Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Toshiba HD-EP30, HD-EP35 HD DVD

1570 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 december 2007 - 08:57

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

• 3 433 inlägg
  • 0

Har varit helt på det klara med att det skulle bli en bluray för min del innan.
För visst är det så att HD DVD är helt regions fritt ? och inte bluray....
Det är en övervägande faktor för min del..

Är det inte mer naturligt att köpa det formatet som har mest filmer som man vill se? När det gäller regionsfrihet så är en väldigt stor andel av bluray-filmerna regionsfria (se t ex denna listan

För egen del så tycker jag om att se på film och är därför format-neutral.

Postad 23 december 2007 - 10:37

Nuts
  • Nuts
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Tackar för lista... :(
Men vilket format har flest filmbolag på sin sida?? vissa bolag släpper på båda formaten har jag sett.
Medans vissa verkar vara trogen ett format.
Sorry för att det blev lite "offtoppic" här nu,men jag blir inte klok på dessa format krig.
Min tanke har varit helt inne på en Pioneer BDP-LX70A bluray spelare hela tiden men frågan är ju om det är värt dom extra 10.000 den kostar mot en TOSHIBA HD-EP35.
För dom extra 10,000 får man en massa filmer.
Sedan så kan man väl diskutera i dödagar vilket format som är "bäst". Kan det inte vara så att båda har sina fördelar och nackdelar ?? båda är ju i slutändan "highdeff" format så bildskillnaden är väl inte något man lär märka eller ???
Men åter till frågan om TOSHIBA HD-EP35 !! Ni som har den hur upplever ni "start tider,fläktljud,fjärrkontroll,byggkvalite,osv,osv".
Jag hittade denna länk och här var dom nöjda med det mesta. EP35

Redigerat av Nuts, 23 december 2007 - 10:58.

Postad 23 december 2007 - 10:48

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
$299 är ju ett kraftigt subventionerat lockpris och inte MSRP som jag förstår. Så den jämförelsen är lite orättvis. Dessutom är den svenska momsen högre vilket inte går att skylla Toshiba för.

Redigerat av Johan78, 23 december 2007 - 10:49.

Postad 23 december 2007 - 11:28

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Men nu så räcker det med Off Topic.

Tråden ska handla om Toshiba HD-EP30, HD-EP35 HD DVD :(

Postad 23 december 2007 - 11:57

Saim
  • Saim
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Tänkte bara höra om någon kan bekräfta eller dementera att man får ut DTS-HD (ej Master Audio) via de analoga 5.1-utgångarna på EP-35?
Bra att veta innan man köper någon musikskiva som kör DTS-HD tänkte jag...

/Simon

Redigerat av Saim, 23 december 2007 - 11:59.

Postad 23 december 2007 - 12:04

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Du får ut "DTS HD" core 1,5 mbps via analog som optisk

Redigerat av henke007, 23 december 2007 - 12:07.

Postad 23 december 2007 - 14:04

Saim
  • Saim
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0

Du får ut "DTS HD" core 1,5 mbps via analog som optisk

Jag antar att DTS HD core är samma som vanlig DTS ( fast extraherat ifrån DTS HD) då eftersom det även går att skicka via SPDIF?

Jag antar å andra sidan att DTS HD core då kör på maximala DTS-bitraten, och förmodligen ändå låter ganska shysst :(.

Postad 23 december 2007 - 17:34

Unregistered39180
  • Unregistered39180
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0

Angående de där gratisfilmerna vid köp av en spelare, tror ni man kan skicka in till svenska delen och få sina filmer även om man köpt spelaren i Tyskland? Antar att man bara ska skriva in serienummer på spelaren?

Nej! Det skall inte gå då spelaren skall vara köpt i Sverige och man skall bifoga ett kvitto. Dessutom skickar du lappen till en MAthias West på Toshiba Nordic så jag tror han har koll på vad spelaren är inköpt...

Postad 23 december 2007 - 17:38

Unregistered39180
  • Unregistered39180
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Nu har jag haft min Toshiba HD-EP35 i några dagar och jag måste säga att jag börjar bli lite frustrerad på den.

Jag kör 1080/24p och det händer ofta att jag får felmeddelande "408bc504". Bilden fryser och sedan kommer texten vilket innebär att man måste starta om filmen och ta reda på var man var när det hände. Spelaren är helt ny så jag fattar inte att man kan släppa en defekt spelare. Tilläggas kan att filmerna jag tittat på är helt nya.

Jag har sökt på www och problemet verkar vara vida utbrett...

Har någon haft samma problem?

Postad 24 december 2007 - 02:16

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
När du köpte spelaren hade den nog firmware 1.1. Toshiba har släppt en uppdatering som heter 1.3. Har du installerat den nya mjukvaran?

Redigerat av crest, 24 december 2007 - 02:17.

Postad 24 december 2007 - 12:13

Nuts
  • Nuts
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Ja.. hur blir spelaren med 1.3 firmwaren ?? fortfarande samma problem eller ??

Postad 24 december 2007 - 12:37

Chris Ya
  • Chris Ya
  • Forumräv

• 665 inlägg
  • 0
Jag har inte uppdaterat spelaren än och de 3 filmer jag provat har funkat klockrent! Inga problem alls.

Postad 24 december 2007 - 13:51

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1 646 inlägg
  • 0
Jag är riktigt nöjd med spelaren. Så bra bild och ljudkvalitet för så lite pengar är enastående. Uppdaterade till 1.3 direkt innan någon film kördes. Inte några fel vid uppspelning eller någonting än så länge. Dessutom ser uppskalad sd-dvd riktigt bra ut, faktiskt bättre på uppskalning än vad min Pioneer Elite 95FD är. Tyvärr får jag ingen 1080p/24 då spelaren och min nya proje verkar nöja sig med 1080p/60 så jag väntar på ännu en uppdaterad firmware med forced 1080p/24. Det enda klagomålet jag har är att man inte kan ändra upplösning direkt via knapptryckning på fjärrkontrollen och dessutom är knapplayouten på fjärren dålig och det hade varit trevligt med belysta knappar, eller iaf lite självlysande sådana.

Postad 25 december 2007 - 15:45

Unregistered39180
  • Unregistered39180
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0

När du köpte spelaren hade den nog firmware 1.1. Toshiba har släppt en uppdatering som heter 1.3. Har du installerat den nya mjukvaran?

Hur ser man vilken firmware man har och hur hittar jag fimwaren? Jag har letat på Toshibas hemsida, men inte hittat någon länk...

Postad 25 december 2007 - 16:01

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

Hur ser man vilken firmware man har och hur hittar jag fimwaren? Jag har letat på Toshibas hemsida, men inte hittat någon länk...

På min A2 så står det i steget innan man väljer om man vill uppgradera sin firmware eller inte. Alltså i menyn.

Edit. Dvs, klicka på att du vill uppgradera fw. Så kommer det upp en ruta med vilken version du har och om du vill fortsätta att uppgradera eller avbryta.

Redigerat av Hoff, 25 december 2007 - 16:02.

Postad 25 december 2007 - 17:03

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Har du problem att uppdatera via ethernetporten så hittar du filen här som du kan ladda ned och sedan bränna på en CD. (Burn Image)
På sidan som jag länkade till står det även hur du kollar vilken firmware du har.

Redigerat av crest, 25 december 2007 - 17:20.

Postad 25 december 2007 - 22:20

Unregistered39180
  • Unregistered39180
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Tackar! Jag har firmware 1.1 och skall strax uppdatera till 1.3.

Redigerat av Unregistered39180, 25 december 2007 - 22:28.

Postad 27 december 2007 - 12:42

Unregistered39180
  • Unregistered39180
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0

Har du problem att uppdatera via ethernetporten så hittar du filen här som du kan ladda ned och sedan bränna på en CD. (Burn Image)
På sidan som jag länkade till står det även hur du kollar vilken firmware du har.

Jag har försökt att uppdatera min spelare Ep35 nu både via ethernetporten samt bränna en skiva med länkad fil. Filen är en .prg-fil som min spelare inte förstår. När jag skall försöka bränna en imagefil så finns inte filen i mappen. Jag måste välja alla filer för att kunna se den. Jag har därför bränt "filen" eftersom det inte går att tillverka en imagefil. Är det någon som vet hur man gör???

Jag har även försökt att uppdatera via ethernet men den stannar alltid någon stans i nedladdningen och i bland kommer man inte ens in på servern.

Så om någon lyckats att uppdatera sin firmware via filen på nätet och sedan bränna den på skiva får gärna dela med sig hur ni gjorde.

B

Postad 27 december 2007 - 12:44

Drem
  • Drem
  • Veteran

• 1 646 inlägg
  • 0

Jag har försökt att uppdatera min spelare Ep35 nu både via ethernetporten samt bränna en skiva med länkad fil. Filen är en .prg-fil som min spelare inte förstår. När jag skall försöka bränna en imagefil så finns inte filen i mappen. Jag måste välja alla filer för att kunna se den. Jag har därför bränt "filen" eftersom det inte går att tillverka en imagefil. Är det någon som vet hur man gör???

Jag har även försökt att uppdatera via ethernet men den stannar alltid någon stans i nedladdningen och i bland kommer man inte ens in på servern.

Så om någon lyckats att uppdatera sin firmware via filen på nätet och sedan bränna den på skiva får gärna dela med sig hur ni gjorde.

B

Jag uppdaterade med .prg-filen. Öppna Nero / Recorder / Burn Image och välj att visa alla filer och bränn på cd-r i lämplig hastighet. Skulle det fortfarande vara problem så funkar det att döpa om .prg till .iso men som sagt att bränna .prg imagefiler funkar i Nero.

Redigerat av Drem, 27 december 2007 - 12:53.

Postad 28 december 2007 - 08:19

Unregisteredf0eacfec
  • Unregisteredf0eacfec
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Mailade till Toshiba i Tyskland angående deras erbjudande på EP35:

"Dear customer,

thank you for requesting information from your TOSHIBA costumer hotline.

At the moment we offer 7 free HD DVDs when you buy one of our HD DVD-Players. However, this offer is only valid inside of Germany, meaning we can only ship inside Germany. If you can provide us with a German address we can send the HD DVDs to, you can use the coupon which you can download from the following page: http://www.toshiba.d...onen/hddvd.html.

We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and wish you a nice day.

Kind regards,

Janne Auer
TOSHIBA HOTLINE TEAM"

Postad 28 december 2007 - 09:28

Unregistered4bee4a1e
  • Unregistered4bee4a1e
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som inte kan se Bourne Ultimatum på EP35:an ??

Har provat filmen i min 360 add:on och där funkar den perfect, så där är inte något fel på filmen iallafall.
Alla menyerna funkar fint, kan välja ljud och text men efter FBI varningen så kommer det : Systemfel.

Va F*n är det frågan om ??? :)

Postad 28 december 2007 - 09:34

Veritas
  • Veritas
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0

Mailade till Toshiba i Tyskland angående deras erbjudande på EP35:

"Dear customer,

thank you for requesting information from your TOSHIBA costumer hotline.

At the moment we offer 7 free HD DVDs when you buy one of our HD DVD-Players. However, this offer is only valid inside of Germany, meaning we can only ship inside Germany. If you can provide us with a German address we can send the HD DVDs to, you can use the coupon which you can download from the following page: http://www.toshiba.d...onen/hddvd.html.

We thank you for having decided on a product of TOSHIBA and wish you a nice day.

Kind regards,

Janne Auer
TOSHIBA HOTLINE TEAM"

Vi svenskar blir som vanligt rövkn*llade! Vi får först betala mer för HD-DVD spelaren och sedan får vi i bästa fall fem filmer, Tyskarna köper billigt och får upp till 10 filmer!? Utöver de fem filmer som vi kan välja så får de: Bourne Ultimatum, 300 och tre(?) Star Trek....

Redigerat av Veritas, 28 december 2007 - 09:41.

Postad 28 december 2007 - 09:40

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0

Har provat filmen i min 360 add:on och där funkar den perfect, så där är inte något fel på filmen iallafall.
Alla menyerna funkar fint, kan välja ljud och text men efter FBI varningen så kommer det : Systemfel.

Jag trodde uppspelningsproblem bara existerade på Blu-ray spelare men det gäller tydligen HD DVD också.

Postad 28 december 2007 - 09:44

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Har aldrig haft ett enda uppspelningsproblem på min E1:a, inte ens med combos :)

har du uppdaterat firmware HKPERRA för det är ett måste!

annars kan du rensa persistent storage eller va det heter !!

Postad 28 december 2007 - 16:57

Unregistered4bee4a1e
  • Unregistered4bee4a1e
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Jodå henke007, den är uppdaterad.

Detta är första filmen som strular för mig, vet f*n inte varför :)

Postad 28 december 2007 - 17:55

Unregisteredd3e6445d
  • Unregisteredd3e6445d
  • Lärjunge

• 479 inlägg
  • 0

Jag trodde uppspelningsproblem bara existerade på Blu-ray spelare men det gäller tydligen HD DVD också.

Jag vet att många haft problem med combo skivor så uppspelningsproblem förekommer nog på båda formaten.

Postad 28 december 2007 - 18:11

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1 113 inlägg
  • 0
Vem har sagt att det inte finns problem med att spela upp HD DVD-filmer?
Det första man ska göra när det gäller både HD DVD och Blu-ray är att man ska uppdatera firmwaret i spelaren...
Sedan ska man prova och köra en "reset" på spelaren.
Det kan också vara så att man måste vänta på ett nytt firmware innan man kan spela upp en ny film, detta har hänt mig med min Samsung Blu-ray spelare. Inte så roligt men när Samsung släppte ett nytt firmware så gick det att spela upp filmen...
Ifall det inte fungerar så kan det vara så illa att det är fel på skivan eller lasern i spelaren...
Det här får man leva med för både Blu-ray och HD DVD är en ny teknik...
Så det är inte så konstigt om problem dyker upp när man ska spela upp en HD DVD eller Blu-ray-film...

Redigerat av Unregisteredf7bba9d7, 28 december 2007 - 19:01.

Postad 29 december 2007 - 11:37

tony97
  • tony97
  • Forumräv

• 502 inlägg
  • 0
Om jag vill köpa bästa tillgängliga/kommande HD-DVDspelare inom 3 månader, vilken väljer jag då? OBS! Det skall vara en "Svensk"-modell. Kommer köpa mina filmer i Sverige med svensktext! Ta :) ck på förhand!

Postad 29 december 2007 - 12:23

Unregisteredf7bba9d7
  • Unregisteredf7bba9d7
  • Beroende

• 1 113 inlägg
  • 0

Om jag vill köpa bästa tillgängliga/kommande HD-DVDspelare inom 3 månader, vilken väljer jag då? OBS! Det skall vara en "Svensk"-modell. Kommer köpa mina filmer i Sverige med svensktext! Ta :) ck på förhand!

Jag tycker du ska köpa en Toshiba HD-EP35! Har själv en XE1 men jag tycker den inte motiverar prisskillnaden. Den är ca 2000kr dyrare än EP35:an. Skillnaderna är att XE1 har en backlight fjärrkontroll, har Reon-chip vilket gör att dvdfilmer spelas upp snäppet bättre än EP35. HD DVD uppspelning är lika vad jag förstår. Sedan så har XE1 en bättre finish d.v.s. den är inte lika plastig men det påverkar ju inte uppspelning av filmer...
Dessa 2 är toppmodellerna.
Valet är ditt!

Redigerat av Unregisteredf7bba9d7, 29 december 2007 - 12:29.

Postad 29 december 2007 - 16:35

Unregistered39180
  • Unregistered39180
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0

B

Jag uppdaterade med .prg-filen. Öppna Nero / Recorder / Burn Image och välj att visa alla filer och bränn på cd-r i lämplig hastighet. Skulle det fortfarande vara problem så funkar det att döpa om .prg till .iso men som sagt att bränna .prg imagefiler funkar i Nero.

Tack!

Nu funkade det. Jag fick dock ändra namnet på filen till .iso innan jag fick det att funka.

Postad 29 december 2007 - 20:39

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlägg
  • 0
Brandon: Löste uppdateringen problemen som du tidigare upplevde?

Postad 29 december 2007 - 21:20

Dave R
  • Dave R
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0
Jaha, då var man EP-30 ägare då. Har fw-uppdaterat den, testat lite med en film och tycker den fungerar bra, laddningstiderna var inte så farliga som jag trodde.

En sak som är lite svår att veta iom att det inte finns något sätt att se det - vad ska spelaren stå i för läge när man har den ansluten via HDMI för att få ut så bra ljud som möjligt. Auto eller PCM? Och vad blir det om jag väljer fel så att säga.

EDIT En sak till, RGB färgområde - standard eller utökat?

Redigerat av Dave R, 29 december 2007 - 22:12.

Postad 30 december 2007 - 10:04

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
Jag hoppar på HD DVD tåget till slut och en EP35 är undanlagd för mig :blush: 2:a januari blir det dags för "the red pill".

Postad 30 december 2007 - 10:13

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1 266 inlägg
  • 0

Jaha, då var man EP-30 ägare då. Har fw-uppdaterat den, testat lite med en film och tycker den fungerar bra, laddningstiderna var inte så farliga som jag trodde.

En sak som är lite svår att veta iom att det inte finns något sätt att se det - vad ska spelaren stå i för läge när man har den ansluten via HDMI för att få ut så bra ljud som möjligt. Auto eller PCM? Och vad blir det om jag väljer fel så att säga.

EDIT En sak till, RGB färgområde - standard eller utökat?

Angående ljudet:
Om du har spelaren kopplad till en förstärkare som klarar Multichannel-PCM via HDMI så är det bäst att ställa den på PCM. Om du väljer fel blir det... tyst. :blush:

RGB kör jag utökad på, kan inte påstå att jag ser någonskillnad på dem två, inställningen har helt enkelt stannat där efter test.

Postad 30 december 2007 - 11:46

Dave R
  • Dave R
  • Lärjunge

• 358 inlägg
  • 0

Angående ljudet:
Om du har spelaren kopplad till en förstärkare som klarar Multichannel-PCM via HDMI så är det bäst att ställa den på PCM. Om du väljer fel blir det... tyst. :blush:

RGB kör jag utökad på, kan inte påstå att jag ser någonskillnad på dem två, inställningen har helt enkelt stannat där efter test.

Jag får ut ljud oavsett vad den står på, har inte gjort några djupgående analyser men ljudet är klart bättre än på dvd iaf.

Ser heller ingen skillnad mellan Standard och utökat RGB-område, men kör väl på med utökat.

Postad 30 december 2007 - 13:14

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0

Jag hoppar på HD DVD tåget till slut och en EP35 är undanlagd för mig :blush: 2:a januari blir det dags för "the red pill".

Det var faen på tiden ;)

Postad 30 december 2007 - 18:55

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0
Köpte en E1:a på EG som ersättare för min dvd. Testade den igår på en LCD-tv o störde mig oerhört mycket på hackandet vid panoreringar bla. Är detta något man slipper med en EP35:a kopplat till en Panasonic PT-AX200?

Postad 02 januari 2008 - 13:02

svh9633
  • svh9633
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
jag spelade bourne ultimatum som första film på min ep35:a utan några problem. Uppdaterade den det första jag gjorde. Svenskköpt skiva dock.

/Sam

Postad 02 januari 2008 - 20:25

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
Ja då har det hänt pojkar och flickor. Mr.Blu-ray fläktpojke himself har svalt det röda pillret

Bifogad fil(er)

Postad 02 januari 2008 - 20:28

FiRREN
  • FiRREN
  • Lärjunge

• 444 inlägg
  • 0
Funderar på en EP-30 från Tyskland. Vilken butik är att rekommendera? Klarar den 24p utan något tjafs?

Postad 02 januari 2008 - 20:32

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0

Ja då har det hänt pojkar och flickor. Mr.Blu-ray fläktpojke himself har svalt det röda pillret

Då var det nyårs löftet uppfyllt :)

Postad 02 januari 2008 - 20:35

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1 266 inlägg
  • 0

Berätta hur Bourne funkar för dig.
Min EP30 var inte helt förtjust i att spela upp de 3 sista kapitlena... :/

Postad 02 januari 2008 - 21:24

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
>> Johan 78, grattis, vilken härlig syn med spelarkartongen och lite filmer,
Transformers nästa då mfl :)

Postad 02 januari 2008 - 21:41

Nuts
  • Nuts
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Själv så var jag inne på HIFI klubben i dag och kollade in EP35án. Det ser ut att vara en riktigt trevlig maskin så vi får se om man hakar på den "röda" sidan innom en snar framtid då? :)

Postad 02 januari 2008 - 22:09

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
Nåt måste vara skumt. Jag försöker uppdatera min EP-35 men felkod "2007c001" kommer varje gång. Jag har tankat ner AK1300U_S-RELEASE_USER.prg och brännt den i Nero två gånger på cd-skivor av olika fabrikat. Nuvarande firmware i min EP-35 är 1.1. Måste man uppgradera till 1.2 först? Nån som vet?

Postad 02 januari 2008 - 22:11

fesken
  • fesken
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Jag tror inte att du skall behöva uppdatera till 1.2 innan. Verkar ju korkat om man måste gå igenom varenda fw fram tills den senaste. Jag fick precis samma problem när jag skulle uppdatera min e1a till senaste fw. Jag hade också laddat hem den. Testade istället att uppdatera via nätet direkt från spelaren. Det fungerade hur bra som helst. Testa vettja :)

Postad 02 januari 2008 - 22:22

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0

Jag tror inte att du skall behöva uppdatera till 1.2 innan. Verkar ju korkat om man måste gå igenom varenda fw fram tills den senaste. Jag fick precis samma problem när jag skulle uppdatera min e1a till senaste fw. Jag hade också laddat hem den. Testade istället att uppdatera via nätet direkt från spelaren. Det fungerade hur bra som helst. Testa vettja :)

Jag drog precis en nätverkssladd till spelaren och nu tankar den hem iallafall.

Postad 02 januari 2008 - 22:27

Unregistered4bee4a1e
  • Unregistered4bee4a1e
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Min uppdatering var 1.1 till 1.3. Allt klart via bredbandet

Postad 02 januari 2008 - 22:30

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

• 1 419 inlägg
  • 0
på Hifiklubben sa de att jag skulle få 5 gratis filmer om jag gick in på www.toshiba-europe.com och skrev ut en blankett. Så det gjorde jag på http://www.home-ente...hddvds.pdf?open
Men när jag läser villkoren nere står det att endast kunder från U.K och Irland kan maila in. Blev jag blåst?

Postad 02 januari 2008 - 22:36

diabolo
  • diabolo
  • Mästare

• 3 548 inlägg
  • 0

på Hifiklubben sa de att jag skulle få 5 gratis filmer om jag gick in på www.toshiba-europe.com och skrev ut en blankett. Så det gjorde jag på http://www.home-ente...hddvds.pdf?open
Men när jag läser villkoren nere står det att endast kunder från U.K och Irland kan maila in. Blev jag blåst?

Ja, du blev blåst...kontakta din advokat :)

http://www.hddvdeuro...hddvd_po_se.pdf

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.