VIAPLAY Box
901 svar till detta ämne
Postad 25 mars 2013 - 21:42
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Kan inte minnas att jag haft problem med flyt på viaplay golf... Annars tycker jag mig ha uppmärksammat alla kända problem. Gällande den kassa svärtan så har märkt att detta endast gäller sd-kanalerna. Att sitta och dra ner brightness på dessa för att kompensera känns lite sådär... är osäker om det ens är förenligt med bildbibeln ,) Så det man får hoppas är väl att alla kanalerna går över till hd. Känns ju som att det barkar ditåt!?
Man tycker att det borde vara beta testat och klart med svt hd kanalerna nu, bara och hoppas på flera kanaler i hd absolut:) Kan väl inte påstå att det är någon höjdare med film kanalerna live upp på duken, det undviker iaf jag..
Postad 30 mars 2013 - 14:00
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Hur är bildkvalitet på de PL-matcher som inte visas på live-kanalerna, utan de matcher man ser i "Viaplay"? Är matcherna i HD verkligen HD-kvalitet, eller är det lika sorgligt som bilden på viaplay i appen för smart-tv?
(jag förstår knappt själv vad jag menar när jag läser vad jag skrivit, hoppas någon mer begåvad än jag förstår och kan svara)
Postad 30 mars 2013 - 16:07
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Hur är bildkvalitet på de PL-matcher som inte visas på live-kanalerna, utan de matcher man ser i "Viaplay"? Är matcherna i HD verkligen HD-kvalitet, eller är det lika sorgligt som bilden på viaplay i appen för smart-tv?
(jag förstår knappt själv vad jag menar när jag läser vad jag skrivit, hoppas någon mer begåvad än jag förstår och kan svara)
Jag får inte heller ut hd genom panasonic appen, däremot i boxen är det hd och inget annat:)
Postad 30 mars 2013 - 16:48
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Jag får inte heller ut hd genom panasonic appen, däremot i boxen är det hd och inget annat:)
Även på viaplay-matcherna? (De som inte sänds på viasat fotboll eller viasat sport)
Postad 30 mars 2013 - 19:38
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Även på viaplay-matcherna? (De som inte sänds på viasat fotboll eller viasat sport)
Det som sänds live i Hd är just ovanstående du skrev..
Redigerat av mcmike, 31 mars 2013 - 08:35.
Postad 31 mars 2013 - 18:43
stickan08
-
stickan08
-
Användare
-
-
186 inlägg
Snacka om att det skiftar i kvalitet från dag till dag. Nu på söndagskvällen är det riktigt dålig kvalitet på sport HD sändningarna.Så det här är anledningen att viaplay inte kan ersätta de vanliga tv operatörerna
Postad 31 mars 2013 - 19:35
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Snacka om att det skiftar i kvalitet från dag till dag. Nu på söndagskvällen är det riktigt dålig kvalitet på sport HD sändningarna.Så det här är anledningen att viaplay inte kan ersätta de vanliga tv operatörerna
Jag har dock kanon kvalité, jag kör iof inte med boxen utan har bara abonnemang och kör via en Android Smart TV. Har du dåligt bredband eller är det något som kloggar upp ditt bredband (tex nerladdningar eller annat surfande)?
Postad 31 mars 2013 - 21:06
stickan08
-
stickan08
-
Användare
-
-
186 inlägg
Jag har dock kanon kvalité, jag kör iof inte med boxen utan har bara abonnemang och kör via en Android Smart TV. Har du dåligt bredband eller är det något som kloggar upp ditt bredband (tex nerladdningar eller annat surfande)?
Jag har com hems 100 och hade inget annat igång så jag tror inte att problemet sitter där. Jag har tidigare varit nöjd med boxen som fungerat bättre än jag hade trott. Det som dock har stört mig är att fotboll sändningarna inte håller måttet Och senast veckan har boxen varit slö i hanteringen av kanalerna.
Postad 03 april 2013 - 16:45
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Inget nytt om Svt-kanalerna i HD än?
Postad 04 april 2013 - 09:29
Parabol
-
Parabol
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Hur ofta händer det er att bilden fryser till några sekunder när ni tittar på en film via boxen? Alltså via Viaplay Film
Min bild fryser sig 1-2 gånger varje gång. Kör med 100Mbit/s fiber via nätverksuttag.
Vilken bandbredd brukar ni ligga på om ni visar bandbredden på någon TV-kanal eller när ni tittar på något från Viaplay Film eller TV?
Postad 04 april 2013 - 18:23
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Hur ofta händer det er att bilden fryser till några sekunder när ni tittar på en film via boxen? Alltså via Viaplay Film Min bild fryser sig 1-2 gånger varje gång. Kör med 100Mbit/s fiber via nätverksuttag.
Vilken bandbredd brukar ni ligga på om ni visar bandbredden på någon TV-kanal eller när ni tittar på något från Viaplay Film eller TV?
Jag har också 100/10 fiber. Upplever samma problem med att strömmen buffrar minst ett par ggr. Bilden på 6hd igår kväll (real-galat) var bedrövlig... Inte skärpan men flytet. Orkar inte engagera mig mer på deras supportsida. Killarna gör säkert vad dom kan men tror att resurserna är på tok för små. Att dom flitigt fakturerar en varje månad tycker jag är lite beklämmande. Idag är jag inte en kund utan en betatestare. Tyvärr, för mig, en betalande sådan
Postad 06 april 2013 - 19:25
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Har de inte lyckats trycka in viaplay loggan på live golfen, irriterande. Bara och hoppas på att inte fler kanaler får den.. Jaja, ilands problem!
Postad 15 april 2013 - 12:52
MrEnid
-
MrEnid
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
det är inte lönt att hoppas på viaplay i comhems tivo box va?
Postad 18 april 2013 - 05:59
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Postad 18 april 2013 - 06:20
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Postad 18 april 2013 - 12:59
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Svt i HD ännu?
SVT 1 o 2 HD,Kunskapskanalen och Barnkanalen/SVT24 är nu igång
Postad 18 april 2013 - 13:04
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
SVT 1 o 2 HD,Kunskapskanalen och Barnkanalen/SVT24 är nu igång
Inte i min box...
Postad 18 april 2013 - 13:12
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Inte i min box...
Mittåt! Jag gick in under inställningar, info & diagnostik, återställ, där återställde jag EPG och vips så hade jag SVT:s utbud
Postad 18 april 2013 - 13:42
Xet
-
Xet
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Mittåt! Jag gick in under inställningar, info & diagnostik, återställ, där återställde jag EPG och vips så hade jag SVT:s utbud 
Det hade räckt med att gå fram till boxen och tryckt på power knappen så rebootar boxen om igen och de nya kanalerna kommer "magiskt" fram
Postad 18 april 2013 - 14:45
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Det hade räckt med att gå fram till boxen och tryckt på power knappen så rebootar boxen om igen och de nya kanalerna kommer "magiskt" fram 
Nope, testade först att dra ur strömsladden i en minut och startade om. Då hände ingenting utan allt såg ut som innan!
Postad 18 april 2013 - 15:42
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Vad ju trevligt, fanns per automatic när boxen slogs på  Firar snart 1 år med boxen och nu börjar man bli ganska nöjd med tjänsten
Postad 18 april 2013 - 16:22
MrEnid
-
MrEnid
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
är lite sugen på boxen, har viaplay/viasat sagt något gällande (live-sport) delayen? är medveten om varför den sker i dagsläget, men har de sagt något konkret om när det kan tänkas bli förändring på omkodningen?
fördröjningen är ju ännu längre eftersom de streamar den broadcastade signalen och inte "källan".
Postad 18 april 2013 - 18:55
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Hur är bilden på svt hd? I klass med boxers sändning?
Postad 18 april 2013 - 20:17
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Hur är bilden på svt hd? I klass med boxers sändning?
Jämförde med Comhem ser ingen märkbar försämring upp på duken..
Postad 18 april 2013 - 21:30
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Enligt denna länk ska nu även Viasat Film HD ingå. Någon som kan bekräfta?
http://viaplay.se/viaplayboxen
Edit: eller, rättare sagt, Viasat Film ska nu sändas i HD...
Redigerat av Nirre99, 18 april 2013 - 21:30.
Postad 18 april 2013 - 21:43
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Enligt denna länk ska nu även Viasat Film HD ingå. Någon som kan bekräfta?
http://viaplay.se/viaplayboxen
Edit: eller, rättare sagt, Viasat Film ska nu sändas i HD...
Den sänds inte i HD just nu, så det har nog blivit fel logga där
Postad 19 april 2013 - 13:11
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Frågvis/envis som jag är så frågade jag Viaplay om hur det ligger till med Viasat Film upplösning och fick följande svar:
"Tack för ditt mail.
Det stämmer precis som du säger att Viasat Film är i HD-kvalitet, och precis som du även kan se där på sidan har vi även en hel del andra HD-kanaler. Vi jobbar självklart så hårt vi kan för att erbjuda samtliga kanaler i HD, och det är mycket möjligt att det dyker upp fler inom kort."
