Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 02 March 2009 - 21:19

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Jag fick Achieve weekly online honor rank #1 & 2 igår, säger inte mig så mycket. Men kul med trophies. :)

Postad 03 March 2009 - 00:45

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Tack för liret ikväll gubbar! Riktigt najs var det även om jag själv mest kör nån sorts Body Count med en liten twist åt objectives. Testade förresten att lira CoD igen nu en sväng och det funka svinbra. Skönt det för jag har ingen lust att offra mina CoD-skills :blink: .

Det enda jag saknar i KZ2 nu är ett läge utan respawn. Det blir ju lite mer spännande då när allt hänger på en tråd. Vi får hålla tummarna o hoppas på att det dyker upp så småningom.

Vilka är det som kör mycket tactician i klanen (förutom jag själv då)?

Postad 03 March 2009 - 00:47

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Tack för liret ikväll gubbar! Riktigt najs var det även om jag själv mest kör nån sorts Body Count med en liten twist åt objectives. Testade förresten att lira CoD igen nu en sväng och det funka svinbra. Skönt det för jag har ingen lust att offra mina CoD-skills :blink: .

Det enda jag saknar i KZ2 nu är ett läge utan respawn. Det blir ju lite mer spännande då när allt hänger på en tråd. Vi får hålla tummarna o hoppas på att det dyker upp så småningom.

Har fastnat för sabotörklassen, men är så skönt med en tactican i laget som kastar ut bra spawnplatser så man kommer in i stridens hetta på en gång ist för att springa 2mil först på vissa banor.

Postad 03 March 2009 - 00:48

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
En tactician är verkligen superviktig, kan vända en hel match. Speciellt om man kör S&D vilket av någon anledning är bannlyst på MHB-servern?

Postad 03 March 2009 - 00:51

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

En tactician är verkligen superviktig, kan vända en hel match. Speciellt om man kör S&D vilket av någon anledning är bannlyst på MHB-servern?

Tycker också vi kan inkludera SD annars får man aldrig de ribbonen för att planta/defusa.
FIck min första ribbon för att ha lämnat 2 högtalare idag. Tycker jag borde fått 2 då jag lämnade alla 3 :blink: det var även de första jag lämnar någonsin, annars tycker jag l2ickard tar alla högtalare jämt.

Postad 03 March 2009 - 00:59

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Ja släng in S&D också i roteringen.

Sen är det lite synd att det finns många som spelar Body Count oavsett vilket spelsätt det egentligen är och inte bryr se alls om missionet.

Postad 03 March 2009 - 01:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Tycker också vi kan inkludera SD annars får man aldrig de ribbonen för att planta/defusa.
FIck min första ribbon för att ha lämnat 2 högtalare idag. Tycker jag borde fått 2 då jag lämnade alla 3 :blink: det var även de första jag lämnar någonsin, annars tycker jag l2ickard tar alla högtalare jämt.

ja få dit S&D och ta bort "domination" för det är helt värdelöst,, så otroligt tråkigt
men min favorit är helt klart assassination, det är väldigt kul, men det behövs lite mer kaktik där och det är nåt som dom flesta MHB:arna verkar sakna (inkl. mig) :P

Postad 03 March 2009 - 01:12

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

ja få dit S&D och ta bort "domination" för det är helt värdelöst,, så otroligt tråkigt
men min favorit är helt klart assassination, det är väldigt kul, men det behövs lite mer kaktik där och det är nåt som dom flesta MHB:arna verkar sakna (inkl. mig) :P

Tänk vad olika man kan vara :blink:. Domination-läget r nog mitt favvomode nästan. Kanske för att det ger gamla UT-vibbar eller nåt, vad vet jag. Gillade det i CoD4 också :D.

Postad 03 March 2009 - 01:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Tänk vad olika man kan vara :blink:. Domination-läget r nog mitt favvomode nästan. Kanske för att det ger gamla UT-vibbar eller nåt, vad vet jag. Gillade det i CoD4 också :P.

gillar det inte i cod4 heller,, bara massa spring fram och tillbaka

Postad 03 March 2009 - 01:31

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

gillar det inte i cod4 heller,, bara massa spring fram och tillbaka

Äh, man kan ju sitta och vakta en punkt också :P. Det är värre spring i de andra spellägena tycker jag. Dessutom brukar jag alltid sätta ut en spawnplats med tactician vid en punkt så man kan spawna där direkt igen om man dör :blink:.

Postad 03 March 2009 - 02:23

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Sen är det lite synd att det finns många som spelar Body Count oavsett vilket spelsätt det egentligen är och inte bryr se alls om missionet.

S&D hade ju varit kul.

Har testat det på random server, är ganska svårt faktiskt, svårt att planta men lätt att deffa.

Om inte du och morlock kommer dvs. :blink:

-----------------------------------------------

Varför får man inte ha raketgevär på MHB när hagelbössa med autoaim är okej?

Redigerat av Unregistered0b87209e, 03 March 2009 - 02:23.

Postad 03 March 2009 - 06:03

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Ta med alla vapen när det ändå ska grejas med inställningarna!

Jo sånt är alltid lite trist, fan vissa matcher kan man inte ens lämna basen..

Postad 03 March 2009 - 08:20

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Jag kör nästan uteslutande Tactitian, om jag inte är ute efter nåt speciellt ribbon :P Det första jag gör är att rusha till någon strategisk plats och börja lägga spawnpunkter. Jag brukar se det som min plats under matchen att se till att folk kan spawna vettigt beroende på vilket spelsätt som körs.

Redigerat av stabbe, 03 March 2009 - 08:23.

Postad 03 March 2009 - 08:32

tomasgbg
  • tomasgbg
  • Beroende

• 1310 inlägg
  • 0
Då kom äntligen mitt ex igår, hanninte spela mer än kanske 1timme innan sambon fick spel hemma :blink:
Dock jobbar hon ikväll så då är det pått igen!

Iom att tiden var knapp igår så prövade jag MP direkt och hittade erat spel igår..

Första intrycket är att det ett otroligt snyggt spel, dock känns det som dom tryck in för mycket då det känns segt,som att bilden inte hänger med vid snabba vändningar. De går lixom inte mjukt alls..

Sen är det svårt, och när man väl träffar är det helt utan "känsla".

Skall in ikväll och lira så man blir lite varm i kläderna, men nog är man lite besviken ändå...

Postad 03 March 2009 - 10:32

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Varför får man inte ha raketgevär på MHB när hagelbössa med autoaim är okej?

Den tycker jag också är lite skum. Tycker inte man skall bannlysa någe vapen alls. Då kan man ju ta bort en jäkla massa typ: granatkastaren, hagelbössa, sniper, lmg osv.

Förövrig mkt svordomar från min sida, speciellt igår då det gick åt h-vette. Ber om ursäkt för det och drabbade hopppas jag inte tar åt sig då jag kan kalla folk lite av varje när jag blir arg.

Fortfarande arg med för att jag inte fick nån weekly medalj. Hade svårt att somna tack vara det :blink:

Postad 03 March 2009 - 10:39

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
PSN: Tobybooby

Lägg till mig, vill spela med lite svenskar :blink:

Postad 03 March 2009 - 10:59

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

men min favorit är helt klart assassination, det är väldigt kul, men det behövs lite mer kaktik där och det är nåt som dom flesta MHB:arna verkar sakna (inkl. mig) :blink:

Assassination är riktigt skoj, tror jag fick målet 2-3 ggr igår, mycket tack vara sabotören :P

Postad 03 March 2009 - 11:10

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Den tycker jag också är lite skum. Tycker inte man skall bannlysa någe vapen alls. Då kan man ju ta bort en jäkla massa typ: granatkastaren, hagelbössa, sniper, lmg osv.

Förövrig mkt svordomar från min sida, speciellt igår då det gick åt h-vette. Ber om ursäkt för det och drabbade hopppas jag inte tar åt sig då jag kan kalla folk lite av varje när jag blir arg.

Fortfarande arg med för att jag inte fick nån weekly medalj. Hade svårt att somna tack vara det :blink:

Jag får också be om ursäkt för alla svordomar men det har inte gått så bra för mig än så länge. Är bättre på CoD men hoppas jag får till känslan snart. Blir väl bättre när man låst upp alla klasserna. Två klasser kvar bara så det känns skönt! Snart kan jag ge igen för alla som snipat mig :P

erlander: Tycker det är konstigt att inte du fick nån weekly medalj? Du brukar ju ligga i topp varje runda så du borde väl ha skrapat ihop en hel del poäng? Det är väl poängen de går på? Är inte lika förvånad att jag missade den medaljen dock :D

Postad 03 March 2009 - 13:05

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Assassination är riktigt skoj, tror jag fick målet 2-3 ggr igår, mycket tack vara sabotören :blink:

sabotör eller assault är absolut de bästa klasserna när man ska köra assasination (i attackerande läge)..
i defensivt läge är nog tactician eller engineer bäst.

Postad 03 March 2009 - 15:48

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

sabotör eller assault är absolut de bästa klasserna när man ska köra assasination (i attackerande läge)..
i defensivt läge är nog tactician eller engineer bäst.

Man måste ju ha en medic också när man kör defensivt på assasination. Lite medpacs och healing kan göra hela skillnaden :blink:

PSN: jstahl

Redigerat av Unregistered64ab0350, 03 March 2009 - 15:48.

Postad 03 March 2009 - 16:02

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Jag vill också vara med och spela! Bara så ni inte tror att jag signat upp för att vara med i klanen och sedan dragit mig ur så meddelar jag nu att jag är med och spelar så fort bredbandet kommit igång här hemma. Förstår inte vad som tar sådan tid för att få fart på det :blink:

Postad 03 March 2009 - 16:13

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Man måste ju ha en medic också när man kör defensivt på assasination. Lite medpacs och healing kan göra hela skillnaden :)

PSN: jstahl

ja den är också riktigt bra då! hur knde jag missa den.. grymt viktig ju!

Postad 03 March 2009 - 16:25

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Det är synd att det inte blir nån spontan specning lite då och då som i CoD. Åtskilliga är ju de moves man har lärt sig genom att sitta o glo medan man väntar på respawn. Kanska jag joinar som spectator ett tag ikväll och kartlägger va det är ni håller på med egentligen :)

Postad 03 March 2009 - 16:28

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Det är synd att det inte blir nån spontan specning lite då och då som i CoD. Åtskilliga är ju de moves man har lärt sig genom att sitta o glo medan man väntar på respawn. Kanska jag joinar som spectator ett tag ikväll och kartlägger va det är ni håller på med egentligen :)

kan man vara spectator???

Postad 03 March 2009 - 16:31

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
jag ska försöka hitta denna server ikväll :) yeah!

Postad 03 March 2009 - 16:38

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Jag har fått upp det som option i serverlistan iaf men har aldrig testat.

Postad 03 March 2009 - 16:53

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

jadå det kan man

Postad 03 March 2009 - 18:27

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Kan ni slänga iväg en invite?

mitt psn: Mellove

Postad 03 March 2009 - 18:43

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Har slängt upp server nr 2 nu, 1an är inte uppe just nu.

Lösen: mhb

Postad 03 March 2009 - 21:06

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
yes jag kom in ;D hihi adda mig sen så jag hittar den lättare sen ^^

Postad 03 March 2009 - 21:40

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Jag är på och spela lite ikväll efter 22. Signade upp mig på och vara med i klanen så fort det kom på tal, blir 3'e kvällen i rad med er nu , men ingen invite till klanen än. psn id : vemfantrordu

Postad 03 March 2009 - 22:23

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
vill gärna ha den fräna MHB förkortningen före mitt namn :) ,är det en invite som behövs då?.skicka gärna en sådan om det är rätt.
psn:Fahla-swe

Postad 03 March 2009 - 22:28

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

vill gärna ha den fräna MHB förkortningen före mitt namn :) ,är det en invite som behövs då?.skicka gärna en sådan om det är rätt.
psn:Fahla-swe

Vi är fler som står i kö :(.

Nu har jag äntligen låst upp snipern! Får bli att ösa loss med honom imorgon.

Postad 03 March 2009 - 22:41

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Men KU KEN! tredje gången skiten låser sig, vad i helvette

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 03 March 2009 - 22:47.

Postad 03 March 2009 - 22:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Undra om det är servrarna som fått tuppjuck då det hängde sig för alla?

Var laggigt i slutet av matchen innan också, nån gubbe som hoppade fram flera meter och en fördröjning på 5-6 sekunder på några av mina sniperkills.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 March 2009 - 22:50.

Postad 03 March 2009 - 23:03

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
jag märkte av lite lagg de sista 10minuterna.. men inget allvarligt.. är det prime-time runt 22eller?

Postad 03 March 2009 - 23:55

Raiiltracer
  • Raiiltracer
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej jag vill gärna gå med i klanen. Har precis låst upp engineer. :)
Ska skaffa ett headset så fort det kommer in i lager igen.

PSN: Raiiltracer (obs två i)

Redigerat av Raiiltracer, 03 March 2009 - 23:56.

Postad 04 March 2009 - 02:23

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Går dåligt för mig. Ligger nästan alltid sist. Kände mig så stolt när jag sprang förbi alla med Propagatorn och lyckades lämna den. Lurigt med vissa som ser som sina lagkamrater, men istället är motståndarna. Trodde först det var en bugg i mitt spel. ;)
Har märkt att man får poäng om man startar ett spel med någon. Även om alla lämnar spelet så kan man fortsätta och få poäng. Lätt sätt att få medaljer och dylikt på. Däremot får man inte något om man spelar en bana helt ensam.

psn: matrixen

Postad 04 March 2009 - 08:23

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Sorry Gavva att jag precis stängde ner servern igår när du kom in. Mitt lösenord var tydligen inte så svårt att knäcka :)
Hoppas du hitta någon annan server att lira på ;)

Postad 04 March 2009 - 09:16

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Går dåligt för mig. Ligger nästan alltid sist. Kände mig så stolt när jag sprang förbi alla med Propagatorn och lyckades lämna den. Lurigt med vissa som ser som sina lagkamrater, men istället är motståndarna. Trodde först det var en bugg i mitt spel. ;)
Har märkt att man får poäng om man startar ett spel med någon. Även om alla lämnar spelet så kan man fortsätta och få poäng. Lätt sätt att få medaljer och dylikt på. Däremot får man inte något om man spelar en bana helt ensam.

psn: matrixen

haha nej det är förmodligen morlock (m.f.) som saboterar! :)
(sabotör klassens främsta egenskap är att maskera sej på det viset)

Vet inte ännu riktigt vilken klass som passar mej bäst, vet bara att ISA bössan är en klar favorit. Tror jag ska spela lite mer som Tactician, verkar vara en brist i bland. Men air-supporten är ganska kass, kanske skulle försöka klämma dit lite C4 istället! :P

NGN vänlig själ som kan hjälpa mej få denna kombo?

Vad har klanen för beov?

Redigerat av Mortensen, 04 March 2009 - 09:17.

Postad 04 March 2009 - 09:33

Acidur
  • Acidur
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Vore kul om vi kunde få igång bra squads, med en bra blandning av klasser så det blir lite mer taktik. Och att folk verkligen kör squads, brukar ju mest vara 1 igång per sida vad jag märkt (man ser iofs inte om det finns fler squads när man väl är inne i en, vilket är dåligt)

Postad 04 March 2009 - 10:26

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

haha nej det är förmodligen morlock (m.f.) som saboterar! :)
(sabotör klassens främsta egenskap är att maskera sej på det viset)

Vet inte ännu riktigt vilken klass som passar mej bäst, vet bara att ISA bössan är en klar favorit. Tror jag ska spela lite mer som Tactician, verkar vara en brist i bland. Men air-supporten är ganska kass, kanske skulle försöka klämma dit lite C4 istället! :P

NGN vänlig själ som kan hjälpa mej få denna kombo?

Vad har klanen för beov?

Min klass är helt klart tactitian, jag jobbar själv på den kombon som du nämner ;)

Postad 04 March 2009 - 10:42

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
jag kör utan något mest, men försöker med medic, jobbiga är att byta till den pistolen som healar.
vänster pil ;)

Postad 04 March 2009 - 10:56

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

Min klass är helt klart tactitian, jag jobbar själv på den kombon som du nämner ;)

Jag tror Tactitian underskattas av många! Att slänga ut spawnpunkter är oerhört viktigt! Speciellt i de spelformer när man ska hålla ett område.

Postad 04 March 2009 - 11:04

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Gött! Hjälpa varandra senare ikväll?
Starta en egen server med BC och 5 kills, jag springer in i dena C4 5ggr x8 och sen vice versa! (gör ju verken till eller från för statsen) tror jag har ett C4-ribbon

Jag tror Tactitian underskattas av många! Att slänga ut spawnpunkter är oerhört viktigt! Speciellt i de spelformer när man ska hålla ett område.

Jo det var precis så jag tänkte! spawn-points är key i vissa games! C4 också! :)

Postad 04 March 2009 - 11:06

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
För att kunna köra Tactician med C4 så måste ni även döda 5x8 med de flygande mojängerna.

Postad 04 March 2009 - 11:08

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

För att kunna köra Tactician med C4 så måste ni även döda 5x8 med de flygande mojängerna.

Jepp är påväg där också ;) Men den är betydligt svårare hehe.

Postad 04 March 2009 - 11:09

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
neeej. ingen stastpadding.. hoppas verkligen de tar bort den buggen.

Postad 04 March 2009 - 11:40

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Jag åker till sälen på torsdag och är borta till söndag så jag kommer inte synas på ett tag på Mhb-servern tyvärr.

Postad 04 March 2009 - 11:43

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Jag tror att dronen är rätt så bra egentligen. Slänger man ut sändaren på rätt ställe och ser till att inga turreter är i närheten så kan man ju få bra info om motståndarnas positioner, men den är ju verkligen ingen mördarmaskin ;) .

Redigerat av BennySlyden, 04 March 2009 - 11:43.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.