![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
13 år sedan |
Postad 06 oktober 2008 - 22:30
Hehe tack själv, var riktigt roligt. Jäklar vad kass vi var på vissa banor
haha ja riktigt dåliga

tiden gick väldigt fort märkte jag när manspelade,, måste sova snart

Postad 06 oktober 2008 - 22:32

Pröva Little Big Colossus banan förresten, otroligt bra!
Redigerat av Unregistered6fb5a100, 06 oktober 2008 - 22:34.
Postad 06 oktober 2008 - 22:51

Tacksam för all hjälp.
Postad 06 oktober 2008 - 23:15

Man kanske skulle känna sig lite krasslig imorgon.
Postad 06 oktober 2008 - 23:50

Den där andra kartan var ju riktigt coolt gjord också, den med massa action, folk som dog å allt möjligt som hände hehe. Minns inte vad kartan hette men kändes lite GTA över den.
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 06 oktober 2008 - 23:51.
Postad 07 oktober 2008 - 00:28

Länken till beta nyckel från fileplanet är: http://www.fileplane.../index_reg.aspx
Bara skapa ett gratis konto och få nyckeln.
Hmmmm, nu har jag ju iofs ingen att spela med. om någon vill kan ni lägga till mig i friends listan. Mitt nick är "Qraft".
Edit: Ni som spelar online, spelare ni med headset?
Redigerat av Alex81, 07 oktober 2008 - 00:29.
Postad 07 oktober 2008 - 01:12

Och är det bara för mig det buggar så in i ****? Hänger sig HELA tiden, laggar, kan inte joina, lyckas nästan aldrig spela med andra överhuvudtaget.
Redigerat av osen, 07 oktober 2008 - 01:37.
Postad 07 oktober 2008 - 01:18
Postad 07 oktober 2008 - 01:54
FIck också tag i en nyckel ikväll. Dock har jag ett stort problem; jag sitter fast redan i tutorialen. När den stora "Introducing" skylten pekar på en annan sackboy så måste det väl menas att jag ska få honom/henne att följa med mig för att komma vidare? Om det sen stämmer, hur gör man då för att få den att följa efter en? Har försökt med det ena och det andra men kommer ingen vart. Ganska pinsamt.
![]()
Tacksam för all hjälp.
hehe.. jag hade oxå samma problem, trodde nästan för en stund att jag va lite retarded!

Fick välja 3 st gubbar direkt i början, vilket jag tyckte var skit skumt. Problemet var att PS3 registrerade min Guitar Hero gitarr och Buzz dosorna som kontroller. Kopplade ut dom sen funkade det kanon!
Annars så tror jag att LBP kommer att bli DET spelet som kommer att sälja PS3 i framtiden!
Sen vet jag inte vad det är men det här spelet, det påminner mig mycket om NiGHTS till Sega Saturn..
Kan vara charmen

Postad 07 oktober 2008 - 02:04
Postad 07 oktober 2008 - 06:42
Är det bara jag som tycker att Betan är jättetråkig? Hoppas verkligen att den riktiga verisionen håller högre klass, annars är det en flopp för min del i alla fall.
Ja, det verkar att du är den enda.
Postad 07 oktober 2008 - 06:57
Har bokat spelet så adda gärna mig PSN id :Jimmiq
Har inte så mkt tid o spela nu men lär spela mkt när spelet kommer,
Vet ngn föresten när ebgames släpper spelet? glömde fråga
Finns ett ord som beskriver detta spel, och det är knäppt.

Redigerat av Unregistered24235, 07 oktober 2008 - 07:01.
Postad 07 oktober 2008 - 07:04
Har du presentkort på EBgames? annars så är det inte så smart att köpa spel på EBgames då dem kostar 699 kr jämfört med alla andra butiker som tar 550 eller 599 kr.hehe spelade lite hemmagjorda banor igår med min bror och ngn random från internet. Gud va roligt detta spel är. Verkar inte finnas några bergänsningar i detta spel. Spelade t.ex. någon bana där man i början fick en kod som man skulle komma ihåg, som man sendan skulle knappa in med hjälp av tärningar, ngn som har spelat de?
Har bokat spelet så adda gärna mig PSN id :Jimmiq
Har inte så mkt tid o spela nu men lär spela mkt när spelet kommer,
Finns ett ord som beskriver detta spel, och det är knäppt.
Postad 07 oktober 2008 - 07:07
Har du presentkort på EBgames? annars så är det inte så smart att köpa spel på EBgames då dem kostar 699 kr jämfört med alla andra butiker som tar 550 eller 599 kr.
Jag bytte in 2 st dmc 4 collectors edition och fick boka det för 9 kr. dmc4 spelen köpte jag för 49 kr st.
Så ca 110kr för lbp e ganska så bra pris