Alltså, Viasat Film ska vara i HD enligt dem själva. Men ingen har fått det i boxen eller?
Postad 19 april 2013 - 13:43
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Frågvis/envis som jag är så frågade jag Viaplay om hur det ligger till med Viasat Film upplösning och fick följande svar:
"Tack för ditt mail.
Det stämmer precis som du säger att Viasat Film är i HD-kvalitet, och precis som du även kan se där på sidan har vi även en hel del andra HD-kanaler. Vi jobbar självklart så hårt vi kan för att erbjuda samtliga kanaler i HD, och det är mycket möjligt att det dyker upp fler inom kort."
Alltså, Viasat Film ska vara i HD enligt dem själva. Men ingen har fått det i boxen eller?
Fick detta mail idag! Hej Box-användare!Vi vill bara berätta om alla nyheter i din Viaplay-box. Som du förhoppningsvis redan märkt har vi jobbat med att göra boxen lättare att använda och hitta i. Nu kan du även streama SVT-kanalerna.Bland nyheterna finner du: - Streamad SVT1 HD, SVT2 HD, Kunskapskanalen, SVT24 och Barnkanalen - Förbättrad serienavigering - du hittar lättare bland säsonger och avsnitt - Förbättrad navigering i Film- och Hyrfilmskategorin - Förbättrad programguide för de livesända kanalerna - Möjligheten att starta livesända TV-program från början - upp till fyra timmar i dagsläget* - Förbättrad undertextfunktion - Möjlighet att se bandbredd och vilken kvalitet som streamas på livekanalerna - Viasat Golf, TV3 och TV6 är numera HD-kanaler med bättre bildkvalitetJag har inte heller film HD, även fast jag gjorde en återställning av boxen..
Postad 19 april 2013 - 14:28
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Fick detta mail idag!
Hej Box-användare!
Vi vill bara berätta om alla nyheter i din Viaplay-box. Som du förhoppningsvis redan märkt har vi jobbat med att göra boxen lättare att använda och hitta i. Nu kan du även streama SVT-kanalerna.
Bland nyheterna finner du:
- Streamad SVT1 HD, SVT2 HD, Kunskapskanalen, SVT24 och Barnkanalen
*Jättebra!
- Förbättrad serienavigering - du hittar lättare bland säsonger och avsnitt
*Jag märker ingen skillnad i min box
- Förbättrad navigering i Film- och Hyrfilmskategorin
*Jag märker ingen skillnad
- Förbättrad programguide för de livesända kanalerna
*Någon som ser någon skillnad?
- Möjligheten att starta livesända TV-program från början - upp till fyra timmar i dagsläget* - Förbättrad undertextfunktion - Möjlighet att se bandbredd och vilken kvalitet som streamas på livekanalerna
*Bandbredd kan jag se men inte kvalitet
- Viasat Golf, TV3 och TV6 är numera HD-kanaler med bättre bildkvalitet
Jag har inte heller film HD, även fast jag gjorde en återställning av boxen..
Dessutom ökar ju antalet frysningar, idag på F1:s 2:a träning frös sändningen i 4-5 sek. 6 eller 7 gånger. Ljudet var borta i 10-15 sek. efter bilden kommit tillbaka 2 ggr av dessa. Varför skickar Viasat info till vissa kunder men inte till andra?
Redigerat av Papprik, 19 april 2013 - 14:29.
Postad 19 april 2013 - 14:43
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Goda(?) fredags-nyheter från Viasat. Nedan är svaret på min fråga angående att flera användare INTE har viasat film i HD:
"Hej igen Niclas,
Vi har faktiskt precis nu i dagarna genomfört en uppdatering av kanalutbudet i Viaplay-boxen som bland annat inneburit fler HD-kanaler och bättre generell kvalitet.
Detta låter ju mycket märkligt, men jag kan i alla fall bekräfta att kanalen ska vara av HD-kvalitet."
Postad 19 april 2013 - 15:40
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Mmm fortsätt i denna riktning, få ner graden av störningar samt försök få ett konsekvent flyt i bilden så är det snart ett riktigt bra paket. Verkar vara lite lotteri om en sändning ska hacka eller flyta som det är idag. Har själv använt tjänsten ytterst lite då jag varit väldigt besviken på kvaliteten som levererats. Får väl ge det en chans till...
Postad 19 april 2013 - 18:15
Parabol
-
Parabol
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Kan bara hålla med. Otroligt många frysningar de senaste dagarna. Har också råkat ut som ni att ljudet kan plötsligt försvinna en stund.
