Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Svarar på alla Viasat och Comhem frågor.

407 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 February 2010 - 22:16

Flash78
  • Flash78
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0
Nån som upplevt mosaikbild på canal plus ikväll i sthlm området? Jag får det typ varje halvtimme på c+ sfkanalen.

Postad 05 February 2010 - 09:21

Unregistered3b650e4b
  • Unregistered3b650e4b
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Nån som upplevt mosaikbild på canal plus ikväll i sthlm området? Jag får det typ varje halvtimme på c+ sfkanalen.

Jag har inte canal plus, så jag kan inte svara på Din fråga. Däremot har jag fått liknande störningar på andra kanaler. Ny antennkabel hjälpte.

Redigerat av Unregistered3b650e4b, 05 February 2010 - 09:32.

Postad 05 February 2010 - 12:35

andyciv
  • andyciv
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Viasat On demand.

Har precis fått igång allt gällande viasat/paranbol och försöker nu få igång demanden. Har testat så den är ansluten till internet kan gå in i menyerna och bläddra men när jag väl är inne där så står det enbart "vänta" när jag ska starta en film. Någon som vet hur man löser det?

Frågan kanske redan har dykt upp men det va lite fler sidor än jag orkade läsa just nu =/

Postad 06 November 2010 - 22:28

adriansell
  • adriansell
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej på er allihopa! Jag är ny här på forumet, och tänkte inviga med denna fråga:

När man beställer Viasats sportpaket via parabol, följer Viasat Sport Xtra kanalerna med på köpet?

taco hej leverpastej :(

Postad 06 November 2010 - 23:16

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

• 791 inlägg
  • 0
Någon från viasat som kan svara på vad en nätverksbrygga är och hur den fungerar?
Jag fick nämligen ett samtal från en viasat säljare som sa att det var det enda som fattades för att jag skulle kunna använda ondemand.
Jag har viasat via parabol och jag kan inte komma på hur en nätverksbrygga påverkar min box?

Sen har jag en annan fråga:
Hur stor förtjänst gör ni på dessa bryggor egentligen?
Hade jag köpt den direkt kostade den 399 om jag istället väntar och köper den från kundtjänst kostar den 799, det är f*n skandal och på gränsen till bedrägeri.

Postad 10 November 2010 - 09:06

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Hej på er allihopa! Jag är ny här på forumet, och tänkte inviga med denna fråga:

När man beställer Viasats sportpaket via parabol, följer Viasat Sport Xtra kanalerna med på köpet?

Undrar jag med!

Postad 10 November 2010 - 09:12

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3945 inlägg
  • 0

Viasat On demand.

Har precis fått igång allt gällande viasat/paranbol och försöker nu få igång demanden. Har testat så den är ansluten till internet kan gå in i menyerna och bläddra men när jag väl är inne där så står det enbart "vänta" när jag ska starta en film. Någon som vet hur man löser det?

Frågan kanske redan har dykt upp men det va lite fler sidor än jag orkade läsa just nu =/

Någon från viasat som kan svara på vad en nätverksbrygga är och hur den fungerar?
Jag fick nämligen ett samtal från en viasat säljare som sa att det var det enda som fattades för att jag skulle kunna använda ondemand.
Jag har viasat via parabol och jag kan inte komma på hur en nätverksbrygga påverkar min box?

Sen har jag en annan fråga:
Hur stor förtjänst gör ni på dessa bryggor egentligen?
Hade jag köpt den direkt kostade den 399 om jag istället väntar och köper den från kundtjänst kostar den 799, det är f*n skandal och på gränsen till bedrägeri.

Undrar jag med!

'Säljaren', som startade den här tråden, jobbar vare sig på Viasat eller Comhem, så det bästa ni kan göra är att använda Viasats och Comhems hemsidor, eller ringa dem.
'Säljaren' har dessutom inte varit här sedan:

25th November 2009 - 02:26

Comhem har däremot en egen tråd här i forumet: https://www.minhembi...howtopic=267747
där deras egen personal svarar på frågor.

Redigerat av anderswillhelmsson, 10 November 2010 - 10:14.

Postad 10 November 2010 - 10:00

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Tänkte mest om det var någon annan som visste. Att nån från Viasat skulle hänga här är väl inte troligt med den pesonalomsättning dom har...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.