Oppo BDP-93
1500 svar till detta ämne
Postad 22 april 2011 - 10:24
jln
-
jln
-
Lärjunge
-
-
463 inlägg
Nepp, det var inte avgörande, bara en fråga.  Ville bara ha lite mer info om man behövde adapter eller om det bara var att byta.
Ok. En bra sak att veta är att om du ser ett apparatuttag i bruksanvisningen eller på bild så finns det en IEC standard för dessa (denna standard gäller över hela världen). Du har ett för upp till 2,5A ojordat, upp till 10A ojordat och jordat (Apparatkontakt för jordat passar båda) och sedan upp till 16A jordat (vet ej om det finns som ojordat).
Redigerat av jln, 22 april 2011 - 12:17.
Postad 22 april 2011 - 10:31
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Tackar för infon
Blir en beställning i slutet av nästa vecka.
Samt ett chip från Danmark.
Tur att man slipper löda å krångla på en Oppo, för chippet till den Sony BD360 jag har nu skulle vara ett skräck exempel på att behöva plocka isär spelaren och göra massvis av extremt små lödningar
Postad 26 april 2011 - 12:55
Aristoteles
-
Aristoteles
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Hur står den sig mot PS3 när det gäller streaming och som mediaspelare rent generellt?
Kan man ersätta en PS3 som mediaspelare eller saknas det funktioner?
Går det t.ex. bra att streama filmer, musik, bilder mm. via DLNA/UNPN server?
Jag har läst att streamingen i BDP-93/95 ska vara experimentell vad nu det innebär...
Redigerat av Aristoteles, 26 april 2011 - 12:57.
Postad 26 april 2011 - 13:32
wesslan
-
wesslan
-
Beroende
-
-
1 438 inlägg
Beror helt på vad du vill strömma och förväntar dig av gränssnitt osv. Vissa filer kan strula medans andra funkar bra. Gränssnittet är mycket basic och inga möjligheter till bilder, kopplingar till databaser osv. Subtitles är default rätt kantiga om du frågar mig, inte högupplösta. Har märkt att spelaren inte heller hänger när det snackas fort och då faller vissa textningar bort medans de funkar fint från dator.
Dock som uppspelare strömmande över nätverk av divx, dvd, ts, m2ts mm och med stort ljudstöd så är den en grym allätare. En av få som inte endast har filstöded FAT vilket är stort plus. Dock lite barnsjukdomar kvar tex buggig handskakning med vissa apparater.
Själv testade jag PS3 en kort stund innan jag lessna när den inte klarade stora mkv filer (hög bitrate) med flera ljudspår och texter men kanske förbättrats där.
Postad 26 april 2011 - 21:06
Unregistered2e3b64ba
-
Unregistered2e3b64ba
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Någon annan som har problem med HDMI handskakningen vid uppspelning av 3D filmer? Har ännu inte lyckats se på någon 3D film
Postad 28 april 2011 - 20:20
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Kör du spelaren genom en förstärkare som klarar att släppa igenom 3D bild?
Annars är det väl HDMI 1 in i 3D skärmen och HDMI 2 in i förstärkaren som gäller.
Postad 28 april 2011 - 20:37
Unregistered2e3b64ba
-
Unregistered2e3b64ba
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Kör du spelaren genom en förstärkare som klarar att släppa igenom 3D bild?
Annars är det väl HDMI 1 in i 3D skärmen och HDMI 2 in i förstärkaren som gäller.
Jag kör HDMI1 direkt in i TV'n och HDMI2 in i receivern. Det kommer en tekniker imorgon och ska undersöka TV'n Updatering. Inget fel på min Oppo. teknikern bytte ett kort i TV'n sen funka allt perfekt
Redigerat av Unregistered2e3b64ba, 29 april 2011 - 18:14.
Postad 29 april 2011 - 11:56
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Crap! Verkar som att PRO chippet är slut hos Bluraychip.dk.
