Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor
Postad 14 augusti 2011 - 17:02
Postad 14 augusti 2011 - 17:04
Det jag helst vill ha är Eurosport 2 HD samt att TV4 Sport började med HD. Man märkte ju att under Dam-VM i fotboll så sändes mycket i HD-kvalitet, men visades i SD i TV4 Sport.
Det vore inte så dumt.
/Fredrik
Postad 14 augusti 2011 - 17:33
Postad 14 augusti 2011 - 17:39
Vad menar du ?Sportpaketet får alltså inte denna sport hd kanal? snacka om sug paket det är
Postad 14 augusti 2011 - 17:39
Att boxer skulle ha ensamrätt har jag inte sett bara att dom är ensamma om att ha 1-5'an HD,men länka gärna var det står.Boxer har i sin reklam hävdat att de har ensamrätt på Kanal5 HD och det är väl ett led i Boxers
satsning på HD kanaler, men inget varar för evigt. MTV HD fanns ju bara hos Viasat i ett år och sedan
fick de inte ha kanalen själva.
Postad 14 augusti 2011 - 17:45
Jag menar att c+ sportpaket är ett skämt,fotboll o hockey kanalerna nej,och nu inte ens sport extra hd kanalen?Att dom vill styra in ALLA på det dyraste paketet trots att man inte vill ha nån sketen film är ju bedrövligt.Vad menar du ?
Jag borde vara i canal+ tråden såklart men shit happens bortse från detta

Redigerat av Unregistered40562de1, 14 augusti 2011 - 17:49.
Postad 14 augusti 2011 - 17:54
Jag menar att c+ sportpaket är ett skämt,fotboll o hockey kanalerna nej,och nu inte ens sport extra hd kanalen?Att dom vill styra in ALLA på det dyraste paketet trots att man inte vill ha nån sketen film är ju bedrövligt.
Vadå inte ens sport extra hd kanalen? Har du läst någonstans om hur upplägget kommer se ut?. Länka gärna.
/Fredrik
Postad 14 augusti 2011 - 17:56
http://www.canalplus.se/canalplus-maxVadå inte ens sport extra hd kanalen? Har du läst någonstans om hur upplägget kommer se ut?. Länka gärna.
/Fredrik
kollar du på total o sport ser du dom är gråade o fattas
Postad 14 augusti 2011 - 18:02
/Fredrik
Postad 14 augusti 2011 - 19:31
Kan ni felanmäla detta till Canalplus?
Tack.
Postad 14 augusti 2011 - 20:00
Men du köper väl paketet av CD ochinte av Canal+ ?http://www.canalplus.se/canalplus-max
kollar du på total o sport ser du dom är gråade o fattas
Redigerat av Askungen, 14 augusti 2011 - 20:01.
Postad 14 augusti 2011 - 21:00
Postad 15 augusti 2011 - 02:48
Jo men CD "möblerar" väl om lite så kanalpaketen ser väl inte likadana ut hos CD som hos C+Man kan köpa kanalpaket från Canal+ via Canal Digital etter direkt via Canal+.
Postad 15 augusti 2011 - 07:14
De få gånger jag ser Tv3 så ser jag kanalen via CD och inte Viasat då kvaliten på Tv3 har varit bättre via CD
Men nu så sänder ni kanalen i utsträckt 4:3 och då funkar inte svarta kanter i sidorna som jag gärna har
när det är 4:3 ( bild skall ses som den är )
Kollade Tv3 via viasat och där funkar det
Ni måste fixa detta
Detta fel har ni även på en del av Canal+ filmkanaler när det är 4:3 bild och är en inställningsfråga hos er som ni bör se över, Inte roligt att titta på tv när människor ser ut som grodor i ansiktet.
Postad 15 augusti 2011 - 07:47
Varför kan vi inte få dessa kanalerna i Sverige som ni har i Norge ?
http://parabol.canal...ent.aspx?id=592
Är det inte en engelsk kanal ?
Då kan ni ju sända PL via dessa precis som ni gör med NHL genom ESPN HD
Rena lyxen för norrmännen som kan se 3 olika matcher från PL i 3 HD kanaler
Snacka om att köra skiten av Viaskratt i norge
Postad 15 augusti 2011 - 09:29
Ok, var annars ganska lätt att misstänka uppdateringen var problemet.
Även om buggar är fixade så återstår en hel del att fixas, hoppas det görs nu när ny box är på G.
Inget nytt om nya kanaler? (Kanal5 HD, TV3 HD, TV10...)
Det finns rykten att Canaldigital ligger ute för försäljning och att det går dåligt för er, kan det vara ett skäl till att inte lägga mer pengar på nya kanaler? Bara undrar. Nu kan ni kommentera ryktet här.
Hej,
Vi kan dessvärre ej lämna besked om eventuellt kommande kanaler så länge dessa ligger under förhandling. Så fort det är aktuellt med ny kanal i utbudet så meddelar vi det via olika sociala medier samt vår hemsida.
Canal Digital har sålt sin kabel och ip-tv verksamhet och vi kommer nu att vara en renodlad parabol leverantör.
Du kan läsa mer på följande länk.
http://www.idg.se/2....gitals-kabel-tv
Med vänlig hälsning
Mikael
Postad 15 augusti 2011 - 12:06
Varför svarade du inte på frågorna ovan, när du ändå var inne ?Med vänlig hälsning
Mikael
Har ni inte någon support via facebook som så många andra har satsat på ?
Postad 15 augusti 2011 - 12:24
Ordna ett utbytesprogram för de stackars satar som sitter med Sagem's HD box, skicka in er Sagembox så får ni ett rabbaterat pris för en fungerande (?) ADB box. Skulle hålla era kunder goa och glada....
Postad 15 augusti 2011 - 13:26
Hej,
Vi kan dessvärre ej lämna besked om eventuellt kommande kanaler så länge dessa ligger under förhandling. Så fort det är aktuellt med ny kanal i utbudet så meddelar vi det via olika sociala medier samt vår hemsida.
Med vänlig hälsning
Mikael
Detta ovan är ju ert standardsvar som ni klipper och klistrar in så fort någon kommer med funderingar kring nya kanaler.
Ska man tolka det som att det just nu förhandlas? Kanalerna ligger under förhandling skriver ni ju.
Och detta har varit uppe tidigare, hur lång tid tar normalt en sådan förhandling?
/Fredrik
Postad 15 augusti 2011 - 13:52
Kollade Shrek på Film HD ikväll, 1930, Dolby sprakade ljudet på, fick slå över till stereo.. Sedan låste sig filmen ett antal gånger.
Kan ni felanmäla detta till Canalplus?
Tack.
Hej,
Tack för informationen. Vi har felanmält det till Canal plus.
Med vänliga hälsningar
Mikaela
Postad 15 augusti 2011 - 15:16
The first rule of channels is: You do not talk about channels.Ska man tolka det som att det just nu förhandlas? Kanalerna ligger under förhandling skriver ni ju.
Man skall nog inte tolka standardsvaret på något sätt alls annat än ett sätt att få dig att snällt vänta på bättre tider. För övrigt tvivlar jag starkt på att de som svarar här är betrodda med någon information om vilka förhandlingar som eventuellt pågår. De har ju knappt svar på de mest triviala frågor, att de då skulle sitta inne med information av mer "affärskritisk" natur vore en sensation. Det handlar inte direkt om folk i närheten av företagsledningen om man säger så, om de ens är anställda av Canal Digital. Telefonsupporten är väl utlagd på det call center som kom med lägst anbud.
Postad 15 augusti 2011 - 16:34
Fråga til Canal Digital
Dessa kommer ju inte till Sverige eftersom Viasat har de svenska rättigheterna till Premier League och inte TV2 Norge som sänder dessa kanaler
Och CD kör inte skiten ur Viasat i Norge då dessa 3 kanaler även ligger på Viasats plattform i Norge

Postad 15 augusti 2011 - 17:12
Skulle ni vilja svara på detta är ni snälla
Felanmälan
De få gånger jag ser Tv3 så ser jag kanalen via CD och inte Viasat då kvaliten på Tv3 har varit bättre via CD
Men nu så sänder ni kanalen i utsträckt 4:3 och då funkar inte svarta kanter i sidorna som jag gärna har
Ni måste fixa detta
Detta fel har ni även på en del av Canal+ filmkanaler när det är 4:3 bild och är en inställningsfråga hos er som ni bör se över, Inte roligt att titta på tv när människor ser ut som grodor i ansiktet.
Redigerat av Unregistered2000, 15 augusti 2011 - 17:13.
Postad 15 augusti 2011 - 17:19
Det är som säljarna som ringer hem till en och skall säljaDetta ovan är ju ert standardsvar som ni klipper och klistrar in så fort någon kommer med funderingar kring nya kanaler.
Man hör hur de läser från en lapp

Vill du veta mer om Canal Digitals kanaler, så är det andra forum som gäller
Där de släpper sina hemligheter
Redigerat av Unregistered2000, 15 augusti 2011 - 17:20.
Postad 15 augusti 2011 - 17:36
Det är som säljarna som ringer hem till en och skall sälja
Man hör hur de läser från en lapp
Vill du veta mer om Canal Digitals kanaler, så är det andra forum som gäller
Där de släpper sina hemligheter
vilka forum är det?
Postad 15 augusti 2011 - 17:39
Det finns en massa tv forum där de mest inbitna sittervilka forum är det?
Snurrade runt på några sådan genom att söka på google härom veckan och där stod mycket matnyttigt
Kan faktiskt inte säga vad de heter, då jag bara läste inläggen och gav mig vidare till nästa sökning
Postad 15 augusti 2011 - 17:56
Svaren vi ser och får är alltid samma standardbesked.
Synd, här kunde CD verkligen samla poäng bland dom största
entusiasterna, men dom väljer oftast den enkla vägen, att inte kommentera alls.
Jag släcker ner nu och väntar på kommande nyheter från CD via brev istället...
Postad 15 augusti 2011 - 18:02
Felanmälan
.
Det har varit tekniskt problem på TV3’s ”playout” i London vilket ställer till det med formatet
Postad 15 augusti 2011 - 18:04
Du har så rätt !Synd, här kunde CD verkligen samla poäng bland dom största
entusiasterna,
Mycket klantigt av deras kundtjänst att inte fatta vinsten med att vara mer aktiva och konkreta
på ett forum som besöks av opinionsbildare
Klantigt är snällt sagt. Jag ökar på till korkat

Det har varit tekniskt problem på TV3’s ”playout” i London vilket ställer till det med formatet
Konstigt att det inte gällde Viasat också då
Det är dessutom inget fel som började idag. Det har varit så ganska länge
och så ÄVEN på canal+ filmkanalerna
Precis som ljudproblemen på SVT HD i våras som varade i över en månad
Det berodde BARA på canal digitals utrustning då de själv kodar den kanalen
Fick inte rätt på det förrän att SVT tog kontakt med CD och sade till dom att fixa det
Redigerat av Unregistered2000, 15 augusti 2011 - 18:06.
Postad 15 augusti 2011 - 18:32
Konstigt att det inte gällde Viasat också då
Felet ska vara åtgärdat av TV3. Vissa operatörer ställde om så utsändningen alltid var16/9 under tiden
CD kanske inte har ändrat tillbaka än
Postad 15 augusti 2011 - 19:20
Jag såg att ESPN America tagit bort allt om NHL på sin site. När jag googlade runt så fanns en del kommentarer kring att de inte längre har rättigheterna kvar för NHL.
Vilseledande marknadsföring från Canal Digital - lovar NHL som inte längre finns.
http://www.espnamerica.com/se/f1/home/
http://forum.calgary...ad.php?t=107915
http://campaign.cana...ports/index.php
Redigerat av kenta2, 15 augusti 2011 - 19:24.
Postad 15 augusti 2011 - 20:56
Är du helt säker? ESPN America har olika rättigheter i USA och i Europa.Hej,
Jag såg att ESPN America tagit bort allt om NHL på sin site. När jag googlade runt så fanns en del kommentarer kring att de inte längre har rättigheterna kvar för NHL.
Vilseledande marknadsföring från Canal Digital - lovar NHL som inte längre finns.
http://www.espnamerica.com/se/f1/home/
http://forum.calgary...ad.php?t=107915
http://campaign.cana...ports/index.php
Postad 15 augusti 2011 - 21:08
Postad 15 augusti 2011 - 22:04
Är du helt säker? ESPN America har olika rättigheter i USA och i Europa.
ESPN America är ESPNs europeiska kanal, hemsidan jag länkat till för ESPN A är den som är anpassad för Sverige. Titta gärna en gång till.
Postad 15 augusti 2011 - 23:25
Postad 15 augusti 2011 - 23:28
Okey, då är jag medFelet ska vara åtgärdat av TV3. Vissa operatörer ställde om så utsändningen alltid var16/9 under tiden
CD kanske inte har ändrat tillbaka än
Rättighetsbolaget Medge Consulting har köpt rättigheterna till NHL i Europa, Mellanöstern och Afrika.
Just NHL på Espn har varit min grej
Dessa j-la rättighetsbolag är ett fördärv för oss kunder, då rättigheterna flyger fram och tillbaka och de bara tjänar
pengar utan att tillföra ett J-la dugg.
http://www.dagensmed...icle3213887.ece
Bara hoppas att CD är med denna gången, för NHL hos Viasat har varit ett enda stort Skämt
Redigerat av Unregistered2000, 15 augusti 2011 - 23:33.
Postad 16 augusti 2011 - 09:44
Fråga til Canal Digital
Hej Godochglad,
Sändningsrättigheterna för Premier League skiljer sig för olika länder och vi har inte rättigheterna att sända Premier League i Sverige.
Med vänliga hälsningar
Mikaela
Postad 16 augusti 2011 - 11:27
ang iptv. sker det någon utveckling på denna?
är det möjligt att man kan filtrera kanallistan så bara de de kanaler man abbonerar på syns.
vad är "bokmärken" för något (finns i menyn i iptvboxen)
kommer ni har någon playtjänst (som telia har) i iptv-tjänsten?
Hej Megaman2,
Vi kan inte ge någon information om utvecklingen av plattformen, då försäljningen fortfarande ganskas av Konkurrensverket för ett godkännande. Det är endast de kanaler som man prenumererar på som finns i kanallistan och den kanalistan kan man inte filterar mer. Bokmärken är för de VOD-filmer man tidigare bokmärkt.
Med vänliga hälsningar
Mikaela
Postad 16 augusti 2011 - 14:06
CANAL DIGITAL
Skulle ni vilja svara på detta är ni snälla
Hej Godochglad,
Vi har nu undersökt det problem du upplever med bildstorleken på TV3 och Canal + film kanalerna, men vi upplever det inte på samma sätt. Vi har heller inte fått in fler rapporteringar om detta.
Problemen du upplever kan beror på att Boxen har 4 alternativ för att justera bildinställningar, men det är alltid bara 3 som är aktiva. Är det en 4:3 sändning så är 16:9 Helskärm inaktiv och är det en 16:9 sändning så är 4:3 Standard inaktiv.
Tänk på att reklamen i en 4:3 sändning oftast är i 16:9 ändå.
Du kan prova att gå in på någon kanal där du vet att det är en 4:3 sändning. (Discovery science kanalplats 42 sänder ofta 4:3). Tryck sedan på TV knappen på fjärrkontrollen och välj 4:3 Standard. Då ska du få svarta kanter på dem programmen som sänder i 4:3 på alla kanaler.
Samma sak gäller för kanaler/program som sänder i 16:9. Blir bilden för bred så tryck på TV-knappen till den visar 16:9 Helskärm. Då gäller den inställningen för alla kanaler som sänder i 16:9 medans inställningarna för 4:3 sändningar är kvar.
Med vänliga hälsningar
MIkaela
Postad 16 augusti 2011 - 19:40
Det är inte ok att mrknadsföra att man kan se NHL hos Canal Digital.
Om ESPN America inte längre har rättighetrna för detta så måste ni justera er marknadsföring. Det är fel och otillbörlig marknadsföring att påstå att NHL sänds hos ESPN America när det inte är så och som inte heller ESPN America har med i sin info längre.
Postad 16 augusti 2011 - 19:52
Hej Mikaela på Canal Digital,
Om ESPN America inte längre har rättighetrna för detta så måste ni justera er marknadsföring. Det är fel och otillbörlig marknadsföring att påstå att NHL sänds hos ESPN America när det inte är så och som inte heller ESPN America har med i sin info längre.
Kan nämna att Viasat har uppdaterat sin info avseende Viasat Hockey och har sållat bort NHL info för att inte marknadsföra något de inte kan leverera.
Varför sköter inte CD sin verksamhet?
Postad 16 augusti 2011 - 20:00
Hej Mikaela på Canal Digital,
Kan nämna att Viasat har uppdaterat sin info avseende Viasat Hockey och har sållat bort NHL info för att inte marknadsföra något de inte kan leverera.
Varför sköter inte CD sin verksamhet?
Vafan, vem är det nu som har rättigheterna till nhl då?
Var ju enda anledningen till att jag skaffade ESPN America.
Postad 16 augusti 2011 - 20:16
Hej Godochglad,
Vi har nu undersökt det problem du upplever med bildstorleken på TV3 och Canal + film kanalerna, men vi upplever det inte på samma sätt. Vi har heller inte fått in fler rapporteringar om detta.
Problemen du upplever kan beror på att Boxen har 4 alternativ för att justera bildinställningar, men det är alltid bara 3 som är aktiva. Är det en 4:3 sändning så är 16:9 Helskärm inaktiv och är det en 16:9 sändning så är 4:3 Standard inaktiv.
Du kan prova att gå in på någon kanal där du vet att det är en 4:3 sändning. (Discovery science kanalplats 42 sänder ofta 4:3). Tryck sedan på TV knappen på fjärrkontrollen och välj 4:3 Standard. Då ska du få svarta kanter på dem programmen som sänder i 4:3 på alla kanaler.
Samma sak gäller för kanaler/program som sänder i 16:9. Blir bilden för bred så tryck på TV-knappen till den visar 16:9 Helskärm. Då gäller den inställningen för alla kanaler som sänder i 16:9 medans inställningarna för 4:3 sändningar är kvar.
Med vänliga hälsningar
MIkaela
Hej Mikaela
Jag uppskattar att du och dina kolleger lägger tid till att undersöka detta problem
Jag har 20 år erfarenhet av Satellitboxar och har 5 st Digitalboxar igång just nu i mitt hem
Jag har säkert haft 40-50 boxar sedan start och har medvetet valt bort alla era boxar idagsläget.
Hur det funkar på er box, har jag inte någon aning om, men mina boxar saknar inga inställningar
och hur de skall ställas in vill jag lova dig att jag har full koll på.
Vi tar det från början
Jag har tillgång till ca 5000 kanaler varav jag kan koda av ca 1000 st med de abonnemang jag har
Ytterligare 1000 talet är fria kanaler
Det problem jag beskriver finns på ett fåtal Bulgariska och Polska kanaler
samt i vissa fall Canal+ filmkanalerna, mycket ofta på Canal + SF och just nu på Tv3 (Canal+)
Felet finns INTE på Tv3 Viasat.
Förstår du logiken ?
Om felet inte finns hos Viasat men hos er
Inte på andra kvalitets (och icke kvalitets) kanaler som sänder 4:3
så ligger inte felet i min box eller i mina inställningar
SAMT, felet fanns där inte förr. Felet har kommit NU
Ni har uppenbarligen fel i er teknik och ni ser det inte själv
Kan bero på att ni inte har lika bra och känsliga boxar som jag ( och många många andra har )
Att reklamen sänds i 16:9 vet vi alla. Det har det gjorts i ett bra tag nu och om denna bestämmelse
inte hade kommit hade väl många kanaler sänt allt i 4:3 fortfarande.
Skrämmande med tanke på att jag köpte min första 16:9 tv för 15 år sedan
Mikaela
Jag rekommenderar er att ta en tur till i det tekniska och framför allt då ni inte kunde upptäcka felet
ni hade med SVT HD i flera månader utan att ni varken upptäckte det själv eller visste vad ni skulle göra
Jag fick kontakta SVT som genast såg problemet genom att plocka ner signalen från er och genast
kontaktade er för åtgärd.
Men det tog flera månader och jag talade om det för er 10 talet gånger. Men ni fattade inte vad jag pratade
om och ni fattade inte vad som var fel och värst av allt. Ni fattade inte att det fanns ett fel
Gör om och gör rätt !!!
Postad 16 augusti 2011 - 20:31
Med vänliga hälsningar
MIkaela
Så som Mikaela beskriver det fungerar min box också, testade precis.
/Fredrik
Postad 16 augusti 2011 - 20:33
MEN SNÄLLA DUSå som Mikaela beskriver det fungerar min box också, testade precis.
/Fredrik
Just NU sänds Hells Kitchen och det är en 16:9 sändning
Redigerat av Unregistered2000, 16 augusti 2011 - 20:39.
Postad 16 augusti 2011 - 20:41
Beskrev att min box fungerade som Mikaela skrev men det svaret hon gav var tydligen inte svaret på "ditt" fel.
/Fredrik
Postad 16 augusti 2011 - 20:47
Just precisGapa på M. Dom sänder i utsträckt 4:3 menar du eller vad? Har inte tänkt på det, ser mest HD kanaler.
Beskrev att min box fungerade som Mikaela skrev men det svaret hon gav var tydligen inte svaret på "ditt" fel.
/Fredrik
Svaret Mikaela gav, var inte svaret på felet
Felet alla har som ser att en 4:3 sändning är utsträckt och att folk ser ut som grodor i ansiktet
och tom Krister Lindarv får en bred häck

Innan var detta ett typiskt Viasat problem, men tyvärr har det blivit ett Canal Digital problem nu
Till dig Mikaela
Varför jag kan jämföra allt som sänds, är för att jag KAN ta emot allt på samma box
Dvs kan jag jämföra Viasat och CD på en och samma box.
Även om jag inte använder er Medeltidsbox, så tar jag emot samma signal och om jag vill kan jag
checka den in minsta detalj.
Om jag tänker på det, så skall jag ta ett screenshot nästa gång jag ser dessa fel
Redigerat av Unregistered2000, 16 augusti 2011 - 20:53.
Postad 16 augusti 2011 - 22:20
Ganska komiskt. Precis sekunden innan reklamen, så kom 4:3 signalen till Tv3 (CD) och bilden slog över för en sekund
till 4:3 Sedan efter reklamen så återgick bilden till UTSTRÄCKT 4:3 ( Dvs en 4:3 i en 16:9 bild )
Så här ser det ut hos CD

Och så här ser Tv3 Viasat ut

Detta med SAMMA BOX och SAMMA INSTÄLLNINGAR
Skulle det nu visa sig vara på det viset att det inte ser ut så på en CD box så struntar jag i det
För idag har många med mig andra boxar och inbyggda boxar i tv apparater.
Därför gäller det att er signal är 100% korrekt
Alla andra kanaler som jag ser på fungerar korrekt och det visar på
1. Det är fel på er signal
2. Det är inget fel på min box
Det jag visar upp ovan är bevis nog och jag hoppas att ni fattar att er bild borde se ut som på Viasat
när det är samma kanal, samma box och samma inställningar.
Skillnaden är bara, att ni var och en sänder ut kanalen med er egen kodning
och er kodning är Felaktig.
Fatta nu CD att ni har fel i signalen och när ni ändå HYR in en tekniker ( jag menar HYR in, på fullt allvar )
så be honom se över era filmkanaler också.
Det är 2011 nu !
Sedan är det otroligt att ni sänder alla Discovery kanalerna med en 16:9 bild i letterbox så att man bara har bild
mitt i tvn. Jag hoppades redan 2005 att ni skulle övergå till det rätta formatet, men än idag 2011 så ligger ni kvar
i 1900 talets tv teknik, vad gäller dessa och många andra nischkanaler. För att inte snacka om TLC som oftast är en
variant av PanScan och zoom.
Vill ni vara bäst och vinna på kvalite före viasats kvantitet, så får ni skärpa er nu
Discovery
(obs blanda nu inte ihopa detta med det andra

Redigerat av Unregistered2000, 16 augusti 2011 - 22:37.
Postad 16 augusti 2011 - 22:33
Skulle det nu visa sig vara på det viset att det inte ser ut så på en CD box så struntar jag i det
Oj vilket inlägg, kul att du lägger in bilder och allt.
På min CD box med hårddisk ser det exakt ut som på den översta bilden, utsträckt och stora fula vita streck överst.
/Fredrik
Redigerat av porch123, 17 augusti 2011 - 07:54.
Postad 16 augusti 2011 - 22:54
Det var bra att du skrev detPå min CD box med hårddisk ser det exakt ut som på den översta bilden, utsträckt och stora fula vita streck överst
Mikaela & Co vill ju att vi skall ställa in boxen för deras bildfel
De förstår tyvärr inte att en modern box fixar omställningen mellan 4:3 och 16:9 själv
om den är rätt inställd
Men bara under förutsättning att signalen är rätt kodad
Jag blir bara så irriterad över att deras kunder verka kunna mer än deras egna tekniker

Jag betalar 649 kr + 59 kr i kortavgift varje månad (bara till CD) och då skall jag ha kvalite för pengarna
Sky kostar det samma, men då får man HD kanaler i massor och en fruktansvärd mängd bra program
Filmer och sport i av högsta kvalite med HD bild för det mesta
Kom in i matchen CD
OBS: Skicka gärna vidare detta till de högsta cheferna, då det är som fattar alla felaktiga beslut

Redigerat av Unregistered2000, 16 augusti 2011 - 22:57.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar