Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Ericsson P990

491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson P990i (Mobiltelefoner) 1 7.848484 (32) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 21 April 2007 - 18:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Näää...Den är ju kunglig :)

Tror inte det finns bättre telefon just nu.... :(

Ska va Nokia N95 då kanske :unsure:

Du har bara haft otur...Kan man drabbas av oavsett märke :P

Postad 22 April 2007 - 11:56

zx_spectrum
  • zx_spectrum
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Näää...Den är ju kunglig  :)

Tror inte det finns bättre telefon just nu.... :)

Ska va Nokia N95 då kanske  ;)

Du har bara haft otur...Kan man drabbas av oavsett märke B)

<{POST_SNAPBACK}>

Otur?

Vi köpte 4st på företaget, alla har fått lämna in mobilen minst 1 gång... Otur? Nja.
Vissa affärer har ju tom slutat sälja den... Otur? Nja.

Synd att S-E misslyckades färdigställa mobilen, då jag egentligen gillar P990... när den fungerar. Men det gör den ju inte...:rolleyes:

Redigerat av zx_spectrum, 22 April 2007 - 12:06.

Postad 22 April 2007 - 12:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jasså..Men när köpte ni dom ?

Vet att det var mycket trubbel i början..
Min fungerar då mycket bra..Inga omstarter eller andra buggar..

Men jag har väl kanske haft tur :)

Postad 22 April 2007 - 17:31

djungel-Jim
  • djungel-Jim
  • Lärjunge

• 314 inlägg
  • 0
Finns det någon "mer"-knapp när man har luckan öppen på telefonen? Jag skulle hjälpa pappa med att ställa in telefonen idag och tänkte det skulle va en enkel match då jag är van vid min w950.. Men jag fastnade ofta med att jag inte hittade någon "mer"-knapp när jag hade luckan öppen.. t.ex i telefonboken.. När luckan är stängd i något program fanns det en "mer"-knapp på skärmen, men i samma program med luckan öppen förstod jag inte hur man kommer åt "mer-funktionaliteten"... om ni förstår vad jag menar! :)

Postad 22 April 2007 - 19:06

zx_spectrum
  • zx_spectrum
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Jasså..Men när köpte ni dom ?

Vet att det var mycket trubbel i början..
Min fungerar då mycket bra..Inga omstarter eller andra buggar..

Men jag har väl kanske haft tur  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Vi köpte telefonerna dec 06 - jan 07.

Men som sagt, är mest irriterad då jag gillar mobilen och dess funktioner... :)

S-E få en chans till, skall lämna in mobilen imorgon... får jag tillbaka den med buggar eller andra fel, får det bli Nokia framöver.

Postad 22 April 2007 - 19:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hmm ok...Gissar att ni uppdaterat till nyaste fw ?

Bara byta..Kan ju inte stå ut me vad som helst...Allra helst när man använder telefonerna i jobbet.

Är lite sugen att byta jag med,men det stör mig att sony inte kan komma med nån ny värsting telefon..Är inte riktigt så sugen på att köpa en nokia..
Undrar om det är mycket problem me N95 ?

Men det skulle vara kul att prova nån telefon med windows mobile..
Man skulle ha varit telefonförsäljare :)

Postad 22 April 2007 - 21:48

PatrikJ
  • PatrikJ
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Synk med BT funkar för mig. Brukar köra "auto" så varje gång jag kommer i närheten av datorn så synkar den...  Min erfarenhet av BT  rent allmänt, är att det brukar strula på PC-sidan aveseende drivrutiner/mjukvara etc.

En annan sak: Under senaste uppgraderingen hängde den sig på 92%... väntade 30 min. Startade om hela processen och då funkade det till 100%. Strange.

