Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17)
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 17 October 2013 - 07:52
Om du klickar på ikonen med tre prickar på youtube med streck mellan dem och kopierar den adressen istället så ser det ut så här
http://youtu.be/rnQmvHsv5Tc
Postad 17 October 2013 - 08:18
Om du klickar på ikonen med tre prickar på youtube med streck mellan dem och kopierar den adressen istället så ser det ut så här
hade lite väl bråttom när jag la in den. haha. tack för påminelsen
Postad 21 October 2013 - 20:35
Postad 21 October 2013 - 21:21
@eurogamer: Xbox One will play Windows 8 apps, Dell claims. Cross-platform support for phones, desktops and tablets. http://t.co/PAva3AniIc
Wow, alla dessa 10 000 tals värdelösa appar funkar på Xbox One också.....kul.
Hade varit bra om där fanns bra appar från början...
Postad 21 October 2013 - 21:32
Postad 21 October 2013 - 22:23
Nu har jag ingen Windows phone eller win 8 så har ingen aning om hur bra apparna är men tänker att mångfald är bra. Måste ju finnas vissa guldkorn. Vlc t ex, har för mig att de skulle släppa någon app. De hade väl en kickstarter för den.
Jag har det och kan säga att Windows Store är en slående besvikelse.
Nej där är inget VLC. Där finns dock ViaPlay och Netflix men det hittar du på dagens konsoler. Ingen Spotify heller. Alla övriga svenska streamingtjänster saknas med undantaget Headweb (woho?).
Annars är det massa sociala appar men även det är ju "standard" idag.
Intressant kan vara hur spelen i Windows Store kommer / eller inte kommer fungera,
Postad 22 October 2013 - 05:33
Nej där är inget VLC.
Det bör ju komma dock. Tråkigt att det är så skralt och dåligt i övrigt. Kanske blir bättre med xbox får man hoppas.
Postad 26 October 2013 - 14:45
http://imgur.com/a/yFMyO#igt1do7
Redigerat av Zerox_no1, 26 October 2013 - 14:46.
Postad 30 October 2013 - 09:49
Börjar bli taggad nu. Ge mig min tyska xbox one snarast! :-)
Postad 30 October 2013 - 09:52
Om varje spel ska kräva 35-50GB på hd så kan man ju inte äga speciellt många spel, ell riaf inte ha mkt fler än 10 installerade. Räcker iof.
Börjar bli taggad nu. Ge mig min tyska xbox one snarast! :-)
Hur skulle det funka med externa hårddiskar då? Skitspel som Knack på PS4 tog väl upp 37gb om jag inte minns fel.
Postad 30 October 2013 - 09:57
Postad 30 October 2013 - 13:27
DU är ett skitspelHur skulle det funka med externa hårddiskar då? Skitspel som Knack på PS4 tog väl upp 37gb om jag inte minns fel.
Postad 30 October 2013 - 14:50
DU är ett skitspel
Haha!
Höll på och flabba ihjäl mig när jag häromdagen sån nån stackars spelskribent (eller vad hon nu var) sitta i nyhetsmorgon på TV4 och spela det. Såg otroligt trist ut och det såg dessutom ut som hon ville avlida av tristess.
Postad 30 October 2013 - 18:18
Postad 30 October 2013 - 18:31
Shut your goddamned mouth! Ska du inte skaffa en avatar? Du känns så.... själlös utan en.Säkert bra om man gillar såna spel, men det slutade man väl med efter man fyllde nio?
Postad 30 October 2013 - 18:51
Postad 30 October 2013 - 22:33
Fääärdig!
Du gjorde fel, avataren skall vara Nintendo-relaterad och utöver det bör du snarast skaffa dig ett Wii U. Annars blev det bra.
Postad 30 October 2013 - 22:38
Vincent har ju spännbild! Det här går hamd i hand med när mina codpolare ska börja svära över mina armar igen. Så tack för instruktionenMen va faen, byt tillbaka igen
Postad 30 October 2013 - 23:28
Postad 30 October 2013 - 23:37
Postad 31 October 2013 - 05:59
Snarare Zartok the one. Jag vet att ni drömmer om mig hela bunten...Trodde det var något nytt här, ni får döpa om trådet till Zartok One
Postad 31 October 2013 - 12:02
- PS4 won’t support blu-ray out of the box
- PS4 will not support media servers, DLNA functionality
- PS4 won’t support external hard drives, specs replacement drives
- PS4 will not support mp3 playback
- PS4 will not have any multitasking at launch, regardles of patch. (??)
http://www.polygon.c...a-functionality ang DLNA.
Postad 31 October 2013 - 12:04
det här är en xbox one-tråd..Hmm, vad ska man säga? Jag är verkligen inte brydd. Sony har aldrig kunnat leverera mjukvara. Kolla bara på PS3, ser mer eller mindra likadan ut nu som vid release medans 360 är, mjukvarumässigt, en helt annan konsol.
- PS4 won’t support blu-ray out of the box
- PS4 will not support media servers, DLNA functionality
- PS4 won’t support external hard drives, specs replacement drives
- PS4 will not support mp3 playback
- PS4 will not have any multitasking at launch, regardles of patch. (??)
http://www.polygon.c...a-functionality ang DLNA.
Postad 31 October 2013 - 12:40
Postad 31 October 2013 - 15:46
Det du måste göra är att chatta med dem.
Chatten finns längst upp till vänster om Kontakt. Den är dock ej igång jämt så gå tillbaka och kolla några ggr. Så fort den syns så chatt amed dem och ge beställningsnummer mm så fixar de det.
Postad 31 October 2013 - 21:14
Postad 31 October 2013 - 21:29
Säger det mesta egentligen om allt som cirkulerar just nu och hur lätt saker missförstås.
Testa Ryse idag, riktigt grym grafik och roligt Det där med QTE som alla skriver, glöm det, märke inget sådant dom 15 min jag spelade.
Hur kändes kontrollen jämfört med Xbox 360?
Postad 31 October 2013 - 21:53
Postad 31 October 2013 - 22:00
Jag har avbeställt från Microsoft Germany (och sen beställt igen).
Det du måste göra är att chatta med dem.
Chatten finns längst upp till vänster om Kontakt. Den är dock ej igång jämt så gå tillbaka och kolla några ggr. Så fort den syns så chatt amed dem och ge beställningsnummer mm så fixar de det.
Tack ska kika imorgon om chatten dyker upp...
Postad 01 November 2013 - 08:12
Förresten, vad är QTE?
Postad 01 November 2013 - 08:14
Berätta mer om Ryse intrycken. Imponerade det? Verkade det roligt? Sådant spel som säger när du ska trycka på vilken knapp? Förresten, vad är QTE?
QTE är förkortning för Quick Time Event, eller precis som du frågade efter, det visar vilken knapp man ska trycka på.
Och som jag skrev tidigare så kommer det inte vara så, utan det har blivit ett stort missförstånd pga E3-visningen. Lyssna på podcasten jag hänvisade till så får ni en förklaring till detta.
Postad 01 November 2013 - 08:49
Berätta mer om Ryse intrycken. Imponerade det? Verkade det roligt? Sådant spel som säger när du ska trycka på vilken knapp?
Förresten, vad är QTE?
Jag blev riktigt imponerad av grafiken, sen e jag en sucker för romartiden så det gör detta spel extra intressant. Det jag körde var en galdiatormatch, var aldrig något "tryck på X" utan det funkar precis som assassin's creed.
Postad 01 November 2013 - 12:26
Tack ska kika imorgon om chatten dyker upp...
Går det få tag i en Xbox One där på den tyska Microsoft sidan med Fifa 14 (Day one edition)? Hittar ingen....
Postad 01 November 2013 - 14:04
Även jag är en sucker på romartiden så kan nog bli ett köp.
Postad 03 November 2013 - 18:52
Vad tror ni? Jag har gissat på februari själv. Många säger mars eftersom februari är en dömånad.
Postad 03 November 2013 - 19:18
Det är väl just därför iofs.Fasen dåligt drag här i tråden efter att ms fixade allt skit som dom fått kritik för.
Postad 03 November 2013 - 19:22
Jag tror den kommer i februari och då blir det ett köp
Postad 03 November 2013 - 19:33
Just ghosts var jag säker skulle köras 1080p på alls enheter då jag fått för mig att det bara är en upphottad grafikmotor. Men det kanske är rätt mycket som förändrqts och därmed svårt att få xboneversionen färdigprogrammerad typ.Är själv lite besviken på att X1 kör i 720p på CoD Ghost, jag kan förstå att det inte är 4K men åtminstone 1080p skall man kunna förvänta sig av en ny box som skall hålla i 5-10 år. Men det viktiga är spelbarheten att allt flyter fint och man slipper för mycket lagg i multiplayer FPS som är i princip de enda spel jag kör, längtar till Titanfall.
Jag tror den kommer i februari och då blir det ett köp
Postad 03 November 2013 - 19:39
Fasen dåligt drag här i tråden efter att ms fixade allt skit som dom fått kritik för. Men det kanske är pga att vi får vänta på releasen också?
Vad tror ni? Jag har gissat på februari själv. Många säger mars eftersom februari är en dömånad.
Tror ni på februari? Jag har en förbeställd på Elgiganten, mest för att Xbox-kontrollen är överlägsen PS4an. Kommer alla europiska versioner få Fifa14? Läste det någonstans...
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
6 bilder
8 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?