Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung BD-P1400

749 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung BD-P1400 (Blu-ray-spelare) 1 8,09 (34) Inga priser
Samsung BD-P1400 Region AB (Blu-ray-spelare) 1 7,71 (6) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 25 januari 2008 - 09:41

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0

hej!
jag bara undrar varför bd-p1000 är fortfarande dyrare än bd-p1400?

Så brukar det bli med utgående modeller. Bara ett fåtal butiker som har kvar dem och listar rek priset.

Postad 25 januari 2008 - 13:28

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0

Hej.

Är det någon av er som har hunnit testa den senaste firmwaren än?
Vart tog 1.2,1.3,1.4 versionerna vägen? Lite snabbt hopp från 1.1 till 1.5 eller?

P_tre

Har försökt att ladda ner den amerikanska (har am spelare) via nätet, men fick bara alternativet att ladda ner ett firmware från 0710.. nånting. Försökte också att bränna ner nya firmwaren (080114) till CD-R, men spelaren kunde inte läsa ngn fil. :)

Postad 25 januari 2008 - 18:46

Mr. Smith
  • Mr. Smith
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

Hej.

Är det någon av er som har hunnit testa den senaste firmwaren än?
Vart tog 1.2,1.3,1.4 versionerna vägen? Lite snabbt hopp från 1.1 till 1.5 eller?

P_tre

Har försökt att ladda ner den amerikanska (har am spelare) via nätet, men fick bara alternativet att ladda ner ett firmware från 0710.. nånting. Försökte också att bränna ner nya firmwaren (080114) till CD-R, men spelaren kunde inte läsa ngn fil. :)

Har du bränt rätt? ISO i Nero t ex.? Eller mounta i daemon-tools och göra en cd-kopia från den?

Går det att ladda ned 1.5 firmwaren någonstans?

Postad 25 januari 2008 - 19:18

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Laddas ner på samsungs hemsida

Postad 25 januari 2008 - 19:55

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Mr. Smith skrev:

Har du bränt rätt? ISO i Nero t ex.? Eller mounta i daemon-tools och göra en cd-kopia från den?

Går det att ladda ned 1.5 firmwaren någonstans?

-Bränt i Mac, de CD brukar gå att läsa i PC, dock ej i Samsungen som det verkar. Skall försöka att ladda ner direkt till Samsungen igen, men måste dra nätkabel genom halva lägenheten.. :)

Redigerat av Unregistered4e1812ee, 25 januari 2008 - 19:56.

Postad 25 januari 2008 - 22:47

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
En skillnad som jag har upptäckt med ny firmware är att texten kommer synkat och inte 2 sekunder efter.
Annars så var det inte något som kändes förnyat.

Postad 26 januari 2008 - 10:18

Mr. Smith
  • Mr. Smith
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Är det inte så att "paus-funktionen" förbättrats med nya firmwaren? Om man pausar och går i från spelaren så kan man fortsätta där man pausade ifrån? Spelaren står på "STOP" men du kan fortsätta från där du pausade?

Postad 28 januari 2008 - 05:13

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1 610 inlägg
  • 0
7.1 via bitstream skall fungera:

http://www.avsforum....29#post12926929

/P-O

Postad 28 januari 2008 - 23:37

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
Är det någon som haft problem med uppspelningen av "Närkontakt av tredje graden " Med denna spelar ?

Postad 29 januari 2008 - 00:07

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Nej inte jag iaf!!

Postad 29 januari 2008 - 00:22

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
ok, kanske är fel på min skiva. Eller spelaren.

Postad 29 januari 2008 - 05:54

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Hej allihoppa! Har länge velat gå med i detta forumet men de har aldrig blivit av. Men nu är jag med!

Har beställt en P1400 i söndags och den kommer väl förhoppningsvis snart ( från pixmania för 3399:- !!! )

Samt handlat in närmare 15 st blue-ray filmer igår.

Jag har en 47LB2RF samt ett gott yamaha system med en RXV661 förstärkare. Jag är dock trotts allt lite novis på
förstärkar avdelningen. Har jobbat på Elgiganten i nära 2 år (har ni någonsin några frågor ang våran kedja eller produkter så kan jag ta reda på svar åt er =)

Jag är lite smått livrädd för att inte kunna få ut HD ljudet via min förstärkare. Jag har dock ingen större lust att lägga 12000:- på en ny förstärkare då jag ganska nyss köpte in min RXV661 till ett ganska bra pris genom jobbet.

Som sagt jag är nästan helt novis på just förstärkar området och dom olika ljud funktionerna. Skulle någon vänlig person som är lite mer erfaren kunna förklara för mig exakt vad och hur jag skall koppla in för att få bästa möjliga ljud? Min RXV661 har ju hdmi 1.0 och sådär. Tyvärr inte stöd för True HD ( vad jag vet iaf )

Och när ni förklarar om ni nu tar er tiden så förklara gärna så noga som möjligt. Jag vet innebörden av olika kablage o.s.v så helt novis är jag ej. Men som sagt för å vara ärlig så är detta min första förstärkare. Så lite närmare beskrivning hade varit väldigt tacksamt.

Var de gäller B-D filmer så kan ja varmt rekommendera MovieLine som är en väldigt gammal film affär som ligger nere vid hamnen i GBG. Dom hade runt 300 titlar. Annars är vi (Elgiganten) samt mediamarkt ganska stora på det området. Har nämligen vart runt hela stan (bokstavligen) häromdagen för å jaga filmer. Då ja dock jobbar på Elgiganten så har vi ju närmare bestämmt ganska hyfsat personal pris (tyvärr inget stort utbud då vi endast har bonver som grossist var det gäller software)

Movieline är dock ganska dyra, 279 & 299:- var standard där. Annars har webhallen samt cdon ganska bra priser.

Var de gäller samsung dvd'n så klarar ja knappt av att vänta. (har dåligt tålamod :))

Sen förövrigt kommer jag väl slänga upp lite bilder på mitt vardagsrum här på siten. Det har blivit över min förväntan faktiskt. Är väldigt nöjd med mina inköp :rolleyes:

Tack på förhand för alla ev svar och jag kommer hänga mycket i detta forumet f.o.m nu ;)

MVH Benji

Postad 29 januari 2008 - 10:19

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
Kan HDMi ingången ta emot 5.1 PCM ? Har du 5.1 analoga ingångar i din reciver ?

Om ja på någon av dessa så kan du få ut HD ljudet.

Redigerat av Jokkmokksjocke, 29 januari 2008 - 10:20.

Postad 29 januari 2008 - 14:13

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Analoga 5.1 ingångar har jag, vet dock inte om hdmi igången kan ta emot 5.1 PCM hur tar ja reda på detta? Manuelen är 500 sidor tjock te varje språk typ... Bibeln ftw :(

EDIT: Har Multi channel input med 1 lågnivå ( analg ) ingång per högtalare d.v.s 2X front 2X sourround 1X bas 1X center. Antar att det är detta du syftar på?

Hdmi har ja en så länge inte hittat något om.

Är tacksam för all hjälp då jag är på väg till netonnet och åker om drygt 1 timme och behöver veta vilka kablar jag behöver köpa med mig hem.

MVH Benji

Redigerat av Zagrow, 29 januari 2008 - 14:20.

Postad 29 januari 2008 - 14:28

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

EDIT: Har Multi channel input med 1 lågnivå ( analg ) ingång per högtalare d.v.s 2X front 2X sourround 1X bas 1X center. Antar att det är detta du syftar på?

MVH Benji

Ja precis, då gör spelaren D/A omvandlare om ljuden till Analogt ljud och kör över det till recivern och du kommer åt alla ljud utom DTSHD MA , som jag förstår det. (Finns ingen avkodning för DTSHD MA i P1400)

Postad 29 januari 2008 - 14:31

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
ok då köper ja med mig ett gäng hyfsade RCA kablar då. Hoppas allt stämmer nu! :lol: Kan knappt vänta :(

Hoppas också att jag får med mig mina 2 st blue-ray filmer som tidigare har fått som inhandlat sin på netonnet. Enl kundtjänst så va det iaf ej svensk version dom hade. Så förohppningsvis så får ja den med ett par filmer i.

Tack för hjälpen iaf, MVH Benji

Postad 29 januari 2008 - 14:34

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
Jag var på lagershopen (STHLM) i förrgår då fanns det 1st P1400 med 2st filmer (Blood diamond och 300 tror jag ) för 4390:-

Har redan de filmerna så jag köpte på BRL för 3990:- istället.

Postad 29 januari 2008 - 14:35

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
men netonnet tar ju 3990:- enl hemsidan iaf... :S

Postad 29 januari 2008 - 14:39

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
Jajemen de har sänkt priset..

Postad 29 januari 2008 - 23:31

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Nu har jag sett Die Hard 4.0 och ljudet var helt OTROLIGT!!!!! Var helt överrumplad och mina vänner även så! Fruktansvärt bra ljud via monster kablar ( analogt ). Och HDMI till tvn. Kalibrerade tvn lite granna och har fått en sjukt perfekt bild!

Är otroligt nöjd och spelaren har inte krånglat för 1 sekund hitills. ( Hackar dock något i eftertexterna ) annars helt perfekt.

Och startar upp å släden åker ut snabbt som fasiken. Jämt imot vad jag trodde den skulle.

Dock ett par "notes" handlar ALDRIG igen på netonnet. Dom var fruktansvärt otrevliga å kassörskan försökte påstå att mitt mastercard inte tillhörde mig. Killen som hjälpte mig ang om de var några filmer i paketet ( som det ej var fastän det var den utländska versionen ) var fruktansvärt otrevlig å de såg ut som att han ville skjuta mig för att ja hade öppnat ett paket för å kolla. Som tur var köpte jag spelaren ändå. Vilket jag är glad att jag gjorde. Aldrig mer netonnet dock.

Kan säga återigen att ljudet var en upplevelse för sig! Har aldrig hört så här bra ljud tidigare. Detaljerna i action scenerna när dom skjuter bruce från helikoptern är helt perfekta man hör varenda skott perfekt.

Som sagt jag är 100% nöjd och rekommenderar denna spelare Starkt!

Återkommer med mer info :)

Postad 30 januari 2008 - 08:03

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0

Är det någon som haft problem med uppspelningen av "Närkontakt av tredje graden " Med denna spelar ?

Ja, jag hade problem; mellan vissa scener så verkade det bli avbrott, ungefär som mycket klumpigt gjorda filmklipp. Det verkade för mig som att någon sekund av filmen gick förlorad i slutet på dessa scener.

Jag har dock inte uppgraderat firmware, det som sitter i spelaren är det som kom från fabrik, jag tror versionen är 0709.. någonting.

Postad 30 januari 2008 - 08:03

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0
Den kostar 3370 på fyndbörsen.

länk

Postad 30 januari 2008 - 08:05

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0

Ja, jag hade problem; mellan vissa scener så verkade det bli avbrott, ungefär som mycket klumpigt gjorda filmklipp. Det verkade för mig som att någon sekund av filmen gick förlorad i slutet på dessa scener.

Jag har dock inte uppgraderat firmware, det som sitter i spelaren är det som kom från fabrik, jag tror versionen är 0709.. någonting.

Uppdatera så lär problemet vara ur världen.

Postad 30 januari 2008 - 08:19

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0

Uppdatera så lär problemet vara ur världen.

Jo, jag försökte ladda ner direkt från nätet till Samsungen. Fick då besked att ny firmware fanns att installera; version 0710.. Alltså inte den allra senaste daterad 080118. Skall dock göra ett nyttt försök.

Postad 30 januari 2008 - 09:24

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Ladda annars ner och bränn den senaste versionen.

Postad 30 januari 2008 - 15:57

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Allo igen!

Är lite nyfiken på vad man ska ha för ljud inställningar på enheten för att få ut DTS HD o.s.v

Har kört en analog koppling kan va värt å nämna.

Nån som vet?

Postad 30 januari 2008 - 16:15

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

Allo igen!

Är lite nyfiken på vad man ska ha för ljud inställningar på enheten för att få ut DTS HD o.s.v

Har kört en analog koppling kan va värt å nämna.

Nån som vet?

? en analog d

Du menar väl 6st analoga från spelaren till reciven, då får du ut alla ljud utom DTSHD MA. Då spelaren inte kan koda av det.

Jag hade inte heller uppdaterat, och det va precis som du säger . skall prova nu efter uppdateringen.

Postad 31 januari 2008 - 00:19

Unregistered7126f11a
  • Unregistered7126f11a
  • Forumräv

• 557 inlägg
  • 0
Hej

Jag blir inte klok på detta, kan den skicka alla ljudformat som bitstream om man köper en förstärkare som avkodar dom nya ljudformaten.

MrDTS

Postad 31 januari 2008 - 00:24

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

Hej

Jag blir inte klok på detta, kan den skicka alla ljudformat som bitstream om man köper en förstärkare som avkodar dom nya ljudformaten.

MrDTS

Ja!

Det är även bekräftat i denna tråd med en Onkyo 805.

Postad 31 januari 2008 - 00:45

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Ja men vilka inställningar? Skall jag köra PCM? Eller bitstream? Och resten av inställningarna då?

Tacksam för svar..

Och ja jag kör 6 kanaligt via analoga kablar :P

Postad 31 januari 2008 - 01:05

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Själv läste jag instruktionsboken när ja koppla!!

Postad 31 januari 2008 - 08:36

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0
Ja det är ett bra tips...men bitstream borde du väl ha då det är de enda sättet du kan få ut DTSHA MA.

Väljer du PCM så avkodar du väl i spelaren och skickar vidare som PCM. Då kan du inte få ut DTSHD MA.

Postad 31 januari 2008 - 10:06

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0

Ja men vilka inställningar? Skall jag köra PCM? Eller bitstream? Och resten av inställningarna då?

Tacksam för svar..

Om du kör med analoga kablar så kan du inte köra bitström ut, går bara via HDMI 1.3.
Utan du får nöja dig med PCM och då inte få tillgång till DTS HD MA.

Postad 31 januari 2008 - 10:13

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

Tacksam för svar..

Om du kör med analoga kablar så kan du inte köra bitström ut, går bara via HDMI 1.3.
Utan du får nöja dig med PCM och då inte få tillgång till DTS HD MA.

Kör han analoga kablar är det analogt inte PCM, de kör man via HDMI.
Och det stämmer finns ingen onboard avkodning av DTSHD MA

Redigerat av Jokkmokksjocke, 31 januari 2008 - 10:14.

Postad 01 februari 2008 - 00:37

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Men alltså vad jag förstår så finns det DTS HD OCH DTS HD MA

Stämmer detta? Eller vad fasiken är det för signal ja får ut egentligen? Börjar bli orolig nu...? Ljudet är dock underbart.

Men förstår fortfarande inte, får jag ut nått slags HD ljud alls eller vad får jag ut? De verkar vara lite olika åsikter hela tiden.

Postad 04 februari 2008 - 17:45

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1 610 inlägg
  • 0

Stämmer detta? Eller vad fasiken är det för signal ja får ut egentligen? Börjar bli orolig nu...? Ljudet är dock underbart.

Men förstår fortfarande inte, får jag ut nått slags HD ljud alls eller vad får jag ut? De verkar vara lite olika åsikter hela tiden.

Om du kör analog 5.1 får du ut en analog signal enligt följande:

- Dolby Digital Plus avkodas resp D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut hela 1,7 Mbps-spåret analogt
- Dolby True HD avkodas resp D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut det okomprimerade HD-ljudspåret analogt
- DTS-HD High Resolution Audio avkodas resp D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut hela 6 Mbps-spåret analogt
- DTS-HD Master Audio kan inte avkodas så du får ut "core" 1536 kbps DTS analogt
- Okomprimerad PCM D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut det fullständiga ljudspåret

7.1 kan du förstås inte få ut analogt eftersom BD-P1400 bara har 5.1-utgångar.

/P-O

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 04 februari 2008 - 17:46.

Postad 04 februari 2008 - 18:22

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
DD+ finns iof inte på några BD filmer

Postad 04 februari 2008 - 22:14

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1 610 inlägg
  • 0

Nej det är förstås rätt men om jag inte hade tagit med DD+ för fullständighets skull hade jag garanterat fått på pälsen av någon... :P

Redigerat av Unregistered33aea5f7, 04 februari 2008 - 22:15.

Postad 05 februari 2008 - 11:22

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2 384 inlägg
  • 0

Nej det är förstås rätt men om jag inte hade tagit med DD+ för fullständighets skull hade jag garanterat fått på pälsen av någon... :P

Ja det är inte lätt, du fick på pälsen ändå ;) Det är omöjligt att "pleasa" alla här :D

Postad 05 februari 2008 - 11:26

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
hehe, det var bra skrivet det är ju samma sak om du kör analogt från en HD DVD ang DD+ :P

Postad 05 februari 2008 - 17:42

Zagrow
  • Zagrow
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

- Dolby Digital Plus avkodas resp D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut hela 1,7 Mbps-spåret analogt
- Dolby True HD avkodas resp D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut det okomprimerade HD-ljudspåret analogt
- DTS-HD High Resolution Audio avkodas resp D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut hela 6 Mbps-spåret analogt
- DTS-HD Master Audio kan inte avkodas så du får ut "core" 1536 kbps DTS analogt
- Okomprimerad PCM D/A-omvandlas till analog 5.1 dvs du får ut det fullständiga ljudspåret

/P-O

Tackar nu är jag med :)

Postad 05 februari 2008 - 17:50

Sunstrider
  • Sunstrider
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

/P-O

"- DTS-HD Master Audio kan inte avkodas så du får ut "core" 1536 kbps DTS analogt"
Om en spelare kan koda av DTS-HD Master Audio, vad får man ut då analogt i 5.1 scenariot?

Redigerat av Sunstrider, 05 februari 2008 - 17:51.

Postad 05 februari 2008 - 19:59

Chuck
  • Chuck
  • Veteran

• 2 498 inlägg
  • 0

/P-O

En smärre korrektion.

Eftersom ljudformaten är "smarta" (till skillnad från ett PCM-spår) så kan man inte riktigt skriva att man tex får ut "hela 6 mbps spåret" i fallet med DTS-HD High Resolution. Bitraten är variabel och går sällan helt i taket, 6 mbps är absolut maximal bitrate för som stödjs på respektive format.

MVH
/Chuck

Postad 06 februari 2008 - 08:57

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0
Fick hem min 1400:a från DVDirect igår, modifierad för region A och B. Började direkt med att "flasha" den till senaste 1.5. Detta måste göras 2 ggr, en gång för region A (US firmware) och region B (EU firmware). Switcha mellan regioner får man göra manuellt, men det är väldigt enkelt. Bara trycka in 1:a för reg A och 2:a för reg B och sedan sätta på spelaren. Gick in under "Systeminfo" efter varje ändring och mycket riktigt så hoppade den mellan reg A och B.
Naturligtvis hade jag bara en CDr-skiva hemma så jag "flashade" bara reg A. Ska "flasha" reg B ikväll så jag kan börja njuta av mina filmer. Tittade på Dirty Dancing igår kväll, grym bild på min Pioneer PDP-508XD.

Vilka inställningar är bäst för ljudet? PCM har jag ändrat till men resten av inst.? Kör med analog till min Yamaha RX-V2700. Ska bli en HDMI 1.3-förstäkare med tiden men just nu är det lite mycket utgifter... Köpte hus i december.

Redigerat av Karl-Johan, 06 februari 2008 - 09:02.

Postad 06 februari 2008 - 17:03

Unregistered665b7df5
  • Unregistered665b7df5
  • Lärjunge

• 445 inlägg
  • 0
Har ngn här erfarenhet av att (region :) spelaren hackar i bilden med sd dvd samt 1080P/24 ?

Postad 06 februari 2008 - 20:26

DeaD SiLence
  • DeaD SiLence
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Jag läste nån stans att man kanske skulle uppdatera Blu-Ray skivorna så att de följer med massa andra saker, Bild-i-Bild och nån Online grej... Och att man inte kommer att kunna ta del av dessa funktioner om man redan köpt en spelare, det var endast med PS3 det gick.. Stämmer det eller ? Vill inte köpa en spelare och sedan inte kunna använda vissa funktioner.

Edit, här stog det visst... Fjärde stycket..

http://www.trustedre...u-ray-Player/p1

Känns lite tråkit att det inte går att uppdatera heller... Någon vet vad det är för grejer som kommer att finnas på Blu-Ray diskarna som man inte kommer att kunna ta del av om man redan köpt en spelare ?

Redigerat av DeaD SiLence, 06 februari 2008 - 20:32.

Postad 06 februari 2008 - 23:17

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
Kan vara vad som helst. Trailers, extramaterial, undertexter, spel...
Borde kanske förtydliga: Sånt man laddar ner via internet dvs + då att 2.0 kräver 1Gb lagringsutrymme.

Redigerat av Unregistered577c6879, 06 februari 2008 - 23:21.

Postad 07 februari 2008 - 16:38

DeaD SiLence
  • DeaD SiLence
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Okej, men ni som redan köpt en spelare, bryr ni er inte om dessa saker ?

Postad 07 februari 2008 - 16:51

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1 113 inlägg
  • 0

Okej, men ni som redan köpt en spelare, bryr ni er inte om dessa saker ?

Själv så har jag en profil 1.1 spelare, när blu-ray har mognat så kommer jag att köpa en profil 2.0 spelare som är regionsfri. Antar att vi som köper spelare nu inte bryr sig eller har råd att byta upp sig när profil 2.0 spelare finns tillgängliga.

Postad 07 februari 2008 - 17:01

DeaD SiLence
  • DeaD SiLence
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Okej.. Jag har nämligen inte råd att uppgradera mig så ofta, då jag är 16 år... :(

Redigerat av DeaD SiLence, 07 februari 2008 - 17:01.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.