Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 2

10726 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (278 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 1 (10 röster [3.60%])

Procent av omröstning: 3.60%

2. 2 (16 röster [5.76%])

Procent av omröstning: 5.76%

3. 3 (71 röster [25.54%])

Procent av omröstning: 25.54%

4. 4 (111 röster [39.93%])

Procent av omröstning: 39.93%

5. 5 (70 röster [25.18%])

Procent av omröstning: 25.18%

Mulitplayer

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (9 röster [3.24%])

Procent av omröstning: 3.24%

3. 3 (30 röster [10.79%])

Procent av omröstning: 10.79%

4. 4 (79 röster [28.42%])

Procent av omröstning: 28.42%

5. 5 (146 röster [52.52%])

Procent av omröstning: 52.52%

Spec-Ops

1. 1 (14 röster [5.04%])

Procent av omröstning: 5.04%

2. 2 (8 röster [2.88%])

Procent av omröstning: 2.88%

3. 3 (56 röster [20.14%])

Procent av omröstning: 20.14%

4. 4 (119 röster [42.81%])

Procent av omröstning: 42.81%

5. 5 (81 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 10 augusti 2009 - 11:29

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Vad jag har fått höra av "snin" så ska det komma zombiemode till MW2 oxå, fast med Irakier.

Vet inte om det stämmer till 100% men snin var TVÄRSÄKER...

Hoppas att det stämmer iaf.! :)

Postad 10 augusti 2009 - 11:39

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

Vad jag har fått höra av "snin" så ska det komma zombiemode till MW2 oxå, fast med Irakier.

Vet inte om det stämmer till 100% men snin var TVÄRSÄKER...

Hoppas att det stämmer iaf.! :)

Haha, själv har jag inte spelat CoD5 zombiemode. Men att byta ut zombierna mot irakier?

nästan lite rasistiskt eller? låter skummt i alla fall, ska dock inte säga för mycket då jag inte vet så mycket om zombiemode :P

Blir säkert bra, som allt annat värkar vara med detta spel.

Postad 10 augusti 2009 - 11:49

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Dom byter ut NaziZombies mot IrakZombies...

Så riktigt så illa var det inte, skjuter gärna på ALLA zombies oavsett härkomst så det är väl inte rasistiskt?

Tyskarna har ju fått sitt om och om och om och om och om igen, så de kan väl få vila lite grann nu?

Postad 10 augusti 2009 - 12:03

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Ser att prestige edition är fullbokad på webhallen. Finns den att boka någon annanstans?

Postad 10 augusti 2009 - 12:42

Axxident
  • Axxident
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Finns på Game . Ser inte att det står att det är slut någonstans

Postad 10 augusti 2009 - 13:52

rewoX
  • rewoX
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Hoppas detta kommer att rocka sönder! vapnena på multiplayer trailer ser ju helt stilrena ut :) fast ja stör mig på *AC130* de där j*vla flygplanet man kan sitta å campa i då man har en viss killstreak :S... aja håll tummarna ^^

Postad 10 augusti 2009 - 19:11

Rallarn
  • Rallarn
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Tydligen ska 50cent göra en röstroll [Länk]...

Är det nån som vet ifall den brittiska prishöjningen av spelet även kommer innefatta oss i svedala??

Postad 10 augusti 2009 - 19:25

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

Finns på Game . Ser inte att det står att det är slut någonstans

Danke, bokat nu. Förstår att nattkikarn kommer vara lite halvcrappy men är det någon som vet vilket märke/modell det är på den?

Postad 11 augusti 2009 - 05:38

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0

Hoppas detta kommer att rocka sönder! vapnena på multiplayer trailer ser ju helt stilrena ut :rolleyes: fast ja stör mig på *AC130* de där j*vla flygplanet man kan sitta å campa i då man har en viss killstreak :S... aja håll tummarna ^^

Om du tittar efter i tråden o info så ser du att man har gubben kvar på marken och kan bli dödad.....så man kan inte sitta o campa i planet.....

Postad 11 augusti 2009 - 09:53

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1 069 inlägg
  • 0
Bara 91 dagar kvar nu......Måtte hösten gå fort!

Postad 11 augusti 2009 - 11:30

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0

Tydligen ska 50cent göra en röstroll [Länk]...

Är det nån som vet ifall den brittiska prishöjningen av spelet även kommer innefatta oss i svedala??

Stööön, om den tönten är inblandad så borde dom minst halvera priset, funderar nästan på att avboka min superedition enbart pga. av ryktet av hans medverkande! :rolleyes:

Postad 11 augusti 2009 - 11:42

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2 805 inlägg
  • 0

Stööön, om den tönten är inblandad så borde dom minst halvera priset, funderar nästan på att avboka min superedition enbart pga. av ryktet av hans medverkande! :rolleyes:

Här får du en present från mej: http://www.youtube.c...h?v=7C58V-7JVOg
:D

Postad 11 augusti 2009 - 11:43

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0
Det verkar inte vara ett rykte, från 402 twitter 402 så skriver han:

"http://bit.ly/Q9CB6 - haha, I love this. In response to @50cent dropping the fact he's one of the squad voices in Multiplayer / Spec Ops."

Som jag förstår det så är det ett faktum då att han ska vara en röst i spel läget Spec Ops. Om man vidare följer länken till 50cents twitter så skriver han också att han har fått en röstroll i MP.

Postad 11 augusti 2009 - 12:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Här får du en present från mej: http://www.youtube.c...h?v=7C58V-7JVOg
:rolleyes:

"Fire in the maddafackin' hole - bitches!!" :D

Kan tänka mig rösterna i multiplayer, "target down bitches!", "reloading the mf-gun!" etc

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 11 augusti 2009 - 12:01.

Postad 11 augusti 2009 - 12:14

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Tråkigt värre...

De kunde väl haft ett spelläge där man skulle skjuta/slakta/skita på 50cent istället..

Varför kan ingenting vara fritt från dessa talanglösa nollor?

Filmvärlden är ju redan förpestad..

Postad 11 augusti 2009 - 13:23

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0

Tråkigt värre...

De kunde väl haft ett spelläge där man skulle skjuta/slakta/skita på 50cent istället..

Jag håller med dig.

Postad 11 augusti 2009 - 13:34

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Tråkigt värre...

Hahaha, massor med "bit**, ni**a-skrikandes" 50-cent-snubbar istället för zombies.
Nu gillar jag faktiskt hip-hop men inte alls sån hip-hop. Gillar hip-hop där texten ger mig nåt och betyder nåt.

Peace out, ni**as! Hahaha!

Postad 14 augusti 2009 - 01:48

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1 298 inlägg
  • 0
hoppas bara dem ordnar till det i multiplayer så att man inte kan skjuta folk med pistol eller "ärtbössa" (mini uzi) över hela kartan , känns lite meningslöst att ha en sniper bössa då och inte så särskilt troligt heller, likasåp att använda sniperbössan i närstrid, med den tyngden så måste det var omöjligt , och sen hoppas ja man kn välja vilken bana man ska komma in på och även möjligheten att välja fler val då man går in o lirar typ inga flygplan osv... då man tar upp granaten för att göra throwback så får man gärna ha lite mer tid på sig nu kan de ju vara så (modern warfare 1 att han eller hon som kastar har hålllit den i typ 2 sek o sen kastar ... då har man ingen chans att kasta tillbaka då borde inte den symbolen komma upp alls ! :) skönt o få avreagera sig lite hoppas dem fixar lite av dessa problem iallafall till detta nya spel

Postad 14 augusti 2009 - 06:27

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0

då man tar upp granaten för att göra throwback så får man gärna ha lite mer tid på sig nu kan de ju vara så (modern warfare 1 att han eller hon som kastar har hålllit den i typ 2 sek o sen kastar ... då har man ingen chans att kasta tillbaka då borde inte den symbolen komma upp alls !

Så är det ju på riktigt så varför ska det vara så i spelet, en granat har ju någon form av timer så det är klart den smäller "tidigare" om man fördröjer kastet.

