Men fan vilket spel.
Gillar kvällsbanan. Mmmmm vargar som ylar.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield Bad Company 2 (Xbox 360)
Startad av
Tool-AENIMA
, Jan 08 2010 14:21
1550 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 04 March 2010 - 14:50
kartorna är väl gratis oavsett limited eller inte. VIP koden är väl för alla BC2 spel, om jag inte missförstått det,
Men fan vilket spel. Gillar kvällsbanan. Mmmmm vargar som ylar. Postad 04 March 2010 - 14:52
VIP-kod??!! Postad 04 March 2010 - 15:19
Älskar medic-klassen, snart låst upp defibrilattorerna så jag kan hela folk i. LMG:n är hur bra som helst
Postad 04 March 2010 - 15:23
alltså, jag hade alla grejer från start, medkit, defi, anmmo boxarna, men var tvungen att låsa upp dem iaf för att komma förbi dem..
Postad 04 March 2010 - 16:13
Varför är det så svårt att döda folk? Kör ni soft eller hardcore? Lirade två online matcher medan sonen sov, riktigt kul spel men det tar ett tag tills man lär sig den sega kontrollen.
Postad 04 March 2010 - 16:23 Sega? Tyckte demot var ok Postad 04 March 2010 - 16:26
Det är ju bara vanesak liksom. Man lär sig döda folk. Dock tror jag hardcore blir löjligt mycket snipers bara. trist.
Postad 04 March 2010 - 16:28
Kontrollen är okej men inte lika vass som på mw2. Nu fick jag mail från webhallen med kod till in-game vapen AKS-74U. Är det nåt bra vapen? Postad 04 March 2010 - 16:32 One shot in the head and you know they're dead Postad 04 March 2010 - 16:41
Blev Förvånad att jag inte fått någon "Vi har skickat spelet" mail från giganten, Ringde hem och kolla om jag fått något, Nej det hade jag inte. Ringde till Gigantens kundtjänst som sa att dom inte skickat spelet och att det förhoppningsvis kommer imårn.
Kommer hem, då kommer grannen över och har mitt spel med sig då har Postis-pär lagt ner mitt spel i grannens postlåda. Blev ett litet Triss ögonblick där *Plötsligt händer det* Postad 04 March 2010 - 16:44
Lätt att sikta på huvud när det är kalabalik på banan Men man lär sig med tiden, har testat bara spelet i max 30min online och av dom 30min 20min letade jag efter helikopter men hittade ingenting Ska köra SP för att lära mig hur man använder vissa vapen som sniper och andra konstiga machineguns som finns runt om kring på banorna. Postad 04 March 2010 - 17:01 Nä i närstrid kan det ju vara lite svårt Postad 04 March 2010 - 17:03
Någon som är på o lirar lite online efter 22.00 tänkte köra färdigt SP läget först ( o kolla Frölunda först
LIVE ID SMITTAN 2 Postad 04 March 2010 - 17:16
Testade lite SP precis. Kan ju hålla med om att det är lite svårt att vänja sig vid den något tröga kontrollen jämfört med MW2, men det kommer nog bli bättre efter några timmar. Kör online ikväll jag med , efter hockeyn!!
Postad 04 March 2010 - 17:29
jag är online hela tiden. bara skick en invite till mig.. spelar hels rush, då det är lättare att få poäng i det
Postad 04 March 2010 - 17:32
Loggade in på xbox.com och där sitter dom och spelar....
Anslutningsbar - Spelar Battlefield Bad Co. 2 Jag vill också vara med och leka krig! Nåja imorgon då ska jag ut.... Postad 04 March 2010 - 17:34
Jag skall bara koka kaffe så går jag in, då vill jag se det bruna guldet aka. en påse skridskor aka. bajsniklas i fin form!
Jag vill även se Aborren med en mick See you at the gaybar! Postad 04 March 2010 - 18:07
Hardcore är kul. Dock inte lika kul när man sprängt hela sin squad med handgranater. Uhm..
Postad 04 March 2010 - 18:11
Fan jag känner mig som en gubbe; MW2 kom för några dagar sen och nu ska man plötsligt lära om. Men jag måste väl testa detta i MP- Går demon fortfarande att ladda ner?
Postad 04 March 2010 - 18:32
Nix, men reggar man sig för första gången på Live så -tror- jag man får en månad gratis. V Postad 04 March 2010 - 18:58
Har inte köpt spelet än men går det inte att ändra i sens på kontrollen som i MW2? Postad 04 March 2010 - 18:59
Det går i "options". Postad 04 March 2010 - 19:08
Men, även fast man stället på högsta så tycker jag inte det går fort Postad 04 March 2010 - 19:18
Högsta sensen i BC2 känns som nivå 3-4 i MW2 enligt mig. Men man vänjer sig väl......
Testade lite MP innan med några i klanen, gick ganska dåligt. Har halsfluss och reaktionerna är sämre än nånsin, dessutom kan jag inte snacka med mina squadmates Postad 04 March 2010 - 20:53
Jag har fått en kod att tanka hem mappack gratis, finns redan en ny karta? Det kommer att ta minst en vecka tills jag lär mig hur man skapar klass och anndra funktioner på MP.
Ska man bara attackera A och B som lyser röd? Kan man välja "Stoping Power" nånstans på menyerna? Jag skjuter o skjuter på folk men dom dör aldrig Lite jobbigt att man inte kan ligga ner med snipern. Postad 04 March 2010 - 21:40
tydliggen ingen i hela världen som spelar detta.
för när jag försökte spela innan idag fick jag bara could not find any games medelande. illa att vara helt ensam med ett spel....... Postad 04 March 2010 - 21:46
Jag spelade två matcher mellan 14-15 tiden i eftermiddags och då var det inga problem att hitta matcher. Kan det vara nåt med din modem/router? Jag hade samma problem med mw2, det kunde ta 15min att hitta en match men när jag stängde av min routers brandvägg då gick det på sekunden att hitta mellan 20-25 matcher. Postad 04 March 2010 - 21:58
Näe, funkar inte för mig heller.. Riktigt segt att hitta matcher, och då har jag allt rätt inställt Men detta spel är förbannat svårt att vänja sig att spela, snudd på omöjligt skulle jag vilja säga faktiskt Postad 04 March 2010 - 22:05 man kan inte ligga ner med detta spel källa / Google as always. Haha Postad 04 March 2010 - 22:28
Hände för mig också i eftermiddags att servrarna inte fungerade, ca 20 min.
Grymt kul att spela med er men är så jobbigt att sitta för sig själv då bajsniklas tar upp partyt med att spela nåt skitspel Dags för microsoft att fixa partystorlek på 12 pers? Postad 04 March 2010 - 22:31
starta om boxen. hade samma problem Postad 04 March 2010 - 22:41
va o hämtade mitt ex idag och nu när jag kollade på förpackningen så såg jag att det är mer ett MP spel =/ kommer inte ut på live ... tror ni man får nått för det på tradera? oöppnat LE med vip cod o allt det där
Postad 04 March 2010 - 22:51
Kanske någon här som vill köpa? Jag måste seriöst lira mycket MP i helgen om jag ska bli duglig. Liiiiite svårare än C0D Redigerat av Sonnerphors, 04 March 2010 - 22:51. Postad 04 March 2010 - 22:58
det är faktiskt sant ... om någon här vill köpa det är det bara o höra av sej via pm Postad 04 March 2010 - 23:25
Det här var verkligen inget för mig. Singleplayer är bra, men multiplayer tyckte jag var kass!! Det får gå iväg på Tradera!!
Postad 04 March 2010 - 23:56
Det är ett spel som man får vänja sig i. Jag tyckte inte om det överhuvudtaget innan. Men gav det en kväll, när man väl fattade klassarna osv.
Postad 05 March 2010 - 00:43
9 timmar blev det idag, och 445 kills. Måste säga att jag gillar Rush bäst. Conquest är så "förvirrade", alla springer mot olika mål, och inget samarbete mellan klasserna. Banorna är underbara. Sitta i skogen och vara sniper är härigt, och använda mortar strike på byggnader och tanks är kul. En välplacerad mortar tar ut en tank! Som några av Er fått erfara. ;-) Kommer bli många timmar med detta spel. Kanske man skulle ta och skaffa sig en mic. *mummel*
Postad 05 March 2010 - 01:42
fyfan va vi inte gillade dig ibland haha. Mic är fett. Vore gött Jag har försökt boosta medic av någon anledning. Så testade jag en match som recon, jag älskar ju mina C4. Värt att notera att det var inte många minuter jag satt i skogen och tryckte. Run n gun sniping livet. Det slutade såhär: ![]() Ska på begravning imorrn tråkigt nog men på eftermiddag/kväll/natt är jag gjuten. Redigerat av asbra, 05 March 2010 - 01:43. Postad 05 March 2010 - 01:56
11 kills / 4 deaths. MEN kollar man på "Most score by" så ser ni 30 kills. Måste vara motståndarlaget som återupplivar sina kamrater! Och det är en underbar upplevelse att att göra ett headshot på en fiende från låååååångt avstånd, och få extra poängen för "marksman"
![]() Vilket spel! I morgon får ni se upp för mina minor, om nu ska köra något. ;-) Och dem där fyrkanten profil måste vara Veteran status, fast siffran inte kommit fram ännu. Tror bestämt att jag såg en 5:a där idag på morgonen när jag testade. Uhm... hittade denna forum topic som visar i vilken ordning man får grejerna. http://www.gamespot....ag=topics;title Redigerat av Unregistered03a0e558, 05 March 2010 - 02:06. Postad 05 March 2010 - 05:14 Singleplayer är ju asbra också? Postad 05 March 2010 - 06:54
Tyckte jag hörde i en intervju med en snubbep å DICE igår att dom hade lagt ner mer tid och satsat mer på Singel player än dom gjort på multiplayer, inte helt säker dock. www.sr.se/p3/popular kolla där, gårdagen, klockan kan ha varit mellan 11 och 12 då det inslaget sändes, tror jag iallafall, eller mellan 10 - 12 kan du leta så hittar du det garanterat Postad 05 March 2010 - 07:37
Jag spelade några matcher igår kväll och det gick inte så bra för mig, lyckades döda två (körde över med stridsvagen) och dog ca 15 ggr.
Det är riktigt svårt att döda folk, jag sikter och skjuter 4-5 skott på magen/huvud men personen vänder sig om och dödar mig med ett enda skott! Hur är det möjligt? Kanske man får kraftigare vapen senare, jag är på lvl 2 just nu och har 3-4 värdelösa vapen att välja mellan. Postad 05 March 2010 - 07:47
Du vet att det är du som är kass 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |