Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty 4 : Modern Warfare

3032 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycker ni om CoD4? (250 medlem(mar) har röstat)

5 är bäst

1. 1 (8 röster [3.20%])

Procent av omröstning: 3.20%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (5 röster [2.00%])

Procent av omröstning: 2.00%

4. 4 (45 röster [18.00%])

Procent av omröstning: 18.00%

5. 5 (192 röster [76.80%])

Procent av omröstning: 76.80%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 18 november 2007 - 16:17

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Jag tror att det är allancito som är lite linsskygg :)

Postad 18 november 2007 - 16:25

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0
Haha, jag blev ju kickad runt kl4. Var och hämtade godis och så var jag kickad när jag kom tebax. Tyckte det kunde vara lika bra att gå och lägga sig då...

Postad 18 november 2007 - 16:41

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlägg
  • 0

Postad bild

Allancito, boomol, moowlie, TheWiz, SmellyMarq, GeNstRukTuR och pxpxpx
(fotografen avled strax efter fotoögonblicket)

Haha :) Jag var till en början väldigt skeptisk när lifter sa till oss andra att ställa sig runt statyn. Jag fick för mig att han skulle slakta oss allihop, en klassisk avrättning (speciellt eftersom han hade valt free-for-all och behövde typ 140xp till nästa level). Jag kan ju säga att lifter stod där med en röd prick i pannan och avsändaren var en illaluktande Marq med ett känsligt finger som smekte avtryckaren :lol:

Men det blev ju en riktigt bra bild...ska nog skicka den som julkort till släkt och vänner :wub:

Postad 18 november 2007 - 16:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Vad står det för övrigt på bilden? Greetings from the blood?

Postad 18 november 2007 - 16:48

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1 040 inlägg
  • 0
Greetings from the Bloc. Bloc är namnet på banan...

Postad 18 november 2007 - 16:54

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Världens bästa bana :)

Postad 18 november 2007 - 17:01

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
hahah absolut, grym bana...

Postad 18 november 2007 - 17:05

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
jag är med ikväll.. skiter i lagerdimensionering nu

Postad 18 november 2007 - 17:05

gonucku
  • gonucku
  • Forumräv

• 639 inlägg
  • 0
Har spelat detta spel nu i några timmar och måste säga att det förmodligen är det roligaste och snyggaste spel jag spelat.
Men man blir ju grymt frusterad när man fårn början bara har basic vapnen, och dör typ 10 sek efter spawn...

Har inte riktigt fått kläm på allt runt om kring Live! delen på detta spel, men det är ju ett flertal options från föregångaren Cod 3 som man saknar. T.ex. Att kunna spela splitscreen på Live/mp och att kunna välja själv vilken match man vill joina, att kunna filtrera banor och sånt.

Vh Gonucku

Postad 18 november 2007 - 17:21

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Postad bild

Allancito, boomol, moowlie, TheWiz, SmellyMarq, GeNstRukTuR och pxpxpx
(fotografen avled strax efter fotoögonblicket)

Specielt när vi börja peppra sönder alla bilar:) Det här måste göras igen

Riktigt grym bild! :)

Visste till slut inte om jag skrattade eller grät när alla bilar exploderade till höger o vänster :wub: Man är ju inget lättroad den tiden på dygnet heller :lol:

Postad 18 november 2007 - 17:38

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Ja, helt spontant började någon skjuta bilar och de resterande åtta hängde instinktivt på, en lagmedlemms fiende är hela lagets fiende (eller något). :)

Postad 18 november 2007 - 17:43

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Skulle bara kolla så köttgannen funkade som den skulle :)

Tänkte förresten köpa LCE, så om det är någon som vill köpa mitt "vanlig edition" COD4, PMA.

Hittade det här också, de olika prestigelevelikonerna.
Postad bild

Redigerat av bananplanta, 18 november 2007 - 19:42.

Postad 18 november 2007 - 20:23

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

Hittade det här också, de olika prestigelevelikonerna.
Postad bild

Prestige lvl 10??????????????????????????????? INSEEEEEEEEEEEEEJN

Postad 18 november 2007 - 20:37

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Skojaru? :)
För att nå prestige level 10 måste man alltså nå rank 55 10 gånger. Känns som man har att göra ett tag för att nå det. Har rank 40 nu tror jag och har då spelat ca 1d 4h.

Postad 18 november 2007 - 21:32

Unregistered4769c54e
  • Unregistered4769c54e
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Skojaru? :)
För att nå prestige level 10 måste man alltså nå rank 55 10 gånger. Känns som man har att göra ett tag för att nå det. Har rank 40 nu tror jag och har då spelat ca 1d 4h.

Äh, tänk på dom som har högst poäng inne på BF2 :)

Postad 18 november 2007 - 23:20

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Nu behöver jag hjälp/tips... Är på någon av de sista banorna på Veteran, där man springer i en källare mot klockan för att avvaktivera missilerna. Har kommit till en gång som är spärrad av lådor så att man måste ta någon av sidogångarna, men jag överlever liksom inte... Hur ska man lägga upp det?

Postad 18 november 2007 - 23:26

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Hagel i magen på de som ränner runt framför en, sen gick jag fram till den högra korridoren, tog killen som stod till vänster i den korridoren, sen helomvändning och ta killen till vänster i den vänstra korridoren, sen kämpa sig vidare...

Postad 19 november 2007 - 00:16

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Hagel i magen på de som ränner runt framför en, sen gick jag fram till den högra korridoren, tog killen som stod till vänster i den korridoren, sen helomvändning och ta killen till vänster i den vänstra korridoren, sen kämpa sig vidare...

Har iofs bara kört Hardened än så länge, men jag gick på samma taktik, har för mig att jag fick sno en M1014 shotgun av nån av de första gubbarna jag sköt där. Om man lägger sig ner på mage när man ska skjuta de i änden på de båda korridorerna så är det mindre risk att man blir skjuten av den som står i den andra korridoren. Sen var det bara att slänga lite flash o frags och hoppas på att träffa nån.

Tror jag lagt till alla på gamertaglistan nu. Kom på att det var mycket lättare att logga in på Min Xbox på xbox.com och kopiera gt:n o klistra in i Lägg till kompis istället för att sitta på Xboxet o skriva med handkontrollen :)

Redigerat av bananplanta, 19 november 2007 - 02:12.

Postad 19 november 2007 - 02:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Får tacka alla inblandade i helgens livespelande för ett djäkla drag! Skitkul verkligen. Nu i veckan blir det nog inte så mycket spelande live för min del, kan bara efter jobbet efter kl 01 och då är ni säkert inte vakna ändå. Får kanske ge mig på veteran SP istället. Om ni spelar nästa helg är jag med, även om GH3 kanske stjäl lite av min uppmärksamhet . Lite COD4 skall jag nog hinna med ändå. :)

Postad 19 november 2007 - 08:00

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
Fyfan vad svårt det var när man skulle vänta på helikoptern när man hade burit sin sniperkompis som inte kunde gå.
Iallafall när man glömt fylla på vapnen och bara hade pistol på veteran :)

Postad 19 november 2007 - 09:09

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Fyfan vad svårt det var när man skulle vänta på helikoptern när man hade burit sin sniperkompis som inte kunde gå.

Jepp! Svåraste biten i mitt tycke! Satt och tryckte bakom trädet till höger om min snipande kamerat, placerade ut C4 strategiskt, sen när koptern kom sprängde jag och sprang som attan! :)

Nu Är man klar med Kampanjen på Veteran iaf! Så nästa invite för livelirande kommer ej att avböjas! :rolleyes:

Postad 19 november 2007 - 09:34

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0
Det var riktigt kul igår när vi körde Team Deathmatch med 6 svenskar i laget.
Gick enormt bra för allihopa. Vi hade väl en dödsiffra som låg i genomsnitt på 6 deaths under några rundor.
Behöver jag nämna att killsen låg högre? :)
Är ju hur kul som helst att lira när man är ett sammansvetsat gäng där alla täcker alla och kommunicerar ordentligt med varandra.

Postad 19 november 2007 - 10:21

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0
Körde klart det på Hardened först och är snart klar med Veteran. Röstade för en 5:a, det enda klagomålet jag har är att det är så "scriptat", om man står på ett ställe och skjuter ner framryckande fiender så kan man ju stå där i typ 10 minuter, det bara väller fram gubbar, men springer man fram 10-20 meter så är det plötsligt slut på fiender... Då hade jag hellre sett att det fanns en viss mängd gubbar per bana som var betydligt smartare och defensivare.

Men Call of Duty 4 seglar ändå upp som ett av årets bästa spel! :)

Postad 19 november 2007 - 10:49

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1 680 inlägg
  • 0

Jepp! Svåraste biten i mitt tycke! Satt och tryckte bakom trädet till höger om min snipande kamerat, placerade ut C4 strategiskt, sen när koptern kom sprängde jag och sprang som attan! :)

Nu Är man klar med Kampanjen på Veteran iaf! Så nästa invite för livelirande kommer ej att avböjas! :rolleyes:

Jag klarade det genom att springa tillbaka, därifrån jag kom, så långt jag kunde. Efter ett tag träffar man på en stängd dörr. Där satt jag och väntade tills helikoptern landat. Under hela den tiden kom det bara en fiende och sköt mot mig. Min "polare" hade jag tidigare lämpat av, skadeskjuten som han var, på kullen vid LZ. Det svåra var bara när man skulle ta sig tillbaka till LZ, hade man tänkt till innan så hade jag nog placerat ut C4 på lite mer strategiska ställen. Metoden förtjänar kanske inga medal of honors' men det fungerade för mig efter 3-4 frustrerande omgångar av att försöka hålla ställningen kring LZ.

Funkade på Normal, vet inte om det fungerar på Veteran.

-lk

Postad 19 november 2007 - 11:45

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Körde klart det på Hardened först och är snart klar med Veteran. Röstade för en 5:a, det enda klagomålet jag har är att det är så "scriptat", om man står på ett ställe och skjuter ner framryckande fiender så kan man ju stå där i typ 10 minuter, det bara väller fram gubbar, men springer man fram 10-20 meter så är det plötsligt slut på fiender... Då hade jag hellre sett att det fanns en viss mängd gubbar per bana som var betydligt smartare och defensivare.

Delar åsikten. Tror att det blir mest tydligt på Hardend och Veteran med att det är scriptat till vissa punkter, där innebär nämligen en snabb framryckning i de flesta fall en snabb död :) Om man inte är uppmärksamm på detta kan man som sagt sitta och trycka i 30 min och skjuta utan att man ser någon ljusning. men jag tror faktiskt det är enda invändningen jag har på spelet, 5/5! :rolleyes:

Det svåra var bara när man skulle ta sig tillbaka till LZ, hade man tänkt till innan så hade jag nog placerat ut C4 på lite mer strategiska ställen. Metoden förtjänar kanske inga medal of honors' men det fungerade för mig efter 3-4 frustrerande omgångar av att försöka hålla ställningen kring LZ.

Funkade på Normal, vet inte om det fungerar på Veteran.

Spoiler

Redigerat av Unregistered40880, 19 november 2007 - 13:00.

Postad 19 november 2007 - 12:04

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
jag klarade det genom att gå till platån, dansgolv eller vad det nu är, och skjuta alla därifrån.. lite svårt bara när skotten tog slut. Flash + kuta som fan och sen gömma sig igen..

Nu är jag påväg att storma missilbasen, har inte orkat testa så mycket då live tagit all tid jag haft tillgängligt. Men märkte iallafall att det kommer en tank som man ska kasta smoke mot och sen bomba honom. Ngn taktik?

Postad 19 november 2007 - 12:21

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

• 697 inlägg
  • 0

Håller med! och själv är man lite pedant så man vill inte gå igenom någon bana utan att döda 100% av alla fiender. Som tur är upptäckte man detta i ett tidigt stadium men det var först efter att ha legat och tömt varenda närliggande bössa på skott. Lite missgynnande för tex min spelstil då jag brukar döda ganska strategiskt och beta av yta för yta nogrannt och långsamt istället för och spinga ala Rambo!... Undra hur många man behöver döda egentligen. Får en och tänka på om det var doom/wolfenstein eller nåt annat gammalt lir där man kunde springa igenom hela spelet utan att döda någon fiende :)

Enda gångerna man vet att det kommer ta slut är när man får order och stanna och mota fiender tills helikopter eller dylikt kommer. Minns tillbaka på COD 2 när man låg bakom en mur framför ett fällt och flygplan kom och bombade sedan skulle man springa ut på fältet och in i ett hus och hålla ställningarna där tills hjälp kom. bara välde in gubbar samtidigt som man skulle springa från långsida till långsida och mota ingående tanks med raketgeväret. När jag var klar där låg det stora högar av fiender i trappan :rolleyes:

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 19 november 2007 - 12:27.

