Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Oppo BDP-83 *

1564 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Asus WL-330gE (Accesspunkter, bryggor & repeatrar) 1 (0) Inga priser
Oppo BDP-83 Regionsfri (Blu-ray & DVD-spelare) 5 8.699998 (9) Inga priser
Oppo BDP-83SE (Blu-ray & DVD-spelare) 5 8.75 (3) Inga priser
Oppo BDP-83 Region A (Blu-ray & DVD-spelare) 5 (0) Inga priser
Oppo BDP-83SE NuForce Edition (Blu-ray & DVD-spelare) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 23 July 2009 - 15:58

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
Jag såg ett inlägg på ett annat forum om att nån i Sverige hade beställt en bdp-83 direkt från USA. Jag skrev till Oppo och frågade hur man ska göra för att beställa en (givetvis med vetskapen att det blir en region A/1-spelare), eftersom problemet är man inte kan välja Sverige som land vid utcheckningen på deras beställningssida. Jag fick följande svar:

Please use the offline order form (http://oppodigital.c...-OrderForm.aspx). Shipping to Sweden will be $101.50.

Best Regards,

Customer Service
OPPO Digital, Inc.

MAO så går det fint att beställa direkt från Oppo i USA och jag gör nog det snart. Den kommer gå på ca 6000 kr inkl tull o moms med dagens dollarkurs.

Postad 24 July 2009 - 00:26

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
tjoff, så var beställningen iväg..... ;)

Postad 24 July 2009 - 08:03

TJ_Mackey
  • TJ_Mackey
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Hur bedömmer ni chanserna om att Oppo BDP-83 i framtiden kommer att kunna hantera NTFS-diskar? Mycket synd att den inte gör det i dagsläget, det är nämligen det som avskräcker mig från att beställa en.

Postad 24 July 2009 - 12:49

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0
Hur klarar den regionsfria varianten extramaterial på Region B-diskar i PAL?

Postad 24 July 2009 - 17:05

Wolfy
  • Wolfy
  • Veteran

• 1667 inlägg
  • 0

Hur bedömmer ni chanserna om att Oppo BDP-83 i framtiden kommer att kunna hantera NTFS-diskar? Mycket synd att den inte gör det i dagsläget, det är nämligen det som avskräcker mig från att beställa en.

Problemet är väl att applikationen främst är tänkt för USB minnen och då är det väl nästan alltid FAT. Bara spånar, har ingen koll på om andra spelare klarar NTFS-formatet...

Postad 27 July 2009 - 09:01

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Problemet är väl att applikationen främst är tänkt för USB minnen och då är det väl nästan alltid FAT. Bara spånar, har ingen koll på om andra spelare klarar NTFS-formatet...

Det tråkiga med att den inte klarar NTFS är att man inte kan ha så stora filer. Men så är det ju som sagt med de flesta apparater på marknaden.

Och fortfarande tyst från Opposhoppen...

Postad 28 July 2009 - 20:17

torneheim
  • torneheim
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Vad är problemet för Opposhoppen egentligen? En eventuell europamodell skulle möjligen ha någon speciell hantering av PAL och 25/50fps-material men det ska ju visst redan finnas i den amerikanska modellen då den hanterar DVD:er i PAL för importfolket over there. Återstår då bara frågan hur den gör med BD i PAL, dvs 25/50fps... Pang på med en CE-märkning och saken borde vara biff. Någon som vill spekulera?

Det sägs att Oppo har fullt upp att leverera förbokade enheter än så länge, men några frågor uppkommer:
  • Vad skiljer (om något) på en europamodell?
  • Hur mycket billigare (jo tjena!) blir det med en sådan, hypotetisk sak?
  • Ska man använda kursen 1USD=1Eur=1UKP=10-12kr eller vart landar det?
Orka vänta. Det kliar i fingrarna att kolla med CRT-projectors eller Oppo USA direkt.

Postad 29 July 2009 - 01:25

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
Tja, ryktet säger ju att den europeiska kommer vara en nerbantad version som då väl också blir billigare.

Jag beställde min fredags och den ska enligt trackingen kommit ut från svenska tullen idag så det går rätt snabbt att få den från USA. Jag har inte betalt tull-o-moms än, men apparaten+frakt kostade 4467 kr ($600,5)

Postad 29 July 2009 - 08:23

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Varifrån beställde du?

Postad 29 July 2009 - 10:39

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2396 inlägg
  • 0

Varifrån beställde du?

7 inlägg ovanför

Postad 29 July 2009 - 12:20

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
Direkt från Oppo i USA som sagt. Den skulle ha levererats i morse, men det verkar som det är ett företagspaket och såna körs som bekant inte ut till hemadresser utan man får vänta en dag extra på en avi :( PÅ trackingen står det att det att de har försökt leverera den, vilket är ren bullshit:

Detailed Results:

Attempted Delivery Abroad, July 29, 2009, 9:33 am, SWEDEN
At Foreign Delivery Unit, July 29, 2009, 8:01 am, SWEDEN
Out of Foreign Customs, July 28, 2009, 5:08 pm
Into Foreign Customs, July 27, 2009, 4:11 pm
Arrived Abroad, July 27, 2009, 4:11 pm, SWEDEN
International Dispatch, July 25, 2009, 8:48 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, July 24, 2009

Edit Jag är lite förbannad nu, jag ringde posten och får komma och hämta den, skitkul när man inte har bil utan får ta den på cykeln. 2060 kr ska de ha i tull o moms också, det är tydligen 13,9% tull på dvdspelare :) :unsure: Slutsumman hamnar på ca 6500 kr, marginellt billigare än från crt.

Redigerat av Unregistered803f725b, 29 July 2009 - 14:14.

Postad 30 July 2009 - 08:35

Spygg
  • Spygg
  • Forumräv

• 542 inlägg
  • 0
Ringde Oppo i Sverige idag, och lyckades klämma ur dem följande uppgifter iallafall:

1. BDP-83 kommer släppas i en EU-modell här, och det är samma tekniska specifikationer som den amerikanska modellen. Det blir alltså inte som tidigare ryktats en bantad modell. "Wohooo!!!!" är min spontana reaktion på detta. Däremot var det möjligt att frontpanelen skulle ha en annan design.

2. Spelaren kommer under 2009 - dock tidigast september.

3. Spelaren kommer kosta under 600 euro, troligtvis 499 eller möjligtvis 599.

Nåja - lite ljus i horisonten iallafall!

Postad 30 July 2009 - 09:09

Mats_L
  • Mats_L
  • Lärjunge

• 418 inlägg
  • 0

Ringde Oppo i Sverige idag, och lyckades klämma ur dem följande uppgifter iallafall:

1. BDP-83 kommer släppas i en EU-modell här, och det är samma tekniska specifikationer som den amerikanska modellen. Det blir alltså inte som tidigare ryktats en bantad modell. "Wohooo!!!!" är min spontana reaktion på detta. Däremot var det möjligt att frontpanelen skulle ha en annan design.

Ja det måste jag ändå säga är goda nyheter med tanke på rykten om en bantad version. Ska ändå ha semester i augusti så september blir perfekt :)

Postad 30 July 2009 - 12:13

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

• 967 inlägg
  • 0

Utan tvekan! Tack för informationen.

Postad 02 August 2009 - 14:49

Unregistered1017
  • Unregistered1017
  • Forumräv

• 664 inlägg
  • 0

Direkt från Oppo i USA som sagt. Den skulle ha levererats i morse, men det verkar som det är ett företagspaket och såna körs som bekant inte ut till hemadresser utan man får vänta en dag extra på en avi ;) PÅ trackingen står det att det att de har försökt leverera den, vilket är ren bullshit:

Detailed Results:

Attempted Delivery Abroad, July 29, 2009, 9:33 am, SWEDEN
At Foreign Delivery Unit, July 29, 2009, 8:01 am, SWEDEN
Out of Foreign Customs, July 28, 2009, 5:08 pm
Into Foreign Customs, July 27, 2009, 4:11 pm
Arrived Abroad, July 27, 2009, 4:11 pm, SWEDEN
International Dispatch, July 25, 2009, 8:48 am, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, July 24, 2009

Edit Jag är lite förbannad nu, jag ringde posten och får komma och hämta den, skitkul när man inte har bil utan får ta den på cykeln. 2060 kr ska de ha i tull o moms också, det är tydligen 13,9% tull på dvdspelare B) :lol: Slutsumman hamnar på ca 6500 kr, marginellt billigare än från crt.

Gick ju faktiskt rätt fort att få in den till Sverige dock, 6500:- är nog ungefär vad den kommer att kosta här när den väl släpps, 600 euros blir ju rätt nära i pris. Några intryck av den hittils? :(

Postad 04 August 2009 - 04:27

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Har man väntat så här länge kan man vänta ett par månader till...

Oppo i Sverige lär få en hel del att göra under hösten om man tolkar responsen rätt??? ^_^

G

Postad 04 August 2009 - 07:53

TJ_Mackey
  • TJ_Mackey
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som väntar på en recension från Egill? Hur gick det med paketet, har du testat spelaren ännu, vad är bra / mindre bra, är du nöjd med ditt köp? ^_^

Postad 04 August 2009 - 15:23

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
Hehe, jag har väl inte sagt att jag ska recensera den? Jag har hållt på att mickla en del med både spelaren och med bildinstälningarna på tv:n, men eftersom jag inte har några blurays än (5 st är på ingång), så har jag bara använt den som dvdspelare. Jag kan ju skriva om några intryck (ur minnet eftersom jag inte är hemma för tillfället):
När man först packar upp den slås man av hur ordnat och genomtänkt det är, dubbla boxar, väldigt snyggt förpackat och själva spelaren i en bärkasse med Oppologgan på. Hdmisladd, stor fjärr, bildinställningsskiva medföljer.
Spelaren har ett sobert utseende, men släden är lite plastig och glider inte ut så där mjukt som man ser på dyra cd/dvdspelare, men den är ändå bättre än rena budgetspelare. Spelaren låter svagt hummande och blir lite varm efter ha kört lång tid, men fläkten har inte gått igång vad jag har hört iallafall.

DVDfilmer laddas fortare än mina gamla spelare (Pioneer 475) och vid användning som cdspelare byts låt omedelbart om man trycker på "nästalåt"knappen, men det är en viss fördröjning om man istället trycker på en siffra för att byta spår. Cdljudet är bra, men aningen ljusare än med squeezebox +externa dac (i min Tact 2.0s). Detta ska jag kolla mer senare.

Jag försökte jämföra bilden med min gamla spelare, men det var svårt eftersom bilden med den gamla (via komponent) var så mörkt och pga att det tog lite tid emellan bytena. Jag kände dock inte att jag tyckte att Oppons bildkvalité kändes jätteöverlägsen jämfört med den gamla spelaren. Jag tyckte att Oppobilden via hdmi var lite för ljus och urvattnad, så jag kalibrerade tv:n (Samsung 766 plasma) med hjälp av testmönstrena på skivan som följde med och behöll default inställningarna på Oppon. Bilden blev sen väldigt neutral, men aningen tråkig i mitt tycke så jag frångick kalibreringen och drog på lite mer svärta och färg. Eftersom jag har massa dvd:er från olika regioner, så flashade jag spelaren med en regionsfri firmware (den levererades med 620). Om jag fattat det rätt ska man ha samma version av av alla tre firmwaren (??), varav två hämtas hos Oppo och den sista, upplåsta hittade jag via AVSforumet. Eftersom jag inte hittade 601beta hos Oppo fick jag ta 430. Upplåsningen fungerar fint för dvderna.

Jag har en gammal receiver (Denon 2105) som inte har hdmiingångar, så först tog jag ut ljudet med en coaxkabel, det funkar bra och låter jättebra. Vill man ha hdljud med blurayskivor så får jag ju låta Oppon koda av och ta ut ljudet analogt, så jag kopplade in dem. Eftersom recieverns ljudinställningar då bypassas måste man ställa in avstånd och ljudnivå på Oppon. Jag tog värdena som min reciever använder sig av. Det var inte så krångligt, men min speciella uppställning ställer till lite problem; jag kör ut ljudet till frontarna via preout på receivern till samma för-och slutsteg (Tact 2.0s+Mcintosh 402) som jag använder för tvåkanalslyssning. Att signalen går denna extra väg gör att den fördröjs och frontarna verkar vara 4,8 m bort medan centern (som drivs av receivern) är 2,7 m. Detta överskrider den maximala avståndskillnad man kan ha mellan center och frontar i Oppons inställningsmeny, så det fungerar inte helt optimalt. Jag ska antagligen köpa en ny reciever i nästa vecka och använda hdmi, så blir detta inget problem.

Än så länge är jag nöjd och att beställa från USA var smärtfritt fram till svenska posten tog över, då det blev lite problem. Jag såg nyss ytterligare en sak som irriterar mig; jag betalade tull o moms med mitt mastercard på Postens företagscenter som hade mitt paket. Nu ser jag att det har dragits ytterligare 2% som "cash advance" avgift på tull o moms, tydligen så är det en avgift varje gång man använder kortet på bank-eller postkontor - grisar :P

Postad 04 August 2009 - 22:05

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Ska bli intressant och se när spelaren kommer upp på Oppos Svenska sida.

