Spoiler
Finns lite likheter! Men Liam har en helt fenomenal röst och är en grym skådis!!!
Längtar redan tills nästa vecka får se vad som händer mellan bröderna fick ju se lite i slutet av avsnittet!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 27 November 2012 - 03:19
Finns lite likheter! Men Liam har en helt fenomenal röst och är en grym skådis!!! Längtar redan tills nästa vecka får se vad som händer mellan bröderna fick ju se lite i slutet av avsnittet! Postad 28 November 2012 - 15:35
Ja, fast upplägget inför uppehållet känns lite...för mycket lixom?
Spoiler
Jag hoppas nästa avsnitt håller uppe tempo och trovärdighet (eh..ja just det) säsongen hittills bjudit på Postad 06 December 2012 - 08:30
Senaste avsnittet var bara sååååååååå bra fy f*n att behöva vänta till februari.....
Postad 06 December 2012 - 08:41
Hela den här säsongen har varit grym. Ser verkligen fram emot fortsättningen. En varning dock, kommer det upp ett "inför nästa avsnitt"-klipp så stäng av omedelbums. De avslöjar mer än man vill veta.
Jag funderar på att kolla igenom de tidigare två säsongerna igen inför fortsättningen. Jag har kollat runt lite, men det verkar bara finnas en version av BD-boxarna. Finns det någon som har mer extramaterial eller liknande eller vet någon om det är någon specialbox på väg? Jag är inte intresserad av plastfigurer och annat utan bara innehåll på skivorna. Det lär även bli ett köp av Compendium 2 under julledigheten. Från mig till mig helt enkelt Postad 06 December 2012 - 22:25
Dito det. Vinterdvala fram till 10 Feb. Postad 07 December 2012 - 08:11
Hade tänkt ge frugan lite Walking dead tidningar eller böcker i julklapp. Nån här som vet vad som gäller, finns ju hur mycket som helst.
Både svenska och engelska fungerar bra. Postad 07 December 2012 - 09:32
Jag har av tomten önskat mig The Walking dead Compendium del 1 och del 2. Kostar 350-400 kr st på Adlibris, sök på ISBN del 1 - 1607060760 del 2 - 1607065967 Postad 07 December 2012 - 13:05
Du ska givetvis köpa de engelska böckerna! Sen har du tre olika upplagar (samlingar) att välja mellan! Jag personligen köpte de vanliga serierna tills jag såg att det fanns samlings volymer för ca 200:- då blev det jag köpte! Ska länka till dig när jag kommer hem från skola. I eftermiddag! Postad 08 December 2012 - 23:09
Sjukt vilken kvalite säsong 3 har haft. Det vara bara ett avsnitt som jag tyckte var medioker, resterade avsnitt har hållit mycket hög klass.
Postad 10 December 2012 - 20:15
Finns kanske mer pengar nu än tidigare säsonger.å de är ju bra Redigerat av Hitman TheSwede, 10 December 2012 - 20:16. Postad 11 December 2012 - 04:33
Kan vara mycket möjligt, TWD är ju en enorm succé och är en av de mest sedda tv-serierna. Postad 11 December 2012 - 08:53
Håller med om att denna säsong har varit grym! Gillar att de är ganska trogna boken även fast vissa saker lämnas utanför. Vissa saker är lite för magstarkt att visa i tv
Postad 11 December 2012 - 16:45
walking dead online comics http://www.scribd.co...e walking dead
Postad 17 December 2012 - 10:00
Så där, då har jag kollat ikapp till säsongsmitt nu.
Bra driv i säsong 3 överlag, gick lite för fort nästan. Kändes som lite mindre egen utveckling av manusförfattarna och mer serie hittills även om dom i vanlig ordning mixat till allt lite. Postad 28 December 2012 - 22:20
Kan tipsa om att man borde läsa original-serien om man gillar detta. Finns på varje bra bibliotek om man inte har lust att betala!
Postad 30 December 2012 - 15:07
Inget Walking Dead på TV11 ikväll. När sänds nästa avsnitt? vill ju inte riskera att missa något avsnitt.
Postad 02 January 2013 - 01:52
Precis börjat kolla denna serien idag via Netflix, sett första avsnittet och tyckte det var ruggigt bra! Ska bli kul att följa.
Postad 07 January 2013 - 08:38
Jag läste precis igenom Compendium 2 av serietidningen. Jäklar vad bra den är, jag önskar nästan att jag kunde hoppa fram några år i tiden och se detta på TV. Hur ska jag nu klara mig tills nästa Compendium släpps? Det får bli till att köpa de volymer som släpps med sex nummer vardera. Dessutom ska jag köpa den andra boken, Road to Woodbury.
Postad 08 January 2013 - 13:05 Har själv läst alla TWD-tidningar som finns - känns lite tomt att behöva vänta 105 st är det som kommit ut och i tv-serien har de väl kommit fram till...jag vet inte riktigt vilket serietidningsnummer som är rätt iom att de hoppat och skippat rätt stor del av handlingen. Men, det känns som att de slog ihop och Frankenstein:at #13 till någonstans #40 (+- 5 tidningar) på 13 tv-avsnitt, så det finns väldigt mycket mer "skoj" att läsa för er som inte får nog av tv-serien. Go for it! Postad 14 January 2013 - 14:33 Returns Sunday Feb 10 9/8c Postad 09 February 2013 - 20:46
Dragit igenom säsong 1 och 4 avsnitt av säsong 2.
Den är okej 7/10. Förstår inte riktigt hypen ärligt talat men men. Kvaliten är inte direkt super. Inget av dödsfallen har berört mig. Rick går runt med en pinne i röven och är pk-nisse till max så han stor förhoppningsvis på tur Postad 10 February 2013 - 00:00
Säsong två är riktigt seeeg bara så du vet förutom sista avsnittet Postad 10 February 2013 - 00:15
Tyckte 2an var bra med. Man får ta det för vad det är. En serie. Inte en"one shot" zombiefilm där allt måste ske inom 2h
Nu är det inte långt kvar till ny säsong Postad 10 February 2013 - 00:33
Tyckte S2 var minst lika bra som S1. Är det i början av sommarn eller strax efter dom brukar släppa dom ny säsongerna på Blu-ray och DVD?
Edit: Kollade upp när S2 släpptes föra året och det var i slutet av Augusti, det lär väl bli ungefär samma för S3 antar jag. Redigerat av Dr. Zaius, 10 February 2013 - 00:52. Postad 10 February 2013 - 21:11 "Lånar" det lite . Tack Postad 12 February 2013 - 14:49
Tyckte sista avsnittet kändes märkligt på nå vis! vill inte spoila men är jag ensam att tycka så?
Postad 13 February 2013 - 22:03
Andrea är det ju inget fel på. Laurie dock är ju värsta härket. Hon och Carol gjorde/gör/kommer de någonsin göra någon nytta?
Säsong 3 är allmänt sämst må jag säga kul de försöker toppa goren i varje avsnitt börjar bli alldeles hopplöst patetiskt. Mer hjärndöd tv serie än någonsin Postad 18 February 2013 - 08:27
Fan va negativa toner det var här - jag gillar det senaste avsnittet i alla fall och längtar efter nästa!
Postad 18 February 2013 - 15:34
Ledsen för det. Näe jag ser ingen bättring i sikte i sista avsnittet
Postad 18 February 2013 - 17:27
Jag är med dig MrSpokk, tycker serien är grym rakt igenom. Jag gillade t.o.m. säsong 2 även om den inte nådde upp till standard som första säsongen. Första delen efter säsongsuppehållet var inte ett av de bättre avsnittena, jag gillade framförallt inte slutet så värst. Men jag satt ändå som klistrad hela avsnittet.
Jag förstår dock inte hur man kan kämpa sig igenom nästan 3 säsonger om man inte gillar den. Man får ju en rätt bra bild av vad det är för typ av serie redan i första avsnittet. Postad 18 February 2013 - 18:45
Det händer ju hela tiden att säsonger har varierande kvalitet. Jag var inte helt såld på säsong 1 men det lyfte med säsong 2. Med Säsong 3 har det gått utför stadigt där det inte händer mycket av intresse och de försöker fylla ut tomrummen med pang pang och försöka toppa splattret.
Postad 19 February 2013 - 15:01
Haha, ja smaken är som baken. Jag var helsåld på säsong ett, förlorade hoppet helt under säsong två (jag tyckte det hände alldeles för lite) men har nu under säsong tre åter fått upp ögonen och jag gillar det! Postad 27 February 2013 - 00:05 TV11 ska tydligen säljas och det verkar oklart om var och när serien kommer fortsätta visas. http://kontakt.tv4.s...walking-dead-3/ Postad 27 February 2013 - 19:29
Tack för infon. Postad 04 March 2013 - 12:40
Ok, 7 april är det igång igen på TV11...
Lång väntan baraaaaa ! Redigerat av korpen, 04 March 2013 - 12:41. Postad 04 March 2013 - 12:59
Det var goda nyheter för er som följer serien på TV. Själv väntar jag tills serien släpps på BD/DVD.
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |