer aldrig beställa något från svenska nokia-shoppen igen och tyvärr och som nuvarande tekniskt rådgivande inför köp så har en viss...central position även om arbetsmässigt ej haft med att göra, dock privat så blev det på några timmar nästan ett tiotal som istället inväntar till dessa kommer tillgängliga från någon mer lokal handlare efter de frågat råd om skulle köpa via nokia-sverigeshoppen och tyvärr, en sådan här hantering bringar rödflagg för mig där det kan dröja mycket längre tills ens betänker mig göra detta igen.

Och det är synd, inte meningen ge alla på denna bit underkänt, finns säkerligen många bra individer som kan sina saker men för ta fram en klysha som lämpar sig här, kedjan är inte starkare än sin svagaste länk.
Detta vet eftersom arbetar nästan dagligen där ser siffror på mätningar utifrån kundnöjdhet så ser hur ett led kan påverka samtliga i både fram och bakåt i ledet.

Postad 08 December 2009 - 19:44

Unregistereda9162e77
  • Unregistereda9162e77
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
HAHA.. Nokia fixar det här snyggt.... försenad FLERA månader.. och nu det här... haha .. vad fan säger man...
säkert 211 barnsjukdomar i n900 med.....
skulle inte förvåna mig ett dugg !!!

hejja nokia

Postad 08 December 2009 - 19:45

tieliese
  • tieliese
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Fyfan vad glad man blir på Nokias support ibland, Min betalning gick inte igenom men när jag nu kom hem så var ja tvungen att göra om ordern med samma kreditkort och det fungerade då...

Eftersom jag nu var tvungen att beställa om så förlora ja min plats i kön och min mobil blir delayade ytterligare, Kundtjänstemannen jag prata med sa att den skulle skickas imorgon, dock så får jag nu ett mail som säger att den inte ens finns i lager????????!

Måttligt arg man blir...

Sa även till han jag beställde av att jag ville ha express leverans, han sade att det skulle gå lika fort ändå, stämmer verligen detta? : O

Orkar inte kolla tråden om du skrivit igen, men jag hade exakt samma problem och ringde dem och de var trevliga och villiga att lösa problemet, trots jag dessutom bytt adress och visa kortet gått ut.

Fick senare också mail att den inte fanns på lager men nån timme senare hade de dragit pengar och nytt mess att den är på gång. Jag tog inte express och räknar inte med att det kommer i veckan. UPS/DHL e inte kända för att leverera direkt snabbt speciellt inte i mindre städer skulle jag tro. DHL/UPS tar nog ordrar beroende på hur många andra leveranser de har i samma stad. Skulle misstänka att ni som bor i mindre stad får vänta längre om man inte tar express men i en större stad spelar det nog ingen roll.

Själv valde jag leverera det till mitt jobb i en liten förhoppning att det "kanske" går fram snabbare då eftersom juag vet att både DHL och UPS levererar dit var dag :)

Postad 08 December 2009 - 19:49

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

HAHA.. Nokia fixar det här snyggt.... försenad FLERA månader.. och nu det här... haha .. vad fan säger man...

hejja nokia

Barnsjukdommar kan jag leva med. Men de ska leverera i den orning som sagts och hela tiden visats på deras hemsida och inte slumpa ut vilka som ska få telefoner. Skickas inte min imorgon blir jag helt galen.

Redigerat av theclone, 08 December 2009 - 19:55.

Postad 08 December 2009 - 19:50

urgf
  • urgf
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Min är på väg :o:D:D blev skickad idag och beställde 7.11 ! (i Finland förstås :) )

Postad 08 December 2009 - 19:55

tieliese
  • tieliese
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

Undra hur dom tänker när det gäller leverans egentligen. Är det tänkt att man ska ta ledigt helt från jobbet med tanke på att telefonen kan levereras allt mellan 1-3/3-5 dagar och mellan klockan 9-17.00. Det är ju tre dygn du måste passa hela dagen för att inte missa telefonen...

Så fungerar UPS och DHL och e knappast Nokias fel! Jag kan dock tipsa att försöka få den levererad till ert arbete om ni har möjlighet att ta emot det där istället.

Har ni ordern lagd och det e på väg via UPS/DHL ring INTE Nokia och fråga utan ring DHL/UPS direkt då. (Förutdsatt ni har kollid då förståss så kanske det löser sig lättare :-)

Postad 08 December 2009 - 20:00

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

Orkar inte kolla tråden om du skrivit igen, men jag hade exakt samma problem och ringde dem och de var trevliga och villiga att lösa problemet, trots jag dessutom bytt adress och visa kortet gått ut.

Fick senare också mail att den inte fanns på lager men nån timme senare hade de dragit pengar och nytt mess att den är på gång. Jag tog inte express och räknar inte med att det kommer i veckan. UPS/DHL e inte kända för att leverera direkt snabbt speciellt inte i mindre städer skulle jag tro. DHL/UPS tar nog ordrar beroende på hur många andra leveranser de har i samma stad. Skulle misstänka att ni som bor i mindre stad får vänta längre om man inte tar express men i en större stad spelar det nog ingen roll.

Själv valde jag leverera det till mitt jobb i en liten förhoppning att det "kanske" går fram snabbare då eftersom juag vet att både DHL och UPS levererar dit var dag :)

Jag bor i en mindre stad och jag har shoppat en del internationellt både eu och us. Det har ALDRIG haft någon betydelse att man bor i en mindre håla, UPS, DHL och Fedex...ALLA har levererat omgående. Så slutsatsen jag drar är att Nokia shop inte har en j-ä-v-l-a aning hur man sköter online business. Det är avsändaren som bestämmer när fraktbolaget skall hämta upp och leverera till kund, inte f-a-n är det fraktbolaget som avgör när och var dom levererar.

Jag har betalat för expressleverans så när man ser hur detta gått till blir jag bara äckligt förbannad!!

Postad 08 December 2009 - 20:05

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Nu fick jag också (äntligen) "följ din order"-länken!

vilken länk är det här?

Postad 08 December 2009 - 20:05

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Själv valde jag leverera det till mitt jobb i en liten förhoppning att det "kanske" går fram snabbare då eftersom juag vet att både DHL och UPS levererar dit var dag :o

Ah fan, När hände detta gjorde du bokningen igen idag eller? Jag ringde de runt 4a och har fortfarnade inte fått något mail om att de har dragit pengar eller att telefonen är i lager :) Hoppas att det dras pengar imorgon

Postad 08 December 2009 - 20:15

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
klas...styr upp er webshop. Den är under all kritik!

Postad 08 December 2009 - 20:19

clooak
  • clooak
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

klas...styr upp er webshop. Den är under all kritik!

Villig att hålla med dig, bra försök men det krävs lite mera jobb

Postad 08 December 2009 - 20:20

klasstrom
  • klasstrom
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Om man beställer nu från Nokias hemsida, lär man få den skickad denna vecka då?

Det var iaf status när jag gick från jobbet i em.

Postad 08 December 2009 - 20:21

jensw
  • jensw
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Samma beställningstid här men inget mail att den skickats...verkar vara rena lotteriet.

Jag har även beställt express och betalat extra för det, snacka om bortkastade pengar...

när beställde du?

förstår om det ä tråkigt för de som drabbades av nokias misstag idag. men ibland undrar man ju hur det är med språket. förstår att man är sur. men ibland undrar man ju :)

Postad 08 December 2009 - 20:28

klasstrom
  • klasstrom
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

hejja nokia

faktiskt inte. är ruggigt nöjd med kvaliteten på N900 rakt av. olyckligt att läsa om vissa som blivit drabbade av leveransbekymmer. kan inte göra annat än fw till ansvariga för shoppen. ps bästa tillbehöret till N900 är en DC-11 eller liknande. använder man den som jag konstant uppkopplad och pillandes så behövs det extra laddning... skärmskydd kan ni strunta i enligt min mening.

klas

Postad 08 December 2009 - 20:30

torsten85
  • torsten85
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Nu har man fått planerat leveransdatum
10/12/2009

status: På väg - i tid

Postad 08 December 2009 - 20:30

Tech
  • Tech
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0

när beställde du?

förstår om det ä tråkigt för de som drabbades av nokias misstag idag. men ibland undrar man ju hur det är med språket. förstår att man är sur. men ibland undrar man ju :o

Mitten av november, men det finns ju personer här som beställt i oktober och inte fått den skickad idag.

Aja språket blir lätt så när man går igång :) När man väntat i flera månader så var ju detta bara droppen.

Varför skriva att man skickar i den ordning beställningar kommit in när man uppenbarlingen INTE gör det?

@Klas Ström
snacka med någon ansvarig angående er onlinebutik. Det kan kanske förbättras så att ni kan bli stora online, nu känns det som er shop går vind för våg. Våga konkurera med dom stora etablerade, jag betalar gärna ett högre pris för bra service och korrekt information.

Postad 08 December 2009 - 20:42

Unregisteredf5f0e70b
  • Unregisteredf5f0e70b
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Som sagt...
Beställde 3/12 och det verkar som luren dyker upp i morgon... :-)

Tracking Detail
Your package is on time with a scheduled delivery date of 09/12/2009.

Tracking Information
Tracking Number:
XXXXXXXXXXXXXXX
Status:
In Transit - On Time
Scheduled Delivery Date:
09/12/2009
Shipped To:
VASTERAS, SE
Shipped/Billed On:
08/12/2009
Type:
Package
Service:
UPS SAVER
Weight:
.10 Kg

Redigerat av Unregisteredf5f0e70b, 08 December 2009 - 20:44.

Postad 08 December 2009 - 20:43

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Jippy, jag beställde min förra veckan och har även jag fått min levererad. Får väl bara hoppas den kommer imorgon då :)

Postad 08 December 2009 - 20:43

stoffen79
  • stoffen79
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Nu har man fått planerat leveransdatum
10/12/2009

status: På väg - i tid

Hade du express eller vanlig leverans?

Postad 08 December 2009 - 20:44

razumichin
  • razumichin
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Scheduled Delivery Date:
09/12/2009

Express, Stockholm :)

Postad 08 December 2009 - 20:46

torsten85
  • torsten85
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Hade du express eller vanlig leverans?

Express men bor i en av de där städerna som skulle ta en dag extra till. annars hade man nog fått den i morogn

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.