Postad 14 augusti 2009 - 07:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Så är det ju på riktigt så varför ska det vara så i spelet, en granat har ju någon form av timer så det är klart den smäller "tidigare" om man fördröjer kastet.

I agree, det krävs ju lite skills för att "cocka" granaten, varför ska då den som blir utsatt för granaten få ytterligare extra tid på sig?! Nej, jag håller helt klart med Besterman.

Postad 14 augusti 2009 - 09:28

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

hoppas bara dem ordnar till det i multiplayer så att man inte kan skjuta folk med pistol eller "ärtbössa" (mini uzi) över hela kartan , känns lite meningslöst att ha en sniper bössa då och inte så särskilt troligt heller, likasåp att använda sniperbössan i närstrid, med den tyngden så måste det var omöjligt , och sen hoppas ja man kn välja vilken bana man ska komma in på och även möjligheten att välja fler val då man går in o lirar typ inga flygplan osv... då man tar upp granaten för att göra throwback så får man gärna ha lite mer tid på sig nu kan de ju vara så (modern warfare 1 att han eller hon som kastar har hålllit den i typ 2 sek o sen kastar ... då har man ingen chans att kasta tillbaka då borde inte den symbolen komma upp alls ! :) skönt o få avreagera sig lite hoppas dem fixar lite av dessa problem iallafall till detta nya spel

Jag håller med om att SMGerna är för bra på avstånd. Speciellt den dämpade MP5an är totalt OP.

No-scope sniping i närstrid är rätt svårt och det är väl knappast så att snipers brukar vinna närstrider mot andra klasser om de inte är grymma med pickan.

I w@w (CoD 5) har jag för mig att det finns en perk som nollställer granaten. Det känns vettigt att det går åt en perk om man vill kunna kasta tillbaka en kokt granat. Annars håller jag med föregående talare att det är skill i att koka en granat lagom för att den ska smälla precis när den landar.

Postad 14 augusti 2009 - 11:15

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Sen kan de ju inte ta bort den sköna känslan av att förnedra en sniper genom att snipa honom med en dämpad skorpion... Så skönt att höra ljudet av småspik surra iväg sen är snipern död...
Jag kokar jämt mina granater om jag inte skall dra iväg dem över hela banan... annars har man ju all tid i världen på sig att kasta bort den...

Postad 14 augusti 2009 - 11:18

Unregistered850f6856
  • Unregistered850f6856
  • Beroende

• 1 298 inlägg
  • 0
absolut håller också med om att det är skill att koka en granat men då borde inte motståndaren få upp en ring med en granat i som talar om att man kan kasta tillbaka granaten för det hinner man ju inte ... sen varför detta plötsliga vändningar i spelet man är på väg åt ett hål för motståndarna är där och helt plötsligt har man alla bakom om sig .. och ibland vänder det inte alls utan motståndarna vart total mosade i ett hörn ?? hoppas dem ordnat sånt .. lite smådetaljer kan tyckas men men

Postad 14 augusti 2009 - 11:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

absolut håller också med om att det är skill att koka en granat men då borde inte motståndaren få upp en ring med en granat i som talar om att man kan kasta tillbaka granaten för det hinner man ju inte ...

Kan man ju använda till sin fördel i TDM, ta upp granaten och ta självmord istället för poäng för motståndarna...

Postad 14 augusti 2009 - 12:23

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Sen kan de ju inte ta bort den sköna känslan av att förnedra en sniper genom att snipa honom med en dämpad skorpion... Så skönt att höra ljudet av småspik surra iväg sen är snipern död...
Jag kokar jämt mina granater om jag inte skall dra iväg dem över hela banan... annars har man ju all tid i världen på sig att kasta bort den...

Jag håller med dig om skorpionen där frasse. Skorpionen har ett väldigt litet magg och ett blockigt järnsikte så det känns riktigt fair att man kan plocka folk på avstånd med den.

Postad 15 augusti 2009 - 07:33

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

absolut håller också med om att det är skill att koka en granat men då borde inte motståndaren få upp en ring med en granat i som talar om att man kan kasta tillbaka granaten för det hinner man ju inte ... sen varför detta plötsliga vändningar i spelet man är på väg åt ett hål för motståndarna är där och helt plötsligt har man alla bakom om sig .. och ibland vänder det inte alls utan motståndarna vart total mosade i ett hörn ?? hoppas dem ordnat sånt .. lite smådetaljer kan tyckas men men

Vändningarna tillhör väl speltypens natur och står för en stor del av utmaningen med spelet. Man får öva på att läsa spelet och försöka förutse vart folk är på väg.

Postad 15 augusti 2009 - 07:56

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Jag håller med dig om skorpionen där frasse. Skorpionen har ett väldigt litet magg och ett blockigt järnsikte så det känns riktigt fair att man kan plocka folk på avstånd med den.

håller med alla att scorpionen måste man kunna skjuta långt med. Det är ju inte så att man sätter sig på taket i creek och plockar folk med scorpionen en hel match. plus att "In real life ;) " så är det ju faktiskt inte så att en bly kula trillar ned på backen efter 37 meter bara för att den är skjuten ur en scorpion och inte en barret. oj oj oj vad MÖP'igt det där blev. Men känner bara att jag måste försvara scorpionen min nya kompis som jag lärt mig tycka väldigt bra om istället för att hata. (tack Ceder)

Postad 16 augusti 2009 - 15:10

rewoX
  • rewoX
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Lång singleplayer view , ser riktigt kul ut :)
http://www.youtube.c...h?v=kbqHOPTYjIU

Postad 16 augusti 2009 - 18:17

shogun1
  • shogun1
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
jag tror nog att man får skicka familjen utom lands i ett halv år den 10/11 så man kan ha lite kvalitets tid. man har ju sjukt höga förväntningar på detta game!

Postad 17 augusti 2009 - 11:48

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ni som har förbokat, vart har ni beställt ifrån? kanske snart e dags at boka så man inte missar premieren.
när man förbokar, betalar man när spelet kommer eller betalar man när man bokar?

Postad 17 augusti 2009 - 11:58

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Har bokat min fete-edition från webhallen.

Valde att betala mot faktura.

På videogamesplus.ca bla. så kan man välja om man vill att pengarna skall dras när de skickar spelet.

Postad 18 augusti 2009 - 00:59

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2 249 inlägg
  • 0

Vändningarna tillhör väl speltypens natur och står för en stor del av utmaningen med spelet. Man får öva på att läsa spelet och försöka förutse vart folk är på väg.

Precis!!!

Passar samtidigt på att skicka en "kokt granath" som smäller av precis när den träffar ;)

Längtar till nästa Swe$ Vs MHB... kommer ni satsa seriöst på detta spel Online eller?

Mvh

Redigerat av dallan1981, 18 augusti 2009 - 01:12.

Postad 18 augusti 2009 - 07:29

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Längtar till nästa Swe$ Vs MHB... kommer ni satsa seriöst på detta spel Online eller?

Jag tänker inte säga upp mig från arbetet om det var de du menade men jag tänker köra sk!ten ur MP-delen! :D :P

(Om det finns nåt vettigt klanstöd med så kör jag gärna matcher där med MHB.)

Redigerat av BennySlyden, 18 augusti 2009 - 07:31.

Postad 18 augusti 2009 - 08:13

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0

Nog kommer vi nog kunna spela en å annan match... Men har en känsla att det kommer gå som förra gången :P :D

Postad 18 augusti 2009 - 13:10

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0
Jag vill gärna vara också vara med i klanmatcher isåfall.

PSN:matrixen

Postad 18 augusti 2009 - 15:34

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0
Har en känsla att vi kommer vara en 30-40 pers härifrån som vill spela klanmatch så det skall nog inte vara några probs att fixa folk.

Postad 18 augusti 2009 - 15:45

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Har en känsla att vi kommer vara en 30-40 pers härifrån som vill spela klanmatch så det skall nog inte vara några probs att fixa folk.

MHB+, MHB-, MHB*, MHB/ och så förstås MHB!

Postad 18 augusti 2009 - 22:40

dallan1981
  • dallan1981
  • Veteran

• 2 249 inlägg
  • 0
:) :)

Kul ska det bli!!!

Postad 19 augusti 2009 - 07:28

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
http://www.ps3center...aled-next-week/

Aiming our next Modern Warfare 2 multiplayer video for release next week. The focus will be on a new Perk that A LOT of you suggested! #MW2

http://twitter.com/f...uses/3393824157

Postad 19 augusti 2009 - 07:32

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

MHB+, MHB-, MHB*, MHB/ och så förstås MHB!

Hahaha! Exakt!
Ska bli grymt intressant att se hur klanfunktionerna kommer se ut!
Finns ju mycket att förbättra där från MW!

Lite mer förslag på klannamn:

MHB Hardcore, för dom som bara vill lira hardcore
MHB Campers, ja ni fattar
MHB Noobtubers (Benny, du är given här! :)
MHB Bastards, för oss som svär och skriker mkt, d v s jag, Benny?, primare!

Fler förlsag? :)

Postad 19 augusti 2009 - 08:04

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Jo jag lär nog också hamna i Bastards B) Det blir ett skönt gäng... Räcker med att vi har micarna på så lämnar fi walk over :) "Fock off u laggin yank fock!"

Postad 19 augusti 2009 - 08:58

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0

Hahaha! Exakt!
Ska bli grymt intressant att se hur klanfunktionerna kommer se ut!
Finns ju mycket att förbättra där från MW!

Fler förlsag? :)

MHB Latenighters, Morlock, Einar givna

Postad 19 augusti 2009 - 10:43

doope
  • doope
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Inte sett eller rort min PS3a pa 4 manader pga utlandsjobb men nar jag halkade in har for en update om MW2 sa fick jag en EXTREM abstinens och bara maste hem och nota lite COD4 om 2 veckor nar jag ar hemma igen. Ska bli grymt kul att dra igang headsetet och peppra lite MHBare aven om det mest sannolikt jag som kommer se ut som en schweizerost. Call of Duty serien ar ju hela anledningen till varfor jag har en PS3 fran borjan.
Bilderna och videoteasers fran MW2 ger ju ett enormt sug. :)

/doope

Postad 19 augusti 2009 - 10:48

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

http://www.ps3center...aled-next-week/

http://twitter.com/f...uses/3393824157

Hmm, kan det vara för något tro?

Postad 19 augusti 2009 - 11:24

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

Hmm, kan det vara för något tro?

Skulle ju vara najs med silencer + noobtube kanske...
Eller en sniper med ljuddämpare.
eller Acog+silencer.
eller....vad tycker ni?
:)

Postad 19 augusti 2009 - 11:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Skulle ju vara najs med silencer + noobtube kanske...
Eller en sniper med ljuddämpare.
eller Acog+silencer.
eller....vad tycker ni?
B)

En perk för att kunna ha dubbla attachments har iofs varit ett vanligt önskemål. Men har känslan av det kan vara något annat.

Dämpad sniper. :) :)

Postad 19 augusti 2009 - 11:27

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
den absolut bästa perken skulle vara
sista perken på lvl 55
No Death Cam - removes death cam for enemy victims :)

Postad 19 augusti 2009 - 11:37

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

sista perken på lvl 55

Eller "Constant Kill Cam" som visar fi hur man dödade honom om och om igen ända tills det är dags för nästa sd omgång :)

Redigerat av BennySlyden, 19 augusti 2009 - 11:37.

Postad 19 augusti 2009 - 11:38

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1 112 inlägg
  • 0

sista perken på lvl 55

Eller "Kill Streak removal perk" Om man har denna och blir dödad så börjar mördarens killstreak om från 0.
dvs inga airstrikes eller helikoptrar.

Postad 19 augusti 2009 - 11:40

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Eller "Constant Kill Cam" som visar fi hur man dödade honom om och om igen ända tills det är dags för nästa sd omgång :)

hahaha den får man på sista prestige
Humiliation Cam

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.