Och chippet var väl limiterat?
Iofs, så mycket krångligare är väl inte det vanliga chippet, även om det blir mer knapp tryck och man får boota om maskinen.
Postad 29 april 2011 - 13:59
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Fick svar från bluraychip.dk och PRO chippen är tillbaks i lager
Postad 29 april 2011 - 18:02
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Åsså var både spelare och ett PRO chip äntligen beställt
Postad 30 april 2011 - 09:33
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Och nu är min spelare äntligen på väg från Vibrations - gött mos! Återkommer med intryck i nästa vecka...
Postad 30 april 2011 - 09:49
wesslan
-
wesslan
-
Beroende
-
-
1 438 inlägg
Fick en betafw att testa för mina handskaningsproblem men är så rädd att problemen ska komma tillbaks och jag inte ska få igång spelaren så gör nog inget förren ny officiell är ute.
Postad 30 april 2011 - 13:06
macman
-
macman
-
Beroende
-
-
1 078 inlägg
Fick en betafw att testa för mina handskaningsproblem men är så rädd att problemen ska komma tillbaks och jag inte ska få igång spelaren så gör nog inget förren ny officiell är ute.
Mina handskakningsproblem har försvunnit efter att jag lade in betan, har iofs bara hunnit testa några filmer å dom har funkat bra. Dom skickade ju även med fw för att lägga tillbaka officiella fw-n 0323. Att lägga in fw från usb-sticka funkar klockrent.
Postad 02 maj 2011 - 08:31
Melmac
-
Melmac
-
Mästare
-
-
3 271 inlägg
Oppo har en fantastiskt bra support!
Postad 02 maj 2011 - 16:16
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Hmmm... är det nån form av helgdag i England idag?
Spelaren har fortfarande inte gått iväg...
Postad 02 maj 2011 - 19:38
DB9
-
DB9
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Hmmm... är det nån form av helgdag i England idag? Spelaren har fortfarande inte gått iväg...
Japp de har "Early May Bank Holiday" (verkar som både första och sista måndagen i maj är helgdag i UK).
Postad 02 maj 2011 - 20:58
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Ah, okej.
Får hoppas att den går i väg i morrn och hinner hit innan helgen iallafall.
Pro chippet gick däremot iväg idag från danmark
Postad 03 maj 2011 - 10:19
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
SWEET!!
NU har spelaren gått iväg!
Om den dyker upp innan helgen så ska jag låsa in mig, stänga av alla telefoner, installera chippet och köra ett redigt Criterion maraton
Postad 03 maj 2011 - 15:51
Peak
-
Peak
-
Användare
-
-
122 inlägg
Jag blev så sugen när jag var i Kalifornien, så jag klev helt sonika in på OPPO Digitals kontor i Mountainview, och sa "Jag vill ha en Blu-ray!"
Vips kom jag därifrån med en 93'a under armen för $499 + tax. Lyxig tygpåse i kartongen, perfekt att frakta hem i som handbagage
Den är ju helt grym, mycket spelare för pengarna! Gediget stöd för media-uppspelning, måste man säga. Som nämnts i tråden ovan också med stöd för NTFS formaterade USB-stickor (och hårddiskar), vilket är ett måste för att kunna spela upp stora highdef filer..! DLNA stödet ryktades ju att det inte skulle vara så bra, men jag tycker att det levererar hjälpligt. Har dock inte provat det med biffiga HD-filer ännu.
Är det någon som har testat det danska alternativet? Alla mina filmer är Reg A, men det skulle ju kunna vara kul att köpa en svensk Disney ibland, att prova med...
Rapport om hur ett chip känns skulle vara tacksamt!
Postad 04 maj 2011 - 11:01
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Jag blev så sugen när jag var i Kalifornien, så jag klev helt sonika in på OPPO Digitals kontor i Mountainview, och sa "Jag vill ha en Blu-ray!"
