Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Oculus Rift

619 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Meta Rift (VR-glasögon) 8 7.499998 (13) Inga priser
Meta (Oculus) Rift (inkl. Touch) (VR-glasögon) 7 8.92857 (13) Inga priser
Meta Rift S (VR-glasögon) 5 7.055554 (17) Inga priser

Postad 30 March 2016 - 10:56

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Är det någon som har hört något om det ska finnas möjlighet att prova vive/rift på tex dom stora kedjorna?

Det käns som en grej webbhallen skulle kunna sätta upp.

Postad 30 March 2016 - 10:58

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

...än så länge. ;)

Nåja, vi ska nog vara försiktiga med att hoppas på psvr tror jag.
Alternativt verkligen hoppas på ps4k :D

Postad 30 March 2016 - 11:00

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Tester börjar trilla in http://www.eurogamer...lus-rift-review

Använde det testet som en ursäkt för att få ta oskulden av VR forumet:

https://www.minhembi...08#entry4323283

edit: Zoiler, behövs det inte en "Billigt skräp"-subforum oxå? :)

Redigerat av pacman, 30 March 2016 - 11:04.

Postad 30 March 2016 - 12:51

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Sprang för övrigt på en skön spräng-skiss

0PsY2cq.png

Postad 30 March 2016 - 13:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

edit: Zoiler, behövs det inte en "Billigt skräp"-subforum oxå? :)

Jag funderar mer på om vi behöver ha subforumen alls. Kan bli ganska många subforum annars till slut om fler vill vara med och leka, samt ett extra klick för att komma dit man vill. Det kanske räcker med att ha de officiella trådarna för plattformarna? Och sedan när det gäller speltrådar lägga in t.ex [PSVR] i titeln för att visa vilka plattformar det kommer till. Vad tycker ni?

Postad 30 March 2016 - 13:15

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Jag funderar mer på om vi behöver ha subforumen alls. Kan bli ganska många subforum annars till slut om fler vill vara med och leka, samt ett extra klick för att komma dit man vill. Det kanske räcker med att ha de officiella trådarna för plattformarna? Och sedan när det gäller speltrådar lägga in t.ex [PSVR] i titeln för att visa vilka plattformar det kommer till. Vad tycker ni?

Jag hade nog skippat sub-forumen då det inte är SÅ mycket action i huvudforumen att allt annat riskerar drunka. Blir läget annorlunda kan man plocka upp det längre fram.

Postad 30 March 2016 - 13:17

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

låter rimligt

Postad 30 March 2016 - 13:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Då avvaktar vi the admins, sa till för ett par dagar sedan =P

Postad 30 March 2016 - 13:33

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Hade tänkt vänta med VR, och se om det floppar eller ej.

Men efter att ha sett gameplay från EVE m.m., så blir jag ändå lite sugen ;)

Många säger att Vive ska va bättre. Men det är FÖR dyrt just nu, och jag är inte så intresserad av att knalla runt och snubbla på sladdar :D

Känner mer att jag vill sitta bekvämt och köra typ simulatorer osv.

Så kanske skulle pröva Oculus?

Undrar hur länge det dröjer innan dom dyker upp i butikerna?

Lär väl inte bli aktuellt framåt slutet av året kanske.

Postad 30 March 2016 - 13:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hade tänkt vänta med VR, och se om det floppar eller ej.

Heh.

Flipperspel verkar vara rätt roligt i VR.

Pinball FX 2 is the shit. It's the most 'VR' feeling of everything because of the head tracking and how that works in relation to playing pinball. Playing this standing is an absolute must. It's also the best positional audio I've heard so far. Not totally surprising given how good a job Zen have always done with audio (they have some of the best 7.1 mixes on PS4 believe it or not), but it's a real show case for VR, at least for Pinball fans.

If you like pinball at all and haven't bought this, do. I don't care if you already own these three tables, you won't regret it, and you probably won't ever go back to playing them on a flat screen.

Seriously guys. Zen Pinball FX2. I hope they release more tables.

You aren't lying, Pinball FX2 blew me away. 100% with you on the audio and the need to play it standing, too.

I'm so fucking happy that TPA announced they'll support the Rift in 2016. I've got a friend that is really into pinball these past few years and has gotten me into it a bit. He owns a few pinball machines and sometimes cycles them, we've been going to events, that sort of thing. TPA on the Rift would quench my thirst to own a real machine.

I'm even seriously curious about the pricing on this bad boy now: https://twitter.com/...640961171623936

Redigerat av Zoiler, 30 March 2016 - 13:48.

Postad 30 March 2016 - 14:50

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Mm lirar en hel del FX 2 så det är ju kul. Har ett rullbord får fästa knappar på. Fixa någon rörelsesensor så man kan tilta så blir det grymt! Blir det för slappt så har jag ju cockpiten som har hjul med broms. Rucka på 90 kg stål är typ samma som att rucka på ett flipper :)

Annars så tror jag mer det är flygsimulatorer som kommer va killer app. Helikopter är bra svårt flyta på sim när man inte har vettig headtracking. Fortfarande synd känns som det kommer va lite väl mycket myggnät ändå... Får se men förbokningen håller nog. Blir nog åtminstonet ett par generationer VR headsets innan vi börjar få paneler och grafikkort som kan pusha 4K eller mer i 3D i vettiga hz.

Postad 30 March 2016 - 14:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Flipperspel verkar vara rätt roligt i VR.

Ja, lär bli lättare att få bra överblick över hela spelplanen åsså :)

Postad 30 March 2016 - 15:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Fortfarande synd känns som det kommer va lite väl mycket myggnät ändå...

Mm, men kommer nog några flipperspel till PSVR och där slipper man iaf det.

Postad 30 March 2016 - 15:40

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag tror mest på lite långsammare äventyrsspel. Tänk Zelda eller The Last of Us. Snabba spel blir det nog åksjukeproblem på.

Postad 30 March 2016 - 16:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ja det varierar från person till person. Fast vissa kanske bara behöver vänja sig.

Postad 30 March 2016 - 17:29

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Mm, men kommer nog några flipperspel till PSVR och där slipper man iaf det.

Nä lär va än mer myggnät på PSVR :)

Apropå komfort så beror det ju mycket på åksjukegenen. Jag har aldrig känt av något så jag tror jag har det relativt lätt. Jag vet ju de som rejsar hårt utan större problem med DK 2s (annat än svett) så han som inte fixar mer än 15 min project cars är nog lite känslig eller hittade inte rätt bland inställningarna.

Många lir har lock to horizon vilket stabiliserar bilden rätt bra kan möjligen räcka för många. Vet de som kör på vanliga monitorer och inte fixar huvudskaket så inte säkert det har något med headsetet i sig att göra i det fallet. 

Redigerat av oqvist, 30 March 2016 - 17:33.

Postad 30 March 2016 - 17:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nä lär va än mer myggnät på PSVR :)

Inte enligt alla intryck och rapporter jag läst.

Redigerat av Zoiler, 30 March 2016 - 17:34.

Postad 30 March 2016 - 17:36

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

De tester jag läst så nämner de snarare att PSVR har lite mer myggnät.

Postad 30 March 2016 - 17:51

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

Både Tennis och pingis spel borde ju vara utmärkt med VR, skulle faktiskt bli som att spela på riktigt :-)

Postad 30 March 2016 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

De tester jag läst så nämner de snarare att PSVR har lite mer myggnät.

Okej, vilka då? Med tanke på att PSVR har bättre optik och pixeldensitet så vore det ganska märkligt. Försökte leta men hittade bara en redditpost som sa det, bland 50 andra som sa tvärtom.

Både Tennis och pingis spel borde ju vara utmärkt med VR, skulle faktiskt bli som att spela på riktigt :-)

Nja, fast man kan ju inte röra sig så mycket som i verkligheten. Pingis kanske.

Postad 01 April 2016 - 13:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Då avvaktar vi the admins, sa till för ett par dagar sedan =P

Verkar ta ett tag det här, men baserat på bristen på respons i VR-forumet så ser det ut som att folk inte hittar dit i vilket fall.. hmmmm. Verkar som PSVR får komma ut först så folk får lite hands-on-exp innan det forumet kan ta fart.

Postad 01 April 2016 - 13:45

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Vem händer först? Att admin vaknar eller att PS VR kommer ut på marknaden? Place your bets. :)

Postad 01 April 2016 - 13:59

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 3

Vem händer först? Att admin vaknar eller att PS VR kommer ut på marknaden? Place your bets. :)

Gissar på att Half-Life 3 släpps innan dom vaknar.

Postad 01 April 2016 - 14:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

De fixade det nya forumet på typ två timmar, men nu har det fastnat.

Postad 01 April 2016 - 14:22

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 1

Efter att ha bläddrat igenom Giant Bombs 8 timmar långa sändning när dom testar Oculus Rift så har min hype sjunkit ganska mycket. Testade själv PSVR i november och jo, man är "där", men det är definitivt inte kul att titta på när någon mikroskakar med huvudet. Eller ställer sig upp ur stolen, tar ett steg åt höger, och tittar ner åt vänster och ser sin huvudlösa förare köra Project Cars. Sen det här med tredjepersonsspel i VR? Man är en fixed camera a la Resident Evil. Elite: Dangerous var väldigt inzoomad så man ser väldigt mycket mindre än man ser om man kör spelet utan VR. Extremt låg FOV. 

Många sådana barnsjukdomar måste bort innan jag lägger pengarna på det här. Någon kommer till slut "nail it" precis som Halo gjorde med handkontrollsstyrning i FPS och det är först då det blir riktigt bra.

Postad 01 April 2016 - 18:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 2

De har lite problem med att skicka Riftarna.

http://www.youtube.com/watch?v=f2G7QDfe09Q&feature=youtu.be

Postad 01 April 2016 - 19:32

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

En av de bättre :)

Postad 04 April 2016 - 18:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Bättre varvtider i VR? :)

To me it truly feels like you're in the car when it is done well. I actually get a better sense of presence in Live for Speed compared to Project Cars. Even though Live for Speed is over a decade old the graphics in VR look better to me than Project Cars. It looks and feels more solid. I think this comes down to not having a deferred lighting engine. Project Cars has more flickering and shimmer in the distance compared to Live for Speed which is way more solid and stable looking to the non-deferred lighting and high amounts of AA. I also like the physics and FFB better in Live for Speed so it just feels right compared to some of the cars and FFB in Project Cars. Don't get me wrong I like Project Cars a lot but even with "better" graphics it does not feel as immersive.

My lap times in VR are definitely better. I can race waay closer to people and can probably judge speed and distance as well as the angle/yaw of the car which makes drifting a lot easier for me. I think if you're already amazing at sim racing on a monitor it won't make you much better but for those new to sim racing it will feel way more natural and will a lot easier starting off.

Postad 04 April 2016 - 20:39

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

LFS var de tidiga med att börja optimera för VR. Project Cars är konsoloptimerat kör med lågupplösta texturer därav misstänker jag. Går du från single monitor kommer diverse hårnålar där du inte kan se apex bli mycket lättare helt klart fast tror knappast det kan konkurrera med en triple monitor setup. 

Huvudproblemet är nog pannsvett ändå. Får köra som Rosberg med dambindor.

Postad 06 April 2016 - 10:32

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Okej, vilka då? Med tanke på att PSVR har bättre optik och pixeldensitet så vore det ganska märkligt. Försökte leta men hittade bara en redditpost som sa det, bland 50 andra som sa tvärtom.

IGN bla säger att psvr är sämre. Den har väl sämre upplösning, så det är inte så konstigt.

Redigerat av evil_nike, 06 April 2016 - 10:33.

Postad 06 April 2016 - 13:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Den har väl sämre upplösning, så det är inte så konstigt.

Inte så mycket sämre, men Screen Door Effect som jag pratar om har med mer än upplösning att göra, såsom antalet subpixlar, hur de är arrangerade och typen av display (i detta fallet Pentile vs OLED-RGB).

Fick ingen länk av dig till IGN, men här är en till PSVR:s fördel.

Moreover, he explained why the PS VR OLED 1080P screen looks crisper to those who try it when compared to the Oculus Rift or HTC VIve (which will both have a slightly higher resolution), including the absence of the dreaded screen door effect.

Not every 1080P screen is the same. Ours has three subpixels per pixel, which means true RGB for every pixel; some of the other displays actually don’t have the full RGB for every pixel, so they have less subpixels per pixel.

The frame rate of PS VR is also very high, but probably the biggest effect is the optics. The designers have done a really good job at matching the optics to the field of view to the screen.

Does the Oculus still use the worse pentile screen compared to PSVR's RGB screen that minimizes screen door effect?

Här är en annan från Toms Hardware som har testat alla tre utförligt.

No Screen Door

If you look at the specs of the headset, you would be forgiven for thinking that the display wouldn't be comparable to the PC HMDs that are just around the corner. Playstation VR boasts the lowest resolution out of all the announced VR HMDs. Unlike the competition from HTC, Oculus and others, the Playstation VR uses a single 1080p display, which is shared between each eye.

Considering the issues that other headsets have had with low resolution (the "screen door" effect), most people would think the problem would be worse on the PSVR. This couldn't be further from the truth. Upon putting the display on my head, I was immediately impressed with the fidelity of what I was looking at. I didn't detect even a hint of "screen door," and the graphics were crisp and clear.

Samt att den allmänna uppfattningen på Neogaf vars intryck jag har läst är att PSVR är bättre.

Postad 06 April 2016 - 16:03

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Det har med fov att göra och så hur de slipar fresnel linserna. Vilket påverkar foven. riften och vive har samma panel men de lyckas få ut något mer fov ur riften vad det verkar. 

PSVR har klart mindre vilket kan kompensera en del för lägre upplösning. 

Postad 07 April 2016 - 09:54

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Inte så mycket sämre, men Screen Door Effect som jag pratar om har med mer än upplösning att göra, såsom antalet subpixlar, hur de är arrangerade och typen av display (i detta fallet Pentile vs OLED-RGB).

Fick ingen länk av dig till IGN, men här är en till PSVR:s fördel.

Här är en annan från Toms Hardware som har testat alla tre utförligt.

Samt att den allmänna uppfattningen på Neogaf vars intryck jag har läst är att PSVR är bättre.

Hm intressant. Jag trodde psvr skulle hamna lång bakom rift & vive.

Postad 07 April 2016 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nej det känns som att Sony har varit smartast när det gäller mycket, förutom att deras touchkontroller nog inte lär vara lika bra. Men de andras lanseringar har varit en katastrof där de inte får ut sina enheter till de som har förbeställt, antar att Sony med sin erfarenhet lär vara något mer förberedda.

Postad 07 April 2016 - 17:39

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Så länge de är före PSVR så gör de ju ett bättre jobb :)

Postad 07 April 2016 - 21:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hur menar du, lanserar före?

Postad 07 April 2016 - 21:59

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Japp om de finns i butik före så har de vunnit första ronden

Postad 07 April 2016 - 22:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Okej. De får skynda sig så de hinner få ut till alla fram till oktober när PSVR släpps. Men de har ju gjort ett bättre jobb hur misslyckat de än skött det så de är nog nöjda :)

Trust me, I can empathize, I really do. It's extremely complicated, more so than you can imagine. We'll have more information on April 12th as stated. We aren't holding back the info, there's still work to be done. We're frustrated too. I could say, "thanks for your patience" but let's just be real, people have waited a while. We just want to make sure we have the most accurate information, and that takes extra effort.

Verkar vara muntert =S

Redigerat av Zoiler, 07 April 2016 - 22:29.

Postad 07 April 2016 - 23:39

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Trevliga var att vi slipper frakten som kompensation så sparar en 500 drygt om du förboka innan 2a april tror jag det var så för många är det ett win :)

Postad 08 April 2016 - 00:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ja det verkar vara rena glädjestämningen bland Oculusförbokarna helt klart.

Postad 08 April 2016 - 01:39

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Ja jag hör då inte mycket klagomål. Förseningarna var ganska så förväntade :)

Postad 08 April 2016 - 22:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja jag hör då inte mycket klagomål. Förseningarna var ganska så förväntade :)

Okej, rätt svårt att undgå...

Om jag vill läsa intryck i trådarna på Gaf så måste jag skumma igenom massa klagomål från folk som inte har fått sina Riftar eftersom det är det som fyller trådarna.

Den här launchen är så anmärkningsvärt dåligt utförd, det är nybörjarfasoner, de har noll erfarenhet av detta. De som beställde inom 10 minuter har ännu inte fått sina, för att de som beställde innan man ens fick beställa är de som fick först. De fick ut några tusen enheter första dagen... det är ingen launch, det är ett skämt. De satte ett launchdatum som de inte kunde hålla, det är bara några få som har fått early access. Och än värre är att de har inte gått ut med något officiellt heller, nybörjare som de är.

http://attackofthefa...aunch-disaster/

For example, today's pre-ordered Rifts were delivered to users who had pre ordered from 7:55-8:01 (meaning if you were one of those who ordered it before it even went up for sale! many users were able to do so a few minutes early)

The fact of the matter is, dear, writer, that you are absolutely correct. This launch IS a disaster. It is a disaster on such an epic scale that the ten seconds can be the difference between days, weeks, etc.

Här är en till färsk för några timmar sen. Lär väl bara komma fler och fler.

http://www.twonerdsf...lure-to-launch/

And then there’s the shipping “disaster” which is the Oculus Rift launch. You see, although the Rift officially launched on Monday, March 28th, apparently only a tiny trickle of units have actually been shipped since that time. Reading through the level 5 meltdown happening on Reddit right now, it seems only those who ordered within the first sixty seconds on the very first day are seeing shipments thus far. And the entire nerd-verse is collectively loosing it this week:

https://www.reddit.c...d_discuss_your/

Vad de borde ha gjort är att försena launchen tills de har löst tillverkningsproblemen och blivit färdiga med handkontrollerna.

Sen det här med att man gör det bättre bara man är ute först är ju också befängt. "Vinner första ronden", som Wii U gjorde då eller? Det betyder inget att vara först om man inte lyckas skaffa sig ett ordentligt försprång. Inte för att varken Oculus eller Vive kommer ha någon chans mot PSVR försäljningsmässigt pga pris och userbase, men det är de själva medvetna om. Det enda Oculus har lyckats skaffa sig är färre kunder eftersom flertalet som hade en förbokning på Rift har bytt till Vive.

Redigerat av Zoiler, 08 April 2016 - 22:42.

Postad 09 April 2016 - 00:18

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Vive har ju liknande problem med sina förbokningar.  Occulus gav bort rifts till sina kickstarters det hade de inte behövt göra.  Fast den jag känner har inte fått sin ännu på ingång i alla fall.

Första ronden är ju inte en hel 10 ronders fight eller hur? Men det är nog ganska bra att va först med tanke på det uppdämda behovet. PSVR är vad 1500 kr billigare gissningsvis när det väl släpps sen måste man köpa en PS 4 också. Vet inte om konsollirare pallar med VR med sladdar och grejer vi får se men släpper de PS 4.5 som har bra mycket mer krut under burken så har Sony en chans i alla fall att konkurrera. VR kräver kräm något sinnes om man inte vill gå ner till Wii grafik. Nu är ju inte grafik alls och Wii hade de bästa spelupplevelserna i sin konsolgeneration :)

Postad 09 April 2016 - 01:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

PSVR är vad 1500 kr billigare gissningsvis när det väl släpps sen måste man köpa en PS 4 också.

så har Sony en chans i alla fall att konkurrera

VR kräver kräm något sinnes om man inte vill gå ner till Wii grafik

Vet inte om konsollirare pallar med VR med sladdar och grejer

Fantastiskt :D 

Postad 11 April 2016 - 13:01

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Ny recension med fokus på project cars http://www.riftracer...rs-perspective/

Postad 12 April 2016 - 15:00

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Fick mail från Occulus med uppdaterad skeppningsinformation. 11-21 juli sägs det nu. 

Postad 12 April 2016 - 20:42

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

http://imgur.com/C5ICtrv

Postad 12 April 2016 - 21:59

Unregistered1b385464
  • Unregistered1b385464
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

:D

Redigerat av Unregistered1b385464, 12 April 2016 - 21:59.

Postad 13 April 2016 - 08:45

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Obekräftade rtykten om att det är brist på xbox one gamepads som Microsoft misslyckats att leverera https://www.reddit.c...aunch_insider/.

Postad 13 April 2016 - 09:21

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10560 inlägg
  • 0

Hmm vi behöver månne en allmän sektion för multiplattform liren? Detta var mer än lovligt läckert https://www.youtube....c&nohtml5=False

I grevens tid de fysiska flipperspelen är på väg att dö ut.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.