Jag tycker att P990 fungerar mycket bra nu. Betydligt stabilare och snabbare än i höstas när den var ny. Det känns som den funkar som den ska nu, och att jag tidigare gick omkring och betatestade gratis åt SonyEricsson  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag får bara ett meddelande om att "tjänsten stödjs inte på telefonen". Kan det vara fel på BT:n eller är den kanske för gammal för att klara P990? Vad är det för modell du använder?

Postad 24 April 2007 - 11:55

hellmelt
  • hellmelt
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

har även testad med nya PC Suite (1.3.11)

Hur får man tag i den? På SEs hemsida hittar jag bara PC Suite 1.2.15.

Min Laptop och telefonen hittar varandra, men när jag försöker synka med Outlook blir det "Allmänt fel, synkronisering kunde ej startas". Tänkte jag skulle se om det går bättre med ny mjukvara.

/hellmelt

Postad 24 April 2007 - 13:58

hellmelt
  • hellmelt
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

Ser först till att formatera den interna disken, sedan en master reset. Och efter det så gör en ny update

Hur formaterar man den interna disken. :rolleyes:

Menyvalet för master reset har jag hittat.

/hellmelt

Postad 24 April 2007 - 14:08

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Synk med BT funkar för mig. Brukar köra "auto" så varje gång jag kommer i närheten av datorn så synkar den...  Min erfarenhet av BT  rent allmänt, är att det brukar strula på PC-sidan aveseende drivrutiner/mjukvara etc.

En annan sak: Under senaste uppgraderingen hängde den sig på 92%... väntade 30 min. Startade om hela processen och då funkade det till 100%. Strange.

Jag tycker att P990 fungerar mycket bra nu. Betydligt stabilare och snabbare än i höstas när den var ny. Det känns som den funkar som den ska nu, och att jag tidigare gick omkring och betatestade gratis åt SonyEricsson  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag får bara ett meddelande om att "tjänsten stödjs inte på telefonen". Kan det vara fel på BT:n eller är den kanske för gammal för att klara P990? Vad är det för modell du använder?

<{POST_SNAPBACK}>

Du försöker nog synkronisera med någon inbyggd funktion i dett bluetoothprogram. Öppna mrouter och sök efter telefonen på bluetoothfilken och välj där sedan att ansluta den.

Postad 24 April 2007 - 14:10

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Min Laptop och telefonen hittar varandra, men när jag försöker synka med Outlook blir det "Allmänt fel, synkronisering kunde ej startas". Tänkte jag skulle se om det går bättre med ny mjukvara.

/hellmelt

<{POST_SNAPBACK}>

Var fel i readmefilen så troligen därför den är borttagen.

Du har inget å,ä,ö eller annat utökat tecken i ditt datornamn?

Postad 24 April 2007 - 14:27

hellmelt
  • hellmelt
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

/hellmelt

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Nej. Datorn heter Ferrari och är röd :rolleyes: .

Postad 24 April 2007 - 22:18

PatrikJ
  • PatrikJ
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Jag tycker att P990 fungerar mycket bra nu. Betydligt stabilare och snabbare än i höstas när den var ny. Det känns som den funkar som den ska nu, och att jag tidigare gick omkring och betatestade gratis åt SonyEricsson  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Du försöker nog synkronisera med någon inbyggd funktion i dett bluetoothprogram. Öppna mrouter och sök efter telefonen på bluetoothfilken och välj där sedan att ansluta den.

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar för detta! Nu gick det. Jag gjorde dock en dum grej. Försökte att avinstallera den medföljande programvaran och under själva avinstallationen hängde sig allt. Nu fungerar varken att ansluta P990:n med USB eller BT och det går varken att avinstallera den medföljande programvaran eller avinstallera/uppgradera SonyEricssons PC-suite. Allt hänger sig efter ett tag.

Några förslag på vad detta skulle kunna bero på?

Postad 24 April 2007 - 23:35

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Jag tycker att P990 fungerar mycket bra nu. Betydligt stabilare och snabbare än i höstas när den var ny. Det känns som den funkar som den ska nu, och att jag tidigare gick omkring och betatestade gratis åt SonyEricsson  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar för detta! Nu gick det. Jag gjorde dock en dum grej. Försökte att avinstallera den medföljande programvaran och under själva avinstallationen hängde sig allt. Nu fungerar varken att ansluta P990:n med USB eller BT och det går varken att avinstallera den medföljande programvaran eller avinstallera/uppgradera SonyEricssons PC-suite. Allt hänger sig efter ett tag.

Några förslag på vad detta skulle kunna bero på?

<{POST_SNAPBACK}>

Avinstallation kan ibland ta mycket lång tid. Men om den hänger sig utan fel, prova felsäkert, radera c:\program\intuwave samt sony ercisson\mobile4, starta om och installera igen.

Postad 24 April 2007 - 23:38

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

/hellmelt

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Nej. Datorn heter Ferrari och är röd :D .

<{POST_SNAPBACK}>

Skumt. Kolla att du inte har nåt som kan spärra dxp syncml.exe. Utökat tecken i datornamnet ger annars det felet :blink:

Postad 25 April 2007 - 18:31

zx_spectrum
  • zx_spectrum
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Hmm ok...Gissar att ni uppdaterat till nyaste fw ?

Bara byta..Kan ju inte stå ut me vad som helst...Allra helst när man använder telefonerna i jobbet.

Är lite sugen att byta jag med,men det stör mig att sony inte kan komma med nån ny värsting telefon..Är inte riktigt så sugen på att köpa en nokia..
Undrar om det är mycket problem me N95 ?

Men det skulle vara kul att prova nån telefon med windows mobile..
Man skulle ha varit telefonförsäljare  <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Ja- uppdaterat fw och allt... men som sagt nu är den på reparationen, hoppas den kommer pigg och glad tillbaka :-)

När det gäller N95 så verkar den vara mobilen att ha just nu... vet inte om man får länka till andra sidor, gör ett försök... läste lite om den i dagens Göteborgs Posten

http://www.gp.se/gp/...?d=400&a=339026

Ha en trevlig lässtund ;-)

Postad 29 April 2007 - 11:17

Sebastian1
  • Sebastian1
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Är både ny här och ny med min P990. Den fungerar perfekt och jag känner inte igen mycket av det ni beskriver här. Jag har dock bara använt telefonen i 2 veckor, det kanske kommer, jag kanske har tur. Vem vet.

Men hur som helst så undrar jag hur man byter mellan 3G och 2G nät?

Sen så skulle jag vilja veta hur man avinstallerar program, eller tar bort program som inte funkar alternativt går att öppna. Har installerat div program som jag inte vill ha kvar längre, men jag förstår inte hur jag ska avinstallera dem.
Saken är den att när jag går in på verktyg -> kontrollpanelen -> annat -> avinstallera, så finns inte programmen där. Varken på telefonminnet eller på minneskortet.

Har redan läst igenom varje sida i hela tråden och jag kan säga att det ni har skrivit har varit till stor hjälp.
Keep on rocking.

Redigerat av Sebastian1, 29 April 2007 - 11:19.

Postad 30 April 2007 - 00:37

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
För att byta mellan GSM och 3g går du in i kontrollpanelen-->anslutningar-->mobilnät och sen går du in på "menyn högst upp" om du förstår vad jag menar och går in på GSM/3G-nät

Postad 30 April 2007 - 07:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Förmodligen måste du ha en olåst telefon..

Gick då inte att låsa på gsm med min LG låst till Tre...
Samma med en kompis som är låst till Telia

Postad 05 May 2007 - 19:14

zx_spectrum
  • zx_spectrum
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Fick min P990 tillbaka från reparation nr 2 i fredags... Nu funkar kameran, men inte knapplåset...

Fy f*n.

Postad 06 May 2007 - 16:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jasså..Det lät ju inget vidare :)

Kan inte Sony ericsson komma med nån ny värsting telefon som spöar skiten ur N95...
Tar som emot att byta till nokia men det skulle va skoj att testa

Postad 07 May 2007 - 16:18

Unregistered960
  • Unregistered960
  • Beroende

• 1036 inlägg
  • 0
Jag har nu fått igång mitt internet via Wlan. Det räckte inte att trycka "apply" när jag ändrade kryptering i routern, utan jag var även tvungen att gå in i tools och "system commands" och spara mina inställningar för att sedan göra omstart på routern, sedan funkade det! Lite mysko att apply inte räckte.... (D-link)

Postad 17 May 2007 - 00:03

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Har precis uppdaterat till nya mjukvaran och håller på att starta upp den, hoppas som f-n att alla minnes buggarna e borta nu. Håll tummarna för mig:)

tlllägg: har funkat fint än så länge, märkte en välkommen nyhet att de lagt in direktknapp för högtalartelefon. så om du inte uppdaterat ännu så rekommenderar jag det starkt.

Redigerat av adp-303, 17 May 2007 - 04:22.

Postad 17 May 2007 - 19:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hallå..Är det möjligt att komma åt sin dator från P990 via blåtand el wlan..

Alltså att jag kan ligga i soffan å ta grejor från min dator via telefonen?
Vore ju som kul om än inte så nödvändigt ;)

Tycker att det borde gå att dela ut på nå sätt...
Har försökt men jag är inte kung på såna grejor :lol:

Edit
Fattar inte varför den inbyggda webläsaren är så kass...
Opera mini funkar ju mycket bättre...Finns det nå man kan ta hem för att den ska funka bättre..
Som bra om man kan ha skärmen liggande å surfa..
Om ni förstår vad jag menar :D

Redigerat av moparman, 17 May 2007 - 20:19.

Postad 18 May 2007 - 19:32

glemmy
  • glemmy
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0
Min pappa fick just en P990i med 3-abonnemang.
Vi lyckas inte byta språk på den.
När man väljer svenska startar den om men allt är fortfarande på engelska. Telefonen verkar dock tro att den är på svenska eftersom det står som markerat.

Någon som råkat ut för liknande?
Lösning?

Postad 19 May 2007 - 15:59

Denethor
  • Denethor
  • Veteran

• 1682 inlägg
  • 0
Vad har du för FW glemmy?
Kan vara så att det löser sig med en update.

Postad 20 May 2007 - 20:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Går det att komma åt datorn via telefonen ?
Är det verkligen ingen som vet ?

Går det med nån telefon ?

Postad 21 May 2007 - 10:23

Uzbak
  • Uzbak
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jasså..Det lät ju inget vidare  :wub:

Kan inte Sony ericsson komma med nån ny värsting telefon som spöar skiten ur N95...
Tar som emot att byta till nokia men det skulle va skoj att testa

<{POST_SNAPBACK}>

näe jag håller med, SE har ju släppt en efterföljare till p990i dåra den sk p1:an men den har inte alla funktioner som nokias n95 har... men jag skulle inte tro att det dröjjer länge till innan en motsvarighet till n95 kommer från SE.

förresten har jag hört rykten om att SE inte tänkter fortsätta utveckla mjukvaran för p990i utan satsar nu mer på p1:an.
kan någon bekräfta detta någon som jobbar på SE kanske?

Postad 21 May 2007 - 11:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
P1 är väl snarare en efterföljare till M600i..Hoppas jag iaf...

Står i en tråd på www.my-symbian.com att det kommer att komma en efterföljare till P990..
Hur väl det stämmer kan jag dock inte säga men det låter troligt tycker jag

Postad 22 May 2007 - 07:48

illvet
  • illvet
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
är egentligen väldigt nöjd med min P990i. Men jag lyssnar mycket på musik i min mobil så jag skulle vilja ha en WP eller PW mobil. In med en riktig musikspelare och för övrigt samma funktioner som P990i (förbättrade). Inbyggd radioantenn så man kan köra med BT-ljud. Lite tunnare, sjyst färgsättning som w-mobilerna.

Postad 01 June 2007 - 12:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Alltså ska det verkligen inte gå att få telefonen att fatta att jag har fått mail....Hotmail..

Funkar när jag får mail till min Tre mail...

Annars så är det ju en handikappad telefon....
Det stör mig rätt mycket :unsure:

Tror jag måste köpa mig en telefon där det funkar..
Och vad är det för ide att ha en webbläsare som inte fungerar? *sjunger* blir så gud förbannat åpa apparata å häjn me data :unsure:

Känner mig på gnällhumör idag ;)

Postad 06 June 2007 - 10:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hej jag har ett problem...

Hur får jag Gmail att funka??

Testat att försöka få Tre att skicka inställningar men då står det bara att jag har fel lösenord fast jag inte har det så då försökte jag mig på att skriva in inställningarna manuelt...
Jag kan skicka mail men det fungerar inte att hämta...

Någon som har nått tips ?

Postad 06 June 2007 - 13:26

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0

Hur får jag Gmail att funka??

<{POST_SNAPBACK}>

Provat detta?

http://mail.google.c...out_mobile.html

Postad 06 June 2007 - 14:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Alltså det funkar om jag startar gmail progamet.men jag skulle vilja att det gick att hämta gmail direkt till telefonen utan att starta programet om du förstår vad jag menar.så jag kan ställa in att den ska hämta mail var annan timma tex

Postad 07 June 2007 - 10:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Står det inte i Gmails hjälp vad du ska ha för pop/imap inställningar?

Postad 07 June 2007 - 11:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tjaa..Vet faktiskt inte men jag har tagit inställningarna för Gmail från Tre:s hemsida och fyllt i..

Jaja spelar ju inte såå stor roll..Iinte så jobbigt att öppna gmail och kolla om jag fått mail..

Hade ju bara varit lite bättre om mailen skickas direkt till min telefon :)

Postad 18 June 2007 - 08:34

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
Det har kommit en ny uppdatering på SEUS. Den kom i fredags...

CDA: R6D23
Phone: R9G007
Bluetooth: R5A01
Organizer: R6D23

Citerar en kille från Esato:

improvements:
1) startup is faster
2) overall aplication and menus are also faster
3) browser also faster (new opera version) however havent checked flash menus yet
4) camera seems to be improved, autofocus definately more responsive, video recording seems better however u can still notice horizontal lines
5)new icons for .jar or .sis files in file explorer
6) more RAM

Bugs:
1) worst bug is, with flip removed, wen u press spacebar to make a call, the fone makes a flight mode beep sound and nuthing happens (u may notice a glimpse of the call menu, but instantneously dissapears), also happens wen keys are locked
2) When u pause a video (like demo) the sound keeps playing for a few seconds more and then stops, i think some people had this problem in R5 aswell

Also, dunno if this is new or not, but there is a couple of new options in the screensaver menu.

Postad 18 June 2007 - 08:45

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
En intressant sida: http://uiq3.sourcefo...x.php/CDA/P990i

Där kan bla ni med 3-brandade telefoner se att de fortfarande ligger på R4 :D

Postad 19 June 2007 - 08:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tjenare P990 ägare har ni fått http://m.youtube att funka på eran mobil ?
Min buffrar upp men sen händer ingenting..Låser sig :-/

Tycker ju att det borde funka :)

Nu testade jag att lägga telefonen på bordet en stund och vips så stog det vad klippet hette och hur långt det var men den låste sig..&%%¤&#

Jaja...framsteg iaf :P

EDIT 1

Slog av wlan då small det bara till åså spelade den upp klippet...
Men nu får jag det så klart inte att funka överhuvudtaget...Står bara att länken är trasig fast jag provar olika :) Jaja...Testar att starta om telefonen

EDIT 2

Efter omstart och med 3G nät så startar den klippet på nåra sekunder men med wlan så buffrar den upp till 100% och sen efter nån minut så står det att länken inte fungerar...
Någon som vet varför det inte funkar via wlan ? Jag kan ju surfa med wlan..
Så de måste väl vara nån inställning ?

Edit 3
kollade just på www.my-symbian.com och det verkar vara rätt vanligt problem..
Tyvärr så verkar det inte som att nån där har nån lösning :P
Dom tror att det kanske är nån inställning för nån port i routern..
Men det är rena grekiskan för mig *suckar*

Redigerat av moparman, 19 June 2007 - 09:15.

Postad 23 June 2007 - 18:10

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
Jag försöker att installera wayfinder 7, men datorn kan inte hitta programmet som .sis/sisx-filen ska vara associerad till, vet någon vilket program det är?

Postad 24 June 2007 - 13:58

klp
  • klp
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Ralle1 Postat Igår, 19:10
  Jag försöker att installera wayfinder 7, men datorn kan inte hitta programmet som .sis/sisx-filen ska vara associerad till, vet någon vilket program det är?

Datorn???

Filen ska flyttas över till minneskortet och startas därifrån, funkar bara med .sis

Postad 24 June 2007 - 14:06

Mr_nygren
  • Mr_nygren
  • Forumräv

• 541 inlägg
  • 0
Den har sjunkit mycket i pris ser jag, gick inte P990 att få lös för runt 5000-5500kr om man hade tur?

Postad 24 June 2007 - 16:18

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Ralle1 Postat Igår, 19:10

Datorn???

Filen ska flyttas över till minneskortet och startas därifrån, funkar bara med .sis

<{POST_SNAPBACK}>

Man dubbelklickar ju på filen som jag har sparat ner på datorn, eller hur??

Sen sparas den ner till p990:an, via USB. Så har jag i alla fall gjort förut.

Postad 26 June 2007 - 13:55

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
Nu har det ordnat sig.

Det var bara att installera SE:s PC Suite så blev filerna klickbara.

Postad 26 June 2007 - 18:49

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Någon som vet om man låser upp telefonen från 3, om man fortfarande kommer in på "mitt3" "3startsida" osv?

Postad 26 June 2007 - 19:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm jag ringde till tre och fick den här länken tror jag det var
http://mobil.tre.se/portal

Har fungerat förr...Men nu när jag testat funkar det inte...
bästa är väl att ringa dit å säga att du har en olåst telefon och att du vill veta hur du ska bära dig åt för att komma till portalen :)

Postad 26 June 2007 - 23:12

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Min telefon är olåst och det går bra att komma till mitt Tre...
Fick ringa till Tre för att få webbadressen om jag inte kom ihåg fel...

Hmm funkar inte nu..
Ring å fråga för att vara säker...
Säg att du har en olåst telefon och vill veta hur du tar dig till portalen

Postad 28 June 2007 - 09:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nu stormar det i olika forum på nätet...
Sony Ericsson har sagt att dom ska inte släppa någon mer uppdatering till p990...M600 ..W950

Fy F*******N vad dåligt gjort av Sony Ericsson...
Tror inte det blir nån mer Sony för mig på ett tag...

:unsure:

Postad 30 June 2007 - 06:33

adp-303
  • adp-303
  • Användare

• 137 inlägg
  • 0
Hej, vet inte om alla redan känner till detta, men man kan och jag har "unbranded" min p990 och det görs gratis, följ bara instruktionerna här http://www.esato.com...130758&start=60 lite längre ner på sidan börjar det roliga :D enjoy

Postad 30 June 2007 - 12:56

TommyHugo
  • TommyHugo
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Bugg 1
Min funkar utan lucka monterad, vid första tryckningen ( håll knappen 1-2 sek) kommer enbart telefon upp resten av skärmen är tom, vid andra tryckningen ( håll knappen 1-2 sek) kommer även knapparna upp.

mvh tommyhugo

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.