Ngn som bor i Västerås och har kontakt med Oppo?

G

Postad 04 August 2009 - 23:07

Meffy
  • Meffy
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Ska bli intressant och se när spelaren kommer upp på Oppos Svenska sida.

Ngn som bor i Västerås och har kontakt med Oppo?

G

Jag har ringt upp dem idag,de sa att spelaren kommer ut nån gång i september.

Håller tummarna.Jag längtar som faaaan efter den här spelaren.

Postad 05 August 2009 - 15:03

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0

Jag har ringt upp dem idag,de sa att spelaren kommer ut nån gång i september.

Håller tummarna.Jag längtar som faaaan efter den här spelaren.

Snabba ryck minsann, det gillar vi :blink: ;) :D :P :)

G

Postad 08 August 2009 - 10:51

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0
Recension:

http://bluray.highde...ray_Player/3186

Tyvärr verkar den inte gå att göra regions fri med nån form av hack som på deras DVD spelare, så det är väl att löda in ett chip som gäller även här. Synd då de flesta av oss hade hoppats på att Oppon skulle va en av de första (förutom DMTech) att ha ett regions hack på sin spelare.

Förutom det så verkar den leverera som lovat, vilket ju är viktigare än regionshack :)

Postad 08 August 2009 - 11:45

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Då blir det att skicka in den till Dvdirect och få den regfri om man nu vill ?

Postad 08 August 2009 - 12:32

Unregistered803f725b
  • Unregistered803f725b
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0
eh, vad pratar ni om? Har ni inte läst trådarna på AVSforum, tex http://www.avforums....ree-thread.html ? Oppon kan göras regionsfri på två sätt, antingen genom att flasha med ett nytt firmware eller hårdvarumoddas. Jag har inte kollat hårdvarumodningen så noga, men har för mig att den inte behöver lödas ens.

Postad 08 August 2009 - 12:44

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Okej blir spännande när den första landar i forumet. :)

Postad 09 August 2009 - 11:18

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0
Regionfria hårdvarumoddade från CRT-projectors UK verkar vara heta. Nu hade de uppenbarligen fått in så många beställningar att de apparater de hunnit modda gick åt. Är väldigt sugen på att beställa en, kanske lyckas jag under nästa vecka...

Redigerat av Unregistered4e1812ee, 09 August 2009 - 11:18.

Postad 09 August 2009 - 23:05

torneheim
  • torneheim
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Regionfria hårdvarumoddade från CRT-projectors UK verkar vara heta. Nu hade de uppenbarligen fått in så många beställningar att de apparater de hunnit modda gick åt. Är väldigt sugen på att beställa en, kanske lyckas jag under nästa vecka...

Det verkar konstigt att man bara kan få dom med RS232 till UK. Det går nog att maila i och för sig. Undrar om Opposhop bjuder till och inkluderar serieporten? Dom verkar ha med den på sina DVD-spelare i alla fall. Jaja, efter bär- och svamptider vankas det film i höstmörkret...

Postad 18 August 2009 - 14:09

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Något nytt om när spelaren börjar säljas i Sverige ?

Postad 20 August 2009 - 21:46

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0
https://www.minhembio.com/nyheter/1893

Postad 20 August 2009 - 22:52

torneheim
  • torneheim
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Hmm, om 831:an kommer med Spears & Munsil och det går att ta bort regionstramset precis som på den amerikanska BPD-83 så är allt frid och fröjd. Är det någon här som har en BPD-83 hemma ännu? Berätta gärna!

Postad 22 August 2009 - 12:25

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
En editor på What Hi-Fi har fått en 831'a för review : http://community.wha...ShowThread.aspx

Postad 23 August 2009 - 15:15

torneheim
  • torneheim
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Är det inte gulligt hur man tramsar runt i den där tråden på What HiFi i väntan på att recensenten Andrew ska orka blogga ur sig att:
  • Ja, det är samma spelare som den amerikanska (redan bekräftat)
  • Ja, den går att göra regionfri (hoppas jag verkligen, regionkodning är ******** påfund och ska bort om inte annat bara för att det går!)
  • Ja, den är helt fantastiskt snabb, med underbar scaler :D och allt det där (vet vi redan!!!oneoneeleven)
  • Ja, den kommer med Spears & Munsil-skivan yada yada yada
Bekräfta punkt två och fyra så det blir åka av. Det kliar i köpfingrarna!

Postad 23 August 2009 - 19:16

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Och glöm inte punkt 5! Den kommer i shopping väska :D

Postad 24 August 2009 - 00:13

torneheim
  • torneheim
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Och glöm inte punkt 5! Den kommer i shopping väska :D

Åh nej, hur kunde jag glömma den medföljande modeaccessoaren/kattleksaken? :D
Secrets som inte brukar tramsa är nöjda. Fast denna spelare kommer nog inte att fixa världsfred.

Postad 24 August 2009 - 06:55

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Om den hade haft Wi-Fi, flyttbara och krympbara subs, HD DVD-uppspelning samt automatisk städning av villan, då hade den varit på världsfredsnivå. :D

Postad 24 August 2009 - 08:29

indiehjaerta
  • indiehjaerta
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Om den hade haft Wi-Fi, flyttbara och krympbara subs, HD DVD-uppspelning samt automatisk städning av villan, då hade den varit på världsfredsnivå. :D

Ingen Wi-Fi? :D
Blir dte nätverkskabel om man vill ha BD Live då? :S

Postad 24 August 2009 - 08:34

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3199 inlägg
  • 0
Som det sagts tidigare här - om man absolut vill/måste köra wifi så finns denna : http://www.oppodigit...ridge-kit-WBK1/

Postad 24 August 2009 - 20:50

voz
  • voz
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Bekräfta punkt två och fyra så det blir åka av. Det kliar i köpfingrarna!

Ingen Spears & Munsil, enligt David Mackenzie på AVForums.

Postad 25 August 2009 - 00:03

torneheim
  • torneheim
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Ingen Spears & Munsil, enligt David Mackenzie på AVForums.

Då får Henry på CRT mina pengar ;) Surt att man är mindre värd som konsument i Yurop och inte får samma grejor fast man shaftas så att kvasten kommer ut genom munnen till kursen 1USD=1EUR=1UKP=10-15kr. Speciellt impad är jag av 1USD=1UKP... Megafon på: We are not amused! Typ. Åsså har spelaren inte ens förmågan att städa, suck :o Haha, livet går vidare.

Postad 25 August 2009 - 10:45

HD-Ready
  • HD-Ready
  • Forumräv

• 807 inlägg
  • 0

Åsså har spelaren inte ens förmågan att städa, suck

Det kommer i en firmware uppgradering.

Postad 25 August 2009 - 12:47

perri
  • perri
  • Forumräv

• 799 inlägg
  • 0
Om det nu är så många på den här tråden som är på G att försöka stilla pryltarmens omättliga begär så kan det kanske vara dags att börja gå i gruppköpstankar.
Finns säkert en slant att spara där. Så vad säger ni?

Postad 26 August 2009 - 10:10

Unregistered497f1798
  • Unregistered497f1798
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Brukar vara allergisk mot kollektiva synkförsök, men jag är på om någon kan förhandla ett bra pris på Oppon :)

Postad 26 August 2009 - 10:33

Unregistered233ce896
  • Unregistered233ce896
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag är lätt på ett gruppköp!

Postad 26 August 2009 - 12:19

sulfhydryl
  • sulfhydryl
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
Så länge det påverkar priset tillräckligt är jag också på ett gruppköp :)

Postad 26 August 2009 - 17:50

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Tidigast i slutet av spetember sade de på Opposhop idag.
Det låter som oktober.

Postad 27 August 2009 - 13:54

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1200 inlägg
  • 0
Jag sållar mig till skaran som är på om det blir gruppköp!

Är dock skeptisk till förfarandet då OPPOshop är de enda som säljer spelaren i Sverige. Det finns ingen som helst konkurrent till just den shopen. De som vill ha spelaren köper nog ändå, trots priset...

Men det kan alltid vara värt ett försök! Att fråga kostar så vitt jag vet ingenting :(

G

Postad 29 August 2009 - 09:33

bubba ho-tep
  • bubba ho-tep
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej!
Jag är också på om det blir någon märkbar skillnad (>500 Kr). Håller dock med tidigare talare om att konkurensen är obefintlig men det är värt ett försök.

/Bubba

Postad 29 August 2009 - 18:26

regent8
  • regent8
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
hej, jag är intr. behöver dock veta hur det hamnar.

Postad 30 August 2009 - 00:29

justin1
  • justin1
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
hej,
jag är också intresserad av att ev ingå i ett fördelaktigt gruppköp.

Postad 30 August 2009 - 10:11

Grön49
  • Grön49
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Jag är också intresserad av ev gruppköp.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.