Spoiler
Ööööhhh, tack då. Från oss som inte kommit så långt än.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 24 September 2011 - 16:06
Går nog online efter kl 21 imorgon. Får se vad som finns tillgängligt då ^^ Är mest sugen på Horde, men även vår campaign, Duvan
Postad 24 September 2011 - 16:44
Horde mode går väll knappast att spoila... Det är som att jag skulle klaga på att ni berättade att det fanns fiender i andra laget på versus. Postad 24 September 2011 - 16:49
Måste ni skriva saker som händer i storyn i sp och man ska qouta inlägget så får man det spoilat.
Råkade få slutet på Resistance 3 spoilat när jag skulle qouta ett inlägg men som tur är så har jag fiskminne så jag har glömt bort det Postad 24 September 2011 - 17:00
Jag har fuskat och hoppat in i massor av andra kampanjer. Tror jag fått ihop en bit in i Act 4 nu. Verkar inte finnas något vettigt sätt att ta reda på vilka chapters man spelat igenom heller. Vill mest låsa upp Insane så det blir lite utmaning i spelet. Det enda vi haft problem med hitintills är en strid involverande
Spoiler
(Spoilifierat för de som tycker det är en spoiler att wave 50 kommer efter wave 49)
This
Ett bra tips är att aldrig quota ett spoiler-inlägg. Postad 24 September 2011 - 17:35
Eeeh, bosserna är random så det där var ingen spoiler... jag har stött på Brumaks tidigare än så, och om man failar så får man en ny random boss. Som att säga att det kommer mer än en fiende i våg 2... Men förlåt om jag gav intrycket av att spelet är enformigt och ger samma boss varje gång. Tänk vilken kul överraskning det hade varit om du var inställd på en Brumak och istället får försöka skjuta ihjäl något annat skoj. Postad 24 September 2011 - 18:01
Kanske kan hoppa in en stund jag med ikväll, skicka en invite om jag är inne så
Postad 24 September 2011 - 21:02
Alltså... Fy fan vilka piss lagmedlemmar man har då. Tom jag ligger fan oftare etta i mitt (förlorande) lag än inte.
Jag har dock en tendens att hela tiden dö pga jag förlorar chainsaw v/s shotgun duellerna. Postad 25 September 2011 - 00:46 Kör med retrolancerns bayonett istället, då är du odödlig när du rushar (åtminstone verkar det som det eftersom jag sköt tre shotgun skott i en som rushade mot mig utan att han dog. Har aldrig dödat en sådan rusher av de typ tre-fyra gånger det hänt, de tål hur mycket som helst. Fast kan ju vara en tillfällighet Men ja, det är därför man ska köra MHB-lag, bättre än random idiots iaf =/ Postad 25 September 2011 - 01:31
Då har man spelat klart kampanjen och de
Spoiler
första vågorna Beast med humming och en till.Dags att lugna ner sig lite så man orkar sig på Insane någon gång. Postad 25 September 2011 - 07:48
Jag har en ribbon som säger att jag lyckats. Kan iofs varit under kampanjen... Men jo, funderat på retrolancern; men då har man inget att plocka ner dem på långa avstånd längre. Hittar inte på banorna än. Någon som har en bra länk på kartor + vapenplaceringen? Hinner aldrig orientera mig på overhead kartan innan spelet börjar. Edit: Ah, 'back' + 'B' så får man upp kartan igen.
Japp. Beast var riktigt skoj. Tur att vi fick lite 'tips' på slutet.
Spoiler
var lite knepiga...
Redigerat av Unregistered6810b893, 25 September 2011 - 07:50. Postad 25 September 2011 - 12:06
Eller håll in "LB" under matchen så ser du alla vapenplaceringar också.
Postad 25 September 2011 - 12:22 Mja, det går, men man får skjuta burst fire. Håller man inne så går det inte =P. Men Lancern är väl effektivare, å andra sidan så hinner de oftast bakom skydd med den också. Postad 25 September 2011 - 13:15
Någon som är sugen på lite Horde idag? Ledig från jobb idag så jag är nog online en del idag.
GT:Jedihunter226 Postad 25 September 2011 - 16:33
Känns som det är lite dåligt med folk online.
Kul när man vill spela rankade-matcher och det är typ 15personer online i regionen. Postad 25 September 2011 - 19:38 Man undrar var alla är, ingen som spelar. Går ju inte att spela FIFA mer än en match i taget (sedan måste man vänta några timmar) så hade hoppats på Gears men verkar inte vara många inne. Postad 25 September 2011 - 23:18
Du får fixa din NAT inställning. Postad 26 September 2011 - 01:01 Vad menar du? Värst vad du stack snabbt då -_-. Inte för att jag klandrar dig, det måste vara något rubbat med matchmakingen som gör att man typ alltid spelar i sämsta laget fastän man får plus eller går jämt upp. Sen är det för j-vligt att en som får 7-18 blir bättre placerad än mig när jag får plus men men... det är väl inget lagspel - bäst kills, bäst poäng =/. Horde lvl 36 med Linus och 3 till idag, men varför la ni av, vi kunde lika gärna tagit 50 Redigerat av Zoiler, 26 September 2011 - 01:02. Postad 26 September 2011 - 07:00
Jag fick hela tiden varningar om att din NAT var restrictive. Den ska vara i läget 'Open' för att det ska fungera bäst. För det var väl du som var 'host' till partyt igår? Kör testet som finns i System menyn för att felsöka din connection. Där ska även stå lite tips om hur man öppnar NATen. Borde inte vara några problem egentligen i GeoW3 när de kör på externa servrar men kan tänka mig att i FIFA borde det vara ett problem...
Mja, stack mest för jag ville varva ner lite med Forza innan jag gick och la mig. Var rätt nöjd med min prestation även om jag ännu inte vant mig vid double-barrel shotgun. Kan tro att när man väl vant sig HUR man ska använda den så är den riktigt nice. Tyvärr uppmuntrar den knappast till lagspel då överaskningsmomentet är jäkligt viktigt för den. Gömma sig bakom cover, vänta på motståndaren, hoppa ut och BLAM! Eller smyga bakom någon tills man är precis i rumpan på honom och BLAM! Det man INTE ska göra är sånt som jag gjorde igår. Ge sig in i strider där de ser mig, rush-rolla rakt mot fiender i trånga utrymmen, förlita sig på att en meters avstånd BORDE vara tillräckligt för att döda någon och sen försöka meleea medan man väntar på den as-långa reloaden, etc, etc. Kan tänka mig att många är förbannade på double-barrel:en eftersom de dör så fort man trycker på avtryckaren. Vad de inte förstår är hur jävla mycket jobb som ligger bakom tills man FÅR trycka på avtryckaren. Så många som aldrig tittar sig över axeln och bara sitter i cover och glor nerför en korridor.
Spotting ger mycket poäng, och det är ju lagspel. Postad 26 September 2011 - 07:17
Tycker bara att double barrel är till för dem som ej klarar av att köra med gnashern... En duktig spelare klarar av att göra det double barreln gör med sin gnasher. Jag tycker då det inte alls krävs skills med double för de springer fram skjuter, missar dem så springer de tillbaka och om man överlevde så ska man försöka ta dem på långt avstånd som dem oftast hinner gömma sig... Iaf inget stort fan av double barreln.
Iaf, roligt att spela lite igår. Fast känner att varje gång då jag möter en spelare 1 vs 1 så dör jag alltid. Jag vet om att jag skjuter först ser också att min spelsnubbe skjuter honom i huvudet men min internet uppkoppling är så otroligt slö (kör via mobilt bredband från 3) så tack vare det kan jag ej köra min vanliga spelstil från Gow2 utan får mer hålla mig bakom och försöka plocka dem med lancern. Något som jag verkligen förstod igår kväll under liret med två andra spelare från minhembio.. Ska inte klaga över internet uppkopplingen för ska byta leverantör och få det levererat via stadsnätet efter flytten. Postad 26 September 2011 - 07:32 Var medium, och vissa ska upp kl 6 och jobba vettu Postad 26 September 2011 - 07:43
jag kännde att det blev behov av en ny tråd där vi utbyter GT samt bokar in spelkvällar och pratar om resultaten så vi ej spoilar för andra.
https://www.minhembi...howtopic=288802 Postad 26 September 2011 - 10:59
Världens sämsta Gears spelare, men världen bästa kommentator.
http://www.youtube.c.../10/OubCIFFQMuk Postad 26 September 2011 - 12:38 Meh =/. Håller med, ingen skill alls. Mycket jobb ligger det väl inte direkt bakom att springa upp och skjuta en från 2 meter när man är upptagen med två andra (helt otroligt vad man kan dö från långa avstånd, men själv missar jag alltid från de avstånden fastän det bara är point and shoot). Föredrar Gnashern isf. Blir många one-hits med den också. Å fan, hmm, får väl försöka kolla upp det. Postad 26 September 2011 - 14:27
Konstigt att ni båda föredrar Gnashern isåfall. Men vilket vapen skulle du INTE ha ett rejält övertag om motståndaren är upptagen med två andra? I den situationen behövs det knappast någon skill för att döda någon. Inte ens genom melee med snub-pistolen. Dock, glöm två meter. Man måste krypa upp i deras arsle med mynningen för att ha en chans att träffa dem. Fanns ett par tillfällen jag var glad att jag hade DBSG:en; typ när motståndarna sprang tre i en grupp och man smög efter dem, väntade tills en var lite långt efter de andra två. snabbt upp, one-shot:ta och sen sticka medan den asdryga reloaden kör igenom. Med ett annat vapen så hade man maximalt downat motståndarna och sen hade varit rökt när hans kompisar vänt sig om och slaktat mig. Postad 26 September 2011 - 14:59 Föredrar Gnashern pga reloadraten, du kan få iväg 6-7 skott på samma gång som du får iväg ett skott av den andra. Sawed off har 4 skott eller vad är det? Om man inte vill dö ofta så tar skotten slut rätt fort om man inte hittar nya. Jag har blivit gibbad när jag haft en meter till motståndaren och slängt mig. Jag dör trots att jag slängt mig och haft lite avstånd innan jag slängde mig. Det är säkert nästan 2 meter. Du kan döda flera samtidigt med sawed off, gå in och skjut hela gruppen nästa gång =P. Men jag förstår inte riktigt vad du menar, du hade ju lika lätt kunnat one-shotta honom med gnashern och fly, alternativt döda de andra också. För du måste ju vara närmare med sawed off än med gnashern i vilket fall. Postad 26 September 2011 - 15:29
Klarade spelet idag, och jag tycker det var riktigt bra! lite dystert bara blev lite tårögd ibland
Hoppas på ett spel nu efter det som hänger 3an vore kul. nått måste det väll finnas att kötta Postad 26 September 2011 - 20:19
angående NAT.. hade samma problem.. men hittat en temporär lösning som verkar funka! Först och främst så måste man ha öppnat dom fyra portar som ska öppnas för xbox liven enligt portforward.com.. Detta hjälper dock inte hela vägen. Går man in i spelet och upptäcker att man in i spelet och upptäcker att det är strict så gå ur spelet in i inställningar och texta internet connection, då man loggas ut och den söker upp internet. När detta är klart så gå in i spelet igen så ska den vara open! Vet inte varför det blir såhär, men i mitt fall så misstänker jag att det blir så för att jag har 2 xboxar på olika ip adresser.. men vad vet jag, tycker att det är märkligt att det blir så!
Postad 26 September 2011 - 20:31
Det är fixat så jag har öppen NAT nu, men FIFA fungerar inte för det
Postad 26 September 2011 - 20:51 Hahaha - han gillar verkligen Denzel Washington... Postad 26 September 2011 - 23:20
Easter eggs
/IGN Redigerat av Zerox_no1, 27 September 2011 - 01:11. Postad 26 September 2011 - 23:29
Jag kommer fan drömma mardrömmar om tusenfotingar efter den Horde-matchen =/. Skitlöjligt, man kan ju inte göra något så snabb som den är, plus att den buggar sig igenom skyddet också, snacka om överraskad. De sista matcherna (precis när Humming kom tror jag) laggade jag dock ur, kunde inte göra något. Sedan gick det inte ens att joina. Men i TDM efteråt gick det perfekt.
Postad 27 September 2011 - 07:57
Störigt som fan när fienderna buggar sig förbi stängsel. Grinders och Maulers har en tendens att vända sig om och göra moonwalk över staketet.. Postad 28 September 2011 - 06:46
Igår hann jag lira bra länge.
Tycker spelet är precis så bra som jag hoppades på. Även om det är en anings repetetivt... Så snart jag är klar med kampanjen så ger jag mig ut och horde-ar. Såg att Palle & Ollie lirade på bra igår. Bra jobbat gubbar! Alltid skönt att veta att man kommer ha nån att gömma sig bakom sen... Postad 28 September 2011 - 08:05
Blev klar med kampanjen igår så nu är jag på för lite online matcher
Postad 28 September 2011 - 08:08
Jag, Palle, Humming körde på rätt hårt ja, vi klarade wave 50 i en sittning (med matpaus). Michael Logan joinade också efter ett tag. Dock var det Normal och vi hade ändå en hel del problem. Taktiken måste nog förfinas inför insane-rundorna Postad 28 September 2011 - 08:22
Fy vad skoj! Postad 28 September 2011 - 09:09
Du kan ju alltid joina på ändå, sålänge det finns en plats över så behövs den extra firepowern
Postad 28 September 2011 - 09:24
Jag tror din överförfriskade polare hade en poäng. Thrashball är inte en helt optimal bana för Horde. Men det tar nog ett tag innan man är sugen på Horde igen efter gårdagens maratonsittning. Postad 28 September 2011 - 13:24
På normal är det ju grymt enkelt. Man behöver bara sitta i turrets så är det fixat.
Postad 28 September 2011 - 13:41
Öhh, nej. Tro mig vi försökte Postad 28 September 2011 - 13:57
Men du är nybörjare
Kan bero på vilken bana man tar också eller vad man får för fiender. När jag körde horde med Linus82 och tre till så tog jag solo hand om hela ena sidan och eventuella som kom bakom mig från mitten eller deras sida. Jag satt verkligen i turret hela tiden förutom när jag behövde springa och återuppliva de andra. Edit: Blir ju ännu enklare när man får tillgång till rörliga turrets (silverbacks). Redigerat av Zoiler, 28 September 2011 - 13:58. Postad 28 September 2011 - 14:27
Jag är gärna med och kör lite MP. Har dock inte spelat MP så mycket ännu. Heter "jarno l" på live, så lägg till bara...
Postad 28 September 2011 - 14:44
Förstår inte hur man får pengar i Horde... Jag lyckades grinda upp till Lvl 5 på hinder och Lvl 2 på turrets. Men därefter blev det så dyrt att det var omöjligt att göra något mer. Även efter en bra runda fick man inte mer än 3000 dollar och ska man där plöja ner det i att reparera ett laser-hinder så går hela den pengen åt. Oftast fick man runt 2000 dollar och det var så man kunde fylla på ammo i ena turreten och halv-laga en barriär. Glöm att köpa en silverback för 14000 eller vad jag hörde de kostade...
Misstänker att lösningen är att 'suck less'... Postad 28 September 2011 - 15:05
Ja, ju fler man är desto svårare blir det ju också att tjäna pengar =P. Men får man inte "exp" av att reparera tror du? Det trodde jag iaf. I så fall får man ju lägga av med det tills grejerna är förstörda
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |