Edit: Och Moneyball och Hitchcock på kanadensiska.
Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 02 September 2013 - 13:35.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 02 September 2013 - 09:49
New Girl finns nu på svenska Netflix.
Edit: Och Moneyball och Hitchcock på kanadensiska. Redigerat av Unregistered1aa3c9f9, 02 September 2013 - 13:35. Postad 02 September 2013 - 17:32 Såg idag att både Dark Knight Rises och Dark Shadows fortfarande fanns kvar på netflix. Med andra ord verkar det röra sig om att ett avtal gick ut och ett annat gick igång. Postad 03 September 2013 - 07:22 Jag blir knäpp på att Apple TV endast har "Nya premiärer" och inget "Nytt hos oss", som i iphone/ipad. Det innebär att jag inte ser nytillagda serier som "New Girl" utan att behöva leta/söka. Postad 03 September 2013 - 15:44
Dessutom tycker jag att Nya premiärer helt har ballat ur på ATV. Det finns många titlar, som har haft premiär under de senaste 18 månaderna, som inte dyker upp där. "Nytt hos oss" fanns ju på ATV ett tag. Jag undrar varför de tog bort det. Postad 06 September 2013 - 15:13
har sett färdigt på Terra Nova nu. Rätt usla effekter och halvdant skådespeleri. Jag gillar dock generen så den blir godkänd
började sen kolla på serien haven . såg två avsnitt och tyckte det var ruttet dåligt. Märkte själv av att jag satt och surfade på telefon halva andra avsnittet. vad är det som är bra med den egentligen? vad ska jag se nu? kollade två avsnitt av weeds också men nja... jag vet inte, känns inte som nån serie jag kommer fastna i. Känns mer som en tjejserie Redigerat av andreassofus, 06 September 2013 - 15:14. Postad 06 September 2013 - 15:52
Kollade tre avsnitt av Haven. Känns som om det är alldeles ovanligt liknande handling i varje avsnitt. Helt enkelt tråkigt, redan efter tre avsnitt. Nä, håller med dig där, vad är det som är bra egentligen?
Weeds? Nåja, det är väl sådär tycker jag också, men huvudpersonen... :-) Postad 06 September 2013 - 15:56
The Glades på US tyckte jag var bra, låga förväntningar hjälpte säkert till
Postad 07 September 2013 - 20:52
Såg precis att Tron snart "försvinner" från svenska Netflix.
Den 9 september är sista datum så har ni tänkt se den så bör ni passa på i helgen Postad 08 September 2013 - 16:58
moreflicks verkar ha blivit övergivet under sommaren,
finns det några nya bra tjänster för att ha koll på svenska netflix? Postad 09 September 2013 - 08:47 Orkade själv bara avsnitt 1 av Haven. Helt ointressant. Stephen King är verkligen ojämn i sina produktioner. Postad 09 September 2013 - 09:46
Men det är väl bara baserat på något King har skrivit? Eller är han inblandad i produktionen på något annat sätt?
Postad 09 September 2013 - 11:54 Adaptionen av Kings berättelser till TV och film är ojämn. Det är mer korrekt. Postad 09 September 2013 - 13:17 Ja, det är bara baserat på "The Colorado kid". Postad 09 September 2013 - 13:24 Jo, förstås så är det ju. Postad 13 September 2013 - 08:52
Har tittat runt lite på holländska Netflix. Än så länge tillför regionen inte särskilt mycket, men jag hittade bland annat säsong 5 av Chuck. Ett plus är att den holländska textningen går att ta bort, ett minus är att det inte finns någon engelsk textning.
Postad 13 September 2013 - 09:11
hade ju varit kul om Netflix kunde jobba mer på att få regionalt producerat innehåll från andra Netflix-länder tillgängligt på Netflix överallt.
Postad 13 September 2013 - 15:02
Nu har Moreflicks flippat ur totalt som listar att Netflix SE (tillsammans med Mexico och Brasilien) har en rad Pixarfilmer! Stämmer givetvis inte. Ingen idé att kolla på Moreflicks längre. Betan har bara blivit sämre. Finns ett flertal fall där de länkar till fel titlar dessutom.
Redigerat av agpath, 13 September 2013 - 15:02. Postad 13 September 2013 - 15:04
de har inte varit aktiva på vare sig twitter eller facebook sen i maj så jag gissar på att Moreflicks mer eller mindre dött Postad 13 September 2013 - 19:04
Nu finns den femte och sista säsongen av Fringe på Netflix US.
Tittar för övrigt på New Girl på Netflix SE. En mycket charmig och rolig serie som växer för varje avsnitt. Postad 16 September 2013 - 12:12
Harry Potter och dödsrelikerna del 2 på SE:
http://movies.netfli...?trkid=50000009 Del 1 fanns tidigare men är borttagen nu. Netflix har ju en Warner-deal, men jag tycker ändå att det är lite tunt mellan deras titlar, trots att tex Harry och Batman är en del av dessa. Postad 17 September 2013 - 11:07
The cape på Us, en Batmankopia närmast med Summer Glau och Vinnie Jones. Han blev nog inte mycket kramad som barn
Postad 18 September 2013 - 09:14
Har nu börjat på säsong två på weeds och serien är ju riktigt bra. Mycket "förbjuden" humor som ja gillar.
Jag får ta tillbaka att jag sa att det var en löjlig tjejserie Postad 18 September 2013 - 10:05 7 säsonger på SE! Man kanske skulle ge den en chans då. Finns kanske en mening med att den ligger under min "Top 10". Postad 18 September 2013 - 10:12 Såg klart säsong 8 (inte på Netflix) för någon månad sedan. Tycker serien höll hög kvalité ända till slutet. De briljanta ögonblicken blev förre och förre de sista 2-3 säsongerna men de förekom ändå tillräckligt ofta för att se klart serien till slutet. Postad 19 September 2013 - 19:56
Flixfilms finns även för Nederländerna (som det officiellt heter) numera: http://www.flixfilms.nl/
Postad 21 September 2013 - 12:18
Ricky Gervais serie Derek +++++ (5 plus).
Jag var lite tveksam efter första avsnittet, men sedan föll jag. Fantastiska skådespelare (speciellt Karl Pilkington som Dougie). Serien är verkligen hjärtvärmande och ibland skrattar jag så jag gråter. Ni måste se Derek! Postad 21 September 2013 - 21:06
En del av dessa har redan varit uppe men kanadensiska netflix levererar verkligen: Madagascar 3, Rise of the Guardians, Life of Pi, Flight, Taken 2, The Watch, Damages, Hitchcock, 13 Assassins, Moneyball
Postad 24 September 2013 - 12:01 Tycker verkligen Ricky är ett geni när det gäller nydanande tv-serier men efter första avsnittet trodde jag verkligen han tagit sig vatten över huvudet här. Gav den en chans till iom att det var Ricky och jäklar vad den vänder och blir lysande. Rekas här också och döm den inte för hårt på första avsnittet... Postad 26 September 2013 - 09:44 7 avsnitt om 25 min ska man ju kunna ta sig igenom för att ge hela serien en chans. Postad 27 September 2013 - 23:37
Argo finns nu på Netflix SE
http://movies.netfli...?trkid=50192328 Redigerat av Christopher_A, 27 September 2013 - 23:43. Postad 28 September 2013 - 09:04
Tack, ska tipsa morsan om denna, tror inte hon sett den! Postad 30 September 2013 - 09:46
Mycket nytt har dykt upp efter helgen på SE: Star Trek, DreamWorks Monsters and Aliens och lite blandade bra titlar. Sedan har Netflix fått till ett avtal med Nickelodeon som medför en hel radda klassiska bra barnserier.
Postad 30 September 2013 - 10:19
kollar recent additions men ser inget av det du nämner... ser Watchmen, Gudfadern 3, Saving Private Ryan, Forest gump etc. finns det nån bättre del på netflix där man ser nytt? finns det nåt sätt man kan filtrera bort all jävla standup från Netflix? typ hälften är fucking standup och det tar bara upp en massa plats för mig eftersom 95% av standup är skit tycker iaf att standup borde ha en egen sektion som är avskild från allt annat Redigerat av Christopher_A, 30 September 2013 - 10:28. Postad 30 September 2013 - 10:48 Titta under Nytt hos oss. http://movies.netfli...ll/arrival_date Postad 30 September 2013 - 13:20
Åh... Piranha
Den behöver ni inte se på även om den finns på Netflix... fast det är klart, några nakna bröst får ni för mödan. Postad 30 September 2013 - 13:51 Tittar runt lite bland det nytillagda och det verkar som om det mesta har någon anknytning till Nickelodeon. Tex Lemony Snicket och Nacho Libre. Övriga tillagda titlar är Warner eller Paramount (Truman Show tex). Postad 30 September 2013 - 17:53 Paramount, Nickelodeon och MTV har alla samma ägare, Viacom. Postad 30 September 2013 - 23:07
Ser att en hel del filmer kommer försvinna från Netflix den 14 oktober. Så ni bör ta er en titt på er lista och tänka på vad ni ska se de närmsta två veckorna.
bla kommer dessa filmer, dokumentärer och tv-serier försvinna Monsters Urbanized Lord of War Contagion My Name Is Bruce Veronica Mars The Road Syriana Nip/Tuck Terminator: The Sarah Connor Chronicles Bullitt Black Book(Zwartboek) Zulu Rescue Dawn Redigerat av Christopher_A, 30 September 2013 - 23:22. Postad 01 October 2013 - 12:28 Vet vi att filmer faktiskt försvinner eller om det rör sig om att filmerna går över till ett annat avtal? Flera filmer som tidigare har varit uppe i denna tråd för de skulle försvinna, Dark Shadows, Dark Knight Rises etc, finns fortfarande kvar idag. Fenomenet är känt sedan tidigare, Netflix visar en dag som filmen "försvinner" men egentligen byter den bara avtal och finns kvar. I filmerna/tv-serierna ovan från Warner skulle jag nästan satsa pengar på att så är fallet. Postad 03 October 2013 - 08:30 Varifrån kommer info att titlar skulle försvinna? Det står inget i web-gränssnittet. Postad 03 October 2013 - 08:50
Finns det några bra skräckfilmer på svenska netflix som är bra? Av den typen dom man blir rädd av som tex the grudge och paranormal filmerna.
Jag vill inte se skräck som tex saw. Inte heller dåliga gamla skräck som Alien och sånna filmer. Gärna spöken, vålnader och andra övernaturliga saker. Postad 03 October 2013 - 10:18 om man går in på Min lista på websidan så står det på de filmer som försvinner snart vilket datum de kommer vara tillgängliga till Postad 03 October 2013 - 11:00 Det stämmer. Underligt att den infon inte finns på respektive titels info-sida. Postad 04 October 2013 - 18:02
Har du inget tips istället för ditt gormande ? Detta hjälper ingen. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |