Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd LG - RZ PY10X *

1420 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 January 2005 - 02:37

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
HALLÅ!!!!! Är inte detta en LG PY10 tråd?? Det finns trådar både om Pioneer och Panasonic där ni kan tjura vidare! Blir rätt drygt med 20 inlägg som handlar hur bra den ena eller andra tv:n är när inte någon av dem är vad tråden handlar om!

Postad 12 January 2005 - 11:26

lando
  • lando
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0

:( Jag kan inte fatta att alla tycker LGn är så fantastisk, bra i tester men kass i värkligheten. Svärta! var då någonstans?  I standby läge i ett kolsvart rum med slutna ögon kanske. Tacka vet jag Pioneer. :)

Nej svärtan kommer efterhands, idag har jag 4 helt svarta pixlar (skärmen 3v gammal) så jag räknar om ett par år så är nog skrämen helt svart ;)

Jag bara önskar att ingen annan får problem med sin LG, för service verkstaden har inte alla årorna i vattnet.

Postad 12 January 2005 - 12:40

thetias
  • thetias
  • Mästare

• 2965 inlägg
  • 0

:) Jag kan inte fatta att alla tycker LGn är så fantastisk, bra i tester men kass i värkligheten. Svärta! var då någonstans?   I standby läge i ett kolsvart rum med slutna ögon kanske. Tacka vet jag Pioneer. :P

Nej svärtan kommer efterhands, idag har jag 4 helt svarta pixlar (skärmen 3v gammal) så jag räknar om ett par år så är nog skrämen helt svart :P

Jag bara önskar att ingen annan får problem med sin LG, för service verkstaden har inte alla årorna i vattnet.

varför köpte du den inte med öppet köp??? :(

Redigerat av thetias, 12 January 2005 - 12:40.

Postad 12 January 2005 - 13:46

Ticko
  • Ticko
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Jag fick en Py10 med några ca 1,5cm lysande pixlar i en rad.
Men jag har blivit trevligt bemött och uppringd 2ggr av Skv service i jul/nyår tider som har servicen åt lg.
Skulle få den utbytt på plats, men det verkar som om de har sålt slut på dem så att jag ska byta ut den hos lokala handlaren som jag köpte den ifrån istället.
De har fler hemma som tur är.

Inga problem alls utan exemplariskt! :) Jag är mycket nöjd, sen så har ju alla tillverkare pixelpolicy som man ska kolla innan köp.
Lg verkar ha rätt sjysst policy.
Inte ser man en pixel från vanlig tittavstånd om den är paj på nått vis.
Utan nån kan man få och det är godkänt..
Har varit med om värre kan jag säga, hade en AE 300 projje som det va riktigt störande på en gång i tiden...

Postad 12 January 2005 - 14:54

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0

Jag fick en Py10 med några ca 1,5cm lysande pixlar i en rad.
Men jag har blivit trevligt bemött och uppringd 2ggr av Skv service i jul/nyår tider som har servicen åt lg.
Skulle få den utbytt på plats, men det verkar som om de har sålt slut på dem så att jag ska byta ut den hos lokala handlaren som jag köpte den ifrån istället.
De har fler hemma som tur är.

Inga problem alls utan exemplariskt! :)  Jag är mycket nöjd, sen så har ju alla tillverkare pixelpolicy som man ska kolla innan köp.
Lg verkar ha rätt sjysst policy.
Inte ser man en pixel från vanlig tittavstånd om den är paj på nått vis.
Utan nån kan man få och det är godkänt..
Har varit med om värre kan jag säga, hade en AE 300 projje som det va riktigt störande på en gång i tiden...

Jag har anmält min på SKV förra måndagen har inte fått något svar överhuvudtaget. Dåligt tycker jag :( Vart köpte du din PY10'a köpte min på fyndbörsen så det var väl därför jag får dålig service...

Dave

Postad 12 January 2005 - 19:17

Ticko
  • Ticko
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Jag köpte min på Rc ljud o bild här i Umeå där jag bor.
http://rcljud-bild.se/

Nu när du ska ha den utbytt och de har problem med att leverera nya så är det nackdelarna med att beställa plasma som kommer fram tyvärr.

Jag ska åka o byta ut min på fredag eftersom de har kvar fler i butiken.
Samt ville hon på Skv service också veta vart jag köpt den så att de kunde ringa dit och komma överens om återköp samt att jag kan hämta en ny.
Bara att byta för mig.

Postad 12 January 2005 - 19:30

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0

2 Scart RGB har den.

Euro Scart 3 (AV 1 RGB in/out, AV 2 RGB in/out, AV 3 in)

http://nordic.lge.co...Select a model#

Shit va bra! Då är det bestämt... Blir en PY10x...

För er som verkar så förvånade övervad jag vill ha fler scart med RGB till så tänkte jag koppla enligt följande...

1 x Komponent = X-Boxen
1 X Scart RGB = Playatation2 (hade hellre sett en till komponent in som min Dell 26" har)
1 x Scart RGB Digitalboxen (comhem)
1 x Scart tyvärr utan RGB = Hårddiskvideon (får ev lägga den i slinga med comhemboxen men innan comhem visar alla kanaler digitalt stöds inte RGB i deras äckliga nät)
DVI = Dator
VGA = Laptop

Redigerat av ktd, 12 January 2005 - 19:32.

Postad 12 January 2005 - 19:33

stinger32
  • stinger32
  • Forumräv

• 529 inlägg
  • 0
Har PX12x samma anslutningar som PY10x?

Postad 12 January 2005 - 19:37

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Har PX12x samma anslutningar som PY10x?

Verkar så men står inte vilka scart som är RGB:

PY10x:
http://nordic.lge.co...Select a model#

PX12x:
http://nordic.lge.co...&model=NOTHING#

Redigerat av Viggen, 12 January 2005 - 19:40.

Postad 12 January 2005 - 19:42

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

2 Scart RGB har den.

Euro Scart 3 (AV 1 RGB in/out, AV 2 RGB in/out, AV 3 in)

Shit va bra! Då är det bestämt... Blir en PY10x...

Tror det bara stod att det var RGB på AV1 innan, fint med 2 istället :)

Postad 12 January 2005 - 20:36

Unregistereddd7b2651
  • Unregistereddd7b2651
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Tror det bara stod att det var RGB på AV1 innan, fint med 2 istället  :)

Jag är också säker på att det endast stått AV1 tidigare. Dom har kanske uppdaterat produkten och inte bara specen;-) Man kanske skulle ta och prova. Bara att flytta kabeln. Vem blir först? :(

Postad 12 January 2005 - 21:47

P2V
  • P2V
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Tyvärr måste jag göra er besvikna, endast AV1 stöder RGB.

Postad 12 January 2005 - 21:49

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Tror det bara stod att det var RGB på AV1 innan, fint med 2 istället  :)

Jag är också säker på att det endast stått AV1 tidigare. Dom har kanske uppdaterat produkten och inte bara specen;-) Man kanske skulle ta och prova. Bara att flytta kabeln. Vem blir först? :(

He he när jag gick över till komponent för dvd flyttade jag digitalbox från AV 2 till AV 1 och märkte väl ingen skillnad... man drar sig lite att böka med kablarna när det väl sitter på plats :P

Postad 12 January 2005 - 21:55

Unregisteredc4c9f61f
  • Unregisteredc4c9f61f
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Var å kollande in PY10:an idag (på Reference Audio), satt å lekte lite med en HTPC som var kopplad
med DVI till plasman. Tittade på både HDTV matrial (WMV) och DVD.
Då jag hade ganska höga förväntningar på denna "Världens bästa plasma" så blev jag ganska beskviken... :)
Kollade även in Pioneers 435HDE där "Hitta Nemo" på DVD rullade

Tycker Pioneer'n såg vassar ut med DVD än LG med HD-film
Bilden på LG var blaskig å saknade nyanser, Pioneer'n var mycket fylligare å
kändes trevligare att titta på.

De verkar vara många som tycker bilden på LG'n är sååå bra, särskilt med HD matrial.
Är den överskattad,eller kan den jag såg varit väldigt dåligt inställd?

Jag som var inställd på att köpa LG'n, fast nu vete fn...

Postad 12 January 2005 - 22:25

Ticko
  • Ticko
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Man kan ha ett tusental olika inställningar via htpc...
Du tänkte inte på att prova skärmarna med samma bildkälla?

Postad 12 January 2005 - 22:36

Optoma
  • Optoma
  • Forumräv

• 650 inlägg
  • 0
Bara för att det står Pioneer på en produkt så tror folk att det är det bästa man köpa, ungefär som Monster Cables.

Jag tycker själv LG PY10 ger en bättre bild än vad Pioneer presterar.

När man väl sett det kända kolsyrebruset hos Pioneer vill man aldrig se åt Pioneer igen kan jag lova. :)

Postad 12 January 2005 - 22:38

Unregisteredc4c9f61f
  • Unregisteredc4c9f61f
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Jo, de vore ju de allra bästa. Men säljarna var upptagna å jag var hungrig;-)
Skulle dock vara intressant om någon annan jämfört och kan ge en opartisk beskrivning av skillnader, bra/dåligt osv...
Alla upplever ju iofs bilden olika men ändå.

Den känslan jag fick i butiken var: är de inte bättre än så här?
Kanske många gillar LG'n för de är en uppstickare mot Pioneer och en ganska otippad sådan (om man ser på deras tidigare modeller)

Postad 12 January 2005 - 23:00

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0
Gå in på plasmans menysystem och kolla/ändra inställningarna i affären :)

Postad 12 January 2005 - 23:16

Ticko
  • Ticko
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Sen så ska man inte va hungrig när man kollar :)

Postad 13 January 2005 - 00:49

Atariman
  • Atariman
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0

Bara för att det står Pioneer på en produkt så tror folk att det är det bästa man köpa, ungefär som Monster Cables.

Jag är iaf inget fan av vare sig Pioneer eller MC... :)

Postad 13 January 2005 - 07:24

P2V
  • P2V
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Kanske många gillar LG'n för de är en uppstickare mot Pioneer och en ganska otippad sådan (om man ser på deras tidigare modeller)

Eller kanske tvärt om? Har svårt att acceptera en uppstickare som inte har "rätt" varumärke fastlimmat :)

Postad 13 January 2005 - 08:01

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Eller kanske tvärt om? Har svårt att acceptera en uppstickare som inte har "rätt" varumärke fastlimmat :)

Yepp, många klassar LG som typ fd Goldstar å andra sidan undrar man om de även är konsekventa och kör med t ex Boss kalsonger... knappast förmodligen Dressman :D

Redigerat av Viggen, 20 January 2005 - 20:31.

Postad 13 January 2005 - 10:04

Coca
  • Coca
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Japp när man har sett LG RZ-42PY10 rätt inställd och matad med en bra signal så fattar man varför denna skärm har blivit så poppis.

BTW någon här som har provat köra 1080i via DVi från en PC?

Hur jag än försöker att trigga 1080i från min PC med ett Nvidia grafikkort så lyckas jag inte, 720p fungerar men det går troll i mina försök med 1080i. :)

Redigerat av Coca, 13 January 2005 - 10:24.

Postad 13 January 2005 - 10:33

Unregisteredc4c9f61f
  • Unregisteredc4c9f61f
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Själv struntar jag i vilket märke plasman har, jag vill ha mest kvalite/upplevelse för pengarna, göra ett klockrent köp helt enkelt(vilket inte är lätt när de gäller plasma :) .
Har blandat hejvilt bland märkerna på annan teknisk utrustning i hemmet(bla LG)

Om man bortser från märket och priset på dessa plasmor, kan LGn (rätt inställd då vill säga) verkligen mäta sig med Pioneern både kvalitetsmässigt å bildmässigt?

Postad 13 January 2005 - 10:47

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Själv struntar jag i vilket märke plasman har, jag vill ha mest kvalite/upplevelse för pengarna, göra ett klockrent köp helt enkelt(vilket inte är lätt när de gäller plasma :) .
Har blandat hejvilt bland märkerna på annan teknisk utrustning i hemmet(bla LG)

Om man bortser från märket och priset på dessa plasmor, kan LGn (rätt inställd då vill säga) verkligen mäta sig med Pioneern både kvalitetsmässigt å bildmässigt?

Helt rätt approach!

Optomas intryck:

När man väl sett det kända kolsyrebruset hos Pioneer vill man aldrig se åt Pioneer igen kan jag lova. :D 

Redigerat av Viggen, 13 January 2005 - 11:20.

Postad 13 January 2005 - 12:39

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

Optomas intryck:

När man väl sett det kända kolsyrebruset hos Pioneer vill man aldrig se åt Pioneer igen kan jag lova. :D 

vad Optoma snackar om ska man ta med en nypa salt grabbar

alltså..tro inte på vad folk skriver i forumet utan gå UT och jämför plasma skärmar själva!!
vissa skriver här bara för att få uppmärksamhet inget annat...tyvärr

enbart ett tips :)

Postad 13 January 2005 - 13:03

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Jo visst låter det det lite otroligt det han säger om Pioneer när typ alla deras plasmas får toppbetyg av renommerade hembiotidningar och fantaster.

Postad 13 January 2005 - 13:16

lando
  • lando
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
*edit*
Tar tillbaka lite av min galla jag spydde på SKV innan, jag kanske kan häva mitt köp nu om jag har tur.

*hoppas*

Redigerat av lando, 13 January 2005 - 15:14.

Postad 13 January 2005 - 16:56

abris_kadabris
  • abris_kadabris
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hej..
Hade tänkt att införskaffa en PY10:a om några veckor..
nån som har tips om billigt väggfäste som passar??
orginal e ju svindyrt o självklart vill man ha den på väggen :)

Postad 13 January 2005 - 18:52

martinspang
  • martinspang
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Någon som har några bra inställningar på PY10:an

Postad 13 January 2005 - 20:07

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Hej..
Hade tänkt att införskaffa en PY10:a om några veckor..
nån som har tips om billigt väggfäste som passar??
orginal e ju svindyrt o självklart vill man ha den på väggen ;)

Kolla denna tråden om väggfästen till plasma:
https://www.minhembi...showtopic=82765

Redigerat av Viggen, 14 January 2005 - 11:09.

Postad 13 January 2005 - 20:12

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

Någon som har några bra inställningar på PY10:an

Jag kör med BigScreen's inställningar:

- XD Engine On

- Vitbalans User. Här tonade vi ned grönsticket till obefintlighet genom att ändra till: R: 0, G: -15 och B: +10.

- Fleshtone är ytterligare ett val i fyra steg för att ändra hudtoner. Skillnaderna är dock så subtila så de knappt syns, men vi valde läge 1 i alla fall.

- DVD-bilden via interlace komponent (YCbCr)
De värden vi fann optimala var: Contrast 100, Brightness 55, Color 45 och Sharpness 50. Bildbetyg: 4+

- DVD-bilden via progressiv komponent (YPbPr)
De värden vi fann optimala här blev: Contrast 100, Brightness 60, Color 45 och Sharpness 60. Bildbetyg: 5-

- DVD-bilden via SCART (RGB)
Värden här blev hur som helst: Contrast 100, Brightness 63, Color 45 och Sharpness 60. Bildbetyg: 4

- DVD-bilden via DVI
Värden för bästa DVI-bild blev: Contrast 85 (mer överslagskänslig här än vid analoga bilder), Brightness 51, Color 45 och Sharpness 58. Bildbetyg: 5

http://www.bigscreen...G_RZ42PY10x.htm

Postad 13 January 2005 - 20:21

P2V
  • P2V
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Optimala värden kan nog skilja lite beroende på vilken DVD spelare man har så det är nog aldrig fel att plocka fram kalibreringsskivan och pilla lite själv.

Postad 14 January 2005 - 15:20

tierp1
  • tierp1
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns någon servicemeny???
Gar det inte att få TV:n att autosvitcha när man slår i gång en DVD:n med DVI,
hatar att behöva hatta mig fram till rätt ingång varje gång!
Tycker fortfarande att fjärren är trög, text-tv t ex. 6 vänta 0 vänta 1. Irriterande!!!

Postad 14 January 2005 - 15:31

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0
Servicemenyn har vi diskuterar längre bak i tråden: tryck in menyknappen på både fjärr och plasman samtidigt, håll dem inne tills servicemenyn visas!
Du bläddrar mellan sidorna med "SWAP".
Ändra värde med pilarna!"

En tråd om just servicemenyn på py10x/px12x:
https://www.minhembi...showtopic=82790

Redigerat av Viggen, 14 January 2005 - 15:33.

Postad 14 January 2005 - 22:14

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Tänkte ta och innförskaffa en sån häringa rackare...

Är det nån som vet hur LG ställer sig till pixelfel? En del har utbyte vid 1 medans många tyvärr tillåter upp till 6 trasiga pixlar. :)

Nån som har erfarenheter av TechniStore? Inte nog med att dom är billigast man kan hämta själv men man vill ju att dom ska vara bra oxå...

Postad 14 January 2005 - 22:52

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0

På deras hemsida står det två nu. Det gjorde det inte förut...
Jag har hört att dom uppdaterat skärmarna bla. har alla (dom nyare) 5000:1 osv...

Kan det inte vara så att dom slängt in stöd för RGB på AV2 oxå?

Postad 14 January 2005 - 22:56

Gäst_Viggen_*
  • Gäst_Viggen_*
  • 0

På deras hemsida står det två nu. Det gjorde det inte förut...
Jag har hört att dom uppdaterat skärmarna bla. har alla (dom nyare) 5000:1 osv...

Kan det inte vara så att dom slängt in stöd för RGB på AV2 oxå?

Kontrast-ration har alltid varit 5000:1 för PY10x! Det är PX12x har fått sin upptweakad från 3000 till 5000:1!

Postad 14 January 2005 - 23:41

CN70
  • CN70
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Nån som har erfarenheter av TechniStore? Inte nog med att dom är billigast man kan hämta själv men man vill ju att dom ska vara bra oxå...

Jag köpte min PY10x hos Technistore och det hela fungerade mycket bra. Kan inte säga något annat än att jag är mycket nöjd med deras service.

Postad 15 January 2005 - 12:27

andersnorlin
  • andersnorlin
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Är det någon som använder sig av YNR och Cinema funktionerna? Tyckte att bilden inte riktigt hänger med när man aktiverar detta. Vad ska dem göra för nytta?

Annars tycker jag LG är grym, hade en Sony KLV42M1s tidigare som gick sönder så jag fick byta "upp" mig till en LG py10x.

Postad 15 January 2005 - 13:38

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0
Cinema är ju progressivt enligt uppgifter. Så den skulle inte hönga med att köra progressivt enligt dig eller?

Postad 15 January 2005 - 13:46

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0

Kontrast-ration har alltid varit 5000:1 för PY10x! Det är PX12x har fått sin upptweakad från 3000 till 5000:1!

Jo jag vet men kan det inte vara så att när dom ändå hottade upp plasmorna så kanske dom slängde n stöd för en till RGB i PY10an eller?

Postad 15 January 2005 - 15:03

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0

Beställde själv mig px12x från Technistore och maken till trevlig och snabb kundtjänst (Jeanette) har jag sällan varit med om! Hon var mycket tillmötesgående och ringde tex mig idag, lördag, för att ge mig kollinummret på plasman som de skickade till mig igår! Det kallar jag service, så jag rekomenderar dem varmt och kommer förmodligen att handla mer av dem i framtiden också!

Postad 15 January 2005 - 18:22

-=Kotten=-
  • -=Kotten=-
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Vilket transportföretag använder dom för o leverera tvn?

Postad 16 January 2005 - 00:28

P2V
  • P2V
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Kort fråga, varför handlar ni era LG plasmor på nätet? Priset är inte högre i butik om ni pressar dom lite, skulle ni få något problem så är det ju betydligt lättare att hantera detta om ni kan ställa säljaren till svars öga mot öga.

Postad 16 January 2005 - 00:35

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Technistore ligger i Sthlm... Jag bor i Sthlm... Jag åker dit och handlar... På nätet fast i butik... typ... eller... :rolleyes:

Postad 16 January 2005 - 00:43

P2V
  • P2V
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
OK det förklarar saken. Jag är dock lite förvånad över hur många som ändå väljer att handla såpass dyra saker som plasmor via nätet. Visst, i många fall blir det billigare men i de flesta fall är skillnaden efter prut liten eller ingen alls. Och som sagts, får man problem så blir det betydligt lättare när man kan ställa en säljare till svars direkt.

Postad 16 January 2005 - 02:48

Ticko
  • Ticko
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Håller med..
Jag har nu hämtat min nya Py10.
Den "gamla" hade pixelfel.

Anmälde det då via internet till skv service (DOA)och de ringde upp mig 2ggr under jul/nyår.
Först för att höra om jag kunde vänta tills efter nyår o sen efter det berätta att jag va tvungen att göra ett återköp och byta ut den mot en ny på affären jag köpte ifrån.
Allt har fungerat mycket bra och jag har bytt ut den trasiga mot en ny som är helt ok.

Tur att man köpt från lokala handlaren

Om jag hade köpt den från internet och i nån annan stad tex så hade det inte varit så kul att skicka den via posten och vara utan tills "internetfirman" antingen haft hemma en py10 eller väntat på att få hem.
Då kunde man ju suttit i soffan o väntat bra länge om det skulle jäklas med leveranser och att de är slutsålda mm

Mitt tips är att man inte ska stirra sig blind på priser på nätet utan ska kolla med sin lokala handlare också och höra efter vad man kan få för priser.
Givetvis ska man kolla upp vad de ligger i för ca pris innan man går in i affären också så man inte blir helt lurad i värsta fall.

Sen så ska man köpa mer grejer så är det fördelaktigt om man då kommer tillbaka och handlar i samma affär.
:rolleyes:

Postad 16 January 2005 - 05:08

Grubbe666
  • Grubbe666
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Jag håller med föregående talare. Jag gick över till min lokala handlare här i Norsjö. Vips så är en PX12:a på väg hem till mig till ett pris som Internet-butikerna får det svettigt att hålla undan för! Inkl. väggfäste såklart.

Jag är mycket nöjd med priset och nu bara väntar....väntar....väntar...väntar jag.

Ursäkta att jag skriver om PX12:an i PY10:ans tråd föresten. :rolleyes:

Postad 16 January 2005 - 08:24

P2V
  • P2V
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Inkl. väggfäste såklart.

Lätt att glömma bort i en prisjämförelse näthandel vs trad. handlare. Fästen, kablage och annat smått o gått brukar oftast ingå när man shoppar lokalt. Säg den nätshop där detta ingår :rolleyes:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.