* Officiell tråd - Yamaha RX-V771 *
559 svar till detta ämne
Postad 09 januari 2013 - 13:22
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
En sak som kan vara intressant(om genomförbart)är att du byter till en glasdörr där förstärkaren är Brukar inte vara några problem genom glas med IR kontroller.
Ja men det är nog inte ett alternativ tyvärr.. Ja appen kanske skulle fungera, enda problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för har bara 4 nätverksportar på min router och alla används redan... Har funderat på vilken jag inte behöver men behöver alla.
Postad 09 januari 2013 - 13:43
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 000 inlägg
Ja appen kanske skulle fungera, enda problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för har bara 4 nätverksportar på min router och alla används redan... Har funderat på vilken jag inte behöver men behöver alla.
Köp en nätverksswitch, kostar inte mycket. Sätt den i en utgång.
Postad 09 januari 2013 - 13:58
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Kollade upp det precis och ska nog göra det, testade att koppla in förstärkaren på nätverket och styra den och det funkade över förväntan. Så blir nog till att köpa en switch. Tack för hjälpen
Postad 09 januari 2013 - 14:02
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4 251 inlägg
Kollade upp det precis och ska nog göra det, testade att koppla in förstärkaren på nätverket och styra den och det funkade över förväntan. Så blir nog till att köpa en switch. Tack för hjälpen
Härligt! Har inte hunnit testa appen, blir test idag
Postad 09 januari 2013 - 16:33
Unregistered1605
-
Unregistered1605
-
Veteran
-
-
1 863 inlägg
Denna är billig och bra https://www.prisjakt...kt.php?p=995291
Postad 09 januari 2013 - 16:34
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Appen är svinbra, enda problemet är att allt fortfarande går snabbare med en fjärrkontroll :/
Måste ju fortfarande låsa upp ipad/iphone eller vad man hat, inte bara att trycka som på kontrollen.
8 portar kanske e lite mkt men 
Fast iof bättre med för många än för få..
Redigerat av Unregisteredb30b4e19, 09 januari 2013 - 16:36.
Postad 09 januari 2013 - 20:21
Unregistered1605
-
Unregistered1605
-
Veteran
-
-
1 863 inlägg
Min är nästan full nu. Började med 3 använda portar är nu uppe i 6 st.
(en av portarna går åt till routeranslutningen).
Postad 10 januari 2013 - 20:24
Midskogs
-
Midskogs
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Hejsan alla. nu har jag fått hem min och kopplat in högtalarna från min gamla reciever. Jag for dock inget ljud, inte ens på radion. Högtalarna är inkopplade korrekt. Har jag missat någon inställning? Högtalarna fungerade 5 minuter innan då jag hade min gamla reciever. Snurrade på kontakterna, stoppade in den skalade kabeländan i hålet och skruvade igen genom att snurra på den svarta och röda kontakten.
När jag gör en Ypao-mätning så säger den bara "PHASE" och inget mer, inte "PUT OF PHASE" eller liknande och ljudet fungerade under mätningen.
Redigerat av Midskogs, 10 januari 2013 - 20:40.
Postad 10 januari 2013 - 20:42
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Hur spelar du upp musik? Valt rätt ingång på recievern?
Kör du toslink/coaxial/3,5 mm ingång på recievern?
Postad 11 januari 2013 - 07:17
Mange36
-
Mange36
-
Veteran
-
-
1 864 inlägg
Antar att du redan kollat alla ljudinställningar i menyn.
Postad 11 januari 2013 - 09:10
jocke__r
-
jocke__r
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
Hejsan alla. nu har jag fått hem min och kopplat in högtalarna från min gamla reciever. Jag for dock inget ljud, inte ens på radion. Högtalarna är inkopplade korrekt. Har jag missat någon inställning? Högtalarna fungerade 5 minuter innan då jag hade min gamla reciever. Snurrade på kontakterna, stoppade in den skalade kabeländan i hålet och skruvade igen genom att snurra på den svarta och röda kontakten.
När jag gör en Ypao-mätning så säger den bara "PHASE" och inget mer, inte "PUT OF PHASE" eller liknande och ljudet fungerade under mätningen.
bara för att kolla.. men du stoppar in dom i "sidled" och inte i hålet som är på toppen av kontakterna som har en plastring som ska tas bort om man kör med banankontakt.
Postad 12 januari 2013 - 15:56
stemor
-
stemor
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hej!
Har fått hem min och har problem med att få signal till tv:n!!!
Ljudet från tv till revicer funkar bra! (Fiber) men jag lyckas inte hitta recivern i tv:n!?!? HDMI 1 på recivern och HDMI IN på tv:n.. Har ingen dator/BR inkopplad till recivern än men jag ska väl kunna få upp OSD på tv:n?? Provade att kopplade in bärbara datorn i fronten på recivern (AUX HDMI IN) men ingen effekt!
Jag vill:
- Koppla in dator till recivern som skickar bild till:
- TV
- Projektor
- Samt ljud till Tv.
På tv står det bara "Ingen signal" på HDMI-porten där recivern är inkopplad...  HJÄLP!!
Har en HDMI inkopplad bak på recivern (HDMI IN 1) där framtida HTPC kommer kopplas in..
/Stefan
Postad 12 januari 2013 - 17:27
nelik
-
nelik
-
Amatör
-
-
51 inlägg
@stemor
Koppla din HDMI-sladd mellan HDMI OUT 1 från din 771:a och valfri HDMI in på din tv.
Flippa fram till rätt/vald HDMI port på din TV och du borde se OSD när du väljer valfri hdmi på 771:ans kontroller.
Postad 12 januari 2013 - 18:30
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Hej! Har fått hem min och har problem med att få signal till tv:n!!! Ljudet från tv till revicer funkar bra! (Fiber) men jag lyckas inte hitta recivern i tv:n!?!? HDMI 1 på recivern och HDMI IN på tv:n.. Har ingen dator/BR inkopplad till recivern än men jag ska väl kunna få upp OSD på tv:n?? Provade att kopplade in bärbara datorn i fronten på recivern (AUX HDMI IN) men ingen effekt!
Jag vill: - Koppla in dator till recivern som skickar bild till: - TV - Projektor - Samt ljud till Tv.
På tv står det bara "Ingen signal" på HDMI-porten där recivern är inkopplad... HJÄLP!!
Har en HDMI inkopplad bak på recivern (HDMI IN 1) där framtida HTPC kommer kopplas in..
/Stefan
Hdmi 1 kan du inte ha, det är en ingång, hdmi out måste du ha
Postad 14 januari 2013 - 10:50
jocke__r
-
jocke__r
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
Hej! Har fått hem min och har problem med att få signal till tv:n!!! Ljudet från tv till revicer funkar bra! (Fiber) men jag lyckas inte hitta recivern i tv:n!?!? HDMI 1 på recivern och HDMI IN på tv:n.. Har ingen dator/BR inkopplad till recivern än men jag ska väl kunna få upp OSD på tv:n?? Provade att kopplade in bärbara datorn i fronten på recivern (AUX HDMI IN) men ingen effekt!
Jag vill: - Koppla in dator till recivern som skickar bild till: - TV - Projektor - Samt ljud till Tv.
På tv står det bara "Ingen signal" på HDMI-porten där recivern är inkopplad... HJÄLP!!
/Stefan
som andra skrivit är HDMI 1 2 3 osv ingångar som du kan koppla in PS3, Dator och annat för att sedan plocka ut dem till din tv eller projektor via HDMI out 1 och 2. vad gäller få ljudet till tvn så följer det med om förstärkaren är avstängd.. annars får du ut ljudet i högtalarna. vet inte om man måste ställa in något för att få det så.. men om du har igång förstärkaren så antar jag att du ändå vill ha ut ljudet i högtalarna och inte ur tvn?
Postad 14 januari 2013 - 16:16
stemor
-
stemor
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hdmi 1 kan du inte ha, det är en ingång, hdmi out måste du ha
Menade HDMI UT 1 .. nu funkar det iallafall.. Ändrade inget utan vid typ tredje omstarten fungerade systemet.
Redigerat av stemor, 14 januari 2013 - 16:18.
Postad 14 januari 2013 - 17:32
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Menade HDMI UT 1 .. nu funkar det iallafall.. Ändrade inget utan vid typ tredje omstarten fungerade systemet.
Hmm skumt. Bra att det löste sig men jobbigt om det händer igen när man inte vet felet
Postad 19 januari 2013 - 18:05
stemor
-
stemor
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Hjälp!!
Har datorn kopplad till 771 tillfälligt med HDMI via AUX. Sen har jag ena HDMI UT till tv och den andra till projektorn. När jag ser på tv funkar ljudet kanon! Men när jag sätter på projektorn och stänger av tvn slutar högtalarna att fungera.. VARFÖR?? Samma ingång bara att den växlar utgång..
Postad 19 januari 2013 - 21:50
Mange36
-
Mange36
-
Veteran
-
-
1 864 inlägg
Har du kollat ljudinställningarna i datorn, via kontrollpanelen, hantera ljudenheter? Med min dator har det vid växling till projektor hänt att datorn ändrat till ljud via optisk istället för via HDMI.
Postad 20 januari 2013 - 00:56
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Har lite bekymmer med ARC. Har nu i ett försök att använda smart tv-funktioner mer provat att använda ARC(audio return channel) tv->reciever. Har fått det att fungera så att jag får ut ljudet från tvn, men när jag byter till annan källa eller startar annan källa fråb standby så får jag inte alltid ut något ljud förrän jag stängt av och åter aktiverat ARC i recievern.
Är det så här meckigt att få det att funka eller har någon några bra tips? Har aldriganvänt mig av ARC tidigare.
Tack på förhand!
Postad 21 januari 2013 - 08:43
jocke__r
-
jocke__r
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
Hjälp!! Har datorn kopplad till 771 tillfälligt med HDMI via AUX. Sen har jag ena HDMI UT till tv och den andra till projektorn. När jag ser på tv funkar ljudet kanon! Men när jag sätter på projektorn och stänger av tvn slutar högtalarna att fungera.. VARFÖR?? Samma ingång bara att den växlar utgång..
Jag har liknande.. tycker det är lite olika varje gång. Om jag inte har stärkaren på men tvn på så går ljudet från datorn till tvn.. men ibland måste jag som du säger dra på tvn för att få ut ljudet från stärkaren till högtalarna, och ibland tycker jag det funkar direkt..
Postad 21 januari 2013 - 12:40
PetriR
-
PetriR
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej är ny här på forumet och ganska ny med dagens moderna apparater, har precis köpt rx-v771 och infinity kappa 80 och är mycket nöjd men vill nu koppla receivern trådlöst till routern, vad finns det för alternativ förutom yamahas egna pryl.
Mvh petri
Postad 21 januari 2013 - 12:50
Unregistered1605
-
Unregistered1605
-
Veteran
-
-
1 863 inlägg
Postad 21 januari 2013 - 16:59
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4 251 inlägg
Hej är ny här på forumet och ganska ny med dagens moderna apparater, har precis köpt rx-v771 och infinity kappa 80 och är mycket nöjd men vill nu koppla receivern trådlöst till routern, vad finns det för alternativ förutom yamahas egna pryl. Mvh petri
En snabb fråga, har du något som stärker upp dina Kappa 80 eller tas all kraft från 771an?
Postad 21 januari 2013 - 21:13
PetriR
-
PetriR
-
Rookie
-
2 inlägg
Putte blir och inhandla en sådan, har dlna i tv också men ej inkopplat, när man kör nätverk i receivern är det helt bortkastat och köra det i tv också?
Hifimarcus kör dom med den receivern och har inga andra högtalare och tycker att det funkar kanon det lilla jag testat i högre volymer då jag har småbarn, ska göra ett test så fort jag får chansen, är mycket nöjd med diskant och mellanregister på låga volymer, detaljrikt ock klart ljud tycker jag att det är, har dragit på skapligt bara en gång och jäklar vilken skön bas och tryck i bröstet , längtar efter och få testa mer, är ju inte så insatt men ett steg kanske skulle ge mycket mer med dessa eller vad tror ni, kommer säkert kosta på ett steg nån gång men ej så länge vi bor i lägenhet, eller så måste man testa 
jag är en sjukt nöjd nybörjare.
Mvh petri
Redigerat av PetriR, 21 januari 2013 - 21:17.
Postad 21 januari 2013 - 23:04
Unregistered1605
-
Unregistered1605
-
Veteran
-
-
1 863 inlägg
Räcker nog att köra i receivern (den för ju signalen via Hdmi till TVn).
Postad 22 januari 2013 - 10:42
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4 251 inlägg
Har lyssnat på både Kappa 90 och Kappa 100 och mitt tips är att du fixar lite mer kraft till dessa.
Kappa har krashat många förstärkare genom åren som haft för lite kraft
Kappa 100 spelade iallafall betydligt bättre när dom fick mer kraft.
Postad 27 januari 2013 - 12:12
frippes
-
frippes
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Spännande, letade länge efter en ny förstärkare, v771 låg på listan, som v773, v673 och onkyo 616. Men 2792kr för en v771 efter rabatt på CdOn fällde avgörande. Att den är bättre än min 13år gamla Sony är nog klart. Får säkert byta ut högtalarna också.
Får plöja igenom denna tråden för lite tips och tricks när den dimper ned på posten.
Postad 27 januari 2013 - 22:12
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Någon som använder ARC med andra HDMI-källor framgångsrikt? Kanske är smidigare att dra en optisk från tv till receivern?
Redigerat av bananplanta, 27 januari 2013 - 22:13.
Postad 28 januari 2013 - 08:05
Unregistered1605
-
Unregistered1605
-
Veteran
-
-
1 863 inlägg
Har själv dragit optiskt från TVn till Receiver, tyckte det var enklast.
Postad 28 januari 2013 - 08:52
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Kör ARC mellan min panasonic plasma och v771. Funkar väldigt smidigt.
Postad 29 januari 2013 - 02:46
Midskogs
-
Midskogs
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
bara för att kolla.. men du stoppar in dom i "sidled" och inte i hålet som är på toppen av kontakterna som har en plastring som ska tas bort om man kör med banankontakt.
Det visade sig av någon konstig anledning att ena högtalaren tyckte att jag hade skalat för mycket på ena kabeln. Klippte av en bit av det skalade och tillbaka in i högtalaren, då fungerade det utmärkt. Dock har jag ännu en till fråga. Går det att få on screen på en datorskärm? Jag äger ingen TV och har inte tänkt att köpa det, närmaste i TV-väg blir en projektor inom en kort framtid för att se på film och serier på. Väntar för övrigt på XTZ 95.44 nu (samt 95.33 nästa månad och möjligtvis bakre högtalarna ifall jag känner att det behövs) som skall kopplas in i V771. Jag undrar också om vilka inställningar jag borde göra när jag får mina 95.44, kommer användas med en, mjah inte särskilt bra center tills att jag får XTZ 95.33. Just nu kör jag out-of-box så att säga. Känns som att det går att göra mer inställningar med "on screen menu".
Redigerat av Midskogs, 29 januari 2013 - 03:00.
Postad 29 januari 2013 - 09:45
MrDent
-
MrDent
-
Rookie
-
4 inlägg
Kör ARC mellan min panasonic plasma och v771. Funkar väldigt smidigt.
Det låter lovande. Har också en Panasonic plasma. Och en v771 som ligger och väntar på att hämtas ut på ICA/posten  Har du dessutom kunnat växla fram och tillbaks mellan olika hdmi-källor (eller andra källor för den delen) utan att tappa ljudet, vilket verkar vara ett problem vissa här på forumet har? Jag hoppas att det ska fungera smärtfritt eftersom ARC-stöd var ett av kriterierna vid valet att uppgradera till denna hdmi-recevier för att slippa dra onödiga kablar. Förhoppningsvis är det inte fel på förstärkaren/firmware eller liknande för dem som haft problem, utan helt enkelt lite SBS
Postad 29 januari 2013 - 12:06
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
Har du dessutom kunnat växla fram och tillbaks mellan olika hdmi-källor (eller andra källor för den delen) utan att tappa ljudet, vilket verkar vara ett problem vissa här på forumet har?
Har bara en boxee box på annan hdmi plats i förstärkaren, men det fungerar bra för mig iaf. Har även ett Wii kopplat till tvn, byter jag ingång på tvn så följer ljudet med, som det ska
Postad 29 januari 2013 - 12:56
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Det är just vid växling från HDMI-källor till ARC och vice versa som jag inte får det att funka tillfredställande. Har en Panna VT50 och firmware 1.39 i yamman.
Postad 29 januari 2013 - 13:24
MrDent
-
MrDent
-
Rookie
-
4 inlägg
Har bara en boxee box på annan hdmi plats i förstärkaren, men det fungerar bra för mig iaf. Har även ett Wii kopplat till tvn, byter jag ingång på tvn så följer ljudet med, som det ska 
Låter fortfarande lovande. Boxee och Wii har jag också  Har dock även tvbox (hdmi), ps2 (component), bluray (hdmi), cd (optisk), squeezebox (koax), phono etc. Den ersätter en fullproppad RX-V659 som dock saknar hdmi (och därmed inte ger mig OSD på TV:n eftersom den i princip bara använts som ljudväxel och inte bildväxel när det gäller hdmi-källorna) men som jag annars är väldigt nöjd med. Måste även programmera om Harmony-fjärren  Så jag hoppas verkligen att allt fungerar som det ska när det är klart!
Postad 29 januari 2013 - 13:38
MrDent
-
MrDent
-
Rookie
-
4 inlägg
Har lite bekymmer med ARC. Har nu i ett försök att använda smart tv-funktioner mer provat att använda ARC(audio return channel) tv->reciever. Har fått det att fungera så att jag får ut ljudet från tvn, men när jag byter till annan källa eller startar annan källa fråb standby så får jag inte alltid ut något ljud förrän jag stängt av och åter aktiverat ARC i recievern. Är det så här meckigt att få det att funka eller har någon några bra tips? Har aldriganvänt mig av ARC tidigare.
Tack på förhand!
Hej! Har du bara kopplat in rakt av eller har du följt anvisningarna i manualen för aktivering av ARC? Verkar vara en liten sekvens att göra detta i. Jag trodde nog att det skulle vara mer "plug-n-play" och att apparaterna skulle "prata ihop sig" automatiskt. Visar det sig att det fungerar ibland och ibland inte med den typ av intermittenta fel du beskriver kommer iaf jag inte att vara nöjd  Att slippa dra en optisk till receivern är ju själva poängen med ARC. Du har inte haft möjlighet att testa olika hdmi-kablar för att utesluta att det är fel på någon av kablarna? Får se hur det går när jag får tid att koppla in allt senare under veckan eller i helgen.... har sett fram emot ARC-funktionen!
Postad 29 januari 2013 - 14:02
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Nu, efter att återigen ha utfört alla inställningar enligt Yamaha-manualen flera gånger i följd, så verkar det funka. Vet inte vad jag gjorde rätt nu eller fel tidigare, har gjort likadant varje gång och provat att starta om allt i olika ordningsföljder utan framgång. Men nu verkar det som sagt fungera, så nu vågar jag inte röra några fler inställningar.
Postad 29 januari 2013 - 16:12
MrDent
-
MrDent
-
Rookie
-
4 inlägg
Nu, efter att återigen ha utfört alla inställningar enligt Yamaha-manualen flera gånger i följd, så verkar det funka. Vet inte vad jag gjorde rätt nu eller fel tidigare, har gjort likadant varje gång och provat att starta om allt i olika ordningsföljder utan framgång. Men nu verkar det som sagt fungera, så nu vågar jag inte röra några fler inställningar.
Grattis!
Postad 29 januari 2013 - 20:51
Midskogs
-
Midskogs
-
Wannabe
-
-
35 inlägg
Går det att få OSD på en datorskärm? Dvs man har exempelvis HDMI -> DVI samt måste man ha nätverk inkopplat på 771 då också? Har ingen HDMI på min skärm, U2311H (ingen tv heller).
Postad 29 januari 2013 - 22:04
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2 143 inlägg
Grattis! 
Tack  Får väl se om det fortfarande fungerar när jag kommer hem från jobbet sen.
Postad 07 februari 2013 - 10:14
frippes
-
frippes
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Så, installerad och klar. Arc funkar kalas efter några dagars strul.
Dock, tycker att talet i surroundfilmer är lite klent. Speciellt när jag kollar på film på kvällarna när barnen sover. Är det centerhögtalaren jag främst ska höja eller finns det några andra knep att ta till?
Något speciellt att mixtra med?
Postad 07 februari 2013 - 11:20
Mange36
-
Mange36
-
Veteran
-
-
1 864 inlägg
Har du testat automatinställningen med hjälp av micken? Talet ligger i regel främst på centerhögtalaren, så du kan gå in i menyn och höja volymen på just den.
När man ser TV via någon play-tjänst på datorn hamnar dock talet lite här och var, har jag märkt. På kvällarna är det dock rätt bra att ha talet i bakhögtalarna. Då kan man sitta i soffan och höra vad folk säger utan att ha alltför hög volym.
Postad 08 februari 2013 - 09:14
jocke__r
-
jocke__r
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
fan mitt ljud har börjat gå upp och ner... aaaah har dragit mig för att kolla vad felet kan vara, är rädd att den är paj.
Postad 08 februari 2013 - 09:28
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18 233 inlägg
Garantiärende, lämna in snarast
Postad 09 februari 2013 - 13:17
Unregistereda28a93fc
-
Unregistereda28a93fc
-
Användare
-
-
199 inlägg
2990:- på Komplett just nu. Kan väl inte ses som något annat än ett veritabelt fynd?
Postad 10 februari 2013 - 08:47
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1 820 inlägg
Är på vippen att knipa en för det priset. =)
Postad 12 februari 2013 - 11:37
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4 251 inlägg
Är på vippen att knipa en för det priset. =)
Just do it! Kraftfullt och snygg!  Kan så här i efterhand sakna Airplay (köpte en iPhone 5 nyss och hade Android innan och tänkte skit samma...) Men ser man till ljudet, kvalitet och kraft så finns det i överflöd!
Postad 12 februari 2013 - 12:29
Mange36
-
Mange36
-
Veteran
-
-
1 864 inlägg
Håller med. Planerar man att skaffa en surround-receiver är Yamahan för 2990kr inget att ens fundera på. Det är bara att slå till!  Visserligen saknar den Airplay, men den har två HDMI ut. Det är ett stort plus för det priset. Om jag minns rätt kostade den runt 6000kr när den introducerades (kan minnas fel dock).
Postad 12 februari 2013 - 14:08
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4 251 inlägg
Håller med. Planerar man att skaffa en surround-receiver är Yamahan för 2990kr inget att ens fundera på. Det är bara att slå till! Visserligen saknar den Airplay, men den har två HDMI ut. Det är ett stort plus för det priset. Om jag minns rätt kostade den runt 6000kr när den introducerades (kan minnas fel dock).
Den var nästan 50% nedsatt när jag köpte min för några månader sen för 3790sek. Så den räknas in som en lite finare receiver iallafall.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Ljud
-
→
Förstärkare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|