Han är ju så dålig han är charmig
Dåliga skådespelare som trots allt får roller.
Postad 31 July 2017 - 14:11
Är det bara jag som tycker att Charlie Sheen bara kan spela.... Charlie Sheen? Alla roller är samma karaktär och det är väl ett bra tecken på en skådespelare som inte är en bra skådespelare.
Jämför istället med John Lithgow som spelat en riktig elaking i en Stallone film och en rätt sympatisk person i lite komedier.
Eller Kurtwood Smith som är rätt ok sympatisk som Red i that 70s show men är en rätt galen elaking i Robocop.
För mig i alla fall är en kass skådespelare en som bara är samma person vad han/hon än gör....
Postad 31 July 2017 - 16:19
Är det bara jag som tycker att Charlie Sheen bara kan spela.... Charlie Sheen? Alla roller är samma karaktär och det är väl ett bra tecken på en skådespelare som inte är en bra skådespelare.
Jämför istället med John Lithgow som spelat en riktig elaking i en Stallone film och en rätt sympatisk person i lite komedier.
Eller Kurtwood Smith som är rätt ok sympatisk som Red i that 70s show men är en rätt galen elaking i Robocop.
För mig i alla fall är en kass skådespelare en som bara är samma person vad han/hon än gör....
Ungefär som Jason Statham ![]()
Postad 31 July 2017 - 16:34
Tittar hellre på Stathams bensprattel än Sheens... öh, vad har Sheen?Ungefär som Jason Statham
Postad 31 July 2017 - 16:48
Tittar hellre på Stathams bensprattel än Sheens... öh, vad har Sheen?
För stort ego och veneriska sjukdomar?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?