Redigerat av Unregistered24235, 07 oktober 2008 - 07:07.
Postad 07 oktober 2008 - 07:25
Förbokade också på ebgames (Bytte in Skate och Stuntman). De släpper väl när alla andra gör det... dvs 22 oktober.
Postad 07 oktober 2008 - 09:01
Förbokade också på ebgames (Bytte in Skate och Stuntman). De släpper väl när alla andra gör det... dvs 22 oktober.
Det står att de släpper det den 29 oktober på deras hemsida.
Postad 07 oktober 2008 - 09:02
Jag bytte in 2 st dmc 4 collectors edition och fick boka det för 9 kr. dmc4 spelen köpte jag för 49 kr st.
Så ca 110kr för lbp e ganska så bra pris
Var hittade du DMC4 för detta fina pris?
Postad 07 oktober 2008 - 09:06
Jag fick en kod, slog igång PS3an och skulle ladda hem det via den istället för datorn.
Kommer inte förbi förfarandet när man skall lägga till sin ålder, det är som att PS3 inte har en aning om vad en dropplist är något. Hjälp någon?
Postad 07 oktober 2008 - 09:06
Det står att de släpper det den 29 oktober på deras hemsida.
Det är den 22 som gäller. De har väl inte uppdaterat hemsidan ordentligt. Han i butiken sa också samma sak.
Postad 07 oktober 2008 - 09:08
Haha, behövdes mycket kretsar för att få dén logiken att snurra.Stor Liten Miniräknare
http://kotaku.com/50...r-math-homework

Postad 07 oktober 2008 - 09:54
Haha, behövdes mycket kretsar för att få dén logiken att snurra.
Helt otroligt att dom byggt en dator i spelet!
Postad 07 oktober 2008 - 10:26
Haha, behövdes mycket kretsar för att få dén logiken att snurra.
Holy cow!

Postad 07 oktober 2008 - 10:36
Little Big Planet är allt jag behöver i år....

Postad 07 oktober 2008 - 10:54
Jag sökte din bana igår
Terror on garden street
Hittade den inte :-/
Naj, vad trist

har stått på jobbet nu och klurat lite och kom på en ide till en ny bana

Den ska man börja fila på ikväll! Hehe, skapargjädjen tar aldrig slut!
Postad 07 oktober 2008 - 11:26
Men risk för att bli pinsamt utskrattad.
Jag fick en kod, slog igång PS3an och skulle ladda hem det via den istället för datorn.
Kommer inte förbi förfarandet när man skall lägga till sin ålder, det är som att PS3 inte har en aning om vad en dropplist är något. Hjälp någon?
Laddar nu ner den till datorn istället. Hur får jag den installlerad på PS3 sedan?
Jag är inte van att hålla på med sånt här, jag köper ju spel på skivor och bara stoppar i...
Postad 07 oktober 2008 - 11:28
Väldigt kul att den här typen av spel så så mycket uppmärksamhet, mer sånt!
Postad 07 oktober 2008 - 13:04
Länken till beta nyckel från fileplanet är: http://www.fileplane.../index_reg.aspx
Bara skapa ett gratis konto och få nyckeln.
Jag lyckas inte hitta var/hur man registrerar ett gratis konto. Får endast välja mellan Annual, Quarterly och Monthly. Har loggat in med ett gammalt konto och får samma svar där. När jag följer din länk kommer jag till en sida där det står: "Access to Little Big Planet is limited to Europe users only."
Jag vet inte om detta har att göra med att jag sitter på jobbet, men det har jag svårt att tro.
Tacksam för hjälp här. Hoppas det finns en enkel lösning på mitt (säkert dumma) problem!
Redigerat av Unregisteredc9faabc2, 07 oktober 2008 - 13:14.
Postad 07 oktober 2008 - 14:06
Var hittade du DMC4 för detta fina pris?
på www.inWarehouse.se
men det priset fans bara några minuter då de hade fle pris på sidan, dvs. de hade skrivit 49 ist för 499

Postad 07 oktober 2008 - 15:00
Postad 07 oktober 2008 - 15:27
ÄNTLIGEN fick jag tag på en beta nyckel:D Detta är nog de bästa spelet jag nånsin kört:D men funkar de köra online å splitscreen i betan?
ja det går att köra i onlineläget och allt men inte i splitscreen...
Postad 07 oktober 2008 - 16:17
ÄNTLIGEN fick jag tag på en beta nyckel:D Detta är nog de bästa spelet jag nånsin kört:D men funkar de köra online å splitscreen i betan?
Hehe. Du får ändra namn till Lbp4Life

Man kör på samma skärm så det är inte split. Online funkar men är lite laggigt ibland. Vad jag har hört så är betan en ganska gammal "build" så det är nog fixat till släppet.
Redigerat av Unregistered50fe2819, 07 oktober 2008 - 16:18.
Postad 07 oktober 2008 - 16:29
Jag lyckas inte hitta var/hur man registrerar ett gratis konto. Får endast välja mellan Annual, Quarterly och Monthly. Har loggat in med ett gammalt konto och får samma svar där. När jag följer din länk kommer jag till en sida där det står: "Access to Little Big Planet is limited to Europe users only."
Jag vet inte om detta har att göra med att jag sitter på jobbet, men det har jag svårt att tro.
Tacksam för hjälp här. Hoppas det finns en enkel lösning på mitt (säkert dumma) problem!
Jag hadde också att gammalt graits konto. Det kanske inte går att fixa ett gratis konto längre? Tyvär så verkan alla beta nycklar vara slut.
"Access to Little Big Planet is limited to Europe users only."
stog det för mig med, men det var bara att trycka sig vidare och få en nyckel.
Synd att du inte fick någon

Postad 07 oktober 2008 - 16:33
Uppdatering: Det funkar fortfarande att få keys på Fileplanet. Jag gick bara till
www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet/
och det funkade. Nu bara om PSN kunde sluta strula...
Redigerat av RossoNero, 07 oktober 2008 - 16:52.
Postad 07 oktober 2008 - 16:58
Jag har under dagen laddat konstant med mitt snål ADSL och har snart filen på 627,2 MB hemma.
Ska jag bränna den på en cd, eller lägga över på telefonens minneskort och sedan jacka i PS3 eller hur man?
Postad 07 oktober 2008 - 17:06
Laddar du inte ner det direkt till din ps3a?? så gjorde jag och sen installerade jag det som ett vanligt demo!Kan inte nån bara svara på hur man installerar detta på PS3?
Jag har under dagen laddat konstant med mitt snål ADSL och har snart filen på 627,2 MB hemma.
Ska jag bränna den på en cd, eller lägga över på telefonens minneskort och sedan jacka i PS3 eller hur man?
Postad 07 oktober 2008 - 17:11
Laddar du inte ner det direkt till din ps3a?? så gjorde jag och sen installerade jag det som ett vanligt demo!
Nä, jag lyckades inte med det, det var en mängd installationssteg och till slut sket det sig på att PS3 inte kände igen Active X som den ville installera igenom. Då fick det bli datorn istället...
Nån mer som installerat denna vägen?
Postad 07 oktober 2008 - 17:44
Postad 07 oktober 2008 - 17:58
Postad 07 oktober 2008 - 17:59
1. Open a Master Account on the PLAYSTATION Network (or use an existing Master Account).
2. From the PLAYSTATION Network icon on the XMB, select 'Account Manager'.
3. Enter 'Transaction Management'.
4. Select Redeem PLAYSTATION Network card or Promotional Code.
5. Enter voucher code. Please note that the voucher code is case-sensitive and must be entered exactly as displayed.
Postad 07 oktober 2008 - 18:05
To download the Little Big Planet Beta from the PLAYSTATION®Network:
1. Open a Master Account on the PLAYSTATION Network (or use an existing Master Account).
2. From the PLAYSTATION Network icon on the XMB, select 'Account Manager'.
3. Enter 'Transaction Management'.
4. Select Redeem PLAYSTATION Network card or Promotional Code.
5. Enter voucher code. Please note that the voucher code is case-sensitive and must be entered exactly as displayed.
WTF, tack för den. Inte en helt självklar väg att ladda ner det bara...
Snart vet jag om min variant fungerade också, bränner en skiva och försöker trycka in det i PS den vägen.
Postad 07 oktober 2008 - 18:13
Finns inte så många officiella banor i betan, välj "Cool levels" och spela banor folk lagt upp istället.
okaj.
Postad 07 oktober 2008 - 18:17
Postad 07 oktober 2008 - 18:18
Du borde kunna gå ut på PS-store och välja "Download list" och ladda ner den igen där. Du har ju redan "redeemat" koden så den borde finnas där.WTF, tack för den. Inte en helt självklar väg att ladda ner det bara...
Snart vet jag om min variant fungerade också, bränner en skiva och försöker trycka in det i PS den vägen.
Postad 07 oktober 2008 - 18:36
Du borde kunna gå ut på PS-store och välja "Download list" och ladda ner den igen där. Du har ju redan "redeemat" koden så den borde finnas där.
Så sant, men det tog mig åtta timmar att ta hem den här filen till datorn, så jag vill testa det iallafall. Har nu bränt den och ska lubba bort till ps3an. Dom kommer senare under kvällen.
Om det inte funkar så kommer jag nog för lång framtid att dissa detta spel...

Postad 07 oktober 2008 - 18:43
För mig trillade det ner med ungefär en procent i sekunden.
Postad 07 oktober 2008 - 18:51
Hade också jätte segt igår. Tog flera timmar att få ned den (kör 8Mbit)Åtta timmar??? Spelet är ju på bara 8-900 MB. Vad har du för uppkoppling?
För mig trillade det ner med ungefär en procent i sekunden.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar