Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 02 March 2009 - 21:19
Postad 03 March 2009 - 00:45
Det enda jag saknar i KZ2 nu är ett läge utan respawn. Det blir ju lite mer spännande då när allt hänger på en tråd. Vi får hålla tummarna o hoppas på att det dyker upp så småningom.
Vilka är det som kör mycket tactician i klanen (förutom jag själv då)?
Postad 03 March 2009 - 00:47
Tack för liret ikväll gubbar! Riktigt najs var det även om jag själv mest kör nån sorts Body Count med en liten twist åt objectives. Testade förresten att lira CoD igen nu en sväng och det funka svinbra. Skönt det för jag har ingen lust att offra mina CoD-skills
.
Det enda jag saknar i KZ2 nu är ett läge utan respawn. Det blir ju lite mer spännande då när allt hänger på en tråd. Vi får hålla tummarna o hoppas på att det dyker upp så småningom.
Har fastnat för sabotörklassen, men är så skönt med en tactican i laget som kastar ut bra spawnplatser så man kommer in i stridens hetta på en gång ist för att springa 2mil först på vissa banor.
Postad 03 March 2009 - 00:48
Postad 03 March 2009 - 00:51
En tactician är verkligen superviktig, kan vända en hel match. Speciellt om man kör S&D vilket av någon anledning är bannlyst på MHB-servern?
Tycker också vi kan inkludera SD annars får man aldrig de ribbonen för att planta/defusa.
FIck min första ribbon för att ha lämnat 2 högtalare idag. Tycker jag borde fått 2 då jag lämnade alla 3
Postad 03 March 2009 - 00:59
Sen är det lite synd att det finns många som spelar Body Count oavsett vilket spelsätt det egentligen är och inte bryr se alls om missionet.
Postad 03 March 2009 - 01:05
Tycker också vi kan inkludera SD annars får man aldrig de ribbonen för att planta/defusa.
FIck min första ribbon för att ha lämnat 2 högtalare idag. Tycker jag borde fått 2 då jag lämnade alla 3det var även de första jag lämnar någonsin, annars tycker jag l2ickard tar alla högtalare jämt.
ja få dit S&D och ta bort "domination" för det är helt värdelöst,, så otroligt tråkigt
men min favorit är helt klart assassination, det är väldigt kul, men det behövs lite mer kaktik där och det är nåt som dom flesta MHB:arna verkar sakna (inkl. mig)
Postad 03 March 2009 - 01:12
Tänk vad olika man kan varaja få dit S&D och ta bort "domination" för det är helt värdelöst,, så otroligt tråkigt
men min favorit är helt klart assassination, det är väldigt kul, men det behövs lite mer kaktik där och det är nåt som dom flesta MHB:arna verkar sakna (inkl. mig)
Postad 03 March 2009 - 01:23
gillar det inte i cod4 heller,, bara massa spring fram och tillbakaTänk vad olika man kan vara
. Domination-läget r nog mitt favvomode nästan. Kanske för att det ger gamla UT-vibbar eller nåt, vad vet jag. Gillade det i CoD4 också
.
Postad 03 March 2009 - 01:31
Äh, man kan ju sitta och vakta en punkt ocksågillar det inte i cod4 heller,, bara massa spring fram och tillbaka
Postad 03 March 2009 - 02:23
Ja släng in S&D också i roteringen.
Sen är det lite synd att det finns många som spelar Body Count oavsett vilket spelsätt det egentligen är och inte bryr se alls om missionet.
S&D hade ju varit kul.
Har testat det på random server, är ganska svårt faktiskt, svårt att planta men lätt att deffa.
Om inte du och morlock kommer dvs.
-----------------------------------------------
Varför får man inte ha raketgevär på MHB när hagelbössa med autoaim är okej?
Redigerat av Unregistered0b87209e, 03 March 2009 - 02:23.
Postad 03 March 2009 - 06:03
Ja släng in S&D också i roteringen.
Ta med alla vapen när det ändå ska grejas med inställningarna!
Jo sånt är alltid lite trist, fan vissa matcher kan man inte ens lämna basen..
Postad 03 March 2009 - 08:20
Tack för liret ikväll gubbar! Riktigt najs var det även om jag själv mest kör nån sorts Body Count med en liten twist åt objectives. Testade förresten att lira CoD igen nu en sväng och det funka svinbra. Skönt det för jag har ingen lust att offra mina CoD-skills
.
Jag kör nästan uteslutande Tactitian, om jag inte är ute efter nåt speciellt ribbon
Redigerat av stabbe, 03 March 2009 - 08:23.
Postad 03 March 2009 - 08:32
Dock jobbar hon ikväll så då är det pått igen!
Iom att tiden var knapp igår så prövade jag MP direkt och hittade erat spel igår..
Första intrycket är att det ett otroligt snyggt spel, dock känns det som dom tryck in för mycket då det känns segt,som att bilden inte hänger med vid snabba vändningar. De går lixom inte mjukt alls..
Sen är det svårt, och när man väl träffar är det helt utan "känsla".
Skall in ikväll och lira så man blir lite varm i kläderna, men nog är man lite besviken ändå...
Postad 03 March 2009 - 10:32
Den tycker jag också är lite skum. Tycker inte man skall bannlysa någe vapen alls. Då kan man ju ta bort en jäkla massa typ: granatkastaren, hagelbössa, sniper, lmg osv.Varför får man inte ha raketgevär på MHB när hagelbössa med autoaim är okej?
Förövrig mkt svordomar från min sida, speciellt igår då det gick åt h-vette. Ber om ursäkt för det och drabbade hopppas jag inte tar åt sig då jag kan kalla folk lite av varje när jag blir arg.
Fortfarande arg med för att jag inte fick nån weekly medalj. Hade svårt att somna tack vara det
Postad 03 March 2009 - 10:59
ja få dit S&D och ta bort "domination" för det är helt värdelöst,, så otroligt tråkigt
Assassination är riktigt skoj, tror jag fick målet 2-3 ggr igår, mycket tack vara sabotören
Postad 03 March 2009 - 11:10
Den tycker jag också är lite skum. Tycker inte man skall bannlysa någe vapen alls. Då kan man ju ta bort en jäkla massa typ: granatkastaren, hagelbössa, sniper, lmg osv.
Förövrig mkt svordomar från min sida, speciellt igår då det gick åt h-vette. Ber om ursäkt för det och drabbade hopppas jag inte tar åt sig då jag kan kalla folk lite av varje när jag blir arg.
Fortfarande arg med för att jag inte fick nån weekly medalj. Hade svårt att somna tack vara det
Jag får också be om ursäkt för alla svordomar men det har inte gått så bra för mig än så länge. Är bättre på CoD men hoppas jag får till känslan snart. Blir väl bättre när man låst upp alla klasserna. Två klasser kvar bara så det känns skönt! Snart kan jag ge igen för alla som snipat mig
erlander: Tycker det är konstigt att inte du fick nån weekly medalj? Du brukar ju ligga i topp varje runda så du borde väl ha skrapat ihop en hel del poäng? Det är väl poängen de går på? Är inte lika förvånad att jag missade den medaljen dock
Postad 03 March 2009 - 13:05
Assassination är riktigt skoj, tror jag fick målet 2-3 ggr igår, mycket tack vara sabotören
sabotör eller assault är absolut de bästa klasserna när man ska köra assasination (i attackerande läge)..
i defensivt läge är nog tactician eller engineer bäst.
Postad 03 March 2009 - 15:48
sabotör eller assault är absolut de bästa klasserna när man ska köra assasination (i attackerande läge)..
i defensivt läge är nog tactician eller engineer bäst.
Man måste ju ha en medic också när man kör defensivt på assasination. Lite medpacs och healing kan göra hela skillnaden
PSN: jstahl
Redigerat av Unregistered64ab0350, 03 March 2009 - 15:48.
Postad 03 March 2009 - 16:02
Postad 03 March 2009 - 16:13
Man måste ju ha en medic också när man kör defensivt på assasination. Lite medpacs och healing kan göra hela skillnaden
PSN: jstahl
ja den är också riktigt bra då! hur knde jag missa den.. grymt viktig ju!
Postad 03 March 2009 - 16:25
Postad 03 March 2009 - 16:28
Det är synd att det inte blir nån spontan specning lite då och då som i CoD. Åtskilliga är ju de moves man har lärt sig genom att sitta o glo medan man väntar på respawn. Kanska jag joinar som spectator ett tag ikväll och kartlägger va det är ni håller på med egentligen
kan man vara spectator???
Postad 03 March 2009 - 16:38
kan man vara spectator???
Jag har fått upp det som option i serverlistan iaf men har aldrig testat.
Postad 03 March 2009 - 21:40
Postad 03 March 2009 - 22:23
psn:Fahla-swe
Postad 03 March 2009 - 22:28
Vi är fler som står i kövill gärna ha den fräna MHB förkortningen före mitt namn
,är det en invite som behövs då?.skicka gärna en sådan om det är rätt.
psn:Fahla-swe
Nu har jag äntligen låst upp snipern! Får bli att ösa loss med honom imorgon.
Postad 03 March 2009 - 22:41
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 03 March 2009 - 22:47.
Postad 03 March 2009 - 22:49
Var laggigt i slutet av matchen innan också, nån gubbe som hoppade fram flera meter och en fördröjning på 5-6 sekunder på några av mina sniperkills.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 March 2009 - 22:50.
Postad 03 March 2009 - 23:03
Postad 03 March 2009 - 23:55
Ska skaffa ett headset så fort det kommer in i lager igen.
PSN: Raiiltracer (obs två i)
Redigerat av Raiiltracer, 03 March 2009 - 23:56.
Postad 04 March 2009 - 02:23
Har märkt att man får poäng om man startar ett spel med någon. Även om alla lämnar spelet så kan man fortsätta och få poäng. Lätt sätt att få medaljer och dylikt på. Däremot får man inte något om man spelar en bana helt ensam.
psn: matrixen
Postad 04 March 2009 - 08:23
Hoppas du hitta någon annan server att lira på
Postad 04 March 2009 - 09:16
Går dåligt för mig. Ligger nästan alltid sist. Kände mig så stolt när jag sprang förbi alla med Propagatorn och lyckades lämna den. Lurigt med vissa som ser som sina lagkamrater, men istället är motståndarna. Trodde först det var en bugg i mitt spel.
![]()
Har märkt att man får poäng om man startar ett spel med någon. Även om alla lämnar spelet så kan man fortsätta och få poäng. Lätt sätt att få medaljer och dylikt på. Däremot får man inte något om man spelar en bana helt ensam.
psn: matrixen
haha nej det är förmodligen morlock (m.f.) som saboterar!
(sabotör klassens främsta egenskap är att maskera sej på det viset)
Vet inte ännu riktigt vilken klass som passar mej bäst, vet bara att ISA bössan är en klar favorit. Tror jag ska spela lite mer som Tactician, verkar vara en brist i bland. Men air-supporten är ganska kass, kanske skulle försöka klämma dit lite C4 istället!
NGN vänlig själ som kan hjälpa mej få denna kombo?
Vad har klanen för beov?
Redigerat av Mortensen, 04 March 2009 - 09:17.
Postad 04 March 2009 - 09:33
Postad 04 March 2009 - 10:26
haha nej det är förmodligen morlock (m.f.) som saboterar!
(sabotör klassens främsta egenskap är att maskera sej på det viset)
Vet inte ännu riktigt vilken klass som passar mej bäst, vet bara att ISA bössan är en klar favorit. Tror jag ska spela lite mer som Tactician, verkar vara en brist i bland. Men air-supporten är ganska kass, kanske skulle försöka klämma dit lite C4 istället!
NGN vänlig själ som kan hjälpa mej få denna kombo?
Vad har klanen för beov?
Min klass är helt klart tactitian, jag jobbar själv på den kombon som du nämner
Postad 04 March 2009 - 10:42
vänster pil
Postad 04 March 2009 - 10:56
Jag tror Tactitian underskattas av många! Att slänga ut spawnpunkter är oerhört viktigt! Speciellt i de spelformer när man ska hålla ett område.Min klass är helt klart tactitian, jag jobbar själv på den kombon som du nämner
Postad 04 March 2009 - 11:04
Gött! Hjälpa varandra senare ikväll?Min klass är helt klart tactitian, jag jobbar själv på den kombon som du nämner
Starta en egen server med BC och 5 kills, jag springer in i dena C4 5ggr x8 och sen vice versa! (gör ju verken till eller från för statsen) tror jag har ett C4-ribbon
Jo det var precis så jag tänkte! spawn-points är key i vissa games! C4 också!Jag tror Tactitian underskattas av många! Att slänga ut spawnpunkter är oerhört viktigt! Speciellt i de spelformer när man ska hålla ett område.
Postad 04 March 2009 - 11:06
Postad 04 March 2009 - 11:08
För att kunna köra Tactician med C4 så måste ni även döda 5x8 med de flygande mojängerna.
Jepp är påväg där också
Postad 04 March 2009 - 11:40
Postad 04 March 2009 - 11:43
Redigerat av BennySlyden, 04 March 2009 - 11:43.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2
185 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?