Nej, co-opet är speciella varianter av singleplayeruppdrag om jag minns rätt, du kan alltså inte spela den vanliga SP-kampanjen i coop.Finns det någon som har koll på om co-op kommer ha samma story som single player men man är två eller tre spelare istället? Anledninget till att jag undrar är att jag tycker det vore kul att köra co-op och upptäcka äventyret tillsammans med två andra första gången istället för att först köra igenom det som single player och sedan när man kör co-op så kan man hela spelet redan.
Tycker betan rockar om man bortser från små irritationsmoment som andra spelare som skjuter sina medspelare och/eller llämnar spelet mitt i.
/B
Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 12 June 2009 - 11:23
Postad 12 June 2009 - 12:47
Bäst du håller dig vaken längre än till 02 dåJag ska hålla mig vaken till 02.00 då avgörande matchen i Stanley-cup finalen spelas! Hoppas Detroit plockar hem bucklan!
Pens kommer få det svårt i Detroit, inget snack om det.
Men Wings viker ner sig i 2:a OT preioden! Fedotenko.
Postad 30 June 2009 - 13:45
Postad 30 June 2009 - 13:53
Hur kommer Multiplayer läget att vara? Kan man köra alla tillsammans på en konsol eller måste man ha sin egen burk och köra genom nätet?
Nu menade jag självklart Co-op läget förstås...
Postad 10 July 2009 - 08:27
Postad 10 July 2009 - 17:32
http://www.gametrail...charted-2/52546
Postad 10 July 2009 - 17:46
Men jag ser den ändå...
Postad 12 July 2009 - 08:17
Postad 14 July 2009 - 00:09
Postad 21 July 2009 - 18:34

Skönt man har en månad på sej att lira sönder det innan MW2 släpps
Postad 22 July 2009 - 15:03
Postad 24 July 2009 - 10:29
Hämta en skatt och ta den till ett ställe samt spöa alla fiender. Sen nästa runda blir det lite svårare osv.
http://blog.us.plays...-rush-revealed/
Postad 10 August 2009 - 23:13
# 1) Over 130,000 people participated in our Uncharted 2 Multiplayer Beta, covering players from 135 countries all over the world.
# 2) The total of all multiplayer and co-op games played during the three weeks of our Beta was over 40,300 hours.
# 3) In Uncharted: Drake's Fortune we had 104 individual environment files on the disc; in Uncharted 2 we have over 400.
* 4) We spent over 30 days on our soundstage recording motion capture performances which resulted in over 90 minutes of cinematics -- along with a ton of in-game animations.
* 5) Our daily back-up of data has been averaging over one terabyte lately... and that covers only Uncharted 2 assets and data.
# 6) We drank a s*** ton of soda -- over 30,000 cans -- and one bottle of bourbon during the two years of production on Uncharted 2.
# 7) Between the 100+ Dogs working at the studio, we have over 16 nationalities and over 10 languages represented.
# 8) We've moved twice in our history: From the Universal Studios lot next to Insomniac games to an office spot above a Santa Monica outdoor mall, and to our current space -- formerly Sony BMG's offices.
# 9) We still have several of the "Original Naughty Dogs" with us, who started the first Crash Bandicoot game almost 14 years ago!
# 10) We've always had at least one dog "mascot" at Naughty Dog since the beginning. Currently our resident dogs are Pogo, a French Bulldog, and Trumpet, a Bichon Frise.

Postad 11 August 2009 - 06:31
Postad 11 August 2009 - 10:11

Windows -> http://www.mediafire.com/?znniizddn4i
Mac - http://www.mediafire.com/?g4miyjojkfb
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 August 2009 - 10:11.
Postad 14 August 2009 - 10:48
The revenge attribute in Uncharted 2: Among Thieves is eerily similar to the martyrdom perk in Call of Duty 4: Modern Warfare. You automatically drop a live grenade when you die in multiplayer. The grenade will then explode in about three seconds and kill any enemy nearby it.
Postad 14 August 2009 - 13:06
Inte så värst "exklusiv" beta men alltid något
Från Game.se
Boka Uncharted 2 och maila ditt ordernummer till [email protected] så mailar vi beta-koden till dig! Döp mailet till Uncharted 2 Beta.
Alla som bokar får även en PSN Voucher - Currency multiplier som låter dig tjäna in-game pengar och låsa upp bonusar snabbare än dina motståndare under en begränsad period! Exklusivt för multiplayerläget.
Redigerat av JockeJ, 14 August 2009 - 13:07.
Postad 14 August 2009 - 13:31
Postad 14 August 2009 - 13:35
Hur mycket utveckling från "betan" kommer att ske mellan 12-23 Oktober?
Men eftersom jag ändå ska köpa spelet så är det en välkommen liten bonus.
Redigerat av JockeJ, 14 August 2009 - 13:36.
Postad 14 August 2009 - 13:36
Alla balnsändringar och tweaks kommer isåfall i en dag1-patch, spelet isig har ju redan gått till pressarna.Ja så är det säkert.
Hur mycket utveckling från "betan" kommer att ske mellan 12-23 Oktober?
EDIT: Uncharted evolution...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 August 2009 - 16:24.
Postad 18 August 2009 - 22:23
Postad 18 August 2009 - 23:26
Redigerat av latsius, 18 August 2009 - 23:27.
Postad 18 August 2009 - 23:33
Nu är det hög tid att förhandsboka årets bästa spel snart. Finns det någon annan typ av förhandsbokningserbjudande än de vanliga "snabbupplåsande poängen" som alla möjliga butiker nu erbjuder tro? - T ex guldvapnen för utlandet kändes ju betydligt mer lockande.
Gamestop's är ju oslagbar
Postad 18 August 2009 - 23:34
Postad 26 August 2009 - 12:54
Postad 26 August 2009 - 16:25
Postad 26 August 2009 - 18:37
Gamestops promotion-material anger 9 oktober, men de har tydligen inte alltid full koll.13e oktober i USA, inget datum för EU än, men jag räknar med ngn vecka efteråt...
Postad 27 August 2009 - 12:51
Naughty Dog also used the SPUs to add physics to the sound so things occlude properly. That means that if you're behind a door, the sound will reflect that. Effects will sound different depending on where your character is in relation to the source. "All that math is done on SPUs to immerse players into the environment," he said. If you have a surround-sound setup for your PS3, this could very well be your new showcase title.
'Låter' bra.
Samma som ettan mao."First of all, we fill the Blu-ray 100 percent, we have no room left on this one. We have 25GB of data; we're using every single bit of it."
Balestra pointed out how important it is to ship every system with a hard drive. "The fact that every PS3 has a hard drive is huge for us." He went on to describe how the game takes advantage of Sony's offerings. "It's the combination of Blu-ray and hard drive. You can play the entire game without loading. We don't require an install.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 August 2009 - 12:55.
Postad 27 August 2009 - 14:52
13e oktober i USA, inget datum för EU än, men jag räknar med ngn vecka efteråt...
Jag va inne o bokade ett ex på EB. Han sa att spelet släpps 14e oktober.
Vi får hoppas att han har rätt..
Postad 31 August 2009 - 17:14
Postad 01 September 2009 - 00:35
Contents include:
Special Steelbook Packaging to house your copy of Uncharted 2 : Among Thieves
Exclusive downloadable content including:
- Gold Weapons: Show off your exclusive gold plated weapon(s) during frenetic action in multiplayer modes.
- x2 Multiplayer skins: Use these two exclusive character skins in multiplayer modes.
- Uncharted 2 Cross Media Bar Theme
- Set of collectable Uncharted 2 Among Thieves Postcards
Enligt Sonys forum...
MAO, inget särskilt upphetsande, skulle hellre sett en CE med riktiga prylar som soundtracks och grejer än virtuella extraprylar till MP som jag ändå inte kommer att spela...
Redigerat av simulacra, 01 September 2009 - 00:45.
Postad 01 September 2009 - 07:05
Gamestop listar en som går att förhandsboka.
Contents include:
Special Steelbook Packaging to house your copy of Uncharted 2 : Among Thieves
Exclusive downloadable content including:
- Gold Weapons: Show off your exclusive gold plated weapon(s) during frenetic action in multiplayer modes.
- x2 Multiplayer skins: Use these two exclusive character skins in multiplayer modes.
- Uncharted 2 Cross Media Bar Theme
- Set of collectable Uncharted 2 Among Thieves Postcards
Enligt Sonys forum...
MAO, inget särskilt upphetsande, skulle hellre sett en CE med riktiga prylar som soundtracks och grejer än virtuella extraprylar till MP som jag ändå inte kommer att spela...
Återigen, dom flesta spelar faktiskt MP.
En nyfiken fråga; varför lirar du inte MP?
Postad 01 September 2009 - 09:19
Jag förstår den marknadsmässiga grejjen med att göra Unch multiplayer men för min del hade de gärna fått lägga den budgeten på singleplayer. Hoppas inte MP påverkat Unch2 singleplayer-upplevelse på något negativt sätt... (dvs ett ev fokus på mer ren action, hade hellre velat gå åt annat håll i så fall).
Redigerat av pacman, 01 September 2009 - 09:19.
Postad 01 September 2009 - 09:27
För att han tycker det är rätt trist? Samma här i så fall, MP intresserar mig inte det minsta, speciellt inte med ett spel som Unch där "äventyret" är den stora grejjen, imho.
Jag förstår den marknadsmässiga grejjen med att göra Unch multiplayer men för min del hade de gärna fått lägga den budgeten på singleplayer. Hoppas inte MP påverkat Unch2 singleplayer-upplevelse på något negativt sätt... (dvs ett ev fokus på mer ren action, hade hellre velat gå åt annat håll i så fall).
"Trist"...inte så konstruktivt svar. Om man tycker det är för mycket action så har det ju inte med MP att göra utan spelet i sig. Om man tar COD4 som exempel, det är ju inte mer action i MP bara för att det är just MP. Precis lika mkt action i SP. Men jag fattar vad du menar att "Hoppas inte MP påverakat Uc2...".
När det gäller dig så är det så att du gillar mer äventyr/puzzle än action som det verkar?
Jag tror inte att MP-delen i Uc2 har påverkat SP-delen. Självklart måste det vara mer action-orienterat på MP-delen, hur skulle det funkar om alla bara sprang omkring och försökte lösa pussel istället för att döda varandra? Hahahaa!
Postad 01 September 2009 - 09:35
Yes. Eller rättare sagt, det handlar ju om balans och man kan balansera åt det ena eller andra hållet. För min del får det gärna tippa mer åt äventyr/puzzle.När det gäller dig så är det så att du gillar mer äventyr/puzzle än action som det verkar?
Förutom det så har väl konstigare saker hänt att fokus/balans har varierat lite över en spelserie och att tillkomsten av multiplayer, som även jag fattar är 100% action, potentiellt kan påverka fokus lite, även på singleplayer. Säger inte att det är så men det kan ju hända. Nu tror jag iofs Unch2 kommer sparka rumpa ändå så det handlar väl mest om att trappa ner förväntningarna lite...
Det framgick ganska dåligt.Men jag fattar vad du menar att "Hoppas inte MP påverakat Uc2...".
Redigerat av pacman, 01 September 2009 - 09:36.
Postad 01 September 2009 - 12:19
http://www.youtube.c...re=channel_page
Coolt!
Lägg speciellt märke till "snubben" och hans namn till höger i början.
Hahaha!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
69 filmer

8 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?