Postad 19 november 2007 - 12:58

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

jag klarade det genom att gå till platån, dansgolv eller vad det nu är, och skjuta alla därifrån.. lite svårt bara när skotten tog slut. Flash + kuta som fan och sen gömma sig igen..

Nu är jag påväg att storma missilbasen, har inte orkat testa så mycket då live tagit all tid jag haft tillgängligt. Men märkte iallafall att det kommer en tank som man ska kasta smoke mot och sen bomba honom. Ngn taktik?

Funkade det på Veteran? Man hinner ju knappt lägga an bössan när man ser någon innan det blir rött :)

Ang spränga tanken:
Spoiler

Redigerat av Unregistered40880, 19 november 2007 - 12:59.

Postad 19 november 2007 - 13:05

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Ja, shit, tack alla ni som droppat in till våra sessions.

Jag har nog aldrig haft såhär kul med ett DM-spel någonsin och det har varit sådan sjuk variation på vårt motstånd, vilket är bra. Ibland har vi fått så mycket stryk att man aldrig fattade vad som hände, medans ibland har vi piskat så hårt att man har varit tvungen att armbåga sig fram bland sina egna för att få kills från den flyende motståndarstyrkan.

Köttgans, pepparkakor, RPGs och julmust ftw.

Postad 19 november 2007 - 13:12

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Körde klart det på Hardened först och är snart klar med Veteran. Röstade för en 5:a, det enda klagomålet jag har är att det är så "scriptat", om man står på ett ställe och skjuter ner framryckande fiender så kan man ju stå där i typ 10 minuter, det bara väller fram gubbar, men springer man fram 10-20 meter så är det plötsligt slut på fiender...

Det är inte samma sak som att det är scriptat, scriptade spelsekvenser är sånt som det finns mycket av i HL/HL2 när spelet visar en sekvens som du inte kan påverka skulle jag kalla scriptat. Att fienderna inte slutar komma i CoD 4 kan man beskriva som att dom spawnar hela tiden, och när du rör dig frammåt så triggas nånting när du kommit tillräckligt långt fram som säger åt dom att sluta spawna.

Postad 19 november 2007 - 13:13

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Ja, shit, tack alla ni som droppat in till våra sessions.

Jag har nog aldrig haft såhär kul med ett DM-spel någonsin och det har varit sådan sjuk variation på vårt motstånd, vilket är bra. Ibland har vi fått så mycket stryk att man aldrig fattade vad som hände, medans ibland har vi piskat så hårt att man har varit tvungen att armbåga sig fram bland sina egna för att få kills från den flyende motståndarstyrkan.

Köttgans, pepparkakor, RPGs och julmust ftw.

Det fanns stunder igår när man kände sig osårbar. Allt gick sin väg. Efter 17 kills utan att dö så började jag tänka på hur jag spelade och då gick det åt skogen! :)

Postad 19 november 2007 - 13:19

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Riktigt kul på liven igår, även fast jag körde lite "one man army" så var det kul att äntligen få spela med svenskar istället för dryga jänkare.

Någon som har klarat Mile Hige Achievmenten? Kan nog var det svårast jag har varit med om på många år.. har varit typ en halv sekund ifrån att klara den.. jäkligt irriterande.

/Babben

Postad 19 november 2007 - 13:22

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0
Oj vad roligt ni verkar haft! Hoppas det inte är slut på det nu när man kört klart kampanjen och "vågar" vara med :) (Har fått avböja invites p.g.a att jag varit i kniviga lägen på SP delen :) )

Redigerat av Unregistered40880, 19 november 2007 - 13:22.

Postad 19 november 2007 - 14:04

Rasken
  • Rasken
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Suveränt kul MP i helgen. Tack till alla [SWE] som var med och köttade, speciellt till Lifter som tog på sig att försöka sy ihop och administrera vårt ganska bångstyriga private party. Nu ska jag satsa på att levla upp min tjomme till lvl 24 så att jag får en ny skoningslös bössa.

/ Ymer SWE

Postad 19 november 2007 - 14:20

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
jag vill komam upp i level så ajg får desert eagle, då kan jag äntligen börja använda "last stand" perk, orkar inte försöka få kills med den nu.

Postad 19 november 2007 - 14:21

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1 680 inlägg
  • 0
Usch, jag känner mig lite slampig, vart otrogen med både AC och det nya Legoliret i helgen. Nu kanske ni inte vill ha mig längre?

-lk

Postad 19 november 2007 - 14:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Jo det är sant, Lifter förtjänar ett extra tack som stod för "hoastandet"! Hopas vi kör lite nästa helg med! :)

Postad 19 november 2007 - 15:02

BuTTuS
  • BuTTuS
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Finns ett enklare sätt (om du nu är där jag tror) :

Spoiler

Postad 19 november 2007 - 15:41

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

Körde klart det på Hardened först och är snart klar med Veteran. Röstade för en 5:a, det enda klagomålet jag har är att det är så "scriptat", om man står på ett ställe och skjuter ner framryckande fiender så kan man ju stå där i typ 10 minuter, det bara väller fram gubbar, men springer man fram 10-20 meter så är det plötsligt slut på fiender...

Det är inte samma sak som att det är scriptat, scriptade spelsekvenser är sånt som det finns mycket av i HL/HL2 när spelet visar en sekvens som du inte kan påverka skulle jag kalla scriptat. Att fienderna inte slutar komma i CoD 4 kan man beskriva som att dom spawnar hela tiden, och när du rör dig frammåt så triggas nånting när du kommit tillräckligt långt fram som säger åt dom att sluta spawna.

Nja, står nog fast vid mitt ordval, även om jag inte tycker att det var exakt. Ett exempel på det jag menar:

Spoiler

Ett sådant skede kallar jag för scriptat, det du beskriver låter mer som en mellansekvens som spelas upp i spelmotorn... Men jag kan ha missupfattat uttryckets innebörd... :)

Postad 19 november 2007 - 16:01

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Det du beskriver i början, att AIn gör någonting speciellt som dom har blivit "tillsagda" att göra är scriptat.
Att dom börjar spawna när du hoppar ner kan man nog också klassificera som skriptat, men inte just att dom fortsätter spawna och gör det fram tills man triggar att dom inte ska göra det.

Redigerat av derpious, 19 november 2007 - 16:03.

Postad 19 november 2007 - 16:04

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1 475 inlägg
  • 0

Det du beskriver är exakt vad jag menar, men du förklarade först scriptat som att fiender spawnar hela tiden.

Ja men dåså, diskussion avslutad! :)

Postad 19 november 2007 - 16:05

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Jag redigerade mitt inlägg lite, läste inte färdigt ditt svar innan jag svarade :)

Postad 19 november 2007 - 16:43

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Går ut o köttar en sväng ikväll med. Hade tänkt mig runt 18-19, men så länge kan jag antagligen inte hålla mig :rolleyes:

Postad 19 november 2007 - 17:09

Ebola
  • Ebola
  • Forumräv

• 655 inlägg
  • 0
Går ut 20:02 :rolleyes:

Postad 19 november 2007 - 17:18

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
jag sitter som en hönsmamma och försöker få ihop så många som möjligt från och med nu fram till läggdags.

Bara att hoppa online och hojta till om ni vill vara med :rolleyes:

Postad 19 november 2007 - 17:29

made_4
  • made_4
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Får se om man får lirat lite ikväll. Grabben e sjuk så det e mycket passande på honom, men ikväll är det frugans tur så då kanske man kan spela nån timme.
BTW måste jag säga att jag är mycket imponerad av Nyluh när man spelar med honom, vet inte hur han bär sig åt riktigt :rolleyes:

Postad 19 november 2007 - 17:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Nu när jag lirat lite mer på live så kan jag bara konstatera att detta spel är SJUKT roligt på MP!!!!!

Postad 19 november 2007 - 19:45

Nyluh
  • Nyluh
  • Lärjunge

• 383 inlägg
  • 0

BTW måste jag säga att jag är mycket imponerad av Nyluh när man spelar med honom, vet inte hur han bär sig åt riktigt :rolleyes:

Har kännt mig lite dampig på senaste+? ?!??!?!!?!!!! SÅÅÅ det får man ta ut i spelet... går bra då ;DDDDDDDDDDDD

Postad 19 november 2007 - 20:11

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
är hemma om ca en halvtimme... då ska ni backa upp mig

Postad 20 november 2007 - 00:38

wahlstrom
  • wahlstrom
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
riktigt roligt att spela MP med er på forumet, märks att det finns en hel del rutin :rolleyes:
själv så var det min första session i MP, j*vlar vad svårt det är att lära sig alla banor, känndes mest som om man irrade runt :lol:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.