Vips kom jag därifrån med en 93'a under armen för $499 + tax. Lyxig tygpåse i kartongen, perfekt att frakta hem i som handbagage 
Den är ju helt grym, mycket spelare för pengarna! Gediget stöd för media-uppspelning, måste man säga. Som nämnts i tråden ovan också med stöd för NTFS formaterade USB-stickor (och hårddiskar), vilket är ett måste för att kunna spela upp stora highdef filer..! DLNA stödet ryktades ju att det inte skulle vara så bra, men jag tycker att det levererar hjälpligt. Har dock inte provat det med biffiga HD-filer ännu.
Är det någon som har testat det danska alternativet? Alla mina filmer är Reg A, men det skulle ju kunna vara kul att köpa en svensk Disney ibland, att prova med...
Rapport om hur ett chip känns skulle vara tacksamt!
Hur fungerar det strömkontakten då? Är den utbytbar till Svensk? * undrar även vad skillnaden är på chippen som finns på http://www.bluraychip.dk/
Redigerat av PalmiNio, 04 maj 2011 - 15:00.
Postad 04 maj 2011 - 15:04
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
I dag trillade PRO chippet ner i brevlådan
På tredje bilden så ser ni en närbild på vad som ser ut som en USB port med ett USB chip monterat.
Kanske den delen som sparar firmware uppdateringarna?
IMG_0899.JPG 317,61K
0 Antal nerladdningar
IMG_0900.JPG 327,65K
0 Antal nerladdningar
IMG_0901.JPG 344,93K
0 Antal nerladdningar
Bara att hålla tummarna på att chippet fungerar som det ska
Postad 04 maj 2011 - 16:02
Unregisteredf7bba9d7
-
Unregisteredf7bba9d7
-
Beroende
-
-
1 113 inlägg
Funderar själv på att slå till på en BDP-93 undrar bara om det är värt att byta ut den BDP-83 som jag nu har.
Hade du något ESD armband på dig? Det är alltid bra att "jorda" sig innan man tar i elektronik detta med tanke på statisk elektricitet.
Chippet ser lätt ut att montera in i spelaren.
Redigerat av Unregisteredf7bba9d7, 04 maj 2011 - 16:02.
Postad 04 maj 2011 - 18:10
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Nej, har inget armband. Brukar jorda av mig genom att ta i ett element och sen undvika att ladda upp mig på nåt annat innan jag tar tag i elektroniken.
Sysslar en hel del med arkad maskiner där spelen m.m. ligger på just krets och moderkort (PCB), samt grävt en hel del i datorer, och "ta i element" har använts genom dessa tider för att inte skicka en laddning i korten.
Så länge som man inte har nåt statiskt på sig och/eller "laddat upp sig" på liknande, samt håller i kanterna och inte direkt på nåt av kretsarna så ska det inte vara nån fara, eller så är jag helt enkelt riskabelt dum/modig och haft tur genom åren
Så armband är ju fortfarande ingen dum idé
Postad 04 maj 2011 - 19:39
Unregisteredf7bba9d7
-
Unregisteredf7bba9d7
-
Beroende
-
-
1 113 inlägg
Nej, har inget armband. Brukar jorda av mig genom att ta i ett element och sen undvika att ladda upp mig på nåt annat innan jag tar tag i elektroniken.
Sysslar en hel del med arkad maskiner där spelen m.m. ligger på just krets och moderkort (PCB), samt grävt en hel del i datorer, och "ta i element" har använts genom dessa tider för att inte skicka en laddning i korten.
Så länge som man inte har nåt statiskt på sig och/eller "laddat upp sig" på liknande, samt håller i kanterna och inte direkt på nåt av kretsarna så ska det inte vara nån fara, eller så är jag helt enkelt riskabelt dum/modig och haft tur genom åren 
Så armband är ju fortfarande ingen dum idé 
Ingen fara, ville bara skriva att man bör tänka på ESD ifall man tar i elektronik. Som du skriver så brukar det räcka med att man "jordar av sig". Hoppas det går bra med din Oppo, skriv gärna en recension när du har testat den.
Postad 04 maj 2011 - 21:55
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Det ska jag göra
Postad 05 maj 2011 - 09:35
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Såg att NetonNet listas på prisjakt för Oppo 93 nu, även regionsfri. Kul att en större kedja satsar på Kvalité. http://www.netonnet....93/153453.3140/Leverans slutet av Maj.
Postad 06 maj 2011 - 05:43
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Fast vad menar de med "region 2" på specifikationerna? Det heter region B när det är blu. Dessutom skulle de sälja regionsfri spelare så man slapp "bygga" en själv. Jag vill kunna gå in i en butik och ta ut den under armen tio minuter senare.
Postad 06 maj 2011 - 06:00
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Fast vad menar de med "region 2" på specifikationerna? Det heter region B när det är blu. Dessutom skulle de sälja regionsfri spelare så man slapp "bygga" en själv. Jag vill kunna gå in i en butik och ta ut den under armen tio minuter senare.
De har den färdig regionsfri: http://www.netonnet....ri/153455.3140/Ska komma i slutet av Maj enligt deras hemsida så kanske kommer ut i butikerna också.
Postad 06 maj 2011 - 09:15
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Va fan....
Mitt paket verkar nästan fastnat.
Gick att söka genom Parcelforce fram tills runt 3 tiden på morgonen för två dygn sen där det står "Forwarded for export", sen inget mer. Så antingen har det skickats eller så har det fastnat.
Blir nog ingen spelare innan helgen...
Redigerat av Svante Skoog, 06 maj 2011 - 09:22.
Postad 06 maj 2011 - 10:13
voz
-
voz
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Blir nog ingen spelare innan helgen...
Har du testat att tracka på Posten? För mig blev det likadant på Parcelforce, men trackingen fortsatte på Postens hemsida. För mig tog det tre dagar att få den. Det borde bli idag för dig.
Redigerat av voz, 06 maj 2011 - 11:47.
Postad 06 maj 2011 - 10:29
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Har kollat på postens hemsida men ingen träff
Postad 06 maj 2011 - 13:07
50plus
-
50plus
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Då har leveransen först nu kommit till Malmö (av alla ställen). Ingen Oppo till helgen alltså.
Senaset noteringen:
"06-05-2011 12:59 MALMO TOFTANAS Received in destination country "
Postad 06 maj 2011 - 13:20
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Samma här
"06-05-2011 12:59 MALMO TOFTANAS Received in destination country"
Posten.se:
"6 maj kl 13:00 Malmö, Sorterad"
Och där lär den väl bli liggandes nu. SUCK!
Hade dom inte haft den där förbannade helgdagen i måndags så hade man haft den idag.
Screw you, England!!
Postad 06 maj 2011 - 13:25
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Hade du haft bråttom kunde du beställt förra veckan
Postad 06 maj 2011 - 13:25
50plus
-
50plus
-
Forumräv
-
-
744 inlägg
Samma här 
"06-05-2011 12:59 MALMO TOFTANAS Received in destination country"
Posten.se: "6 maj kl 13:00 Malmö, Sorterad"
Och där lär den väl bli liggandes nu. SUCK!
Hade dom inte haft den där förbannade helgdagen i måndags så hade man haft den idag.
Screw you, England!! 
Yeah! Screw you!! Men å andra sidan så har man förhoppningsvis ngt trevligt att se fram emot på måndag kväll! Hur många har det? Nu ligger det i alla fall registrerat hos Posten för vidaretransport. Det stämmer det som "voz" skrev. Använd samma reg-nr hos posten.
Postad 06 maj 2011 - 13:46
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Hade du haft bråttom kunde du beställt förra veckan 
Pröjsade i fredags, men det var nog lite för sent ändå  hehe Men å andra sidan så har man förhoppningsvis ngt trevligt att se fram emot på måndag kväll! Hur många har det? 
Stämmer
Redigerat av Svante Skoog, 06 maj 2011 - 13:47.
Postad 06 maj 2011 - 17:11
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
De har den färdig regionsfri: http://www.netonnet....ri/153455.3140/
Ska komma i slutet av Maj enligt deras hemsida så kanske kommer ut i butikerna också.
Ah..tack. kommer den ut i maj så kanske också den kommer till hemmabiobutiken i stockholms city. Det blir lättare att hitta än till Slagsta. Är det någon som provat att köra båda HDMI-utgångarna på 93:an?
Redigerat av Unregistered1fef72f3, 06 maj 2011 - 17:15.
Postad 08 maj 2011 - 16:16
Unregistered2e3b64ba
-
Unregistered2e3b64ba
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Ah..tack. kommer den ut i maj så kanske också den kommer till hemmabiobutiken i stockholms city. Det blir lättare att hitta än till Slagsta.
Är det någon som provat att köra båda HDMI-utgångarna på 93:an?
Jag kör båda utgångarna. HDMI1 direkt till TV'n och HDMI2 till receivern. Funkar hur bra som helst.
Postad 09 maj 2011 - 13:34
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Spelaren trillade in för ca 30 min sen och nu är chippet installerat och spelaren redo för hårdtestning
I´ll be back för ett omdöme senare ikväll.
Postad 09 maj 2011 - 13:50
NIEDERMANN
-
NIEDERMANN
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Spelaren trillade in för ca 30 min sen och nu är chippet installerat och spelaren redo för hårdtestning 
I´ll be back för ett omdöme senare ikväll.
Blir spännande att höra! Idag kom äntligen min helt regionsfria OPPO 95a ifrån Hembiobutiken. Härliga tider!
Postad 09 maj 2011 - 16:03
Triggerhappy
-
Triggerhappy
-
Forumräv
-
-
853 inlägg
Är det någon som sett en Iphone app för att styra 93án?
Har ju min 93á uppkopplad på nätverket, vore ju perfa om man kunde styra den och bläddra på nätverket osv vi Iphone/Ipad.
Jag tycker också det är SURT att de fortfarande inte kirrat MP3 codec (Licensen) eller Album art.
Som DVD/BD Spelare är den ju mycket bra, men alla andra funktioner är lite "halvfärdiga" vilket jag tycker är lite surt.
Postad 09 maj 2011 - 21:26
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Fy fan, vilken underbar spelare!!!!
När jag lyfte den ur lådan så insåg jag vilken plastig skit man haft tidigare 
Har inte ägt en så här välbyggd spelare sedan jag hade en Toshiba XE1:a för några år sen.
Började med att genast installera chippet, innan jag ens hade provat att spelaren överhuvudtaget fungerade 
Installationen av chippet var löjligt enkelt, och den var inställd på reg A från början.
Insåg nu att det var smart beslut att lägga lite extra för PRO versionen för att slippa krångla med knappkombinationer och omstarter.
Förutom att den som sagt är snuskigt snygg och välbyggd, så är driven nästan overkligt tyst, den låter lite mer när man laddar MKV och liknande från en BD-R skiva, men går ner i varv när filen är laddad.
Jag har prövat att plåga den med både tidiga Noble släpp och hårt drabbade BD Java skivor, men den klarar av allt smidigare än vad t.o.m. min gamla PS3:a gjorde med samma skivor!
ÄNTLIGEN slipper man vänta på att färgen ska torka under tiden som filmerna laddas
Fjärrkontrollen är ruggigt bra, med direkt knappar till funktioner som att ändra upplösningar m.m. som gör att man slipper in och rota i menyer. Enda minuset är att den är lite riktkänslig emellanåt.
Märker även att CD ljudet öppnat upp sig rejält jämfört med min billiga Sony BD, och mer i klass med min gamla Denon LD spelare som nu börjat krångla med CD uppspelningen på senare tid.
DVD uppskalningen spöar ALLA tidigare uppskalande spelare jag ägt (inklusive Denon 3930:n) och ger nytt liv till mina kultfilmer som troligtvis aldrig kommer att släppas i HD.
Jag kan inte komma på NÅT negativt med spelaren just nu. ALLT som jag tvingat på den i diverse format har den tagit emot utan problem
TWO THUMBS UP!!!
Redigerat av Svante Skoog, 09 maj 2011 - 21:28.
Postad 10 maj 2011 - 05:36
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Bra recension. Men vad menas med Pro-versionen? Är det att den byter region själv då?
Postad 10 maj 2011 - 11:51
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Med Pro chippet behöver man bara trycka på t.ex. knapp 1 på fjärren, när den står i standby läge, så startar den upp som en reg A spelare, alternativt knapp 2 för reg B och 3 för reg C. 
DVD är inställt på regfritt.
Med det billigare chippet så måste man starta upp spelaren utan skiva i, knappa in en kombination av knappar och sen stänga av och starta om igen. Inte världens krångligaste kanske, men mindre smidigt ändå
Bägge chippen behåller den senast valda region även om man rycker ur sladden.
Redigerat av Svante Skoog, 10 maj 2011 - 16:32.
Postad 10 maj 2011 - 15:14
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
Men Pro chippet behöver man bara trycka på t.ex. knapp 1 på fjärren, när den står i standby läge, så startar den upp som en reg A spelare, alternativt knapp 2 för reg B och 3 för reg C.  DVD är inställt på regfritt.
Med det billigare chippet så måste man starta upp spelaren utan skiva i, knappa in en kombination av knappar och sen stänga av och starta om igen. Inte världens krångligaste kanske, men mindre smidigt ändå 
Med bägge chippen så behåller den senast vald region även om man rycker ur sladden.
Ah..trevligt. Det ska jag lägga på minnet.
Postad 11 maj 2011 - 12:25
ajzman
-
ajzman
-
Forumräv
-
-
957 inlägg
Har nu kopplat in och "testkört" min nya fina Oppo 93EU litegrann och är än så länge MYCKET nöjd!! Både Blu-ray och SD-bilden ser kalas ut och jag älskar verkligen hur snabb, tyst och gediget byggd denna spelare är! Känns verkligen som en "high-end" produkt till 100%!
Återkommer med fler intryck löpande...
Postad 11 maj 2011 - 15:53
NIEDERMANN
-
NIEDERMANN
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Har nu kopplat in och "testkört" min nya fina Oppo 93EU litegrann och är än så länge MYCKET nöjd!! Både Blu-ray och SD-bilden ser kalas ut och jag älskar verkligen hur snabb, tyst och gediget byggd denna spelare är! Känns verkligen som en "high-end" produkt till 100%! 
Återkommer med fler intryck löpande... 
Ännu mera "high end".....
Redigerat av NIEDERMANN, 11 maj 2011 - 15:54.
Postad 11 maj 2011 - 17:35
voz
-
voz
-
Lärjunge
-
-
468 inlägg
Ännu mera "high end"..... 
Det beror väl på om man tänkt köra med de analoga ljudutgångarna eller inte?
Postad 11 maj 2011 - 17:58
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6 756 inlägg
Jepp, funderade själv på 95:an först, men insåg att de extra tusenlapparna är bortkastade för min del då jag ändå inte har bruk för de där ljudutgångarna
Postad 11 maj 2011 - 18:12
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16 356 inlägg
När jag ringde upp hembiobutiken i stockholm undrade killen vad Pro-kit var för något. Han sade att den regionsfria de säljer växlar region när man stoppar i skivan. Är det sant?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
High Definition
-
→
Blu-ray
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|