Call of Duty: Black Ops (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(17)
|
469:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Postad 01 November 2010 - 18:29
Postad 01 November 2010 - 19:13
Pax för Tricky Dick.
Pax för Kubanen
Detta kan vara lite skoj faktiskt
Postad 01 November 2010 - 21:49
tror fan Treyarch slår IW på fingrarna detta året.
Postad 01 November 2010 - 22:37
Postad 02 November 2010 - 13:18
Intressant och bra uppvärmning inför releasen!
Jag trodde att man skulle ha alla vapen "köpbara" direkt ifrån lvl 1 men så var ju inte fallet. Nåväl det går ju rätt snabbt att lvl till 30 eller vad det var för att få dom "högre" vapnen.
Wagermatches ska bli riktigt skoj! Komma tillbaka till spelglädjen och inte oroa sig över sina killstreaks, nukes, k:d och annat löjligt! Underbart!
Postad 02 November 2010 - 15:08
Postad 02 November 2010 - 18:28
Postad 02 November 2010 - 18:32
Ang entimmes multiplayer filmen; fett nice! Kollade hela på ipaden när jag lagade mat
Postad 02 November 2010 - 22:19
Väntar nog med det här, MW2 var så trasigt så man känner sig osäker.
Kan säga såhär, var inte orolig att köpa.
Ingen stoppingpower, granater går inte att lobba över hela banan, inget tubande inom de först 5-10 sekundrarna, party chat på allt utom s&d, ingen mer lightweight+marathon+ninja. Störde du dig på något så kan jag ge dig ett svar
Postad 02 November 2010 - 22:25
Bara detta i sig gör spelet värt att köpa, kan man få ett filter som blockar alla inkommande meddelanden som innehåller något av följande ord: 15th prestige lobby också så vore jag överlyckligKan säga såhär, var inte orolig att köpa.
Ingen stoppingpower, granater går inte att lobba över hela banan, inget tubande inom de först 5-10 sekundrarna, party chat på allt utom s&d, ingen mer lightweight+marathon+ninja. Störde du dig på något så kan jag ge dig ett svar
Postad 03 November 2010 - 08:09
Störde du dig på något så kan jag ge dig ett svar
Folk som sabbar multiplayer upplevelsen genom att JTAGa, banglitcha eller på något annat sätt gå 'utanför spelet'. Visst, man kunde ju reta sig på stopping power, stabbare, tubare och granatspammare; men de gjorde det iallafall inom spelet.
Postad 03 November 2010 - 08:12
Den postas överalllt annars så varför inte?
Postad 03 November 2010 - 08:36
Postad 03 November 2010 - 09:42
Som jag fattat det iallafall.
Postad 03 November 2010 - 09:54
FörbokatKan säga såhär, var inte orolig att köpa.
Postad 03 November 2010 - 09:55
Speciellt med tanke på att man inte kan 'nöta' upp dem, utan man har bara en viss tid på sig att göra dem.
Som jag fattat det iallafall.
Vadå "viss tid"?! Källa?
EDIT: Det du syftar på är nog "Contracts"/Challenges och inte perks.
Contracts are basically challenges; they all have different goals and difficulty levels. You can buy contracts with CoD Points and completing a contract will earn you more CoD Points than you originally paid for the contract itself. Higher the difficulty, bigger the pay.
You can also fail contracts as they have a in-game time limit. For example, "kill 10 players with the RC-XD killstreak in 30 minutes". If you don't complete the contract in 30 minutes (in-game time) you don't get anything - you also don't get your invested CoD Points back.
Redigerat av BrittBastard, 03 November 2010 - 10:12.
Postad 03 November 2010 - 10:13
EDIT: Det du syftar på är nog "Contracts"/Challenges och inte perks.
Ah, precis. Trodde de körde samma system på Perksen. Men då så. Då är det ju bara att nöta på.
Postad 03 November 2010 - 13:51
Folk på lager osv brukar ju kunna plocka hem sig ett ex en vecka innan, såg vi ju förra året med CoD:MW2. Man vill ju höra lite details!
Postad 03 November 2010 - 14:06
Spelade MW2 med en svensk live-kompis för timma sen och han har fått hem Black Ops för 3 dagar sen sa han, MP fungerar inte än men SP har han spelat genom.Konstigt att ingen lyckats skaffa sig en kopia än av spelet.
Folk på lager osv brukar ju kunna plocka hem sig ett ex en vecka innan, såg vi ju förra året med CoD:MW2. Man vill ju höra lite details!
Han sa:
Redigerat av Lias08, 03 November 2010 - 14:07.
Postad 03 November 2010 - 14:13
Konstigt att ingen lyckats skaffa sig en kopia än av spelet.
Är väl också förbjudet att diskutera spel innan deras officiella släppdatum här på MiHB?
Postad 03 November 2010 - 14:15
Är väl också förbjudet att diskutera spel innan deras officiella släppdatum här på MiHB?
Nä, bara förbjudet om man inte kan bevisa att man har en riktig kopia.
Postad 03 November 2010 - 14:38
(Har ingen egen åsikt i frågan. Gillar bara att hitta kryphål.)
Postad 03 November 2010 - 14:55
"Kompisen" kände Ollieee också för vi spelade i samma lagSå det är OK att diskutera det så länge man lägger till: 'Enligt min kompis så...'?
(Har ingen egen åsikt i frågan. Gillar bara att hitta kryphål.)
Postad 03 November 2010 - 15:13
Redigerat av MrSpokk, 03 November 2010 - 15:14.
Postad 03 November 2010 - 15:32
Redigerat av Hitman TheSwede, 03 November 2010 - 21:31.
Postad 03 November 2010 - 19:05
Treyarch har verkligen tagit CoD-serien ett stort steg framåt - något som MW2 absolut inte gjorde. Jag tror det kommer bli grymt kul det här. Rykten om ett bra singleplayer. Zombie-läget som jag och mina vänner spelat otroligt mycket, och sen självklart multiplayer-delen som verkar ha fått allt det som åtminstone jag har saknat.. och lite till! Eller mycket till förresten!
Redigerat av SejLax, 03 November 2010 - 19:05.
Postad 03 November 2010 - 21:58
Postad 03 November 2010 - 23:06
Det finns dock en sak som skulle kunna sabba ganska mycket: Multiplayer-achievements... Men jag tror (hoppas) inte jag sett nåt sånt
Sabba...för att?
Postad 03 November 2010 - 23:57
Sabba...för att?
För att jag är emot sånt
Det skulle sabba helhetsintrycket.
Dom var ute på tunn is sist när de i WaW införde sina två prestige-achievements, visserligen på 0 GS styck.
Postad 04 November 2010 - 02:00
Postad 04 November 2010 - 08:24
Redigerat av MrSpokk, 04 November 2010 - 08:25.
Postad 04 November 2010 - 08:39
Kollar man achievementlistan så verkar det rätt så många som har med 'ally' att göra.
Postad 04 November 2010 - 09:09
Hoppas nu att detta spel inte blir ett lika stort WTF som CoD:MW2 blev för mig.
Och hoppas mitt barn beslutar sig för att födas snart med.
Redigerat av MrSpokk, 04 November 2010 - 09:10.
Postad 04 November 2010 - 12:44
Nu får du nog ta och förklara....MW2?....wtf?....Hoppas nu att detta spel inte blir ett lika stort WTF som CoD:MW2 blev för mig.
Postad 04 November 2010 - 13:03
Skit i GS för fan herr Olliee "jag-ska-ha-1000GS-i-alla-spel".
Jag gillar jakten, och att ta 1000GS det SKA man göra i COD
Sen är det dessutom så att multiplayer-cheevs oftast leder till att folk boostar...
Nu får du nog ta och förklara....MW2?....wtf?....
Mikko är konstig, så enkelt är det
Inget illa menat mot andra finnar eller konstiga människor
Postad 04 November 2010 - 13:47
Nu får du nog ta och förklara....MW2?....wtf?....
Enkelt, jag såg fram emot MW2 som ett barn på julafton och sen när man väl började spela MP (SP var grymt skoj) så blev jag mäkta besviken och skrek - WTF!?
Mikko är konstig, så enkelt är det
alternativt får vi skylla på att han är finne
Inget illa menat mot andra finnar eller konstiga människor
Jag gillar dig ändå, fast du skriver i andra färger.
Postad 04 November 2010 - 14:55
MW2 multiplayer hade nytänkande nyheter så som förbjuden partychat, tråkiga banor, sjukt övermäktiga killstreaks, vissa otroligt töntiga perks som tex commando, med mera! För att inte tala om alla glada färger och söta rutor som poppar upp överallt. Tillsammans men den prisbelönta sylteffekten. Asså, den grafiken måste hamnat fel. Den var i själva verket framtagen för Tyskland.
Men droppen för mig var när de började ta 1200 mspoints för map packsen bara för att de plockat in ett par GAMLA banor. Har inte spelat mer än kanske 2 timmar totalt sen första map packet släpptes.
Jag trodde jag hade tröttnat på CoD först men det var bara MW2 jag var allergisk mot. WaW är fortfarande kul men däremot börjar banorna bli nååågot uttjatade. Hoppas verkligen på Black Ops nu. Och hoppas de inte släpper map packs till överpris.
Postad 04 November 2010 - 15:06
MW2 var ett enda stort WTF. Tycker hela spelet känns barnsligt. Speciellt när man hör Robert Bowling beskriva det. Det är visserligen en annan historia, men jag hatar honom.
MW2 multiplayer hade nytänkande nyheter så som förbjuden partychat, tråkiga banor, sjukt övermäktiga killstreaks, vissa otroligt töntiga perks som tex commando, med mera! För att inte tala om alla glada färger och söta rutor som poppar upp överallt. Tillsammans men den prisbelönta sylteffekten. Asså, den grafiken måste hamnat fel. Den var i själva verket framtagen för Tyskland.
Men droppen för mig var när de började ta 1200 mspoints för map packsen bara för att de plockat in ett par GAMLA banor. Har inte spelat mer än kanske 2 timmar totalt sen första map packet släpptes.
Jag trodde jag hade tröttnat på CoD först men det var bara MW2 jag var allergisk mot. WaW är fortfarande kul men däremot börjar banorna bli nååågot uttjatade. Hoppas verkligen på Black Ops nu. Och hoppas de inte släpper map packs till överpris.
Du läser mina tankar, eller så tycker vi i alla fall exakt lika. Hej kompis!
Postad 04 November 2010 - 15:33
Håller inte med om vad du skriver om MW2 alls förutom den här biten. Denna och hela Infinity Ward karusellen fick mig att verkligen hata allt som hade med Modern Warfare och Activision att göra.
Men eftersom folk köpte mappacks i drivor för 1200, så lär de inte vara sena med att göra samma sak för Black Ops.
Postad 04 November 2010 - 18:27
Postad 04 November 2010 - 19:46
“Obviously everyone knows the best place to play Black Ops is on Xbox 360. But there are so many great games still to come out. For Q4 there hasn’t been a better line-up for years.”
Of course, McGill's biased claims may not be all that ludicrous - exclusive DLC rights paired with the most complete online experience will be attractive enough for many.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty: Black Ops Gamertagtråden
3 bilder
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?