MikkoK
Videon är borta från tuben och nu är jag nyfiken.
Hmmm. Det var ett längre singleplayerklipp som visade fajten i favelan(?) som man sett i tidigare videos, såg iaf riktigt bra ut!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Startad av
MrSpokk
, Dec 04 2008 20:24
4226 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 24 September 2009 - 20:05
Hmmm. Det var ett längre singleplayerklipp som visade fajten i favelan(?) som man sett i tidigare videos, såg iaf riktigt bra ut! Postad 24 September 2009 - 20:32
Ok, ska googla på det. Postad 25 September 2009 - 08:29 Nämen ******** också, känns som det är 2 år till november. Postad 26 September 2009 - 06:22 Klan vetifan, men vi brukar vara ett gäng goa gubbar som kör på liven. Bara och skicka lite friend requests, finns en gamertag tråd nånstans här på forumet. Postad 27 September 2009 - 22:29
Källa. Postad 28 September 2009 - 12:18
Lär bli smokin hot stuff från MiHB klanen sen
Postad 28 September 2009 - 15:50
Oftast... "Shut up you french bastards!"
Ibland även puertoricaner, mexikaner eller ryssar... Postad 28 September 2009 - 15:59
Jag lirade COD4 igår och snackade med en amerikan.
-where r u from dude? -From Sweden. -How come u speak american? Postad 28 September 2009 - 16:01
Kanske inte helt oväntat, med ett rykte som världens dummaste människor... Postad 28 September 2009 - 16:13
Kolla bara på Jay Leno "Jay Walking" där får man svaret att amerikaner är inte speciellt smarta.
Postad 28 September 2009 - 16:19
Mjo när det släpps lär det ju vara 20+ som spelar Modern warfare 2 på friendslisten den dagen, lär nog gå att hitta kompisar att spela med! Postad 28 September 2009 - 21:12
Har varit med om något liknande fast "i verkligheten" eller IRL som det så fint heter på "internetspråk" Jag och en polare var i USA under några veckor och hälsade på hans kusiner som är jämnåriga med oss. Vi sitter på en fest med några jänkare och lirar ett ölspel vid ett bord som går ut på att dricka själv eller ge bort dricka. Vi sitter och snackar på svenska för att göra upp en plan vem vi ska supa under bordet när frågan kommer upp: - "What kind of language is that?" frågar en av tjejerna vid bordet då de hör att det inte är engelska vi pratar. - "Swedish of course since we are from Sweden." svarar vi på deras ändå rätt förstående fråga. - "Oh....do you speak that at home too?" När vi fick det svaret tittade vi på varandra och gjorde i princip allt för att inte brista ut i asgarv! Lite OT men ändå rätt kul! Postad 02 October 2009 - 14:22
Lite snack om call sign editorn hos IGN.
Postad 05 October 2009 - 10:44
Eftersom ingen annan har postat den nya trailern; så får väl jag göra det.
Postad 05 October 2009 - 13:15
Varför ens placera in ett däck när man ändå bara ska köra rakt igenom det??
COD_Bug.jpg 86.95K
1 Antal nerladdningarBlir inget köp nu! Postad 05 October 2009 - 14:32
Håller med om att det är dåligt att man kan köra igenom objekt, men att det skulle hindra mig från ett köp av årets mest efterlängtade spel, är att ta i!!!
Postad 05 October 2009 - 15:08
Jo precis, det man sett fram emot mest med detta spelet...att fastna på däck med sin bil. Avbokar jag med.... Redigerat av genstruktur, 05 October 2009 - 15:09. Postad 05 October 2009 - 16:09
Uttalar mig precis om vad jag vill, och riktigt tönigt att säga att man ska avstängd för en mening som inte bryter imot något ( bara för du är MW kär Som en annan medlem sa så är det en helt annan känsla att spela CS, speciellt imot Modern Warfare...det är en känsla som MW aldrig kommer upp i..och det är så mycket omkring CS som MW också aldrig kommer nå...och antalet spelare/år den borde väl va mycket högre samt populariteten. 1.6 kom ut år 2 000 och har väl någon/några(?) miljoner unika spelare varje månad. och man behöver inte va raketforskare för att förstå att det måste va något speciellt över spelet, som gör att väldigt många spelar det. Om 9 år så kan vi väl påminna varandra och höra hur många som spelare MW 2 har? För att va helt ärlig, jag kommer köpa MW 2 när det kommer, då jag är riktigt förtjust i MW. Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 05 October 2009 - 16:13. Postad 05 October 2009 - 16:48
Först till kvarn gäller då på att boka den där rariteten på Xbox Super Elite.
Postad 05 October 2009 - 17:02
Jag avbokade ögonblicket då jag såg den nya trailern.
Soldaten i början, kolla hans skyddsglasögon när de filmar honom framifrån och jämför sedan med när kameran är från sidan. Så ###### värdelöst, skitspel! Postad 05 October 2009 - 17:06
Finns visserligen mer pengar att tjäna på CS, vad jag vet. Men det går nog inte riktigt att jämföra ett pc-spel med ett XBOX-spel!!
Counterstrike till XBOX kan man ju inte påstå blev någon vidare hit!!
Hoppas du inte testat nya NHL 10 om du inte gillar grafikmissar. Där kan vi snacka grafikbuggar!! Postad 05 October 2009 - 17:08
Nädå, det bär bra töntar som spelar hockey. Postad 05 October 2009 - 17:11
Så som ni håller på, styrelsen hos activision kallsvettas helt säkert.
Postad 05 October 2009 - 17:54
Undrar faktiskt samma sak. Har inte funnits ett enda spel till xbox som inte har haft grafikmissar av något slag. Postad 05 October 2009 - 18:18
ofta alla menar allvar när de säger att de avbokat.
Man skippar ju inte detta spel bara för någon grafikmiss i en trailer! Postad 05 October 2009 - 21:00
Missade det med glasögonen.. nej, nu är det inte bara avbokning, nu är det rent hat inblandat. Trodde detta skulle bli perfekt!
Spoiler
Postad 06 October 2009 - 15:46
Jo och du Lifter , har hört att de refererar till en Magnumpistol i spelet också Hoppas vi syns på liven när det släpps lifter! Nej men seriöst, jag hoppas ingen är seriös med att avboka ett spel p.g.a ett däck, jag kommer aldrig avboka detta spelet i alla fall! Jag tillhör den ironiska generationen och trodde alla skojja men det kanske inte var så? Redigerat av genstruktur, 06 October 2009 - 15:56. Postad 06 October 2009 - 15:55 Kanske man bokar 2 ex ifall det ena har ett specifikt fel på ett ställe som ingen annan kopia har och då blir ju det exemplaret en raritet eller hur Postad 06 October 2009 - 15:58
Mmm det skulle kunna vara en tanke. Själv ringde jag Michelin som det där däcket i trailern kommer ifrån, det är inte ens ett autentiskt däckmönster på det. De har hittat på mönstret själva, buuuuuu! Redigerat av genstruktur, 06 October 2009 - 15:59. Postad 06 October 2009 - 16:48
Jag undrar om de verkligen servar fordonen som de ska i spelet? Tyckte motorn hackade mistänksamt illa på ett av dem
Postad 06 October 2009 - 17:47
Inget jag säger är sant. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |