Kameraexperten - prissänkningar men inga leveranser
1053 svar till detta ämne
Postad 12 december 2008 - 19:51
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Hej igen.
Jag fick precis tillbaka mina pengar nu.
Makulerade min order i onsdags kväll
Så till er som väntar..hoppet lever 
Skål o en trevlig helg
Postad 12 december 2008 - 20:05
Klingan1
-
Klingan1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Konstigt att dem fortfarande annonserar när dem inte kan ha en nöjd kund vid detta laget, personligen kan jag tänka mig beställa därifrån igen om dem återupprättar företaget till vad det en gång varit om ca. 6 månader men kommer garanterat vara mer skeptisk mot dem.
Sedan undrar jag om man borde följa nån annan här i tråden och skaffa nytt kort? Kan dem på något sätt se vart pengarna ha kommit från och sparat något kontonummer eller så? Betalade via mitt VISA-kort. Har oftast inte mer än någon tusing på kontot men känns jobbigt att vara orolig för att dem kan övervaka det. Jag kan iaf inaktivera och aktivera mitt kort hur ofta jag vill för näthandel via min banks internet tjänst (Handelsbanken). Ett tips är att kolla din internetsbanks tjänster och se vad dom har att erbjuda. Jag har fortfarande inte fått någon respons från Kameraexperten på min annulering, så vi får se vad som händer...
Postad 12 december 2008 - 20:18
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Konstigt att dem fortfarande annonserar när dem inte kan ha en nöjd kund vid detta laget, personligen kan jag tänka mig beställa därifrån igen om dem återupprättar företaget till vad det en gång varit om ca. 6 månader men kommer garanterat vara mer skeptisk mot dem.
Sedan undrar jag om man borde följa nån annan här i tråden och skaffa nytt kort? Kan dem på något sätt se vart pengarna ha kommit från och sparat något kontonummer eller så? Betalade via mitt VISA-kort. Har oftast inte mer än någon tusing på kontot men känns jobbigt att vara orolig för att dem kan övervaka det.
Jag handlar alltid med e-kort. Man sätter gränsen på köpesumman. Säkert o bra
Postad 12 december 2008 - 20:53
Mazak
-
Mazak
-
Användare
-
-
196 inlägg
Måste bara tillägga att jag beställde samma vara hos Prispress.com samma dag som jag makulerade min Sony Eriksson W890i hos Kamera Experten (2008-12-10). Den hämtade jag ut idag redan. Priset var lika lågt, men dom levererade
Redigerat av Mazak, 12 december 2008 - 20:55.
Postad 12 december 2008 - 21:00
Keepan
-
Keepan
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Jag har bara ett kort som jag även använder när jag går på bio, köper kläder, tankar osv.
Kanske måste börja fundera på att knyta ytterligare ett kort men blir ju som sagt samma konto oavsett.
Postad 12 december 2008 - 21:13
thekidx
-
thekidx
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Beställde kamera förra lördagen och jag var serigös och läste på prisjakt forum om KE så det verkade ok. jag fick dock inget kvitto via mail som ulovades alt ett att skriva ut. mejlade om detta och de skickade ett form av kvittto.
Mejlade i tidags och fick då Anneli L svar att den skickas på Torsdag. Slängde i morse iväg ett mail och frågade efter kolli-ID och får då ett nytt form av mail.
"Vi har mottagit ditt meddelande och återkommer inom 12-24 timmar.
Med vänliga hälsningar / Kundtjänst"
Detta har jag inte fått förut utan har då fått svar via mail kvitens på att det är läst. Frågan om de håller på och packar ihop innan alla pengar måste skickas tillbaka.
Gick idag in och läste på prisjakt om KE igen och får då en chock.
Så nu är ett mail skickat om makulering av order.
Postad 12 december 2008 - 21:52
ljudnisse
-
ljudnisse
-
Veteran
-
-
2 129 inlägg
Fick nu svar efter 4 st mail att min order är avbokad, även jag hotade med polisanmälan i mitt sista mail.
Men min pengar var aldrig dragna bara reserverade ( kollade det med mitt korts kundtjänst )
Blir till att åka ut på stan i helgen för köp av en Canon 1000D, ligger lite lågt med näthandel ett tag.
Man undra varför ???
Postad 12 december 2008 - 22:04
FiRREN
-
FiRREN
-
Lärjunge
-
-
444 inlägg
Nu har även jag fått pengarna tillbaka, otroligt skönt att ha det över.
Var nog sista gången jag gjorde en beställning från ett företag jag inte känner till. Tog 3 dygn + några timmar att få pengarna. Hävde köpet i tisdag eftermiddag. Har använt Nordeas Visa betalkort.
Vad var det jag sa
Postad 12 december 2008 - 22:25
joakimi
-
joakimi
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Vad var det jag sa 
Ja, det var ju en positiv överraskning att dom betalade tillbaka. Trodde inte att jag skulle få pengarna utan rättsliga åtgärder. Frågan är om du skulle varit så lugn om du legat ute med pengar till dom? Är fortfarande osäker på om jag skall spärra mitt kort...
Postad 12 december 2008 - 23:27
Keepan
-
Keepan
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Blir till att åka ut på stan i helgen för köp av en Canon 1000D, ligger lite lågt med näthandel ett tag.
Man undra varför ???
Själv är jag oförbätterlig. Redan beställt ett annat PS3 av en snubbe på Blocket som bor på andra sidan Svea-dalen  Skulle fanemej ligga och skratta en vecka om man blev "blåst" igen
Postad 13 december 2008 - 00:08
Unregisterede68eb861
-
Unregisterede68eb861
-
Guru
-
-
5 548 inlägg
Själv är jag oförbätterlig. Redan beställt ett annat PS3 av en snubbe på Blocket som bor på andra sidan Svea-dalen  Skulle fanemej ligga och skratta en vecka om man blev "blåst" igen 
Det är just därför "scams" på internet (även om KE kanske inte är en scam) fungerar om och om och om igen... Skulle aldrig betala i förskott till en webbutik med endast postboxadress och som jag inte vet så värst mkt om...så oavsett vad bör man vara mycket försiktig med att betala i förskott på nätet ... Mvh JB
Redigerat av Unregisterede68eb861, 13 december 2008 - 00:15.
Postad 13 december 2008 - 01:11
kirderf J
-
kirderf J
-
Rookie
-
2 inlägg
I går eftermiddags skickade jag två bestämda mail om avbeställning på en ps3a och fick tillbaka mina pengar samma dag. Om det inte är ett blufföretag är allting så fantastiskt oprofessionellt. Trots att jag legat ute med 4 papp har jag fått mig många härliga skratt under resans gång. En favorit är "telefonkön".
Postad 13 december 2008 - 01:47
siqz
-
siqz
-
Rookie
-
7 inlägg
Ska skriva ett mail till dom nu och makulera min order.
Funderade dock på en sak, ni som gjort det via mail har ni angett kontonummer?
Elr ja, ja testar så får vi se va dom säger
Postad 13 december 2008 - 08:57
Fredrick Håkan Erik Åberg
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Jag fick mejl att min order makulerades i går men idag har ju banken stängt tror ni att jag kommer kunna få dem idag eller är det bara att vänta tills på måndag igen !!!.
Postad 13 december 2008 - 08:59
Unregisteredd5aa7547
-
Unregisteredd5aa7547
-
Rookie
-
7 inlägg
jag känner mig inte helt främmande, klart man vill spara pengar. Och vi är uppenbarligen inte ensamma. själv köpte jag en iphone på annons när jag bodde i Berlin. Hade kollat runt länge och precis alla annonser verkade lurt. Till slut träffade jag en kille personligen, fick en ny telefon i förpackning med kvitto och garanti. Killen var verkligen mån om att jag skulle var nöjd och lämnade sitt nummer för att kunna serva mig vid önskelmål! Tilläggas bör att priset var tillräckligt lågt för att verka skumt. Förutsatt att jag verkligen får pengarna tillbaka har alla affärer gått vägen hittills (sanning med modifikation: vi måste ändå bortse från att jag inte fått nån kamera fån KE). Jag kommer fortsätta göra "riskfyllda" affärer med förhoppningen att komma billigare undan. Hoppas att Visa's bedrägeriskydd verkligen håller vad det lovar!
Postad 13 december 2008 - 11:03
strickz
-
strickz
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Ok de har dålig ekonomi och har svårt att få in varor reserverar mig om det stämmer eller ej men ni ville ju veta det jag vet..
Så med andra ord vet du precis lika lite som någon annan här? Ange källa och detaljer kring din forskning, annars bidrar du bara negativt till ryktesspridningen.
Postad 13 december 2008 - 13:15
Keepan
-
Keepan
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Jag fick mejl att min order makulerades i går men idag har ju banken stängt tror ni att jag kommer kunna få dem idag eller är det bara att vänta tills på måndag igen !!!.
Du kommer tidigast få dem måndag. Eventuellt får du vänta fram till onsdag tom. Att skicka pengar mellan banker kan ta upp till 3 bankdagar och som du vet är en bankdag endast vardag. Sitter som sagt i samma position och väntar att mina pengar ska komma tillbaka på måndag. Jobbigt att gå en hel helg och tänka på det men det är väll som sagt bara ta de lugnt och begrava nerverna i glöggen
Postad 13 december 2008 - 13:50
thekidx
-
thekidx
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Är det någon som fått nått hemlevererat den senaste veckan?
Postad 13 december 2008 - 15:07
Anna-Carin
-
Anna-Carin
-
Rookie
-
4 inlägg
Jippie! Nu är mina reserverade pengar mina igen!! GÖTT!!
Detta har varit en helt otrolig vecka, undrar hur det kommer att sluta.....
Nu ska jag kila ner till stan, köpa min kamera över disk, och bära hem den själv!!! Bara så ni vet!!
GOD JUL ALLA, LYCKA TILL!!
Postad 13 december 2008 - 15:38
Unregistered1464
-
Unregistered1464
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Fick mina pengar sent igår kväll. Väldigt skönt, nu ska jag beställa en NC10 från England istället. Får se hur det går =)
Postad 13 december 2008 - 19:22
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Du kommer tidigast få dem måndag. Eventuellt får du vänta fram till onsdag tom.
Att skicka pengar mellan banker kan ta upp till 3 bankdagar och som du vet är en bankdag endast vardag. Sitter som sagt i samma position och väntar att mina pengar ska komma tillbaka på måndag. Jobbigt att gå en hel helg och tänka på det men det är väll som sagt bara ta de lugnt och begrava nerverna i glöggen 
Okej det var väl det jag tänkte, så det gäller bara att ha is i magen och vänta då.... Härligt att man kanske börjar se ljuset i slutet av tunneln snart.. hahah. Trevlig helg
Postad 13 december 2008 - 19:30
Unregistereda4431c74
-
Unregistereda4431c74
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Du har nog rätt. Lugnar mig lite och avvaktar till på måndag, förhoppningsvis kommer pengarna tillbaka.
Så jag hinner handla julklapparna ute i butik i stället.
Det vore ju synd om dom som skulle få julklapparna helt blir utan.
-Det kanske inte alltid är bäst att jaga lägst pris....
Är glögg lugnande?
Postad 13 december 2008 - 19:36
Zwingo
-
Zwingo
-
Rookie
-
3 inlägg
Du har nog rätt. Lugnar mig lite och avvaktar till på måndag, förhoppningsvis kommer pengarna tillbaka. Så jag hinner handla julklapparna ute i butik i stället. Det vore ju synd om dom som skulle få julklapparna helt blir utan.
Är glögg lugnande?
Jag tog ett (nåja- hm- några kanske det var) glas glögg igår kväll och vips så var pengarna tillbaka! Så HAV tålamod, de kommer säkert!
Postad 13 december 2008 - 20:10
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Du har nog rätt. Lugnar mig lite och avvaktar till på måndag, förhoppningsvis kommer pengarna tillbaka. Så jag hinner handla julklapparna ute i butik i stället. Det vore ju synd om dom som skulle få julklapparna helt blir utan.
Är glögg lugnande?
haha nej det är tydligt att det, inte alltid är bäst att jaga lägst pris.. inte när det gäller KE iaf!!!!
Postad 13 december 2008 - 20:34
ixus72
-
ixus72
-
Rookie
-
9 inlägg
Skulle vara intesseant & veta om det skickades ut några paket över huvud taget ons-tors! Någon som vet?? Är själv i samma sits som dom flesta, har markulerat min order idag och krävt pengar tillbaka..
Postad 13 december 2008 - 20:45
BoboViking
-
BoboViking
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Jag mailade dem igår och begärde orderstatus. Fick deras standardsvar tillbaka om svar inom 12/24 timmar... Tänkte först avvakta till måndag och ge dem en chans. Det kan ju vara så att varorna är på väg, att man får ett kolli-id o.s.v. Men nu har jag ändrat mig, ingen verkar ju ha fått nå grejer, så jag mailade nyss och begärde att ordern skulle makuleras. Mailade både till info o office, har inte fått nåt svar, inte ens autosvaret.. :/
Någon annan som fått svar från dem idag/ikväll?
/Bobo
Postad 13 december 2008 - 21:52
Unregistereda4431c74
-
Unregistereda4431c74
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag fick ett autosvar:
"Vi har mottagit ditt meddelande och återkommer inom 12-24 timmar.
Med vänliga hälsningar / Kundtjänst
Box 1464
171 28 Solna
[email protected]"
frågan om det var ett sånt svar Du sökte. Det var inte svaret jag sökte.
Jag tror vi inte kan göra något åt saken just nu. Det är bara att gilla läget. Att några blir upprörda över att man blir
förbannad och bara för att man känner att man håller på att bli grundlurad, det får man väl skylla på att man har en egen begränsad utbildning. Är inte civilingejör med 50 - 60000:- i månadslön utan sitter med en skitlön där man ska försöka spara i många månder för att kunna handla något och då givetvis till det billigaste priset. Något annat har man inte råd till.
Hade jag vetat (om jag nu blir det, vi får se på måndag) att jag skulle bli avlurad mina stackars sparade slantar, då kunde jag istället ha följt SVT,s uppmaning ikväll och skänkt pengarna till "Faddergalan".
Får se om någon känner sig trampad på tårna denna gång. Vit keps med märket "Grant" eller?
Hittade ingen glögg, sitter och dricker "Fulöl" istället.
Var det här "Backflash"??
Postad 13 december 2008 - 22:31
Pierrelu
-
Pierrelu
-
Användare
-
-
179 inlägg
Jag fick ett autosvar: Jag tror vi inte kan göra något åt saken just nu. Det är bara att gilla läget. Att några blir upprörda över att man blir förbannad och bara för att man känner att man håller på att bli grundlurad, det får man väl skylla på att man har en egen begränsad utbildning. Är inte civilingejör med 50 - 60000:- i månadslön utan sitter med en skitlön där man ska försöka spara i många månder för att kunna handla något och då givetvis till det billigaste priset. Något annat har man inte råd till.
Hade jag vetat (om jag nu blir det, vi får se på måndag) att jag skulle bli avlurad mina stackars sparade slantar, då kunde jag istället ha följt SVT,s uppmaning ikväll och skänkt pengarna till "Faddergalan".
Får se om någon känner sig trampad på tårna denna gång. Vit keps med märket "Grant" eller?
Hittade ingen glögg, sitter och dricker "Fulöl" istället.
Var det här "Backflash"??
Menade inte att trampa dig på tårna. Förstår att du blir sur och undrar vad det är som händer, och även jag har en bristande ekonomi (är studerande på annan ort än hemma, så det blir mest mat som köps) . Gick på samma "nit" och beställde för 500 kr billigare än vad alla andra säljer för. Någon dag senare försvinner den ur deras sortiment och fötterna börjar bli kalla. Sen kommer inget kolli-nr eller något och fötterna blir bara kallare och kallare. Tillslut lessnade jag pga uppskjutna leveranstider och makulerade. Någon dag senare så fanns pengarna på kontot  Ber om ursäkt igen, kan medge att jag kanske överreagerade lite. Njut av din Öl och ha en fortsatt trevlig helg!
Redigerat av Pierrelu, 13 december 2008 - 22:31.
Postad 14 december 2008 - 04:36
Unregistered63a53ac6
-
Unregistered63a53ac6
-
Beroende
-
-
1 180 inlägg
Skärp nivån i den här tråden. Får jag fler anmälningar så åker den i papperskorgen.
Postad 14 december 2008 - 11:38
Unregisteredbe8c9cc0
-
Unregisteredbe8c9cc0
-
Rookie
-
8 inlägg
Jag beställde min produkt den 1 december, en Samsung A656. Känner mig idag ganska lurad, lurad av mig själv mer än att företaget har lurat mig. Man kan tydligt se av tidigare recensioner av konsumenter att de verkar importera sina produkter från tex Tyskland då konsumenter har fått manualer med annat språk.. och därav att leveransen blir så lång för oss... tråkigt bara att Kameraexperten inte kan informera om detta när man mailar och frågar, och tråkigt att de skriver på sin hemsida att varorna de säljer är svensksålda... jag tror iaf att det ligger till så här, har inte läst den här tråden allt för noga och någon annan har säkert också dragit den slutsatsen... Sen att jag känner mig lurad av mig själv är för att man nu har lärt sig mer om en beställning via internet, att man kan kolla upp företaget via hemsidor och att man bör ringa kundtjänst och kolla om de är lätt tillgängliga..
Hur som helst väntar jag också på mina pengar och har inte fått något svar på min Makulering av order som jag har skickat iväg, även hotat med en polisanmälan(känns inte så roligt att behöva göra det). Skickade iväg mailet i fredags kväll dock, Kundtjänst kanske har stängt på helgen?
Postad 14 december 2008 - 18:06
siqz
-
siqz
-
Rookie
-
7 inlägg
Beställde i måndags, skrev till dom fredag natt att ja ville makulera.
Fick svar 17:30 idag;
"Hej,
Härmed bekräftar vi makuleringen av din order och pengarna skall vara åter på det belastade kontot under måndag eftermiddag.
Vi beklagar även att vi inte kunnat leverera i tid.
Skönt att dom svarar och vi hoppas på pengar så snart som möjligt
Postad 14 december 2008 - 18:20
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Beställde i måndags, skrev till dom fredag natt att ja ville makulera.
Fick svar 17:30 idag;
"Hej,
Härmed bekräftar vi makuleringen av din order och pengarna skall vara åter på det belastade kontot under måndag eftermiddag.
Skönt att dom svarar och vi hoppas på pengar så snart som möjligt 
Tjena jag fick precis samma mejl av KE som du beskriver, bekräftning av makulering. Men 4 min innan jag fick det mejlet så fick jag ett annat där det stod så här : Hej, Vi ber om ursäkt att vi ej kunnat leverera i tid men din order är framme under tisdagen tillsammans med en kompensation för förseningen. Hmmmm... jag undrar vad det hade varit för kompensation man har gått och väntat på i 2 veckors tid. Hoppas också på pengar på måndag.....
Postad 14 december 2008 - 18:25
siqz
-
siqz
-
Rookie
-
7 inlägg
Tjena jag fick precis samma mejl av KE som du beskriver, bekräftning av makulering. Men 4 min innan jag fick det mejlet så fick jag ett annat där det stod så här :
Hej, Vi ber om ursäkt att vi ej kunnat leverera i tid men din order är framme under tisdagen tillsammans med en kompensation för förseningen.
Hmmmm... jag undrar vad det hade varit för kompensation man har gått och väntat på i 2 veckors tid.
Hoppas också på pengar på måndag.....
Hm, de lät lite små skummt 8-) Antagligen ngt minneskort(eller något som kan användas med vad du nu har beställt), för de verkar som att andra har fått liknande mail. Men jo, pengar hoppas vi på o pengar kommer vi förmodligen få
Redigerat av siqz, 14 december 2008 - 18:25.
Postad 14 december 2008 - 18:30
Errrkan
-
Errrkan
-
Rookie
-
2 inlägg
"Hej,
Vi ber om ursäkt att vi ej kunnat leverera i tid men din order är framme under tisdagen tillsammans med en kompensation för förseningen.
Med vänliga hälsningar / Kundtjänst
Kamera Experten
Box 1464
171 28 Solna
[email protected]
"
Är det många som har fått det här? Vad ska man tro?
Postad 14 december 2008 - 18:59
thekidx
-
thekidx
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Japp samma här skickat 17:45
"Vi ber om ursäkt att vi ej kunnat leverera i tid men din order är framme under tisdagen tillsammans med en kompensation för förseningen."
Har under helgen skickar 4 st mail om avbeställning men bara fått auto svar.
Får se om jag får pengar eller kamera?
Kamera vore trevligt men den var skrämmande billig så jag undrar???
Postad 14 december 2008 - 19:10
Unregistered9a8a4998
-
Unregistered9a8a4998
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Jag har inte fått något svar. Jag mailade både i torsdags och i fredags.
Postad 14 december 2008 - 19:29
-
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hm, de lät lite små skummt 8-)
Antagligen ngt minneskort(eller något som kan användas med vad du nu har beställt), för de verkar som att andra har fått liknande mail.
Men jo, pengar hoppas vi på o pengar kommer vi förmodligen få 
Jag beställde ett Playstation 3, så jag undrar vad det skulle kunna varit för kompesation!! en påse godis kanske!!!, det vore ju kul om någon inte makulerade sin order så att man skulle kunna få se vad det är för kompesation. Fulltös medvetslös
Postad 14 december 2008 - 19:38
thekidx
-
thekidx
-
Wannabe
-
-
33 inlägg
Ingen ide att spekulera i vad det är för kompensation ( minneskort, bio biljetter, finlands krysning, osv).
Jag blir nöjd bara det ordnar upp sig med pengar eller min ursprungliga order.
Postad 14 december 2008 - 19:53
ixus72
-
ixus72
-
Rookie
-
9 inlägg
Helt sjukt! Nu ska alla få sina varor på tisdag! Om det nu är så att dom kan få fram prylarna, så kan man ju undra varför dom inte skriver detta på sin hemsida och lugnar alla som mailat o ringt! Har nu makulerat min order, men hade kanske inte gjort det om KE kört med öppna kort! Hoppas på pengar nu...
Redigerat av ixus72, 14 december 2008 - 19:54.
Postad 14 december 2008 - 20:07
Klingan1
-
Klingan1
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Fick också ett svar från KE i kväll:
"Hej,
Vi beklagar även att vi inte kunnat leverera i tid."
Så nu väntar jag med spänning om jag får tillbaks mina pengar...
Lite märkligt att KE inte lyckats leverera information tidigare, för om det är så att dom nu försöker att ordna upp alla problem så är förtroendet för företaget redan förstört.
Redigerat av Klingan1, 14 december 2008 - 20:09.
Postad 14 december 2008 - 21:52
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Jippie! Nu är mina reserverade pengar mina igen!! GÖTT!! Detta har varit en helt otrolig vecka, undrar hur det kommer att sluta..... Nu ska jag kila ner till stan, köpa min kamera över disk, och bära hem den själv!!! Bara så ni vet!! GOD JUL ALLA, LYCKA TILL!!
Halka inte bara!
Postad 14 december 2008 - 23:08
Unregistereda4431c74
-
Unregistereda4431c74
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Fick ett mail 17.41:
"Hej,
Tja, det är bara att avvakta och hoppas på att pengarna kommer tillbaka.
Kommer tillbaka med besked på måndag kväll.
Annars blir det tomma paket denna julen.
Postad 14 december 2008 - 23:27
BoboViking
-
BoboViking
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
"Hej, Härmed bekräftar vi makuleringen av din order och pengarna skall vara åter på det belastade kontot under måndag eftermiddag.
Vi beklagar även att vi inte kunnat leverera i tid. Med vänliga hälsningar / Kundtjänst"
Även jag fick samma svar från dem tidigare ikväll. Jag hoppas att den här cirkusen får ett lyckligt slut för alla inblandade (och även för mig  )
Postad 15 december 2008 - 08:07
Unregistered3085db9a
-
Unregistered3085db9a
-
Rookie
-
7 inlägg
Jag fick samma besked dvs sorry men vi levererar på tisdag. Få se om det stämmer annars får man väl göra som alla andra och makulera sin order. Men is i magen brukar löna sig, vi får se hur det går den här gången
/B
Postad 15 december 2008 - 13:09
andreiarlovski
-
andreiarlovski
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Men är det någon som fått ett kollinummer där det faktiskt hänt något, d.v.s. något har skickats?
Postad 15 december 2008 - 13:21
Fudpucker
-
Fudpucker
-
Rookie
-
4 inlägg
Hej!
Jag blev tvungen att registrera mig bara för att delta i denna diskussion.
Jag beställde en D60 för snart två veckor sedan och har varken sett vara eller kollinr utan bara fått samma svar som er andra från deras support då jag hört av mig dit.
Skickade ett mail imorse att jag ville att min order skulle makuleras och pengarna återbetalas.
Då fick jag genast ett svar att min vara anländer imorgon Tisdag med en kompensation.
Jag fick inget kollinr denna gång heller.
Svarade att om jag inte får kollinr som bekräftar att varan är skickad ska min order makuleras och pengar återbetalas annars leder detta till polisanmälan.
Väntar på svar.
Postad 15 december 2008 - 14:35
andreiarlovski
-
andreiarlovski
-
Amatör
-
-
50 inlägg
WTF, idag fick jag följande utan att ha bett om någon form av makulering, jag har ju bara suttit och väntat ut dem typ: Hej,
Redigerat av andreiarlovski, 15 december 2008 - 14:35.
Postad 15 december 2008 - 14:38
c0nne
-
c0nne
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Är det någon som fått sina utlovade pengar idag?
Fick löfte om att de skulle komma in på måndag, men änsålänge har jag inte sett röken utav dessa.
MVH
Conrad
Postad 15 december 2008 - 14:43
malinerika
-
malinerika
-
Rookie
-
2 inlägg
Beställde en olympus 1030 för nästan två veckor sedan, priset var galet mycket lägre än hos andra återförsäljare. Fick samma mail som nästan alla andra fått idag, det vill säga att leveransen + kompensation ska komma imorgon. Jag är skeptisk.
Postad 15 december 2008 - 14:44
Keepan
-
Keepan
-
Lärjunge
-
-
392 inlägg
Imorse kom mina pengar efter att ha makulerat onsdag kväll. Som sagt 3 bankdagar är normalt för få pengar flyttade mellan bankerna.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Köp & Sälj
-
→
Butiker & Import
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|