Precis som martiin82 säger så drar man sig nästan för att använda boxen med alla dess hängningar. Ibland får man även upp en röd ruta där det står "ingen kommunikation" eller liknande på vissa kanaler...
Postad 19 april 2013 - 18:20
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Kan bara hålla med. Otroligt många frysningar de senaste dagarna. Har också råkat ut som ni att ljudet kan plötsligt försvinna en stund. Precis som martiin82 säger så drar man sig nästan för att använda boxen med alla dess hängningar. Ibland får man även upp en röd ruta där det står "ingen kommunikation" eller liknande på vissa kanaler...
Jag återställde min box igen (har tappat räkningen på hur många ggr jag gjort det nu) för en halvtimme sedan och har nu kollat på LA - St Louis i snart en halvtimme utan en enda frysning... Men f-n trort, det fryser säkert snart igen  !
Postad 19 april 2013 - 19:18
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Någon som har HD film? Och ja det verkar som senaste uppdateringen ökat bildfrysningsfrekvensen... säger inget
Postad 19 april 2013 - 21:09
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Har åxo fått frysningar efter uppdateringen,.Tycker det är märkligt att Viaplay inte lämnar några som helst uppdateringar/synpunkter och svar på frågorna här i tråden eftersom de brukar "hänga" i den.. I övrigt har jag hd film ja..
Vi får väl mata dem i denna tråd...
http://community.via...th_live_streams
Postad 19 april 2013 - 21:46
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Har åxo fått frysningar efter uppdateringen,.Tycker det är märkligt att Viaplay inte lämnar några som helst uppdateringar/synpunkter och svar på frågorna här i tråden eftersom de brukar "hänga" i den.. I övrigt har jag hd film ja..
Vi får väl mata dem i denna tråd...
http://community.via...th_live_streams
Problemet är att viasat inte verkar svara i sin community längre, denna tråden skapades för fyra dagar sedan och ingen reaktion från dem; http://community.via...dan_uppdateringNär det gäller Viasat film HD, står det i loggan uppe till höger när du tittar på kanalen att det är HD versionen på samma sätt som det gör på 3:an och 6:an? Det jag får på Viasat film är inte HD!! Edit 20/4 stavfel.
Redigerat av Papprik, 20 april 2013 - 11:08.
Postad 19 april 2013 - 22:04
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Problemet är att viasat inte verkar svara i sin community längre, denna träden skapades för fyra dagar sedan och ingen reaktion från dem; http://community.via...dan_uppdatering
När det gäller Viasat film HD, står det i loggan uppe till höger när du tittar på kanalen att det är HD versionen på samma sätt som det gör på 3:an och 6:an? Det jag får på Viasat film är inte HD!!
Är väl nån bugg de inte fått ordning på, tycker att man kan informera kunderna i alla fall. Jag har ingen visat film hd logga..
Postad 21 april 2013 - 11:36
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Jag vill bara berätta att sedan jag återställde boxen i fredags kväll har frysningarna i princip försvunnit fullständigt. Jag har haft en frysning och då har jag verkligen testat med live, playtv, playfilm, gula knappen och spolat framåt och bakåt!!
Håller det här i sig så är jag mycket nöjd med boxen  !
Postad 21 april 2013 - 15:48
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
Jag vill bara berätta att sedan jag återställde boxen i fredags kväll har frysningarna i princip försvunnit fullständigt. Jag har haft en frysning och då har jag verkligen testat med live, playtv, playfilm, gula knappen och spolat framåt och bakåt!! Håller det här i sig så är jag mycket nöjd med boxen !
Så enkelt var det, ja
Postad 23 april 2013 - 22:39
Frulvolaya
-
Frulvolaya
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Tänkte kolla med er om hur live-sändningar fungerar för Premier Leauge då det är sporten som är intressant? Även hur boxen fungerar för att streama film över nätverket från NAS? Flyter det på bra? Hackar det?
För det hade varit nice och ha mediacenter och viaplay i samma box...
Postad 25 april 2013 - 19:44
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Nu har viaplay ändrat viasat film-loggan och tagit bort HD-delen. Har också fått bekräftat direkt från viaplay att kanalen INTE streamas i HD.
Postad 30 april 2013 - 22:11
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Rykten om nya kanaler, bland annat tv4 sport, BBC News och sjuan. Någon som kan bekräfta?
https://c.getsatisfa..._channels-rcmsz
Postad 01 maj 2013 - 07:50
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Rykten om nya kanaler, bland annat tv4 sport, BBC News och sjuan. Någon som kan bekräfta?
Låter märkligt, framförallt med de danska kanalerna. Hade hoppats att de löser befintliga kanalers issues innan man trycker in fler nya
Postad 02 maj 2013 - 20:45
MrAssov
-
MrAssov
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Vore toppen, men tv4sport & sjuan låter skumt, då viasat och tv4-gruppen (med canal more) är konkurrenter.... Men, om det stämmer, så vore det toppen.....(då kanske även resten av TV4 kanalerna också dyker upp i framtiden)
Redigerat av MrAssov, 02 maj 2013 - 20:45.
Postad 04 maj 2013 - 10:31
MrAssov
-
MrAssov
-
Amatör
-
-
93 inlägg
viasat svarar på följande sätt på facebook:
För närvarande har jag ingen information angående om vi kommer få några nya kanaler till boxen inom kort eller inte. Vad gäller de kanaler som personen hade fått in har vi inte kunnat bekräfta det hela och vad det beror på, men det är inte kanaler man egentligen ska få in i boxen i dagsläget.
Mvh Simon
Viaplay Support
Postad 04 maj 2013 - 11:10
Xet
-
Xet
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
viasat svarar på följande sätt på facebook:
För närvarande har jag ingen information angående om vi kommer få några nya kanaler till boxen inom kort eller inte. Vad gäller de kanaler som personen hade fått in har vi inte kunnat bekräfta det hela och vad det beror på, men det är inte kanaler man egentligen ska få in i boxen i dagsläget.
Mvh Simon Viaplay Support
Det kan ju innebära många saker, dels att vissa beta testare har fått tillgång till dessa kanaler, eller att det råkar ha kommit ut en framtida uppdatering av misstag i nätet under en kortare tid vilket möjlig gjorde att denna personen i fråga hade "turen" att ha boxen i gång under just den tiden som mjukvaran fanns tillgänglig men som senare togs tillbaka när Viaplay upptäckte sitt misstag. Det går inte att läsa in speciellt mycket i detta eftersom man inte vet omständigheterna... det kan ju även vara så att personen i fråga har skrivit inlägget för att skapa en opinion om just dessa kanaler som han själv är intresserad av att ha. OM det är så att vissa beta testare har fått dessa kanaler så tror jag inte att dom får prata om det öppet i forumet eller på andra ställen, det är en del av överenskommelsen för att få vara Beta testare skulle jag tro. martiin82Genom att lägga in fler kanaler så kan Viaplay minska på trycket på andra kanaler och dess streaming, vilket kan vara smart då man på så vis "köper" sig mer tid till att rätta till de problemen som finns idag.
Postad 06 maj 2013 - 20:47
MrAssov
-
MrAssov
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Klippt från deras community
"Today, software version 5.4.05-21 was released. This software contains improvements to the video player for VoD and live, but no other functionality."
Postad 09 maj 2013 - 12:43
Papprik
-
Papprik
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Är tv4 HD utbytt mot SD?
Edit. Eller har den aldrig varit i HD i boxen? (Jag ser nästan aldrig på den kanalen, orkar inte med att de sänder mer reklam än program....;-)
Redigerat av Papprik, 09 maj 2013 - 12:46.
Postad 09 maj 2013 - 15:26
martiin82
-
martiin82
-
Forumräv
-
-
565 inlägg
Nej den har inte varit hd ,)
Postad 12 maj 2013 - 09:13
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Från viaplays supportsida:
"Varför fungerar det inte att spela upp filmer, musk eller video från USB-sticka eller hårddisk?
Din USB-sticka eller hårddisk måste ha filsystemet FAT32 för att Viaplay-boxen ska kunna använda dem. Dina filmer, musik och bilder måste också vara i ett format som stöds av Viaplay-boxen, se produktspecifikationen för fler detaljer.
Mina media-filer center syns inte i "media center"-menyn!
Ditt mediacenter måste vara DLNA-kompatibelt och vara anslutet till samma nätverk som Viaplay-boxen. Undersök så att inga brandväggar eller liknande säkerhetsutrustning blockerar anslutningen mellan mediacentret och Viaplay-boxen."
Om jag kopplar boxen till en NAS så måste den alltså dels vara formaterad i FAT32 samt vara DLNA-kompatibel? Eller gäller FAT32-kravet endast hårddisk som ansluts via USB?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Vy från dörr med ny soffa
DPC
2025-05-07 10:19:58
-
Rad 1 och 2
DPC
2025-05-07 10:17:56
-
Soffa till salongens andra rad
DPC
2025-05-07 10:03:29
-
Pioneer CMX-3000
Anton
2025-05-06 19:28:59
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|