Enklare om du addar själv, du kan ju börja med att gå igenom listan nedanHade varit kul att spela med lite folk härifrån. någon som är sugen ? adda mig gärna PSN : Nebelosa

Modern Warfare 2 - PSN-ID-tråden
4 relaterade trådar
Postad 11 januari 2010 - 23:10 Enklare om du addar själv, du kan ju börja med att gå igenom listan nedan ![]() Modern Warfare 2 - PSN-ID-tråden Postad 11 januari 2010 - 23:23
2 när du sätter en 3e så sprängs den första osv Postad 12 januari 2010 - 00:16
Alltid kul om man kan glädja någon! ![]() ![]() Postad 12 januari 2010 - 00:18
Det där var nyttig info. Jag hade ingen som helst aning om den ![]() Postad 12 januari 2010 - 00:38
Lycka till! Vi ses i sommar! ![]() Postad 12 januari 2010 - 02:11 Postad 12 januari 2010 - 04:38
Härligt. tack för länken. Jag ska se i vilka butiker som har varan och försöka testa dom på plats först. Jag är dock inget fan av sladdar (bland det jobbigaste jag vet bortsett från britt's noobtuber) så det är ett stort minus för mig. Hade gärna velat ha blåtands hörlurar. Men det kanske inte går att få ut samma effekt? Mycket bra spel! Mycket bra med XP också, du får ligga i så jag inte går om dig i prestige. Postad 12 januari 2010 - 07:41 Som ni märkte så sov hela familjen varför jag inte pratade något i micken. men jag hörde allt ni sa :-) Döden: Jag är äldst, jag blir ju 37 i år och brorsan 23.... Jag tycker att det gick rätt bra i går....vi spelade bra! Postad 12 januari 2010 - 07:56 Var är du?? Postad 12 januari 2010 - 08:00
Just nu i mitt vardagsrum. Men skall ner till Asien nu om ett par timmar och träna thaiboxning i 5 månader. Postad 12 januari 2010 - 08:03
Tror han skulle till Asien och träna Thaiboxning, stack nog idag (?!).
Haha, du var snabbare! VAR i Asien ska du vara? Jag ska eventuellt ner till Thailand och Malaysia i mars. Blir nog först Koh Chang sen till andra sidan (väst) och Koh Ngai och sen ner till Malaysia. Kanske avslutar med Bangkok. Ha det bra Status och kör hårt! Redigerat av BrittBastard, 12 januari 2010 - 08:03. Postad 12 januari 2010 - 08:08
Hahaha! Det måste varit i början på min 4:e prestigerunda?!? jag kör faktiskt inte så mkt med tuben. Men den är grymt användbar i början, lätt att plocka kills och små högbergs med ![]() Fan vad jag saknar M16 och Ninja Pro (iallafall när man kör SD) just nu! Känns som att M16 och M1014 (Shotgun) kommer bli min standarduppsättning med vapen. Redigerat av BrittBastard, 12 januari 2010 - 08:08. Postad 12 januari 2010 - 09:15
M16 ä pro-vapnet no. 1. FAMAS är väl i princip lika bra men den ser lite f-up ut och låter som nån sorts alien när man skjuter med den ![]() Postad 12 januari 2010 - 09:33
Hahaha! Alien?!? Den låter mesigt tycker jag. Om man jämför med M16 alltså. Men då låter å andra sidan dom flesta vapen mesigt. ![]() Gillade FAMAS:en i början tills jag fick M16...sen dess blir det inte så mkt FAMAS. ![]() Clean and hardcore, M16! Dom där jevla automatvapnena är inte mkt att hänga i julgranen. Provat fler stycken men gillar ingen av dom. Har dock inte provat F2000 än, kommer kanske inte göra det heller. Såg att Nasty har hittat tillbaka till sin gamla ljuddämpade AK-47:a. Postad 12 januari 2010 - 10:28 Alla vapen låter mesigt förutom intervention och ak47. ![]() Låste upp Ak47an igår igen, den är hur bra som helst. ![]() Postad 12 januari 2010 - 10:41 Ok, nu menade jag i o f s assaultvapen men ja, Intervention har skönt ljud men det har ju även .50 cal. Har faktiskt inte provat AK 47:an mkt alls. LMG är ju bara larvigt som vi alla vet så där har jag inte provat nån. Möjligen om jag har plockat upp nåt nån gång. Men ljudet överlag känns mkt mer mesigt än i COD4. Postad 12 januari 2010 - 10:57 så det finns fler ....blir 37 nu i vår .....undrar vad medlet på MHB klanen blir (åldern) tror den är ganska så hög Postad 12 januari 2010 - 11:16
Själv skäms jag nästan att säga det... : 42 år tre barn och fru (Började med Atari 2600) Förresten.. Tiva, har för mig att det blev något missförstånd häromkvällen när ni satt och snackade, jag hade volymen väldigt lågt (folk som sover) och satt och fipplade med klantaggen och skrev mupp. Senare förstod jag att ni trodde att jag skrev det till någon av er, men så var det inte för jag hörde inte vad ni sa.. ![]() Postad 12 januari 2010 - 12:49 Jag har en ide, alla som vill kan ju gå till "Modern Warfare 2 - PSN-ID-tråden" och lägga till sin ålder efter sitt PSN-ID (som jag gjort nu) ![]() https://www.minhembi...p;#entry2740665 Tycker att det är lite skojj att veta hur gamla alla man spelar med är, även om man känner till många. Tex. att Ekaa är 12,5... ![]() ![]() Postad 12 januari 2010 - 13:17 HAHAHAHAHAHAHAHA!! vår älskade 12åring! ![]() btw WOoHOOOO! ![]() ![]() Postad 12 januari 2010 - 13:21 Jag lyckades med challengen "Kill 5 enemies with a single predator missile" igår.
Spoiler
Postad 12 januari 2010 - 13:32
Fick också den på det viset. Däremot tog jag fyra gubbar med en missil i en sd-match häromdagen. Postad 12 januari 2010 - 13:45 Bra jobbat av fi att vara samlade. ![]() När det gäller 5-i-1 så funderar jag på om har att göra med att man har ihjäl 5 olika eller alla i motståndarlaget med predatormissiler. Detta var min 3e missil den matchen som jag fick challengen. Felbeskrivning av challengen? Annars bara en bugg helt enkelt. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 januari 2010 - 13:45. Postad 12 januari 2010 - 13:45
Hahaha! Härlig bugg! Det kan inte vara så att det är programmerat så (felaktigt då förstås) att man har dödat 5 pers när man i själva verket bara dödat 1 men ytterligare 4 har tagit skada? 4st har jag faktiskt också lyckas med ett par gånger. Postad 12 januari 2010 - 13:51 Sawadee kapp! Kap koon kap :-) COOOOLT! Kör hårt! Postad 12 januari 2010 - 13:52
Just det, så kan det ju också vara. Benny; kommer du ihåg om du också fick in fler missiler när du fick den challengen?
Hmmm...runt 440% tror jag. Redigerat av BrittBastard, 12 januari 2010 - 13:53. Postad 12 januari 2010 - 13:54
Jag gissar att jag fick den efter att ha dödat fem pers med missil i samma match. Vet inte om det var fem unika spelare eller om nån fick smaka på missilen flera gånger. Postad 12 januari 2010 - 13:58 Jag tycker att det är kul att veta vad alla har för sexuell läggning så jag la till att jag är gay.... (Skojjar bara och jag har inget emot HBT personer) ![]() jag tog 4 med en noobtube för några dagar sedan... Sedan blev det NOOB i headsettet resten av spelet för min del :-) Redigerat av Numero1, 12 januari 2010 - 13:57. Postad 12 januari 2010 - 14:02
Bra idé! Har uppdaterat listan nu med information om ålder. ![]() Ja, han låter i alla fall som en 12-åring när han tjurar efter att ha blivit nedmejad av någon campare... ![]() Postad 12 januari 2010 - 14:03
Det är grymt! Har bara gjort det en gång. Det var i foajen på Broadcast. Vanlig Core-mode var det också. I Hardcore är det ju lite lättare ![]() Postad 12 januari 2010 - 14:07 jo det var med core mode...minns inte bana men det var i MW2 Känndes rkitigt najs och jag stod gärna ut med tjatet i lurarna efteråt :-) Har tagit 5 med en fraggranat (eller om det var 4) i CoD4 (det är väl iofs min enda bedrift i det spelet ![]() Skämt åsido så la jag till lite annan ointressant info om mig :-) Postad 12 januari 2010 - 14:07 Redigerat av Unregisteredf64a5233, 12 januari 2010 - 14:11. Postad 12 januari 2010 - 14:12 ![]() Redigerat av Unregisteredcc23e210, 12 januari 2010 - 14:42. Postad 12 januari 2010 - 14:13 heheh...ok jag får väl göra det då ![]() Jag håller med!!! Postad 12 januari 2010 - 14:17 Så nu har jag uppdaterat lite för din skull!! Du är faktiskt omnämnd med ![]() Håll till godo. Jag ville itne försötra den tråden så nu tog jag bara med det relevanta. Redigerat av Numero1, 12 januari 2010 - 14:35. Postad 12 januari 2010 - 15:23
Så ni förstörde den här tråden istället? Hahaha! Skoja bara! ![]() Men skärpning grabbar, det här är ju minhembio och inte lunarstorm. ![]() --- Aproå tuben, i COD4 minns jag inte faktiskt. 4 pers är riktigt bra Högis! Eller dåligt av dom 4 som springer tillsammans där man kan ana att en granat kommer flygandes. ![]() Har lyckats med 3 pers x2 i MW2: 1 gång på Estate, man börjar nere i dalen och drar en granat upp mot bilen som står utanför huset. Bra effekt! Cred till frasse som "visade" mig. När han gjorde det så var det nog dessutom 3 MHB:are han plockade. Hehehe. Den 2:a gången var det på Invasion. Spelar egentligen ingen roll från vilket håll man börjar men jag började från "palatset". Bara att dra en rakt över pansarvagnen, genom hela banan. Finns en bil där också som ger extra effekt. Postad 12 januari 2010 - 15:29 ![]() ![]() Skapligt meningslös...och vadå "sniper gun"?!? Redigerat av BrittBastard, 12 januari 2010 - 15:30. Postad 12 januari 2010 - 15:46 Ett kikarsikte på en AR... ![]() Postad 12 januari 2010 - 15:49 Skitsamma om den suger på MW2! ska fan köpa en och dra ner till macken för att bli den coolaste rånaren i Sverige genom tiderna! aftonbladet- man rånar bensinstation med ett vitt jaktgevär och hotade att skjuta HS!? med det brutala vita vapnet om han inte får 10st redbull (550ml) och 3st hotdogs med extra chilisås! Postad 12 januari 2010 - 16:10
![]() ![]() Efter det har jag själv försökt några gånger på Estate men inte lyckats Postad 12 januari 2010 - 16:18
![]() Postad 12 januari 2010 - 17:07
kul ide, skrev även vart jag bor. äntligen kan vi se snitt ålder på MHB ska bli intressant Postad 12 januari 2010 - 17:26 Postad 12 januari 2010 - 18:01
Håller med dig. Funkar kanon det headsetet. En annan kul sak man fick till igår var att släppa ner en C4 från taket på huset i Favela i början på en domination match. Full fart bort mot byggnaden och upp på taket, ner med lite deg. *boom* 4 Kills ![]() Fick tipset på Youtube. Sen att resten av rundan gick kass gör inget. Postad 12 januari 2010 - 21:48 Måste bara skriva av mig lite... Lirade lite random S&D och hamnade i en runda som precis hade börjat. Var bara klanmedlemmar ur klanen [2], om jag minns rätt namn och jag och en till utomstående. Tänkte att de kan bli kul att lira med/mot en större klan. Fattar inte vad som händer då ALLA i försvararsidan springer runt med riot shield och anfallarna med assault rifle. Alla sammlas på mitten och anfallarna börjar skjuta som galningar på skölden tills maggen är slut. Jag och och den andra killen fattar inget alls och kutar runt och knivar några innan de får tag i oss. Nästa runda...precis samma sak, men då avvaktar jag lite och funderar på vad de håller på med. Samma sak igen och när maggen är slut så byter dem med varandra så att försvararna skjuter på anfallarnas skölder (One Man Army och byter ) Vad fasiken håller de på med? Jag och den andra killen springer runt och knivar så gott vi kan och de blir ett j-v liv i micarna liv pga av vårt spelsätt. ![]() Tanken med deras spel var alltså att skaffa XP för Riot Shiled och One Man Army genom att turas om inom klanen att skjuta på varandra. I efterföljande lobby så blev det ett j-v liv på att jag och den andra killen skulle lämna då vi förstörde deras XP jagande...klev vi av...NOT... ![]() Samma sak uppprepades och vi knivade på...tills slut tröttnade dem och började spela normalt. Vad vill jag då komma med detta: Jo, är de så illa att man måste fuska till sig XP för att man bara är intresserad av högre rank. Kan man inte bara lira för att det är roligt? 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |